Vai jūsu vietnē ir problēmas ar augstu atlēcienu līmeni? Vai varbūt jūs domājat, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu?
Vai jūs to zinājāt; “Proaktīvi čata uzaicinājumi var radīt 105% ieguldījumu atdevi un miljoniem dolāru vērtu biznesa labumu?”
Proaktīvi čata uzaicinājumi var mājaslapas apmeklētājiem viegli palīdzēt klienta pieredzes posmos, uzaicinot viņus uz čatu ar jūsu aģentiem.
Liveagent ir progresīva sistēma, kas nodrošina, ka apmeklētāji tiek aicināti čatot ar jūsu atbalsta aģentiem tikai tad, ja tiešsaistē ir pieejams pietiekami daudz Tiešsaistes Čata pārstāvju.
Reālās dzīves piemērs:
Piemēram, varat uzaicināt klientus čatot pasūtījuma pabeigšanas procesa laikā. Tādējādi jūs varat palielināt viņu pirkšanas drošību, uzlabot viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērst tos par maksājošiem klientiem. Tas viss panākams, vienkārši dodot viņiem īstu cilvēku, ar kuru čatot.
Citas Proaktīva Čata Uzaicinājuma Funkcijas
Izveidojiet vairākus čata uzaicinājumus dažādām klientu grupām
Izveidojiet vairākus proaktīvus čata uzaicinājumus, lai uzrunātu dažāda veida klientus. Lai gan proaktīvie čata uzaicinājumi ir automatizēti, vienmēr ir jācenšas sniegt personalizētu pieredzi. Izveidojiet čata uzaicinājuma pogu jauniem klientiem, kā arī tādiem, kas atgriežas. Izmantojiet unikālu sveiciena ziņu dažādām lapām savā tīmekļa vietnē.
Vienkārši izveidojiet proaktīvus čata uzaicinājumus vairākās valodās
Vai jūs darbojaties vairāk nekā vienā valstī? Vai varbūt jums ir jānodrošina daudzvalodu klientu apkalpošana/atbalsts. Jebkurā gadījumā LiveAgent ļauj pielāgot katrai valodai proaktīva čata pogu, kuru var piešķirt atbilstošajai nodaļai efektīvai darbplūsmai.
Jums interesanti, kādas valodas LiveAgent piedāvā? Skatiet LiveAgent Daudzvalodības funkciju.
Sasniedziet klientu visas klienta pieredzes laikā
Liveagent proaktīvie čata uzaicinājumi ļauj iestatīt ieteicamos vietrāžus URL, lai nodrošinātu maksimālu klientu iesaisti. Klientus varat uzrunāt stratēģiskajos URL/lapās, piemēram;
- Biežāk uzdoto jautājumu lapa
- Cenu lapa
- Produkta lapa
- Pirkuma pabeigšanas lapa
Iestatiet noteiktu laiku proaktīvajam čata uzaicinājumam
Daudzi uzņēmumi parasti nogaida aptuveni 30 sekundes, pirms tie uzrunā klientu. Ļaujiet klientam nedaudz aplūkot lapu un tikai tad uzrunājiet.
Proaktīvās saziņas ziņojumu automatizēšana
Kaut arī automatizācija ir noderīgs līdzeklis, paturiet prātā, ka tieši cilvēka mijiedarbība rada atšķirību. Tāpēc centieties ziņu padarīt personiskāku. Neizklausieties pēc robota.
Nošķiriet jaunos klientus un klientus, kas atgriežas
Vēl viena lieliska funkcija ir spēja identificēt klientus, kas atgriežas no jauniem klientiem. Čata uzaicinājuma pogu var pielāgot abiem klientu veidiem.
Uzņēmuma priekšrocības, ko sniedz Proaktīva Čata Uzaicinājumi
- Klienti, kas iesaistās proaktīvos čatos, ir vairāk ieinteresēti pirkumos, nekā klienti, kas nav
- Reālā laika ērtības apmeklētājiem
- Vidējais tiešsaistes čata reklāmguvumu pieaugums par 23%
- Konkurences priekšrocības
- Paaugstināta klientu apmierinātība
- Klientiem ir tūlītēja pieeja palīdzībai
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Proaktīvu Čata Uzaicinājumu Dizaina iespējas
- Sānu
- Stūra
- Centra
- Pielāgots

Lai apskatītu visas noformējuma iespējas, dodieties uz Proaktīvo uzaicinājumu galeriju.
Pielāgojiet
- Attēlu
- Tekstu (Virsrakstu, Sveiciena ziņu)
- Proaktīvās tiešsaistes čata pogas atrašanās vieta
- Pogas krāsas
Pieejamie iestatījumi
- Iespēja atstāt bezsaistes ziņojumus
- Vēlreiz paslēpt proaktīvās tiešsaistes čata pogu
- Atļaut paslēpt sveiciena ziņu
- Valodas izvēle
- Izvēlieties vēlamo nodaļu
Bonusa padomi, lai efektīvi izmantotu proaktīvos čata uzaicinājumus
Neesiet uzmācīgs
Proaktīvajam tiešsaistes čata uzaicinājumam ir jādarbojas kā iespējai, tāpēc tas nav jāuzspiež. Tas viegli var kļūt kaitinošs, un klients var pieņemt lēmumu atstāt jūsu vietni un doties pie konkurenta. Tātad, ja klients nolemj atteikt čatu, nesūtiet ķēdes ziņas, lai sazinātos ar to. Klients jūs informēs, ja viņam būs nepieciešama jūsu palīdzība.
Pārbaudiet
Ja neesat pārliecināts, kad, kur un kā proaktīvi sazināties ar klientiem, vienkārši pārbaudiet un skatieties. Bet laba doma ir ļaut klientam mazliet aplūkot lapu, vēlams vismaz 30 sekundes. Pēc tam vienkārši iepazīstiniet ar sevi un ļaujiet patērētājam uzzināt, ka esat tepat blakus, lai palīdzētu viņiem, ja esiet vajadzīgi. To pārbaudot, jūs atklāsit savu klientu vēlmes. Iespējams, uzzināsit, ka proaktīvais tiešsaistes čats ir jāizmanto tikai konkrētos vietrāžos URL, piemēram, pasūtījuma pabeigšanas vai cenu lapā.
Zināšanu bāzes resursi
Šis ir paamācība soli pa solim, lai īstenotu proaktīvu tiešsaistes čata uzaicinājumu.
Neesat pārliecināts, kādas iepazīšanās ziņas izmantot? Šeit ir sniegtas Proaktīva Tiešsaistes Čata Sagataves Kopēšanai un Ielīmēšanai.
Vēlaties uzzināt vairāk? Skatiet 25 labākos WordPress čata spraudņus.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Apmāciet savas komandas klientu pieredzes saziņas pamatos
Videos - Apmaciet Savas Komandas Klientu Pieredzes Sazinas Pamatos
Kā čatboti var uzlabot klientu apkalpošanu?
Čatboti var uzlabot klientu apkalpošanu, bet tajā pašā laikā tiem ir daudz ierobežojumu. Trūkst personalizācijas un emocionālā atbalsta, kā arī spējas pieņemt lēmumus un izvairīties no kļūdām.
Kā atbildēt uz klienta pieprasījumu
Efektīva klientu apkalpošana ir būtiska uzņēmuma reputācijai un izaugsmē. Sliktas apkalpošanas rezultātā ASV uzņēmumi zaudē aptuveni $41 miljardu gadā. Labāka apkalpošana var veicināt klientu apmierinātību un ieņēmumu pieaugumu.
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru klientu saziņa tiek uzlabota, attiecības tiek optimizētas, un ir vairāk pārdošanas iespēju. Pētījums liecina, ka klienti ir atvērti proaktīvai saziņai no uzņēmumiem.