Klientu pieredzes programmatūra uzlabo uzņēmumu saziņu un apkalpošanu, piedāvājot funkcijas kā tiešsaistes čats un e-pasta pieteikumi. Tā ir noderīga e-komercijā un integrējas ar Salesforce, nodrošinot dažādas cenu iespējas.
Ar visām ērtībām un pieejamību, ko sniedz internets, klientu apkalpošana, šķiet, palikusi iepakaļ. Tik bieži, mēs, kā lietotāji, vēlamies tikai atrast vienkāršu atbildi uz savu problēmu vai parunāt ar īstu cilvēku. Diemžēl daudziem uzņēmumiem nav skaidrs, kā to izdarīt praktiski, un rezultātā cieš viņu klienti (vai potenciālie klienti).
Par laimi, palīdzībai izveidojusies vesela nozare: klientu pieredzes platformas. Šeit īsi pārrunāsim, ko tas nozīmē, un izskatīsim 20 labāko klientu pieredzes programmu sarakstu 2024.gadā.
Lai varētu saprast klientu pieredzes programmatūru, ir jādefinē klientu pieredze (CX). Klientu pieredze (pazīstama arī kā CX) ir pieredzes summa, kas veidojas, klientam mijiedarbojoties ar jūsu uzņēmumu vai zīmolu. Veiksmīgi uzņēmumi uzsver klientu pieredzes nozīmi, jo gandrīz ikviens klients sagaida personīgas attiecības ar tiem zīmoliem, ar kuriem tie mijiedarbojas.
Klientu pieredzes programmatūra attiecas uz SaaS (programmatūra kā pakalpojums) platformām, kas palīdz klientiem tiešsaistē gūt to pašu tiešsaistes klientu apkalpošanas pieredzi, kādu viņi sagaida veikalos. Lai gan viņi fiziski nedodas pie uzņēmuma pārstāvjime, viņi joprojām var saņemt vajadzīgo palīdzību, izmantojot dažādus rīkus.
Labākās klientu pieredzes programmas ļauj apmeklētājiem gūt palīdzību, izmantojot šādas metodes:
Klientu pieredzes programmas ļauj uzņēmumiem izvēlēties labākos rīkus, kas atbilst viņu darbplūsmai un atbalsta viņu unikālo auditoriju. Tie arī samērā viegli integrējas un ietver zināšanu bāzi, kas palīdz jaunajiem lietotājiem, izmantojot uzstādīšanas procesu.
Tās pastāv kā mākonī balstītas platformas, tāpēc papildu aparatūra nav jāiegādājas. Dažas platformas piedāvā galddatoru un mobilo ierīču klientus, bet pārlūkā tām var piekļūt, izmantojot tīmekļa vietni.
Jums jābūt arī piekļuvei mērīšanas rīkiem. Tā var būt analīze, lai sekotu, kā klienti mijiedarbojas ar jūsu digitālajiem aktīviem vai rīki, kas palīdz novērtēt katra aģenta veiktspēju. Galu galā tas nosaka ieguldījumu atdevi un nosaka, kuri aktīvi darbojas vislabāk.
Tie zīmoli, kas gūst panākumus, ir tie, kas atšķiras. Uzņēmumi to var viegli izdarīt, piedāvājot vienkāršāku piekļuvi reālai personai laikā, kad tīmekļa vietnes lielā mērā balstās uz zināšanu bāzēm, palīdzības rakstiem un forumiem.
Tas ir vienkārši: klientu apmierinātība un panākumi tiek sasniegti, ja klienti ir apmierināti. Ja potenciālie klienti nevar atrast palīdzību, iegādājoties vai lietojot jūsu produktu, viņi, iespējams, neiepirksies. Bet, ja jūs sniedzat viņiem nepieciešamo palīdzību un pozitīvu klientu pieredzi, laikā, kad neviens cits to nedarīs, viņi visdrīzāk kļūs par uzticamiem klientiem.
Bet klientu pieredzes platformas ar to neaprobežojas. Kā jau iepriekš minējām, tās bieži sniedz papildu ieskatu par klientu izturēšanos. Piemēram, varat konstatēt, kuri mārketinga pasākumi darbojas, kuri izsauc klientu mulsumu un kuras jomas, iespējams, nedarbojas pietiekami labi.
Šie ieskati ir noderīgi, lai atrastu uzticamus klientus. Klienti atzinīgi vērtē to, ka ir sadzirdēti, un kļūst atsaucīgāki digitālajai mijiedarbībai tīmeklī. Digitālā klientu pieredze ir pamatā šādai mijiedarbībai ar klientiem. Un tā mēs nodrošinām lielisku klientu pieredzi.
Protams, ne visi klienti domā vienādi un ne visiem ir konkrētas vajadzības. Tāpēc varat izveidot klientu segmentus, lai sasniegtu klientus, pamatojoties uz demogrāfiskajiem datiem un uzvedības modeļiem. Šie segmenti ļauj uzņēmumiem sasniegt individuālus klientus ar personalizētāku pieredzi.
Klientu pieredzes programmatūra var arī uzlabot darbinieku iesaistīšanos. Centralizēta darbplūsma racionalizē darbinieku spēju sadarboties ar klientiem un savstarpēju sadarbību. Tas palīdz arī efektīvāk koplietot un rediģēt failus.
Ja klientu cerības tiek piepildītas un pārsniegtas, tas palīdz uzlabot jūsu nozares uztveri arī kopumā. Uzņēmumi, kas darbojas nozarēs, kuras parasti neuzskata par tehnoloģiju pārzinātājiem, var pierādīt, ka ir gatavi un vēlas pēc iespējas labāk izmantot digitālās platformas.
Mājaslapu, sociālo mediju un mobilo aplikāciju laikmetā iespēja sazināties ar klientiem daudzos digitālajos kanālos kļuvusi svarīgāka kā jebkad. Galu galā ir ļoti svarīgi satikt savus klientus visur tur, kur tie atrodas, un ne vienmēr tas ir tur, kur jūs vēlaties, lai viņi būtu.
Parasti klientu pieredzes programmatūras pakotnēs ir pieejami kodu fragmenti, ko ievietot mājaslapā. Pēc ievietošanas tiek rādīts logrīks, kas ļauj apmeklētājiem zvanīt vai čatot.
Jūs varat instalēt arī spraudni, ja jūsu vietne izmanto CMS platformu, piemēram, WordPress vai Drupal. Tas nodrošina, ka integrācija notiek pēc iespējas raiti. Turklāt tā varat izvairīties no nepieciešamības ievietot kodu manuāli vai veikt citas tehniskas izmaiņas.
Spraudņi var arī atvieglot atbalstu, kad tas ir nepieciešams. Piemēram, atkarībā no izvēlētās klientu pieredzes programmas atbalsta aģenti var pieteikties programmā, izmantojot spraudni, un veikt nepieciešamās izmaiņas jūsu mājaslapā.
Līdzīgi spraudņi un paplašinājumi pastāv e-komercijas platformām, tostarp Shopify un Bigcommerce (un vēl citām), tā piedāvājot papildus funkciju klāstu, kas īpaši noder tiešsaistes mazumtirgotājiem.
Iespējams, ka zināšanu bāzēm, klientu portāliem un atbalsta pieteikumiem būs nepieciešama īpaša mājaslapa. Šajās mājaslapās tiks iekļauti arī skripti, kas integrēti izvēlētajā klientu pieredzes platformā.
Pēc tam tīmekļa vietņu īpašnieki var pieteikties informācijas panelī, ko nodrošina klientu pieredzes pārvaldības programmatūra, lai apskatītu klientu problēmas un citas mijiedarbības. Viņi var redzēt, kad pieprasījums tika nosūtīts un, visbiežāk, no kuras vietas mājaslapā tas tika saņemts. Viņi var arī uzdot jautājumus atbilstošākajam komandas darbiniekam.
Turklāt šo informāciju var izmantot, lai noteiktu, kuras mājaslapas daļas, sociālo mediju klātbūtne vai citi klientu iesaistes aspekti nav pieejami. Piemēram, ja klienti turpina uzdot vienus un tos pašus jautājumus par tiem pašiem produktiem, iespējams, ka aprakstiem jābūt precīzākiem.
Šīs mākonī balstītās platformas atvieglo klientu pieredzes pārvaldību. Un, kas pats labākais, to visu var izdarīt no vienas vietas – vai vairākām! Pieredzes platformām parasti piekļūst, izmantojot mājaslapu vai mobilās aplikācijas. Tomēr tās var darboties arī, izmantojot galddatoru programmas.
Dažas platformas darbojas ārpus tīmekļa vietnes. Piemēram, sociālo mediju kanālu integrācija ir kopīga klientu pieredzes programmu sastāvdaļa. Tāpēc, ja jauns sekotājs atrod produktu vai tā izpārdošanu vecā publikācijā, viņš var jums pavaicāt, lai uzzinātu, vai tas joprojām ir aktuāls piedāvājums.
Izmantojot visus šos modernos kanālus, lai sasniegtu klientus, ir svarīgi pievērst uzmanību informācijas paneļiem, kas to visu padara pieejamu vienuviet. Tā vietā, lai aktīvi censtos sekot līdzi visiem sociālajiem kanāliem, integrējiet tos ar klientu pieredzes platformu un kontrolējiet visus digitālos kanālus no vienas vietas.
Paziņojumus varat saņemt arī, izmantojot savu uzņēmuma vai personīgo e-pasta adresi. Turklāt ir maz ticams, ka jums vienmēr būs atvērts informācijas panelis, bet pastāv liela iespēja, ka, saņemot e-pastu, jums pa rokai būs tālrunis. Ja piedāvājat e-pasta mārketinga pakalpojumus, apsveriet, vai būtu lietderīgi tos integrēt jūsu klientu pieredzes programmatūrā. Mūsu platforma ir saderīga ar galvenajām e-pasta mārketinga platformām, ieskaitot MailChimp.
Katra platforma piedāvā dažādus rīkus un resursus. Protams, dažādiem pakalpojumu sniedzējiem tie atšķirsies, bet šeit ir daži izplatītākie.
Daži no šiem komponentiem var paņemt laiku, kamēr sākotnēji tie tiek izveidoti un apmācīti darbinieki. Šis process var šķist kaitinošs, bet tas ietaupīs laiku ilgtermiņā.
Dažu klientu problēmu atrisināšanai nepieciešams nedaudz ilgāks laiks. Pieteikumu apstrādes programmatūra atbalsta aģentiem ļauj sekot problēmām, kuras dažādu iemeslu dēļ nevar atrisināt nekavējoties. Tie kalpo arī kā atgādinājumi, lai nodrošinātu, ka neviens atbalsta pieprasījums nepaslīd garām.
Pieteikumus turpmākai uzziņai pēc tam, kad tie slēgti, var arhivēt un bieži tie kalpo kā populāri apmācības rīki jaunajiem darbiniekiem. Tie var parādīt, kā vislabāk reaģēt uz dažādiem klientiem, un analizēt, kuri risinājumi nostrādā vislabāk.
Tiešsaistes čata programmatūra ļauj klientiem reāllaikā sazināties ar atbalsta aģentu jebkurā jūsu mājaslapas lapā. Parasti tiešsaistes čats tiek rādīts kā logrīks, kas jauki peld mājaslapas stūrī.
Ja visi aģenti pašlaik ir aizņemti, šie “čata logi” parādīs arī rindas numuru, pretstatā gaidīšanai ar kaitinošo mūziku.
Tiešsaistes čatus var integrēt mājaslapās, mobilajās aplikācijās un produktu katalogos. Saskarni parasti var pielāgot atbilstoši jūsu zīmolam. Tomēr šis līdzeklis ne vienmēr būs pieejams, vai arī tas tiks iekļauts tikai noteiktās pakotnēs.
Tiešsaistes čati var ietvert arī savas noderīgas funkcijas. Piemēram, dažos variantos tie ļauj aģentiem priekšskatīt klienta atbildes jau to rakstīšanas laikā, ļaujot aģentam apsvērt un paredzēt klienta vajadzības vēl pirms ziņojuma nosūtīšanas.
Pat tādā gadījumā tiešsaistes čats ne vienmēr sniedz klientiem tūlītēju atbildi, tāpēc aģenti var detalizēti izvērtēt savas iespējas, pirms doties tālāk. Vēl labāk, klientu atbildes laiks dod papildu laiku pārdomāt savu atbildi.
Iedomājieties iespēju izveidot pilnu zvanu centru bez aparatūras izmaksām. Tādas ērtības piedāvā zvanu centru programmatūras izmantošana. Tas var integrēties ar datoriem, kas jau ir uzstādīti jūsu birojā, un piedāvāt lietotāja saskarni ar bagātīgām funkcijām.
Apvienojot kanālus vienuviet, zvanu centra programmatūra ļauj uzņēmumiem uzlabot klientu attiecības, vienlaikus samazinot pamesto zvanu īpatsvaru. Turklāt tā ir integrēta ar pārējo platformu, lai nodrošinātu nevainojamu klientu atbalstu.
Mūsdienās klienti ne tikai izmanto sociālos medijus, lai sekotu saviem iecienītākajiem zīmoliem, bet arī izmanto tos, lai sazinātos ar viņiem. Diemžēl, saņemot daudzus paziņojumus no vairākiem dažādiem sociālajiem kanāliem vienlaikus, tie var ātri sajukt.
Lai katru ziņu pārvērstu par pieteikumu, var izmantot klientu pieredzes programmatūru. Kā jau minējām, pieteikumus var izsekot un piešķirt no vienas vietas.
Dažas platformas arī ļauj uzņēmumiem ieplānot sociālo mediju ziņas. Integrācija ar lielākajām platformām ļauj veikt plašāku plānošanu vairākās vietnēs no vienas vietas.
Digitālajiem kanāliem turpinot optimizēt informācijas plūsmu, klientu gaidas ir mainījušās. Ja dažas problēmas netiek nekavējoties atrisinātas, tie vēlas savlaicīgu informāciju par risinājuma progresu. Klientu portāli to rāda reālajā laikā.
Tie piedāvā arī papildu informāciju esošajiem klientiem, kuri ir izveidojuši kontus. Parasti klientiem ir iespēja izveidot jaunus atbalsta pieteikumus, meklēt zināšanu bāzē un apskatīt bijušos atbalsta pieteikumus.
Klientu portāli arī ļauj klientiem palīdzēt vienam otram. Piemēram, kopienas forumi ļauj apmeklētājiem meklēt jautājumus, ko uzdevuši ir citi, un atbildēt uz tādiem, kuriem ir līdzīgas problēmas. Darbinieki arī var iesaistīties sarunās un atbildēt uz jautājumiem.
Lai gan forumi var palīdzēt samazināt klientu apkalpošanas izmaksas, ir svarīgi regulāri uzraudzīt sarunas. Galu galā jautājumiem un tēmām vajadzētu atbalstīt jūsu uzņēmumu, nevis graut. Ir jāievieš arī noteikumi, kas uztur sarunas draudzīgas, mērķtiecīgas un noderīgas.
Dažkārt ir labāk ļaut klientiem savā nodabā atrast vajadzīgo informāciju. Zināšanu bāzes var atbrīvot personāla resursus, vienlaikus nodrošinot klientiem ātru piekļuvi visatbilstošākajai informācijai.
Kā bonuss ir, ka labi strukturēta zināšanu bāzes ieviešana dažkārt var palīdzēt uzlabot meklētājprogrammu reitingus. Tas piedāvā iespēju jūs atrast jauniem klientiem, pamatojoties uz jūsu saturu, pat ja viņi nekad nav dzirdējuši par jūsu uzņēmumu.
Lai paplašinātu savu zināšanu bāzi, varat izmantot arī klientu pieteikumus un mijiedarbību. Veidojiet atsevišķu gadījumu pētījumus un raksturojiet tos kā piemērus vispārēju (vai ne tik bieži sastopamu) problēmu risināšanai. Protams, pirms vārda izmantošanas ir svarīgi saņemt klienta atļauju.
Ir daudz klientu pieredzes programmu, no kurām varat izvēlēties, bet ne visas ir piemērotas, lai apmierinātu visas biznesa vajadzības. Šeit pārrunāsim galvenās iezīmes, kas jāpārdomā pirms lēmuma pieņemšanas.
Klienti mēdz doties pa noteiktiem ceļiem, pirms veic darījumu ar jums. Ceļa kartējums parāda klienta ceļu, kas ved apmeklētāju tuvāk jūsu uzņēmumam vai virza prom. Tas sniedz arī plašāku ieskatu par atkārtotiem apmeklējumiem.
Iespējams, ka apmeklētāji jūsu mājaslapā ierodas no dažādiem sākumpunktiem un dažādu iemeslu dēļ. 360 grādu skats palīdz izprast klienta uztveri, viedokli, mērķus un motivāciju, pamatojoties uz to, kā viņi mijiedarbojas ar jūsu vietni un uzņēmumu.
Viens no labākajiem veidiem, kā veidot šādu pieeju, ir aktīva līdzdalība attiecīgajos sociālo plašsaziņas līdzekļu kanālos. Sociālo mediju analīze palīdz saprast, kā klienti mijiedarbojas ar jūsu publikācijām un kuras no tām veicina datplūsmu.
Vērtīgākie informācijas avoti par jūsu klientiem patiesībā ir jūsu klienti. Klientu pieredzes programmatūrai ir jāatvieglo klientiem sazināties ar jums un sniegt atsauksmes.
Izvēloties klienta pieredzes programmatūru, jāņem vērā daudzi faktori. Tā kā tirgū ir tik daudz klientu pieredzes pārvaldības programmatūras risinājumu, ātri varat sajusties pārmākts.
Izvēloties klientu pieredzes pārvaldības programmatūru, jāņem vērā šādi septiņi faktori:
Ko no jums sagaida klientu pieredzes platforma? Daudzas platformas piedāvā bezmaksas izmēģināšanu, pirms no jums tiek gaidītas jebkādas saistības, dažas pat nelūgs jūsu kredītkartes informāciju!
Daudzas platformas ļaus pārtraukt sadarbību jebkurā brīdī bez soda naudas. Ja jūs pārtraucat noteiktā laika periodā (parasti 30 līdz 60 dienas), jūs varat saņemt arī atmaksu.
Pirms pievienošanās noskaidrojiet platformas saistību līmeni. Tas attiecas gan uz platformas, gan uz uzņēmuma saistībām. Būs jātērē laiks un līdzekļi, apmācot darbiniekus un integrējot platformas rīkus.
Cenu politika ne vienmēr ir tik vienkārša, kā izskatās. Protams, parasti būs cenu lapa, bet, ja ieskatīsieties uzmanīgi, var redzēt tekstu, kurā rakstīts kaut kas līdzīgs kā “katram lietotājam”. Turklāt lapā var būt redzama ikmēneša maksa, taču zemāk piebilsts, ka rēķins tiek piestādīts par visu gadu.
Tā kā klientu pieredze ir vērtīga, cenas par labākajām platformām ne vienmēr būs zemas. Taču tām nevajadzētu būt sarežģīti saprotamām. Vienkārši pārliecinieties, vai redzamā cena ir tā, ko faktiski maksāsiet.
Neaizmirstiet ņemt vērā sākuma izmaksas. Dažas platformas iekasē maksu par konta uzstādīšanu. Lai gan tas ne vienmēr ir slikti, tomēr, ja vēlaties tērēt vairāk, pārliecinieties, vai tas uzlabo klientu mijiedarbību.
Klientu pieredzes platformas pastāv, lai apkalpotu jūsu klientus, bet uzņēmumam ir jāatbalsta arī jūs. Galu galā lielākajā daļā šo platformu ir ietverti vairāki līdzekļi, atskaites, integrācija un automatizācija.
Atbalsts var notikt daudzās formās. Parasti ir iekļautas mācības, kurās tiek mācīts, kā tiek izmantoti rīki un stratēģijas, lai no tiem gūtu maksimālu labumu.
Protams, jāprot arī sazvanīt cilvēku, kad tas ir nepieciešams. Galu galā būtībā tā ir visas nozares jēga. Tāpēc jūsu izvēlētajai platformai būtu jāpiedāvā vismaz tikpat daudz veidu, kā sazināties ar konkrēto personu, kā tā palīdz jums piedāvāt to saviem klientiem.
Speaking of support, does your chosen platform keep you informed? Things are constantly changing in the digital world as computers become more powerful and businesses learn new ways to serve customers. Email newsletters are a great way to stay informed about a customer experience software’s latest features and enhancements.
Kad tiek ieviesti jauninājumi, rodas pakalpojumu traucējumi. Tie rodas arī citu iemeslu dēļ, kas bieži vien ir neprognozējami. Mēģiniet noskaidrot, vai jūsu klienta programmatūra piedāvā rīku, kas pārrauga sistēmas statusu.
Ja rodas traucējumi, noskaidrojiet, vai darbvirsmas klienta programmatūra joprojām nodrošina ierobežotu funkcionalitāti. Ja tā nav, attīstiet rezerves plānu, lai turpinātu klientu mijiedarbību līdz pamatservisa atjaunošanai. Par laimi, traucējumi ir reti, un to atrisināšanai parasti ir nepieciešams maz laika.
Klientu apmierinātība izpaužas dažādās tiešsaistes formās. Piemēram, klientam var rasties jautājumi par produktu jūsu mājaslapā, vai arī viņš varētu vēlēties uzzināt, vai atlaide, kas ieraudzīta sociālajos medijos, joprojām ir spēkā.
Lieliska mijiedarbība ar klientiem sniedz tiem apmierinātību neatkarīgi no to atrašanās vietas. Diemžēl uzmanība tiešsaistē ir īsāka; ja klienti nevar sazināties ar jums, kad un kā viņi vēlas, viņi, visticamāk, dosies kaut kur citur. Tāpēc lielākā daļa klientu pieredzes programmu ir veidotas tā, lai tās varētu integrēt ar tiešsaistes čatu, e-pastu, tālruņa līnijām un sociālajiem medijiem.
Lielākā daļa klientu pieredzes programmatūras piedāvā dažādas paketes dažādos cenu līmeņos. Parasti tās balstās uz līdzekļu kopumu, citas — uz lietotāju skaitu vai mijiedarbībām, bet vēl citas — uz līdzekļu un lietotāju skaita kombināciju.
Jums vajadzētu izvēlēties programmatūru, kas palīdzēs attīstīties jūsu biznesam (pretējā gadījumā tā nebūtu investēšanas vērta). Tiklīdz šis pieaugums notiek, jums būtu jābūt iespējai uzlabot savu kontu, lai tas atbilstu labākas klientu pieredzes prasībām.
Dažreiz klientu saskarsmes efektivitāti var uzlabot tik daudz, ka faktiski varat samazināt savus pūliņus. Lai apmierinātu jūsu vajadzības, klientu pieredzes platformām jābūt spējīgām mainīties kopā ar jums.
Klientu pieredzes programmatūras platformām ir jāpielāgojas jūsu mainīgajām biznesa vajadzībām. Pēdējā gada laikā esam novērojuši krasu no mājām strādājošo darbinieku skaita pieaugumu. Lai gan pasaule ir mainījusies, klientu gaidas joprojām ir tādas pašas. Klientu pieredzes programmatūras ieviešanai jāiet kopsolī ar šīm izmaiņām.
SaaS (programmatūra kā pakalpojums) platformas ir kļuvušas ārkārtīgi jaudīgas, bet tām ir ierobežojumi. Tāpēc bieži redzēsit kampaņu, lietotāju, klientu vai mijiedarbību skaitu ierobežojumus dažādās platformās. Rūpīgi apsveriet šos ierobežojumus un salīdziniet tos ar pašreizējās mājaslapas datplūsmu.
Iespējams, ir kārdinājums izvēlēties neierobežoto paketi, nevis tikai to, kas uzņēmumam vajadzīgs. Patiesībā daudzos gadījumos šīs paketes ir domātas liela mēroga uzņēmumiem, nevis vietējo restorānu ķēdei. Atcerieties, ja izvēlēsities pareizo platformu, varēsit mērogot to pēc vajadzības.
Lai veiktos biznesā, vajadzīga komanda. Tomēr ne katrs darbinieks spēj atbildēt uz ikkatru jautājumu. Tāpēc sadarbības rīki ir būtiski klientu pieredzes platformu elementi.
Pieteikumu apstrādes sistēmas ir viens no izplatītākajiem sadarbības rīkiem. Klientu problēmas var tikt ātri piešķirtas atbilstošajai komandai vai dalībniekam. Šie rīki arī ļauj aģentiem procesā pievienot atbilstošas piezīmes.
Protams, dažiem pieprasījumiem ir lielāka steidzamības sajūta, un tiem nepieciešams īsāks atbildes laiks. Koplietojamās iesūtnes ir vēl viens bieži lietots sadarbības rīks. Dažādi komandas dalībnieki var lasīt vienus un tos pašus e-pastus un atbilstoši atbildēt.
Failu koplietošana ir vēl viens svarīgs sadarbības rīks. Dažkārt grupas dalībniekiem var būt nepieciešams labot un koplietot vienus un tos pašus dokumentus vai ierakstus, lai efektīvi palīdzētu klientiem. Šo dokumentu koplietošanai un glabāšanai vienuviet jābūt labi organizētai.
Atkarībā no tā, kā tieši platforma ieviesta, aģentiem nav obligāti jāstrādā tieši ar klientiem. Piemēram, pieteikumi par grāmatvedības jautājumiem jāpārvirza grāmatvežiem. Kad problēma ir atrisināta, klientu apkalpošanas aģents var sazināties ar klientu.
Katra klientu pieredzes platforma atšķiras, un dažas atbilst jūsu vajadzībām labāk nekā citas. Tāpēc jums vajadzētu to krietni pārbaudīt, pirms ieguldīt tajā līdzekļus.
Demonstrācijas versijas sniedz iespēju noskaidrot, vai konkrētā platforma bez viegli integrēsies jūsu uzņēmumā un klientu apkalpošanā. Vēl svarīgāk ir tas, ka izmēģinājuma periodam jāilgst pietiekami ilgi, lai noteiktu, vai tā uzlabo efektivitāti, vai izrādās apgrūtinoša.
Demonstrācijas versijas ir ierobežotas, tāpēc vispirms pievērsieties svarīgākajiem līdzekļiem. Izmantojiet platformas zināšanu bāzes pamācības, lai ātri apgūtu šos līdzekļus un redzētu, kā tie darbojas ar nelielu klientu skaitu.
Pirms pieņemt galīgo lēmumu, izmēģiniet vairākas demonstrācijas versijas. Tas ir bez maksas (atšķirībā no jūsu laika saistībām), un jūs varat izdarīt pats savus secinājumus, balstoties uz tiešu pieredzi.
Kurš variants ir labākais? Katram uzņēmumam būs atšķirīga atbilde. Piemēram, dažas platformas (kā piemēram, SurveyLegend) piedāvā aptaujas; citas (kā piemēram, LiveAgent) – nē. Ja vien jūsu uzņēmums neplāno veikt aptaujas, jūs varat netīši maksāt par to, kas jums nav vajadzīgs.
Jums būs jānosaka labākais risinājums, pamatojoties uz biznesa mērķiem. Kādi rīki atvieglos sazināšanos ar klientiem? Investējiet tikai tajos rīkos, kas nepieciešami, lai sasniegtu klientus tur, kur viņi atrodas. Tas var būt pat svarīgāk par apkopotajiem lietotāju vērtējumiem.
Noteikti izlasiet arī lietotāju atsauksmes. Īsa jebkuras platformas meklēšana internetā atklās desmitiem atsauksmju no faktiskajiem lietotājiem. Apskatiet viņu vērtējumus. Piemēram, pēc ātras Google meklēšanas LiveAgent nozares publikācijās parasti ir augstāki reitingi nekā Zendesk.
Papildus atsauksmēm, kādas nozares atzinības viņi ir saņēmuši? Ir daudzas nozares platformas un uzraugi, kas pārbauda un apbalvo pakalpojumu sniedzējus. Tostarp balvas un sertifikātus par sociālo mediju pārvaldības programmatūru, palīdzības dienestu platformām un tiešsaistes čata programmatūru.
Kā piemēram, vairākus apbalvojumus varat redzēt mūsu apbalvojumu lapā. Dažas no tām attiecas uz mūsu platformas specifiskiem līdzekļiem, savukārt citi atzinīgi novērtē platformu kopumā. Šīs atzinības kalpo kā noderīgs atskaites punkts.
Ja jūsu uzņēmums ir jaunāks, tas var gūt labumu pat no vienkāršas atvērtā koda klientu pieredzes pārvaldības programmatūras. Tās bieži vien ir bagātīgas un tās atbalsta izstrādātāju kopiena. Tomēr tām parasti ir ierobežots finansējums jūsu atbalstam.
Ir reizes, kad var apsvērt vairāk par vienu platformu, pat ja tikai īslaicīgi. Piemēram, uz aptaujām balstītās platformās, piemēram, SurveyLegend, galvenā uzmanība ir pievērsta anketām. Savukārt šīm platformām nav tādas funkcionalitātes kā lielākajai daļai citu klientu pieredzes programmatūras.
Ja testējat jaunu produkta vai mājaslapas atjauninājumu, iespējams, uz laiku vēlēsities izmantot SurveyLegend līdzekļus. Reālo klientu tiešo viedokļu apkopošana var palīdzēt pieņemt pārdomātākus lēmumus.
Ja nepieciešams ieviest tikai vienu rīku, labākā klientu pieredzes platforma var būt tā, kas piedāvā šo rīku kā atsevišķu produktu. Piemēram, LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādes programmatūru par $15 mēnesī katram aģentam. No otras puses, Salesforce prasa, lai klienti katrai paketei sakomplektē kopā dažādus produktus.
Par laimi, lielākā daļa klientu pieredzes platformu piedāvā vadlīnijas, izvēloties jūsu uzņēmumam piemērotāko programmu. Tomēr, ja meklējat risinājumu kā individuāls uzņēmējs (piemēram, sadarbības partneri mārketingā vai ārštata darbinieki), ar bezmaksas plāniem iesākumam vajadzētu pietikt.
Jūs varat gūt labumu pat no vairākiem bezmaksas plāniem. Piemēram, LiveAgent bezmaksas paketi var izmantot vienkāršākajām atskaitēm, čata pogai, klientu portālam un citiem noderīgiem rīkiem. Un jūs varat izmantot arī SurveyLegend, lai veidotu klientu atsauksmju aptaujas.
Arī mazie, vietējie uzņēmumi var gūt labumu no viena bezmaksas servisa un citas zemāka līmeņa paketes. Iespējams, ka jums jau tāda ir, bet tās pielietojums ir ierobežots. Maziem uzņēmumiem parasti ir mazāks klientu pieprasījumu apjoms, un tiem nebūs nepieciešami modernāki rīki.
Vidējā līmeņa paketes vislabāk kalpo vidēja lieluma uzņēmumiem. Ar bezmaksas versijām tiem var nepietikt, bet piemērotākās paketes vēl būs budžetam draudzīgas. Un kasvēl labāk, tās palīdzēs uzņēmumiem šajā cenu kategorijā bez piepūles izmantot savas iespējas.
Uzņēmumiem un starptautiskām korporācijām bieži ir jākoordinē darba plūsmas vairākos birojos, dažkārt pat dažādās laika zonās. Tādējādi šīm organizācijām ir nepieciešama augstākā līmeņa klientu pieredzes programmatūra, lai apkalpotu plašākas klientu auditorijas un atvieglotu sadarbību starp lielām, ģeogrāfiski daudzveidīgām komandām.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
Labāka mijiedarbība nozīmē lielāku klientu lojalitāti, un klientu pieredzes programmatūras vienīgais mērķis ir uzlabot šo mijiedarbību.
Tomēr klientu pieredzes programmas palīdz ne tikai klientiem. Ja tās tiek pareizi ieviestas, tās uzlabo arī darbinieku pieredzi. Sadarbība ļauj darbiniekiem netraucēti strādāt kopā pat tad, ja viņi neatrodas vienā birojā. Tas ļauj viņiem arī ātrāk atrisināt klientu problēmas.
Varat izmantot arī analīzes rīkus, lai izsekotu aktīvos lietotājus, kad tie mijiedarbojas ar jūsu mājaslapu, aplikāciju vai saturu. Kā jau minējām, tas sniedz plašāku ieskatu par to, kas nostrādā, un kas – ne. Tiklīdz jūs zināt, kas padara klientus apmierinātus, jūs varat uzlabot kopējo pieredzi.
Biznesa mijiedarbību — gan iekšēju, gan ārēju — optimizē klientu pieredzes programmatūra. Klienti var sazināties ar jūsu uzņēmumu, izmantojot vairāk kanālu, un joprojām tiem var piekļūt no viena informācijas paneļa. Kā jau esam teikuši, darbinieki var labāk sadarboties.
Sadarbība ir īpaši svarīga, ja darbinieki vai komandas strādā dažādās vietās. Tiem ir nepieciešama piekļuve tiem pašiem failiem, ierakstiem un rīkiem reālajā laikā. Viņiem ir nepieciešama arī piekļuve reālā laika atjauninājumiem, lai pēc iespējas ātrāk un efektīvāk varētu palīdzēt klientiem.
Klientu pieredzes platformas arī padara biznesus mērogojamākus. Pieaugot jūsu uzņēmumam, varat veikt uzlabojumus uz labākām paketēm, izmantot vairāk līdzekļu un mazākiem lietošanas ierobežojumiem. Uzlabotie plāni bieži paplašina funkcionalitāti pietiekami, lai izvairītos no darba izmaksu palielināšanās vai pat samazinātu tās.
Starptautiskajām organizācijām ļoti svarīgs ir daudzvalodu atbalsts. Šī viena funkcija var nodrošināt piekļuvi veseliem tirgiem jaunās valstīs un piedāvā nesalīdzināmas paplašināšanās iespējas salīdzinot ar tādiem uzņēmumiem, kas vēl nav radījuši savu klātbūtni ārzemēs.
Izmantojot daudzvalodu rīkus, noskaidrojiet, kuras valodas tiek atbalstītas un kuras valstis sola vislielākās paplašināšanas iespējas. Ja rūpīgi apsverat savas iespējas, biznesa izvēršana ārzemēs ar klientu pieredzes platformas palīdzību var būt daudz vieglāka, nekā jūs domājat.
Pat ar visefektīvākajām platformām ieviešana noteikti prasīs zināmu laiku. Tas īpaši attiecas uz uzņēmumu klientiem, bet pat individuāliem lietotājiem būs jākoriģē savi plāni.
Pirms ieviešat klientu pieredzes programmatūru, rūpīgi izpētiet tās drošības līdzekļus. Dažkārt jūsu vietnē iekļautie skripti tiek piesaistīti ārējiem resursiem. Ja tā ir, šiem resursiem vajadzētu būt uz drošiem serveriem. Pretējā gadījumā tas var radīt drošības problēmas pat tad, ja jūsu mājaslapa ir droša.
Diemžēl drošu savienojumu pārbaudei parasti nepieciešamas tehniskas zināšanas un spēja lasīt kodu. Šis ir viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc pirms konkrētas platformas izvēles ir svarīgi apspriest jūsu ieviešanas stratēģiju.
Par laimi, nozares līderi saprot drošības nozīmi. Viņi smagi strādā, lai nodrošinātu, ka savienojumi ir droši, un atrod iespējas modernizēt platformas. Katra no 20 klientu pieredzes platformām, ko mēs šeit pārskatām, piedāvā drošu programmatūras ieviešanu.
Reģistrējot kontu, uzņēmumiem jāsniedz detalizēta informācija par zīmolu, darbībām, digitālajiem aktīviem un komandām. Viņiem arī jāparedz laiks komandas locekļu apmācībai par platformas izmantošanu.
Neraugoties uz robustajiem informācijas paneļiem, dažām funkcijām ir jābūt ārpus platformas. Piemēram, tiešsaistes logrīki būs jāievieto mājaslapās. Parasti to dara, pievienojot kodu katrai mājaslapas lapai, ko nodrošina programmatūras uzņēmums.
E-pasta, tālruņa un sociālās integrācijas vajadzībām uzņēmumiem būs jāsinhronizē šie konti ar izvēlēto platformu. Parasti šis process ir automatizēts. Piemēram, platforma nosūtīs jums uz Facebook pieprasījumu pārvaldīt jūsu lapu. Vienkārši piesakieties, apstipriniet pieprasījumu un tā sinhronizēsit savas Facebook lapas laika joslu.
Pat tad, ja programma ir pilnībā integrēta un darbinieki ir pienācīgi apmācīti, process vēl nav gluži beidzies. Klientu ērtības programmatūra ir ieguldījums. Ir svarīgi pārliecināties par ieguldījuma atdevi.
Kārtīga klientu pieredzes programmatūra var maksāt aptuveni no $30 līdz $1200 mēnesī. Tas ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, tai skaitā mijiedarbību, klientu un darbinieku skaita.
Klientu pieredzes programmatūras platformas bieži vien iekasē maksu par aģentu mēnesī. Tas nozīmē, ka maksa attiecas uz katru darbinieku, kas izmanto programmatūras rīku komplektu. Aģentu līmeni ir viegli palielināt gan līdz komandas pašreizējam izmēram, gan tās potenciālajam pieaugumam.
Tās var piedāvāt arī paketes par dažādām cenām, un pēc tam noteikt cenu par katru aģentu skaitu. Piemēram, pieteikumu apstrādes programmatūra var iekasēt maksu $40 mēnesī par 10 000 pieteikumiem un $80 par 20 000 pieteikumiem, un iekasēt par katru papildus aģentu vēl $40 vai $80.
Mēnešmaksas parasti ir izdevīgākas mazākām organizācijām. Tas īpaši attiecas uz tādāmm, kur ir 11–50 darbinieki, bet var noderēt arī lielākām organizācijās ar 51–200 darbiniekiem. Ja piekļuve ir nepieciešama tikai atsevišķiem komandas locekļiem, komandas lielums var nebūt svarīgs.
Organizācijām, kurās strādā 201–500 darbinieku, var būt pamatotāk apsvērt citus cenu modeļus (vairāk par šo pēc brīža). Savukārt 501-1000 darbinieku uzņēmumiem noteikti ieteiksim apsvērt platformas, kas piedāvā neierobežotas paketes.
Papildprogrammas bieži ir pieejamas par papildu maksu. Iespējams, jums būs nepieciešams papildu atbalsts no klientu pieredzes programmatūras nodrošinātāja vai arī būs nepieciešama integrācija ar jau esošajām klientu platformām. Dažādi pakalpojumu sniedzēji piedāvā dažādas papildprogrammas, tāpēc apsveriet, kuras no tām var dot labumu arī jūsu uzņēmumam.
Mūsdienās uzņēmumi izmanto dažādus digitālos kanālus, lai sazinātos ar saviem klientiem. Aplikācijas, sociālie mediji un tiešsaistes čati ir tikai daži no daudzajiem kanāliem, ko izmanto veiksmīgi uzņēmumi.
LiveAgent ir izstrādāts tā, lai apmierinātu uzņēmumu vajadzības, kuri pieprasa daudzveidīgu klientu apkalpošanu. Tie, kas izmanto dažādus tiešsaistes kanālus, ietaupīs laiku ar detalizētiem informācijas paneļiem. Viņiem būs vieglāk pārraudzīt klientu darbības un mijiedarbību no vienas vietas.
Liveagent vislabāk noder vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kuriem jāapvieno sakari no daudziem kanāliem vienuviet.
LiveAgent piedāvā arī individuālas paketes mazākiem uzņēmumiem, kas ir gatavi augt. Ja nepieciešams, vienmēr ir pieejama iespēja uzlabot un paplašināt šo klientu pieredzes programmu.
Liveagent cenas ir visai raksturīgas nozarei. Ir bezmaksas konts ar ierobežojumiem lietojumā, kas būs noderīgs maziem uzņēmumiem.
Liveagent piedāvā arī bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu saviem daudzajiem pakalpojumiem un visus tos iekļaujošo paketi. Kredītkarte nav nepieciešama.
Turklāt tas piedāvā dažādas paketes un atsevišķus produktus ikmēneša abonementiem, sākot no $15. Ticket + Chat izmaksās $29, un pakete All-inclusive – $49. Papildus funkcijām un sociālajiem kanāliem var tikt piemērota papildu maksa.
Kā norāda nosaukums, SurveyLegend galveno uzmanību pievērš aptaujām un anketām. Tas ļauj katru no tām salīdzinoši viegli integrēt mājaslapās, aplikācijās, sociālajos medijos un e-pasta jaunumu biļetenos.
SurveyLegend ir ideāli piemērots zīmoliem, uzņēmumiem un organizācijām, kuriem ir pietiekami daudz sekotāju, lai gūtu precīzu ainu. Ja mazie uzņēmumi ir ieinteresēti efektīvi saņemt atsauksmes no saviem regulārajiem klientiem, arī tie var gūt labumu no šī servisa.
Vienkāršākā pakete ir bezmaksas, bet ir ierobežota (tikai trīs aptaujas mēnesī). “Pro” pakete maksā $19 mēnesī vai $170 gadā. “Biznesa” pakete piedāvā neierobežotas aptaujas un jautājumus, vienlaikus ietverot vairāk funkcijas par $39 mēnesī vai $300 gadā. Visbeidzot “Legendary” paketes cena ir $89 mēnesī vai $780 gadā.
Lai gan SurveyLegend piedāvā bezmaksas paketi, tas neietver bezmaksas izmēģinājumus nevienai no tās maksas paketēm.
HubSpot pamatā ir Service Hub kvalitatīva digitālā mārketinga rīku reputācija. Tā piedāvā klientu saziņas rīkus un aptaujas. Tas ir integrēts arī klientu resursu pārvaldniekā.
Hubspot Service Hub ir paredzēts visu lielumu uzņēmumiem un organizācijām, kam jāracionalizē digitālā saziņa. Tā ir arī populāra izvēle individuālajiem darbiniekiem, kas vēlas labāk organizēt klientu ziņas.
Bezmaksas pakete piedāvā ērtus rīkus, un kredītkarte nav nepieciešama. Starter pakotne sākot ar $45 mēnesī. Tālāk cenas strauji pieaug, pakalpojumam Professional sākoties no $360 mēnesī un Enterprise no $1200.
Lai gan Hubspot mārketinga programmatūra ietver bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, Hubspot Service Hub to nedara.
Pipedrive ievieš klientu pieredzes platformas tirdzniecības pasaulē. Tajā galvenā uzmanība pievērsta pelnošām aktivitātēm un procesiem. Tas palīdz arī piesaistīt potenciālos interesentus un palīdz pārdevējiem pievērst uzmanību perspektīvākajiem interesentiem.
Pārdošanas komandas un uzņēmumi (jebkura lieluma) lielā mērā ir atkarīgi no potenciālajiem klientiem.
Pipedrive piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu ar pilnu piekļuvi. Kredītkarte nav nepieciešama, bet jums būs jāiesniedz sava e-pasta adrese un jāseko saitei, lai sāktu izmēģinājuma versiju.
Essential pakete sākas no $12,50, bet Advanced plāna izmaksas būs $24,90 mēnesī. Cenas katrai paketei būtībā divkāršojas, Professional ir sākot no $49,90 un Enterprise maksās $99. Visas paketes tiek maksājamas uzreiz par gadu.
Vai meklējat klientu servisa risinājumu, kas integrē Pipedrive? Nemeklējat vairs, LiveAgent piedāvā bezmaksas Pipedrive integrāciju.
Survio veido klientu pieredzi saistītu ar aptaujām. Tā seko atbildēm un piedāvā robustas analīzes atskaites.
Survio ir paplašināms un piemērots personīgai lietošanai, maziem uzņēmumiem un lieliem uzņēmumiem. Turklāt tā funkcijām bagātīgā bezmaksas pakete ir lieliska izvēle ierobežotam budžetam.
Bezmaksas versija ir viena no plašākajām, ko esam redzējuši, taču lielākajai daļai uzņēmumu tomēr būs jāveic uzlabošana. Personal pakete (lieliska studentiem un ārštata darbiniekiem) izmaksā $25 mēnesī (vai $198,96 ik gadu). Business pakete izmaksā $55 mēnesī vai $399, ja maksājat uzreiz par gadu. Uzņēmuma lietotājiem, iespējams, būs nepieciešama Elite pakete, kura izmaksās $95 mēnesī vai $798,96 gadā.
NiceReply piedāvā dažādas aptaujas un reāllaika atskaites. Viņiem ir dažādas aptaujas, lai pielāgotos katram pircēja solim un kopējajai klienta pieredzei.
NiceReply ir ļoti piemērota lieliem uzņēmumiem, kuri meklē, kā aizpildīt trūkumus savu klientu pieredzē.
NiceReply izcenojumi ir balstīti uz lietotāju un paredzamo pieteikumu skaitu
Pakete | Aģenti | Atbildes | Cena (gada) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Vai meklējat klientu apkalpošanas risinājumu, kas integrē NiceReply? Vairs nemeklējiet, LiveAgent piedāvā bezmaksas NiceReply integrāciju.
Zendesk ir klientu pieredzes platforma, kas izstrādāta, lai palīdzētu optimizēt saziņu un virzīt potenciālos klientus tuvāk darījumiem. Tā kalpo arī kā spēcīga pieteikumu apstrādes platforma.
Zendesk ir labs variants tiem uzņēmumiem, kuru klienti lielākoties (vai pilnīgi) ir tiešsaistē. Tas palīdz optimizēt un organizēt saziņu, kas nāk no dažādiem tiešsaistes avotiem.
Zendesk piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un nosūtīs saiti, tās sākšanai. Cenas ir norādītas katram aģentam un sākas ar $240 gadā paketē Team. Tā pieaug līdz $600 paketei Professional un $1200 – Enterprise.
Smartlook seko lietotāju aktivitātēm mājaslapās, lai noteiktu, kā tie mijiedarbojas ar dažādiem lapas elementiem un kur tie, iespējams, iestrēgst. Tā izmanto “karsto punktu” kartes, lai identificētu visvairāk un vismazāk populāro saturu lapā.
Smartlook ir lieliski piemērots gan iesācējiem, gan uzņēmumiem, kuri savā tīmekļa vietnē vēlas gūt ieskatu par klientu izturēšanos.
Tam ir bezmaksas versija, kas noder sākumuzņēmumiem un maziem, vietējiem uzņēmumiem. Startup pakete sākas no $39 mēnesī, un Business pakete sākas no $95 mēnesī. Lietotājiem ar plašākām vajadzībām būs cena jāapspriež.
Intercom ir klientu pieredzes platforma, kas īpašu uzmanību pievērš komunikācijai. Pielāgotas ziņapmaiņas, aplikācijas, boti un e-pasti var tikt integrēti dažādos veidos.
Intercom ieteicams uzņēmumiem un e-komercijas vietnēm, kas darbojas vienlaikus dažādās platformās, tostarp mājaslapās, sociālajos medijos, e-pastā un mobilajās aplikācijās.
Cenas netiek rādītas vidējiem un lielākiem uzņēmumiem, tās balstās uz vairākiem faktoriem. Maziem uzņēmumiem sākuma pakete izmaksā $79 mēnesī. Produktu apskati sākas no $200 mēnesī.
Freshdesk platformas pamatā ir daudzkanālu serviss.
Uzņēmumi, kas izmanto dažādus kanālus, lai sazinātos ar lielu klientu skaitu, vai uzņēmumi, kas plāno paplašināt savus centienus, iegūs no Freshdesk.
Freshdesk piedāvā bezmaksas paketi ar neierobežotu aģentu skaitu. Maksas paketēs tiek iekasēts par katru aģentu.
Pakete | Mēnešmaksa – ikmēneša maksājums | Mēnešmaksa – maksājums reizi gadā |
Growth | $18 par aģentu | $15 par aģentu |
Pro | $59 par aģentu | $49 par aģentu |
Enterprise | $95 par aģentu | $79 par aģentu |
Šī platforma ir integrētjas ar vairāk nekā 30 tiešsaistes kanāliem, lai palīdzētu uzņēmumiem sazināties ar klientiem pēc saviem ieskatiem. Viņu mākslīgais intelekts analizē lietotāju mijiedarbību un veido stratēģijas labākai klientu iesaistīšanai.
Tas sniedz ieguvumu lieliem uzņēmumiem un uzņēmumiem, kas īsteno savus centienus dažādās platformās un kanālos.
Sprinklr prasa, lai potenciālie klienti reģistrētos demonstrācijai, pirms tiek piedāvātas cenas. Diemžēl bezmaksas izmēģinājums nav pieejams.
Zoho Desk atbalsta klientu apkalpošanas komandas un pārdevējus būdama klientu pieredzes programmatūra. Tas piedāvā arī rezervācijas platformu, kas palīdz klientiem norunāt tikšanos.
Tā būs ieguvums uzņēmumiem, kuru produkti un pakalpojumi ir saistīti ar biežu tiešu saziņu ar klientiem.
Zoho Desk ietver bezmaksas iespēju, kas nodrošina 3 aģentus. Par pārējām programmas rēķins tiek izrakstīts reizi mēnesī vai reizi gadā par katru aģentu.
Pakete | Ik mēnesi | Reizi gadā |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Šī programmatūra apvieno saziņu, projektus, attiecības ar klientiem un digitālo mārketingu vienā platformā. Tas inegrējas arī ar dažādām mārketinga aplikācijām.
Tas būs ieguvums uzņēmumiem, kas nopietni iegulda digitālajā mārketingā un komunikācijā un meklē platformu savu centienu optimizēšanai.
Visas iepriekšējās funkcijas, kā arī tiešsaistes veikals un klientu atbalsts
Bitrix24 piedāvā bezmaksas versiju ar ierobežotu funkcionalitāti. Basic pakete nodrošina 5 lietotājus par $49 mēnesī, savukārt Standart pakete nodrošina 50 lietotājus par $99 mēnesī. Lielākas organizācijas var iegūt neierobežotu skaitu lietotāju, ar Professional paketi par $199 mēnesī.
SurveyMonkey klientu pieredzes programma nesen pievienojās GetFeedback, lai veidotu klientu pieredzi ātrāk. Viņu programma ir pielāgojama, tiklīdz mainās klientu vajadzības un priekšrokas.
To ieteicam organizācijām, kam aktuāli ātri izveidot klientu pieredzes programmu, kas var pielāgoties tendencēm un klientu vajadzību izmaiņām.
Tas tiek piedāvāts trīs paketēs, bet klientiem par cenām jāsazinās ar pārdošanas komandu.
Startquestion optimizē tīmekļa formu un aptauju izveidi. Viņu aptaujas ir paredzētas klientiem, darbiniekiem un kontaktpersonām tīklā.
Šis pakalpojums ir ieteicams vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas vēlas labāk sadarboties ar saviem darbiniekiem un klientiem.
Startquestion piedāvā bezmaksas izmēģinājumu pēc tam, kad lietotājs iesniedzis šādus tādus demogrāfiskos datus. Startquestion izmaksā $49 mēnesī, savukārt Business uzlabojums izmaksās $99 mēnesī. Team ir pēdējā pakete, kuras cena ir zināma – $299 mēnesī. Enterprise cenai nepieciešama pielāgota uzstādīšana.
Šī platforma integrējas ar citām ziņapmaiņas programmām un ievieš savu, lai sadarbotos ar klientiem dažādos kanālos.
Mēs to iesakām vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas vēlas paplašināt savu spēju sazināties ar klientiem dažādos digitālajos kanālos.
Userlike piedāvā bezmaksas un vienkāršu čata loga integrāciju mājaslapā. Kredītkarte nav nepieciešama, un iestatīšanas maksa netiek iekasēta. Lietotāji var izbaudīt arī 14 dienas ilgu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Userlike maksas abonementi pieejami trīs līmeņos: Team par $100 mēnesī, Corporate – $320 mēnesī un Business par $800 mēnesī.
Viss-vienā SaaS platforma, kas nedaudz atvieglo katras nedēļas sākumu. Tā palīdz uzņēmumiem nodrošināt labāku klientu pieredzi, IT risinājumus un projektu pārvaldību.
Mēs to iesakām uzņēmumiem, kuri vēlas paplašināt savu digitālo mārketingu, cilvēkresursus un IT nodaļas bez milzīgiem aparatūras un personāla izdevumiem.
Monday.com ietver bezmaksas versiju privātpersonām, kas vēlas organizēt savus uzdevumus. Savukārt maksas versijām pie ikgadējiem norēķiniem cenas ir šādas:
Basic – $24 mēnesī
Standard – $30 mēnesī
Pro – $48 mēnesī
Enterprise: nepieciešams pielāgots risinājums
Canny apkopo klientu atsauksmes vienā vietā ērtai analīzei. Šo informāciju var izmantot, lai uzlabotu produktu aprakstus un mārketinga pasākumus.
Ieteicams e-komercijas uzņēmumiem, kuru veiktspēja ir nepilnīga un pašu spēkiem nespēj to novērst.
Canny piedāvā 14 dienu izmēģinājumu, turklāt nav nepieciešama kredītkarte. Tā Starter pakete izmaksās $50 mēnesī, un Growth pakete izmaksas $200 mēnesī. Business pakete ir jāpielāgo, tāpēc par cenām lietotājiem ir jāsazinās ar Canny.
Šī klientu pieredzes platforma piedāvā aģentiem attālināto informācijas paneli, kas nodrošina pilnīgu katra klienta apskatu. Tā izmanto arī automatizāciju, lai optimizētu gadījumu pārvaldību.
Ieteicams lieliem uzņēmumiem ar aģentu komandu, kam jāpārvalda plaši klientu gadījumi. Tas ir ideāli piemērots arī firmām, kas darbojas kā klientu apkalpošanas apakšuzņēmēji.
Salesforce Service Cloud piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, kurā ietilpst arī apmācība. Essentials paketei cenas sākas ar $25 mēnesī un pieaug līdz $75 Professional paketei. Lielākiem uzņēmumiem un organizācijām paredzētā Enterprise pakete sākas ar $150 mēnesī, bet Unlimited paketes izmaksas ir $300 mēnesī. Cena ir par katru lietotāju.
Vai meklējat klientu apkalpošanas risinājumu, kas integrē Salesforce? Varat vairs nemeklēt, LiveAgent piedāvā bezmaksas Salesforce integrāciju.
ActiveCampaign ir paredzēts, lai automatizētu klienta pieredzes procesu. Tas ietver mārketinga un e-pasta kampaņu funkcionalitāti.
Jebkuram uzņēmumam, kam nepieciešams optimizēt mārketinga kampaņas un novērtēt klientu piesaisti būtu noderīgs šis rīks.
ActiveCampaign nepiedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Zemāk mēs ātri ieskicējam mēneša cenu katrai paketei.
Lite – $15 Plus – $70 Professional – $159 Enterprise – $279
Esam apskatījuši diezgan daudz klientu pieredzes programmatūras izvēles. Bet kā tās salīdzināt? Tālāk apskatīsim 5 labākās un to, kā reālie lietotāji ir katru novērtējuši.
Pieredzes Programmatūra | Capterra Reitings | Tīmeklī balstīta | Bezmaksas versija | Bezmaksas izmēģinājums | Sākumcena |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | JĀ | JĀ | JĀ | $9 |
SurveyLegend | 4.6 | JĀ | JĀ | JĀ | $19 |
Freshdesk | 4.5 | JĀ | JĀ | JĀ | $18 |
Nicereply | 4.7 | JĀ | NĒ | JĀ | $49 |
Smartlook | 4.7 | JĀ | JĀ | JĀ | $31 |
Dažas klientu pieredzes platformas piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Tie ir noderīgi, lai atrastu pieejamos rīkus un notestētu tos atbilstoši jūsu uzņēmuma vajadzībām. Tādā veidā varat veikt nelielu pārbaudi, pirms reāli sākt maksāt.
Dažas platformas piedāvā arī bezmaksas programmatūras versijas. Funkcionalitāte parasti ir ierobežota un ievērojami sašaurināta. Tādas bieži ir noderīgas sākumuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem. Tās bieži vien ir paredzētas kā izmēģinājuma versijas, kas ir gatavas paplašināšanai tiklīdz bizness aug.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Esam apskatījuši daudz informācijas par to, kāda ir klientu pieredzes programmatūra, kā tā darbojas, kādas ir tās priekšrocības un kādas tieši ir vairākas nozares vadošās platformas.
Mēs esam sprieduši arī par to, kā tās var uzlabot jūsu mārketinga pieeju, kā arī par stratēģijām, kā maksimāli izmantot klientu pieredzes programmatūru.
Kā tad šai salīdzinājumā izskatās LiveAgent? Tālāk ir sniegts īss kopsavilkums par to, kā mēs piepildām katru no šajā rakstā aprakstītajām vajadzībām.
Liveagent piedāvā ērtu un pamatīgu rīku un funkciju komplektu, kas piedāvā pilnīgu klienta pieredzes kontroli. Mēs integrējam arī dažādas platformas un kanālus, sākot ar sociālajiem medijiem un beidzot ar aplikācijām un mājaslapām. Mūsu mājaslapā ir iekļauta visa noderīgu pamācību un informācijas bibliotēka.
LiveAgent piedāvātie rīki sasniedz klientus, lai kur tie atrodas. Tas nozīmē tiešsaistes čatus mājaslapās, pieteikumu apstrādes rīkus, kas optimizē sadarbību, un pat iebūvētu zvanu centru. Tas arī optimizē jūsu organizācijas darbplūsmu.
Liveagent piedāvā dažādas iespējas, kas palīdz uzņēmumiem sazināties ar klientiem. Tas saviem klientiem piedāvā arī plašu resursu bibliotēku. Šie resursi ietver emuāra publikācijas, sagataves, skaidrojošās vārdnīcas, rakstīšanas testus, WordPress spraudni, direktorijus, tīmekļa seminārus, akadēmiju un daudz ko citu.
Par šiem neskaitāmajiem LiveAgent piedāvātajiem rīkiem, resursiem, integrācijām un atbalstu mūsu augstākā līmeņa pakete ir tikai $39 mēnesī par aģentu. Bezmaksas izmēģinājums palīdz pārliecināties, ka LiveAgent ir viegli integrējams pirms izdota jebkāda nauda.
Mūsu pamatīgā platforma joprojām gūst labākas atsauksmes nekā nozares vadoņi, kā piemēram Zendesk un Freshdesk. Šīs atsauksmes nāk gan no lietotājiem, gan nozares publikācijām. Visaugstāk novērtētajai klientu pieredzes programmatūrai būs arī labi pazīstami klienti, piemēram, Forbes, Airbus un NASCAR.
Mūsu pilnais resursu komplekts ir veidots tā, lai pavadītu jūs katrā procesa posmā, sākot no jūsu uzņēmuma izveides mūsu platformā līdz mūsu rīku integrācijai ar jūsu digitālajiem līdzekļiem. Mēs arī parādīsim, kā maksimāli izmantot visu to rīku potenciālu, kurus esat nolēmuši ieviest.
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Palīdzības dienesta programmatūra labākai klientu pieredzei
Liveagent ir pilnīgi nokomplektēta palīdzības dienesta programmatūra, kas izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visus jūsu palīdzības dienesta procesus.
Automatizēta klientu apkalpošana
Vai vēlaties automatizēt atkārtotus aģentu uzdevumus? Uzziniet vairāk par automatizētiem klientu apkalpošanas procesiem, lai nekavējoties uzlabotu savu uzņēmējdarbību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team