PipeDrive

Kas ir PipeDrive?

Pipedrive ir viegli lietojama CRM (klientu attiecību pārvaldības programmatūra), kas ļauj pārvaldīt potenciālos klientus un darījumus, kā arī sekot saziņai un automatizēt darbplūsmu.

Turklāt PipeDrive sniedz ieskatu par jūsu pārdošanas darbinieku veiktspēju un ļauj izveidot atskaites, pamatojoties uz plūsmas datiem.

PipeDrive darījuma piemērs LiveAgent

Kā jūs to varat izmantot?

PipeDrive izmantošana ir svarīga pārdošanas komandām, jo ļauj tām pārvaldīt un sekot savu piedāvājumu un potenciālo klientu gaitai, izmantojot intuitīvu informācijas paneli.

Turklāt PipeDrive lietotāji var arī saglabāt svarīgu potenciālā klienta informāciju, piemēram, kontaktinformāciju, servisa līmeņa līgumus un darījumu vērtības atbilstošajās plūsmās.

Lietotāji var izmantot arī funkciju, kas sinhronizē visu potenciālo klientu saziņu ar programmatūras palīdzību, ļaujot komandas vadītājiem sekot visām aktivitātēm un attīstībai.

Priekšrocības, ko sniedz PipeDrive savienošana ar LiveAgent

Aktivizējot PipeDrive spraudni programmā LiveAgent, varēsit reģistrēt jaunus piedāvājumus un nekavējoties piekļūt informācijai par esošajiem piedāvājumiem, kas attiecas uz klientu, kuram palīdzat savā LiveAgent informācijas panelī.

Kad LiveAgent ir savienots jūsu PipeDrive kontu, tas fona režīmā sekos PipeDrive piedāvājumiem, to statusiem un vērtībām. Visa šī informācija tiks parādīta PipeDrive logrīkā, kas tiek parādīts pieteikumu apstrādes informācijas panelī. Izmantojot šo spraudni, varat skatīt un reģistrēt PipeDrive piedāvājumus tieši savā LiveAgent kontā, vienlaikus sazinoties ar klientiem.

Jauna darījuma izveide LiveAgent un PipeDrive integrācijā

Pielietošana un labākās metodes

Kad LiveAgent pieteikumu detalizētās informācijas panelī noklikšķināsit uz PipeDrive ikonas, varēsit:

  • Reģistrēt jaunus PipeDrive piedāvājumus LiveAgent
  • Skatīt visus reģistrētos darījumus, kas attiecas uz klientu, kuram patreiz palīdzat

Būtībā LiveAgent un PipeDrive integrācija ietaupa laiku un padara jūs efektīvākus. Tā kā šī informācija ir jūsu rīcībā tieši LiveAgent ietvaros, jūs varat viegli noteikt, kad ir piemērots laiks, lai ko piepārdotu klientam vai piedāvātu atlaidi.

Kā integrēt PipeDrive ar LiveAgent

Integrācijas aktivizēšana ir vienkārša. Atveriet informācijas paneli un dodieties uz Konfigurācija > Sistēma > Spraudņi un atrodiet PipeDrive Integrācija ver.2. Noklikšķiniet uz aktivizēšanas slēdža, un pēc tam LiveAgent tiks atkārtoti ielādēts.

PipeDrive Integrācija ver.2 LiveAgent spraudņu sekcija
PipeDrive Integrācija ver.2 LiveAgent

Tagad atrodiet aktīvo PipeDrive Integrācija ver.2 un noklikšķiniet uz informācijas ikonas blakus slēdzim. Noklikšķiniet uz PipeDrive logotipa. Tiks atvērts instalēšanas vednis, noklikšķiniet uz Atļaut un Instalēt.

Noklikšķiniet uz PipeDrive logotipa, lai turpinātu PipeDrive LiveAgent integrāciju
Noklikšķiniet uz PipeDrive ikonas
PipeDrive spraudņa instalēšana LiveAgent
Instalējiet programmu

Nu integrācija ir aktīva, un jūs to varat redzēt pieteikumu informācijas panelī. Atveriet to un atrodiet aktīvo integrāciju labajā pusē panelī.

Pipedrive CRM ir aktīvs LiveAgent pieteikumu skatā
Aktīvs PipeDrive CRM

Piedāvājumus var skatīt, pievienot vai rediģēt, izmantojot informācijas paneli.

Pievienot darījumu ar PipeDrive CRM integrāciju LiveAgent pieteikumu skatā
Pievienot darījumu

Kā integrēt PipeDrive ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Varat arī izmēģināt integrāciju, izmantojot Zapier pakalpojumu. Zapier savieno divas programmas, lai izveidotu dažāda veida integrācijas, kas var palīdzēt uzlabot jūsu darbplūsmu. Ja jums nav konta, izveidojiet to šajā saitē. Pēc tam dodieties uz lapu LiveAgent + PipeDrive integrācija.

Liveagent un PipeDrive integrācijas lapa Zapier
LiveAgent + PipeDrive

Ritiniet uz leju līdz sadaļai Savienot LiveAgent + PipeDrive. Šeit var apvienot vairākas izvēles, tāpēc apsveriet, ko vēlaties panākt ar integrāciju. Trigeris vienā lietotnē aktivizēs darbību otrajā lietotnē, izveidojot integrāciju.

Mēs parādīsim jums piemēru, izmantojot PipeDrive – Jauns Darījums un LiveAgent – Izveidot Sarunu iespējas. Iestatīšana var nedaudz atšķirties no šīs pamācības, bet parasti tā ir šāda, izņemot dažus detalizācijas laukus neatkarīgi no izvēlētajām opcijām. Kad atlasīšana ir pabeigta, noklikšķiniet uz zilās pogas.

PipeDrive trigera un LiveAgent darbība, kas izveidota Zapier
Trigeris un atlasītā darbība

Uzstādīšanas pirmā daļa ir vienkārša. Jums tikai jāpiesakās savā PipeDrive kontā, jāapstiprina izvēlētais trigeris un jāpārbauda.

PipeDrive trigera tests pēc trigera iestatīšanas uz Zapier
Trigera tests

Piesakieties un apstipriniet darbību. Mūsu integrācijas iestatījumi liek mums aizpildīt adresāta un sūtītāja e-pasta adreses, e-pasta tēmu un ziņojuma pamattekstu. Ir arī daži lauki, kas nav obligāti, bet varat izvēlēties tos aizpildīt, lai konkretizētu ziņojumu. Turpiniet un pārbaudiet integrāciju, kad esat pabeidzis.

LiveAgent darbības iestatīšana integrācijas procesā ar PipeDrive un Zapier
LiveAgent darbības iestatīšana

Tagad process ir pabeigts un jūsu integrācija būs aktīva, ieslēdzot Zap. Pārbaudiet, vai LiveAgent nav jaunu ziņojumu no PipeDrive.

Aktīva PipeDrive integrācija ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu
Veiksmīgi pabeigts!

Frequently asked questions

Kas ir PipeDrive?

Pipedrive ir Klientu Attiecību Pārvaldības Sistēma. Visa koncepcija tika izstrādāta no pārdevēja redzespunkta. Tā sniedz informāciju par jūsu piedāvājumiem, veiktspēju un daudz ko citu.

Kādas ir priekšrocības, lietojot PipeDrive kopā ar LiveAgent?

- efektīva darbplūsma

- uzlabota CX (klientu pieredze)

- labākas attiecības ar klientiem;

- konkurences priekšrocības

- ietaupa laiku (nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm)

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Flowroute

The given text is in Latvian and primarily consists of repetitive phrases promoting LiveAgent, a customer service software. The text includes sales contacts, social media links, and mentions a writing test and cost calculator. Additionally, there are references to incoming call center programs, self-service software, and email management software. The final section is a message regarding the creation of a LiveAgent account, with instructions to access the account once it is ready.

Pārvaldiet savas attiecības ar klientiem, izmantojot pareizo klientu attiecību pārvaldības programmatūru, kas apvienota ar jūsu iecienītāko palīdzības dienesta programmatūru

Salesforce

Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.

Feederloop

Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru arī pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir integrējams un piedāvā attālinātu apmācību. Uzņēmums arī nodarbojas ar datu migrāciju. LiveAgent dizains ir pieņemams un sniedz piekļuvi atbalsta portālam.

ShipStation

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, piemēram, Ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī integrācijas ar citām platformām, ieskaitot e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī sniedz atbalstu un datu migrāciju, kā arī piedāvā bezmaksas demonstrāciju un cenu aprēķinātāju. Visas tiesības rezervētas Quality Unit, LLC.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju