Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves

E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves

Lai gan tas izklausās pats par sevi saprotams, reizēm aizmirstas, ka klienti ir ikviena biznesa stūrakmens. Tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi sazināties ar viņiem, zināt, kā viņi jūtas, ko viņi domā un ko viņi jūsu produktos vai pakalpojumos vērtē visaugstāk. Šīs zināšanas palīdzēs uzlabot piedāvājumu un ilgtermiņā palielināt klientu lojalitāti. Tādējādi klientu apmierinātības aptauju sastādīšanai ir jābūt regulārai mārketinga darbībai, it īpaši, ja jūs strādājat tirgū vai nozarē, kurā konkurence ir intensīva.

E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves

Vienā vai otrā brīdī mēs visi esam redzējuši kādu klientu apmierinātības aptauju, lai gan tā ir mazāk populāra, nekā mēs varam iedomāties. Kāpēc tā? Tā kā lielākā daļa uzņēmumu veikto aptauju nav vērstas uz lietotāju pieredzi saistībā ar viņu produktiem vai pakalpojumiem, bet gan tā vietā uz datu vai skaitļu iegūšanu par klientu uztveri un zīmola tēlu. Par laimi, šī pieeja ir pakāpeniski mainījusies, un tagad ir pienācis laiks kāpt vilcienā. Uzziniet par apmierinātības aptaujām un skatiet, kā varat tās izmantot e-komercijas mārketinga komunikācijā.

Kas ir pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptauja?

Ja runa ir par uzņēmējdarbības veikšanu, ļoti svarīga ir pētniecība. Izpēte notiek daudzos veidos, ieskaitot tirgus analīzi, piegādātāju izpēti, paplašinātos jautājumos vai fokusa grupu aptaujās, kas var parādīt, kāda ir jūsu mērķauditorija, viņu demogrāfija, ekonomiskā situācija un intereses. Tomēr, tā kā klientu profili pastāvīgi mainās, pētījumiem ir jābūt nepārtrauktam procesam. Regulāri atjaunojot jūsu pētniecības darbu, uzņēmums spēs attīstīt, attīstīties un kļūt par vēl uzticamāku partneri saviem klientiem ilgtermiņā. Tad kā varat savākt visvairāk datu? Caur apmierinātības aptaujām!

klientu-aptaujas-metrika-apmierinātības-noteikšanai-Nicereplay
Izmantojiet mūsu Nicereply integrāciju, lai iekļautu apmierinātības aptaujas tieši savos e-pastos

Apmierinātības aptaujas ir jautājumu kopa ar mērķi apkopot gan kvantitatīvos, gan kvalitatīvos datus, kas ļaus definēt un novērtēt, cik apmierināti klienti ir ar produktu, pakalpojumu vai pat pirkšanas procesu. Uzmanības izgaišanas dēļ šīs aptaujas ir jānosūta klientiem pēc tam, kad viņi ir veikuši darījumu, apmeklējuši tiešsaistes veikalu vai sazinājušies ar jūsu uzņēmumu.

klientu aptauja-aģentu-novērtējums-Nicereplay
Iekļauta apmierinātības aptauja LiveAgent e-pastā

Vai kādreiz esat veicis pirkumu fiziskajā veikalā vai devies uz kino un pēc tam saņēmis aptauju, kas vēlas uzzināt par tavu pieredzi? Tā ir klientu apmierinātības aptauja. Lai gan tā var šķist līdzīga citiem apsekojumiem, uzdotie jautājumi būs atkarīgi no sasniedzamā mērķa.

Lai jūs varētu vieglāk novērtēt savu klientu apmierinātību, mēs izveidojām dažas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves, ko varat brīvi izmantot. Iepazīstieties ar zemāk redzamajām sagatavēm, un brīvi tās kopējiet un ievietojiet, pēc tam sāciet mērīt savu klientu apmierinātību.

E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas temata rindiņa

  • Paldies par iepirkšanos pie [tiešsaistes veikala nosaukums] – pastāstiet, ko domājat
  • Mēs nākam, lai lūgtu jūsu viedokli
  • Mēs labprāt uzzinātu no jums
  • Dalieties savā viedoklī par [produktu/pakalpojumu]
  • Jūsu viedoklis nozīmē mums milzumdaudz – lūdzu, pastāstiet, ko jūs domājat par [tiešsaistes veikala nosaukumu]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves

Pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagatave Nr.1


Hello [name],

We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.

To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.

[Button: Fill out the survey]

We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.

Thank you!

The [online store’s name] Team

Pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagatave Nr.2


Hi [name],

Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.

That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.

Question 1
Question 2
Question 3…

After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].

Can’t wait to hear back from you!

Best,
The customer Satisfaction Team at [company]

Pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagatave Nr.3


Hey [name],

How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?

Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:

😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent

Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].

We value your feedback!
[online store’s name]

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai pēc katra pirkuma man vajadzētu nosūtīt klientu apmierinātības aptaujas e-pastu?

Patiesībā uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes. Varat nosūtīt pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptauju vienam un tam pašam klientam pēc katra pirkuma veikšanas. Tomēr, ja jūsu biznesa modelis ir saistīts ar biežiem pirkumiem vai ir tādi klientu segmenti, kas no jums pērk regulāri, tad nav labākā doma pēc katra pasūtījuma nosūtīt apmierinātības aptauju.

Kāpēc? Jo tas var nokaitināt klientus. Iedomājieties vienu un to pašu e-pastu no viena uzņēmuma dažas reizes nedēļā. Jūs būtu saērcināts, vai ne?

Cik bieži būtu jāsūta klientu pēcpārdošanas apmierinātības aptaujas e-pasti?

Ja jūsu klienti parasti iegādājas jūsu produktus vienreiz vai divreiz mēnesī, tad pēc katra pirkuma varat izsūtīt pēcpārdošanas aptauju. Ja jums ir biežāki pircēji, varat iestatīt vienkāršu noteikumu, piemēram, izsūtīt klientu apmierinātības aptauju pēc katra otrā, trešā vai ceturtā pirkuma atkarībā no e-komercijas biznesa pārdošanas apjoma.

Cits risinājums varētu būt iknedēļas, mēneša vai ceturkšņa pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas e-pasta nosūtīšana. Varat arī apsvērt iespēju katrā e-pastā, kas apstiprina produkta sūtījumu, iekļaut saiti uz klientu pēcpārdošanas apmierinātības aptauju. Tomēr šis risinājums var izraisīt zemu nosūtīšanas un reklāmguvumu līmeni.

Jums ir jāizvērtē konkrētais tiešsaistes veikala gadījums un atbilstoši jāpielāgo klientu apmierinātības aptaujas e-pastu biežums.

Vai tas ir neparasti piedāvāt klientiem kaut ko apmaiņā pret klientu apmierinātības aptaujas aizpildīšanu?

Ir diezgan pierasti apbalvot klientus par viņu palīdzību. Jūsu klientiem nav jātērē savs laiks, atbildot uz jūsu jautājumiem – jūs esat tas, kurš gūst peļņu no savāktajiem datiem. Tāpēc ir jauki piedāvāt saviem klientiem kaut ko pretī. Varat tiem piešķirt atlaides kodu nākamajam pirkumam, piedāvāt bezmaksas piegādi vai informēt lojālos klientus par sezonas atlaidēm ātrāk nekā pārējiem jūsu datu bāzē utt.

Ir vairāki veidi, kā pateikt “paldies” par klientu apmierinātības aptaujas aizpildīšanu. Tā ir papildu vērtības sniegšana klientiem, lai parādītu viņiem jūsu atzinību.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai pēc katra pirkuma man vajadzētu nosūtīt pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Patiesībā uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes. Varat nosūtīt pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptauju vienam un tam pašam klientam pēc katra pirkuma veikšanas. Tomēr, ja jūsu biznesa modelis ir saistīts ar biežiem pirkumiem vai ir tādi klientu segmenti, kas no jums pērk regulāri, tad pēc katra pasūtījuma nav ieteicams sūtīt apmierinātības aptaujas. Iedomājieties vienu un to pašu e-pastu no viena uzņēmuma dažas reizes nedēļā. Jūs būtu saērcināts, vai ne?” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži jāsūta pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja jūsu klienti parasti iegādājas jūsu produktus vienreiz vai divreiz mēnesī, tad pēc katra pirkuma varat izsūtīt pēcpārdošanas aptaujas. Ja ir biežāki pircēji, varat iestatīt vienkāršu noteikumu, piemēram, izsūtīt klientu apmierinātības aptauju pēc katra otrā, trešā vai ceturtā pirkuma atkarībā no e-komercijas biznesa pārdošanas apjoma.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai jums būtu jāpiedāvā kaut kas apmaiņā pret klientu apmierinātības aptaujas aizpildīšanu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir diezgan pierasti apbalvot klientus par viņu palīdzību. Jūsu klientiem nav jātērē savs laiks, atbildot uz jūsu jautājumiem — tieši jūs gūstat labumu no savāktajiem datiem. Tāpēc ir jauki piedāvāt saviem klientiem kaut ko pretī. Varat tiem piešķirt atlaides kodu nākamajam pirkumam, piedāvāt bezmaksas piegādi vai informēt lojālos klientus par sezonas atlaidēm agrāk nekā pārējos no datu bāzes utt.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju