Produkts

Produkta Pārskats

Palīdzības dienesta programmatūra

Pieteikumu Apstrādes Sistēma

Tiešsaistes Čata Programmatūra

Zvanu Centra Programmatūra

Sociālo Mediju Klientu Apkalpošanas Programmatūra

Zināšanu bāzes programmatūra

Klientu Portāla Programmatūra

Klientu Servisa Programmatūra

Produkta Specifiskās Lapas

Zvanu Ierakstīšanas Programmatūra

Atzvana Programmatūra

Sūdzību Pārvaldības Programmatūra

Kontaktu Centra Programmatūra

Klientu Komunikāciju Programmatūra

Klientu Iesaistes Programmatūra

Klientu Pieredzes Programmatūra

Klientu Mijiedarbības Programmatūra

Klientu Apmierinātības Programmatūra

Klientu Apkalpošana Koronavīrusa laikā

Klientu Panākumu Programmatūra

Klientu Ssekošanas Programmatūra

E-pasta Pārvaldības Programmatūra

Biežāk Uzdoto Jautājumu Programmatūra

WordPress Palīdzības Dienests

Ienākošo Zvanu Centra Programmatūra

WordPress Tiešsaistes Čats

Izejošo Zvanu Centra Programmatūra

Attālinātā Palīdzības Dienesta Programmatūra

Pašapkalpošanās Programmatūra

Servisa Dienesta Programmatūra

Shopify Tiešsaistes Čata Programmatūra

Programmiskā Tālruņa Programmatūra

Support Documentation Software

Telefonijas Programmatūra

LiveAgent

LiveAgent Izmēģinājuma Versija

LiveAgent Pieteikšanās

LiveAgent Apskats

LiveAgent Cenas

LiveAgent Iespējas

LiveAgent Integrācijas

LiveAgent VoIP Partneri

LiveAgent Migrācija

LiveAgent Atbalsts

LiveAgent Statuss

LiveAgent Izmaiņu Žurnāls

Par Mums

Ņujorkas Birojs

LiveAgent Salīdzinājums

LiveAgent Alternatīvas

Bezmaksas Konts

Reģistrēt Bezmaksas Kontu

Bezmaksas Zvanu Centra Programmatūra

Bezmaksas Klientu Pārvaldības Programmatūra

Bezmaksas Pieteikumu Apstrādes Programmatūra

Bezmaksas Zināšanu Bāzes Programmatūra

Bezmaksas Tiešsaistes Čata Programmatūra

Mārketings un Pārdošana

LiveAgent Demonstrācija

Piedāvājuma Pieprasījums

LiveAgent Apbalvojumi

Kāpēc LiveAgent?

Sadarbosimies

Partneru Programma

Praktisko Pielietojumu Lapas

Klientu Veiksmes Stāsti

Praktisko Pielietojumu Scenāriji

Biznesa Risinājumi

Nozares Risinājumi

Mācību Resursi

Klientu Apkalpošanas Akadēmija

Klientu Servisa Sagataves

Rakstīšanas Ātruma Tests

Klientu Apkalpošanas Emuārs

Klientu Servisa Vebināri

Klientu Atbalsta Vārdnīca

Klientu Apkalpošanas Rādītājs

Noteikumi un Nosacījumi

Konfidencialitātes Politika

Drošības Politika

Ievainojamību un Kļūdu Izķeršanas Programma

Vispasaules Tīmekļa Lapas

LiveAgent.com

LiveAgent.de

LiveAgent.fr

LiveAgent.com.br

LiveAgent.es

Live-Agent.it

Live-Agent.nl

Live-Agent.ru

Live-Agent.pl

LiveAgent.hu

LiveAgent.sk

Live-Agent.cn

LiveAgent.ae

LiveAgent.bg

LiveAgent.dk

LiveAgent.ee

LiveAgent.gr

LiveAgent.hr

LiveAgent.lt

LiveAgent.lv

LiveAgent.no

LiveAgent.ph

LiveAgent.ro

LiveAgent.si

LiveAgent.vn

LiveAgent.jp

Live-Agent.cz

LiveAgent.se

LiveAgent.fi

Saistītie Raksti
LiveAgent nodrošina koplietojamu uzņēmuma iesūtni, kas ļauj darbiniekiem sadalīt nepieejamo aģentu darba slodzi. Lasiet par klientu panākumu programmatūras priekšrocībām.

Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.

Pētījumi liecina, ka 39% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis citiem saziņas kanāliem. Izmantojot liveagent, varat izveidot virtuālu zvanu centru tieši savā palīdzības dienestā. Viegli pārvaldiet ienākošo klientu saziņu, uzlabojiet atbalsta komandas veiktspēju un palieliniet ienākošo pārdošanas apjomu.

Ienākošo zvanu centra programmatūra

LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.

Mēs neizpaudīsim Jūsu datus, izņemot gadījumus, ja to pieprasa likums vai ja Jūs to atļaujat. Uzziniet vairāk par Quality Unit LiveAgent privātuma politiku.

Privātuma politika

LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu dažādās valstīs atkarībā no kultūras. Šīs programmas mērķis ir uzlabot klientu pieredzi un samazināt neapmierinātību.

Izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus potenciālajiem, galvenajiem vai esošajiem klientiem. Izejošos zvanus var veikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, proaktīvi atbalstot klientus, veicot savstarpēju vai augšupejošu pārdošanu esošajiem klientiem, veicot aptaujas, izpēti utt.

Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem

LiveAgent ir daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu apkalpošanu, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Piedāvājot daudzvalodu atbalstu, personalizētus pakalpojumus un sociālo mediju integrāciju, LiveAgent palīdz pārvērst potenciālos klientus par pircējiem. Uzzināt vairāk par šo programmatūru un tās funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x