Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zināšanu bāzes programmatūra labākai pašapkalpošanai

Zināšanās ir spēks. Dodiet saviem klientiem iespēju palīdzēt sev pašiem un atvieglojiet savu aģentu ikdienas darbu izveidojot gudru un pielāgojamu zināšanu bāzi.

LiveAgent is the most reviewed and Visnovērtētākā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk ar LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zināšanu bāze ir daļa no klientu portāla kopuma

Aizpildiet savu zināšanu bāzi ar forumiem, klientu atsauksmēm un lietojiet neierobežotu biļešu vēstures priekšrocību.

Uzlabojiet savu darba plūsmu
ar zināšanu bāzes programmatūru

Klienti parasti meklē atbildes patstāvīgi. Labi strukturēta zināšanu bāze
var samazinās atbalsta biļešu skaitu un uzlabot Jūsu kopējo efektivitāti. 

Knowledge Base Software by LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvienoizcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtīgi labu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 vienkārši soļi Jūsu zināšanu bāzes programmatūras iestatīšanai

Zināšanu bāze platforma var spēlēt galveno lomu Jūsu kopējā klientu atbalstā.

Daudzzināšanu bāze

Daudzināšanu bāze ir ļoti parocīga, ja uzņēmums pārdod vairākus produktus, zīmolus vai sniedz vairākus neatkarīgus pakalpojumus. Viens LiveAgent konts ļauj Jums izveidot neierobežotu zināšanas bāžu daudzumu, kur katrai var būt savs unikālais dizains, iestatījumi un saturs.

Sniedziet saviem klientiem nepieciešamās zināšanas ar lieliskās vadlīnijām.

Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Jaudīgs WYSIWYG redaktors

Zināšanu bāzes izveide nav sarežģīta. Viss, kas Jums ir nepieciešams izdarīt – izveidot noteiktas kategorijas, lai Jūsu zināšanu bāze būtu viegli pārlūkojama. Tad aizpildiet šīs kategorijas ar saturu izmantojot iebūvētu WYSIWYG redaktoru. Pielāgojiet saturu ar nepieciešamajiem virsrakstiem, krāsām, stiliem un attēliem, lai izveidotu labāku Jūsu rakstu struktūru. Būt pieejamam nav grūtu.

Taisnīga zināšanu bāzes programmatura

Zināšanas nozīmē spēku. Taču nododot tās saviem klientiem Jums nemaksās ne centa. Mūsu cenas ir veidotas paturot to prātā un tādēļ zināšanu bāzes sistēma ir daļa no mūsu lētākā plāna.

Ticket

Biļete

Maziem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$15 /mēn.
Ticket+Chat

Biļete+Tērzētava

Maziem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$29 /mēn.

Citas galvenās LiveAgent funkcijas

Zināšanu bāzes portāls ir tikai aizsberga virsotne. Sasniedziet savu pilnu potenciālu ar LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru.

Ar LiveAgent Jūsu e-pasti, tērzēšanas, zvani un sociālo tīklu atzīmēšanas būs vienā universālā iesūtnē.  Lasīt vairāk…

Tiešsaistes tērzētavas atbalsts ir veiksmīgas klientu iegūšanas strātēģijas galvenā sastāvdaļa jebkuram uzņēmumam. Lasīt vairāk…

Izveidojiet virtuālo zvanu centru kā daļu no Jūsu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent apvieno telefona zvanus no Jūsu mājaslapas un pārvalda tos no vienas vietas. Lasīt vairāk…

Savienojiet savus sociālo tīklu profilus ar LiveAgent un atbildiet uz komentāriem, privātām ziņām vai Tvītiem tieši no Jūsu konta. Lasīt vairāk…

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumi nevar kļūdīties

Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai saprastu, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un pacelt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Kāpēc zināšanu bāzes sistēma?

70% klientu dod priekšroku ielūkoties atbildēs pirms saziņas ar klientu servisu. Iestatiet zināšanu bāzi tikai ar dažiem klikšķiem, izveidojiet kategorijas un rakstus un pielāgojiet to sava uzņēmuma dizainam bez kodēšanas.

Business pages

Biznesa ieguvumi

Palīdziet pat bezsaistē

Izcils klientu serviss un rūpes

Iekšējās zināšanas uzņēmumā

ticketing software powerful collaboration

Klientu ieguvumi

24/7/365 pieejamība

Iespēja patstāvīgi saņemt atbildes

Ātrākais klientu atbalsts

Kāpēc uzņēmumiem ir nepieciešams
zināšanu bāzes risinājums?

Jūs ziniet savus klientus labāk. Dodiet viņiem nepieciešamo informāciju un koncentrējieties uz viņu apmierinātību.

Clock icon

Nepacietīgi klienti gaida palīdzību

Labi uzrakstīti zināšanu bāzes raksti sniedz ātru palīdzību Jūsu klientiem. Veiciet melnrakstus, pielāgojiet dizainu un labojiet visus zināšanu bāzes rakstsus ar WYSIWYG redaktoru.

Lost icon

Pazaudēti un apjukuši klienti

Pazaudēti klienti var teikt. Lai to novērstu, izveidojiet BUJ (biežāk uzdotos jautājumus) un tiehniskās produktu instrukcijas kā daļu no sava klientu portāla.

Clock icon

Pārslogots klientu atbalsts

Vai vēlaties sniegt spožu klientu servisu ar ierobežotiem resursiem? Samaziniet ienākošo e-pastu un tērzēšanu slodzi izveidojot zināšanu bāzi.

Kas ir zināšanu bāzes programmatūra?

Zināšanu bāzes programmatūra vai, kā to parasti sauc, atbalsta dokumentācijas programmatūra tver, glabā un kopīgo visus Jūsu svarīgos datus vienā vietā, kas ir viegli pieejama Jūsu klientiem. Tiešsaistes pašapkalpošanās datubāze sniedz ātrāko un visērtāko palīdzību ikvienam, kam ir nepieciešama informācija par Jūsu produktiem.

Jo tas atbalsta Jūsu klientus pat, ja Jūsu aģenti ir bezsaistē. Labi organizēta zināšanu bāze var saglabāt Jūsu uzņēmumam tonnas vai resursus.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kā izvēlēties pareizo zināšanu bāzes rīku

Pielāgošanas iespēja, iespēja veidot organizētas struktūras, un viegli pievienot saturu ir tikai daži no galvenajiem faktoriem, uz kuriem skatās uzņēmumi, izvēloties pareizo zināšanu bāzes sistēmu. Labi izvēlētai programmatūrai zināšanu pārvaldībai ir jābūt viegli savienojamai ar citiem Jūsu klientu atbalsta kanāliem un jāsniedz ērtu pieredzi Jūsu klientiem. LiveAgent zināšanu bāzes programmatūra ir daļa no klientu portāla, kas ir daļa no daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras.

Pievienojieties veiksmīgu uzņēmumu klubā

Pievienojieties tūkstošiem uzņēmumu, kas ir uzticējušies LiveAgent, lai kopīgotu savas zināšanas ar klientiem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent zināšanu bāzes programmatūra savieno vairākus saziņas kanālus un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

BUJ

Kas ir zināšanu bāzes rīki?

Zināšanu bāzes rīki ir rīki, kas ļauj Jūsu klientiem atrast atbildes uz saviem jautājumiem bez sazināšanās ar Jūsu klientu atbalsta komandu. Zināšanu bāzes ir atrodamas uzņēmuma mājaslapā BUJ, foruma vai instrukciju rakstu formā.

Kas ir zināšanu bāzes pārvaldība?

Zināšanu bāzes pārvaldība ir programmatūra, kas ir izstrādāta datubāžu pārvaldībai un Jūsu lietotāju atbalstam. Zināšanu bāzes sniedz praktiskus rakstus, BUJ un forumus.

Kā izveidot zināšanu bāzi?

Pirmais solis zināšanu bāzes izveidei ir izlemt, kādu informāciju Jūs velaties tajā iekļaut. Tad izlemt tās struktūru un sākt rakstīt pirmos rakstus. Pievienot uzskates līdzekļus, piemēram, ekrānuzņēmumus vai video pamācības, lai padarītu savu saturu ērtāku. Pievienot BUJ un forumus. Publicēt savu zināšanu bāzi un saņemt atsauksmes un ieteikumus no saviem lietotājiem, lai redzētu, ko vēl vajag pievienot.

Kas ir zināšanu bāzes programmatūra?

Zināšanu bāzes programmatūra ir daļa no palīdzības dienesta risinājuma kopuma. Tā ir pašapkalpošanās forma Jūsu mājaslapas apmeklētājiem/klientiem. Turklāt, Jūsu uzņēmums var izveidot rakstus, forumus un ieteikumu dēli, lai uzlabotu efektivitāti līdz maksimālam potenciālam.

Kā Jūs varat izveidot zināšanu bāzi LiveAgent platformā?

Katram kontam ir bezmaksas Klientu portāla/Zināšanu bāzes piemērs, kas ir pilnībā pielāgojams pēc Jūsu vajadzībām. Pielāgošanai ejiet uz Klientu Portāls>Vispārīgi>Iestatījumi.

Kāpēc zināšanu bāze ir svarīga?

Zināšanu bāzes ir svarīgas, jo tās samazina darba slodzi klientu servisa aģentiem, un ietaupa laiku klientiem. Tā vietā, lai sazinātos ar uzņēmumu un gaidīt atbildes, klienti var nekavējoties atrast nepieciešamās atbildes Jūsu vietnē bez saziņas ar kādu citu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju