Viber ir bezmaksas starpplatformu zvanīšanas un ziņapmaiņas lietotne, kas pieejama operētājsistēmās Android, iOS, Microsoft Windows, macOS un Linux. Viber ir salīdzināma ar citām ziņapmaiņas lietotnēm, piemēram, WhatsApp, Signal vai Telegram. Tās galvenā funkcionalitāte ir tūlītēja ziņojumapmaiņa, zvani, videozvani un ziņojumu pārraidīšana citiem lietotājiem.
Kāpēc Viber klientu atbalsts ir svarīgs?
Mūsdienu klientiem ir augstas prasības. Viņi sagaida ērtu atbalstu un vēlas sazināties ar uzņēmumiem, izmantojot dažādas platformas, tostarp sociālos medijus un īsziņu lietotnes, piemēram, Viber. Kāpēc?
Daudziem klientiem ir vienkārši vieglāk sazināties, izmantojot teksta starpniecību, nekā meklējot uzņēmuma kontaktinformāciju vai meklējot risinājumus uzņēmuma vietnē. Katram klientam ir atšķirīgas vēlmes un vajadzības, tāpēc uzņēmumiem būtu jācenšas apmierināt ikviena vajadzības.
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Kā Jūs varat nodrošināt ātru klientu apkalpošanu Viber lietotnē?
Ar pareizajiem rīkiem ir viegli nodrošināt ātru, personalizētu un zinošu klientu apkalpošanu Viber. LiveAgent ir vienīgais palīdzības dienests, kas šobrīd ir integrēts ar Viber.
Mūsu integrācija nodrošina, ka saņemat paziņojumu ikreiz, kad saņemat jaunu Viber īsziņu. Turklāt tā automātiski pārveido katru ziņojumu par palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu. Šāda veida tehnoloģija Jūsu arsenālā atbrīvo Jūs no nepārtrauktas ierīces uzraudzības un nodrošina, ka visi Viber īsziņu ziņojumi ir glīti sakārtoti un pieejami jebkuram Jūsu atbalsta aģentam.
Ko varat darīt ar šo integrāciju?
Esam apkopojuši integrācijas galveno funkciju sarakstu, lai gūtu priekšstatu par to, kā Viber izmantošana klientu apkalpošanā var uzlabot Jūsu komandas produktivitāti un palielināt klientu apmierinātību.
LiveAgent Viber palīdzības dienesta programmatūras integrācija spēj:
- Saņemt Viber īsziņas un pārvērst tās par palīdzības pieteikumiem. Nav nepieciešams uzraudzīt viedtālruņus vai datora lietotni, lai uzzinātu par jaunām ziņām.
- Atbildēt uz Viber īsziņām, izmantojot LiveAgent vadības paneli. Kā minēts iepriekš, nav nepieciešams, lai pa rokai būtu citas ierīces. Atbildiet uz klienta pieprasījumu, izmantojot LiveAgent paneli, un klients saņems atbildi savā Viber lietotnē. Tas ir tik vienkārši!
- Arhivēt un organizēt iepriekšējos, no Viber saņemtos palīdzības pieteikumus. Pateicoties LiveAgent, varat viegli apskatīt iepriekšējās sarunas un piešķirt tām tagus, nevis meklēt tālrunī bez pavediena.
Kā tas izskatās/kā tas darbojas praksē?
Ja vēlaties uzzināt, vai Jūsu klienti varēs noteikt, ka atbildēšanai uz Viber ziņojumiem izmantojat ārēju rīku, atbilde ir noliedzoša. Uzziniet, kā tas darbojas, šajā detalizētajā video pamācībā.
Kā integrēt Viber ar LiveAgent
1. Vispirms ir jāizveido aktīvais robots. Dodieties uz šo vietni un ievadiet tālruņa numuru, kas ir saistīts ar Jūsu Viber kontu.
2. Drīz pēc tam saņemsiet Viber īsziņu ar kodu. Ievadiet kodu tīmekļa vietnē un piesakieties.
3. Noklikšķiniet uz Izveidot bota kontu
4. Parādīsies jauns logs. Ievadiet visu vajadzīgo informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt. Pēc tam, kad noklikšķināsiet uz Saglabāt, sistēma automātiski izveidos žetonu.
5. Nokopējiet žetonu un piesakieties pakalpojumā LiveAgent.
6. Pārejiet uz Konfigurēšana
7. Noklikšķiniet uz Sistēma
8. Noklikšķiniet uz Spraudnis
9. Atrodiet Viber un iespējojiet spraudni, nospiežot pogu (tai jākļūst zaļai).
Kad Viber spraudnis ir aktivizēts, dodieties atpakaļ uz Konfigurēšana.
10. Noklikšķiniet uz Viber konti
11. Noklikšķiniet uz Savienot. Parādīsies jauns logs.
12. Ielīmējiet žetonu ailē “Žetons”.
13. Izvēlieties nodaļu, uz kuru vēlaties novirzīt ienākošos Viber ziņojumus.
14. Noklikšķiniet uz Savienot – un tas ir viss! Jūsu Viber kontam jābūt gatavam darbam!
BONUSS: Ja vēlaties, lai klientiem būtu vieglāk sazināties ar Jums, izmantojot Viber, ievietojiet savā vietnē Viber Active Bot konta QR kodu. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu klienti var izmantot QR kodu, lai sazinātos ar Jums, skatiet šīs integrācijas rokasgrāmatas beigu sadaļu.
Kā Jūsu uzņēmums var gūt labumu no integrācijas?
- LiveAgent Viber integrācija var ietaupīt gan laiku, gan naudu, jo Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika, uzraugot ierīces.
- Tas var palīdzēt Jums nodrošināt ātrāku atbalstu, izmantojot tādus progresīvus rīkus kā sagatavotas ziņas.
- Tas var palīdzēt Jums sniegt personalizētākas atbildes, pateicoties mūsu iebūvētajam CRM, kas ir pieejams vienmēr, kad atbildat uz Viber ziņojumiem, izmantojot LiveAgent.
- Tas var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un apmierinātību, sniedzot reālu datu ieskatu. Piemēram, ja vēlaties uzzināt, cik daudz Viber vaicājumu ir atrisināti jau pirmajā saziņā pēdējā mēneša laikā, vienkārši izveidojiet pārskatu. Izmantojot LiveAgent atskaišu funkciju, varat viegli segmentēt datus pēc izpildes, pa aģentiem, nodaļām vai kanāliem.
- Atbildēšana uz Viber ziņojumiem, izmantojot LiveAgent, ir drošāka. Kāpēc? Viber palīdzības pieteikumi tiek glabāti koplietojamā universālā iesūtnē, kurai var piekļūt ikviens atbalsta aģents. Tas nozīmē, ka Jums nav jāuztraucas par:
- Viber pieteikšanās datu kopīgošanu ar vairākiem darbiniekiem
- Palikšanu pieteiktam publiskajās ierīcēs
- Viber kontā pieteikto ierīču zaudēšanu
- Konkurences priekšrocības. LiveAgent ir viena no nedaudzajām palīdzības dienesta programmatūrām, kas piedāvā Viber integrāciju.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Esat gatavs izmēģināt mūsu integrāciju?
Ļaujiet mums parūpēties par organizēšanu un loģistiku, lai Jūs varētu koncentrēties uz netraucētu un uzticamu atbalstu visiem saviem klientiem. Sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešama kredītkarte.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.