LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Šajā tekstā tiek apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru. Šīs funkcijas uzlabo klienta un darbinieka pieredzi, kā arī var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas. Rakstos zināšanu bāzē ir jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. Lielākā daļa klientu mēģina pirmo reizi atrisināt problēmas paši, tādējādi parādot pašapkalpošanās funkcijas nozīmi.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu saziņai, kas atbilst mūsu vajadzībām. Uzņēmums piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam, un jūs varat sazināties ar tiem, lai uzzinātu vairāk. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu un kontaktu veidus, tostarp tiešsaistes tērzēšanu un e-pasta pārvaldības programmatūru.
Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par dažādām e-pasta sagatavēm un tērzēšanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un piesaistīt klientus. Svarīgi ir segmentēt mērķauditoriju un pievērst uzmanību bezmaksas izmēģinājuma klientiem. Teksts sniedz arī dažus padomus un piemērus par efektīvu e-pasta izveidi, lai palielinātu bezmaksas izmēģinājumu reklāmguvumu līmeni.
Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem
LiveAgent ir lielisks rīks, kas ļauj tieši sazināties ar klientiem, potenciālajiem klientiem vai auditoriju, izmantojot čata programmatūru. Šis rīks piedāvā daudzas zināšanu bāzes, kas var tikt nodalītas atbilstoši valodai, produktam un zīmolam. LiveAgent ir racionalizēta saziņa, kas pārveidota par palīdzības pieteikumiem, un tas palielina produktivitāti. Sākat ar pamatlietām un iepazīstieties ar LiveAgent vadības paneļa darbības principiem, svarīgākajām funkcijām un iestatījumiem.
Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?
CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību, un lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus un skatīt iepriekšējo informāciju par tiem, tādējādi nodrošinot vienmērīgāku saziņu ar klientiem un sniedzot uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem