Paveiciet to ar klientu piesaistes platformu.

Uzziniet, kāpēc mēs tirgū esam visaugstāk novērtētā programmatūra.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Izmantojiet klientu piesaistes platformu

Klientu piesaistes programmatūra ir programmatūra, kas pārvalda klientu saziņu, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, tīmekļa čatu, e-pastu vai sociālos medijus. Klientu piesaistes platforma parasti ietver funkcijas, kas atbalsta daudzkanālu saziņu, CRM sistēmas, atskaišu veidošanu, mārketinga personalizēšanu un klientu pašapkalpošanos. Galvenais biznesa ieguvums, izmantojot klientu piesaistes programmatūru, ir palielināti ieņēmumi, IA un klientu apmierinātība.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Men shaking hands - illustration

Ieguldiet klientu piesaistes programmatūrā

Klientu piesaistes programmatūra tiek izmantota, lai izveidotu un saglabātu pozitīvas attiecības ar klientiem. Ja saviem klientiem pastāvīgi sniedzat patīkamu klientu pieredzi, tie statistiski, visticamāk, kļūs lojāli jūsu zīmolam. Faktiski 96% klientu saka, ka klientu apkalpošana ir svarīga, kad tie pieņem lēmumu par lojalitāti zīmolam. Izturīga un uzticama palīdzības dienesta atbalsta programmatūra ļauj jums saglabāt konsekventu mijiedarbību ar klientiem neatkarīgi no jūsu uzņēmuma vai klientu bāzes lieluma.

Lojāliem klientiem ir savas priekšrocības — viņi četras reizes biežāk atbalstīs jūsu uzņēmumu, izmantojot zīmola popularizēšanu, kas ietver atsauksmes, kā arī ieteikumus mutiski. Tā kā lojālie klienti iegulda jūsu zīmolā, viņi piecas reizes biežāk iegādāsies no jums vēlreiz. Tāpēc ir svarīgi pastāvīgi censties uzlabot savu klientu apkalpošanu. Saskaņā ar Forbes datiem 84% uzņēmumu, kas strādā, lai uzlabotu savu klientu pieredzi, ziņo par ieņēmumu pieaugumu.

Galvenās funkcijas

Tirgū ir daudz klientu piesaistes programmatūras piedāvātāju, un var būt grūti atšķirt, kura programmatūra ir labākā un kuras funkcijas ir būtiskas. Jūsu ērtībai esam apkopojuši klientu piesaistes programmatūras galveno funkciju sarakstu. Klientu piesaistes programmatūras nodrošinātājiem savās pamatpaketēs jāiekļauj šādas funkcijas: daudzkanālu klientu piesaiste, automatizācija, gamifikācijas elementi, atskaites, centralizēta pārvaldība, integrācijas, segmentācija un iebūvēts CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Daudzkanālu piesaiste

Pareizajai klientu piesaistes programmatūrai biznesam jānodrošina iespēja sazināties ar klientiem, izmantojot vairākus klientu iecienītus kanālus, piemēram, e-pastu, īsziņas, balss zvanus vai sociālos medijus.

Automatizācija

Automatizācija ir būtiska klientu piesaistes programmatūras funkcija, jo tā ietaupa daudz laika. Automatizācijas nosacījumi ļauj realizēt klientu piesaistes stratēģijas, ja ir izpildīti noteikti kritēriji. Piemēram, ja klients ir vairākkārt iegādājies konkrētu preci, viņš var saņemt reklāmas e-pasta vēstuli, kad preces krājumi tiek atjaunoti vai tās tiek izpārdotas.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamifikācijas elementi

Klientu piesaistes programmatūrai vajadzētu būt ieguvumam gan jūsu klientiem, gan personālam. A Gamifikācijas funkcija ir jautrs veids, kā apbalvot aģentus un veicināt veselīgu konkurenci komandu un atsevišķu darbinieku starpā. Palieliniet produktivitāti, piešķirot apbalvojumu nozīmītes un līmeņa paaugstinājumus.

Atskaišu veidošana

Proaktīvai klientu piesaistes programmatūrai jānodrošina pilnvērtīga analīzes pakete, kas nodrošina jaudīgus analīzes un atkaišu veidošanas rīkus.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizēta pārvaldība

Centralizēta pārvaldības sistēma ļauj skatīt un pārvaldīt visus klientu datus un saziņu no viena paneļa. Neatkarīgi no tā, no kura kanāla saņemat klientu pieprasījumu, tas viss nonāks vienā vienotā iesūtnē , kurai var piekļūt visa Jūsu klientu atbalsta komanda.

Integrācijas

Klientu piesaistes programmatūrai jāspēj integrēties ar trešo pušu lietotnēm, kuras jau izmantojat ikdienas uzņēmējdarbībā. Trešo pušu lietotņu integrācijas var ietvert POS sistēmas, e-komercijas sistēmas un sociālos medijus.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentācija

Klientu segmentācija ir svarīga funkcija, jo tā ļauj segmentēt klientus atbilstoši apkopotajiem datiem. Izmantojot segmentāciju, Jūs varat viegli orientēties uz noteiktām klientu grupām un personalizēt tām sniegto saturu.

CRM

Lieliskā klientu piesaistes programmatūrā jābūt iebūvētam CRM, jo tas ļauj pārvaldīt visus nepieciešamos klientu datus, sākot no kontaktinformācijas līdz iepriekšējiem pasūtījumiem un palīdzības pieteikumiem.

customer profile
book lover - illustration

Klientu zināšanu bāze

Klientu zināšanu bāzes ir lielisks ieguvums jebkurai klientu piesaistes programmatūrai. Tās ļauj klientiem ātri atrast vajadzīgās atbildes, bez nepieciešamības sazināties ar Jums tieši. Klientu zināšanu bāzes ir ieguvums gan Jūsu klientiem, gan aģentiem. Zināšanu bāzes samazina klientu gaidīšanas laiku, jūsu aģentu darba slodzi, kā arī laiku, kas tiek patērēts palīdzības pieteikumu atrisināšanai.

Uzzināt vairāk par zināšanu bāzi

LiveAgent klientu piesaistes platformā tas viss ir

LiveAgent ir pilnībā aprīkota klientu piesaistes programmatūra, kas ļauj koncentrēties uz attiecību ar klientiem veicināšanu. LiveAgent piedāvājumā ir iekļauts:

Vienota iesūtne

Vienotā iesūtne palīdz kārtot klientu pieprasījumus no dažādiem kanāliem un ļauj ātri uz tiem atbildēt.

Gamifikācijas funkcijas

Gamifikācijas funkcijas, ko varat izmantot, lai apbalvotu un stimulētu savu smagi strādājošo klientu apkalpošanas personālu.

Atskaišu veidošanas sistēma

Jaudīgas atskaišu veidošanas sistēmas, kas ļauj uzreiz novērtēt, cik labi notiek saziņa ar klientiem.

man and woman receiving awards

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt

Ja meklējat šobrīd labāko piesaistes programmatūru, izmēģiniet LiveAgent. LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis augstāko novērtējumu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Mēs piedāvājam bezmaksas 14 dienu klientu piesaistes programmatūras izmēģinājuma versiju. Nav nepieciešama kredītkarte. Nodrošiniet klientu apmierinātību un piesaisti ar LiveAgent.

smiling woman with coffee

Ar LiveAgent klientu atbalsts ir miljons reižu vienkāršāks. Mūsu atbilžu sniegšanas laiks tagad ir par 26% ātrāks.

black Martinus logo
Saistītie Raksti arKlientu piesaistes programmatūra
Pārvērtiet vairāk tīmekļa vietnes skatītājus par maksājošiem klientiem ar LiveAgent e-komercijas palīdzību. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir vienkārši lietojams un sniedz labus rezultātus.

E-komercija

LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x