Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vērtība jebkurā nozarē

Neatkarīgi no tā, vai darbojaties veselības aprūpē
vai autoindustrijā, LiveAgent
ir vērtība.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Viens palīdzības dienesta risinājums dažādām nozarēm

Uzziniet, kā LiveAgent pielāgojas dažādu nozaru vajadzībām. Apskatiet mūsu pašreizējo klientu izmantošanas gadījumus un atsauksmes no vairākām nozares jomām. Uzziniet, kā LiveAgent atbilst jūsu prasībām, un uzlabojiet savu klientu atbalstu, izmantojot pareizo daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru.

Izpētiet, cik LiveAgent atbilst jūsu nišai

Identificējiet potenciālos klientus reālajā laikā, analizējot klientu uzvedību un datus, apmeklētās lapas un vietnes novirzītājus.

Uzzināt vairāk

Izveidojiet virtuālas demonstrāciju zāles un piedāvājiet personalizētu iepirkšanos ar uzlabotām funkcijām, piemēram, tiešsaistes čatu un augstas izšķirtspējas videozvaniem.

Uzzināt vairāk

Veidojiet visaptverošus klientu profilus un sazinieties ar klientiem, izmantojot vairākus kanālus, piemēram, e-pastu vai tiešsaistes čatu.

Uzzināt vairāk

Izveidojiet klientiem elastīgu atbalsta sistēmu, ļaujot tiem jebkurā laikā sākt sarunu jebkurā kanālā.

Uzzināt vairāk

Sazinieties ar saviem klientiem plašā apjomā un sniedziet atbalstu tajos kanālos, ko viņi izmanto visvairāk, izmantojot vienu optimizētu lietotni.

Uzzināt vairāk

Optimizējiet visu saziņu vienā pieteikumu apstrādes sistēmā, kas ir integrēta ar vairāk nekā 130 ārējiem rīkiem, piemēram, Stripe vai PayPal.

Uzzināt vairāk

Veiciet vairāk pārdošanas darījumu, uzraugot vietnes apmeklētāja rīcību un reālajā laikā izveidojot personalizētus ieteikumus par produktiem.

Uzzināt vairāk

Turiet roku uz pulsa saviem ieguldījumiem un to atdevei un uzturiet augstu veiktspēju, izmantojot mūsu stabilos analīzes, laika kontroles un atskaišu veidošanas rīkus.

Uzzināt vairāk

Sniedziet nepārspējamu pieredzi klientu apkalpošanā, izmantojot reāllaika atbalsta iespējas un pašapkalpošanās centrus.

Uzzināt vairāk

Paaugstiniet darbinieku darbā pieņemšanas efektivitāti, izmantojot atbilstošās automatizācijas darbplūsmas un koncentrējoties uz ilgstošu attiecību veidošanu.

Uzzināt vairāk

Izveidojiet akmenscietu pamatu mārketinga kampaņām un sinhronizējiet savu klientu datus ar saviem iecienītākajiem rīkiem.

Uzzināt vairāk

Sadarbojieties ar potenciālajiem klientiem, nodrošiniet tiem personalizētu atbalstu un pārvērtiet tīmekļa trafiku pieaugošā ieņēmumu plūsmā.

Uzzināt vairāk

Nodrošiniet pārdomātāku klientu atbalstu, izmantojot tiešsaistes čatu, interaktīvās balss atbildes tehnoloģijas (IVR) un unikālus CRM pārskatus.

Uzzināt vairāk

Uzturiet zīmola lojalitāti ilgtermiņā, sniedzot personalizētu pārdošanas, piegādes un atbalsta pieredzi.

Uzzināt vairāk

Izmantojiet birkas un birku atskaites, lai identificētu periodiskas problēmas un izveidotu funkcionālus pārskatus un uzlabošanas plānus.

Uzzināt vairāk

Apkopojiet klientu informāciju un izmantojiet to, lai izveidotu personalizētus ieteikumus un neaizmirstamu iepirkšanās pieredzi.

Uzzināt vairāk

Sekojiet līdzi veiktspējas un izaugsmes rādītājiem, izmantojot mūsu stabilo analīzes rīku, visaptverošos pārskatus un vērtīgās integrācijas.

Uzzināt vairāk

Audziet kopā ar labākajiem

Pievienoties arvien pieaugošajam to uzņēmumu sarakstam, kuri paļaujas uz LiveAgent un nāk no dažādām nozarēm. Uzziniet, kā viņi izmanto daudzkanālu saziņas platformas priekšrocības un kā arī jūsu uzņēmums var gūt labumu no tās.

LiveAgent spēj arī izpildīt neskaitāmu uzņēmējdarbības jomu prasības. Uzziniet, kā, redziet iespaidu un uzsāciet pārmaiņas.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kuras nozares var gūt labumu, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru?

Palīdzības biroja programmatūra ir ļoti noderīga dažādām nozarēm, piemēram, grāmatvedībai, autoindustrijai, banku pakalpojumiem, apdrošināšanai, e-komercijai, izklaidei, e-sportam, modei, forex tirdzniecībai, veselības aprūpei, personāla atlasei, mārketingam, nekustamajam īpašumam, mazumtirdzniecībai, SaaS, programmatūrai un citām.

Kā LiveAgent var uzlabot klientu atbalsta dienestu jūsu uzņēmumā?

LiveAgent ir lielisks palīdzības dienesta programmatūras risinājums labākai klientu apkalpošanai, jo tajā visas klientu problēmas ir apkopotas vienā saskarnē. Tādējādi jūsu aģentiem vairs nav jāpārslēdzas starp platformām. Turklāt LiveAgent zināšanu bāzes funkcija ļauj sniegt klientiem pašapkalpošanās atbalstu, lai viņi paši varētu viegli atrast informāciju, nesazinoties ar atbalsta darbiniekiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju