Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sociālo mediju atbalsts jūsu palīdzības dienesta iekšienē

Savienojiet savus sociālo mediju kanālus ar LiveAgent un kārtojiet visus klientu apkalpošanas pieprasījumus vienā uzticamā risinājumā. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma ļauj pārvaldīt pieteikumus no Facebook, Instagram, Twitter, Viber un WhatsApp vienuviet. Izmantojot pilnībā aprīkotu saziņas platformu un palīdzības dienesta rīku vienā, uzturiet savu sociālo mijiedarbību augstā līmenī.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Sociālais atbalsts

Sociālo mediju klientu apkalpošana ir salīdzinoši jauna programmatūras niša. Šī sistēma ļauj efektīvi sazināties ar savu auditoriju, vienuviet apkopojot visas jūsu zīmola ziņas un pieminējumus dažādos sociālajos tīklos.

Daudzkanālu palīdzības dienesta galvenā priekšrocība ir tā, ka tā ļauj vienā informācijas panelī redzēt klientu mijiedarbību no dažādiem klientu atbalsta kanāliem. Turklāt ikviena ziņa tiek apkopota vienotajā iesūtnē un pēc tam pārveidota par universālu pieteikumu, izmantojot hibrīdo pieteikumu straumi.

Social support
Best solutions

Labākie risinājumi

Kā izvēlēties sociālo mediju apkalpošanas rīkus?

Vissvarīgākais ir izvērtēt visas savas prasības un cerības. Pirmais solis ir pārbaudīt, vai vēlaties savai saziņas sistēmai pievienot citus sakaru kanālus un vai vēlaties apvienot visus sakarus vienuviet. Otrais, pārbaudiet, vai jums ir nepieciešama tiešsaistes čats, e-pasts, atbalsts pa tālruni vai klientu portāls. Nākamā lieta, kas jums jāapsver, ir funkcijas un integrācijas. Visbeidzot salīdziniet cenas, lai atrastu labāko iespējamo vērtībupar savu naudu.

Ļaujiet LiveAgent apstrādāt jūsu sociālo mediju ziņas

Pievienojiet kontus no visām populārajām sociālo mediju platformām un ļaujiet LiveAgent apstrādāt jūsu kontus

Facebook integrācija Demonstrācija: kā tas darbojas

00:00/03:02
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Auditorijas pārvaldīšana

Savienojiet savus Facebook kontus un pārraugiet visu, nepārslēdzoties starp cilnēm vai kontiem. LiveAgent var jums palīdzēt pārvaldīt sociālo mediju klientu atbalstu no jūsu vienotās iesūtnes. Integrācija ir vienkārša. Vienkārši savienojiet savas Facebook lapas ar savu LiveAgent iesūtni konfigurācijā un sāciet darboties. Visi komentāri un atzīmes “Patīk” jūsu sociālajām publikācijām, kā arī klientu pieprasījumi tiks automātiski pārvērsti pieteikumos. Veidojiet auditoriju un sniedziet lielisku klientu pieredzi, izmantojot populāru sociālo mediju platformu.

  • Atbildiet uz komentāriem, publikācijām un mijiedarbojieties ar saturu
  • Atzīmējiet ar “Patīk” vai dzēsiet komentārus, pievienojiet GIF un citus pielikumus

Efektīva ziņapmaiņa

Parūpējieties par jebkuru privātu Facebook ziņu, iesūtnei piesaistot Messenger. LiveAgent var apkopot visas ziņas un palīdzēt jums viegli tikt galā ar jebkuru klientu problēmu. Tas ir saderīgs ar mūsu produktivitātes funkcijām, tāpēc atbildēšana ar LiveAgent ir daudz sakārtotāka, uzticamāka un ātrāka nekā iepriekš. Kārtojiet savas ziņas un ērti atbildiet no mūsu vienotās iesūtnes. Izmantojiet plašo viegli pieejamo pieteikumu apstrādes funkciju klāstu, kas nevainojami tiek galā ar Messenger pieteikumu apstrādi.

  • Atbildiet uz Messenger ziņām, izmantojot pieteikumu apstrādi
  • Atrisiniet ziņas kā LiveAgent pieteikumus

Facebook Integrācijas Demonstrācija: Kā Tas Darbojas

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Kā Uzraudzīt Twitter, Izmantojot LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Sekojiet tvītiem

LiveAgent Twitter integrācija ļauj uzraudzīt visus jūsu lapas @pieminējumus vai jebkuras jūsu izvēlētās #mirkļbirkas. Vienkārši savienojiet savu Twitter kontu ar savu LiveAgent informācijas paneli un izvēlieties, kuras mirkļbirkas un pieminējumus vēlaties uzraudzīt. Visas uzraudzītās mirkļbirkas un pieminējumi tiks automātiski pārveidoti par pieteikumiem, kas tiks automātiski piešķirti jūsu izvēlētajai nodaļai. LiveAgent automātiski saņems visus tvītus ar jūsu uzraudzītajiem atslēgvārdiem, un jūs varat sākt uz tiem atbildēt no sava informācijas paneļa.

  • Sekojiet zīmola pieminēšanai un atslēgvārdiem, izmantojot vairākus kontus
  • Atbildiet uz tvītiem, komentāriem un pieminējumiem no vienas iesūtnes

Pārvaldiet sekotājus

Jūsu klientu apkalpošanas stratēģija var labi sadarboties ar jūsu Instagram sociālo mediju stratēģiju. Iespējojiet Instagram LiveAgent platformā un atbildiet uz jebkuru saņemto ziņu, pieminējumu, komentāru. Paātriniet atbildes laiku, izmantojot īpašu pieteikumu apstrādes sistēmu, un nodrošiniet savai klientu apkalpošanas komandai īstās funkcijas. Instagram var kļūt par vienu no labākajām sociālajām platformām, ko varat izmantot klientu pieprasījumu apstrādei. Neaizmirstiet atbalsta sniegšanas laikā to izmantot sava zīmola reklamēšanai.

  • Apstrādājiet Instagram klientu mijiedarbību ātrāk nekā iepriekš
  • Kontrolējiet no sociālo mediju publikācijām nākošos saziņu ar klientu

Kā Izmantot savu Instagram Spraudni LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber Integrācijas Demonstrācija | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Teksta īsziņas iesūtnē

Aģenti var atrisināt klientu apkalpošanas problēmas, arī izmantojot Viber, vienu no mūsdienu populārākajām ziņapmaiņas platformām. LiveAgent optimizē visas ziņas no šīs platformas jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā, kur tie tiks pārveidoti par klientu pieteikumiem. Jūs varat viegli atbildēt uz tiem no vienotās iesūtnes. Viber labi darbojas kā papildinājums jūsu sociālajiem kanāliem klientiem, kuri dod priekšroku ziņapmaiņas platformām. Atbildēšana uz Viber ziņām nevainojami sadarbojas ar citiem saziņas kanāliem jūsu pieteikumu apstrādē.

  • Kārtojiet savu Viber saziņu vienuviet
  • Atbildiet uz Viber ziņām savā pieteikumu apstrādes iesūtnē

Slack paziņojumi

Ja izmantojat Slack, lai sazinātos ar kolēģiem, izmantojiet mūsu integrācijas priekšrocības. Esiet informāts par jauniem klientu pieteikumiem vai pieteikumu statusa izmaiņām. Mums LiveAgent ir iebūvēts spraudnis Slack, lai jūs nepalaistu garām neko svarīgu. Vienkārši pārbīdiet slēdzi iestatījumos un saņemiet LiveAgent paziņojumus īpašā Slack kanālā. Šī integrācija ir ļoti pielāgojama — varat norādīt, kāda veida informāciju vēlaties iegūt, un izvēlēties nosacījumus paziņojumu nosūtīšanai noteiktām kontaktpersonām vai kanāliem.

  • Saņemiet informāciju par savām pieteikumu aktivitātēm Slack platformā
  • Pielāgojiet savus Slack paziņojumus par LiveAgent pieteikumiem
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp atbalsts

WhatsApp ir vispopulārākais sociālās ziņapmaiņas pakalpojums pasaulē. Mūsu integrācija ļauj klientu apkalpošanas aģentiem izmantot vēl vienu svarīgu klientu komunikācijas kanālu. Pārveidojiet savas ziņas pieteikumos, lai tos ērti atrisinātu, un esiet populāri savu klientu vidū, izmantojot viņu iecienīto ziņapmaiņas pakalpojumu. Viss, kas jums jādara, ir jāpievieno savs WhatsApp konts LiVeAgent, un jūs varat sākt atbildēt uz klientu ziņām. WhatsApp integrācija labi sadarbojas ar mūsu pieteikumu apstrādes funkcijām, lai jūs varētu sniegt ātrāku un uzticamāku atbalstu.

  • Integrācija ar populārāko ziņapmaiņas platformu
  • Pārvaldiet WhatsApp saziņu no savas pieteikumu apstrādes
Let’s get social!

Risiniet klientu problēmas, izmantojot sociālo mediju funkcijas

Aģenti var viegli atbildēt uz klientu jautājumiem, izmantojot mūsu ar plašājām funkcijāmapgādāto, vienoto iesūtni. Savienojiet savus sociālo mediju kontus no Facebook, Twitter, Instagram un Viber, lai nodrošinātu kvalitatīvus klientu apkalpošanas pakalpojumus ar lielāku efektivitāti.

Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:

  • Ātrāka saziņa ar produktivitātes funkcijām
  • Efektīva sociālo mediju komunikācija ar vienoto iesūtni
  • Nevainojams savienojums ar citiem saziņas kanāliem
Support team view

Sāciet ar sociālo tīklu klientu apkalpošanu

Vienkārši pievienojiet visus svarīgos sociālos kanālus klientu apkalpošanai. Savienojiet savus sociālos kontus, pārvaldiet savus sociālos profilus un izveidojiet lojālu klientu bāzi viņu iecienītākajā platformā.

Mūsu sociālo mediju atbalsta programmatūras ievērojamākās funkcijas

Izpētiet visas galvenās funkcijas, kas palīdz jums nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un uzlabot savas sociālās kopienas pārvaldības iespējas

Organizēta saziņa

Vienota iesūtne

Jebkura privāta ziņa no jebkuras sociālo mediju platformas tiek kārtota vienotajā iesūtnē. Vislabākais ir tas, ka vienotā iesūtne optimizē saziņu no visiem saziņas kanāliem un palīdz apkopot klientu saziņu apvienotos pavedienos. Visi klientu atbalsta procesi kļūst vienkāršāki, ja informācija atrodas īstajā vietā.

  • Saglabā klientu sarunas vienuviet ērtā vietā
  • Kārto klientu apkalpošanas pieprasījumus un saziņu.
Organized communication
Efficient workflow

Efektīva darbplūsma

Automatizācijas nosacījumi

Efektīvu klientu apkalpošanu var vēl vairāk uzlabot, izmantojot pielāgotus automatizācijas nosacījumus. Tie var palīdzēt nodrošināt ātrāku un efektīvāku mijiedarbību ar klientiem, vienlaikus palīdzot jums veicot atkārtotus un ikdienišķus uzdevumus. Nosacījumus var pielāgot un piemērot dažādām situācijām un uzdevumiem, lai palīdzētu jums veidot labāku darbplūsmu un ātrāk kārtot klientu ziņas.

  • Automatizējiet savu darbplūsmu un koncentrējieties uz svarīgo.
  • Atbrīvojieties no ikdienišķiem vai atkārtotiem uzdevumiem.

Kategorizēšana

Nodaļas un birkas

Klientu atbalsta komandām ir dažādas specializācijas. Sadaliet klientu apkalpošanas pārstāvjus nodaļās un katru reizi novirziet savus klientus pie atbilstošajiem ekspertiem. Varat arī izmantot birkas, lai atzīmētu klientu pieprasījumus vai klientu komentārus. Birkas kalpo kā kategorijas jūsu iesūtnei, lai jūs vienmēr zinātu, kāda veida problēma jums būs jārisina.

  • Sadaliet klientu atbalsta komandas locekļus pēc zināšanām
  • Izmantojiet birkas, lai organizētu mijiedarbību ar klientu apkalpošanu
  • Sniedziet pareizus un savlaicīgus klientu apkalpošanas risinājumus.

Uzziniet vairāk par nodaļām

Categorizing
Ticket features

Pieteikuma funkcijas

Makrosi, pielikumi un piezīmes

Samaziniet atbildes laiku un uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš definētas atbildes. LiveAgent atbalsta dažādus pielikumu veidus, atbildot uz pieteikumu. Droši atstājiet piezīmes saviem kolēģiem aģentiem pieteikumos un jebkurā laikā informējiet viņus par klientu bažām vai pozitīvu mijiedarbību.

  • Sekojiet līdzi klientu pieprasījumam, izmantojot iepriekš uzrakstītas ziņas.
  • Atstājiet piezīmes un pievienojiet pieteikumiem pielikumus.
Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā

Iemesli, kāpēc jums vajadzētu izmantot sociālo
klientu apkalpošanas
programmatūru

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi kā vienu no galvenajiem klientu apkalpošanas kanāliem sāka izmantot sociālos medijus.

Smiley face icon

Kopainas trūkums

Neziniet, par ko bija jūsu iepriekšējā saruna ar klientu, jo tā notika citā kanālā? LiveAgent tam seko līdzi.

Clock icon

Vērtīga laika zaudēšana

Vai bieži pārslēdzaties starp dažāda veida programmatūru? Ļaujiet LiveAgent paveikt darbu jūsu vietā.

Web icon

Grūti pārvaldīt

Vai pārvaldāt vairākus profilus dažādos sociālajos tīklos? Izmantojot LiveAgent, varat tos visus pārvaldīt no viena informācijas paneļa.

 

Ko par sociālo mediju atbalstu saka skaitļi?

Apskatiet dažus no svarīgākajiem statistikas datiem par sociālo mediju klientu atbalstu un uzziniet, kāpēc klientu atbalstam vajadzētu izmantot sociālos medijus.

Sociālā klātbūtne

Sociālo mediju klientu apkalpošana uzņēmējdarbības pasaulē kļūst par nepieciešamību. Sasniedziet gan esošos, gan potenciālos klientus ar savām sociālo tīklu lapām. Sniedziet savai auditorijai sociālajos medijos iepirkšanās padomus un klientu apkalpošanu.

  • Uzlabojiet savu klātbūtni sociālajos medijos un atbildiet ātrāk
  • Pieteikumu apstrāde optimizē jūsu sociālo saziņu
Chart

63%

klientu sagaida apkalpošanu sociālajos medijos

Sociālie mediji ir kļuvuši būtiski klientu apkalpošanā. Uzlabojiet savu klātbūtni sociālajos medijos un esiet kopā ar savu auditoriju.

Klientu apmierinātība

Pētījumi liecina, ka klientu sūdzību un pieprasījumu izskatīšana sociālajos medijos rada augstu apmierinājuma līmeni. Uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent un uzlabojiet savu klientu atbalstu.

  • Uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot sociālos medijus
  • Pārsniedziet klientu gaidīto ar savlaicīgām atbildēm un aktīvumu
Chart

70%

apmierinātības līmenis

Liels procents klientu ir apmierināti ar to, kā viņu problēmas tiek atrisinātas, izmantojot sociālos medijus. Nemēģiniet izlaist kvalitatīvu sociālo mediju klientu apkalpošanu un uzlabojiet to jau šodien.

Veidojiet lojalitāti

Apstrādājiet mijiedarbību ar klientiem daudz ātrāk, izmantojot LiveAgent kā savu sociālo mediju risinājumu. Atbildiet ātri un konsekventi, sniedziet pārdomātus padomus un atbildes savos sociālajos kanālos.

  • Palieliniet klientu lojalitāti ar labu apkalpošanu
  • Sniedziet konsekventas atbildes un klientu atbalstu
Chart

79%

klientu sagaida atbildi 24 stundu laikā

Saņemiet labākos rezultātus klientu apmierinātības aptaujās un nodrošiniet ātru klientu apkalpošanu sociālajos medijos.

Ietaupiet vairāk, izmantojot sociālo mediju atbalsta rīkus

Atrodiet tādu sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas nodrošina visaugstāko vērtību un taupa budžetu. Sāciet salīdzināšanu un atrodiet pareizās funkcijas par atbilstošo cenu.

Atsauksmes

Izvēlieties LiveAgent
un pievienojieties 7000 apmierinātu klientu pulkam

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Vislabākā vērtība par jūsu naudu

Savās cenu paketēs mēs rūpīgi atlasījām funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko paketi par vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nesagraujot savu budžetu.

14 vai 30 dienu bezmaksas izmēģinājums
Bezmaksas izmēģinājums 14 dienas, izmantojot bezmaksas e-pastu, vai 30 dienas, izmantojot uzņēmuma e-pastu
Nav nepieciešama kredītkarte
un daudz kas cits
$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arSociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x