Palīdzības dienesta programmatūra
Tiešsaistes Čata Programmatūra
Sociālo Mediju Klientu Apkalpošanas Programmatūra
Zvanu Ierakstīšanas Programmatūra
Sūdzību Pārvaldības Programmatūra
Klientu Komunikāciju Programmatūra
Klientu Iesaistes Programmatūra
Klientu Pieredzes Programmatūra
Klientu Mijiedarbības Programmatūra
Klientu Apmierinātības Programmatūra
Klientu Apkalpošana Koronavīrusa laikā
Klientu Panākumu Programmatūra
Klientu Ssekošanas Programmatūra
E-pasta Pārvaldības Programmatūra
Biežāk Uzdoto Jautājumu Programmatūra
Ienākošo Zvanu Centra Programmatūra
Izejošo Zvanu Centra Programmatūra
Attālinātā Palīdzības Dienesta Programmatūra
Servisa Dienesta Programmatūra
Shopify Tiešsaistes Čata Programmatūra
Shopify Pieteikumu Apstrādes Programmatūra
Programmiskā Tālruņa Programmatūra
Support Documentation Software
Atbalsta Pieteikumu Apstrādes Sistēma
LiveAgent Izmēģinājuma Versija
Pieteikumu Apstrādes Alternatīvas
Bezmaksas Zvanu Centra Programmatūra
Bezmaksas Klientu Pārvaldības Programmatūra
Bezmaksas Palīdzības Dienesta Programmatūra
Bezmaksas Zināšanu Bāzes Programmatūra
Bezmaksas Tiešsaistes Čata Programmatūra
Bezmaksas Pieteikumu Apstrādes Programmatūra
Praktisko Pielietojumu Scenāriji
Klientu Apkalpošanas Akadēmija
Ievainojamību un Kļūdu Izķeršanas Programma
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
Klientu apkalpošanas programmatūra
Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē un jāuztver svarīgākie principi. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas integrācijas iespējas un atbalstu. Sales kontakti ir pieejami, lai uzzinātu vairāk.
Pilnīgs zvanu centra kontrolsaraksts
Klientu apkalpošanas centru veiktspējas vērtēšanai ir vairāki rādītāji, piemēram, vidējais apstrādes laiks, klientu apmierinātības rādītājs, bloķēto zvanu skaits, vidējais gaidīšanas rindā laiks un vidējais atbildes ātrums. Lai samazinātu gaidīšanas laiku, var izmantot interaktīvās balss atbildes sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu. Lai klients nevēlētos atstāt zvanu novēlu, ir jārūpējas par atbildes ātrumu. Klientu apkalpošanas centra izveidei ir jāievēro norādītie soļi un jāplāno savlaicīgi.
Zvanu centra iestatījumu kontrolsaraksts
Rakstā tiek apskatīts, kā modelēt zvanu centra organizatorisko struktūru, izmantojot organizācijas shēmas, lai optimizētu aģentu darbu. Tiek ieteikts izvēlēties pareizos veiktspējas rādītājus (KPI), piemēram, atbildēto/saņemto zvanu skaitu, vidējo apstrādes laiku un klientu apmierinātības novērtējumu, un izmantot rīkus, piemēram, tabulas un veiktspējas pārraudzības rīki, lai tos pārvaldītu. Tiek uzsvērts, ka LiveAgent var palīdzēt gūt ieskatu aģenta apstrādāto zvanu veiktspējā un metrikās.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem