Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.
Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.
Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.
Izveidojiet personalizētu iepirkšanās pieredzi, nodrošinot atbalstu dažādos kanālos, ieskaitot tālruni, tiešsaistes čatu un sociālos medijus.
Atbildiet uz klientu jautājumiem par transportlīdzekļiem reāllaikā, it kā jūs fiziski uzstājaties demonstrāciju zālē.
Sekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedībai, uzsāciet sarunu, nodrošiniet nevainojamu atbalstu, veidojiet uzticībaspilnas attiecības un pabeidziet darījumu.
Katrs klients ir atšķirīgs, jo arī viņa/viņas vajadzības ir atšķirīgas. Labāk zināt, ko klients sagaida sākumā, nekā sniegt nepareizu informāciju. LiveAgent automašīnu tirgotājiem piedāvā daudz iespēju sazināties ar saviem nākošajiem lojālajiem klientiem — vai nu tiešsaistes čatā, kas ievietots jūsu tīmekļa vietnē, iebūvētajā zvanu centrā vai vecajos labajos e-pastos. Ar visām šīm dažādajām iespējām variet trāpīt naglai uz galvas.
Tieši tāpat kā automašīnas, ko pārdodat saviem klientiem, kļūst arvien ātrākas, klienti vēlas saņemt atbildes uz saviem jautājumiem vēl ātrāk. Regulāras e-pasta ziņas ir daļa no vēstures, gluži tāpat kā automašīnas, ko darbina tvaika dzinējs. Ar LiveAgent automašīnu dīleriem var sniegt reāllaika atbildes ar pāris klikšķiem. Viss, kas nepieciešams, vienkārši ievietojiet LiveAgent jūsu autotirdzniecības tīmekļa vietnē. Vai ziniet, kas ir vēl labāk? Reālajā laikā var redzēt, ko jūsu klienti raksta, pat pirms viņi nospiež nosūtīšanas pogu. Vai tas nav pietiekami ātri?
Jūsu konkurenti nekad neguļ. Nu, godīgi sakot, konkurenti vispār nekad neguļ. Dodieties uz 1.vietu kā uzvarētājs un apmieriniet klientus ar spēcīgas programmas palīdzību, jo “Uzvarētājs paņem visu”. Esiet tas, kurš to izdara. Neapstājieties, turpiniet kustību ar LiveAgent auto dīleriem.
Klienti tērē laiku un rūpīgi apsver katru variantu, pirms viņi nolemj iegādāties jaunu transportlīdzekli. Paātriniet sava automašīnu tirdzniecības uzņēmuma nākotnes panākumus, pateicoties tiešajam čatam. Pievērsieties klientiem ar jaunu saziņas stratēģijas modeli un paziņojiet, ka esat pieejams šeit viņiem 24/7.
Rezervējiet demonstrāciju dienā, kas jums ir visvairāk piemērota
Ieleciet konkurences cīņā un ieplānojiet sarunu ar vienu no mūsu klientu veiksmes pārstāvjiem aci pret aci, lai uzzinātu, kā LiveAgent var sniegt labumu jūsu uzņēmumam.
Ko jūs uzzināsiet demonstrācijas laikā
“Vērsieties pie katra klienta ar domu palīdzēt viņam vai viņai atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs
Andrejs Saksons, tirdzniecības vadītājs.
Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.
Apkatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienestu programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz automobiļu rūpniecību
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team