Magento 2 integration
Partner website
Uzzināt vairāk
Partner Privacy Policy
Magento 2 Privātuma Politika
Lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem, lai integrētu Magento 2 ar LiveAgent.
- Piesakieties savā LiveAgent kontā
- Noklikšķiniet uz Konfigurēšana
- Noklikšķiniet uz Sistēma un spraudņi
- Atrodiet Magento 2 integrāciju
- Aktivizējiet integrāciju, nospiežot slīdni
Kas ir Magento 2?
Magento 2 nodrošina vislabākās e-komercijas platformas tūkstošiem mazumtirgotāju, lai tie varētu strauji ieviest inovācijas un attīstīties.
Kā Jūs to varat izmantot?
Šis spraudnis ļauj pievienot Magneto 2 logrīku Jūsu palīdzības pieteikumu saskarnē. Ja spraudnis ir ieslēgts, Jūs automātiski saņemsiet informāciju par klientiem, kas Jums raksta e-pastu. LiveAgent izveidos savienojumu ar Jūsu Magento veikalu un pārbaudīs, vai klients, kas sūtījis e-pastu, ir arī Jūsu veikala klients. Ja tā, logrīks ielādēs viņu pasūtījumus. Šādā veidā varēsiet bez problēmām sazināties ar saviem klientiem, un Jums nebūs nepieciešams manuāli izsekot viņu pasūtījumiem ārpus LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir Magento 2?
Magento ir atvērtā koda e-komercijas programmatūra. Magento 2 ir tikai ātrāka sākotnējā Magento versija.
Kā Jūs varat integrēt Magento 2?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Dodieties uz Konfigurācijas - Sistēma - Spraudņi 3. Aktivizējiet Magento 2
Rakstos apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru, kā arī parādīta pašapkalpošanās funkcijas nozīme. Jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
Kopano ONE ir e-pasta un kalendāra uzņēmējdarbības risinājums, kas maksimizē klientu bāzi un palielina ieņēmumus. Tas ir vienkārši lietojams ar vienoto piekļuvi un kalendāru, kas padara to kā ļoti izdevīgu risinājumu ikvienam uzņēmumam. Kopano var viegli integrēt ar LiveAgent klientu atbalsta sistēmu, kas nodrošina iespēju apstrādāt klientu jautājumus no dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem un sociālo mediju kontiem. Kopano piedāvā trīs cenu paketes ar dažādiem uzņēmējdarbības risinājumiem.