Vēlaties
piedāvājumu?

Aizpildiet zemākesošo kontaktformu vai sazinieties ar mums e-pastā.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu serviss 24/7
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Papildu informācijas pieprasījums

Jums ir specifiski jautājumi par mūsu programmatūru? Izskatiet šo dokumentāciju un iesniedziet mums savu kontaktinformāciju, aizpildot formu. Mēs ar jums sazināsimies un atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem.

Woman responding to text while walking

Nepieciešama vienošanās par informācijas neizpaušanu?

Ja jums nepieciešams parakstīt vienošanos par informācijas neizpaušanu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz andy@liveagent.com. Mēs jums to nosūtīsim.

Provide personalized customer service

Vēlaties uzzināt vairāk?

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Saistītie Raksti arPiedāvājuma pieprasījums
Iepazīstieties ar visiem mūsu klientu apkalpošanas aģentiem un sazinieties ar viņiem, ja vēlaties uzdot jautājumu, nepieciešama papildu informācija vai vēlaties saņemt informāciju par piedāvājumiem.

Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citas funkcijas. Arī atbalsta portāls, datu migrācija un uzņēmuma informācija ir pieejama. Darba laiki klientu apkalpošanas vadītājiem ir norādīti.

Klientu apkalpošanas dienesta atzvans sniedz klientiem, ja līnija ir aizņemta, iespēju pieprasīt lai viņiem piezvana, nevis gaidīt rindā.

Klientu apkalpošanas dienesta atzvans

Atstājot mazāk atkritumu, mēs varam ietaupīt dabas resursus un samazināt vides ietekmi. Šī ir būtiska daļa no ilgtspējīgas attīstības.

Kādai personai jums būtu jābūt, lai strādātu klientu apkalpošanā? Kādas prasmes jums būtu vajadzīgas? Izmantojiet šo klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai jums šis darbs ir īstais.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Ja jums ir vajadzīgas labas klientu apkalpošanas prasmes, jums vajadzētu izpētīt kontrolsarakstu. Jums būtu jāstrādā pie runas prasmēm, lai efektīvi sazinātos un izveidotu attiecības. Empātija un paškontrole ir vēl vienas svarīgas prasmes, kas palīdz saglabāt mieru un veidot uzticību. Līdzīgi, aktīva klausīšanās ir būtiska, lai izprastu klientu vajadzības un nodrošinātu labāku apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir arī svarīga, lai aģenti varētu būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārs veltīts daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumam. Tiešsaistes čats, palīdzības pieteikumu apstrādes programmatūra, tiešsaistes čats, iebūvēts zvanu centrs un daudz kas cits. LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama ierobežotu laiku.

Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

LiveAgent ir lielisks instruments, kas ļauj komunicēt ar klientiem un nodrošina palīdzības dienestu. Sistēma piedāvā zināšanu bāzes, kas ļauj nodalīt zināšanas. Proaktīva čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un palielināt produktivitāti. LiveAgent vadības paneļa darbības principus, svarīgākās funkcijas un iestatījumus iepazīstinās šajā tīmekļa seminārā.

Uzziniet, ko nozīmē pielāgošana. Dziļi izprotiet klientu apkalpošanas koncepcijas, izmantojot vienkāršus speciālistu skaidrojumus.

Pielāgošana

LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Pielāgojot produktus un pakalpojumus, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un veicināt biznesa veiksmi.

Uzziniet, kas jāiekļauj klientu uzticamības pārbaudes sarakstā, lai aizsargātu savu uzņēmumu, kad tiek iegūti jauni klienti.

Klientu uzticamības pārbaudes kontrolsaraksts

The message should cater to each agent's needs, while email templates can build brand recognition and trust. Professional translations of online reviews should be done to avoid unwanted interpretations. To ensure a clear path from review to your website, check your buttons are correctly placed and linked to the review portal. LiveAgent offers solutions for customer support, including VoIP phone systems, self-service software, and customer portal software, with a free trial available. They also provide support, data migration, and a knowledge base.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x