Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent ir programma, kas ļauj efektīvi apstrādāt lielu klientu zvanu skaitu. Tas nodrošina konsekventu apkalpošanas pieredzi, palielina klientu apmierinātību un ienākošās pārdošanas apjomus. LIveAgent piedāvā viedu zvanu maršrutēšanu un inteliģentu IVR sistēmu, kā arī integrāciju ar daudziem VoIP partneriem.
Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam
Tiešsaistes tērzēšanas izmantošana var būt noderīga vairākām aģentūrām, tostarp reklāmas, digitālās, sociālo mediju un Public Relations aģentūrām. Tērzēšanas programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un ir pieejama ar pilnībā atbalstītu vietējo integrāciju. Tas varētu būt svarīgs rīks e-komercijas jomai, jo tas samazina gaidīšanas laiku un ļauj sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu.
Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma
LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.
Palīdzības dienesta programmatūra, kas uzvarēs Jūsu klientus
LiveAgent piedāvā iespēju pielāgot aplikāciju līdz pat speciālajiem simboliem vai akcentiem un integrēties ar sociālajiem tīkliem, ieskaitot Facebook, Twitter un Instagram. CRM sistēmu integrēšana palīdzēs aģentiem strādāt efektīvāk.
Dotajā teksta gabalā ir aprakstīti četri dažādi IT pakalpojumu pārvaldības risinājumi - Freshservice, Hubspot Service Hub, Vision Helpdesk un Web Help Desk. Katram no tiem ir savas priekšrocības un funkcijas, ieskaitot automatizāciju, proaktīvu klientu apkalpošanu, izsekošanu, uzņēmumu un cilvēka atbalsta apvienojumu, SLA pārvaldību un zināšanu bāzes. Tomēr, cenas atšķiras atkarībā no izvēlētās paketes un funkcijām, un dažām programa var būt dārgas.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem