Lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem, lai integrētu Magento 2 ar LiveAgent.
- Piesakieties savā LiveAgent kontā
- Noklikšķiniet uz Konfigurēšana
- Noklikšķiniet uz Sistēma un spraudņi

- Atrodiet Magento 2 integrāciju
- Aktivizējiet integrāciju, nospiežot slīdni

Kas ir Magento 2?
Magento 2 nodrošina vislabākās e-komercijas platformas tūkstošiem mazumtirgotāju, lai tie varētu strauji ieviest inovācijas un attīstīties.
Kā Jūs to varat izmantot?
Šis spraudnis ļauj pievienot Magneto 2 logrīku Jūsu palīdzības pieteikumu saskarnē. Ja spraudnis ir ieslēgts, Jūs automātiski saņemsiet informāciju par klientiem, kas Jums raksta e-pastu. LiveAgent izveidos savienojumu ar Jūsu Magento veikalu un pārbaudīs, vai klients, kas sūtījis e-pastu, ir arī Jūsu veikala klients. Ja tā, logrīks ielādēs viņu pasūtījumus. Šādā veidā varēsiet bez problēmām sazināties ar saviem klientiem, un Jums nebūs nepieciešams manuāli izsekot viņu pasūtījumiem ārpus LiveAgent.
Frequently asked questions
Kas ir Magento 2?
Magento ir atvērtā koda e-komercijas programmatūra. Magento 2 ir tikai ātrāka sākotnējā Magento versija.
Kā Jūs varat integrēt Magento 2?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Konfigurācijas - Sistēma - Spraudņi
3. Aktivizējiet Magento 2
Magento piedāvā elastīgus e-komercijas risinājumus, dinamisku paplašinājumu tirgu un atvērtu globālu ekosistēmu. Magento klientu apkalpošanas komanda piedāvā atbalstu telefoniski, sociālo mediju platformās un forumā. Ar Magento var sazināties, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai arī izmantojot zināšanu bāzi. Magento nav e-pasta atbalsta vai tiešsaistes tērzēšanas atbalsta.
Magenta ir telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Austrijā, kas piedāvā VoIP integrāciju ar LiveAgent bez maksas. Klienti var iegūt Magenta VoIP numuru un aizpildīt nepieciešamo informāciju, lai integrētu to LiveAgent. Magenta nodrošina uzlabotu klientu pieredzi, augstu uzticamību un rentabilitāti. Ja vēlaties testēt bezmaksas integrāciju, LiveAgent piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Papildus informācija ir pieejama zvanu centra programmatūras video un FAQ sadaļā.
Ienākošās pārdošanas pārstāvji veicina uzņēmuma produktu un pakalpojumu pārdošanu, piesaista jaunus klientus un uztur esošos. E-pastu izmantošana var uzlabot uzņēmuma iekšējo sakaru, savukārt iekšējais tērzēšanas rīks nodrošina kolēģu saziņu un reāllaika klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā arī pārskatu programmatūru, kura uzlabo kvalitāti un nodrošina juridisko pārredzamību. Piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Christoph Schachner ir personāla menedžeris, kas strādā Ready2Order kompānijā. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kuru pārdošanā iesaistīti profesionāļi dažādās valstīs. LiveAgent piedāvā plašu funkciju klāstu un integrācijas iespējas, un to var izmantot arī pašapkalpošanās programmatūras, ienākošo zvanu centra, sūdzību pārvaldības, e-pasta un pircēju portālu programmatūrām. Komunikāciju ar LiveAgent var uzsākt, zvanot uz pieejamajiem tālruņa numuriem vai pierakstoties uz demonstrāciju. Abonējot jaunumus, iespējams iegūt informāciju par programmatūras atjauninājumiem un atlaidēm.