Bezmaksas Izmēģinājums

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

Pielāgojama bezmaksas zināšanu bāze atvieglo Jūsu aģentu darbu un mudina Jūsu klientus palīdzēt cits citam.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kas ir bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra?

Zināšanu bāze ir tiešsaistes pašapkalpošanās datubāze, ko var izmantot ikviens, kas meklē informāciju par Jūsu uzņēmumu vai produktiem. Šī programmatūra ļauj uzglabāt, kopīgot un pārvaldīt svarīgu informāciju un datus vienuviet, kur tie ir viegli pieejami. Savā būtībā zināšanu bāzes rīki var ietaupīt vērtīgus resursus, piemēram, laiku un naudu, jo tie ļauj sniegt atbalstu klientiem pat tad, kad Jūsu aģenti nav tiešsaistē.

Kāpēc nepieciešama bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra?

Izveidojiet vietu, kur Jūsu aģenti var dalīties ar savām zināšanām, bet Jūsu klienti – atrisināt savas problēmas.

Customers icon

Apmierinātāki klienti

Izveidojiet padziļinātus zināšanu bāzes rakstus, lai sniegtu ātru palīdzību klientiem.

Increase icon

Diennakts atbalsts

Izveidojot zināšanu bāzi, Jūs nodrošināsiet saviem klientiem piekļuvi svarīgai informācijai visu gadu jebkurā diennakts laikā.

Decrease icon

Samazināta palīdzības pieteikumu noslodze

Sniedziet saviem klientiem iespēju patstāvīgi atrast informāciju un ļaujiet saviem aģentiem pievērsties steidzamākiem jautājumiem.

Četri soļi, kā izveidot bezmaksas zināšanu bāzi

Izveidojiet vietu, kur Jūsu aģenti var dalīties ar savām zināšanām, bet Jūsu klienti – atrisināt savas problēmas.

Izvēlieties kādu no 3 iepriekš definētiem noformējumiem.

LiveAgent zināšanu bāzes rīks ļauj izvēlēties kādu no iepriekš definētiem zināšanu bāzes noformējumiem. Lai gan mēs nepiedāvājam pielāgotu tēmu, dizaini ir pielāgojami krāsu ziņā, un tos var pielāgot ar jūsu HTML galveni/ kājeni. Pēc noformējuma izvēles varat sākt aizpildīt zināšanu bāzi ar atbilstošu saturu gan klientiem, gan visai Jūsu komandai.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Godīga un bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra

LiveAgent bezmaksas plāns ir lielisks risinājums start-up uzņēmumiem. Tomēr maksas plāni piedāvā dažādas palīdzības dienesta funkcijas, kas atvieglo Jūsu darba plūsmu un sniedz vairāk iespēju klientu atbalsta sniegšanai.

Free help desk software migration

Bezmaksas konts

Bez maksas

7 dienu klientu atbalsta pieteikumu vēsture

Ierobežotas integrācijas

Nav sociālo tīklu kontu

Trūkst funkciju

Free Live Chat

Maksas konts

no $15/mēn.

Nav ierobežojumu

Daudz noderīgu funkciju

Sociālo mediju konti

Pilna ziņojumu vēsture

un daudz kas cits…

undraw book lover mkck

Bezmaksas klientu atbalsts

Vai zinājāt, ka lielākā daļa klientu, pirms sazināties ar klientu atbalsta dienestu, labprāt meklē risinājumus patstāvīgi? Izveidojot zināšanu bāzi, Jūs varat sniegt viņiem vērtīgu informāciju un ietaupīt laiku, ko Jūsu klientu atbalsta komanda tērētu, risinot atkārtotus pieprasījumus. Izmantojot bezmaksas zināšanu bāzu programmatūru, viņi var pievērsties svarīgākajiem jautājumiem.

Iekšējā zināšanu bāze

LiveAgent atvērtā koda zināšanu bāzu programmatūra ļauj Jūsu uzņēmumam izveidot zināšanu bāzes saturu Jūsu aģentiem un klientiem. Iekšējais zināšanu pārvaldības rīks var būt vienots avots, kas glabā uzņēmuma informāciju.

LiveAgent tiešsaistes zināšanu bāzes programmatūrai ir meklētājprogrammas kods, kas ļauj jūsu aģentiem viegli meklēt nepieciešamo informāciju, izmantojot meklēšanas lauku. Kopumā privāta zināšanu bāze uzlabo darbinieku darba plūsmu, kas padara apmierinātus gan aģentus, gan klientus.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktisks WYSIWYG redaktors

Sniegt zināšanas saviem klientiem ir vienkārši! Izveidojiet īpašas kategorijas un padariet savu zināšanu bāzi viegli pārlūkojamu. Pēc tam aizpildiet kategorijas ar noderīgu saturu, rakstiem izmantojot iebūvēto WYSIWYG bagātīgā teksta redaktoru. Varat pielāgot un stilizēt saturu, izmantojot virsrakstus, dažādas krāsas, stilus un arī attēlus.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments-in-articles-LiveAgent

Pievienojiet rakstiem datņu pielikumus

LiveAgent zināšanu bāzes risinājums ir jaudīgs rīks, kas ļauj arī pievienot rakstiem datnes. Šī pašapkalpošanās iespēja samazina nevajadzīgu klientu pieprasījumu skaitu un uzlabo vispārējo saziņu ar klientiem, jo klienti var patstāvīgi piekļūt informācijai.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Iepazīstieties ar mūsu veiksmes stāstiem un atsauksmēm un uzziniet, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Kāpēc nepieciešama zināšanu bāzes programmatūra?

70% klientu labprātāk paši meklētu atbildes uz saviem jautājumiem, nekā sazinātos ar klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent ļauj viegli izveidot zināšanu bāzi, veicot tikai dažus klikšķus. Jūs varat izveidot kategorijas, rakstus un pielāgot tos sava uzņēmuma dizainam, neievadot nevienu koda rindu.

Business pages

Ieguvumi uzņēmējdarbībā

Palīdzības sniegšana bezsaistē

Uzticama klientu apkalpošana un aprūpe

Iekšējās zināšanas uzņēmumā

Handshake

Ieguvumi klientiem

Pieejama 24/7/365

Klienti var paši saņemt atbildes

Ātrākais klientu atbalsts

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

Izmēģiniet bez maksas jau tūlīt Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāpēc vajadzētu izmantot zināšanu pārvaldības programmatūru?

Pašapkalpošanās ir kļuvusi par vēlamo klientu apkalpošanas iespēju. Klienti vēlas paši atrast atbildes, nevis gaidīt, lai sazinātos ar klientu pārstāvi. Šīs iespējas nepiedāvāšana var maksāt dārgi. Lieliska zināšanu bāzu programmatūra var sniegt Jūsu uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem, uzlabot klientu apmierinātību, klientu pieredzi, klientu noturību un galu galā palielināt pārdošanas apjomus.

Kā darbojas zināšanu pārvaldības programmatūra?

Zināšanu pārvaldības programmatūra parasti ir daļa no kompleksa klientu apkalpošanas risinājuma. Pēc tam, kad esat pierakstījies savā palīdzības dienestā, varat sākt veidot saturu, ko meklē Jūsu klienti vai darbinieki. Galalietotājiem zināšanu bāze ir pieejama ikreiz, kad viņi nonāk Jūsu tīmekļa vietnē. Tādējādi viņi var paši atrisināt dažus tehniskus jautājumus, iesaistoties forumā vai sekojot zināšanu bāzes rakstam.

Vai LiveAgent zināšanu bāze ir bezmaksas?

Jā, LiveAgent piedāvā bezmaksas klientu portālu katram abonementam vai bezmaksas kontu. Katrā no tiem ir iekļauta viena zināšanu bāze bez maksas. Tomēr, ja vēlaties, lai Jums būtu vairākas zināšanu bāzes dažādiem zīmoliem, tiks piemērota papildu maksa.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju