Produkts

Produkta Pārskats

Palīdzības dienesta programmatūra

Pieteikumu Apstrādes Sistēma

Tiešsaistes Čata Programmatūra

Zvanu Centra Programmatūra

Sociālo Mediju Klientu Apkalpošanas Programmatūra

Zināšanu bāzes programmatūra

Klientu Portāla Programmatūra

Klientu Servisa Programmatūra

Produkta Specifiskās Lapas

Zvanu Ierakstīšanas Programmatūra

Atzvana Programmatūra

Sūdzību Pārvaldības Programmatūra

Kontaktu Centra Programmatūra

Klientu Komunikāciju Programmatūra

Klientu Iesaistes Programmatūra

Klientu Pieredzes Programmatūra

Klientu Mijiedarbības Programmatūra

Klientu Apmierinātības Programmatūra

Klientu Apkalpošana Koronavīrusa laikā

Klientu Panākumu Programmatūra

Klientu Ssekošanas Programmatūra

E-pasta Pārvaldības Programmatūra

Biežāk Uzdoto Jautājumu Programmatūra

WordPress Palīdzības Dienests

Ienākošo Zvanu Centra Programmatūra

WordPress Tiešsaistes Čats

Izejošo Zvanu Centra Programmatūra

Attālinātā Palīdzības Dienesta Programmatūra

Pašapkalpošanās Programmatūra

Servisa Dienesta Programmatūra

Shopify Tiešsaistes Čata Programmatūra

Shopify Pieteikumu Apstrādes Programmatūra

Programmiskā Tālruņa Programmatūra

Support Documentation Software

Atbalsta Pieteikumu Apstrādes Sistēma

Telefonijas Programmatūra

LiveAgent

LiveAgent Izmēģinājuma Versija

LiveAgent Pieteikšanās

LiveAgent Apskats

LiveAgent Cenas

LiveAgent Iespējas

LiveAgent Integrācijas

LiveAgent VoIP Partneri

LiveAgent Migrācija

LiveAgent Atbalsts

LiveAgent Statuss

LiveAgent Izmaiņu Žurnāls

Par Mums

Ņujorkas Birojs

LiveAgent Salīdzinājums

LiveAgent Alternatīvas

Pieteikumu Apstrādes Alternatīvas

Bezmaksas Konts

Reģistrēt Bezmaksas Kontu

Bezmaksas Zvanu Centra Programmatūra

Bezmaksas Klientu Pārvaldības Programmatūra

Bezmaksas Palīdzības Dienesta Programmatūra

Bezmaksas Zināšanu Bāzes Programmatūra

Bezmaksas Tiešsaistes Čata Programmatūra

Bezmaksas Pieteikumu Apstrādes Programmatūra

Mārketings un Pārdošana

LiveAgent Demonstrācija

Piedāvājuma Pieprasījums

LiveAgent Apbalvojumi

Kāpēc LiveAgent?

Sadarbosimies

Partneru Programma

Praktisko Pielietojumu Lapas

Klientu Veiksmes Stāsti

Praktisko Pielietojumu Scenāriji

Biznesa Risinājumi

Nozares Risinājumi

Mācību Resursi

Klientu Apkalpošanas Akadēmija

Klientu Servisa Sagataves

Rakstīšanas Ātruma Tests

Klientu Apkalpošanas Emuārs

Klientu Servisa Vebināri

Klientu Atbalsta Vārdnīca

Klientu Apkalpošanas Rādītājs

Noteikumi un Nosacījumi

Konfidencialitātes Politika

Drošības Politika

Ievainojamību un Kļūdu Izķeršanas Programma

Vispasaules Tīmekļa Lapas

LiveAgent.com

LiveAgent.de

LiveAgent.fr

LiveAgent.com.br

LiveAgent.es

Live-Agent.it

Live-Agent.nl

Live-Agent.ru

Live-Agent.pl

LiveAgent.hu

LiveAgent.sk

Live-Agent.cn

LiveAgent.ae

LiveAgent.bg

LiveAgent.dk

LiveAgent.ee

LiveAgent.gr

LiveAgent.hr

LiveAgent.lt

LiveAgent.lv

LiveAgent.no

LiveAgent.ph

LiveAgent.ro

LiveAgent.si

LiveAgent.vn

LiveAgent.jp

Live-Agent.cz

LiveAgent.se

LiveAgent.fi

Saistītie Raksti
Klientu apkalpošanas programmatūru var izmantot saziņai, klientu atbalsta analīzei un atskaišu veidošanai. Aplūkojiet LiveAgent palīdzības dienestu.

Klientu apkalpošanas programmatūra

Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē un jāuztver svarīgākie principi. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas integrācijas iespējas un atbalstu. Sales kontakti ir pieejami, lai uzzinātu vairāk.

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Patreizējais stāvoklis nozarē

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Vai esat ieinteresēts izveidot zvanu centru, bet jums nav ne jausmas, ar ko sākt? Mēs esam izveidojuši zvanu centra kontrolsarakstu, kas palīdz jums veikt soli pa solim.

Pilnīgs zvanu centra kontrolsaraksts

Klientu apkalpošanas centru veiktspējas vērtēšanai ir vairāki rādītāji, piemēram, vidējais apstrādes laiks, klientu apmierinātības rādītājs, bloķēto zvanu skaits, vidējais gaidīšanas rindā laiks un vidējais atbildes ātrums. Lai samazinātu gaidīšanas laiku, var izmantot interaktīvās balss atbildes sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu. Lai klients nevēlētos atstāt zvanu novēlu, ir jārūpējas par atbildes ātrumu. Klientu apkalpošanas centra izveidei ir jāievēro norādītie soļi un jāplāno savlaicīgi.

Zvanu centra izveide un palaišana nav viegls uzdevums. Tomēr tas ir iespējams. Šeit ir mūsu zvanu centru iestatījumu kontrolsaraksts, kas palīdzēs jums katrā šī procesa solī.

Zvanu centra iestatījumu kontrolsaraksts

Rakstā tiek apskatīts, kā modelēt zvanu centra organizatorisko struktūru, izmantojot organizācijas shēmas, lai optimizētu aģentu darbu. Tiek ieteikts izvēlēties pareizos veiktspējas rādītājus (KPI), piemēram, atbildēto/saņemto zvanu skaitu, vidējo apstrādes laiku un klientu apmierinātības novērtējumu, un izmantot rīkus, piemēram, tabulas un veiktspējas pārraudzības rīki, lai tos pārvaldītu. Tiek uzsvērts, ka LiveAgent var palīdzēt gūt ieskatu aģenta apstrādāto zvanu veiktspējā un metrikās.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju