Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz integrāciju, cenas un funkcijas. Tā ietver bezmaksas zināšanu bāzi, palīdz risināt klientu sūdzības un piedāvā efektīvu ienākošo zvanu centra programmatūru. LiveAgent ir pielāgojama uzņēmumu vajadzībām un nodrošina atbalstu, datu migrāciju un piedāvājumu pieprasījumus. 2020. gadā tā ieguva pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem
LiveAgent ir lielisks rīks, kas ļauj tieši sazināties ar klientiem, potenciālajiem klientiem vai auditoriju, izmantojot čata programmatūru. Šis rīks piedāvā daudzas zināšanu bāzes, kas var tikt nodalītas atbilstoši valodai, produktam un zīmolam. LiveAgent ir racionalizēta saziņa, kas pārveidota par palīdzības pieteikumiem, un tas palielina produktivitāti. Sākat ar pamatlietām un iepazīstieties ar LiveAgent vadības paneļa darbības principiem, svarīgākajām funkcijām un iestatījumiem.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem