Lai gan tas izklausās pats par sevi saprotams, reizēm aizmirstas, ka klienti ir ikviena biznesa stūrakmens. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi sazināties ar viņiem, zināt, kā viņi jūtas, ko viņi domā un ko viņi jūsu produktos vai pakalpojumos vērtē visaugstāk. Šīs zināšanas palīdzēs uzlabot piedāvājumu un ilgtermiņā palielināt klientu lojalitāti. Tādējādi klientu apmierinātības aptauju sastādīšanai ir jābūt regulārai mārketinga darbībai, it īpaši, ja jūs strādājat tirgū vai nozarē, kurā konkurence ir intensīva.
Vienā vai otrā brīdī mēs visi esam redzējuši kādu klientu apmierinātības aptauju, lai gan tā ir mazāk populāra, nekā mēs varam iedomāties. Kāpēc tā? Tā kā lielākā daļa uzņēmumu veikto aptauju nav vērstas uz lietotāju pieredzi saistībā ar viņu produktiem vai pakalpojumiem, bet gan tā vietā uz datu vai skaitļu iegūšanu par klientu uztveri un zīmola tēlu. Par laimi, šī pieeja ir pakāpeniski mainījusies, un tagad ir pienācis laiks kāpt vilcienā. Uzziniet par apmierinātības aptaujām un skatiet, kā varat tās izmantot e-komercijas mārketinga komunikācijā.
Ja runa ir par uzņēmējdarbības veikšanu, ļoti svarīga ir pētniecība. Izpēte notiek daudzos veidos, ieskaitot tirgus analīzi, piegādātāju izpēti, paplašinātos jautājumos vai fokusa grupu aptaujās, kas var parādīt, kāda ir jūsu mērķauditorija, viņu demogrāfija, ekonomiskā situācija un intereses. Tomēr, tā kā klientu profili pastāvīgi mainās, pētījumiem ir jābūt nepārtrauktam procesam. Regulāri atjaunojot jūsu pētniecības darbu, uzņēmums spēs attīstīt, attīstīties un kļūt par vēl uzticamāku partneri saviem klientiem ilgtermiņā. Tad kā varat savākt visvairāk datu? Caur apmierinātības aptaujām!
Apmierinātības aptaujas ir jautājumu kopa ar mērķi apkopot gan kvantitatīvos, gan kvalitatīvos datus, kas ļaus definēt un novērtēt, cik apmierināti klienti ir ar produktu, pakalpojumu vai pat pirkšanas procesu. Uzmanības izgaišanas dēļ šīs aptaujas ir jānosūta klientiem pēc tam, kad viņi ir veikuši darījumu, apmeklējuši tiešsaistes veikalu vai sazinājušies ar jūsu uzņēmumu.
Vai kādreiz esat veicis pirkumu fiziskajā veikalā vai devies uz kino un pēc tam saņēmis aptauju, kas vēlas uzzināt par tavu pieredzi? Tā ir klientu apmierinātības aptauja. Lai gan tā var šķist līdzīga citiem apsekojumiem, uzdotie jautājumi būs atkarīgi no sasniedzamā mērķa.
Lai jūs varētu vieglāk novērtēt savu klientu apmierinātību, mēs izveidojām dažas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves, ko varat brīvi izmantot. Iepazīstieties ar zemāk redzamajām sagatavēm, un brīvi tās kopējiet un ievietojiet, pēc tam sāciet mērīt savu klientu apmierinātību.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Patiesībā uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes. Varat nosūtīt pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptauju vienam un tam pašam klientam pēc katra pirkuma veikšanas. Tomēr, ja jūsu biznesa modelis ir saistīts ar biežiem pirkumiem vai ir tādi klientu segmenti, kas no jums pērk regulāri, tad nav labākā doma pēc katra pasūtījuma nosūtīt apmierinātības aptauju.
Kāpēc? Jo tas var nokaitināt klientus. Iedomājieties vienu un to pašu e-pastu no viena uzņēmuma dažas reizes nedēļā. Jūs būtu saērcināts, vai ne?
Ja jūsu klienti parasti iegādājas jūsu produktus vienreiz vai divreiz mēnesī, tad pēc katra pirkuma varat izsūtīt pēcpārdošanas aptauju. Ja jums ir biežāki pircēji, varat iestatīt vienkāršu noteikumu, piemēram, izsūtīt klientu apmierinātības aptauju pēc katra otrā, trešā vai ceturtā pirkuma atkarībā no e-komercijas biznesa pārdošanas apjoma.
Cits risinājums varētu būt iknedēļas, mēneša vai ceturkšņa pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas e-pasta nosūtīšana. Varat arī apsvērt iespēju katrā e-pastā, kas apstiprina produkta sūtījumu, iekļaut saiti uz klientu pēcpārdošanas apmierinātības aptauju. Tomēr šis risinājums var izraisīt zemu nosūtīšanas un reklāmguvumu līmeni.
Jums ir jāizvērtē konkrētais tiešsaistes veikala gadījums un atbilstoši jāpielāgo klientu apmierinātības aptaujas e-pastu biežums.
Ir diezgan pierasti apbalvot klientus par viņu palīdzību. Jūsu klientiem nav jātērē savs laiks, atbildot uz jūsu jautājumiem – jūs esat tas, kurš gūst peļņu no savāktajiem datiem. Tāpēc ir jauki piedāvāt saviem klientiem kaut ko pretī. Varat tiem piešķirt atlaides kodu nākamajam pirkumam, piedāvāt bezmaksas piegādi vai informēt lojālos klientus par sezonas atlaidēm ātrāk nekā pārējiem jūsu datu bāzē utt.
Ir vairāki veidi, kā pateikt “paldies” par klientu apmierinātības aptaujas aizpildīšanu. Tā ir papildu vērtības sniegšana klientiem, lai parādītu viņiem jūsu atzinību.
Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.
LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas risinājumu, kas ietver tērzēšanas vēsturi un klientu informācijas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Papildus tam ir vairākas citas funkcijas, piemēram, ātra piekļuve klienta URL un iekšējais tērzēšanas logs. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu saviem klientiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot mārketinga reputāciju ar klientu apkalpošanu bez maksas. Bez maksas ir pieejams uzņēmuma izmēģinājums, kas ietver klientu apkalpošanas aģentu apmācību. LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, integrācijas un atbalstu.
Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves
The given text appears to be a website for LiveAgent, offering various customer service software programs such as VoIP telephone systems and complaint management systems. It also includes sales contacts, a subscription for receiving updates, and information on creating a LiveAgent account. There are repeated sections on the webpage with instructions for creating an account and a loading status bar.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem