Pakalpojumā LiveAgent varat konfigurēt e-pasta veidnes saviem klientiem un aģentiem. Visas e-pasta veidnes, kas tiek sūtītas no jūsu LiveAgent, var formatēt kā HTML vai vienkārša teksta e-pasta vēstules. Izmantojot ieviesto WYSIWYG redaktoru, varat viegli rediģēt un stilizēt e-pasta veidņu saturu.
Klientu e-pasta veidnes
Tie ir iepriekš konfigurēti e-pasta ziņojumi, kas tiek nosūtīti klientiem, kad notiek konkrēta veida notikumi.
Jūs varat pielāgot klientu e-pasta veidnes:
- Atbildot uz palīdzības pieteikumu (nosūtīta klientam, kad aģents atbild uz esošo palīdzības pieteikumu.)
- Jaunam palīdzības pieteikumam (nosūtīta klientam, kad aģents izveido palīdzības pieteikumu, izmantojot sastādīšanas ziņojumu.)
- Pārsūtītam ziņojumam (nosūtīts, kad aģents pārsūta ziņojumu klientam.)
- Atrisinātam palīdzības pieteikumam (nosūtīts klientam, kad palīdzības pieteikums ir atrisināts.)
- Tērzēšanas atšifrējumam (Klientam nosūtītā tērzēšanas atšifrējuma e-pasta veidne. Klientam ir jāizvēlas iespēja “sūtīt atšifrējumu”, lai saņemtu atšifrējumu pa e-pastu.)
- Atbildei uz foruma tēmu vai ieteikumu (Nosūtīta klientam, kad forumā vai tēmā tiek pievienota jauna atbilde; šis e-pasts tiek nosūtīts visiem klientiem, kas komentēja vai balsoja par ieteikumiem/tēmu. Šajā e-pasta vēstulē ir arī atteikšanās saite.)
- Reģistrācijas e-pasta vēstulei (nosūtīta klientam, kad viņš izveido kontu zināšanu bāzē. Šajā e-pasta vēstulē ir saite, kurā viņš var iestatīt savu paroli. Tas kalpo arī kā klienta e-pasta apstiprinājums. Klienti, kas izmanto viltotas e-pasta adreses, nevarēs iestatīt sava konta paroli).
- Aizmirstas paroles e-pasta vēstulei (nosūtīta klientam, kad viņš noklikšķina uz aizmirstas paroles saites. Šajā e-pastā ir saite, lai atjaunotu paroli.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Aģentu e-pasta veidnes
Tie ir iepriekš konfigurēti e-pasta ziņojumi, kas tiek nosūtīti aģentam, kad notiek konkrēta veida notikumi.
Jūs varat pielāgot aģenta e-pasta veidnes:
- Klienta atbildēm piešķirtajā palīdzības pieteikumā (Nosūtīts aģentam, kad klients atbild uz viņa/viņas piešķirto palīdzības pieteikumu. Paziņojums netiek nosūtīts, kad aģents ir pieteicies sistēmā.)
- Kad palīdzības pieteikums ir piešķirts aģentam (Nosūtīts aģentam, kad palīdzības pieteikums viņam ir piešķirts. Paziņojums netiek nosūtīts, kad aģents ir pieteicies sistēmā.)
- Kad ir izveidots jauns palīdzības pieteikums (Nosūtīts aģentam, kad kādā no viņa nodaļām ir izveidots jauns palīdzības pieteikums).
- Pieprasot jaunu paroli e-pastā (Nosūtīts aģentam vai klientam, kad lietotājs pieprasa jaunu paroli. Šajā e-pastā ir saite, lai atjaunotu paroli.)
- Aizmirstas paroles e-pasta vēstulei (nosūtīta aģentam, kad viņš noklikšķina uz aizmirstas paroles saites. Šajā e-pastā ir saite, lai atjaunotu paroli.)
- Reģistrācijas e-pasta vēstulei (Nosūtīts aģentam, kad administrators viņu pievieno sistēmai. Šajā e-pasta vēstulē ir saite, lai iestatītu paroli).
Zināšanu bāzes resursi
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Vai meklējat Olark alternatīvu?
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu.