Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Uzziniet, kā tā var palīdzēt Jūsu uzņēmumam ar klientu atbalstu.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzrunājiet un pārvērsiet vietnes apmeklētājus, kas pārlūko augstas nozīmes lapas, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus dažu sekunžu laikā.
Nodrošiniet vieglu piekļuvi svarīgai informācijai, izmantojot saistošu pašapkalpošanās portālu, kurā ir pieejami bieži uzdotie jautājumi un kopienas forumi.
Palieliniet savu klientu apkalpošanas darbu un automatizējiet darba plūsmas, pirms klientu apkalpošana sāk kļūt pārlieku sarežģīta.
Iegūstiet uzticību, piedāvājot visaugstākos drošības standartus klientu datu aizsardzībai.
Pārvērsiet klientu apkalpošanu par savu lielāko priekšrocību, nodrošinot personalizētu pieredzi, kas liek klientiem vēlēties vairāk.
Ietaupiet laiku un naudu, vienlaicīgi pārvaldot vairāk klientu sarunu.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Pievienojieties arvien pieaugošajam to uzņēmumu skaitam, kas izmanto LiveAgent un nāk no dažādām uzņēmējdarbības vidēm. Uzziniet, kā viņi izmanto daudzkanālu saziņas platformas priekšrocības un kā arī Jūs varat gūt labumu no tās.
LiveAgent spēj izpildīt arī vairāku nozaru prasības. Uzziniet, kā tas notiek, un pārliecinieties par tā ietekmi.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Palīdzības dienests sniedz palīdzību klientiem, parasti izmantojot klientu apkalpošanas programmatūru. Turklāt programmatūra ļauj aģentiem apstrādāt visus pieprasījumus no vienas platformas.
Labs palīdzības dienests sniedz nepieciešamo palīdzību un zināšanas, lai nekavējoties atrisinātu klienta problēmas. Turklāt tas izmanto pareizus rīkus, lai efektīvi pārvaldītu visus pieprasījumus.
Palīdzības dienesta programmatūra palielina klientu apmierinātību, ieņēmumus un klientu noturēšanu jebkura lieluma uzņēmumos.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem