Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu pieredzes programmatūra Nr.1

Palīdziet jums radīt daudzkanālu pieredzi, kas patiks jūsu klientiem.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Klientu pieredzes programmatūra

Klientu pieredzes programmatūrai ir būtiska nozīme klientu atsauksmju apkopošanā, organizēšanā un izsekošanā mūsdienu uzņēmumos.

Izmantojot CX programmatūru, var ievērojami uzlabot attiecības ar klientiem, jo tā ļauj ātri un efektīvi uz tiem reaģēt. Analizējot ar šīs programmatūras palīdzību iegūtos datus, tie var ietekmēt arī Jūsu pastāvīgās mārketinga un biznesa attīstības stratēģijas.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota klientu pieredzes programmatūra, kas palīdz Jums personalizēt mijiedarbību ar klientiem. Tā apvieno visus Jūsu saziņas kanālus – e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanus un sociālos plašsaziņas līdzekļus – kopīgā uzņēmuma iesūtnē un nodrošina “viss vienā” palīdzības dienesta risinājumu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Kas ir klientu pieredzes programmatūra?

Klientu pieredze (saukta arī par CX) tiek definēta kā kopējais pieredzes kopums, ko klienti gūst, mijiedarbojoties ar Jūsu uzņēmumu vai zīmolu. Klientu pieredze ir ārkārtīgi svarīga veiksmīga uzņēmuma sastāvdaļa, jo lielākā daļa klientu sagaida, ka viņiem būs personiskas attiecības ar zīmoliem, ar kuriem viņi mijiedarbojas.

Tāpēc ir ļoti svarīgi ātri un efektīvi reaģēt uz klientu jautājumiem, ierosinājumiem un sūdzībām. Diemžēl lielākajai daļai uzņēmumu ir jāpārvalda arvien lielāks skaits saziņas kanālu. Šā iemesla dēļ lielākajai daļai zīmolu ir nepieciešama klientu pieredzes programmatūra. Tomēr tā joprojām netiek pietiekami novērtēta, un uzņēmumi joprojām izmanto Outlook koplietošanas pastkastīšu pārvaldībai.

Uzlabota klientu pieredzes programmatūra

Klientu pieredzes programmatūra, piemēram, LiveAgent, nodrošina iespēju apvienot visas saskarsmes ar klientiem integrētā, vienotā sistēmā. Tā uzlabo klientu pieredzi visos pirkuma ceļa posmos, jo ļauj nodrošināt tiešu saziņu starp Jūsu klientiem un Jūsu darbiniekiem.

Parasti CX programmatūrā tiek izmantota palīdzības pieteikumu sistēma, kurā tiek reģistrēti atsevišķi lietotāju pieprasījumi un pēc tam sakārtoti rindā atbildes saņemšanai. Uzlabotas sistēmas, piemēram, LiveAgent, var apvienot daudzus dažādus saziņas kanālus vienā palīdzības pieteikumu sistēmā, racionalizējot visu mijiedarbību ar klientiem.

undraw smiley face lmgm

Kādas ir labākās klientu pieredzes pārvaldības programmatūras galvenās sastāvdaļas?

Izvēloties klientu pieredzes programmatūru, ir svarīgi pievērst uzmanību galvenajām funkcijām, ko tā piedāvā. Lūk, ko no tām varat sagaidīt:

Increase icon

Atskaites un analītika

Lai Jums palīdzētu, labākā klientu pieredzes pārvaldības programmatūra nodrošina Jums rīkus, kas ļauj sekot līdzi Jūsu panākumiem, atbildot uz klientu pieprasījumiem. LiveAgent nodrošina pilnībā aprīkotu analītikas paketi.

Group 370 icon

Hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma

Labākās klientu pieredzes sistēmas apvieno visus saziņas kanālus vienā vienotā iesūtnē. LiveAgent to paveic, izmantojot hibrīdo palīdzības pieteikumu plūsmu.

Gameboy icon

Spēles elementu funkcijas

Klientu pieredzes programmatūra nav domāta tikai Jūsu klientiem. Tāpēc LiveAgent ir aprīkots ar spēles elementu funkcijām, ko varat izmantot, lai novērtētu un apbalvotu savus darbiniekus. 

Ieguvumi no koncentrēšanās uz klientu pieredzi

Ir daudz iemeslu, kāpēc ir svarīgi pievērst uzmanību klientu pieredzei, bet šie ir vissvarīgākie:

Money Bag

Palieliniet rentabilitāti

Koncentrēšanās uz klientu pieredzi var uzlabot uzņēmuma rentabilitāti līdz pat 32%. Ātra un pieklājīga atbilde klientiem bieži vien var būt noteicošā starp to, vai klients veic pirkumu vai izvēlas iegādāties līdzīgu produktu citur.

dollar in zoom

Saskatiet uzlabojamās jomas

Izmantojot klientu pieredzes programmatūru, lai pārvaldītu mijiedarbību ar klientiem, varat iegūt datus, kas tieši ietekmē Jūsu biznesa plānošanu. Izmantojot tādu programmatūru kā LiveAgent, Jūs varat viegli redzēt tendences mijiedarbībā ar klientiem un izcelt jomas, kurās nepieciešams veikt uzlabojumus.

Clock icon

Atvieglojiet darbu savai komandai

Padomājiet par saviem smagi strādājošajiem darbiniekiem. Klientu apkalpošana var būt grūts un sarežģīts darbs, un programmatūra, kas to atvieglo, ir ļoti vērtīga Jūsu uzņēmumam.

undraw fast loading 0lbh

Klientu pieredzes mērīšana

Viena no galvenajām klientu pieredzes pārvaldības programmatūras priekšrocībām ir iespēja novērtēt, cik labi notiek saziņa ar klientiem. Lai gan pastāv atsevišķas klientu pieredzes mērīšanas programmatūras, lielākajai daļai uzņēmumu vislabākā pieeja ir izmantot integrētu sistēmu, piemēram, LiveAgent.

Izmantojot LiveAgent, Jūs varat ātri apkopot vairākus rādītājus, kas sniedz Jums pārskatu par to, cik efektīva ir Jūsu klientu apkalpošana. Šeit ir uzskaitīti svarīgākie no tiem:

Union icon

Ieteikumu rādītājs

Visvienkāršākais ir ieteikumu rādītājs. Pajautājot klientiem, vai viņi ieteiktu Jūsu uzņēmumu draugam, Jūs varat iegūt priekšstatu par to, cik labi Jūs viņus apkalpojat.

Tachometer icon

Apmierinātības rādītājs

Sarežģītāka pieeja ir apkopot datus par klientu apmierinātības rādītāju (CSAT), izmantojot automatizētu aptauju, kurā klientiem tiek lūgts sniegt atsauksmes par vairākām jomām.

Clock

Atrisināšanas laiks un Pirmā kontakta risinājums

Pārliecinieties, ka tiek mērīts vidējais laiks, kas nepieciešams, lai atrisinātu palīdzības pieteikumus. Pirmā kontakta risinājums (FCR) ir Jūsu atrisināšanas laika apakškopa, bet pēc šiem datiem var noskaidrot, cik daudz klientu pieprasījumi ir tikuši atrisināti jau pirmajā mēģinājumā.  

Close More

Klientu pieredzes programmatūras izvēle

Ir daudzi faktori, kas jāņem vērā, nosakot, kura klientu pieredzes programmatūra ir piemērota tieši Jums. Tā kā tirgū ir tik daudz klientu pieredzes pārvaldības programmatūras risinājumu, ir viegli apjukt.

Izvēloties klientu pieredzes pārvaldības programmatūru, jāņem vērā trīs galvenās lietas:

Kādas ir Jūsu prasības?

Tāpat kā jebkuru lēmumu, kas attiecas uz uzņēmējdarbību, iesākumā ir jāapsver, kas tieši Jums ir nepieciešams, lai izmantotu savu programmatūru. Lai gan mērķis ir klientu apmierinātība, dažādi programmatūras risinājumi piedāvā dažādus veidus, kā to sasniegt.

Ja Jūsu prasībās ietilpst analītiskās paketes, integrēta biļešu sistēma un iebūvēts CRM, tad LiveAgent ir īstā izvēle Jums. Visas minētās funkcijas ir iekļautas jau pēc noklusējuma.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Vai esat veicis izpēti?

Tirgū nepārtraukti parādās jaunas klientu pieredzes pārvaldības programmatūras. Tāpēc ir svarīgi ieguldīt līdzekļus programmatūrā, kas atbilst Jūsu uzņēmuma vajadzībām – ne tikai Jūsu uzņēmuma lielumam, bet arī Jūsu nozares īpašajām prasībām.

Izpētes nozīme ir ļoti svarīga. Apskatiet dažus no mūsu ceļvežiem, kuros aprakstītas uzņēmējdarbības un rūpniecības nozares, lai uzzinātu, vai LiveAgent ir piemērots Jūsu uzņēmējdarbības veidam vai nozarei.

Vai salīdzinājāt alternatīvas?

Pamatojoties uz Jūsu prasību sarakstu un CX programmatūras tirgus izpēti, Jums vajadzētu būt labā pozīcijā, lai salīdzinātu dažādus risinājumus Jūsu vajadzībām. Ir daudz atsauksmju vietņu (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot), kas sniegs Jums detalizētu klientu pieredzes pārvaldības programmatūras salīdzinājumu. Veltiet laiku, lai salīdzinātu dažādu pieejamo programmatūru galvenās funkcijas.

To darot, Jūs pamanīsiet, ka dažādām programmatūrām ir ļoti atšķirīgas funkcijas.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Nepieciešama labāka klientu pieredzes pārvaldības programmatūra?

Ja meklējat labāko klientu pieredzes pārvaldības programmatūru, izmēģiniet LiveAgent.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

CX programmatūras BUJ

Kas ir klientu pieredzes programmatūra?

Klientu pieredzes programmatūra ir sistēma, kurā tiek apkopota visa klientu komunikācija. Tas nozīmē, ka visi klientu ziņojumi no dažādām platformām ir vienā sistēmā. Piemēram, forums, e-pasts, tērzēšana tiešsaistē. Turklāt tā ir daudzfunkcionāla sistēma, kas automatizē vairākus uzdevumus klientu aģentiem, nepārslēdzot platformas.

Kāpēc investēt klientu pieredzes pārvaldības programmatūrā?

Klientu pieredzes pārvaldības programmatūras priekšrocības ir šādas: uzlabota klientu apmierinātība, lielāki pārdošanas apjomi, lojāli klienti, efektīvi klientu pārstāvji un daudz kas cits!

Kā iespējams uzlabot savu klientu pieredzi?

Pirmais padoms ir būt proaktīviem. Uzrunājiet savus klientus un piedāvājiet viņiem palīdzību. Sniedziet klientiem iespēju saņemt palīdzību, izmantojot vienkāršu tiešsaistes tērzēšanas uzaicinājumu. Ievietojiet daudzkanālu atbalstu, lai varētu apskatīt iepriekšējo palīdzības pieteikumu vēsturi, informāciju par klientiem un efektīvi risināt klientu problēmas. Mūsu pēdējais padoms, kā uzlabot klientu pieredzi, ir pārstāt ignorēt klientus. Tas var šķist pašsaprotams, taču daudzi uzņēmumi joprojām ignorē/neievēro pieprasījumus, kā rezultātā palielinās klientu aizplūšanas rādītājs.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju