Pieliksim galu sliktam servisam.

Iespaidojiet klientus ar ātrām un zinošām atbildēm.

  • ✓ Bez iestatīšaas maksas
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7
  • ✓ Bez kredītkartes piesaistes
  • ✓ Atceliet jebkurā laikā
Lieto
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Palīdzības dienesta programmatūra, kas uzvarēs Jūsu klientus

Izmantojot mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru, Jūs gūsiet labumu no augstāka aģentu produktivitātes līmeņa un klientu saglabāšanas vai (pārvēršanas). Cenas un vērtības attiecība nav atbilstoša. Ar vairāk nekā 180 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām mūsu programmatūra ir ideāls risinājums visu izmēru un nozaru uzņēmumiem. 

Racionalizējiet visus saziņas kanālus un pārvaldiet tos vienā koplietojamā uzņēmuma iesūtnē. Izbaudiet sociālo tīklu savienojumu, neierobežotu biļešu pārlūkošanas vēsturi, zvanu ierakstus, hibrīda biļešu plūsmas un citus produktivitātes rīkus.

Atklājiet uzlaboto palīdzības dienesta sistēmu

LiveAgent IT palīdzības dienesta programmatūra pārveido pieprasījumus no vairākiem saziņas kanāliem vienotās biļetēs.

Peter Komornik

Liveagent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt nevainojamu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo

Iepazīstieties ar LiveAgent - daudzkanālu saziņas platformu

Dodiet savai komandai pareizu palīdzības dienesta rīku, lai uzlabotu darbinieku produktivitāti un ietaupītu laiku uz klientu jautājumiem. Ar LiveAgent Jūsu klienti var tikt sasniegti no jebkurienes. Tas nav svarīgi, vai Jūsu klienti vēlas sazināties caur e-pastu, tērzētavu, zvanu vai sazināties ar Jums caur sociāliem tīkliem. LiveAgent ļauj Jums atbildēt uz visiem klientu jautājumiem no vienas vietas.

Uzlabotās palīdzības dienesta programmatūras funkcijas efektīvam organizācijas darbam

LiveAgent piedāvā vienkāršas funkcijas, kurām ir milzīga ietekme uz Jūsu komandas kopēju ekeftivitāti.

woman chatting in shopping cart-illustration

Automātiski sadaliet savus e-pastus, tērzēšanas un zvanu, pamatojoties uz saviem iepriekšdefinētiem noteikumiem vai avotu. Lasīt vairāk…

Noteikumi un Darba Plūsmas Automatizācija

Noteikumi ir trigeru kopums, kas izpildās pie noteiktiem nosacījumiem.Lasīt vairāk…

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Dodiet saviem klientiem iespēju izmantot automatizētu atzvanišanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību un samazinātu klientu atteikumus. Lasīt vairāk…

Woman brainstorming

Jaudīga Iebūvēta CRM sistēma

Dodiet saviem aģentiem visu nepieciešamo informāciju, lai sniegtu maksimāli personalizētu un kompetentu apkalpošanu katrā saziņas punktā. Lasīt vairāk…

LiveAgent - Canned and Predefined Templates

Šablona vēstules ir iepriekšdefinētas atbildes, kas palīdzēs Jums ātrāk atbildēt. Lasīt vairāk…

LiveAgent split merge tickets

Apvienojiet vairākas vēstules no dažādien avotiem vienā kokā. Lasīt vairāk…

Labākā vērtības un naudas attiecība

LiveAgent ir visskatītākā un nr. 1 novērtētākā paīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un ātrāk palīdziet ar LiveAgent.

Ticket

Biļete

Maziem Uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem

$15 /mēn.
Ticket+Chat

Biļete+Tērzētava

Maziem Uzņēmumiem un Profesionāliem Tirgotājiem

$29 /mēn.
LiveAgent - Mobile help desk application

Palīdzības dienesta mobilā aplikācija

Uzstādiet mūsu Android vai iOS aplikāciju, lai atbildētu uz klientu jautājumiem, kamēr esat bezsaistē. Nav svarīgi, vai Jums ir nepieciešams atbildēt uz klientu e-pastiem vai zvaniem, mūsu mobilā aplikācija ļaus Jums atbildēt uz visiem jautājumiem.

Pilnībā multivalodu

Lai Jūsu atbalsta aģenti un klienti izmanto savu dzimto valodu, lai brīvi justos sazinoties ar Jums. LiveAgent ir iztulkota uz 40+ valodām, kā arī papildus ļauj Jums pilnībā pielāgot aplikāciju līdz pat speciālajiem simboliem vai akcentiem.

Multilingual support in LiveAgent
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Sociālo tīklu savienojumi

Sociālo tīklu (SoMe) klientu atbalsts mūsdienās ir nepieciešamība. LiveAgent piedāvā vispopulārāko sociālo tīklu savienojumus, lai Jūsu uzņēmums varētu ātri sazināties ar savu sociālo tīklu auditoriju. Piemēram, Jūs varat savienot Facebook, Twitter vai Instagram caur vienkāŗšu integrāciju. 

CRM sistēmu integrācijas

LiveAgent sadarbojas ar vairākiem partneriem, lai piedāvātu saviem klientiem klientu attiecību pārvaldības platformu. Integrējot CRM sistēmu, Jūsu aģenti varēs ātri un efektīvi piekļūt klientu datiem. Tas ļaus risināt klientu jautājumus efektīvi un veidot ilglaicīgas klientu attiecības.

Person drafting the integration flow
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Visas vajadzīgās funkcijas

LiveAgent piedāvā pareizu palīdzības dienesta programmatūras funkciju klāstu, ieskaitot, biļešu pārvaldības sistēmu ar jaudīgu automatizāciju, SLA, tiešsaistes tērzētavu, sociālajiem tīkliem un mesendžerus, zvanu centru, IVR, kontaktu formas un atbalsta centru. Šobrīd ir pieejamas vairāk nekā 180+ palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas!

LiveAgent pielāgojas Jūsu uzņēmumam

LiveAgent kā palīdzības dienesta programmatūra ātri pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Skatiet, kā tā var palīdzēt Jūsu uzņēmumam ar klientu atbalstu.

Business bag - icon

Risinājumi Uzņēmumiem

Startapi un Organizācijas

Uzņēmēji

Valdība

Apmācības vai nevalstiskās organizācijas

Industry Solutions - icon

Risinājumi dažādām nozarēm

E-komercija un Pakalpojumi

Ceļošana un Izmitināšana

Mārketings un Telekomunikācijas

Izklaide

Biežākie iemesli, kāpēc uzņēmumi pārslēdzas uz palīdzības dienesta programmatūru

Jūsu uzņēmumam ir tās pašas problēmas, kā vairumam no mūsu klientiem, kas pārslēdzas uz mūsu LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru?

Kavētas atbildes saviem klientiem

Nespējat laikā atbildēt un nevarat izsekot Jūsu iesūtnes prioritātes? Iestatiet SLA īpaši svarīgiem e-pastiem.

Neiespējama sadarbība starp e-pastiem

Jūsu kolēģis ir atvaļinājumā un Jums ir jāpilda viņa pienākumi? Jums palīdzēs universāla uzņēmuma iesūtne.

Nevarat noteikt savas komandas sniegumu

Neziniet, kas notiek ar Jūsu komandas saziņu? Analizējiet visas Jūsu uzņēmuma darbinieku atbildes vienā vietā.

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumi nevar kļūdīties

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai saprastu, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Kas ir palīdzības dienesta programmatūra?

Palīdzības dienesta programmatūra parasti pārķer Jūsu ienākošās vēstules no klientiem un pārveido tās biļetēs vieglākai pārvaldībai. Jūsu klienti izmanto dažādus saziņas veidu, piemēram, e-pastu, tālruni, messendžerus vai tiešsaistes tērzētavu, tādēļ visas saziņas turēšana vienā vietā palīdz Jūsu klientu servisa aģentiem labāk saprast problēmu un ātrāk atbildēt.

LiveAgent - What is help desk software

Kā palīdzības dienesta programmatūra var paīdzēt Jūsu uzņēmumam?

Customer portal software - LiveAgent

Palīdzības dienesta programmatūra ļauj Jums sniegt 24/7 atbalstu saviem klientiem. Kā? Vienkārši ar plašuzināšanas bāžu izveidi. Saskaņā ar mūsu datiem, gandrīz 70% klientu dod priekšroku pašapkalpošanās iespējai. Pašapkalpošanās ir ātra un ērta, kā arī var dot Jūsu uzņēmumam priekšrocības Jūsu konkurentu priekšā. 

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Nezaudējiet vairs laiku pārslēdzoties starp platformām, lai atbildētu uz klientu jautājumiem. Padariet savus aģentu un klientus priecīgus, savienojot savu e-pastu, tiešsaistes tērzētavu, tālruņa zvanus, sociālos tīklu un citus saziņas veidus LiveAgent platformā, un tad skatieties, kā Jūsu attiecības ar klientiem uzreiz sāks uzlaboties.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Vienmēr esiet informēti par aģentu efektivitāti, lai ikdienā uzlabotu viņus. LiveAgent komandas efektivitātes dati var sniegt Jūsu uzņēmumam noderīgus datus par Jūsu klientu atbalstu. Kā rezultātā, Jūs varat noteikt papildu apmācību, ja ir nepieciešams vai uzzināt, kā uzlabot klientu apmierinātību.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Viens no veidiem, kā uzlabot klientu pieredzi ir mijiedarbība ar klientiem savas mājaslapas apmeklēšanas laikā. Klientu servisa programmatūra ļauj Jūsu klientu servisam sasniegt klientus caur proaktīviem tērzēšanas aicinājumiem. Kā rezultātā Jūsu aģenti var novērst augstu atteikuma rādītāju, uzlabot CX un uzlabot klientu lojalitāti.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Lai izveidotu lielisku klientu servisa pieredzi, Jūsu aģentiem ir jābūt ātriem un efektīviem. Tai pat laikā, darbas ar atkārtotiem uzdevumiem var aizņemt daudz laika. Uzdevumu autmatizācija un e-pasta šablona vēstuļu izveide caur biļešu sistēmu ļauj viņiem izmantot savu laiku klientu vajadzībām.

Internal chat in Customer service software - LiveAgent

Palīdzības dienesta sistēma ļauj Jūsu kolēģiem sadarboties vairākos veidos. Klientu servisa komanda var sazināties tieši klientu atbalsta biļetēs un risināt klientu problēmas ļoti ātri. Turklāt, klientu servisa komanda var arī sazināties aŗpus palīdzības dienesta biļetēm. Efektīvs komandas darbs uzcels Jūsu klientu servisu uz profesionālo līmeni, kas rezultēsies labos klientos.

How to choose the right help desk software

Kā izvēlēties pareizo palīdzības dienesta programmatūru

Pasaulē ir desmitiem dažādu palīdzības dinesta risinājumu, taču to piedāvātā funkcionalitāte ļoti nopietni atšķirās. Izvēloties labāko palīdzības dienesta programmatūru vienmēr jārīkojas pēc saviem un sava uzņēmuma vajadzībām.

Lielākā daļa piedāvā pamata funkcijas, kas iekļauj sevī biļešu sistēmu, tērzētavu vai analītikas paneli. Nopietnākās sistēmās ir automatizācija, vairāku zināšanas bāžu atbalsta sistēmas vai dažādi saziņas rīki.

Ar LiveAgent mēs esam soli priekšā un izveidojām zvanu centra programmatūru tieši mūsu platformā. Mēs esam nodrošinājuši arī, lai LiveAgent saņem sociālo tīklu vēstules un ļauj mūsu aģentiem atbildēt no viena paneļa. Kā rezultātā, mūsu biļešu sistēma attēlo visas saziņas formas vienā formātā.

Palīdzības dienesta programmatūru salīdzinājums

Tirgū ir liels skaits dažādu palīdzības dienesta programmatūru, un izdarīt pareizo izvēli var būt grūti. Tādēļ esam atvieglojuši Jūsu labākās palīdzības dinesta programmatūras izvēles procesu. Esam savienojuši vienkāršu lietotāja interfeisu, uzlaboto funkcionalitāti un godīgu izcenojumu vienā plānā, ko var iegādāties par vidēju vakariņu cenu priekš diviem cilvēkiem.

Help desk software comparison - illustration

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra savieno vairākus saziņas kanālus un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

BUJ

Kas ir IT Palidzības Dienests?

IT palīdzības dienests ir specializēta nodaļa uzņēmumā vai organizācijā, kas palīdz atildēt uz lietotāju tehniskajiem jautājumiem.

Kas ir klientu servisa palīdzības dienests?

Klientu servisa palīdzības dienests ir programmatūra, kas palīdz klientu servisa komandai pārvaldīt ienākošos jautājumus.

Kādi ir dažādi palīdzības dienesta programmatūras veidi?

Katram uzņēmumam ir dažādas priekšrocības un vajadzības. Tādēļ ir vairāki palīdzības dienesta programmatūras veidi. Dažas priekšrocības iekļauj uzņēmuma izmēru, klientu servisa funkcjas un klientu atbalsta aģentu kvalitāti. Kā rezultātā, tirgus piedāvā mākoņa palīdzības dienesta programmatūru, un lokālu palīdzības dienesta programmatūru, palīdzības dienesta programmatūru ar atvērtu kodu, un uzņēmuma palīdzības dienesta programmatūru.

Kas ir biļešu sistēma klientu servisā?

Biļešu sistēma ir pārvaldības rīks klientu servisa pieprasījumu apstrādei un glabāšanai. Biļešu sistēmai jābūt ērtai lietošanā un jābūt iespējai glabāt visu nepieciešamo lietotāju informāciju.

Kāda ir atšŗikība starp palīdzības dienestu un servisa dienestu?

Palīdzības dienesta un servisa dienesta termini bieži tiek izmantoti kā sinonīmi, taču tiem ir dažāda jēga. Palīdzības dienests vairāk ir vērsts uz kļūdu labošanu, bet Servisa dienests vēl palīdz risināt pakalpojuma jautājumus (jautājumi par pakalpojumu iegūšanu) vai informatīvus jautājumus (piem. Kā man izdarīt to un to?)

Kas izmanto palīdzības dienesta programmatūru?

Palīdzības dienesta programmatūra ir jebkuram, kurš vēlas sniegt nevainojamu klienta servisa atbalstu dažādos kanālos. Ar to tiek teikts, ka programmatūra tiek izmantota pašnodarbinātajiem, mazajiem uzņēmumiem, vai lielām organizācijām. Ir vairāki abonēšanas veidi katrai kategorijai, tādēļ Jūs varat izvēlēties, kas Jums ir nepieciešams.

Kādas ir palīdzības dienesta programmatūras priekšrocības?

Uzņēmuma priekšrocības no palīdzības dienesta programmatūras ieviešanas savā uzņēmumā ietver zemākus izdevumus, jo Jūsu aģenti spēs efektīvāk risināt klientu problēmas dažādos kanālos. Turklāt, tā kā Jūsu darbinieki darbosies no viena interfeisa, tas ietaupīs viņiem daudz laika, kas dos labāku vispārējo klientu pieredzi. Klientu apmierinātība ir palīdzības dienesta programmatūras mērķis. Apmierināti klienti kļūst par lojāliem klientiem, un tas var dot Jūsu uzņēmumam konkurētspējīgu priekšrocību, kuru katrs meklē.

Kādas ir palīdzības dienesta pamata funkcijas?

Pirms izvēlēties kādu konkrētu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu, Jums ir jānovērtē dažādu palīdzības dienestu variantu funkcijas. Te ir dažas pamata funkcijas, kurām obligāti jābūt labā sistēmā: Automatizēta biļešu sadale, SLA, iekšējās biļetes/piezīmes, Biļešu CRM sistēma, Šablona vēstules, Noteikumi un Integrācijas.

Kāpēc mums ir nepieciešama biļešu pārvaldības sistēma?

Biļešu sistēmas ir nepieciešamas, lai sniegtu efektīvu un koncentrētu klientu atbalstu. Mēģinājumi manuāli vienlaicīgi pārvaldīt e-pastus, sociālos tīklus, tiešsaistes tērzētavu, kā arī pieņemt zvanus, atņem ļoti daudz laika un ir neefektīvi. Biļešu sistēma apvieno visus saziņas veidu vienā panelī biļešu veidā. Šādi klientu atbalsts kļūst efektīvāks, jo aģenti labāk pārrauga visus saziņas kanālus vienā panelī.

Saistītie Raksti arPalīdzības dienesta programmatūra
Atbildīgā un izturīga uzņēmējdarbība ir svarīga ekonomikas izaugsmei un sabiedrības labklājībai. Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību. Uzņēmumiem ir jābūt atbildīgiem par savu darbību un jāizmanto resursus efektīvi, lai radītu pozitīvas pārmaiņas.
--END OF TEXT

Marketing Summarization in LV:
Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību un radītu pozitīvas pārmaiņas.

Pārdošana

Atbildīgā un izturīga uzņēmējdarbība ir svarīga ekonomikas izaugsmei un sabiedrības labklājībai. Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību. Uzņēmumiem ir jābūt atbildīgiem par savu darbību un jāizmanto resursus efektīvi, lai radītu pozitīvas pārmaiņas. --END OF TEXT Marketing Summarization in LV: Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību un radītu pozitīvas pārmaiņas.

Programmatura Sazinai Ar Klientiem

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

Page - 8

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Atsauces teksts apraksta jauno produktu un tā īpašības. Tiek uzsvērta inovācija un kvalitāte, lai piesaistītu klientus. Produkts piedāvā jaunas iespējas un priekšrocības.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x