Zināšanās ir spēks. Dodiet saviem klientiem iespēju palīdzēt sev pašiem un atvieglojiet savu aģentu ikdienas darbu izveidojot gudru un pielāgojamu zināšanu bāzi.
LiveAgent is the most reviewed and Visnovērtētākā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk ar LiveAgent.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Aizpildiet savu zināšanu bāzi ar forumiem, klientu atsauksmēm un lietojiet neierobežotu biļešu vēstures priekšrocību.
Klienti parasti meklē atbildes patstāvīgi. Labi strukturēta zināšanu bāze
var samazinās atbalsta biļešu skaitu un uzlabot Jūsu kopējo efektivitāti.
LiveAgent apvienoizcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtīgi labu atbalstu mūsu klientiem.
Zināšanu bāze platforma var spēlēt galveno lomu Jūsu kopējā klientu atbalstā.
Daudzināšanu bāze ir ļoti parocīga, ja uzņēmums pārdod vairākus produktus, zīmolus vai sniedz vairākus neatkarīgus pakalpojumus. Viens LiveAgent konts ļauj Jums izveidot neierobežotu zināšanas bāžu daudzumu, kur katrai var būt savs unikālais dizains, iestatījumi un saturs.
Sniedziet saviem klientiem nepieciešamās zināšanas ar lieliskās vadlīnijām.
Zināšanu bāzes izveide nav sarežģīta. Viss, kas Jums ir nepieciešams izdarīt – izveidot noteiktas kategorijas, lai Jūsu zināšanu bāze būtu viegli pārlūkojama. Tad aizpildiet šīs kategorijas ar saturu izmantojot iebūvētu WYSIWYG redaktoru. Pielāgojiet saturu ar nepieciešamajiem virsrakstiem, krāsām, stiliem un attēliem, lai izveidotu labāku Jūsu rakstu struktūru. Būt pieejamam nav grūtu.
Zināšanas nozīmē spēku. Taču nododot tās saviem klientiem Jums nemaksās ne centa. Mūsu cenas ir veidotas paturot to prātā un tādēļ zināšanu bāzes sistēma ir daļa no mūsu lētākā plāna.
Zināšanu bāzes portāls ir tikai aizsberga virsotne. Sasniedziet savu pilnu potenciālu ar LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru.
Ar LiveAgent Jūsu e-pasti, tērzēšanas, zvani un sociālo tīklu atzīmēšanas būs vienā universālā iesūtnē. Lasīt vairāk…
Tiešsaistes tērzētavas atbalsts ir veiksmīgas klientu iegūšanas strātēģijas galvenā sastāvdaļa jebkuram uzņēmumam. Lasīt vairāk…
Izveidojiet virtuālo zvanu centru kā daļu no Jūsu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent apvieno telefona zvanus no Jūsu mājaslapas un pārvalda tos no vienas vietas. Lasīt vairāk…
Savienojiet savus sociālo tīklu profilus ar LiveAgent un atbildiet uz komentāriem, privātām ziņām vai Tvītiem tieši no Jūsu konta. Lasīt vairāk…
Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai saprastu, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un pacelt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.
70% klientu dod priekšroku ielūkoties atbildēs pirms saziņas ar klientu servisu. Iestatiet zināšanu bāzi tikai ar dažiem klikšķiem, izveidojiet kategorijas un rakstus un pielāgojiet to sava uzņēmuma dizainam bez kodēšanas.
Palīdziet pat bezsaistē
Izcils klientu serviss un rūpes
Iekšējās zināšanas uzņēmumā
24/7/365 pieejamība
Iespēja patstāvīgi saņemt atbildes
Ātrākais klientu atbalsts
Jūs ziniet savus klientus labāk. Dodiet viņiem nepieciešamo informāciju un koncentrējieties uz viņu apmierinātību.
Labi uzrakstīti zināšanu bāzes raksti sniedz ātru palīdzību Jūsu klientiem. Veiciet melnrakstus, pielāgojiet dizainu un labojiet visus zināšanu bāzes rakstsus ar WYSIWYG redaktoru.
Pazaudēti klienti var teikt. Lai to novērstu, izveidojiet BUJ (biežāk uzdotos jautājumus) un tiehniskās produktu instrukcijas kā daļu no sava klientu portāla.
Vai vēlaties sniegt spožu klientu servisu ar ierobežotiem resursiem? Samaziniet ienākošo e-pastu un tērzēšanu slodzi izveidojot zināšanu bāzi.
Zināšanu bāzes programmatūra vai, kā to parasti sauc, atbalsta dokumentācijas programmatūra tver, glabā un kopīgo visus Jūsu svarīgos datus vienā vietā, kas ir viegli pieejama Jūsu klientiem. Tiešsaistes pašapkalpošanās datubāze sniedz ātrāko un visērtāko palīdzību ikvienam, kam ir nepieciešama informācija par Jūsu produktiem.
Jo tas atbalsta Jūsu klientus pat, ja Jūsu aģenti ir bezsaistē. Labi organizēta zināšanu bāze var saglabāt Jūsu uzņēmumam tonnas vai resursus.
Pielāgošanas iespēja, iespēja veidot organizētas struktūras, un viegli pievienot saturu ir tikai daži no galvenajiem faktoriem, uz kuriem skatās uzņēmumi, izvēloties pareizo zināšanu bāzes sistēmu. Labi izvēlētai programmatūrai zināšanu pārvaldībai ir jābūt viegli savienojamai ar citiem Jūsu klientu atbalsta kanāliem un jāsniedz ērtu pieredzi Jūsu klientiem. LiveAgent zināšanu bāzes programmatūra ir daļa no klientu portāla, kas ir daļa no daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras.
Pievienojieties tūkstošiem uzņēmumu, kas ir uzticējušies LiveAgent, lai kopīgotu savas zināšanas ar klientiem.
LiveAgent zināšanu bāzes programmatūra savieno vairākus saziņas kanālus un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.
Zināšanu bāzes rīki ir rīki, kas ļauj Jūsu klientiem atrast atbildes uz saviem jautājumiem bez sazināšanās ar Jūsu klientu atbalsta komandu. Zināšanu bāzes ir atrodamas uzņēmuma mājaslapā BUJ, foruma vai instrukciju rakstu formā.
Zināšanu bāzes pārvaldība ir programmatūra, kas ir izstrādāta datubāžu pārvaldībai un Jūsu lietotāju atbalstam. Zināšanu bāzes sniedz praktiskus rakstus, BUJ un forumus.
Pirmais solis zināšanu bāzes izveidei ir izlemt, kādu informāciju Jūs velaties tajā iekļaut. Tad izlemt tās struktūru un sākt rakstīt pirmos rakstus. Pievienot uzskates līdzekļus, piemēram, ekrānuzņēmumus vai video pamācības, lai padarītu savu saturu ērtāku. Pievienot BUJ un forumus. Publicēt savu zināšanu bāzi un saņemt atsauksmes un ieteikumus no saviem lietotājiem, lai redzētu, ko vēl vajag pievienot.
Zināšanu bāzes programmatūra ir daļa no palīdzības dienesta risinājuma kopuma. Tā ir pašapkalpošanās forma Jūsu mājaslapas apmeklētājiem/klientiem. Turklāt, Jūsu uzņēmums var izveidot rakstus, forumus un ieteikumu dēli, lai uzlabotu efektivitāti līdz maksimālam potenciālam.
Katram kontam ir bezmaksas Klientu portāla/Zināšanu bāzes piemērs, kas ir pilnībā pielāgojams pēc Jūsu vajadzībām. Pielāgošanai ejiet uz Klientu Portāls>Vispārīgi>Iestatījumi.
Zināšanu bāzes ir svarīgas, jo tās samazina darba slodzi klientu servisa aģentiem, un ietaupa laiku klientiem. Tā vietā, lai sazinātos ar uzņēmumu un gaidīt atbildes, klienti var nekavējoties atrast nepieciešamās atbildes Jūsu vietnē bez saziņas ar kādu citu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem