Meklējat alternatīvu Hiver?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Hiver alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārveidojiet savu kopīgo iesūtni par daudzkanālu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes risinājumu. LiveAgent apstrādā vairāk klientu saziņas ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno vairākus kanālus. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu, izmantojot papildu e-pasta kontus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru vai klientu portālu.

Nodrošiniet pasaules līmeņa klientu apkalpošanu un efektīvāk apkalpojiet uzņēmuma komunikāciju. Sāciet jau šodien savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un iegūstiet LiveAgent pieredzi.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

Hiver un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentHiver
Pieteikumu apstrāde✅Jā❌Nē
Tiešsaistes čats✅Jā❌Nē
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā❌Nē
Facebook ✅Jā❌Nē
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā❌Nē
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā❌Nē
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ❌Nē
Neierobežotas čata pogas✅Jā❌Nē
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā❌Nē
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā✅Jā
Forward emails to your LiveAgent

Viegli apstrādājiet ienākošos e-pasta ziņojumus

Apnikušas neskaitāmas e-pasta pieteikšanās un pārslēgšanās starp logiem? Sāciet izmantot risinājumu, kas apvieno visus klientu e-pastus vienā iesūtnē. Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma ir vairāk nekā Gmail vai Outlook, varat arī pievienot e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.

To papildina uzlabotā filtrēšana un citas lieliskas funkcijas, lai jūs varētu koncentrēties uz vislabākās klientu pieredzes nodrošināšanu. Apskatiet pilnu pieteikumu apstrādes funkciju sarakstu, ko piedāvā LiveAgent.

Vienota platforma, kas paredzēta komandas produktivitātei

Uzlabojiet pakalpojumu izcilību, izmantojot papildu kanālus

Nodrošiniet nevainojamu servisu klientiem ar daudzveidīgu rīku kopu, kas apstrādā katru svarīgo klientu saziņas kanālu. Paveiciet darbu, izmantojot klientu apkalpošanas platformu, kas ietver e-pastu, tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi, zvanu centru, klientu portālu, Viber, WhatsApp un sociālo mediju — Facebook, Instagram un Twitter. Izveidojiet jaudīgu darbplūsmu starp visiem kanāliem un sniedziet saviem klientiem personalizētu servisa pieredzi.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Atbildiet klientiem no populārākajiem kanāliem, izmantojot LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet ātrāko pieejamo tērzēšanas logrīku

Tiešsaistes čats ir lielisks rīks, lai ātri sniegtu klientu atbalstu, pateicoties jūsu tīmekļa vietnē ievietotam logrīkam. LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atvieglo un paātrina klientu ziņapmaiņu. Tas tiek papildināts arī ar tādiem līdzekļiem kā reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi čata uzaicinājumi un citi, kas nodrošina paplašinātu funkcionalitāti. Pielāgojiet logrīku savam zīmolam, lai tas atbilstu jūsu uzņēmumam un sniegtu ikvienam personisku, uz klientu orientētu pakalpojumu.

Pievienojiet palīdzības dienestam tiešsaistes tērzēšanas logrīku ar modernām funkcijām

Kļūstiet par apmierinātu klientu, lai arī Jūsu klienti būtu apmierināti

Mēs rūpējamies par visiem saviem klientiem un darām visu iespējamo, lai nodrošinātu viņiem izcilu klientu apkalpošanu. Mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt jums atrisināt jebkādas problēmas vai sniegt informāciju, kad vien jums tas būs nepieciešams.Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai vienkārši piezvanot mums. Varat arī apskatīt mūsu klientu portālu , kurā atrodami noderīgi raksti par LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esat gatavs pārslēgties uz citu koplietošanas iesūtnes programmatūru?

Uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu jau šodien. Vienkārši sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un pamēģiniet darbu ar LiveAgent rīku komplektu. Ja vēlaties iepazīties ar visu, ko tā spēj, apskatiet iepazīšanās videoklipu, kurā parādīta lielākā daļa funkciju un to izmantošana. Pārejiet uz LiveAgent jau šodien un sniedziet atbalstu klientiem visos svarīgākajos kanālos.

Saistītie Raksti arAlternatīva Hiver
Sazinieties ar kolēģiem pa tālruni un ātri atrisiniet problēmas, izmantojot iekšējos zvanus. Iekšējie zvani ir vienkāršs un ērts savienojuma izveides veids.

Iekšējie zvani

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un palielina klientu apmierinātību ar pielāgojamām funkcijām.

Veiciet vairākas darbības vienlaicīgi, izmantojot masveida darbības. Ar diviem klikšķiem varat atrisināt, pārsūtīt vai dzēst palīdzības pieteikumus LiveAgent programmā.

Masveida darbības

LiveAgent piedāvā tālruņa atbalstu un palīdzības pieteikumu sistēmu. To izmantojot, var atlīdzināt vairākus palīdzības pieteikumus vienlaicīgi un citas masveida darbības.

LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi

LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Klientu apmierinātība ir saistīta ar biznesa veiksmi. Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti un reklāmguvumu. LiveAgent ir novērtēta kā labākā klientu apkalpošanas programmatūra, piedāvājot vairāk nekā 180 funkcijas un drošu mākoņbāzētu sistēmu.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x