Nav precīzas atbildes par to kas ir labs rakstīšanas ātrums, tomēr vidējais rakstīšanas ātrums lielākajai daļai cilvēku ir aptuveni 40 vārdi minūtē (WPM) . Ja piesakāties darbam, kas prasa daudz rakstīšanas (piemēram, klientu atbalsta pārstāvis, kuram daudz jāatbild tiešsaistes čatā), Jums jāspēj ierakstīt apmēram 60–80 vārdi minūtē . Citos augsta līmeņa mašīnrakstītāju darbos (piemēram, sekretārs vai transkripcijas rakstos) var būt nepieciešams ierakstīt līdz 100 vārdiem minūtē .
Darba devēji atbalsta ātros rakstītājus, jo viņi var paveikt vairāk darba īsākā laika posmā. Tomēr ir svarīgi, lai ātruma dēļ nezaudētu rakstīšanas precizitāti. Ja rakstāt ātri, bet šajā procesā pieļaujat daudz kļūdu, Jums būs jāatgriežas un jāizlabo viss, ko esat uzrakstījis, kas nebūt nav efektīvi. Ja pieļaujat daudz kļūdu, apsveriet iespēju pilnveidot rakstīšanas prasmes, izmantojot mūsu rakstīšanas testu.
LiveAgent ir pirmā helpdesk un tiešsasites čata programmatūra , lai nonāktu tirgū . Tas darbojas kopš 2003. gada, palīdzot uzņēmumiem sniegt nevainojamu atbalstu saviem klientiem.
Vai esat gatavs mūs izmēģināt?
Vai vēlaties uzlabot rakstīšanas ātrumu , lai samazinātu tiketus? Nav problēmu.
Izmantojiet LiveAgent rīkujoslu, lai pārsteigtu klientus ar zibens ātrām atbildēm, kas vienlaikus ir zinošas un personalizētas.
Izmantojot LiveAgent, pasaules klases klientu apkalpošana ir vienkārša.
Palielinoties rakstīšanas ātrumam, uzlabojas darbinieku produktivitāte. Jo ātrāk Jūsu darbieniki rakstīs, jo ātrāk viņi varēs atrisināt tiketus un pāriet uz sarežģītākiem uzdevumiem.
Ātrāks rakstīšanas ātrums ir vienāds ar lielāku izšķirtspējas laiku. Pārsteidziet klientus ar zibens ātrām atbildēm tiešsaistes tērzēšanā vai sociālajos tīklos, uzlabojot rakstīšanas ātrumu, izmantojot mūsu tiešsaistes čata rakstīšanas testu.
Klienti vēlas, lai viņu jautājumi tiktu atbildēti pēc iespējas ātrāk. Ieprieciniet viņus ar ātru rakstīšanas ātrumu un atbildes laiku un vienlaikus palieliniet klientu apmierinātību.
Ātrs rakstīšanas ātrums var palīdzēt vietnes apmeklētājus pārveidot par maksājošiem klientiem. Savienojiet savas ātrās rakstīšanas prasmes ar proaktīviem tiešās tērzēšanas ielūgumiem, un Jūs būsiet zelta vērti!
Rakstīšanas ātruma pārbaude ir tests, kas mēra vārdu un rakstzīmju skaitu, kurus varat ievadīt minūts laikā. Papildus ātrumam rakstīšanas testi mēra arī pareizrakstības precizitāti.
Vidējais rakstīšanas ātrums katrā nozarē ir atšķirīgs, tomēr profesionālā vidē vidējais rakstīšanas ātrums ir no 65 līdz 70 VML.
Saīsinājums VML nozīmē vārdus minūtes laikā. Ikreiz, kad veicat rakstīšanas pārbaudi, jums jācenšas ievadīt 65–70 vārdus minūtē.
RML ir rakstzīmju skaits, ko ievadāt minūtē, ieskaitot visas kļūdas.
Ja vēlaties rakstīt ātrāk, ir svarīgi praktizēt rakstīšanu un noskaidrot īsto pirkstu pozīciju uz tastatūras. Nekoncentrējieties uz rakstīšanas ātrumu, kad tikko sākat darbu. Tā vietā mēģiniet koncentrēties uz pareizo taustiņu nospiešanu, neskatoties uz tastatūru. Kad esat sapratis katra taustiņa atrašanās vietu, mēģiniet paātrināt darbību. Lielisks veids, kā uzlabot rakstīšanas ātrumu, ir veikt prakses testus, lai redzētu progresu laika gaitā.
Lūgums potenciālajiem un esošajiem darbiniekiem veikt rakstīšanas ātruma testus var palīdzēt uzlabot produktivitāti, klientu apmierinātību un arī ieņēmumus. Jo ātrāk Jūsu darbinieki var atrisināt klientu problēmas, jo apmierinātāki būs Jūsu klienti. Savukārt augsts klientu apmierinātības līmenis uzlabos jūsu noturēšanas līmeni un ieņēmumus.
Rakstīšanas ātrums ir svarīgs klientu apkalpošanā, jo jo ātrāk var atbildēt atbalsta darbinieks, jo vairāk tiketu viņi var atbildēt. Tas samazina tiketu noslodzi, uzlabo produktivitāti un uzlabo klientu apmierinātību.
Mācoties īsinājumtaustiņus, kad esat apguvis rakstīšanas pamatus, varat uzlabot produktivitāti un efektivitāti, jo tie samazina klikšķu skaitu, kas jāveic, lai izpildītu noteiktas funkcijas .
Rakstīšanas ātrums jāpārbauda vismaz reizi mēnesī. Tā kā rakstīšanas precizitāte un ātrums ir atkarīgs no muskuļu atmiņas, ir labi to apmācīt un praktizēt ar nejauši ģenerētiem vārdiem, kas tiek ģenerēti rakstīšanas testos.
Rakstīšanas ātrumam ir nozīme, jo tas norāda, cik ātri un precīzi varat rakstīt. Daudzi uzņēmumi izmanto rakstīšanas ātrumu kā etalonu, lai noskaidrotu, vai Jūs varētu būt piemērots noteiktiem amatiem, piemēram, klientu apkalpošanas pārstāvim, sekretāram vai piezīmju ņēmējam.
Labākais veids, kā ātrāk praktizēt rakstīšanu, ir atkārtoti veikt rakstīšanas testus. Sākumā ir svarīgi koncentrēties uz muskuļu atmiņu, pirkstu izvietojumu un noteikt prioritāti precizitātei, nevis ātrumam. Laika gaitā, pielāgojoties muskuļu atmiņai un rakstot, nospiežat pareizos taustiņus, varat sākt fokusēties uz ātrumu.
LiveAgent rakstīšanas pārbaude ir bezmaksas. Mēs vēlējāmies izveidot rīku, kuru varat izmantot atkārtoti, lai praktizētu un pilnveidotu rakstīšanas prasmes.
Nav ideāla tastatūras pirkstu novietojuma. Tomēr Jūsu pirkstiem vajadzētu justies ērti ar savu stāvokli uz tastatūras. Tas var palīdzēt nedaudz izliekt pirkstus un viegli nolaist rokas, tāpēc tie ir gatavi kustībai.
Ja vēlaties saglabāt precizitāti un ātri rakstīt vienlaikus, ir svarīgi atturēties no klaviatūras skatīšanās un uzticēties maņām un muskuļu atmiņai. Ja sākat skatīties uz tastatūru, pirksti var izkrist no sinhronizācijas.
Ne katrs darba devējs rūpējas par Jūsu rakstīšanas ātrumu, tomēr, ja Jūs piesakāties darbam, kas ir saistīts ar rakstīšanu, Jūsu rakstīšanas ātrums var būt darījumu lauzējs . Parasti klientu atbalsta pārstāvjiem, sekretāriem, tekstu rakstītājiem vai ierēdņiem jābūt vidējam vai augstākam par rakstīšanas ātrumu, lai ņemtu vērā šo darbu.
Kā čatboti var uzlabot klientu apkalpošanu?
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas uzlabo pieredzi, piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Tomēr čatboti var būt ierobežoti pieņemt lēmumus un kļūdīties, tāpēc svarīgi ir izvēlēties piemērotu pakalpojumu sniedzēju.
Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts
Ja jums ir vajadzīgas labas klientu apkalpošanas prasmes, jums vajadzētu izpētīt kontrolsarakstu. Jums būtu jāstrādā pie runas prasmēm, lai efektīvi sazinātos un izveidotu attiecības. Empātija un paškontrole ir vēl vienas svarīgas prasmes, kas palīdz saglabāt mieru un veidot uzticību. Līdzīgi, aktīva klausīšanās ir būtiska, lai izprastu klientu vajadzības un nodrošinātu labāku apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir arī svarīga, lai aģenti varētu būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.
Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.
Būtiskākās Zvanu Centra Nozares Standartu Metrikas
Izvēlies LiveAgent virtuālo zvanu centru programmu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, samazinātu izmaksas un nodrošinātu elastīgu darba vidi aģentiem. Reģistrējoties, saņem bezmaksas izmēģinājuma versiju. Uzticams 4.8/5 klientu vērtējumā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team