Paveiciet to ar klientu piesaistes platformu.

Uzziniet, kāpēc mēs tirgū esam visaugstāk novērtētā programmatūra.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Izmantojiet klientu piesaistes platformu

Klientu piesaistes programmatūra ir programmatūra, kas pārvalda saziņu ar klientiem, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, tīmekļa tērzēšanu, e-pastu vai sociālos plašsaziņas līdzekļus. Klientu piesaistes platforma parasti ietver funkcijas, kas atbalsta daudzkanālu saziņu,  CRM sistēmas, atskaites, mārketinga personalizāciju un klientu pašapkalpošanos. Galvenais uzņēmējdarbības ieguvums, izmantojot klientu piesaistes programmatūru, ir lielāki ieņēmumi, augstāka ienākumu atdeve un klientu apmierinātība.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Men shaking hands - illustration

Ieguldiet klientu iesaistīšanas programmatūrā

Klientu piesaistes programmatūra tiek izmantota, lai izveidotu un saglabātu pozitīvas attiecības ar klientiem. Ja pastāvīgi nodrošināsiet klientiem patīkamu klientu pieredzi, statistiski ir lielāka iespēja, ka viņi kļūs lojāli Jūsu zīmolam. Patiesībā 96% klientu apgalvo, ka klientu apkalpošana ir svarīga, lemjot par viņu lojalitāti zīmolam.

Lojāliem klientiem ir savas priekšrocības – ir četras reizes lielāka iespēja, ka viņi atbalstīs Jūsu uzņēmumu, izmantojot zīmola popularizēšanu, kas ietver atsauksmes, kā arī ieteikumus no klienta citam pircējam. Tā kā lojālie klienti kļūst ieinteresēti Jūsu zīmolā, ir piecas reizes lielāka iespēja, ka viņi no Jums atkal iegādāsies preces. Tāpēc ir svarīgi pastāvīgi censties uzlabot klientu apkalpošanu. Saskaņā ar Forbes datiem 84% uzņēmumu, kas strādā pie klientu pieredzes uzlabošanas, ziņo par ieņēmumu pieaugumu.

Galvenās funkcijas

Tirgū ir daudz klientu piesaistes programmatūras piedāvātāju, un var būt grūti atšķirt, kura programmatūra ir labākā un kuras funkcijas ir būtiskas. Jūsu ērtībai esam apkopojuši klientu piesaistes programmatūras galveno funkciju sarakstu. Klientu piesaistes programmatūras nodrošinātājiem savās pamatpaketēs jāiekļauj šādas funkcijas: daudzkanālu klientu piesaiste, automatizācija, spēles elementi, atskaites, centralizēta pārvaldība, integrācijas, segmentācija un iebūvēts CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Daudzkanālu piesaiste

Pareizajai klientu piesaistes programmatūrai biznesam jānodrošina iespēja sazināties ar klientiem, izmantojot vairākus klientu iecienītus kanālus, piemēram, e-pastu, īsziņas, balss zvanus vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.

Automatizācija

Automatizācija ir būtiska klientu piesaistes programmatūras funkcija, jo tā ietaupa daudz laika. Automatizācijas noteikumi ļauj izpildīt klientu piesaistes stratēģijas, ja ir izpildīti noteikti kritēriji. Piemēram, ja klients ir vairākkārt iegādājies konkrētu preci, viņš var saņemt reklāmas e-pasta vēstuli, kad preces krājumi tiek atjaunoti vai tās tiek izpārdotas.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Spēles elementi

Klientu piesaistes programmatūrai jābūt noderīgai gan Jūsu klientiem, gan darbiniekiem. Spēles elementu funkcija ir jautrs veids, kā apbalvot aģentus un veicināt veselīgu konkurenci starp komandām un atsevišķiem darbiniekiem. Palieliniet produktivitāti, piešķirot apbalvojuma nozīmītes un iegūstot augstākus līmeņus.

Pārskati

Proaktīvai klientu piesaistes programmatūrai jānodrošina pilnvērtīga analītikas pakete, kas nodrošina jaudīgus analīzes un pārskatu sniegšanas rīkus.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizēta pārvaldība

Centralizēta pārvaldības sistēma ļauj skatīt un pārvaldīt visus klientu datus un saziņu no viena paneļa. Neatkarīgi no tā, no kura kanāla saņemat klientu pieprasījumu, tas viss nonāks vienā universālā iesūtnē , kurai var piekļūt visa Jūsu klientu atbalsta komanda.

Integrācijas

Klientu piesaistes programmatūrai jāspēj integrēties ar trešo pušu lietotnēm, kuras jau izmantojat ikdienas uzņēmējdarbības aktivitātēm. Trešo pušu lietotņu integrācijas var ietvert POS sistēmas, e-komercijas sistēmas un sociālos plašsaziņas līdzekļus.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentācija

Klientu segmentācija ir svarīga funkcija, jo tā ļauj segmentēt klientus atbilstoši apkopotajiem datiem. Izmantojot segmentāciju, Jūs varat viegli orientēties uz noteiktām klientu grupām un personalizēt tām sniegto saturu.

CRM

Lieliskā klientu piesaistes programmatūrā jābūt iebūvētam CRM, jo tas ļauj pārvaldīt visus nepieciešamos klientu datus, sākot no kontaktinformācijas līdz iepriekšējiem pasūtījumiem un palīdzības pieteikumiem.

customer profile
book lover - illustration

Klientu zināšanu bāze

Klientu zināšanu bāzes ir lielisks ieguvums jebkurai klientu piesaistes programmatūrai. Tās ļauj klientiem ātri atrast vajadzīgās atbildes, bez nepieciešamības sazināties ar Jums tieši. Klientu zināšanu bāze ir ieguvums gan Jūsu klientiem, gan aģentiem. Zināšanu bāzes samazina klientu gaidīšanas laiku, Jūsu aģentu darba slodzi, kā arī laiku, kas tiek patērēts palīdzības pieteikumu atrisināšanai.

LiveAgent klientu piesaistes platformā ir tas viss

LiveAgent ir pilnībā aprīkota klientu piesaistes programmatūra, kas ļauj koncentrēties uz attiecību ar klientiem veicināšanu. LiveAgent piedāvājumā ir iekļauts:

Universālā iesūtne

Universālā iesūtne palīdz organizēt klientu pieprasījumus dažādos kanālos un ļauj ātri uz tiem atbildēt.

Spēles elementu funkcijas

Spēles elementu funkcijas, ko varat izmantot, lai apbalvotu un stimulētu savu smagi strādājošo klientu apkalpošanas personālu.

Pārskatu sniegšanas sistēma

Jaudīgas pārskatu sistēmas, kas ļauj uzreiz novērtēt, cik labi notiek saziņa ar klientiem.

man and woman receiving awards

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt

Ja meklējat šobrīd labāko piesaistes programmatūru, izmēģiniet LiveAgent. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Mēs piedāvājam bezmaksas 14 dienu klientu piesaistes programmatūras izmēģinājuma versiju. Nav nepieciešama kredītkarte. Nodrošiniet klientu apmierinātību un piesaisti ar LiveAgent.

smiling woman with coffee

Ar LiveAgent klientu atbalsts ir miljons reižu vienkāršāks. Mūsu atbildes sniegšanas laiks tagad ir par 26% ātrāks.

black Martinus logo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Klientu piesaistes programmatūras BUJ

Kas ir klientu piesaistes programmatūra?

Klientu piesaistes programmatūra ir sistēma, kas nodrošina Jūsu klientu apkalpošanas aģentus ar rīkiem, lai palīdzētu Jūsu vietnes apmeklētājiem visā viņu ceļa laikā. Turklāt tā vienā programmatūrā apvieno visus Jūsu klientu pieprasījumus no dažādiem kanāliem, piemēram, e-pasta, zvaniem, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem.

Kā klientu piesaistes platforma uzlabo vispārējo klientu pieredzi?

Klientu piesaistes platforma ir funkcijām bagāta programmatūra, kas automatizē uzdevumus, padarot Jūsu aģentu darba plūsmu un darba slodzi vieglāk pārvaldāmu. Rezultātā aģenti var koncentrēties tikai uz vienā sistēmā uzticētajiem uzdevumiem un ātri risināt klientu problēmas. Tādas funkcijas kā automatizēta palīdzības pieteikumu sadale, sagatavoto atbilžu sistēma un IVR veicina ātru un efektīvu reaģēšanas laiku. Būsim godīgi, nevienam nepatīk gaidīt, tāpēc, ja Jūsu aģenti varēs ātrāk apstrādāt pieprasījumus, klienti to novērtēs.

Kādas ir klientu piesaistes platformas funkcijas?

Klientu piesaistes platformai jeb, citiem vārdiem sakot, palīdzības dienesta risinājumam ir vairākas funkciju kategorijas. Piemēram, LiveAgent ir vairāk nekā 180 funkciju. Tā ietver tādas palīdzības pieteikumu pārvaldības funkcijas kā automatizēta palīdzības pieteikumu izplatīšana, hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma un laika noteikumi. Bez tam ir arī zvanu centra, spēles elementu, integrācijas, tērzēšanas, mobilo lietotņu, daudzvalodu, pārskatu sniegšanas, drošības, sociālo mediju un atbalsta portāla kategorijas, kurās ir daudz noderīgu funkciju.

Related Articles to Klientu piesaistes programmatūra
Pētījumi liecina, ka 39% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis citiem saziņas kanāliem. Izmantojot liveagent, varat izveidot virtuālu zvanu centru tieši savā palīdzības dienestā. Viegli pārvaldiet ienākošo klientu saziņu, uzlabojiet atbalsta komandas veiktspēju un palieliniet ienākošo pārdošanas apjomu.

Ienākošo zvanu centra programmatūra

LiveAgent ir programma, kas ļauj efektīvi apstrādāt lielu klientu zvanu skaitu. Tas nodrošina konsekventu apkalpošanas pieredzi, palielina klientu apmierinātību un ienākošās pārdošanas apjomus. LIveAgent piedāvā viedu zvanu maršrutēšanu un inteliģentu IVR sistēmu, kā arī integrāciju ar daudziem VoIP partneriem.

Piesaistiet savas aģentūras klientūru un sniedziet tūlītēju palīdzību vietnes apmeklētājiem, izmantojot visātrāko tiešsaistes tērzēšanas programmatūru tirgū.

Tiessaistes cata programmatura tavam biznesam

Tiešsaistes tērzēšanas izmantošana var būt noderīga vairākām aģentūrām, tostarp reklāmas, digitālās, sociālo mediju un Public Relations aģentūrām. Tērzēšanas programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un ir pieejama ar pilnībā atbalstītu vietējo integrāciju. Tas varētu būt svarīgs rīks e-komercijas jomai, jo tas samazina gaidīšanas laiku un ļauj sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota ar sūdzību pārvaldības programmatūru. Tā nodrošina all-in-one pazrisinājumu, kas pilnveido jūsu saziņas kanālus.

Sudzibu parvaldibas programmatura

LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.

Izcils klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības. Uzlabojiet lojalitāti un pārdošanu.

Palīdzības dienesta programmatūra, kas uzvarēs Jūsu klientus

LiveAgent piedāvā iespēju pielāgot aplikāciju līdz pat speciālajiem simboliem vai akcentiem un integrēties ar sociālajiem tīkliem, ieskaitot Facebook, Twitter un Instagram. CRM sistēmu integrēšana palīdzēs aģentiem strādāt efektīvāk.

Atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmas palīdz aģentu komandām pārvaldīt lielu pieprasījumu apjomu vienlaikus vairākos kanālos un ļauj tām ātri un zinoši atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Atbalsta pieteikumu sistēma

Dotajā teksta gabalā ir aprakstīti četri dažādi IT pakalpojumu pārvaldības risinājumi - Freshservice, Hubspot Service Hub, Vision Helpdesk un Web Help Desk. Katram no tiem ir savas priekšrocības un funkcijas, ieskaitot automatizāciju, proaktīvu klientu apkalpošanu, izsekošanu, uzņēmumu un cilvēka atbalsta apvienojumu, SLA pārvaldību un zināšanu bāzes. Tomēr, cenas atšķiras atkarībā no izvēlētās paketes un funkcijām, un dažām programa var būt dārgas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju