Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Funkcijas

Uzziniet visas LiveAgent funkcijas, kas ir daļa no daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras kompleksa. Dziļi aprakstīts vienā vietā.

Kolekcijas

Pieejams

Piemērots

Kategorija

Funkciju saraksts
(1747)
  • Universal inbox

    Vienotā iesūtne

    Liveagent vienotā iesūtne ir kā gudrāka Jūsu e-pasta iesūtnes versija. E-pasta ziņojumi, čati, zvani, Facebook un Twitter pieteikumi, foruma ziņas, ieteikumi.

  • Automated ticket distribution

    Automatizēta pieteikumu sadale

    Automātiski izveidojiet optimālas darba slodzes saviem aģentiem.

  • Rules

    Komandas

    Automatizējiet darbplūsmu, izmantojot laika, darbības un SLA komandas.

  • To solve button

    Prioritātes Poga

    Poga paziņo jums, kad ir jāatbild uz SLA pieteikumiem

  • Time Rules

    Laika komandas

    Laika komandas tiek izpildītas fona režīmā ar intervāliem (parasti ik pēc minūtes) un pārbauda, vai ir izpildīti nosacījumi. Ja rezultāts ir pozitīvs, komanda tiek izpildīta. Laika komandas visbiežāk tiek izmantotas uzdevumu tīrīšanai, e-pasta atgādinājumu sūtīšanai, pieteikumu, kas kādu brīdi nav bijuši aktīvi, atrašanai, birku pievienošanai utt.

  • Responsibility

    Atbildība

    Piešķiriet un pārsūtiet pieteikumus starp aģentiem un nodaļām.

  • Department

    Nodaļas

    Sadaliet pieteikumus un atbalsta aģentus nodaļās.

  • Time tracking

    Laika izsekojamība

    Viegli izsekot aģenta katram pieteikumam patērētajam darba laikam .

  • Tags

    Tagi

    Izmantojiet tagus, lai nodalītu klientus un pieteikumu tēmas.

  • Service level agreement (SLA)

    Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)

    Pakalpojumu līmeņa līgums (Service Level Agreement jeb SLA) ir vienošanās par mērķu izpildi attiecībā uz atbildēm uz pieteikumiem. SLA ir vienošanās par to, lai izpildītu mērķus attiecībā uz Jūsu aģentu atbildēm uz pieteikumiem. SLA nodrošina skaidrāku priekšstatu brīžos, kad rodas sarežģījumi.

  • Business hours

    Darba laiks

    LiveAgent darba laiks konfigurē jūsu SLA līmeņus, lai tie darbotos tikai noteiktos laika periodos ar iespēju izslēgt brīvdienas. Jūsu palīdzības dienests strādā standarta darba laikā no 9.00 līdz 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai. Ja palīdzības pieteikums tiek saņemts piektdien plkst. 16.00, tad pirmdien plkst. 9.00 no tā saņemšanas būs pagājusi tikai viena darba stunda.

  • Contacts groups

    Kontaktu grupas

    Kontaktpersonu grupas var izveidot un pielāgot savām vajadzībām. Izveidojiet kontaktu grupas atbilstoši savām vajadzībām un pārvaldiet palīdzības dienestu efektīvāk. Kontaktu grupas palīdz jums viegli pārvaldīt un šķirot Jūsu uzņēmuma kontaktus.

  • Contacts

    Kontakti

    Uzglabājiet un pārvaldiet visu būtisko informāciju par klientiem LiveAgent sistēmā.

  • Internal tickets

    Iekšējie pieteikumi

    Katram pieteikumam pievienojiet iekšējas piezīmes saviem kolēģiem

  • Agents

    Aģenti

    Aģenti pārvalda un atbild uz visiem palīdzības dienesta pieprasījumiem.

  • Contact fields

    Kontaktu lauki

    Apkopojiet un uzglabājiet informāciju par kontaktpersonām vai uzņēmumiem.

  • Companies

    Uzņēmumi

    Pēc nepieciešamības sakārtojiet kontaktus uzņēmumos.

  • Agent ranking overview

    Aģentu reitinga pārskats

    Skatiet savu aģentu efektivitāti saskaņā ar saņemtajiem novērtējumiem

  • Tag reports

    Tagu pārskati

    Veidojiet tagu pārskatus par laiku, nodaļu, kanālu un aģentu.

  • SLA Compliance report

    SLA atbilstības pārskats

    Veidojiet SLA pārskatus pēc laika un nodaļas.

  • Department report

    Nodaļas pārskats

    Vienkārši pārskatiet savu nodaļu efektivitāti.

  • Time report

    Laika pārskats

    Redziet, cik daudz laika tiek patērēts uz katru atsevišķu biļeti.

  • Multilingvāls klientu serviss

    Ļaujiet jūsu klientu servisa darbiniekiem izmantot LiveAgent valodā, kurā tie vēlas. Lasiet, lai uzzinātu vairāk.

    Lasīt Vairāk
  • Language adaptable widgets

    Valodām pielāgoti logrīki

    Uzstādiet čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku jūsu valodā.

  • Mobilās help desk aplikācijas

    Sekojiet līdz, kas notiek jūsu help desk, kad neesat pie datora. Lasiet vairāk par mūsu iOS un Android mobilajām aplikācijām.

    Lasīt Vairāk
  • Android

    Android

    LiveAgent piedāvā Android pielāgotu aplikāciju jūsu iecienītākajai mobilajai ierīcei, lai jūs varētu sniegt klientu servisu vienalga, kur atrodaties. Lejuplādējiet bezmaksas LiveAgent Android aplikāciju, kas ļauj jums palikt kontaktā ar jūsu mājaslapas apmeklētājiem ārpus jūsu ofisa.

  • iOS

    iOS

    LiveAgent piedāvā iOS pielāgotu aplikāciju jūsu iecienītākajai mobilajai ierīcei, lai ar jūs spētu nodrošināt klientu servisu vienalga, kur atrodaties. Lejuplādējiet bezmaksas iOS LiveAgent aplikāciju.

    Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

    ×

    Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

    Esam pieejami uz vairākiem datumiem

    Pierakstīties uz demonstrāciju