Izmantojot mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru, Jūs gūsiet labumu no augstāka aģentu produktivitātes līmeņa un klientu saglabāšanas vai (pārvēršanas). Cenas un vērtības attiecība nav atbilstoša. Ar vairāk nekā 180 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām mūsu programmatūra ir ideāls risinājums visu izmēru un nozaru uzņēmumiem.
Racionalizējiet visus saziņas kanālus un pārvaldiet tos vienā koplietojamā uzņēmuma iesūtnē. Izbaudiet sociālo tīklu savienojumu, neierobežotu biļešu pārlūkošanas vēsturi, zvanu ierakstus, hibrīda biļešu plūsmas un citus produktivitātes rīkus.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
LiveAgent IT palīdzības dienesta programmatūra pārveido pieprasījumus no vairākiem saziņas kanāliem vienotās biļetēs.
Liveagent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt nevainojamu atbalstu saviem klientiem.
Peter Komornik, CEO
Dodiet savai komandai pareizu palīdzības dienesta rīku, lai uzlabotu darbinieku produktivitāti un ietaupītu laiku uz klientu jautājumiem. Ar LiveAgent Jūsu klienti var tikt sasniegti no jebkurienes. Tas nav svarīgi, vai Jūsu klienti vēlas sazināties caur e-pastu, tērzētavu, zvanu vai sazināties ar Jums caur sociāliem tīkliem. LiveAgent ļauj Jums atbildēt uz visiem klientu jautājumiem no vienas vietas.
LiveAgent piedāvā vienkāršas funkcijas, kurām ir milzīga ietekme uz Jūsu komandas kopēju ekeftivitāti.
Automātiski sadaliet savus e-pastus, tērzēšanas un zvanu, pamatojoties uz saviem iepriekšdefinētiem noteikumiem vai avotu. Lasīt vairāk…
Noteikumi ir trigeru kopums, kas izpildās pie noteiktiem nosacījumiem.Lasīt vairāk…
Dodiet saviem klientiem iespēju izmantot automatizētu atzvanišanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību un samazinātu klientu atteikumus. Lasīt vairāk…
Dodiet saviem aģentiem visu nepieciešamo informāciju, lai sniegtu maksimāli personalizētu un kompetentu apkalpošanu katrā saziņas punktā. Lasīt vairāk…
Šablona vēstules ir iepriekšdefinētas atbildes, kas palīdzēs Jums ātrāk atbildēt. Lasīt vairāk…
Apvienojiet vairākas vēstules no dažādien avotiem vienā kokā. Lasīt vairāk…
LiveAgent ir visskatītākā un nr. 1 novērtētākā paīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un ātrāk palīdziet ar LiveAgent.
Uzstādiet mūsu Android vai iOS aplikāciju, lai atbildētu uz klientu jautājumiem, kamēr esat bezsaistē. Nav svarīgi, vai Jums ir nepieciešams atbildēt uz klientu e-pastiem vai zvaniem, mūsu mobilā aplikācija ļaus Jums atbildēt uz visiem jautājumiem.
Lai Jūsu atbalsta aģenti un klienti izmanto savu dzimto valodu, lai brīvi justos sazinoties ar Jums. LiveAgent ir iztulkota uz 40+ valodām, kā arī papildus ļauj Jums pilnībā pielāgot aplikāciju līdz pat speciālajiem simboliem vai akcentiem.
Sociālo tīklu (SoMe) klientu atbalsts mūsdienās ir nepieciešamība. LiveAgent piedāvā vispopulārāko sociālo tīklu savienojumus, lai Jūsu uzņēmums varētu ātri sazināties ar savu sociālo tīklu auditoriju. Piemēram, Jūs varat savienot Facebook, Twitter vai Instagram caur vienkāŗšu integrāciju.
LiveAgent sadarbojas ar vairākiem partneriem, lai piedāvātu saviem klientiem klientu attiecību pārvaldības platformu. Integrējot CRM sistēmu, Jūsu aģenti varēs ātri un efektīvi piekļūt klientu datiem. Tas ļaus risināt klientu jautājumus efektīvi un veidot ilglaicīgas klientu attiecības.
LiveAgent piedāvā pareizu palīdzības dienesta programmatūras funkciju klāstu, ieskaitot, biļešu pārvaldības sistēmu ar jaudīgu automatizāciju, SLA, tiešsaistes tērzētavu, sociālajiem tīkliem un mesendžerus, zvanu centru, IVR, kontaktu formas un atbalsta centru. Šobrīd ir pieejamas vairāk nekā 180+ palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas!
LiveAgent kā palīdzības dienesta programmatūra ātri pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Skatiet, kā tā var palīdzēt Jūsu uzņēmumam ar klientu atbalstu.
Startapi un Organizācijas
Uzņēmēji
Valdība
Apmācības vai nevalstiskās organizācijas
E-komercija un Pakalpojumi
Ceļošana un Izmitināšana
Mārketings un Telekomunikācijas
Izklaide
Jūsu uzņēmumam ir tās pašas problēmas, kā vairumam no mūsu klientiem, kas pārslēdzas uz mūsu LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru?
Nespējat laikā atbildēt un nevarat izsekot Jūsu iesūtnes prioritātes? Iestatiet SLA īpaši svarīgiem e-pastiem.
Jūsu kolēģis ir atvaļinājumā un Jums ir jāpilda viņa pienākumi? Jums palīdzēs universāla uzņēmuma iesūtne.
Neziniet, kas notiek ar Jūsu komandas saziņu? Analizējiet visas Jūsu uzņēmuma darbinieku atbildes vienā vietā.
Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai saprastu, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.
Palīdzības dienesta programmatūra parasti pārķer Jūsu ienākošās vēstules no klientiem un pārveido tās biļetēs vieglākai pārvaldībai. Jūsu klienti izmanto dažādus saziņas veidu, piemēram, e-pastu, tālruni, messendžerus vai tiešsaistes tērzētavu, tādēļ visas saziņas turēšana vienā vietā palīdz Jūsu klientu servisa aģentiem labāk saprast problēmu un ātrāk atbildēt.
Palīdzības dienesta programmatūra ļauj Jums sniegt 24/7 atbalstu saviem klientiem. Kā? Vienkārši ar plašuzināšanas bāžu izveidi. Saskaņā ar mūsu datiem, gandrīz 70% klientu dod priekšroku pašapkalpošanās iespējai. Pašapkalpošanās ir ātra un ērta, kā arī var dot Jūsu uzņēmumam priekšrocības Jūsu konkurentu priekšā.
Nezaudējiet vairs laiku pārslēdzoties starp platformām, lai atbildētu uz klientu jautājumiem. Padariet savus aģentu un klientus priecīgus, savienojot savu e-pastu, tiešsaistes tērzētavu, tālruņa zvanus, sociālos tīklu un citus saziņas veidus LiveAgent platformā, un tad skatieties, kā Jūsu attiecības ar klientiem uzreiz sāks uzlaboties.
Vienmēr esiet informēti par aģentu efektivitāti, lai ikdienā uzlabotu viņus. LiveAgent komandas efektivitātes dati var sniegt Jūsu uzņēmumam noderīgus datus par Jūsu klientu atbalstu. Kā rezultātā, Jūs varat noteikt papildu apmācību, ja ir nepieciešams vai uzzināt, kā uzlabot klientu apmierinātību.
Viens no veidiem, kā uzlabot klientu pieredzi ir mijiedarbība ar klientiem savas mājaslapas apmeklēšanas laikā. Klientu servisa programmatūra ļauj Jūsu klientu servisam sasniegt klientus caur proaktīviem tērzēšanas aicinājumiem. Kā rezultātā Jūsu aģenti var novērst augstu atteikuma rādītāju, uzlabot CX un uzlabot klientu lojalitāti.
Lai izveidotu lielisku klientu servisa pieredzi, Jūsu aģentiem ir jābūt ātriem un efektīviem. Tai pat laikā, darbas ar atkārtotiem uzdevumiem var aizņemt daudz laika. Uzdevumu autmatizācija un e-pasta šablona vēstuļu izveide caur biļešu sistēmu ļauj viņiem izmantot savu laiku klientu vajadzībām.
Palīdzības dienesta sistēma ļauj Jūsu kolēģiem sadarboties vairākos veidos. Klientu servisa komanda var sazināties tieši klientu atbalsta biļetēs un risināt klientu problēmas ļoti ātri. Turklāt, klientu servisa komanda var arī sazināties aŗpus palīdzības dienesta biļetēm. Efektīvs komandas darbs uzcels Jūsu klientu servisu uz profesionālo līmeni, kas rezultēsies labos klientos.
Pasaulē ir desmitiem dažādu palīdzības dinesta risinājumu, taču to piedāvātā funkcionalitāte ļoti nopietni atšķirās. Izvēloties labāko palīdzības dienesta programmatūru vienmēr jārīkojas pēc saviem un sava uzņēmuma vajadzībām.
Lielākā daļa piedāvā pamata funkcijas, kas iekļauj sevī biļešu sistēmu, tērzētavu vai analītikas paneli. Nopietnākās sistēmās ir automatizācija, vairāku zināšanas bāžu atbalsta sistēmas vai dažādi saziņas rīki.
Ar LiveAgent mēs esam soli priekšā un izveidojām zvanu centra programmatūru tieši mūsu platformā. Mēs esam nodrošinājuši arī, lai LiveAgent saņem sociālo tīklu vēstules un ļauj mūsu aģentiem atbildēt no viena paneļa. Kā rezultātā, mūsu biļešu sistēma attēlo visas saziņas formas vienā formātā.
Tirgū ir liels skaits dažādu palīdzības dienesta programmatūru, un izdarīt pareizo izvēli var būt grūti. Tādēļ esam atvieglojuši Jūsu labākās palīdzības dinesta programmatūras izvēles procesu. Esam savienojuši vienkāršu lietotāja interfeisu, uzlaboto funkcionalitāti un godīgu izcenojumu vienā plānā, ko var iegādāties par vidēju vakariņu cenu priekš diviem cilvēkiem.
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra savieno vairākus saziņas kanālus un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.
IT palīdzības dienests ir specializēta nodaļa uzņēmumā vai organizācijā, kas palīdz atildēt uz lietotāju tehniskajiem jautājumiem.
Klientu servisa palīdzības dienests ir programmatūra, kas palīdz klientu servisa komandai pārvaldīt ienākošos jautājumus.
Katram uzņēmumam ir dažādas priekšrocības un vajadzības. Tādēļ ir vairāki palīdzības dienesta programmatūras veidi. Dažas priekšrocības iekļauj uzņēmuma izmēru, klientu servisa funkcjas un klientu atbalsta aģentu kvalitāti. Kā rezultātā, tirgus piedāvā mākoņa palīdzības dienesta programmatūru, un lokālu palīdzības dienesta programmatūru, palīdzības dienesta programmatūru ar atvērtu kodu, un uzņēmuma palīdzības dienesta programmatūru.
Biļešu sistēma ir pārvaldības rīks klientu servisa pieprasījumu apstrādei un glabāšanai. Biļešu sistēmai jābūt ērtai lietošanā un jābūt iespējai glabāt visu nepieciešamo lietotāju informāciju.
Palīdzības dienesta un servisa dienesta termini bieži tiek izmantoti kā sinonīmi, taču tiem ir dažāda jēga. Palīdzības dienests vairāk ir vērsts uz kļūdu labošanu, bet Servisa dienests vēl palīdz risināt pakalpojuma jautājumus (jautājumi par pakalpojumu iegūšanu) vai informatīvus jautājumus (piem. Kā man izdarīt to un to?)
Palīdzības dienesta programmatūra ir jebkuram, kurš vēlas sniegt nevainojamu klienta servisa atbalstu dažādos kanālos. Ar to tiek teikts, ka programmatūra tiek izmantota pašnodarbinātajiem, mazajiem uzņēmumiem, vai lielām organizācijām. Ir vairāki abonēšanas veidi katrai kategorijai, tādēļ Jūs varat izvēlēties, kas Jums ir nepieciešams.
Uzņēmuma priekšrocības no palīdzības dienesta programmatūras ieviešanas savā uzņēmumā ietver zemākus izdevumus, jo Jūsu aģenti spēs efektīvāk risināt klientu problēmas dažādos kanālos. Turklāt, tā kā Jūsu darbinieki darbosies no viena interfeisa, tas ietaupīs viņiem daudz laika, kas dos labāku vispārējo klientu pieredzi. Klientu apmierinātība ir palīdzības dienesta programmatūras mērķis. Apmierināti klienti kļūst par lojāliem klientiem, un tas var dot Jūsu uzņēmumam konkurētspējīgu priekšrocību, kuru katrs meklē.
Pirms izvēlēties kādu konkrētu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu, Jums ir jānovērtē dažādu palīdzības dienestu variantu funkcijas. Te ir dažas pamata funkcijas, kurām obligāti jābūt labā sistēmā: Automatizēta biļešu sadale, SLA, iekšējās biļetes/piezīmes, Biļešu CRM sistēma, Šablona vēstules, Noteikumi un Integrācijas.
Biļešu sistēmas ir nepieciešamas, lai sniegtu efektīvu un koncentrētu klientu atbalstu. Mēģinājumi manuāli vienlaicīgi pārvaldīt e-pastus, sociālos tīklus, tiešsaistes tērzētavu, kā arī pieņemt zvanus, atņem ļoti daudz laika un ir neefektīvi. Biļešu sistēma apvieno visus saziņas veidu vienā panelī biļešu veidā. Šādi klientu atbalsts kļūst efektīvāks, jo aģenti labāk pārrauga visus saziņas kanālus vienā panelī.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem