Atbalsta dienestu programmu maiņa nav nekāda raķešu zinātne. Jūs varat pārsūtīt visus savus datus no esošās programmas uz LiveAgent, izmantojot vienu no mūsu iepriekš iestrādātajiem spraudņiem vai arī lūdzot palīdzību mūsu tehniskā atbalsta speciālistiem.
Atsevišķās situācijās mēs piedāvājam iepriekš iestrādātu spraudni, kas nodrošinās jūsu datu pārsūtīšanu no vecās programmas uz LiveAgent. Tas ir ļoti vienkārši – jums tikai jāpiereģistrējas LiveAgent un jāuzspiež aktivizēšanas poga. Migrācijas veikšanas būs nepieciešama tikai jūsu API atslēga. Darbības veikšanai nav jāveic programmēšana.
Lai uzzinātu visu par tieši jums nepieciešamo migrāciju, lūdzu, sazinieties ar mums čatā vai rakstot uz e-pastu. Kamēr jūs baudīsiet kafiju, mēs veiksim jūsu datu migrāciju.
Nospiediet pogu un izlasiet mūsu detalizētās migrācijas vadlīnijas Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira un citām lietotnēm.
Jums ir iespēja migrēt aģentu, administratoru, gala lietotāju un klientu datus.
Jūs varat migrēt visus savas nodaļas un palīdzības pieteikumu tagus.
Jūs varat migrēt palīdzības pieteikumus, pielikumus, lietotāja un palīdzības pieteikumu laukus.
Mūsu aģenti sniedz palīdzību 24/7 un palīdzēs atrisināt jebkuru jūsu problēmu.
Mūsu atbalsta dienesta programmā ir vairāk nekā 179 funkcijas, ko papildina vairāk nekā 40 integrācijas.
LiveAgent piedāvā plānu, kas vienmēr ir bezmaksas, kā arī trīs citus plānus par izdevīgu cenu.
LiveAgent ir pieejams 43 dažādās valodās (dažās valodās daļēji) un atbalsta valodai atbilstoši pielāgotus logrīkus.
LiveAgent atvieglos atbalsta sniegšanas procesu. Jums vairs nevajadzēs pārraudzīt vairākus sociālos kontus vai ierīces. Mūsu universālajā iesūtnē nonāks ziņas no visiem jūsu kanāliem – sociālajiem tīkliem, e-pasta, reāllaika čata, telefona, video zvaniem. Pēc ziņu nonākšanas jūsu LiveAgent darbvirsmā, tās tiks automātiski pārveidotas par palīdzības pieteikumiem.
Izmēģiniet mūsu reāllaika čata lietotni! Tā ļaus čatot ar mājaslapas apmeklētājiem reāllaikā, kā arī dos iespēju saņemt ziņas pēc darba laika. Bezsaistē saņemtās ziņas tiks automātiski konvertētas par palīdzības pieteikumiem un būs pieejamas jūsu LiveAgent darbvirsmā.
Papildus mēs piedāvājam pilnībā pielāgojamas čata pogas, iepriekš aizpildītas čata formas, čata ielūgumus un funkciju ‘pilnīga redzamība’, kas ļaus redzēt klienta rakstīto, bet nenosūtīto ziņu. Šī funkcija dod iespēju redzēt ar jums čatojošās personas šobrīd atvērto URL.
LiveAgent ir visvairāk novērtētā un augstāk atzītā atbalsta dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojietes tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte un nodrošiniet izcilu klientu atbalstu.
Populārākais
Veiciet visu datu migrāciju no zemāk uzskaitītajiem atbalsta dienesta risinājumiem pilnīgi bez maksas. Jūs to varat veikt jau šodien – mēs esam te, lai jums palīdzētu.
Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem
LiveAgent ir lielisks instruments, kas ļauj komunicēt ar klientiem un nodrošina palīdzības dienestu. Sistēma piedāvā zināšanu bāzes, kas ļauj nodalīt zināšanas. Proaktīva čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un palielināt produktivitāti. LiveAgent vadības paneļa darbības principus, svarīgākās funkcijas un iestatījumus iepazīstinās šajā tīmekļa seminārā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team