Palīdzības dienesta programmatūra
Tiešsaistes Čata Programmatūra
Sociālo Mediju Klientu Apkalpošanas Programmatūra
Zvanu Ierakstīšanas Programmatūra
Sūdzību Pārvaldības Programmatūra
Klientu Komunikāciju Programmatūra
Klientu Iesaistes Programmatūra
Klientu Pieredzes Programmatūra
Klientu Mijiedarbības Programmatūra
Klientu Apmierinātības Programmatūra
Klientu Apkalpošana Koronavīrusa laikā
Klientu Panākumu Programmatūra
Klientu Ssekošanas Programmatūra
E-pasta Pārvaldības Programmatūra
Biežāk Uzdoto Jautājumu Programmatūra
WordPress Palīdzības Dienests
Ienākošo Zvanu Centra Programmatūra
Izejošo Zvanu Centra Programmatūra
Attālinātā Palīdzības Dienesta Programmatūra
Servisa Dienesta Programmatūra
Shopify Tiešsaistes Čata Programmatūra
Programmiskā Tālruņa Programmatūra
Support Documentation Software
LiveAgent Izmēģinājuma Versija
Par Mums
Bezmaksas Zvanu Centra Programmatūra
Bezmaksas Klientu Pārvaldības Programmatūra
Bezmaksas Pieteikumu Apstrādes Programmatūra
Bezmaksas Zināšanu Bāzes Programmatūra
Bezmaksas Tiešsaistes Čata Programmatūra
Praktisko Pielietojumu Scenāriji
Klientu Apkalpošanas Akadēmija
Ievainojamību un Kļūdu Izķeršanas Programma
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
LiveAgent ir daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu apkalpošanu, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Piedāvājot daudzvalodu atbalstu, personalizētus pakalpojumus un sociālo mediju integrāciju, LiveAgent palīdz pārvērst potenciālos klientus par pircējiem. Uzzināt vairāk par šo programmatūru un tās funkcijām.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.