Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atvadieties no lēnas un lētas programmatūras

Pārslēdzieties uz LiveAgent, un mēs migrēsim jūsu datus bez maksas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas izmaksu
  • ✓ Diennakts klientu atbalsts
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Izmanto
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migrējiet datus uz LiveAgent

Atbalsta dienestu programmu maiņa nav nekāda raķešu zinātne. Jūs varat pārsūtīt visus savus datus no esošās programmas uz LiveAgent, izmantojot vienu no mūsu iepriekš iestrādātajiem spraudņiem vai arī lūdzot palīdzību mūsu tehniskā atbalsta speciālistiem.

Migrate data to LiveAgent on your own

Iepriekš iestrādātā spraudņa izmantošana

Atsevišķās situācijās mēs piedāvājam iepriekš iestrādātu spraudni, kas nodrošinās jūsu datu pārsūtīšanu no vecās programmas uz LiveAgent. Tas ir ļoti vienkārši – jums tikai jāpiereģistrējas LiveAgent un jāuzspiež aktivizēšanas poga. Migrācijas veikšanas būs nepieciešama tikai jūsu API atslēga. Darbības veikšanai nav jāveic programmēšana.

Papildu Concierge migrācija

Lai uzzinātu visu par tieši jums nepieciešamo migrāciju, lūdzu, sazinieties ar mums čatā vai rakstot uz e-pastu. Kamēr jūs baudīsiet kafiju, mēs veiksim jūsu datu migrāciju.

Data migration from one solution to another

Kādus esošā atbalsta dienesta datus iespējams migrēt?

Customers icon

Personas

Jums ir iespēja migrēt aģentu, administratoru, gala lietotāju un klientu datus.

dollar ticket

Tagi

Jūs varat migrēt visus savas nodaļas un palīdzības pieteikumu tagus.

Email icon

Palīdzības pieteikumi

Jūs varat migrēt palīdzības pieteikumus, pielikumus, lietotāja un palīdzības pieteikumu laukus.

Klientu priekšrocības, veicot migrāciju uz LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izcils klientu atbalsta dienests

Mūsu aģenti sniedz palīdzību 24/7 un palīdzēs atrisināt jebkuru jūsu problēmu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Atbalsta dienests ar visām nepieciešamajām funkcijām

Mūsu atbalsta dienesta programmā ir vairāk nekā 179 funkcijas, ko papildina vairāk nekā 40 integrācijas.

Person collecting papers into the net

Ievērojami ietaupījumi un ieņēmumi

LiveAgent piedāvā plānu, kas vienmēr ir bezmaksas, kā arī trīs citus plānus par izdevīgu cenu.

Multilingual support included

Vairāku valodu atbalsts

LiveAgent ir pieejams 43 dažādās valodās (dažās valodās daļēji) un atbalsta valodai atbilstoši pielāgotus logrīkus.

Email ticketing

Ērti lietojama universālā iesūtne

LiveAgent atvieglos atbalsta sniegšanas procesu. Jums vairs nevajadzēs pārraudzīt vairākus sociālos kontus vai ierīces. Mūsu universālajā iesūtnē nonāks ziņas no visiem jūsu kanāliem – sociālajiem tīkliem, e-pasta, reāllaika čata, telefona, video zvaniem. Pēc ziņu nonākšanas jūsu LiveAgent darbvirsmā, tās tiks automātiski pārveidotas par palīdzības pieteikumiem.

Reāllaika čats arī bezsaistē

Izmēģiniet mūsu reāllaika čata lietotni! Tā ļaus čatot ar mājaslapas apmeklētājiem reāllaikā, kā arī dos iespēju saņemt ziņas pēc darba laika. Bezsaistē saņemtās ziņas tiks automātiski konvertētas par palīdzības pieteikumiem un būs pieejamas jūsu  LiveAgent darbvirsmā.

Papildus mēs piedāvājam pilnībā pielāgojamas čata pogas, iepriekš aizpildītas čata formas, čata ielūgumus un funkciju ‘pilnīga redzamība’, kas ļaus redzēt klienta rakstīto, bet nenosūtīto ziņu.  Šī funkcija dod iespēju redzēt ar jums čatojošās personas šobrīd atvērto URL.

Live chat as a part of the help desk software
Mobile help desk application

Atbalsts iOS un Android lietotnēs jebkurā vietā un laikā

Izcilam klientu atbalstam jābūt elastīgam, tāpēc esam parūpējušies, lai LiveAgent būtu pieejams gan iOS, gan Android lietotņu veikalos. Jūs varat risināt palīdzības pieteikumus, arī ārpus biroja.

LiveAgent - saņem lieliskas funkcijas par izdevīgu cenu

LiveAgent ir visvairāk novērtētā un augstāk atzītā atbalsta dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojietes tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte un nodrošiniet izcilu klientu atbalstu.

Ticket

Ticket

MAziem un vidējiem uzņēmumiem

$15/mēnesī
Ticket

Palīdzības pieteikumi un čats

PIemērots maziem, vidējiem un lieliem uzņēmumiem

$29/mēnesī
  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju