Bezmaksas Izmēģinājums
Piemērotākā aģentūru uzņēmējdarbībai

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent – programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem biznesa klientiem un palīdziet tiem augt ātrāk ar LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Scale without any problems

Bez problēmām palieliniet darbības apjomu

Mārketinga, cilvēkresursu vai tīmekļa izstrādes aģentūras parasti ir visvairāk izplatītas internetā. Tāpēc ir ļoti viegli aprēķināt INI no racionalizēta klientu apkalpošanas programmatūras risinājuma. Aģentūras intensīvi izmanto LiveAgent sava biznesa attīstībai, radot iespēju ļoti viegli un ātri atbildēt uz piedāvājuma pieprasījumu. Tās izmanto šo sistēmu arī saviem klientiem, un, kā liecina mūsu pieredze, viņi ir apmierināti ar to, cik ātri var ieviest LiveAgent.

Izmantojiet tērzēšanu tiešsaistē

Tiešsaistes tērzēšana bieži tika uzskatīta par domātu tikai lieliem uzņēmumiem ar lielu pieprasījumu skaitu. Šobrīd tā vairs nav. Mēs dzīvojam laikmetā, kad ikviens pieprasa atbildes uzreiz, un tieši šajā laikā tiešsaistes tērzēšanas programmatūras ieviešana var padarīt Jūsu uzņēmumu veiksmīgu.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Apvienojiet kontaktpunktus

Paceliet roku, ja jums patīk Gmail. Hmm, visas rokas paceltas? Atbrīvojiet vietu LiveAgent universālajai iesūtnei un atklājiet centralizētā saziņas centra iespējas. Viss ir kārtīgi sakārtots pēc prioritātes ar savu ID un papildu informāciju par klientu. Tātad – kam patīk universālā iesūtne?

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

badges

Kādu labumu Jūsu aģentūra gūs no LiveAgent ieviešanas?

clock

Klientu pieprasījumu organizēšana

Uzturiet savu universālo iesūtni organizētu, automātiski novirzot klientu pieprasījumus atbilstošajām nodaļām un aģentiem.

icon lightbulb

Laika un naudas ekonomija

Ietaupiet laiku un naudu, samazinot to rīku skaitu, kurus izmantojat, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.

thumb

Augstas apmierinātības saglabāšana

Pārliecinieties, ka klienti ir apmierināti ar Jūsu pakalpojumiem, regulāri analizējot aģentu snieguma novērtējumus.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Vairāku klientu uzraudzība

LiveAgent bieži izmanto aģentūru uzņēmumi, kas pārvalda savus klientus ar integrētām nodaļām, un viņi labprāt izmanto šo risinājumu arī klientiem. Daudzkanālu risinājuma ieviešana palīdz klientiem samazināt izplatību visā internetā, padarot to par iespēju sekot līdzi visiem pieprasījumiem un iepriekšējām sarunām ar saviem klientiem un potenciālajiem klientiem.

Ietaupiet laiku, veicot atkārtotus uzdevumus

Vairs nekāda manuālā darba un nodalītu saziņas kanālu, kas apgrūtina pieprasījumu un ikdienas administratīvo uzdevumu izpildi. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties izmantot LiveAgent savai saziņai ar klientiem vai ieviest to viņu labā, Jūs atbrīvosieties no ierastās problēmas, ko rada darba pārslodze veicot ikdienas darba uzdevumus. Atrisiniet šīs problēmas, izmantojot kompleksu palīdzības dienesta risinājumu ar tērzēšanu tiešsaistē, klientu portālu, forumiem vai ar uzlabotām biļešu secībām.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Palieliniet savu pieejamību

Iedomājieties, ka piedāvājat lielāku pieejamību, patērējot mazāk laika. Tagad tas viss ir iespējams, ieviešot LiveAgent Jūsu klientu procesos. Optimizējiet darba plūsmu, izmantojot universālās iesūtnes iespējas, apvienojot vairākus saziņas kanālus un ieviešot uzlabotas automatizācijas. Patiesa daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra nodrošinās Jums vidēji par 15 stundām nedēļā vairāk, ko varēsiet izmantot, lai pievērstos jauniem klientiem un viņu vajadzībām.

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Izdevīgākais palīdzības dienesta risinājums

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Izmantojot maksas plānu, par saprātīgu cenu varat saņemt vēl vairāk.

Palīdzības pieteikumi

Palīdzības pieteikumi

Vispiemērotākais mazām aģentūrām un uzņēmējiem

$15/mēn.
Palīdzības pieteikumi

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana

MVU, profesionāliem tirgotājiem un lielām aģentūrām

$29/mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir palīdzības dienesta aģents?

Palīdzības dienesta aģents ir persona, kas apstrādā klientu apkalpošanas pieprasījumus un sniedz tiem atbalstu.

Vai manai aģentūrai ir nepieciešams palīdzības dienesta risinājums?

Tas ir atkarīgs no Jūsu vēlmēm/vajadzībām. Taču palīdzības dienesta risinājums ir lielisks veids, kā efektīvi un lietderīgi apstrādāt klientu atbalsta pieprasījumus. Tas arī ļauj izveidot zināšanu bāzi, kurā klienti var atrast atbildes uz saviem jautājumiem pat tad, kad Jūsu aģenti nav pieejami.

Kāds ir palīdzības dienesta programmatūras lielākais ieguvums?

Lielākais palīdzības dienesta programmatūras ieguvums ir iespēja apkalpot daudzus klientus vienlaicīgi. Tā arī ļauj ātrāk apstrādāt klientus, atbrīvojot darbiniekus citiem uzdevumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju