Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ienākošo zvanu centra programmatūra tieši Jūsu palīdzības dienestā

Neraugoties uz digitālo kanālu straujo izplatību, atbalsts pa tālruni joprojām ir viens no populārākajiem saziņas līdzekļiem ar klientiem gan B2B, gan B2C nozarē. Patiesībā pētījumi liecina, ka 39% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis citiem saziņas kanāliem.

Izmantojot LiveAgent, varat izveidot virtuālu zvanu centru tieši savā palīdzības dienestā un saņemt zvanus no fiksētā tālruņa vai no savas vietnes. Viegli pārvaldiet ienākošo klientu saziņu, uzlabojiet atbalsta komandas veiktspēju un gūstiet vairāk ieņēmumu no pārdošanas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kas ir ienākošo zvanu centra programmatūra?

Ienākošo zvanu centra programmatūra ļauj uzņēmumiem efektīvi apstrādāt lielu klientu zvanu skaitu. Programmatūra darbojas ar IVR (Interactive Voice Response) tehnoloģiju un inteliģentām zvanu maršrutēšanas sistēmām, kas samazina zvanu pārrāvumu un zvanu gaidīšanas laiku, vienlaikus nodrošinot, ka zvanītāji vienmēr tiek savienoti ar piemērotākajiem aģentiem.

Kāpēc izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru?

Izmantojot profesionālu programmatūru savā ienākošo zvanu centrā, Jūs varat mainīt veidu, kā Jūsu uzņēmums apstrādā ienākošo klientu saziņu.

Phone icon

Konsekventa apkalpošanas pieredze

Neatkarīgi no tā, vai atbildat uz klientu pieprasījumiem laikus vai noslēdzat darījumu, Jūsu aģenti var sasniegt pozitīvu rezultātu tikai tad, ja viņu izmantotā zvanu centra programmatūra nodrošina viņiem virkni noderīgu funkciju.

Smiley face icon

Lielāka klientu apmierinātība

Izmantojot integrēto IVR, varat racionalizēt saziņu, jo zvani tiek pārsūtīti uz pareizajām nodaļām vai aģentiem, samazinot gaidīšanas laiku un palielinot klientu apmierinātību.

Clock icon

Palielināts ienākošās pārdošanas apjoms

Pateicoties tūlītējai piekļuvei detalizētai informācijai par zvanītāju, aģenti var uzlabot un savstarpēji pārdot attiecīgos produktus vai pakalpojumus esošajiem klientiem un palielināt pārdošanas apjomus.

LiveAgent zvanu centra programmatūra "viss vienā"

Neatkarīgi no tā, vai atbildat uz klientu pieprasījumiem laikus vai noslēdzat darījumu, Jūsu aģenti var sasniegt pozitīvu rezultātu tikai tad, ja viņu izmantotā zvanu centra programmatūra nodrošina viņiem virkni noderīgu funkciju.

Nevainojama balss integrācija

LiveAgent piedāvā ērtu integrāciju ar vairāk nekā 99% nacionālo, reģionālo un globālo VoIP partneru – izvēlieties savu VoIP pakalpojumu sniedzēju, pievienojiet neierobežotu skaitu SIP maģistrāļu un vietējo numuru. Varat arī iespējot zvanus no datora uz datoru un ļaut klientiem piezvanīt Jums ar vienu pogas klikšķi tieši Jūsu tīmekļa vietnē.
Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Viedā zvanu maršrutēšana

Lai nodrošinātu ātru un precīzu saziņu, LiveAgent zvanu centra programmatūra automātiski maršrutē zvanus pēc prioritātes vai piešķir tos pēc nejaušības principa. Izmantojot prioritāro piešķiršanu, zvani tiek novirzīti pie brīvā aģenta ar augstāko prioritāti un ilgāko laiku kopš pēdējā zvana, savukārt nejaušā piešķiršana sadala zvanus pie pašlaik pieejamiem aģentiem.

Inteliģentā IVR sistēma

Izmantojot visaptverošu Interaktīvās balss atbildes (IVR) dizainera rīku, varat izveidot pat vissarežģītākos un personalizētākos IVR kokus, automatizēt un paātrināt balss atbalstu, ietaupīt resursus un nodrošināt, ka klientu zvani vienmēr tiek novirzīti uz atbilstošākajām nodaļām vai aģentiem.
Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Neierobežots zvanu ierakstu skaits

Izbaudiet neierobežotu zvanu ierakstīšanu, neizmantojot papildu zvanu ierakstīšanas programmatūru, un droši uzglabājiet visus ienākošos klientu zvanus un balss pasta ziņojumus savā LiveAgent kontā juridiskiem, mācību vai atbalsta mērķiem. Atskaņojiet, lejupielādējiet vai atgriezieties pie ierakstītiem zvaniem jebkurā laikā, kad tie jums visvairāk vajadzīgi, lai labāk apkalpotu klientus.

Integrēta video tērzēšana

Ievietojiet videotērzēšanas pogu jebkurā vietā savā tīmekļa vietnē, lai klienti varētu Jums piezvanīt no sava datora un nodrošinātu personalizētāku saziņu. LiveAgent video tērzēšana ir pilnībā balstīta uz pārlūkprogrammu, tāpēc nav nepieciešams instalēt nevienu ārēju trešās puses lietojumprogrammu. Videozvani tiks droši saglabāti kā palīdzības pieteikumi.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Zvanu centra analītika

Iegūstiet pilnīgu pārskatu par to, kā darbojas Jūsu ienākošo zvanu centrs, izmantojot padziļinātus ziņojumus. Veidojiet dažādus pārskatus un sekojiet līdzi visiem svarīgākajiem zvanu centra rādītājiem un KPI, tostarp aģentu produktivitātes un aģentu novērtējuma pārskatiem, lai identificētu vislabāk strādājošos aģentus un tos, kuriem varētu būt nepieciešama papildu apmācība.

LiveAgent zvanu centra programmatūras izmantošana, lai palielinātu ienākošo pārdošanas apjomu

LiveAgent mākoņbāzētais zvanu centrs ir aprīkots ar virkni funkciju, kas var palīdzēt aģentiem radīt vairāk pārdošanas iespēju, mijiedarbojoties ar klientiem un nodrošinot pastāvīgu klientu atbalstu.

Business woman walking and holding a mobile phone

Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma

Neatkarīgi no izmantotā atbalsta kanāla visa saziņa ar katru klientu tiek ērti uzglabāta vienā un tajā pašā hibrīdā palīdzības pieteikumā ar vienu un to pašu palīdzības pieteikuma ID, kurā norādīta visa nepieciešamā informācija par klientu un viņa problēmu.

Powerful WYSIWYG editor

Visaptveroša klientu izpratne

Izmantojot LiveAgent iebūvēto CRM, aģenti var uzreiz redzēt, ar ko viņi sazinās. Pievienojiet laukus katram kontaktam, lai uzglabātu klientu datus, veidotu piezīmes, viegli piekļūtu iepriekšējo palīdzības pieteikumu vēsturei – un iegūstiet visu kontekstu, kas Jums nepieciešams, lai sniegtu personalizētu atbalstu un izmantotu augšuppārdošanas un šķērspārdošanas iespējas.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Daļa no daudzkanālu saziņas platformas

Ienākošo zvanu centrs ir tikai daļa no sarežģītāka daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. Ar LiveAgent Jūsu klienti var sazināties ar Jums no jebkuras vietas. Neatkarīgi no tā, kādus kanālus viņi izmanto – e-pastu, tālruni, tērzēšanu tiešsaistē vai sociālos plašsaziņas līdzekļus – Jūsu aģenti var viegli, ērti un efektīvi pārvaldīt visas klientu mijiedarbības no vienas vietas, izmantojot vienotu paneli, un nodrošināt vienotu daudzkanālu klientu pieredzi. Programmatūra ir aprīkota ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un gandrīz bezgalīgām pielāgošanas iespējām, lai to varētu piemērot Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Kā izvēlēties labāko ienākošo zvanu centra programmatūru

Ja meklējat bezmaksas ienākošo zvanu centra programmatūru, šis rīks, visticamāk, būs ar ierobežotu funkcionalitāti. Izpētot risinājumus, pievērsiet uzmanību svarīgāko funkciju kopumam, piemēram, IVR, zvanu maršrutēšanas iespējām, neierobežotam zvanu ierakstu skaitam, atskaitēm utt. Šim rīkam jābūt viegli konfigurējamam un jāļauj atbalsta komandām dažu minūšu laikā un ar dažiem vienkāršiem klikšķiem izveidot un sākt izmantot pilnu zvanu centra funkcionalitāti.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Fiksēta ikmēneša maksa, bez papildu izmaksām

Iegūstiet piekļuvi mākoņbāzētai zvanu centra programmatūrai ar gan ienākošo, gan izejošo zvanu iespējām un bez papildu maksas par minūšu izmantošanu – tā ir pieejama tieši Jūsu palīdzības dienesta risinājumā. LiveAgent piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes attiecību ar pilnīgi pārredzamu cenu, kas katru mēnesi tiek aprēķināta tikai par reālo izmantošanu. Nekādu ilgtermiņa līgumu – maksājiet tikai par to, cik ilgi strādājat.

Package Name

Viss iekļauts

Piemērots maziem uzņēmumiem, aģentūrām un pat lielām korporācijām

$39 /mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir ienākošo zvanu centrs?

Ienākošo zvanu centrs nozīmē, ka uzņēmums saņem zvanus, parasti no jau esošiem klientiem. Tāpēc ar šiem klientiem nodarbojas vai nu klientu apkalpošanas dienests, vai tehniskais atbalsts. No otras puses, izejošo zvanu centrs koncentrējas uz jaunu klientu iegūšanu. Tādējādi tas parasti ir pārdošanas nodaļas darbs.

Kā es varu uzlabot savu ienākošo zvanu centru?

Ir dažas lietas, ko Jūsu uzņēmums var darīt, lai uzlabotu savu ienākošo zvanu centru. Pirmā lieta, kas jādara, ir nodrošināt pienācīgu apmācību. Otra lieta ir nodrošināt aģentus ar pareizajiem rīkiem. Jūsu aģenti bieži vien patērē vairāk laika, meklējot un pārslēdzoties starp platformām, kas var ietekmēt viņu darba plūsmu un darba slodzi, ja viņiem nav piemērota palīdzības dienesta risinājuma/programmatūras. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, motivējiet savus aģentus ar atlīdzībām un pastāvīgi sadarbojieties ar viņiem. Pajautājiet viņu viedokli par ikdienas darba plūsmu un iedrošiniet piedāvāt idejas uzlabojumiem.

Kā zvanu centra programmatūra palīdzēs manam uzņēmumam?

Zvanu centra programmatūrai ir simtiem funkciju, kas var pārveidot Jūsu klientu apkalpošanas darba plūsmu. Piemēram, IVR, automātiskā atzvanīšana vai zvanu pārsūtīšana ir dažas standarta funkcijas, kas var ietekmēt to, cik efektīvi Jūsu aģenti apstrādā zvanus. Galvenais ieguvums no zvanu centra programmatūras ir tas, ka Jūsu uzņēmums var uzlabot klientu apmierinātību, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot aģentu produktivitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju