Atvadieties no lēnas un lētas programmatūras

Pārslēdzieties uz LiveAgent, un mēs migrēsim jūsu datus bez maksas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas izmaksu
  • ✓ Diennakts klientu atbalsts
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Izmanto
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrējiet datus uz LiveAgent

Atbalsta dienestu programmu maiņa nav nekāda raķešu zinātne. Jūs varat pārsūtīt visus savus datus no esošās programmas uz LiveAgent, izmantojot vienu no mūsu iepriekš iestrādātajiem spraudņiem vai arī lūdzot palīdzību mūsu tehniskā atbalsta speciālistiem.

Migrate data to LiveAgent on your own

Iepriekš iestrādātā spraudņa izmantošana

Atsevišķās situācijās mēs piedāvājam iepriekš iestrādātu spraudni, kas nodrošinās jūsu datu pārsūtīšanu no vecās programmas uz LiveAgent. Tas ir ļoti vienkārši – jums tikai jāpiereģistrējas LiveAgent un jāuzspiež aktivizēšanas poga. Migrācijas veikšanas būs nepieciešama tikai jūsu API atslēga. Darbības veikšanai nav jāveic programmēšana.

Uzzināt vairāk

Papildu Concierge migrācija

Lai uzzinātu visu par tieši jums nepieciešamo migrāciju, lūdzu, sazinieties ar mums čatā vai rakstot uz e-pastu. Kamēr jūs baudīsiet kafiju, mēs veiksim jūsu datu migrāciju.

Data migration from one solution to another

Kādus esošā atbalsta dienesta datus iespējams migrēt?

Personas

Jums ir iespēja migrēt aģentu, administratoru, gala lietotāju un klientu datus.

Tagi

Jūs varat migrēt visus savas nodaļas un palīdzības pieteikumu tagus.

Palīdzības pieteikumi

Jūs varat migrēt palīdzības pieteikumus, pielikumus, lietotāja un palīdzības pieteikumu laukus.

Klientu priekšrocības, veicot migrāciju uz LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izcils klientu atbalsta dienests

Mūsu aģenti sniedz palīdzību 24/7 un palīdzēs atrisināt jebkuru jūsu problēmu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Atbalsta dienests ar visām nepieciešamajām funkcijām

Mūsu atbalsta dienesta programmā ir vairāk nekā 179 funkcijas, ko papildina vairāk nekā 40 integrācijas.

Person collecting papers into the net

Ievērojami ietaupījumi un ieņēmumi

LiveAgent piedāvā plānu, kas vienmēr ir bezmaksas, kā arī trīs citus plānus par izdevīgu cenu.

Multilingual support in LiveAgent

Vairāku valodu atbalsts

LiveAgent ir pieejams 43 dažādās valodās (dažās valodās daļēji) un atbalsta valodai atbilstoši pielāgotus logrīkus.

Email ticketing

Ērti lietojama universālā iesūtne

LiveAgent atvieglos atbalsta sniegšanas procesu. Jums vairs nevajadzēs pārraudzīt vairākus sociālos kontus vai ierīces. Mūsu universālajā iesūtnē nonāks ziņas no visiem jūsu kanāliem – sociālajiem tīkliem, e-pasta, reāllaika čata, telefona, video zvaniem. Pēc ziņu nonākšanas jūsu LiveAgent darbvirsmā, tās tiks automātiski pārveidotas par palīdzības pieteikumiem.

Reāllaika čats arī bezsaistē

Izmēģiniet mūsu reāllaika čata lietotni! Tā ļaus čatot ar mājaslapas apmeklētājiem reāllaikā, kā arī dos iespēju saņemt ziņas pēc darba laika. Bezsaistē saņemtās ziņas tiks automātiski konvertētas par palīdzības pieteikumiem un būs pieejamas jūsu LiveAgent darbvirsmā.

Papildus mēs piedāvājam pilnībā pielāgojamas čata pogas, iepriekš aizpildītas čata formas, čata ielūgumus un funkciju ‘pilnīga redzamība’, kas ļaus redzēt klienta rakstīto, bet nenosūtīto ziņu. Šī funkcija dod iespēju redzēt ar jums čatojošās personas šobrīd atvērto URL.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Atbalsts iOS un Android lietotnēs jebkurā vietā un laikā

Izcilam klientu atbalstam jābūt elastīgam, tāpēc esam parūpējušies, lai LiveAgent būtu pieejams gan iOS, gan Android lietotņu veikalos. Jūs varat risināt palīdzības pieteikumus, arī ārpus biroja.

LiveAgent - saņem lieliskas funkcijas par izdevīgu cenu

LiveAgent ir visvairāk novērtētā un augstāk atzītā atbalsta dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojietes tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte un nodrošiniet izcilu klientu atbalstu.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma

Migrējiet uz LiveAgent

Veiciet visu datu migrāciju no zemāk uzskaitītajiem atbalsta dienesta risinājumiem pilnīgi bez maksas. Jūs to varat veikt jau šodien – mēs esam te, lai jums palīdzētu.

Saistītie Raksti arLiveAgent migrācija
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Palīdzības dienesta

Twitter paziņoja par monetizācijas struktūras API v2 atjauninājumu, kas palielināja Enterprise paketes cenu līdz vairāk nekā 40’000 eiro. Uzzināt vairāk par jaunumiem, atbalstu, izaugsmi un tiešsaistes tērzētavu.

Baltais motīvs ir viens no LiveAgent aģentu paneļa dizainiem. Tas attīstīts no sava priekšteča - oriģināla pelēkā motīva.

Baltais motīvs

LiveAgent piedāvā dažādus klientu apkalpošanas kanālus, integrācijas un funkcijas. Lietotāji var nomainīt motīvu un izvēlēties tēmas. Uzņēmums piedāvā bezmaksas konta izveidi un atbalstu klientiem.

LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārs veltīts daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumam. Tiešsaistes čats, palīdzības pieteikumu apstrādes programmatūra, tiešsaistes čats, iebūvēts zvanu centrs un daudz kas cits. LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama ierobežotu laiku.

Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

LiveAgent ir lielisks instruments, kas ļauj komunicēt ar klientiem un nodrošina palīdzības dienestu. Sistēma piedāvā zināšanu bāzes, kas ļauj nodalīt zināšanas. Proaktīva čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un palielināt produktivitāti. LiveAgent vadības paneļa darbības principus, svarīgākās funkcijas un iestatījumus iepazīstinās šajā tīmekļa seminārā.

Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz informāciju par to, kas notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites.

Atskaites

LiveAgent piedāvā efektīvu klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo komunikāciju, mazina sūdzības un veicina ilgtermiņa panākumus. Piedāvā eksportējamas atskaites un atbalstu.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent zināšanu bāzi? Aplūkojiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

LiveAgent zināšanu bāzes apskats

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva saskarne ar pieņemamām cenām un pieejamām funkcijām. Nav priekšapskata uz dažādām ierīcēm. Sākot darbu, var apskatīt pamatfunkcijas lapā Darba Uzsākšana. Zināšanu bāzes rakstu var viegli izveidot un pielāgot LiveAgent saskarnē. Programmatūru var palaist visās izplatītākajās pārlūkprogrammās un pielāgot jebko, tai skaitā forumu izveidei. Attēlu pielāgošana un alternatīva teksta josla ir ļoti vienkārši lietojamas funkcijas.

LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra, kas apkopo klientu saziņu no dažādiem kanāliem, ieskaitot populārākās sociālo tīklu platformas.

Sociālo tīklu atbalst Jūsu palīdzības dienestā

Izmantojiet LiveAgent, lai personalizētu klientu atbalstu dažādās valodās un pārvaldītu sociālo tīklu kanālus. Tas uzlabos klientu piesaisti un samazinās e-pastu atlēcienu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x