Liveagent nodrošina intuitīvu saskarni, kas ir pilna ar noderīgiem rīkiem, lai palīdzētu ātrāk atrisināt klientu problēmas. Pārslēdzieties uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu un uzlabojiet savu pieteikumu pārvaldību, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu jūsu saziņu.
Izmantojiet automatizācijas un integrācijas priekšrocības, lai uzlabotu savu darbplūsmu. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien, lai gūtu LiveAgent pieredzi.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
SysAid
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
SysAid piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
SysAid piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
SysAid nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
SysAid piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju .
|
SysAid nepiedāvā Facebook integrāciju
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
SysAid nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
SysAid nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
SysAid nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
SysAid piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
SysAid piedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
SysAid piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
SysAid piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
SysAid nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
SysAid nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
SysAid piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
SysAid piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
SysAid piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
SysAid piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
SysAid nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
SysAid piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Liveagent piedāvā atbalstu dažādiem saziņas kanāliem, un to atbalsta ar papildu līdzekļiem. Jūs varat tos izmantot, lai sasniegtu vairāk klientu un daudz ātrāk atrisinātu viņu problēmas. Izmantojiet e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu vai sociālos medijus — Facebook, Twitter un Instagram. Esiet visur klātesoši, pateicoties vienotai platformai un nodrošinot pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.
Paaugstiniet sava klientu apkalpošanas dienesta līmeni, izmantojot ātrāko pieejamo čata logrīku. Ar čata attēlošanas ātrumu 2,5 sekundes, Jūs varat ātrāk atrisināt radušos jautājumus un, līdz ar to, iegūt labākas klientu un lietotāju atsauksmes. Lietotājam draudzīgā saskarne ļauj ikvienam viegli sazināties ar Jums, bet papildu funkcijas nodrošina pilnīgu tiešsaistes apmeklētāju redzamību.
Klientu apkalpošanas pārvaldība kļūst vieglāka, ja jūs tiekat atbalstīts ar analīzi, pārraudzību, vienmērīgu darbplūsmu un integrācijām. LiveAgent ļauj uzlabot darbplūsmu, izveidot automatizācijas, pārraudzīt panākumus un integrēt programmas, kuras izmantojat katru dienu, lai tās apvienotu zem viena jumta. Aplūkojiet mūsu funkciju un integrāciju lapas, lai uzzinātu vairāk.
Novatoriska programmatūra
2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes tērzēšanas un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Pateicoties mūsu klientu atbalsta dienestam, kas darbojas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, Jūs varat mums uzdot jebkādu jautājumu jebkurā laikā. Mēs esam gatavi Jums palīdzēt, ja radušās problēmas, meklējat informāciju vai vēlaties uzzināt ko jaunu. Sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu, e-pastu vai tālruni un mēs darīsim visu iespējamo, lai Jums palīdzētu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Pievienojieties LiveAgent un kļūstiet par apmierinātu klientu jau šodien. Iepazīstieties ar mūsu izdevīgajiem tarifu plāniem, kas piemēroti dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem. Vai arī sāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Nav nekādu saistību un nav nepieciešami kredītkartes dati.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem