Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

Pielāgojama bezmaksas zināšanu bāze atvieglo Jūsu aģentu darbu un mudina Jūsu klientus palīdzēt cits citam.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas ir bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra?

Zināšanu bāze ir tiešsaistes pašapkalpošanās datubāze, ko var izmantot ikviens, kas meklē informāciju par Jūsu uzņēmumu vai produktiem. Šī programmatūra ļauj uzglabāt, kopīgot un pārvaldīt svarīgu informāciju un datus vienuviet, kur tie ir viegli pieejami. Savā būtībā zināšanu bāzes rīki var ietaupīt vērtīgus resursus, piemēram, laiku un naudu, jo tie ļauj sniegt atbalstu klientiem pat tad, kad Jūsu aģenti nav tiešsaistē.

Kāpēc nepieciešama bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra?

Izveidojiet vietu, kur Jūsu aģenti var dalīties ar savām zināšanām, bet Jūsu klienti – atrisināt savas problēmas.

Apmierinātāki klienti

Izveidojiet padziļinātus zināšanu bāzes rakstus, lai sniegtu ātru palīdzību klientiem.

Diennakts atbalsts

Izveidojot zināšanu bāzi, Jūs nodrošināsiet saviem klientiem piekļuvi svarīgai informācijai visu gadu jebkurā diennakts laikā.

Samazināta palīdzības pieteikumu noslodze

Sniedziet saviem klientiem iespēju patstāvīgi atrast informāciju un ļaujiet saviem aģentiem pievērsties steidzamākiem jautājumiem.

Četri soļi, kā izveidot bezmaksas zināšanu bāzi

Izveidojiet vietu, kur Jūsu aģenti var dalīties ar savām zināšanām, bet Jūsu klienti – atrisināt savas problēmas.

Izvēlieties kādu no 3 iepriekš definētiem noformējumiem.

LiveAgent zināšanu bāzes rīks ļauj izvēlēties kādu no iepriekš definētiem zināšanu bāzes noformējumiem. Lai gan mēs nepiedāvājam pielāgotu tēmu, dizaini ir pielāgojami krāsu ziņā, un tos var pielāgot ar jūsu HTML galveni/ kājeni. Pēc noformējuma izvēles varat sākt aizpildīt zināšanu bāzi ar atbilstošu saturu gan klientiem, gan visai Jūsu komandai.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Godīga un bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra

LiveAgent bezmaksas plāns ir lielisks risinājums start-up uzņēmumiem. Tomēr maksas plāni piedāvā dažādas palīdzības dienesta funkcijas, kas atvieglo Jūsu darba plūsmu un sniedz vairāk iespēju klientu atbalsta sniegšanai.

Free help desk software migration icon

Bezmaksas konts

Bez maksas

7 dienu klientu atbalsta pieteikumu vēsture

Ierobežotas integrācijas

Nav sociālo tīklu kontu

Trūkst funkciju

Free Live Chat-icon

Maksas konts

no $15/mēn.

Nav ierobežojumu

Daudz noderīgu funkciju

Sociālo mediju konti

Pilna ziņojumu vēsture

un daudz kas cits…

book lover - illustration

Bezmaksas klientu atbalsts

Vai zinājāt, ka lielākā daļa klientu, pirms sazināties ar klientu atbalsta dienestu, labprāt meklē risinājumus patstāvīgi? Izveidojot zināšanu bāzi, Jūs varat sniegt viņiem vērtīgu informāciju un ietaupīt laiku, ko Jūsu klientu atbalsta komanda tērētu, risinot atkārtotus pieprasījumus. Izmantojot bezmaksas zināšanu bāzu programmatūru, viņi var pievērsties svarīgākajiem jautājumiem.

Iekšējā zināšanu bāze

LiveAgent atvērtā koda zināšanu bāzu programmatūra ļauj Jūsu uzņēmumam izveidot zināšanu bāzes saturu Jūsu aģentiem un klientiem. Iekšējais zināšanu pārvaldības rīks var būt vienots avots, kas glabā uzņēmuma informāciju.

LiveAgent tiešsaistes zināšanu bāzes programmatūrai ir meklētājprogrammas kods, kas ļauj jūsu aģentiem viegli meklēt nepieciešamo informāciju, izmantojot meklēšanas lauku. Kopumā privāta zināšanu bāze uzlabo darbinieku darba plūsmu, kas padara apmierinātus gan aģentus, gan klientus.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktisks WYSIWYG redaktors

Sniegt zināšanas saviem klientiem ir vienkārši! Izveidojiet īpašas kategorijas un padariet savu zināšanu bāzi viegli pārlūkojamu. Pēc tam aizpildiet kategorijas ar noderīgu saturu, rakstiem izmantojot iebūvēto WYSIWYG bagātīgā teksta redaktoru. Varat pielāgot un stilizēt saturu, izmantojot virsrakstus, dažādas krāsas, stilus un arī attēlus.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Pievienojiet rakstiem datņu pielikumus

LiveAgent zināšanu bāzes risinājums ir jaudīgs rīks, kas ļauj arī pievienot rakstiem datnes. Šī pašapkalpošanās iespēja samazina nevajadzīgu klientu pieprasījumu skaitu un uzlabo vispārējo saziņu ar klientiem, jo klienti var patstāvīgi piekļūt informācijai.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Iepazīstieties ar mūsu veiksmes stāstiem un atsauksmēm un uzziniet, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Kāpēc nepieciešama zināšanu bāzes programmatūra?

70% klientu labprātāk paši meklētu atbildes uz saviem jautājumiem, nekā sazinātos ar klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent ļauj viegli izveidot zināšanu bāzi, veicot tikai dažus klikšķus. Jūs varat izveidot kategorijas, rakstus un pielāgot tos sava uzņēmuma dizainam, neievadot nevienu koda rindu.

Business bag - icon

Ieguvumi uzņēmējdarbībā

Palīdzības sniegšana bezsaistē

Uzticama klientu apkalpošana un aprūpe

Iekšējās zināšanas uzņēmumā

Handshake icon

Ieguvumi klientiem

Pieejama 24/7/365

Klienti var paši saņemt atbildes

Ātrākais klientu atbalsts

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

Izmēģiniet bez maksas jau tūlīt Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāpēc vajadzētu izmantot zināšanu pārvaldības programmatūru?

Pašapkalpošanās ir kļuvusi par vēlamo klientu apkalpošanas iespēju. Klienti vēlas paši atrast atbildes, nevis gaidīt, lai sazinātos ar klientu pārstāvi. Šīs iespējas nepiedāvāšana var maksāt dārgi. Lieliska zināšanu bāzu programmatūra var sniegt Jūsu uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem, uzlabot klientu apmierinātību, klientu pieredzi, klientu noturību un galu galā palielināt pārdošanas apjomus.

Kā darbojas zināšanu pārvaldības programmatūra?

Zināšanu pārvaldības programmatūra parasti ir daļa no kompleksa klientu apkalpošanas risinājuma. Pēc tam, kad esat pierakstījies savā palīdzības dienestā, varat sākt veidot saturu, ko meklē Jūsu klienti vai darbinieki. Galalietotājiem zināšanu bāze ir pieejama ikreiz, kad viņi nonāk Jūsu tīmekļa vietnē. Tādējādi viņi var paši atrisināt dažus tehniskus jautājumus, iesaistoties forumā vai sekojot zināšanu bāzes rakstam.

Vai LiveAgent zināšanu bāze ir bezmaksas?

Jā, LiveAgent piedāvā bezmaksas klientu portālu katram abonementam vai bezmaksas kontu. Katrā no tiem ir iekļauta viena zināšanu bāze bez maksas. Tomēr, ja vēlaties, lai Jums būtu vairākas zināšanu bāzes dažādiem zīmoliem, tiks piemērota papildu maksa.

Related Articles to Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra
Apkopojiet vairāk informācijas par palīdzības pieteikumiem, izmantojot palīdzības pieteikumu laukus. Palīdzības pieteikumu laukus var pielāgot, norādot vairāk informācijas, lai palīdzētu tos sakārtot.

Palīdzības pieteikumu lauki

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.

Uzziniet, kā klientu atbalsta portāls var palīdzēt Jūsu uzņēmumam, ieviešot dažas tā funkcijas. Lasiet vairāk par tā iekšieni.

Klientu portāla funkcijas

Šajā tekstā tiek apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru. Šīs funkcijas uzlabo klienta un darbinieka pieredzi, kā arī var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas. Rakstos zināšanu bāzē ir jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. Lielākā daļa klientu mēģina pirmo reizi atrisināt problēmas paši, tādējādi parādot pašapkalpošanās funkcijas nozīmi.

Atsauksmes - Nay

Atsauksmes - Nay

LiveAgent ir lielisks rīks klientu saziņai, kas atbilst mūsu vajadzībām. Uzņēmums piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam, un jūs varat sazināties ar tiem, lai uzzinātu vairāk. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu un kontaktu veidus, tostarp tiešsaistes tērzēšanu un e-pasta pārvaldības programmatūru.

Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves visiem gadījumiem. Saglabājiet tās savā LiveAgent informācijas panelī un droši sūtiet bezmaksas izmēģinājuma e-pastus.

Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves

Tekstā ir runāts par dažādām e-pasta sagatavēm un tērzēšanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un piesaistīt klientus. Svarīgi ir segmentēt mērķauditoriju un pievērst uzmanību bezmaksas izmēģinājuma klientiem. Teksts sniedz arī dažus padomus un piemērus par efektīvu e-pasta izveidi, lai palielinātu bezmaksas izmēģinājumu reklāmguvumu līmeni.

LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārs veltīts daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumam. Tiešsaistes čats, palīdzības pieteikumu apstrādes programmatūra, tiešsaistes čats, iebūvēts zvanu centrs un daudz kas cits. LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama ierobežotu laiku.

Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

LiveAgent ir lielisks rīks, kas ļauj tieši sazināties ar klientiem, potenciālajiem klientiem vai auditoriju, izmantojot čata programmatūru. Šis rīks piedāvā daudzas zināšanu bāzes, kas var tikt nodalītas atbilstoši valodai, produktam un zīmolam. LiveAgent ir racionalizēta saziņa, kas pārveidota par palīdzības pieteikumiem, un tas palielina produktivitāti. Sākat ar pamatlietām un iepazīstieties ar LiveAgent vadības paneļa darbības principiem, svarīgākajām funkcijām un iestatījumiem.

Vai meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru? Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un noskaidrojiet, vai tā Jums ir piemērota, vai arī reģistrējieties bezmaksas kontam.

Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?

CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību, un lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus un skatīt iepriekšējo informāciju par tiem, tādējādi nodrošinot vienmērīgāku saziņu ar klientiem un sniedzot uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju