Klientu piesaistes programmatūra ir programmatūra, kas pārvalda klientu saziņu, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, tīmekļa čatu, e-pastu vai sociālos medijus. Klientu piesaistes platforma parasti ietver funkcijas, kas atbalsta daudzkanālu saziņu, CRM sistēmas, atskaišu veidošanu, mārketinga personalizēšanu un klientu pašapkalpošanos. Galvenais biznesa ieguvums, izmantojot klientu piesaistes programmatūru, ir palielināti ieņēmumi, IA un klientu apmierinātība.
Klientu piesaistes programmatūra tiek izmantota, lai izveidotu un saglabātu pozitīvas attiecības ar klientiem. Ja saviem klientiem pastāvīgi sniedzat patīkamu klientu pieredzi, tie statistiski, visticamāk, kļūs lojāli jūsu zīmolam. Faktiski 96% klientu saka, ka klientu apkalpošana ir svarīga, kad tie pieņem lēmumu par lojalitāti zīmolam. Izturīga un uzticama palīdzības dienesta atbalsta programmatūra ļauj jums saglabāt konsekventu mijiedarbību ar klientiem neatkarīgi no jūsu uzņēmuma vai klientu bāzes lieluma.
Lojāliem klientiem ir savas priekšrocības — viņi četras reizes biežāk atbalstīs jūsu uzņēmumu, izmantojot zīmola popularizēšanu, kas ietver atsauksmes, kā arī ieteikumus mutiski. Tā kā lojālie klienti iegulda jūsu zīmolā, viņi piecas reizes biežāk iegādāsies no jums vēlreiz. Tāpēc ir svarīgi pastāvīgi censties uzlabot savu klientu apkalpošanu. Saskaņā ar Forbes datiem 84% uzņēmumu, kas strādā, lai uzlabotu savu klientu pieredzi, ziņo par ieņēmumu pieaugumu.
Tirgū ir daudz klientu piesaistes programmatūras piedāvātāju, un var būt grūti atšķirt, kura programmatūra ir labākā un kuras funkcijas ir būtiskas. Jūsu ērtībai esam apkopojuši klientu piesaistes programmatūras galveno funkciju sarakstu. Klientu piesaistes programmatūras nodrošinātājiem savās pamatpaketēs jāiekļauj šādas funkcijas: daudzkanālu klientu piesaiste, automatizācija, gamifikācijas elementi, atskaites, centralizēta pārvaldība, integrācijas, segmentācija un iebūvēts CRM.
Pareizajai klientu piesaistes programmatūrai biznesam jānodrošina iespēja sazināties ar klientiem, izmantojot vairākus klientu iecienītus kanālus, piemēram, e-pastu, īsziņas, balss zvanus vai sociālos medijus.
Automatizācija ir būtiska klientu piesaistes programmatūras funkcija, jo tā ietaupa daudz laika. Automatizācijas nosacījumi ļauj realizēt klientu piesaistes stratēģijas, ja ir izpildīti noteikti kritēriji. Piemēram, ja klients ir vairākkārt iegādājies konkrētu preci, viņš var saņemt reklāmas e-pasta vēstuli, kad preces krājumi tiek atjaunoti vai tās tiek izpārdotas.
Klientu piesaistes programmatūrai vajadzētu būt ieguvumam gan jūsu klientiem, gan personālam. A Gamifikācijas funkcija ir jautrs veids, kā apbalvot aģentus un veicināt veselīgu konkurenci komandu un atsevišķu darbinieku starpā. Palieliniet produktivitāti, piešķirot apbalvojumu nozīmītes un līmeņa paaugstinājumus.
Proaktīvai klientu piesaistes programmatūrai jānodrošina pilnvērtīga analīzes pakete, kas nodrošina jaudīgus analīzes un atkaišu veidošanas rīkus.
Centralizēta pārvaldības sistēma ļauj skatīt un pārvaldīt visus klientu datus un saziņu no viena paneļa. Neatkarīgi no tā, no kura kanāla saņemat klientu pieprasījumu, tas viss nonāks vienā vienotā iesūtnē , kurai var piekļūt visa Jūsu klientu atbalsta komanda.
Klientu piesaistes programmatūrai jāspēj integrēties ar trešo pušu lietotnēm, kuras jau izmantojat ikdienas uzņēmējdarbībā. Trešo pušu lietotņu integrācijas var ietvert POS sistēmas, e-komercijas sistēmas un sociālos medijus.
Klientu segmentācija ir svarīga funkcija, jo tā ļauj segmentēt klientus atbilstoši apkopotajiem datiem. Izmantojot segmentāciju, Jūs varat viegli orientēties uz noteiktām klientu grupām un personalizēt tām sniegto saturu.
Lieliskā klientu piesaistes programmatūrā jābūt iebūvētam CRM, jo tas ļauj pārvaldīt visus nepieciešamos klientu datus, sākot no kontaktinformācijas līdz iepriekšējiem pasūtījumiem un palīdzības pieteikumiem.
Klientu zināšanu bāzes ir lielisks ieguvums jebkurai klientu piesaistes programmatūrai. Tās ļauj klientiem ātri atrast vajadzīgās atbildes, bez nepieciešamības sazināties ar Jums tieši. Klientu zināšanu bāzes ir ieguvums gan Jūsu klientiem, gan aģentiem. Zināšanu bāzes samazina klientu gaidīšanas laiku, jūsu aģentu darba slodzi, kā arī laiku, kas tiek patērēts palīdzības pieteikumu atrisināšanai.
LiveAgent ir pilnībā aprīkota klientu piesaistes programmatūra, kas ļauj koncentrēties uz attiecību ar klientiem veicināšanu. LiveAgent piedāvājumā ir iekļauts:
Vienotā iesūtne palīdz kārtot klientu pieprasījumus no dažādiem kanāliem un ļauj ātri uz tiem atbildēt.
Gamifikācijas funkcijas, ko varat izmantot, lai apbalvotu un stimulētu savu smagi strādājošo klientu apkalpošanas personālu.
Jaudīgas atskaišu veidošanas sistēmas, kas ļauj uzreiz novērtēt, cik labi notiek saziņa ar klientiem.
Ja meklējat šobrīd labāko piesaistes programmatūru, izmēģiniet LiveAgent. LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis augstāko novērtējumu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Mēs piedāvājam bezmaksas 14 dienu klientu piesaistes programmatūras izmēģinājuma versiju. Nav nepieciešama kredītkarte. Nodrošiniet klientu apmierinātību un piesaisti ar LiveAgent.
Ar LiveAgent klientu atbalsts ir miljons reižu vienkāršāks. Mūsu atbilžu sniegšanas laiks tagad ir par 26% ātrāks.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team