LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.
Kā iestatīt Nosacījumus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.
Kā izveidot Čata pogas LiveAgent sistēmā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Tas ļauj uzņēmumiem nodrošināt reāllaika komunikāciju un atbalstu klientiem, izmantojot čata pogas. LiveAgent piedāvā arī atbalstu, datu migrāciju un sistēmas statusu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, un tam ir partneru programma.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.