Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Proaktīvas čata sagataves

Reaktīva klientu apkalpošana ir bijusi norma gadiem ilgi, tomēr arvien vairāk uzņēmumu izmanto proaktīvāku pieeju, kas ir izrādījusies ļoti efektīva. Patiesībā BT pētījumā konstatēts, ka 78% patērētāju patīk, ka organizācijas konstatē, ka viņiem ir bijušas grūtības ar tīmekļa vietnes apguvi/pasūtījuma izveidi, un tieši sazinās ar viņiem, lai mēģinātu palīdzēt. Tam paredzēti proaktīvi čata ielūgumi. Aktivizējami, balstoties uz notikumiem, ļoti personalizēti un nevainojami laikā veikti proaktīvi čata uzaicinājumi var uzlabot lietotāja pieredzi, nodrošināt klientu apmierinātību un nodrošināt vairāk pārdošanas darījumus.

Čata uzaicinājumu galerija
Proaktīva čata piemērs

Kas ir proaktīvs čats?

Atšķirībā no reaktīvā čataproaktīvo čatu uzsāk uzņēmums (manuāli vai automātiski). Automatizēti proaktīvi čata uzaicinājumi var tikt aktivizēti, pamatojoties uz konkrētu apmeklētāju informāciju, iepriekš definētām komandām un dažādām darbības metrikām, piemēram, pašreizējo pārlūkošanas lapu, to reižu skaitu, kad viņi ir apmeklējuši jūsu vietni, laiku, ko viņi ir pavadījuši, pārlūkojot jūsu vietni, un citas.

Izmantojot stratēģiski, proaktīvais čats var palīdzēt vairot uzticību apmeklētājiem pirmajā reizē, palielināt lietotāju iesaistīšanos, palielināt klientu apmierinātību (saskaņā ar kādu pētījumu 94% klientu, kuri bija proaktīvi uzaicināti čatā, bija vidēji vai ļoti apmierināti ar šādu pieredzi), novērst pirkumu groza pamešanu, samazināt atlēcienu līmeni, palielināt reklāmguvumu skaitu un palielināt vidējo pasūtījuma apjomu.

Proaktīvs čata ielūgums
Proaktīvu čata ielūgumu galerija

Proaktīva čata paraugprakse

  • Dodiet apmeklētājiem laiku apskatīties apkārt pirms uzaicināt čatot— iestatiet pareizo laiku, ņemot vērā vidējo laiku, kas pavadīts katrā lapā.
  • Atvieglojiet apmeklētājiem iespēju pieņemt vai noraidīt proaktīvu čata uzaicinājumu, lai nodrošinātu, ka viņi kontrolē savu čatošanas pieredzi.
  • Nesūtiet vairākus čata uzaicinājumus vienas pārlūkošanas sesijas laikā, it īpaši pēc tam, kad apmeklētājs jūsu uzaicinājumu jau ir vienreiz noraidījis.
  • Neiespējojiet proaktīvu čatu katrā lapā, tas var tikai kaitināt apmeklētājus — tā vietā izvēlieties stratēģiskās lapas (piemēram, produktu/cenu/groza lapas).
  • Izvairieties no ziņojumiem, kas ir pārāk vispārīgi. Pielāgojiet proaktīvos čata uzaicinājumus, kā arī pielāgojiet tos katrai lapai.
Proaktīvas čata sagataves

Proaktīvā čata sagataves dažādiem scenārijiem

Proaktīvi čata ielūgumi pirmās reizes apmeklētājiem

Proaktīvi čata uzaicinājumi atkārtotiem apmeklētājiem

Proaktīvi čata ielūgumi nedrošiem apmeklētājiem

Produktu lapu proaktīvu čatu ielūgumi

Proaktīvi čata ielūgumi cenu lapām

Proaktīvi čata ielūgumi pasūtījuma pabeigšanas lapām

Proaktīvi čata uzaicinājumi augsta atlēcienu līmeņa lapām

Biežāk uzdoto jautājumu lapu proaktīvie čata ielūgumi

Proaktīvi čata uzaicinājumi, lai varētu veikt šķērspārdošanu/piepārdošanu

Nozarei raksturīgie proaktīva čata piemēri

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas būtu jāiekļauj proaktīvā čata uzaicinājumā?

Uzsākot čatu, jūs, visticamāk, vēlaties iegūt informāciju no klienta, kas palīdzēs ātri atrisināt klienta problēmu. Uzsākot čatu, jums ir jāuzdod klientam jautājums par viņu problēmu, pasūtījuma informāciju utt. Lai kāda informācija tiktu iegūta, ņemiet to vērā, lai varētu izmantot klienta problēmu risināšanai.

Kā ar tiešsaistes čatu atbildēt dusmīgam klientam?

Lai atbildētu dusmīgam klientam, iepauzējiet, lai nomierinātos, tad uzrakstiet atbildi, kas vērsta uz risinājumu. Turklāt noteikti paskaidrojiet, kādas darbības esat veikuši, lai atrisinātu šo problēmu.

Cik garam jābūt proaktīvā tiešsaistes čata uzaicinājumam?

Proaktīvajam tiešsaistes čata uzaicinājumam jābūt kodolīgam un viegli saprotamam.
Tādējādi tam vajadzētu būt 1 līdz 2 teikumus garam.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas būtu jāiekļauj proaktīvā čata uzaicinājumā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uzsākot čatu, jūs, visticamāk, vēlaties iegūt informāciju no klienta, kas palīdzēs ātri atrisināt klienta problēmu. Uzsākot čatu, jums ir jāuzdod klientam jautājums par viņu problēmu, pasūtījuma informāciju utt. Lai kāda informācija tiktu iegūta, ņemiet to vērā, lai varētu izmantot klienta problēmu risināšanai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā ar tiešsaistes čatu atbildēt dusmīgam klientam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai atbildētu dusmīgam klientam, vispirms iepauzējiet, lai nomierinātos, tad uzrakstiet atbildi, kas vērsta uz risinājumu. Turklāt noteikti paskaidrojiet, kādas darbības esat veicis, lai atrisinātu šo problēmu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt proaktīvaajam tiešsaistes čata uzaicinājumam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Proaktīvajam tiešsaistes čata uzaicinājumam jābūt kodolīgam un viegli saprotamam. Tādējādi tam vajadzētu būt 1 līdz 2 teikumus garam.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju