Meklējat alternatīvu Hiver?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Hiver alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārveidojiet savu kopīgo iesūtni par daudzkanālu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes risinājumu. LiveAgent apstrādā vairāk klientu saziņas ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno vairākus kanālus. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu, izmantojot papildu e-pasta kontus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru vai klientu portālu.

Nodrošiniet pasaules līmeņa klientu apkalpošanu un efektīvāk apkalpojiet uzņēmuma komunikāciju. Sāciet jau šodien savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un iegūstiet LiveAgent pieredzi.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ietaupiet ar LiveAgent

Hiver un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent Hiver
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
Hiver nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
Hiver nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
Hiver nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Hiver nepiedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Hiver nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Hiver nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Hiver nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Hiver nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
Hiver nepiedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Hiver nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Hiver piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $29/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
Hiver nepiedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
Hiver nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Hiver nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
Hiver piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $15/aģentam/mēnesī
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Hiver nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Hiver nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Hiver nepiedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Hiver nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Hiver piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Forward emails to your LiveAgent

Viegli apstrādājiet ienākošos e-pasta ziņojumus

Apnikušas neskaitāmas e-pasta pieteikšanās un pārslēgšanās starp logiem? Sāciet izmantot risinājumu, kas apvieno visus klientu e-pastus vienā iesūtnē. Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma ir vairāk nekā Gmail vai Outlook, varat arī pievienot e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.

To papildina uzlabotā filtrēšana un citas lieliskas funkcijas, lai jūs varētu koncentrēties uz vislabākās klientu pieredzes nodrošināšanu. Apskatiet pilnu pieteikumu apstrādes funkciju sarakstu, ko piedāvā LiveAgent.

Vienota platforma, kas paredzēta komandas produktivitātei

Uzlabojiet pakalpojumu izcilību, izmantojot papildu kanālus

Nodrošiniet nevainojamu servisu klientiem ar daudzveidīgu rīku kopu, kas apstrādā katru svarīgo klientu saziņas kanālu. Paveiciet darbu, izmantojot klientu apkalpošanas platformu, kas ietver e-pastu, tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālo medijuFacebook, Instagram un Twitter. Izveidojiet jaudīgu darbplūsmu starp visiem kanāliem un sniedziet saviem klientiem personalizētu servisa pieredzi.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Atbildiet klientiem no populārākajiem kanāliem, izmantojot LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet ātrāko pieejamo tērzēšanas logrīku

Tiešsaistes čats ir lielisks rīks, lai ātri sniegtu klientu atbalstu, pateicoties jūsu tīmekļa vietnē ievietotam logrīkam. LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atvieglo un paātrina klientu ziņapmaiņu. Tas tiek papildināts arī ar tādiem līdzekļiem kā reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi čata uzaicinājumi un citi, kas nodrošina paplašinātu funkcionalitāti. Pielāgojiet logrīku savam zīmolam, lai tas atbilstu jūsu uzņēmumam un sniegtu ikvienam personisku, uz klientu orientētu pakalpojumu.

Pievienojiet palīdzības dienestam tiešsaistes tērzēšanas logrīku ar modernām funkcijām

Kļūstiet par apmierinātu klientu, lai arī Jūsu klienti būtu apmierināti

Mēs rūpējamies par visiem saviem klientiem un darām visu iespējamo, lai nodrošinātu viņiem izcilu klientu apkalpošanu. Mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt jums atrisināt jebkādas problēmas vai sniegt informāciju, kad vien jums tas būs nepieciešams.Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai vienkārši piezvanot mums. Varat arī apskatīt mūsu klientu portālu , kurā atrodami noderīgi raksti par LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esat gatavs pārslēgties uz citu koplietošanas iesūtnes programmatūru?

Uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu jau šodien. Vienkārši sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un pamēģiniet darbu ar LiveAgent rīku komplektu. Ja vēlaties iepazīties ar visu, ko tā spēj, apskatiet iepazīšanās videoklipu, kurā parādīta lielākā daļa funkciju un to izmantošana. Pārejiet uz LiveAgent jau šodien un sniedziet atbalstu klientiem visos svarīgākajos kanālos.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kādas ir Hiver alternatīvas?

Hiver ir daudz alternatīvu, bet tikai dažas no tām var nodrošināt daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, daudz funkciju un integrāciju par pieņemamu cenu. LiveAgent ir tās visas, un Jūs varat to izmantot, lai apstrādātu e-pasta sarunas, tērzēšanu, zvanu centru, sociālos plašsaziņas līdzekļus un klientu portālu.

Kas padara LiveAgent par labu Hiver alternatīvu?

LiveAgent var izmantot, lai apvienotu vairākus e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem. Nav svarīgi, vai izmantojat Gmail, Outlook vai kādu citu pakalpojumu, Jūs varat tos visus savienot vienā risinājumā.

Kādas ir Hiver alternatīvas LiveAgent priekšrocības?

Draudzīgi cenu plāni un vairākas iespējas saziņai ar klientiem. Izvēlieties kanālus, kurus vēlaties izmantot, lai sasniegtu vairāk klientu. Sniedziet vairāk nekā tikai e-pasta biļešu atbalstu un iegūstiet lielāku kontroli un daudzveidību pār savu palīdzības dienestu.

Ar ko koplietošanas iesūtne atšķiras no e-pasta kontu koplietošanas?

Vairāku e-pasta kontu pārvaldība prasa nepārtrauktu pārslēgšanos un uzmanības pievēršanu jauniem e-pastiem. Koplietojamā iesūtne nozīmē, ka Jūs varat apvienot visus savus e-pasta kontus vienā vietā, iegūstot labāku kontroli pār ienākošajiem e-pastiem, nodrošinot ātrākas atbildes klientiem un ietaupot vairāk laika, to darot.

Kā koplietojamā iesūtne palīdzēs palielināt manas komandas produktivitāti?

Koplietojamā iesūtne nozīmē mazāk pavadīta laika, pārslēdzoties starp ienākošajiem e-pastiem, un ātrāk sniedzot atbildes klientiem vai komandas biedriem. LiveAgent koplietošanas iesūtnē ir iekļautas viedas palīdzības pieteikumus piešķiršanas opcijas, vienlīdzīgi sadalot atbildību starp aģentiem.

Related Articles to Alternatīva Hiver
Meklējat alternatīvu Dixa? Uzziniet vairāk par LiveAgent pieejamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un funkcijām.

Meklējat alternatīvu Dixa?

Vairāki uzņēmumi apstiprina LiveAgent efektivitāti, izmantojot to klientu atbalstam. Šis produkts palīdz pārstrādāt lielu pieprasījumu skaitu, atbildēt uz e-pastiem laikā, paātrina komunikāciju ar klientiem un piedāvā vērtību par zemāku cenu nekā citi alternatīvi produkti.

Meklējiet īsto alternatīvu osTicket? Salīdziniet LiveAgent un osTicket tagad un iegūstiet labāku klientu atbalsta programmatūru jau šodien.

Meklējiet alternatīvu osTicket?

Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.

Liveagent ir pilnīgs klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Nodrošiniet atbalstu, izmantojot vairākus kanālus un kontus. Nodrošiniet palīdzību ar labākajiem rīkiem un atvieglojiet darbplūsmu ar lielisku pieteikumu apstrādes sistēmu. 4 iemesli, kāpēc uzņēmumi pārslēdzas uz LiveAgent. Ātrākais tiešsaistes čats, mūsu logrīks ir visātrākais tirgū, ar čata ātrumu 2,5 sekundes.

Meklējat alternatīvu Vocalcom?

Liveagent un Vocalcom ir divas klientu atbalsta programmatūras, kas piedāvā dažādas integrācijas un funkcijas, lai uzlabotu klientu pieredzi. Abi piedāvā pieteikumu apstrādes, tiešsaistes čatu, un zvanu centrus, bet Liveagent piedāvā arī automatizāciju un komandas, klientu forumus un videozvanus, un neierobežotu vietņu un e-pastu skaitu un zvanu ierakstus, kamēr Vocalcom piedāvā pašapkalpošanās servisus un pieteikumu kataloģizēšanu. Abas programmatūras piedāvā arī integrāciju ar sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Liveagent un Vocalcom abas piedāvā neierobežotu vēsturi un neierobežoti pieprasījumu iesniegšanas skaitu, un atbalsta 24/7.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju