Pārveidojiet savu kopīgo iesūtni par daudzkanālu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes risinājumu. LiveAgent apstrādā vairāk klientu saziņas ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno vairākus kanālus. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu, izmantojot papildu e-pasta kontus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru vai klientu portālu.
Nodrošiniet pasaules līmeņa klientu apkalpošanu un efektīvāk apkalpojiet uzņēmuma komunikāciju. Sāciet jau šodien savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un iegūstiet LiveAgent pieredzi.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Hiver
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Hiver nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Hiver nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
Hiver nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Hiver nepiedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
Hiver nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
Hiver nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
Hiver nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
Hiver nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Hiver nepiedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
Hiver nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Hiver piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $29/aģentam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
Hiver nepiedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
Hiver nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
Hiver nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
|
Hiver piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $15/aģentam/mēnesī
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Hiver nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Hiver nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Hiver nepiedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Hiver nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Hiver piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
|
Apnikušas neskaitāmas e-pasta pieteikšanās un pārslēgšanās starp logiem? Sāciet izmantot risinājumu, kas apvieno visus klientu e-pastus vienā iesūtnē. Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma ir vairāk nekā Gmail vai Outlook, varat arī pievienot e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.
To papildina uzlabotā filtrēšana un citas lieliskas funkcijas, lai jūs varētu koncentrēties uz vislabākās klientu pieredzes nodrošināšanu. Apskatiet pilnu pieteikumu apstrādes funkciju sarakstu, ko piedāvā LiveAgent.
Nodrošiniet nevainojamu servisu klientiem ar daudzveidīgu rīku kopu, kas apstrādā katru svarīgo klientu saziņas kanālu. Paveiciet darbu, izmantojot klientu apkalpošanas platformu, kas ietver e-pastu, tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālo mediju — Facebook, Instagram un Twitter. Izveidojiet jaudīgu darbplūsmu starp visiem kanāliem un sniedziet saviem klientiem personalizētu servisa pieredzi.
Tiešsaistes čats ir lielisks rīks, lai ātri sniegtu klientu atbalstu, pateicoties jūsu tīmekļa vietnē ievietotam logrīkam. LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atvieglo un paātrina klientu ziņapmaiņu. Tas tiek papildināts arī ar tādiem līdzekļiem kā reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi čata uzaicinājumi un citi, kas nodrošina paplašinātu funkcionalitāti. Pielāgojiet logrīku savam zīmolam, lai tas atbilstu jūsu uzņēmumam un sniegtu ikvienam personisku, uz klientu orientētu pakalpojumu.
Mēs rūpējamies par visiem saviem klientiem un darām visu iespējamo, lai nodrošinātu viņiem izcilu klientu apkalpošanu. Mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt jums atrisināt jebkādas problēmas vai sniegt informāciju, kad vien jums tas būs nepieciešams.Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai vienkārši piezvanot mums. Varat arī apskatīt mūsu klientu portālu , kurā atrodami noderīgi raksti par LiveAgent.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Hiver ir daudz alternatīvu, bet tikai dažas no tām var nodrošināt daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, daudz funkciju un integrāciju par pieņemamu cenu. LiveAgent ir tās visas, un Jūs varat to izmantot, lai apstrādātu e-pasta sarunas, tērzēšanu, zvanu centru, sociālos plašsaziņas līdzekļus un klientu portālu.
LiveAgent var izmantot, lai apvienotu vairākus e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem. Nav svarīgi, vai izmantojat Gmail, Outlook vai kādu citu pakalpojumu, Jūs varat tos visus savienot vienā risinājumā.
Draudzīgi cenu plāni un vairākas iespējas saziņai ar klientiem. Izvēlieties kanālus, kurus vēlaties izmantot, lai sasniegtu vairāk klientu. Sniedziet vairāk nekā tikai e-pasta biļešu atbalstu un iegūstiet lielāku kontroli un daudzveidību pār savu palīdzības dienestu.
Vairāku e-pasta kontu pārvaldība prasa nepārtrauktu pārslēgšanos un uzmanības pievēršanu jauniem e-pastiem. Koplietojamā iesūtne nozīmē, ka Jūs varat apvienot visus savus e-pasta kontus vienā vietā, iegūstot labāku kontroli pār ienākošajiem e-pastiem, nodrošinot ātrākas atbildes klientiem un ietaupot vairāk laika, to darot.
Koplietojamā iesūtne nozīmē mazāk pavadīta laika, pārslēdzoties starp ienākošajiem e-pastiem, un ātrāk sniedzot atbildes klientiem vai komandas biedriem. LiveAgent koplietošanas iesūtnē ir iekļautas viedas palīdzības pieteikumus piešķiršanas opcijas, vienlīdzīgi sadalot atbildību starp aģentiem.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.
Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?
Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.
Meklējat alternatīvu Vocalcom?
Liveagent un Vocalcom ir divas klientu atbalsta programmatūras, kas piedāvā dažādas integrācijas un funkcijas, lai uzlabotu klientu pieredzi. Abi piedāvā pieteikumu apstrādes, tiešsaistes čatu, un zvanu centrus, bet Liveagent piedāvā arī automatizāciju un komandas, klientu forumus un videozvanus, un neierobežotu vietņu un e-pastu skaitu un zvanu ierakstus, kamēr Vocalcom piedāvā pašapkalpošanās servisus un pieteikumu kataloģizēšanu. Abas programmatūras piedāvā arī integrāciju ar sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Liveagent un Vocalcom abas piedāvā neierobežotu vēsturi un neierobežoti pieprasījumu iesniegšanas skaitu, un atbalsta 24/7.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem