Apbalvojumiun sertifikāti

Uzziniet vairāk par dažādiem apbalvojumiem un kvalitātes sertifikātiem, ko LiveAgent ieguvis gadu gaitā.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent un tā apbalvojumi

Mūsu pakalpojums ir izcelts ar nozares apbalvojumiem no vairākām vadošām ar B2B & SaaS saistītām organizācijām, tostarp pozitīvu atzinību no populārākajām apskatu platformām un ekspertiem palīdzības dienestu risinājumu jomā. Tas ieņēmis līdera vietu vairākās kategorijās, tostarp palīdzības dienesta programmatūrā, tiešsaistes čata programmatūrā un klientu atbalsta programmatūrā.

Izvēlieties gadu
  • 2021-lv
  • 2020-lv
  • 2019-lv

2021-lv

2020-lv

2019-lv

Related Articles to Apbalvojumi un sertifikāti
Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz informāciju par to, kas notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites.

Atskaites

Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.

Apakšapstrādātājs ir trešās puses datu apstrādātājs, kuru ir piesaistījis LiveAgent un kuram ir vai, iespējams, būs piekļuve Pakalpojumu datiem vai kurš tos apstrādās.

LiveAgent apakšapstrādātāji

The TEXT includes information about various software programs and sales contacts available through LiveAgent. The company also offers seminars and a writing test. A new account registration process is described as being in progress, with login details to be sent via email upon completion. The company's terms and policies are referenced, as well as social media and newsletter subscription options.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Pierakstīties uz demonstrāciju

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju