Savienojiet savus sociālo mediju kanālus ar LiveAgent un kārtojiet visus klientu apkalpošanas pieprasījumus vienā uzticamā risinājumā. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma ļauj pārvaldīt pieteikumus no Facebook, Instagram, Twitter, Viber un WhatsApp vienuviet. Izmantojot pilnībā aprīkotu saziņas platformu un palīdzības dienesta rīku vienā, uzturiet savu sociālo mijiedarbību augstā līmenī.
Sociālais atbalsts
Sociālo mediju klientu apkalpošana ir salīdzinoši jauna programmatūras niša. Šī sistēma ļauj efektīvi sazināties ar savu auditoriju, vienuviet apkopojot visas jūsu zīmola ziņas un pieminējumus dažādos sociālajos tīklos.
Daudzkanālu palīdzības dienesta galvenā priekšrocība ir tā, ka tā ļauj vienā informācijas panelī redzēt klientu mijiedarbību no dažādiem klientu atbalsta kanāliem. Turklāt ikviena ziņa tiek apkopota vienotajā iesūtnē un pēc tam pārveidota par universālu pieteikumu, izmantojot hibrīdo pieteikumu straumi.
Labākie risinājumi
Vissvarīgākais ir izvērtēt visas savas prasības un cerības. Pirmais solis ir pārbaudīt, vai vēlaties savai saziņas sistēmai pievienot citus sakaru kanālus un vai vēlaties apvienot visus sakarus vienuviet. Otrais, pārbaudiet, vai jums ir nepieciešama tiešsaistes čats, e-pasts, atbalsts pa tālruni vai klientu portāls. Nākamā lieta, kas jums jāapsver, ir funkcijas un integrācijas. Visbeidzot salīdziniet cenas, lai atrastu labāko iespējamo vērtībupar savu naudu.
Pievienojiet kontus no visām populārajām sociālo mediju platformām un ļaujiet LiveAgent apstrādāt jūsu kontus
Auditorijas pārvaldīšana
Savienojiet savus Facebook kontus un pārraugiet visu, nepārslēdzoties starp cilnēm vai kontiem. LiveAgent var jums palīdzēt pārvaldīt sociālo mediju klientu atbalstu no jūsu vienotās iesūtnes. Integrācija ir vienkārša. Vienkārši savienojiet savas Facebook lapas ar savu LiveAgent iesūtni konfigurācijā un sāciet darboties. Visi komentāri un atzīmes “Patīk” jūsu sociālajām publikācijām, kā arī klientu pieprasījumi tiks automātiski pārvērsti pieteikumos. Veidojiet auditoriju un sniedziet lielisku klientu pieredzi, izmantojot populāru sociālo mediju platformu.
Efektīva ziņapmaiņa
Parūpējieties par jebkuru privātu Facebook ziņu, iesūtnei piesaistot Messenger. LiveAgent var apkopot visas ziņas un palīdzēt jums viegli tikt galā ar jebkuru klientu problēmu. Tas ir saderīgs ar mūsu produktivitātes funkcijām, tāpēc atbildēšana ar LiveAgent ir daudz sakārtotāka, uzticamāka un ātrāka nekā iepriekš. Kārtojiet savas ziņas un ērti atbildiet no mūsu vienotās iesūtnes. Izmantojiet plašo viegli pieejamo pieteikumu apstrādes funkciju klāstu, kas nevainojami tiek galā ar Messenger pieteikumu apstrādi.
00:00/03:02
00:00/06:38
Sekojiet tvītiem
LiveAgent Twitter integrācija ļauj uzraudzīt visus jūsu lapas @pieminējumus vai jebkuras jūsu izvēlētās #mirkļbirkas. Vienkārši savienojiet savu Twitter kontu ar savu LiveAgent informācijas paneli un izvēlieties, kuras mirkļbirkas un pieminējumus vēlaties uzraudzīt. Visas uzraudzītās mirkļbirkas un pieminējumi tiks automātiski pārveidoti par pieteikumiem, kas tiks automātiski piešķirti jūsu izvēlētajai nodaļai. LiveAgent automātiski saņems visus tvītus ar jūsu uzraudzītajiem atslēgvārdiem, un jūs varat sākt uz tiem atbildēt no sava informācijas paneļa.
Pārvaldiet sekotājus
Jūsu klientu apkalpošanas stratēģija var labi sadarboties ar jūsu Instagram sociālo mediju stratēģiju. Iespējojiet Instagram LiveAgent platformā un atbildiet uz jebkuru saņemto ziņu, pieminējumu, komentāru. Paātriniet atbildes laiku, izmantojot īpašu pieteikumu apstrādes sistēmu, un nodrošiniet savai klientu apkalpošanas komandai īstās funkcijas. Instagram var kļūt par vienu no labākajām sociālajām platformām, ko varat izmantot klientu pieprasījumu apstrādei. Neaizmirstiet atbalsta sniegšanas laikā to izmantot sava zīmola reklamēšanai.
00:00/04:03
00:00/01:45
Teksta īsziņas iesūtnē
Aģenti var atrisināt klientu apkalpošanas problēmas, arī izmantojot Viber, vienu no mūsdienu populārākajām ziņapmaiņas platformām. LiveAgent optimizē visas ziņas no šīs platformas jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā, kur tie tiks pārveidoti par klientu pieteikumiem. Jūs varat viegli atbildēt uz tiem no vienotās iesūtnes. Viber labi darbojas kā papildinājums jūsu sociālajiem kanāliem klientiem, kuri dod priekšroku ziņapmaiņas platformām. Atbildēšana uz Viber ziņām nevainojami sadarbojas ar citiem saziņas kanāliem jūsu pieteikumu apstrādē.
Slack paziņojumi
Ja izmantojat Slack, lai sazinātos ar kolēģiem, izmantojiet mūsu integrācijas priekšrocības. Esiet informāts par jauniem klientu pieteikumiem vai pieteikumu statusa izmaiņām. Mums LiveAgent ir iebūvēts spraudnis Slack, lai jūs nepalaistu garām neko svarīgu. Vienkārši pārbīdiet slēdzi iestatījumos un saņemiet LiveAgent paziņojumus īpašā Slack kanālā. Šī integrācija ir ļoti pielāgojama — varat norādīt, kāda veida informāciju vēlaties iegūt, un izvēlēties nosacījumus paziņojumu nosūtīšanai noteiktām kontaktpersonām vai kanāliem.
WhatsApp atbalsts
WhatsApp ir vispopulārākais sociālās ziņapmaiņas pakalpojums pasaulē. Mūsu integrācija ļauj klientu apkalpošanas aģentiem izmantot vēl vienu svarīgu klientu komunikācijas kanālu. Pārveidojiet savas ziņas pieteikumos, lai tos ērti atrisinātu, un esiet populāri savu klientu vidū, izmantojot viņu iecienīto ziņapmaiņas pakalpojumu. Viss, kas jums jādara, ir jāpievieno savs WhatsApp konts LiVeAgent, un jūs varat sākt atbildēt uz klientu ziņām. WhatsApp integrācija labi sadarbojas ar mūsu pieteikumu apstrādes funkcijām, lai jūs varētu sniegt ātrāku un uzticamāku atbalstu.
Aģenti var viegli atbildēt uz klientu jautājumiem, izmantojot mūsu ar plašājām funkcijāmapgādāto, vienoto iesūtni. Savienojiet savus sociālo mediju kontus no Facebook, Twitter, Instagram un Viber, lai nodrošinātu kvalitatīvus klientu apkalpošanas pakalpojumus ar lielāku efektivitāti.
Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:
Sociālie mediji ir lieliski piemēroti klientu apkalpošanas nolūkam. Veidojiet klientu lojalitāti, risiniet problēmas vai sniedziet auditorijai padomus iepērkoties. LiveAgent var palīdzēt pārvaldīt klientu sarunas, izmantojot daudzas funkcijas un sakārtotu darbplūsmu.
Uzlabojiet klienta ceļu, izmantojot:
Vienkārši pievienojiet visus svarīgos sociālos kanālus klientu apkalpošanai. Savienojiet savus sociālos kontus, pārvaldiet savus sociālos profilus un izveidojiet lojālu klientu bāzi viņu iecienītākajā platformā.
Izpētiet visas galvenās funkcijas, kas palīdz jums nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un uzlabot savas sociālās kopienas pārvaldības iespējas
Organizēta saziņa
Jebkura privāta ziņa no jebkuras sociālo mediju platformas tiek kārtota vienotajā iesūtnē. Vislabākais ir tas, ka vienotā iesūtne optimizē saziņu no visiem saziņas kanāliem un palīdz apkopot klientu saziņu apvienotos pavedienos. Visi klientu atbalsta procesi kļūst vienkāršāki, ja informācija atrodas īstajā vietā.
Efektīva darbplūsma
Efektīvu klientu apkalpošanu var vēl vairāk uzlabot, izmantojot pielāgotus automatizācijas nosacījumus. Tie var palīdzēt nodrošināt ātrāku un efektīvāku mijiedarbību ar klientiem, vienlaikus palīdzot jums veicot atkārtotus un ikdienišķus uzdevumus. Nosacījumus var pielāgot un piemērot dažādām situācijām un uzdevumiem, lai palīdzētu jums veidot labāku darbplūsmu un ātrāk kārtot klientu ziņas.
Kategorizēšana
Klientu atbalsta komandām ir dažādas specializācijas. Sadaliet klientu apkalpošanas pārstāvjus nodaļās un katru reizi novirziet savus klientus pie atbilstošajiem ekspertiem. Varat arī izmantot birkas, lai atzīmētu klientu pieprasījumus vai klientu komentārus. Birkas kalpo kā kategorijas jūsu iesūtnei, lai jūs vienmēr zinātu, kāda veida problēma jums būs jārisina.
Uzziniet vairāk par nodaļām
Pieteikuma funkcijas
Samaziniet atbildes laiku un uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš definētas atbildes. LiveAgent atbalsta dažādus pielikumu veidus, atbildot uz pieteikumu. Droši atstājiet piezīmes saviem kolēģiem aģentiem pieteikumos un jebkurā laikā informējiet viņus par klientu bažām vai pozitīvu mijiedarbību.
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu
Uzziniet, kāpēc uzņēmumi kā vienu no galvenajiem klientu apkalpošanas kanāliem sāka izmantot sociālos medijus.
Neziniet, par ko bija jūsu iepriekšējā saruna ar klientu, jo tā notika citā kanālā? LiveAgent tam seko līdzi.
Vai bieži pārslēdzaties starp dažāda veida programmatūru? Ļaujiet LiveAgent paveikt darbu jūsu vietā.
Vai pārvaldāt vairākus profilus dažādos sociālajos tīklos? Izmantojot LiveAgent, varat tos visus pārvaldīt no viena informācijas paneļa.
Apskatiet dažus no svarīgākajiem statistikas datiem par sociālo mediju klientu atbalstu un uzziniet, kāpēc klientu atbalstam vajadzētu izmantot sociālos medijus.
Sociālā klātbūtne
Sociālo mediju klientu apkalpošana uzņēmējdarbības pasaulē kļūst par nepieciešamību. Sasniedziet gan esošos, gan potenciālos klientus ar savām sociālo tīklu lapām. Sniedziet savai auditorijai sociālajos medijos iepirkšanās padomus un klientu apkalpošanu.
63%
klientu sagaida apkalpošanu sociālajos medijos
Sociālie mediji ir kļuvuši būtiski klientu apkalpošanā. Uzlabojiet savu klātbūtni sociālajos medijos un esiet kopā ar savu auditoriju.
Klientu apmierinātība
Pētījumi liecina, ka klientu sūdzību un pieprasījumu izskatīšana sociālajos medijos rada augstu apmierinājuma līmeni. Uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent un uzlabojiet savu klientu atbalstu.
70%
apmierinātības līmenis
Liels procents klientu ir apmierināti ar to, kā viņu problēmas tiek atrisinātas, izmantojot sociālos medijus. Nemēģiniet izlaist kvalitatīvu sociālo mediju klientu apkalpošanu un uzlabojiet to jau šodien.
Veidojiet lojalitāti
Apstrādājiet mijiedarbību ar klientiem daudz ātrāk, izmantojot LiveAgent kā savu sociālo mediju risinājumu. Atbildiet ātri un konsekventi, sniedziet pārdomātus padomus un atbildes savos sociālajos kanālos.
79%
klientu sagaida atbildi 24 stundu laikā
Saņemiet labākos rezultātus klientu apmierinātības aptaujās un nodrošiniet ātru klientu apkalpošanu sociālajos medijos.
Atrodiet tādu sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas nodrošina visaugstāko vērtību un taupa budžetu. Sāciet salīdzināšanu un atrodiet pareizās funkcijas par atbilstošo cenu.
Atsauksmes
Savās cenu paketēs mēs rūpīgi atlasījām funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko paketi par vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nesagraujot savu budžetu.
Populārākais
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team