Bezmaksas Izmēģinājums

Proaktīvi Čata Uzaicinājumi

Vai jūsu vietnē ir problēmas ar augstu atlēcienu līmeni? Vai varbūt jūs domājat, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu?

Vai jūs to zinājāt; “Proaktīvi čata uzaicinājumi var radīt 105% ieguldījumu atdevi un miljoniem dolāru vērtu biznesa labumu?”

Proaktīvi čata uzaicinājumi var vienkārši palīdzēt tīmekļa vietnes apmeklētājiem dažādos klientu pieredzes posmos, uzaicinot viņus uz čatu ar jūsu aģentiem.

Liveagent ir progresīva sistēma, kas nodrošina, ka apmeklētāji tiek aicināti čatot ar jūsu atbalsta aģentiem tikai tad, ja tiešsaistē ir pieejams pietiekami daudz Tiešsaistes Čata pārstāvju.

Čata uzaicinājumu galerija

Reālās dzīves piemērs:

Piemēram, varat uzaicināt klientus čatot pasūtījuma pabeigšanas procesa laikā. Tādējādi jūs varat palielināt viņu pirkšanas drošību, uzlabot viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērst tos par maksājošiem klientiem. Tas viss panākams, vienkārši dodot viņiem īstu cilvēku, ar kuru čatot.

Citas Proaktīva Čata Uzaicinājuma Funkcijas

Izveidojiet vairākus čata uzaicinājumus dažādām klientu grupām

Izveidojiet vairākus proaktīvus čata uzaicinājumus, lai uzrunātu dažāda veida klientus. Lai gan proaktīvie čata uzaicinājumi ir automatizēti, vienmēr ir jācenšas sniegt personalizētu pieredzi. Izveidojiet čata uzaicinājuma pogu jauniem klientiem, kā arī tādiem, kas atgriežas. Izmantojiet unikālu sveiciena ziņu dažādām lapām savā tīmekļa vietnē.

Vienkārši izveidojiet proaktīvus čata uzaicinājumus vairākās valodās

Vai jūs darbojaties vairāk nekā vienā valstī? Vai varbūt jums ir jānodrošina daudzvalodu klientu apkalpošana/atbalsts. Jebkurā gadījumā LiveAgent ļauj pielāgot katrai valodai proaktīva čata pogu, kuru var piešķirt atbilstošajai nodaļai efektīvai darbplūsmai.

Čata-uzaicinājuma-piemērs-LiveAgent

Jums interesē, kādas valodas LiveAgent piedāvā? Skatiet LiveAgent Daudzvalodības funkciju.

Sasniedziet klientu visas klienta pieredzes laikā

Liveagent proaktīvie čata uzaicinājumi ļauj iestatīt ieteicamos vietrāžus URL, lai nodrošinātu maksimālu klientu iesaisti. Klientus varat uzrunāt stratēģiskajos URL/lapās, piemēram;

  • Biežāk uzdoto jautājumu lapa
  • Cenu lapa
  • Produkta lapa
  • Pirkuma pabeigšanas lapa

Iestatiet noteiktu laiku proaktīvajam čata uzaicinājumam

Daudzi uzņēmumi parasti nogaida aptuveni 30 sekundes, pirms tie uzrunā klientu. Ļaujiet klientam nedaudz aplūkot lapu un tikai tad uzrunājiet.

Proaktīvās saziņas ziņojumu automatizēšana

Kaut arī automatizācija ir noderīgs līdzeklis, paturiet prātā, ka tieši cilvēka mijiedarbība rada atšķirību. Tāpēc centieties ziņu padarīt personiskāku. Neizklausieties pēc robota.

Nošķiriet jaunos klientus un klientus, kas atgriežas

Vēl viena lieliska funkcija ir spēja identificēt klientus, kas atgriežas no jauniem klientiem. Čata uzaicinājuma pogu var pielāgot abiem klientu veidiem.

Uzņēmuma priekšrocības, ko sniedz Proaktīva Čata Uzaicinājumi

  • Klienti, kas iesaistās proaktīvos čatos, ir vairāk ieinteresēti pirkumos, nekā klienti, kas nav
  • Reālā laika ērtības apmeklētājiem
  • Vidējais tiešsaistes čata reklāmguvumu pieaugums par 23%
  • Konkurences priekšrocības
  • Paaugstināta klientu apmierinātība
  • Klientiem ir tūlītēja pieeja palīdzībai

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

FREE TRIAL

Proaktīvu Čata Uzaicinājumu Dizaina iespējas

  • Sānu
  • Stūra
  • Centra
  • Pielāgots

Lai apskatītu visas noformējuma iespējas, izmantojiet Proaktīvo Uzaicinājumu galeriju.

Pielāgojiet

  • Attēlu
  • Tekstu (Virsrakstu, Sveiciena ziņu)
  • Proaktīvās tiešsaistes čata pogas atrašanās vieta
  • Pogas krāsas

Pieejamie iestatījumi

  • Iespēja atstāt bezsaistes ziņojumus
  • Vēlreiz paslēpt proaktīvās tiešsaistes čata pogu
  • Atļaut paslēpt sveiciena ziņu
  • Valodas izvēle
  • Izvēlieties vēlamo nodaļu

Bonusa padomi, lai efektīvi izmantotu proaktīvos čata uzaicinājumus

Neesiet uzmācīgs

Proaktīvajam tiešsaistes čata uzaicinājumam ir jādarbojas kā iespējai, tāpēc tas nav jāuzspiež. Tas viegli var kļūt kaitinošs, un klients var pieņemt lēmumu atstāt jūsu vietni un doties pie konkurenta. Tātad, ja klients nolemj atteikt čatu, nesūtiet ķēdes ziņas, lai sazinātos ar to. Klients jūs informēs, ja viņam būs nepieciešama jūsu palīdzība.

Pārbaudiet

Ja neesat pārliecināts, kad, kur un kā proaktīvi sazināties ar klientiem, vienkārši pārbaudiet un skatieties. Bet laba doma ir ļaut klientam mazliet aplūkot lapu, vēlams vismaz 30 sekundes. Pēc tam vienkārši iepazīstiniet ar sevi un ļaujiet patērētājam uzzināt, ka esat tepat blakus, lai palīdzētu viņiem, ja esiet vajadzīgi. To pārbaudot, jūs atklāsit savu klientu vēlmes. Iespējams, uzzināsit, ka proaktīvais tiešsaistes čats ir jāizmanto tikai konkrētos vietrāžos URL, piemēram, pasūtījuma pabeigšanas vai cenu lapā.

Zināšanu bāzes resursi

Šis ir paamācība soli pa solim, lai īstenotu proaktīvu tiešsaistes čata uzaicinājumu.

Vai neesat pārliecināts, kādus iepazīšanās ziņu izmantot? Šeit ir norādītas Proaktīva Tiešsaistes Čata Sagataves Kopēšanai un Ielīmēšanai.

Vēlaties uzzināt vairāk? Skatiet 25 labākos WordPress čata spraudņus.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju