Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijas
  • Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas

Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas

Kas ir tērzēšana tiešsaistē?

Tērzēšana tiešsaistē ir programmatūras tehnoloģija, kas ļauj klientiem sazināties ar klientu atbalsta pārstāvjiem reāllaikā. Klienti var tērzēt ar Jums tīmekļa vietnē, tā vietā, lai zvanītu vai sūtītu e-pastu.

Tērzēšana tiešsaistē ir pilnībā balstīta uz pārlūkprogrammu, un, lai sāktu tērzēšanu, lietotājiem nav nepieciešams lejupielādēt nekādu programmatūru.

Kāpēc tērzēšana tiešsaistē ir svarīga klientu apkalpošanā?

Tērzēšana tiešsaistē ir svarīgs klientu apkalpošanas saziņas kanāls, jo;

  • Klienti saņem gandrīz tūlītējas atbildes uz saviem jautājumiem
  • Tā nodrošina palīdzību reāllaikā
  • Tā neprasa nekādas pūles (no klienta puses).
  • Klienti sagaida, ka uzņēmumi to nodrošinās
  • Tas var nodrošināt Jums priekšrocības konkurences ziņā
  • Tas ir lēts risinājums, kas var uzlabot pārdošanu, iesaistīšanos un noturēšanu

Kādas tiešsaistes tērzēšanas funkcijas piedāvā LiveAgent?

LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var palīdzēt uzlabot Jūsu klientu apkalpošanu.

Tērzēšanas poga

LiveAgent sniedz Jums iespēju izveidot savu tērzēšanas pogu, kuru var novietot jebkurā vietā Jūsu tīmekļa vietnē. Izvēlieties pogas pozīciju, krāsas, animāciju, animācijas efektu, mobilās opcijas un Z indeksu.

Ja jums nav vēlēšanās pašam izveidot pogu, varat izmantot kādu no mūsu tērzēšanas pogu galerijas un pielāgot to atbilstoši savām vēlmēm.

Mēs piedāvājam:

  • Stūra pogas
  • Burbuļveida pogas
  • Bīdāmās pogas
  • Iekļautās pogas
  • Pogas ar pielāgotiem attēliem
  • Pogas ar pielāgotu HTML
Tērzēšanas pogu galerija
Tērzēšanas pogu galerijas paraugi

Papildus tērzēšanas pogu izveidei varat izveidot arī tērzēšanas logu. Jūs varat pielāgot:

  • Sagaidīšanas ziņu/slēpt sagaidīšanas ziņu
  • Stilu
  • Tērzēšanas loga izmēru
  • Paslēpt atkal sākt tērzēšanu pogu
  • Iespēju atstāt bezsaistes ziņu
  • Z-indeksu
  • Novietojumu
  • Pielāgot CSS
Rediģēt tērzēšanas pogu

Tērzēšana reāllaikā

LiveAgent ļauj Jūsu vietnes apmeklētājiem tērzēt ar Jums reāllaikā. Kad viņi noklikšķina uz tērzēšanas lodziņa Jūsu tīmekļa vietnē un nosūta savu sākotnējo tērzēšanas ziņu, Jūsu LiveAgent vadības panelis iezvanīsies, lai Jūs informētu, ka ir lietotājs, kas vēlas ar Jums tērzēt.

Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas
Tiešsaistes tērzēšana reāllaikā

Ja vietnes apmeklētājs centīsies tērzēt ar Jums ārpus darba laika, tērzēšana tiks reģistrēta Jūsu LiveAgent vadības panelī kā palīdzības pieteikums, uz kuru vēlāk varēsiet atbildēt, izmantojot e-pastu.

Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi

Proaktīvi uzaicinājumi ir tērzēšanas funkcija, kas ļauj sazināties ar klientiem, kuri pašlaik pārlūko Jūsu vietni, un piedāvāt tiem palīdzību. Tērzēšanas uzaicinājumus varat izvietot pielāgotās tīmekļa vietnes URL adresēs, piemēram, cenu lapā vai bieži uzdoto jautājumu lapā.

Proaktīvās tērzēšanas uzaicinājuma pogas var pielāgot atbilstoši Jūsu vēlmēm, un tās var arī iestatīt tā, lai tās tiktu rādītas pēc noteikta laika perioda beigām. Piemēram, proaktīvā tērzēšanas uzaicinājuma poga var tikt parādīta, ja lietotājs aplūko jūsu cenu lapu ilgāk nekā 45 sekundes.

LiveAgent piedāvā vairākas gatavas tērzēšanas pogas, kuras var apskatīt mūsu tērzēšanas pogu galerijā. Vienkārši izvēlieties vēlamo un iestrādājiet tērzēšanas logu tīmekļa vietnē, lai Jūsu klienti varētu sākt tērzēt ar Jūsu atbalsta pārstāvjiem.

Tērzēšanas pogas animācijas

Animācijas var ietekmēt vietnes apmeklētāju uzmanību. Pievienojiet animācijas tērzēšanas pogām, lai piesaistītu viņu uzmanību un palielinātu iesaistīšanos.

Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas
Tērzēšanas animācijas piemērs

Papildus mūsu parastajai tīmekļa vietnes tērzēšanas logu galerijai LiveAgent piedāvā arī proaktīvu tērzēšanas pogu galeriju. Izvēlieties kādu no vairākiem stiliem un pogu pozīcijām vai izveidojiet savu, ierakstot HTML kodu.

LiveAgent piedāvā proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus sekojošās pozīcijās:

  • Sānos
  • Stūrī
  • Centrā
Tērzēšanas uzaicinājumu galerija

Tērzēšanas loga nofiksēšana

LiveAgent ļauj lietotājiem nofiksēt tiešsaistes tērzēšanas logu, kamēr viņi pārlūko Jūsu vietni. Ja tiek saņemta jauna ziņa, kamēr tērzēšanas logs ir nofiksēts, lietotājs saņem paziņojumu. Tērzēšanas logus var nofiksēt Jūsu vietnes kreisajā vai labajā pusē.

Tērzēšanas loga nofiksēšana

Tērzēšanas pārskats

LiveAgent tērzēšanas pārskats sniedz visaptverošu priekšstatu par visiem Jūsu vietnes apmeklētājiem. Šī tērzēšanas funkcija parāda, kur ģeogrāfiski atrodas Jūsu vietnes apmeklētāji, kādus vietnes URL viņi pārlūko un cik ilgi viņi ir pavadījuši, pārlūkojot katru lapu.

Tērzēšanas pārskatā varat redzēt:

  • Apmeklētājus tiešsaistē (apmeklētāju skaits, kas pārlūko tīmekļa vietni)
  • Tērzējošos apmeklētājus (tērzējošo apmeklētāju skaits)
  • Apmeklētājus rindā (to apmeklētāju skaits, kas gaida tērzēšanu)
  • Pieejamos aģentus (tērzēšanai pieejamo aģentu skaits)
  • Katra apmeklētāja ģeogrāfisko atrašanās vietu (attēlota kartē).
  • Apmeklētāja valsti
  • Faktisko vietni
  • Novirzītāju
Tērzēšanas pārskats - LiveAgent tērzēšanas funkcijas
Tērzēšanas pārskats

Tērzēšanas vēsture

LiveAgent ļauj skatīt visas iepriekšējās tērzēšanas un visas pašreizējās tērzēšanas vienā ekrānā. Ja meklējat konkrētu tērzēšanu, varat filtrēt meklēšanu pēc tagiem, nodaļām, datumiem, vārdiem u.c.

Apmeklētāji tiešsaistē

LiveAgent apmeklētāji tiešsaistē ir tērzēšanas funkcija, kas ļauj jums novērot, kas pārlūko Jūsu vietni. Uzziniet savu apmeklētāju IP adresi, novirzītājus, ģeogrāfiskās atrašanās vietas, pašreizējos URL Jūsu vietnē un kopējo laiku, ko viņi ir pavadījuši, pārlūkojot Jūsu vietni.

Tērzēšanas sadalījums

LiveAgent piedāvā vairākas tērzēšanas sadalījuma metodes. Sistēmu var iestatīt tā, lai tā izmantotu nejaušu piešķiršanu, iepriekš noteiktas prioritātes, “zvanīt visiem”, vidējo vai maksimālo izmantojumu.

  • Nejaušs piešķīrums: piešķir tērzēšanu pieejamajiem aģentiem pēc nejaušības principa.
  • Iepriekš noteiktas prioritātes: tērzēšanas tiks novirzītas aģentam, kurš pašlaik neatbild uz tērzēšanu vai kuram kopš pēdējās tērzēšanas ir bijis visilgākais dīkstāves laiks.
  • Zvans visiem: visiem aģentiem tiks paziņots, ka klients gaida tērzēšanu. Paziņojums nepārstās signalizēt, līdz kāds neatbildēs uz tērzēšanu.
  • Vidējā izmantošana: ienākošās tērzēšanas tiks novirzītas aģentam ar vismazāko aktīvo tērzēšanu skaitu.
  • Maksimālais izmantojums: ienākošās tērzēšanas tiks piešķirtas aģentam ar vislielāko aktīvo tērzēšanu skaitu, lai saglabātu maksimālo izmantojumu.
Tērzēšanas sadalījums

Reāllaika rakstīšanas skats

LiveAgent sniedz pārskatu reāllaikā par to, ko Jūsu klienti raksta tērzēšanas logā. Vēl pirms viņi nospiež pogu “sūtīt”, varat sākt meklēt viņu pasūtījumu numurus, iepriekšējos pirkumus vai iepriekšējos palīdzības pieteikumus, lai nodrošinātu vēl ātrāku klientu apkalpošanu.

live-chat-typing-agents-LiveAgent
Reāllaika rakstīšanas skats – tērzēšanas funkcija

Tērzēšanas iegultā izsekošana

LiveAgent sniedz iespēju Google Analytics sekot tiešsaistes tērzēšanas sesiju notikumiem. Jums ir iespēja izsekot:

  • Tērzēšanas sākšanu
  • Tērzēšanas pabeigšanu
  • Katru aģenta ziņojumu
  • Katru klienta ziņojumu
Tērzēšanas iegultā izsekošana

Maksimālais rindas garums

LiveAgent piedāvā risinājumu gadījumiem, kad rindā uz tērzēšanu ar Jums gaida pārāk daudz cilvēku. Nosakot maksimālo rindas limitu, Jūsu tērzēšanas poga var automātiski mainīt tās pieejamību uz pieejamību bezsaistē vai pilnībā tikt paslēpta no Jūsu tīmekļa vietnes. Kad rinda atkal sasniegs atļauto limitu, automātiski parādīsies tīmekļa vietnes tērzēšanas lodziņš.

Iekšējā tērzēšana

LiveAgent nodrošina iekšējās tērzēšanas rīku Jūsu aģentiem. Šis rīks ļauj viņiem tērzēt savā starpā, neizejot no LiveAgent paneļa un neizmantojot trešās puses lietojumprogrammas. Tērzēšanas rīks ir aprīkots ar failu koplietošanas iespējām un ļauj lietotājiem sūtīt viens otram pieteikumu ID, kas ir iestrādāti kā klikšķināmas saites.

Aģentiem var būt atvērtas vairākas iekšējās tērzēšanas vienlaicīgi.

Tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāju URL

Ar LiveAgent varat redzēt, kādas vietnes lapas Jūsu vietnes apmeklētāji pārlūko. Katru reizi, kad apmeklētājs atver citu Jūsu vietnes lapu, Jūs saņemsiet paziņojumu.

Tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāju URL

Papildu tērzēšanas funkcijas, kas padarīs atbalsta sniegšanu pavisam vienkāršu

Universālā iesūtne

Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas

Mūsu universālā iesūtne atvieglo vairāku uzdevumu veikšanu vienlaicīgi. Kamēr gaidāt atbildi uz jaunu tīmekļa vietnes tērzēšanas pieprasījumu, varat koncentrēties uz atbildēm uz citu kanālu palīdzības pieteikumiem tieši no centralizētās iesūtnes.

Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma

Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas

Hibrīdā palīdzības pieteikuma plūsma ļauj Jums sekot līdzi Jūsu klienta kontaktēšanās/problēmu risināšanas ceļam, izmantojot dažādus kanālus, vienlaikus saglabājot to pašu palīdzības pieteikumu pavedienu. Ja klients atsaucas uz iepriekšējo sarunu, kas viņam bijusi ar citu aģentu, Jūs varat to viegli sameklēt hibrīdajā palīdzības pieteikuma pavedienā.

CRM

Klientu attiecību pārvaldība (CRM)

LiveAgent piedāvā iebūvētu CRM tieši Jūsu universālajā iesūtnē. Tērzējot ar klientu reāllaikā, varat apskatīt viņa informāciju, iepriekšējos palīdzības pieteikumus, pirkumus un jebkuru citu papildu informāciju, ko esat apkopojis un reģistrējis.

CRM informāciju var rediģēt un atjaunināt reāllaikā.

Tagi

Tagi

Izmantojot tagus, varat ātrāk atrast iepriekšējos palīdzības pieteikumus. Ja klients atsaucas uz iepriekšējo tērzēšanu tiešsaistē par abonementa atjaunināšanu, varat viegli sameklēt tērzēšanas stenogrammu, filtrējot meklēšanu ar tagu “atjaunināšana”.

Sagatavotas atbildes

Sagatavota atbilde

Sagatavotās atbildes ļauj uzreiz atbildēt uz bieži uzdotajiem jautājumiem. Aģenti var uzrakstīt vispārīgas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem un saglabāt tās. Ja klients, ar kuru viņi tērzē, uzdod vispārīgu jautājumu, aģenti var atbildēt ar vienu klikšķi (noklikšķinot uz sagatavotās atbildes).

Trešo pušu integrācijas

Integrācija

LiveAgent ir integrējama ar vairāk nekā 40 trešo pušu lietojumprogrammām, piemēram, MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply un citām. Integrējot ikdienā izmantotās lietojumprogrammas ar LiveAgent, Jūs varēsiet piekļūt šīm lietojumprogrammām un veikt darbības, kuras veicat lietojumprogrammās.

Piemēram, ja vēlaties pievienot jaunu darījumu pakalpojumam PipeDrive, varat to izdarīt, tērzējot ar klientu reāllaikā. Jums vienkārši jāatver viņa kontaktu kartīte pakalpojumā LiveAgent un jānoklikšķina uz ikonas PipeDrive, kas ļaus Jums pievienot jaunus darījumus vai mainīt esošo darījumu vērtības.

Ikdienā izmantoto lietotņu integrēšana ar LiveAgent galu galā ietaupīs Jūsu laiku – mazāk klikšķu, mazāk pierakstīšanās, mazāk cilņu.

Tiešsaistes tērzēšanas priekšrocību kopsavilkums

Tērzēšanas lodziņš tīmekļa vietnē uzlabo klientu apmierinātību, kas, savukārt, uzlabo pārdošanas un saglabāšanas rādītājus. Turklāt tērzēšanas lodziņš tīmekļa vietnē:

Samazina palīdzības pieteikumu apjomu

Atkārtota pieteikuma atvēršana

Sniedzot klientiem iespēju nekavējoties sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, tiek efektīvi samazināts ienākošo pieteikumu skaits. Tiešsaistes tērzēšanas parasti tiek atrisinātas ātrāk nekā tālruņa zvani un e-pasti, un tādējādi var novērst Jūsu klientu atbalsta dienesta pārslogotību un izvairīties no pārāk lielas palīdzības pieteikumu plūsmas.

Samazina klientu piepūli

Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas

Klienti sagaida, ka Jūsu tīmekļa vietnē atradīs tērzēšanu tiešsaistē. Nodrošiniet to un samaziniet pūles, kas viņiem jāpieliek, lai sazinātos ar Jums. Visvienkāršākais veids ir ievietot tērzēšanas pogu savā tīmekļa vietnē. Kāpēc? Klienti parasti meklē atbildes uz saviem jautājumiem Jūsu tīmekļa vietnē, un, ja nevar tās atrast, viņi izmanto tērzēšanu tiešsaistē. 

Tādējādi šis ir risinājums, kas prasa vismazāk pūļu. Ja klientam būtu jāveic tālākas meklēšanas darbības, lai atrastu Jūsu kontaktinformāciju, jāatver e-pasta vēstule, tā jānosūta un jāgaida atbilde, klients viegli varētu kļūt neapmierināts.

Palielina iesaistīšanos un pārdošanas apjomus

Atskaites

Izmantojot tērzēšanas programmatūru, var uzlabot klientu iesaisti un pārdošanas apjomus.Izvietojot proaktīvas tērzēšanas ielūgumus stratēģiski svarīgās vietnes vietās savā vietnē, Jūs varat viegli sazināties ar klientiem, piedāvāt palīdzību un pat palielināt pārdošanas apjomus.

Vai zinājāt, ka klienti, kas ar uzņēmumu sadarbojas tērzējot tīmekļvietnē, ir 4,5 reizes vairāk vērti nekā klienti, kas ar uzņēmumu nesadarbojas? Iegūstot uzticību Jūsu uzņēmumam, viņi, visticamāk, tērēs vairāk un veiks atkārtotus pirkumus.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Free Trial

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju