Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam

Pilnībā mērogojams, adaptējams un pielāgojams Jūsu vajadzībām.
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background
  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā

Viens komplekss risinājums dažādiem uzņēmumu veidiem

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Uzziniet, kā tā var palīdzēt Jūsu uzņēmumam ar klientu atbalstu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Izpētiet, kā LiveAgent atbilst Jūsu nozarei

Uzrunājiet un pārvērsiet vietnes apmeklētājus, kas pārlūko augstas nozīmes lapas, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus dažu sekunžu laikā.

Nodrošiniet vieglu piekļuvi svarīgai informācijai, izmantojot saistošu pašapkalpošanās portālu, kurā ir pieejami bieži uzdotie jautājumi un kopienas forumi.

Palieliniet savu klientu apkalpošanas darbu un automatizējiet darba plūsmas, pirms klientu apkalpošana sāk kļūt pārlieku sarežģīta.

Iegūstiet uzticību, piedāvājot visaugstākos drošības standartus klientu datu aizsardzībai.

Pārvērsiet klientu apkalpošanu par savu lielāko priekšrocību, nodrošinot personalizētu pieredzi, kas liek klientiem vēlēties vairāk.

Ietaupiet laiku un naudu, vienlaicīgi pārvaldot vairāk klientu sarunu.

Letaupiet vairāk ar LiveAgent

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Audziet kopā ar vislabākajiem!

Pievienojieties arvien pieaugošajam to uzņēmumu skaitam, kas izmanto LiveAgent un nāk no dažādām uzņēmējdarbības vidēm. Uzziniet, kā viņi izmanto daudzkanālu saziņas platformas priekšrocības un kā arī Jūs varat gūt labumu no tās.

LiveAgent spēj izpildīt arī vairāku nozaru prasības. Uzziniet, kā tas notiek, un pārliecinieties par tā ietekmi.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arBizness
Savlaicīgs atrisinājums nozīmē, ka pieteikums ir atrisināta saskaņā ar laika ierobežojumu, kas noteikts servisa līmeņa līgumā (SLA). Visiem aģentiem jācenšas vienmēr atrisināt savi pieteikumi pēc iespējas ātrākā laikā.

Savlaicīgs atrisinājums

L.A.S.T. metode veicina pozitīvu reputāciju un klientu lojalitāti. Savlaicīgs atrisinājums saskaņā ar SLA ir svarīgs klientu apmierinātībai.

LiveAgent nodrošina koplietošanas uzņēmuma iesūtni, kas ļauj darbiniekiem dalīt darba slodzi ar nepieejamiem aģentiem. Lasiet par klientu panākumu programmatūras priekšrocībām.

Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru

Pilnībā daudzvalodu sistēma ļauj klientiem pielāgot programmatūru un sazināties savā dzimtajā valodā, atvieglojot apkalpošanu un piedāvājot atbalstu vairāk nekā 40 valodās.

Komunikācija ar klientiem var veicināt uzņēmuma izaugsmi vai iznīcināt to. Uzziniet, kā pareizi atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Kā atbildēt uz klienta pieprasījumu

Efektīva klientu apkalpošana ir būtiska uzņēmuma reputācijai un izaugsmē. Sliktas apkalpošanas rezultātā ASV uzņēmumi zaudē aptuveni $41 miljardu gadā. Labāka apkalpošana var veicināt klientu apmierinātību un ieņēmumu pieaugumu.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota ar sūdzību pārvaldības programmatūru. Tā nodrošina all-in-one pazrisinājumu, kas pilnveido jūsu saziņas kanālus.

Sudzibu parvaldibas programmatura

Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.

Klientu apkalpošanas sagataves ir noderīgas daudziem uzņēmumiem. Tomēr aizvien ir jāņem vērā personiskās pieejas klientam būtiskā loma.

Klientu apkalpošanas sagataves

SMS sagatavēm jābūt īsām, personalizētām un vērtīgiem. Ļaunprātīga vai slikti sagatavota sagatave var kaitēt klientu apmierinātībai. Izpētiet LiveAgent sagataves.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

Paaugstiniet klientu apmierinātību ar klientu apmierinātības programmatūru, kas integrēta ar LiveAgent. Iegūstiet atsauksmes, uzlabojiet apkalpošanu un klientu noturēšanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju