Atvadieties no lēnas un lētas programmatūras

Pārslēdzieties uz LiveAgent, un mēs migrēsim jūsu datus bez maksas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas izmaksu
  • ✓ Diennakts klientu atbalsts
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Izmanto
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrējiet datus uz LiveAgent

Atbalsta dienestu programmu maiņa nav nekāda raķešu zinātne. Jūs varat pārsūtīt visus savus datus no esošās programmas uz LiveAgent, izmantojot vienu no mūsu iepriekš iestrādātajiem spraudņiem vai arī lūdzot palīdzību mūsu tehniskā atbalsta speciālistiem.

Migrate data to LiveAgent on your own

Iepriekš iestrādātā spraudņa izmantošana

Atsevišķās situācijās mēs piedāvājam iepriekš iestrādātu spraudni, kas nodrošinās jūsu datu pārsūtīšanu no vecās programmas uz LiveAgent. Tas ir ļoti vienkārši – jums tikai jāpiereģistrējas LiveAgent un jāuzspiež aktivizēšanas poga. Migrācijas veikšanas būs nepieciešama tikai jūsu API atslēga. Darbības veikšanai nav jāveic programmēšana.

Uzzināt vairāk

Papildu Concierge migrācija

Lai uzzinātu visu par tieši jums nepieciešamo migrāciju, lūdzu, sazinieties ar mums čatā vai rakstot uz e-pastu. Kamēr jūs baudīsiet kafiju, mēs veiksim jūsu datu migrāciju.

Data migration from one solution to another

Kādus esošā atbalsta dienesta datus iespējams migrēt?

Personas

Jums ir iespēja migrēt aģentu, administratoru, gala lietotāju un klientu datus.

Tagi

Jūs varat migrēt visus savas nodaļas un palīdzības pieteikumu tagus.

Palīdzības pieteikumi

Jūs varat migrēt palīdzības pieteikumus, pielikumus, lietotāja un palīdzības pieteikumu laukus.

Klientu priekšrocības, veicot migrāciju uz LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izcils klientu atbalsta dienests

Mūsu aģenti sniedz palīdzību 24/7 un palīdzēs atrisināt jebkuru jūsu problēmu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Atbalsta dienests ar visām nepieciešamajām funkcijām

Mūsu atbalsta dienesta programmā ir vairāk nekā 179 funkcijas, ko papildina vairāk nekā 40 integrācijas.

Person collecting papers into the net

Ievērojami ietaupījumi un ieņēmumi

LiveAgent piedāvā plānu, kas vienmēr ir bezmaksas, kā arī trīs citus plānus par izdevīgu cenu.

Multilingual support in LiveAgent

Vairāku valodu atbalsts

LiveAgent ir pieejams 43 dažādās valodās (dažās valodās daļēji) un atbalsta valodai atbilstoši pielāgotus logrīkus.

Email ticketing

Ērti lietojama universālā iesūtne

LiveAgent atvieglos atbalsta sniegšanas procesu. Jums vairs nevajadzēs pārraudzīt vairākus sociālos kontus vai ierīces. Mūsu universālajā iesūtnē nonāks ziņas no visiem jūsu kanāliem – sociālajiem tīkliem, e-pasta, reāllaika čata, telefona, video zvaniem. Pēc ziņu nonākšanas jūsu LiveAgent darbvirsmā, tās tiks automātiski pārveidotas par palīdzības pieteikumiem.

Reāllaika čats arī bezsaistē

Izmēģiniet mūsu reāllaika čata lietotni! Tā ļaus čatot ar mājaslapas apmeklētājiem reāllaikā, kā arī dos iespēju saņemt ziņas pēc darba laika. Bezsaistē saņemtās ziņas tiks automātiski konvertētas par palīdzības pieteikumiem un būs pieejamas jūsu LiveAgent darbvirsmā.

Papildus mēs piedāvājam pilnībā pielāgojamas čata pogas, iepriekš aizpildītas čata formas, čata ielūgumus un funkciju ‘pilnīga redzamība’, kas ļaus redzēt klienta rakstīto, bet nenosūtīto ziņu. Šī funkcija dod iespēju redzēt ar jums čatojošās personas šobrīd atvērto URL.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Atbalsts iOS un Android lietotnēs jebkurā vietā un laikā

Izcilam klientu atbalstam jābūt elastīgam, tāpēc esam parūpējušies, lai LiveAgent būtu pieejams gan iOS, gan Android lietotņu veikalos. Jūs varat risināt palīdzības pieteikumus, arī ārpus biroja.

LiveAgent - saņem lieliskas funkcijas par izdevīgu cenu

LiveAgent ir visvairāk novērtētā un augstāk atzītā atbalsta dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojietes tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte un nodrošiniet izcilu klientu atbalstu.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma

Migrējiet uz LiveAgent

Veiciet visu datu migrāciju no zemāk uzskaitītajiem atbalsta dienesta risinājumiem pilnīgi bez maksas. Jūs to varat veikt jau šodien – mēs esam te, lai jums palīdzētu.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arLiveAgent migrācija
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.

LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Palīdzības dienesta

Twitter paziņoja par monetizācijas struktūras API v2 atjauninājumu, kas palielināja Enterprise paketes cenu līdz vairāk nekā 40’000 eiro. Uzzināt vairāk par jaunumiem, atbalstu, izaugsmi un tiešsaistes tērzētavu.

LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.

Kā iestatīt Nosacījumus LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

LiveAgent piedāvā plašu funkciju klāstu, lai uzlabotu klientu atbalstu. Tas ietver pieteikumu apstrādi, atskaišu paneli un tiešsaistes čata funkcionalitāti, kas nodrošina nekavējošu atbalstu klientiem. Arī piedāvā automatizācijas iespējas un gamifikāciju, lai uzlabotu komandas efektivitāti.

Atklājiet LiveAgent iespējas

LiveAgent piedāvā plašu funkciju klāstu, lai uzlabotu klientu atbalstu. Tas ietver pieteikumu apstrādi, atskaišu paneli un tiešsaistes čata funkcionalitāti, kas nodrošina nekavējošu atbalstu klientiem. Arī piedāvā automatizācijas iespējas un gamifikāciju, lai uzlabotu komandas efektivitāti.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Tas ļauj uzņēmumiem nodrošināt reāllaika komunikāciju un atbalstu klientiem, izmantojot čata pogas. LiveAgent piedāvā arī atbalstu, datu migrāciju un sistēmas statusu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, un tam ir partneru programma.

Kā izveidot Čata pogas LiveAgent sistēmā

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Tas ļauj uzņēmumiem nodrošināt reāllaika komunikāciju un atbalstu klientiem, izmantojot čata pogas. LiveAgent piedāvā arī atbalstu, datu migrāciju un sistēmas statusu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, un tam ir partneru programma.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x