Apbalvojumiun sertifikāti

Uzziniet vairāk par dažādiem apbalvojumiem un kvalitātes sertifikātiem, ko LiveAgent ieguvis gadu gaitā.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu serviss 24/7
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent un tā apbalvojumi

Mūsu pakalpojums ir izcelts ar nozares apbalvojumiem no vairākām vadošām ar B2B & SaaS saistītām organizācijām, tostarp pozitīvu atzinību no populārākajām apskatu platformām un ekspertiem palīdzības dienestu risinājumu jomā. Tas ieņēmis līdera vietu vairākās kategorijās, tostarp palīdzības dienesta programmatūrā, tiešsaistes čata programmatūrā un klientu atbalsta programmatūrā.

Izvēlieties gadu
  • 2021-lv
  • 2020-lv
  • 2019-lv

2021-lv

2020-lv

2019-lv

Saistītie Raksti arApbalvojumi un sertifikāti

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent Cenas

LiveAgent piedāvā plašu klientu atbalsta pakalpojumu klāstu, 24/7 atbalstu, daudzvalodu atbalstu, fizisko tālruni, zvanu pārvirzīšanu, IVR, API pielāgošanu un daudz vairāk. Uzlabojiet klientu apkalpošanas pieredzi ar LiveAgent!

Lielisks klientu serviss sākas ar labāko Palīdzības Dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paieliniet lojalitāti un pārdošanu ar klientu portāla programmatūru.

Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru

LiveAgent ir palīdzības un klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo mārketingu un atbalstu plašā valodu klāstā, piedāvājot ātrus, personalizētus pakalpojumus. Tas arī samazina iepirkumu groza atmešanas līmeni un palielina reklāmguvumu, veicinot klientu uzticību veikalam. Integrējamība un multivalodu atbalsts padara to par efektīvu risinājumu izglītības iestādēm un NVO.

LiveAgent nodrošina koplietošanas uzņēmuma iesūtni, kas ļauj darbiniekiem dalīt darba slodzi ar nepieejamiem aģentiem. Lasiet par klientu panākumu programmatūras priekšrocībām.

Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.

Efektīvi pārvaldiet lielu e-pastu skaitu ar e-pastu pārvaldīšanas lietojumprogrammas palīdzību. Uzziniet vairāk par e-pastu pārvaldīšanas sistēmas priekšrocībām, funkcijām un daudzu citu!

E-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma

This article discusses the benefits of email management software, including customized templates, analytics, collaboration tools, and task management features. The software also offers customer relationship management functionality and the ability to manage multiple email tabs. Additionally, the software includes tags and private notes for organizing email content and monitoring service level agreements.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x