Meklējat SysAid alternatīvu?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā SysAid alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Liveagent nodrošina intuitīvu saskarni, kas ir pilna ar noderīgiem rīkiem, lai palīdzētu ātrāk atrisināt klientu problēmas. Pārslēdzieties uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu un uzlabojiet savu pieteikumu pārvaldību, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu jūsu saziņu.

Izmantojiet automatizācijas un integrācijas priekšrocības, lai uzlabotu savu darbplūsmu. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien, lai gūtu LiveAgent pieredzi.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

SysAid un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent SysAid
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
SysAid piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
SysAid piedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
SysAid nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
SysAid piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju .
SysAid nepiedāvā Facebook integrāciju
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
SysAid nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
SysAid nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
SysAid nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
SysAid piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
SysAid piedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
SysAid piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
SysAid piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
SysAid nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
SysAid nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
SysAid piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
SysAid piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
SysAid piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
SysAid piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
SysAid nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
SysAid piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Uzlabojiet klientu apkalpošanas pārvaldību

Liveagent piedāvā atbalstu dažādiem saziņas kanāliem, un to atbalsta ar papildu līdzekļiem. Jūs varat tos izmantot, lai sasniegtu vairāk klientu un daudz ātrāk atrisinātu viņu problēmas. Izmantojiet e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu vai sociālos medijusFacebook, Twitter un Instagram. Esiet visur klātesoši, pateicoties vienotai platformai un nodrošinot pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.

Efektīvs risinājums aģentu produktivitātei

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ātrākais tirgū pieejamais tiešsaistes tērzēšanas pakalpojums

Paaugstiniet sava klientu apkalpošanas dienesta līmeni, izmantojot ātrāko pieejamo čata logrīku. Ar čata attēlošanas ātrumu 2,5 sekundes, Jūs varat ātrāk atrisināt radušos jautājumus un, līdz ar to, iegūt labākas klientu un lietotāju atsauksmes. Lietotājam draudzīgā saskarne ļauj ikvienam viegli sazināties ar Jums, bet papildu funkcijas nodrošina pilnīgu tiešsaistes apmeklētāju redzamību.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Nodrošiniet vislabāko lietotāja pieredzi, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Uzlabotas darba plūsmas un tīkla uzraudzība

Klientu apkalpošanas pārvaldība kļūst vieglāka, ja jūs tiekat atbalstīts ar analīzi, pārraudzību, vienmērīgu darbplūsmu un integrācijām. LiveAgent ļauj uzlabot darbplūsmu, izveidot automatizācijas, pārraudzīt panākumus un integrēt programmas, kuras izmantojat katru dienu, lai tās apvienotu zem viena jumta. Aplūkojiet mūsu funkciju un integrāciju lapas, lai uzzinātu vairāk.

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes tērzēšanas un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Kļūstiet par apmierinātu klientu

Pateicoties mūsu klientu atbalsta dienestam, kas darbojas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, Jūs varat mums uzdot jebkādu jautājumu jebkurā laikā. Mēs esam gatavi Jums palīdzēt, ja radušās problēmas, meklējat informāciju vai vēlaties uzzināt ko jaunu. Sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu, e-pastu vai tālruni un mēs darīsim visu iespējamo, lai Jums palīdzētu. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavs izmēģināt?

Pievienojieties LiveAgent un kļūstiet par apmierinātu klientu jau šodien. Iepazīstieties ar mūsu izdevīgajiem tarifu plāniem, kas piemēroti dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem. Vai arī sāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Nav nekādu saistību un nav nepieciešami kredītkartes dati.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
[extrafaq headline= “BUJ” question-1 = “Kā LiveAgent izskatās salīdzinot ar SysAid?” answer-1 = “LiveAgent piedāvā šādas papildu funkcijas, salīdzinot ar SysAid: zvanu centrs, sociālo mediju integrācija, neierobežoti zvanu ieraksti, IVR un videozvani.” question-2 = “Kādas ir papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent iepretim SysAid?” answer-2 = “Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, ir palielināta klientu apmierinātība, klientu noturēšana, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas.”

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju