LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.
Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru
LiveAgent ir palīdzības un klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo mārketingu un atbalstu plašā valodu klāstā, piedāvājot ātrus, personalizētus pakalpojumus. Tas arī samazina iepirkumu groza atmešanas līmeni un palielina reklāmguvumu, veicinot klientu uzticību veikalam. Integrējamība un multivalodu atbalsts padara to par efektīvu risinājumu izglītības iestādēm un NVO.
Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.
Tiešsaistes čata programmatūra
Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.
E-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma
This article discusses the benefits of email management software, including customized templates, analytics, collaboration tools, and task management features. The software also offers customer relationship management functionality and the ability to manage multiple email tabs. Additionally, the software includes tags and private notes for organizing email content and monitoring service level agreements.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.