Iegūstiet labākos rīkus savām klientu apkalpošanas komandām un ieprieciniet savus klientus. LiveAgent ir viens no labākajiem palīdzības dienesta risinājumiem, kas pieejami tirgū, pateicoties tā vienkāršajai pieteikumu pārvaldībai. Izmantojiet mūsu plašo funkciju klāstu, integrācijas, kā arī lielisko daudzkanālu atbalstu, lai nodrošinātu gludas sarunas ar klientiem.
Palīdzības dienesta risinājumi
Palīdzības dienesta programmatūra parasti saņem visu jūsu ienākošo saziņu no klientiem un pārveido to par pieteikumiem, lai atvieglotu pārvaldību. Jūsu klienti izmanto visu veidu saziņas veidus, piemēram, e-pastu, tālruni, ziņapmaiņu vai tiešsaistes čatu, tāpēc visas saziņas turēšana vienuviet palīdz klientu apkalpošanas aģentiem labāk izprast problēmu un atbildēt ātrāk.
Uzlabojiet savu efektivitāti, izmantojot daudzkanālu risinājumu
Lietojamība
Jebkurš uzņēmums, kas piedāvā klientu atbalstu vai klientu apkalpošanu, var izmantot palīdzības dienesta programmatūru, lai ērti apstrādātu klientu pieprasījumus. Atbildība gulstas uz klientu atbalsta komandām, kas ir palīdzības dienesta programmatūras galvenie lietotāji. Tomēr palīdzības dienesta sistēmām bieži ir uzlabotas funkcijas, kas paplašina to lietderību arī citās nodaļās. Pārdošanas komanda var izmantot zvanu centra iespējas vai tiešsaistes čatu, savukārt IT apkalpošans dienests var izmantot e-pastu un klientu portālu ar zināšanu bāzi. Izmantojot bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru, jūsu aģenti pavadīs mazāk laika, atbildot uz atkārtotiem jautājumiem, un tiem būs vairāk laika koncentrēties uz būtiskām problēmām.
Palīdzības dienesta risinājums var palīdzēt jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem risināt klientu atbalsta problēmas, ātrāk apstrādāt ienākošos pieprasījumus un iegūt labākas klientu atsauksmes.
Nodrošiniet konsekventu klientu apkalpošanu visos kanālos ar ātrāku atbildes laiku. Izmantojiet SLA, lai noteiktu prioritāti klientu e-pastiem.
Klientu apkalpošanas komandas var izmantot sadarbības iesūtni un citus rīkus, lai strādātu ciešā savstarpējā integrācijā.
Iegūstiet svarīgus datus, izmantojiet tos, lai uzlabotu un nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanu, pateicoties pielāgoto atskaišu analīzei.
Tālāk ir sniegts īss 5 populārāko palīdzības dienesta programmatūru salīdzinājums, kas sniegs jums ātru pārskatu. Lai iegūtu plašāku izpratni par katru, noteikti izpētiet mūsu padziļinātos apskatus, kas minēti tālāk rakstā.
Palīdzības Dienesta programmatūra | Capterra vērtējums | Web-based | Bezmaksas versija | Bezmaksas izmēģinājums | Cenu diapazons |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4,7/5 | ✅Jā | ✅Jā | ✅Jā | $9 aģentam/mēn |
Zendesk | 4,4/5 | ✅Jā | ❌Nē | ✅Jā | $19/aģentam/mēn |
Jira Service Management | 4,4/5 | ✅Jā | ✅Jā | ✅Jā | $20/aģentam/mēn |
TeamSupport | 4,5/5 | ✅Jā | ❌Nē | ❌Nē | $49/aģentam/mēn |
Salesforce Service Cloud | 4,4/5 | ✅Jā | ❌Nē | ✅Jā | $25/aģentam/mēn |
Lieliska palīdzības dienesta programmatūra piedāvā dažādus rīkus, lai atvieglotu mijiedarbību ar klientu atbalstu.
LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma ir būtiska palīdzības dienesta pārvaldības programmatūras sastāvdaļa. Tā apkopo klientu ziņas un pārvērš tās par palīdzības dienesta pieteikumiem vienotajā iesūtnē, ko papildina uzlabotas funkcijas.
Optimizējiet visu klientu saziņu vienuviet
Iegūstiet sakārtotu skatu uz visiem klientu pieprasījumiem
Nodrošiniet lielisku klientu apkalpošanu, izmantojot mūsu ātro tiešsaistes čata logrīku. Mūsu tiešsaistes čata funkciju papildina tādas būtiskas funkcijas kā iepriekšsagatavotas atbildes, reāllaika rakstīšanas skats un daudz kas cits.
Nodrošiniet ātru klientu apkalpošanu ikvienam klientam
Vienkārši lietojams un ieviešams jebkurā no jūsu mājaslapām
Izveidojiet zvanu centru un piedāvājiet personisku klientu pieredzi, izmantojot tālruņa zvanus. Mūsu klientu apkalpošanas programmatūra apstrādā ienākošos vai izejošos zvanus, lai ērti mijiedarbotos ar klientiem vai atrisinātu ienākošos pieteikumus.
Sniedziet atbalstu personiskākā līmenī, izmantojot zvanus
Apstrādājiet ienākošos zvanus un priekšskatiet klienta datus vienuviet
Mūsu sociālo mediju integrācijas ir populāras funkcijas lojālu un apmierinātu klientu radīšanai. Jūsu klientu atbalsta komanda var sazināties ar jūsu klientiem sociālajos medijos, izmantojot mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu.
Sniedziet saviem klientiem ērtu atbalstu sociālajos medijos
Izplatiet informāciju par savu zīmolu un iegūstiet vairāk potenciālo pircēju
Sniedziet noderīgas zināšanas, izmantojot mūsu zināšanu bāzes programmatūru vienkāršai pašapkalpošanai. Apgādājiet ikvienu zināšanu bāzes aģentu un klientu ar viņiem nepieciešamo informāciju. Dalieties ar labākajiem uzņēmējdarbības paņēmieniem, informatīvajiem rakstiem, pamācībām un citu informāciju, izmantojot mūsu jaudīgo zināšanu bāzes rīku.
Dalieties ar visa veida zināšanām, izmantojot rakstus pašpalīdzībai
Veidojiet vairākas zināšanu bāzes un arī iekšējo zināšanu bāzi
Apskatiet dažas no mūsu palīdzības dienesta rīka pazīstamākajām funkcijām un iegūstiet pilnīgu priekšstatu par LiveAgent lietotāja pieredzi.
Uzdevumu pārvaldība
Tieciet vaļā no visiem ikdienišķajiem un atkārtotajiem uzdevumiem, izmantojot mūsu Nosacījumu funkciju. Iestatiet vienkāršu automatizāciju, lai automatizētu palīdzības dienesta pamatfunkcijas un koncentrētos uz svarīgāko. Izmantojiet nosacījumus, lai pārsūtītu vai atrisinātu pieteikumus, pievienotu konkrētas birkas un veiktu citas darbības. LiveAgent automatizācijas funkcijas lieliski ietaupa laiku — tās var palīdzēt aģentiem veikt jēgpilnāku darbu un samazināt palīdzības dienesta pārvaldības izmaksas.
Izmantojiet uzdevumu automatizācijas priekšrocības, lietojot nosacījumus
Automatizējiet atkārtotus vai ikdienišķus uzdevumus
Atklājiet sev Nosacījumus
Daudzvalodu atbalsts
Mūsu programmatūra runā jūsu valodā. Izvēlieties vajadzīgo valodu un pielāgojiet LiveAgent savām vēlmēm. LiveAgent pašlaik atbalsta 43 valodas un mēs pastāvīgi strādājam, lai regulāri pievienotu jaunas valodas. Izmantojiet valodai pielāgojamus logrīkus un runājiet savu klientu valodā. Vienkārši iestatiet valodu atsevišķu logrīku iestatījumos, un viss gatavs.
Apskatiet visas valodas
Atskaites
LiveAgent mēra datus jūsu palīdzības dienesta sistēmā un izveido visaptverošas atskaites, kas ir viegli pieejamas jūsu informācijas panelī. Mēriet atsevišķu vai kopējo aģentu veiktspēju, kanāla veiktspēju, atrisinātos pieteikumus, notiekošos čatus, aģentu novērtējumus un daudz ko citu. Izvēlieties, kā vēlaties vizualizēt datus, un izmantojiet to, lai uzlabotu palīdzības dienesta veiktspēju visos aspektos.
Apskatiet analīzes pārskatu
Attiecību pārvaldība
LiveAgent sadarbojas ar vairākiem partneriem, lai klienti varētu ietvert klientu attiecību pārvaldības platformu. Integrējot CRM, jūsu aģenti varēs ātri un efektīvi piekļūt klientu datiem. Efektīvi atrisiniet katru klienta pieprasījumu un vienlaikus veidojiet ilgstošas klientu attiecības. LiveAgent piedāvā arī vienkāršākās CRM iespējas tiem, kas neizmanto trešās puses CRM risinājumu.
Viedtālruņa lietotnes
Vai vēlaties sniegt klientu atbalstu un atbildēt uz jautājumiem, atrodoties ceļā? LiveAgent ir savas lietotnes operētājsistēmai Android un iOS, lai jūs varētu atbildēt, atrodoties prom no datora. Abas lietotnes ļauj apstrādāt jebkāda veida pieprasījumus — e-pastus, zvanus, tiešsaistes čatu un sociālo mediju pieprasījumus. Programmas ir bezmaksas ikvienam LiveAgent lietotājam, tāpēc varat tās lejupielādēt jebkurā laikā.
Bezmaksas atbalsts
Palīdzības dienesta programmatūra ļauj jums palīdzēt klientiem visu diennakti. Kā? Vienkārši izveidojot padziļinātu zināšanu bāzi. Saskaņā ar mūsu pētījumu gandrīz 70% klientu dod priekšroku pašapkalpošanās iespējai. Pašapkalpošanās ir ātra, ērta un var dot jūsu uzņēmumam priekšrocības pār konkurentiem. To var viegli ieviest, izmantojot jaudīgu zināšanu bāzes programmatūru.
Daudzkanālu iespējas
Vairs netērējiet laiku, pārslēdzoties starp platformām, lai atbildētu uz klientu jautājumiem. Redziet, kā uzreiz uzlabojas jūsu klientu mijiedarbība, tiklīdz jūs LiveAgent savienojat ar savu e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruņa zvaniem un sociālajiem medijiem.
Analīzes rīki
Vienmēr esiet lietas kursā par aģenta darbu, lai katru dienu tas uzlabotos. LiveAgent komandas veiktspējas dati var sniegt jūsu uzņēmumam praktisku ieskatu jūsu klientu apkalpošanā. Rezultātā varat noteikt, vai ir nepieciešama papildu apmācība vai kā citādi uzlabot klientu apmierinātību.
Apskatiet veikstpējas atskaiti
Apkalpošanas pārvaldība
Viens no veidiem, kā uzlabot klientu pieredzi, ir sazināties ar klientiem viņu brīdī,kad viņi pārlūko jūsu vietni. Klientu apkalpošanas programmatūra ļauj jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem sazināties, izmantojot proaktīvus čata uzaicinājumus. Rezultātā jūsu aģenti var novērst augstu atlēcienu līmeni, uzlabot klientu pieredzi un galu galā palielināt klientu lojalitāti.
Pielāgotas darbplūsmas
Lai izveidotu izcilu klientu apkalpošanas pieredzi, jūsu aģentiem ir jābūt ātriem un efektīviem. Tomēr atkārtotu uzdevumu veikšana var aizņemt daudz laika. Automatizējot uzdevumus un izveidojot e-pasta sagataves/iepriekšsagatavotas ziņas, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu, aģenti var atvēlēt savu laiku klientiem, kuriem tas ir nepieciešams.
Sadarbības rīki
Palīdzības dienesta sistēma ļauj jūsu kolēģiem sadarboties vairākos veidos. Klientu apkalpošanas komanda var sazināties tieši klientu atbalsta pieteikumos un ļoti ātri atrisināt klientu problēmas. Turklāt klientu apkalpošanas komanda var čatot arī ārpus palīdzības dienesta pieteikumiem. Efektīvs komandas darbs pacels jūsu klientu apkalpošanu profesionālā līmenī, kā rezultātā klienti būs apmierināti.
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu
Cenu paketēs mēs rūpīgi izvēlējāmies funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko paketi par vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nesagraujot savu budžetu.
Populārākais
Mēs visi zinām, ka lieliska klientu apkalpošana ir nepieciešamība. Tomēr digitālā transformācija iet roku rokā ar lielāku pieprasījumu pēc ātra, efektīva un noderīga atbalsta no uzņēmumiem. Labā ziņa ir tā, ka pat šajos drudžainajos laikos uzticama klientu palīdzības dienesta programmatūras platforma ļaus jums radīt vislabāko pieredzi saviem klientiem. Pētījumi liecina, ka 84% uzņēmumu, kas cenšas uzlabot savu klientu pieredzi, palielina ieņēmumus.
Tāpēc bez liekas vilcināšanās apspriedīsim, kā to izmantot veiksmīgai uzņēmējdarbībai.
Ja kādreiz esat sazinājies ar kādu uzņēmumu, iespējams, jums jau ir bijusi darīšana ar palīdzības dienesta programmatūru.
Bet kā tieši tas darbojas?
Lai gan sarežģītie procesi, kas notiek aizkulisēs, dažādiem palīdzības dienesta programmatūras pakalpojuma sniedzējiem var atšķirties, tā būtība paliek nemainīga.
Kad klients sazinās ar uzņēmumu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālo mediju ziņu vai citus saziņas kanālus, tiek izveidots palīdzības dienesta pieteikums. Pieteikums bieži ietver informāciju par, piemēram, kanālu, no kura notiek mijiedarbība, klienta ziņu, SLA, klienta informāciju un citu svarīgu informāciju atkarībā no izmantotās apkalpošanas dienesta programmatūras un tā, kā to esat nokonfigurējis.
Tiklīdz pieteikums ir izveidots, tas tiek piegādāts iesūtnē. No turienes tas tiek piešķirts aģentam, kas veic turpmāko saziņu ar klientu un cenšas pēc iespējas labāk atrisināt problēmu.
Ja pirmais klientu apkalpošanas pārstāvis nevar atrisināt problēmu, tad pieteikumu var pārsūtīt citam pārstāvim, nodaļai vai līmenim, kas ir labāk sagatavots, lai risinātu sarežģītākas problēmas (eskalēt). Šis process tiek saukts par eskalācijas ceļu.
Lai gan palīdzības dienesta pārvaldības programmatūra ir pārsteidzošs rīks, kas ļauj atbalstīt daudzus klientus visā pasaulē, tas saskaras arī ar dažiem izaicinājumiem. Apskatīsim dažus no tiem un apspriedīsim iespējamos risinājumus.
Lai gan tas var šķist vienkāršs veiktspējas rādītājs, tas tā nav. Kontaktu centros pirmā kontakta atrisinājums ir svarīgs rādītājs, kas liecina par klientu apmierinātību un to, vai viņu vēlmes tiek piepildītas. Varat saskarties ar šo izaicinājumu nepietiekamas aģentu apmācības vai liela palīdzības dienesta pieprasījumu skaita, kā arī citu faktoru dēļ.
Risinājums: sagatavojiet savus darbiniekus sarežģītāku klientu problēmu risināšanai, analizējiet atskaites un datus, lai noteiktu labāko rīcību, un izstrādātu efektīvu eskalācijas procedūru.
Pat kontaktu centri ar lielu skaitu aģentu, kuri ir pareizi apmācīti var tikt pārpludināti ar saņemto risināmo jautājumu skaitu.
Risinājums: izstrādājiet un pēc tam novirziet klientus uz uzticamu un informatīvu pašapkalpošanās portālu ar zināšanu bāzi. Pārliecinieties, ka jūsu iesūtne nav pārpildīta ar jautājumiem, uz kuriem klienti var viegli atbildēt paši. SupperOffice pētījumi liecina, ka pat 91% respondentu izmantotu zināšanu bāzi, ja tā būtu pieejama un pielāgota viņu vajadzībām.
Katrs uzņēmums ir atšķirīgs. Tādēļ ir nepieciešami dažādi palīdzības dienesta programmatūras risinājumi, kas ietver dažādas funkcijas.
Risinājums: rūpīgi izpētiet pieteikumu apstrādes sistēmas programmatūru, kuru vēlaties izmantot, un pārliecinieties, vai tā nodrošina visu, kas jūsu uzņēmumam ir nepieciešams. Izpētiet visas pieejamās atskaites un analīzi. Mēdz teikt, ka zināšanas ir spēks, tāpēc noteikti pārliecinieties, ka izprotat palīdzības dienesta programmatūras darbību visos sīkumos.
Vai zinājāt, ka 42% aģentu nevar atrisināt klientu pieprasījumus novecojušu vai atvienotu sistēmu dēļ?
Risinājums: Vienmēr sekojiet līdzi situācijai, tiklīdz runa ir par ielāpiem, atjauninājumiem un jaunināšanu.
Šī izaicinājuma dēļ vien var rasties daudzas problēmas. Ja jūsu aģenti pavada neskaitāmas stundas, veicot atkārtotus uzdevumus, viņi ir mazāk iesaistīti un mazāk produktīvi, un pastāv lielāka iespēja, ka jūsu kontaktu centrā būs augsts aģentu kadru mainības līmenis.
Risinājums: > Izmantojiet MI un automatizācijas funkcijas. Tajā pat laikā esiet uzmanīgi ar to ieviešanu. Jūs nevēlaties zaudēt “cilvēcisko pieskārienu”, kas padara jūsu klientu atbalstu par draudzīgu un patīkamu pieredzi.
Apkalpošanas dienesta lietotņu risinājumi ietver dažādas funkcijas un funkcionalitātes, kas piemērotas dažādiem klientiem.
Tālāk ir norādīti izplatītākie palīdzības dienesta programmatūras risinājumu veidi.
Kad meklējat labāko palīdzības dienesta programmatūru savam uzņēmumam, jūs saskarsities ar daudzām populārām funkcijām, iespējām un integrācijām, ko piedāvā dažādi risinājumi. Tomēr šīs ir 10 vissvarīgākās, kas jums vispirms ir jāatzīmē jebkurā funkciju sarakstā.
Pirmkārt un galvenokārt, mēs iesakām sarakstīt sarakstu ar visām prasībām, ko izvirzat jaunajai tiešsaistes palīdzības dienesta programmatūrai.
Ja nevarat pats noskaidrot visas kontaktu centra vajadzības, pārrunājiet to ar saviem darbiniekiem. Viņiem ir izpratne par kontaktu centra ikdienas darbu, tāpēc viņi ir labākais informācijas avots, ko varat izmantot, izvēloties programmatūru, ar kuru viņi galu galā strādās.
Lai palīdzētu jums un jūsu darbiniekiem izvēlēties labāko biznesa programmatūru, tālāk ir aprakstītas dažas stratēģijas, kas būtu jāietver lēmumu pieņemšanā.
Lai gan nevienam nepatīk domāt, ka kaut kas varētu noiet greizi, ir svarīgi paturēt prātā ka atbalsta pieejamība ir vissvarīgākā, ja vēlaties, lai viss noritētu nevainojami. Nevienam nepatīk gaidīt stundas vai pat dienas, lai saņemtu atbildi no klientu apkalpošanas komandas, tāpēc pirms galīgā lēmuma pieņemšanas noteikti izpētiet pārdevēja klientu atbalsta kvalitāti.
Lielākajai daļai uzņēmumu īpašnieku uzņēmuma izaugsme ir prioritāšu saraksta augšgalā. Tomēr neaizmirstiet, ka jūsu kontaktu centram arī jātur tam līdzi. Tātad klientu palīdzības dienesta programmatūru, kuru izmantojat, var rasties vajadzība paplašināt vai sašaurināt. Izvēloties palīdzības dienesta programmatūras risinājumu, ko vēlaties iegādāties, vienmēr pārliecinieties, cik viegli ir to mērogot abos virzienos.
Neatkarīgi no tā, cik pārsteidzoša ir jūsu izmantotā programmatūra, vienmēr pastāv kādas iebildes un ierobežojumi. Veltiet laiku, lai izpētītu tās programmatūras iespējas, kuru plānojat iegūt, un izlemiet, bez kurām funkcijām varat iztikt un bez kurām nevarat.
Kontaktu centra vidē komandas darbs ir pati darba būtība. Vairāku problēmu risināšana vienlaikus, čata atbalsta sniegšana zvana laikā un pieminējuma apstrāde sociālajos tīklos nav darbs “vientuļajam vilkam”. Izvēlieties palīdzības dienesta programmatūru, kas ļauj jūsu komandai sadarboties nevainojami. Tas atvieglos viņu darbu, kā arī uzlabos kopējo uzņēmuma produktivitāti.
Nodrošiniet, ka jūsu palīdzības dienesta programmatūra var izveidot savienojumu ar dažādām vietnēm un lietotnēm. Tas ne tikai padara jūsu produktus un pakalpojumus pieejamākus, bet arī nodrošina izcilu vienotu klientu pieredzi visā pasaulē.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas vēlas nodrošināt vislabāko klientu atbalstu klientiem visā pasaulē.
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūras risinājums ar vairāk nekā 150 integrācijām un daudzām uzlabotām funkcijām. Vairāk nekā 40’000 klientu paļaujas uz šo programmatūru, lai saviem klientiem nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.
Daudzkanālu saziņa
Daži no pazīstamākajiem šīs programmatūras klientiem ir tādi nozares giganti kā Huawei, Nascar, BMW, Slido un Yamaha.
Varat izmantot LiveAgent pilnīgi bez maksas. Tomēr, ja vēlaties izmantot tā uzlabotās funkcijas, varat izvēlēties kādu no trim cenām: $9, $29 un $49 mēnesī.
Ja vēlaties to izmēģināt, reģistrējieties 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai un iepazīstieties ar šo sistēmu.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra jebkura lieluma uzņēmumam, kas nopietni pieiet savām IT aktivitātēm.
Šī mākoņdatu palīdzības dienesta programmatūra, kas dibināta 2006. gadā, nebūt nav iesācēja klientu atbalsta jomā.
Varat izmantot Spiceworks palīdzības dienesta programmatūru bez maksas.
Izvērtējiet Spiceworks alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un lieliem uzņēmumiem, kas cenšas nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu.
Help Scout uzticas vairāk nekā 12’000 uzņēmumu visās nozarēs. Pateicoties daudzajām integrācijām, jūsu klienti nekad nepalaidīs garām iespēju sazināties ar jūsu uzņēmumu.
Daži no uzņēmumiem, kas izmanto Help Scout, ir OkCupid, Trello un Honey.
Help Scout savai programmatūrai piedāvā trīs līmeņu abonementu, tostarp $20, $35 un $60 vienam lietotājam mēnesī, par kuru jānorēķinās reizi gadā.
Lai izmēģinātu Help Scout funkcijas pirms maksas paketes izmantošanas uzsākšanas, varat reģistrēties 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Apskatiet Help Scout alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra vidējiem un lieliem uzņēmumiem ar lielu ikdienas mijiedarbības apjomu ar klientiem.
Vairāk nekā 50’000 uzņēmumu visā pasaulē izmanto Zoho Desk palīdzības dienesta platformu ikdienas kontaktu centra darbā.
Zoho Desk klientu lokā ir tādi uzņēmumi kā Daimler, Land Rover un Essilor.
Varat izmantot Zoho Desk bezmaksas versiju ar tās galvenajām funkcijām. Tomēr, ja vēlaties pilnībā izmantot šīs biznesa programmatūras potenciālu, varat izvēlēties kādu no cenu paketēm – no €14, €23 vai €40 vienam aģentam mēnesī.
Vispirms varat to izmēģināt, reģistrējoties 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Izpētiet Zoho Desk alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra lielākiem IT, izstrādes, darbības un citiem uzņēmumiem, kas vēlas sniegt vislabāko atbalstu.
Atlassian radītais Jira Service Management sniedz iespēju izstrādātājiem, IT speciālistiem un citām nodaļām nevainojami sadarboties.
Jira Service Management tiek plaši izmantots tādos uzņēmumos kā Toast, Lucid Motors un Solarisbank.
Pamatfunkcijas Jira Service Management IT palīdzības dienesta programmatūras piedāvājumā ir pieejamas bez maksas. Lai piekļūtu papildiespējām, varat izvēlēties paketi Standard par $20 vai Premium par $40 vienam aģentam mēnesī, kur jānorēķinās reizi gadā. Tas piedāvā arī paketi Enterprise uzņēmumiem, kuriem ir vairāk nekā 201 aģents. Tas maksā 128’000 USD gadā.
Lai to izmēģinātu pirms uzsākat maksāt, varat reģistrēties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Apskatiet Jira alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra uzņēmumiem, kas darbojas finanšu pakalpojumu, izglītības un valsts pārvaldes jomā.
Freshservice ir apkalpošanas dienesta programmatūra, kas tuvina viedo automatizāciju klientiem un palīdz nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu.
Uzņēmumu vidū, kas izmanto Freshservice, varat atrast VICE Media, TaylorMade Golf un Chargebee.
Lai piekļūtu Freshservice funkcijām, varat abonēt paketes par $15, $40, $75 vai $95 vienam aģentam mēnesī, kur jānorēķinās reizi gadā.
Pirms izlemjat par labāko paketi savam uzņēmumam, varat izmēģināt Freshservice, reģistrējoties viņu 21 dienas bezmaksas paketei.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra visiem uzņēmumiem, kas cenšas veidot ilgstošas attiecības ar saviem klientiem.
Ar vairāk nekā 50’000 klientu visā pasaulē, Freshdesk neliks vilties nevienam uz klientu vērstam uzņēmumam.
Daži no Freshdesk pastāvīgajiem klientiem ir Decathlon, Aramex un Bridgestone.
Ja jums ir līdz 10 aģentiem, varat izmantojiet šo servisa dienesta atbalsta programmatūru bez maksas. Tomēr varat arī izvēlēties abonēšanas paketes vienam aģentam mēnesī par €15, €49 vai €79, norēķinoties reizi gadā.
Ja vispirms vēlaties to izmēģināt, varat izmantot viņu 21 dienas bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Izvērtējiet Freshdesk alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra augošiem uzņēmumiem, kas cenšas nodrošināt pārsteidzošu klientu apkalpošanu.
Vairāk nekā 160’000 uzņēmumu uzticas Zendesk lai tas palīdzētu noslēgt darījumus un rūpēties par saviem klientiem.
Starp Zendesk apmierinātajiem klientiem varat atrast Polaris, Modsy un BoxyCharm.
Viņu cenu paketes sākas no €19/aģentam/mēnesī un turpinās ar €49 un €99 iespējām. Par visiem jānorēķinās reizi gadā.
Pirms pirkuma veikšanas varat reģistrēties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam un iepazīties ar šo apkalpošanas dienesta platformu.
Apskatiet Zendesk alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra visu izmēru uzņēmumiem e-komercijas un daudzās citās jomās. >
Gorgias palīdz vairāk nekā 9000 uzņēmumu palielināt ieņēmumus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi ar savu lietotni, kas īpaši izstrādāta priekš Shopify.
To zīmolu vidū, kas paļaujas uz Gorgias, ir arī Steve Madden, Bokksu un Marine Layer.
Varat sākt lietot Gorgias apkalpošanas dienesta programmatūru, abonējot kādu no paketēm: $50, $300 vai $750 mēnesī. Ja vēlaties iegūt pielāgotu cenu paketi, sazinieties ar Gorgias komandu.
Pirms izlemjat izmantot maksas versiju, varat izmēģināt Gorgias, reģistrējoties bezmaksas izmēģinājumam.
Apskatiet Gorgias alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra dažāda lieluma uzņēmumiem dažādās jomās.
Salesforce Service Cloud ļauj nodrošināt holistisku klientu apkalpošanu, izmantojot MI un integrējot populārus atbalsta kanālus.
Starp Salesforce Service Cloud klientiem varat atrast IBM, Mercedes-Benz un NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud piedāvā četras cenu iespējas – $25, $75, $150 un $300/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Ja vispirms vēlaties to izmēģināt, varat reģistrēties viņu 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra visu lielumu un nozaru uzņēmumiem.
Pateicoties SysAid daudzajām automatizācijas iespējām, viņu klienti var pārvaldīt katru pieteikumu un klientu mijiedarbību, pievēršot tai pelnīto uzmanību.
li>
SysAid uzticas labi zināmi uzņēmumi, tostarp The Guardian, Bacardi un Fuji Xerox.
Lai vairāk uzzinātu par SysAid cenām, sazinieties ar viņu komandu, lai iegūtu tādu paketi, kas atbilst jūsu vajadzībām.
Ja vēlaties to izmēģināt bez jebkādiem nosacījumiem, varat reģistrēties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Izvērtējiet SysAid alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra uzņēmumiem, kas klientu atbalstam izmanto Gmail vai Google Apps.
Hiver ir izcila apkalpošanas dienesta platforma, kas izstrādāta priekš Google Workspace. Tas palīdz vairāk nekā 1500 uzņēmumiem nevainojami vadīt savus kontaktu centrus no Gmail.
Hiver uzticas daudzi uzņēmumi, piemēram, Course Hero, Upwork un AppsFlyer.
Varat sākt izmantot Hiver funkcijas un funkcionalitāti par $15, $39 vai $59/lietotājam/mēnesī.
Hiver piedāvā arī iespēju bez maksas izmēģināt savu palīdzības dienesta programmatūru, ja reģistrējaties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Apskatiet Hiver alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra visiem uzņēmumiem, kas vēlas palielināt darbības efektivitāti.
Front izmanto vairāk nekā 7500 visu nozaru uzņēmumi, pateicoties tā pārsteidzošajiem sadarbības rīkiem un darbplūsmas optimizācijas iespējām.
Svarīgākās komandas dažādos uzņēmumos izmanto Front, tostarp Instructure, Culture Amp un Morningside.
Varat izvēlēties kādu no trim Front cenām – $19, $49 vai $99/personai/mēnesī.
Ir arī iespēja reģistrēties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai to notestētu pirms pirkuma veikšanas.
Izpētiet Front alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra visu nozaru uzņēmumiem, kas ir apņēmušies nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.
HubSpot Service Hub darbojas vairāk nekā 120 valstīs un apkalpo vairāk nekā 100’000 apmierinātu un laimīgu klientu.
HubSpot Service Hub palīdzības dienesta platformai ir liela klientu bāze, tostarp tādi uzņēmumi kā SoundCloud, GoFundMe un ResellerRatings.
Daži no HubSpot Service Hub rīkiem ir pieejami bez maksas. Tomēr, lai pilnībā izjustu šīs programmatūras potenciālu, varat izvēlēties kādu no trim cenu paketēm, tostarp €41, €414 vai €1104 mēnesī.
Papildus šīm iespējām varat reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam, lai izlemtu, vai tas ir jums piemērots ieguldījums tehnoloģijā.
Apskatiet HubSpot Service Hub alternatīvas.
Labākā palīdzības dienesta programmatūra uzņēmumiem, kas apstrādā mazāka apjoma, bet sarežģītākus pieteikumus.
Šī B2B palīdzības dienesta programmatūra palīdz saviem klientiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu.
Starp uzņēmumiem, kas izmanto TeamSupport apkalpošanas dienesta platformu, varat atrast Comcast, Teladoc Health un Fujifilm.
Lai sāktu lietot šo programmatūru, varat izvēlēties kādu no šīm paketēm: $49, $69 vai $119/aģentam/mēnesī.
Izvērtējiet TeamSupport alternatīvas.
Mēs varētu piekrist, ka izvēlei ir milzum daudz iespēju, taču neuztraucieties, mēs esam atlasījuši 5 populārākās, lai jūs varētu salīdzināt.
Daži no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem demonstrācijas zvanos saistībā ar palīdzības dienesta programmatūru:
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras ieviešanu parasti var veikt diezgan ātri.
Šeit ir norādīti soļi, kas jāveic, lai viss sāktu darboties.
Lai gan vislabākās visaptverošās klientu apkalpošanas programmatūras atrašana katram uzņēmumam ir nedaudz izaicinājums, tomēr tā, uz kuru varat paļauties visvairāk, ir LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra. Tā piedāvā ne tikai lielu daudzumu būtisku un uzlabotu funkciju, bet arī vairāk nekā 150 integrācijas, lai jūs zināt, ka varat izveidot vienotu pieredzi saviem klientiem un uzlabot klientu noturēšanu.
LiveAgent ir nepārprotams uzvarētājs šajā kategorijā. Tas piedāvā patiesi daudzkanālu pieredzi ar tā iebūvēto pieteikumu apstrādes programmatūru, ātrāko pieejamo čata logrīku un izcilu zvanu centra risinājumu.
Dažādiem uzņēmumiem ir atšķirīgas prasības. Tomēr LiveAgent tiešsaistes palīdzības dienesta programmatūra ir labākā, pamatojoties gan uz tās funkciju daudzumu, gan kvalitāti. Tas palīdzēs jums palielināt aģentu produktivitāti, vienlaikus saglabājot klientu jūsu uzņēmējdarbības centrā.
LiveAgent šeit atkal izceļas. Ar tā bezmaksas palīdzības dienesta iespēju, tas ir patiesi pieejams ikvienam neatkarīgi no tā, vai jūs strādājat nelielā jaunuzņēmumā vai jau starptautiski pazīstamā un lielā uzņēmumā. Varat pat palielināt vai samazināt pakalpojuma mērogu, pamatojoties uz savām vajadzībām, lai varētu būt pārliecināts, ka vienmēr saņemat tieši to, kas jums nepieciešams.
LiveAgent pastāvīgi lepojas ar augstiem vērtējumiem tādās vietnēs kā Capterra, TrustRadius un G2. Kopiena izbauda tā plašo funkciju un integrāciju klāstu par pieņemamu cenu.
Ja meklējat palīdzības dienesta programmatūru, kuru ir viegli iestatīt, LiveAgent ir jums piemērots variants. Jums nav jāuztraucas par IT nodaļas iesaistīšanu, kā arī jums nav jāzina programmēšana. Šis palīdzības dienesta risinājums ir viegli pieejams ikvienam, tostarp tiem, kuri neuzskata sevi par īpašiem lietpratējiem tehnoloģiju jomā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team