Vai esiet noguris no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasti, čati, zvani, sociālo mediju pieminējumi un citi kanāli nonāks vienā vienotajā iesūtnē un ar papildu automatizācijas nosacījumu un integrāciju palīdzību jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies ar vienkāršu pogas “Pierakstīties” klikšķi.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pieteikumu apstrādes programmatūras demonstrācija
00:00/03:20
Pieteikumu apstrādes sistēma pārvērš klientu pieprasījumus par pieteikumiem, kurus var viegli sadalīt klientu atbalsta komandai. Tas var ievērojami uzlabot pieteikumu pārvaldību, jo palīdzības dienesta darbinieki var piekļūt klientu vaicājumiem un tos efektīvi atrisināt vienuviet.
LiveAgent Produkta Apskate
00:00/02:24
Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra automātiski seko visām jūsu klientu problēmām un pārveido tās par pieteikumiem. Ikviena ienākošā saziņas forma tiek pārveidota par pieteikumiem ērtākam darbam un labākai uzdevumu pārvaldībai. Lietotāja saskarne ir pielāgojama un intuitīva.
Uzlabojiet savu mājaslapu un sāciet sarunas ar apmeklētājiem, izmantojot modernu ziņapmaiņas programmatūru. Izmantojot jaudīgu rīku, palieliniet klientu lojalitāti, ātri atbildot uz čata pieprasījumiem. Aplūkojiet, ko klienti un klientu apkalpošanas komandas iegūst ar LiveAgent.
Uzlabojiet klientu pieredzi ar:
Padariet savus klientus laimīgākus un sniedziet viņiem vairāk saziņas iespēju, vairāk komforta un vairāk ērtības visos aspektos. Apskatiet, kādu labumu jūsu klienti gūst, izvēloties LiveAgent biļešu programmatūru.
Tikai daži no tā, ko saņem jūsu klienti:
Liveagent ir IT pieteikumu apstrādes programmatūra, kas kombinē vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, čatus, zvanus un sociālos medijus, lai klientiem nodrošinātu visaptverošu klientu apkalpošanu. Bet tā ar to neapstājas. Liveagent piedāvā klientu portālu ar daudzpusīgu zināšanu bāzes atbalstu, forumiem, kā arī klientu atsauksmēm un ieteikumiem. Uzziniet, ko jūsu organizācijai piedāvā vismodernākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma.
Universāls risinājums
Hibrīda pieteikumu apstrāde
Ienākošais pieteikums var nākt no jebkura kanāla ikreiz, kad klients sazinās ar atbalstu. Liveagent organizē visu komunikāciju, tāpēc nav jāveic gari meklējumi. Turiet klientu pieprasījumus vienā palīdzības dienesta pieteikumu pavedienā neatkarīgi no tā, vai tas nāk no e-pasta, tiešsaistes čata vai sociālajiem medijiem.
Komandas saziņa
Efektīva darbplūsma
Izmantojiet Iepriekšsagatavotas atbildes, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem klientu pieteikumos, un saīsiniet aģentu atbilžu laiku. Palīdzības dienesta komanda var daudz ātrāk atrisināt biežāk sastopamās problēmas un pievērsties sarežģītākiem klientu pieprasījumiem. Koncentrējieties uz to, kas prasa jūsu uzmanību.
Zināšanu pārvaldība
Izpētiet, kā pieteikumi var palīdzēt apstrādāt klientu pieprasījumus, palielināt klientu noturēšanu vai uzlabot klientu apmierinātību
Apmierināt klientus
Apmieriniet klientus ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var palīdzēt jums sniegt ātrākas un zinošākas atbildes. Piedāvājiet klientiem ērtības un atbildiet vairākos kanālos, vienlaikus visu uzturot kārtībā.
80 %
no klientiem sagaida ātrumu un ērtumu
Vairums klientu uzskata ātrumu, zinošu palīdzību, ērtības un draudzīgumu kā svarīgus klientu apkalpošanas elementus.
Palieliniet ieguldījumu atdevi
Klienti novērtē labu klientu apkalpošanu jebkurā biznesā. Palieliniet savus ieņēmumus ar ātrāku un uzticamu atbalstu, vienlaikus samazinot klientu apkalpošanas nodaļas izmaksas, izmantojot vienu īpašu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu.
86 %
ir gatavi maksāt par labu apkalpošanu
Apcērpiet savus izdevumus, vienlaikus nopelnot vairāk. Klienti vienmēr ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
Iegūstiet lojalitāti
Pateicīgi klienti vienmēr novērtē labu servisu un zinošu palīdzību no klientu atbalsta aģentiem. Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu lielu pieteikumu apjomu laikā un ar lielisku mijiedarbību veidojiet spēcīgu klientu lojalitāti.
73%
Augstāki apmierinātības rādītāji
Nodrošiniet personalizētas sarunas un dariet savus klientus apmierinātus. Mūsu pilnfunkcionālā tiešsaistes čata programmatūra var jums palīdzēt palielināt klientu apmierinātību un lieliskāku aģenta pieredzi.
Uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pārvaldību par pieņemamu cenu. Iegūstiet pareizās funkcijas klientu mijiedarbībai un ietaupiet naudu par biļešu pārdošanas risinājumu.
Atsauksmes
Nekādu līgumu, nekādu slēptu maksājumu – tikai ikmēneša maksājums. Pilnībā caurskatāmas cenas, un norēķins tikai par reālu izmantošanu katru mēnesi. Izvēlieties atbilstošo paketi un sāciet nodrošināt labāko klientu atbalstu.
Populārākais
Nodrošiniet labāko klientu aprūpi un kārtojiet pieprasījumus, izmantojot pieteikumus
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Iepazīstieties ar pieteikumu apstrādes risinājumiem un noskaidrojiet par programmatūras saistībām. Tās ietver bāzes cenu, programmatūras vai aparatūras prasības, iebūvētās funkcijas, integrācijas, atbalstītos klientu saziņas kanālus un pat klientu atbalstu palīdzības dienesta lietotājiem. Tiklīdz esat saņēmis visu svarīgo informāciju, varat pieņemt pamatotu lēmumu par to, kura programmatūra ir vispiemērotākā jūsu situācijai.
Visbiežāk sastopamās problēmas, kas saistītas ar labākās pieteikumu apstrādes programmatūras izvēli jūsu uzņēmumam, ir cenu varianti. Pieteikumu apstrādes programmatūras cenas ir atkarīgas no dažiem faktoriem, piemēram, pamatfunkcijām, pielāgotām integrācijām, uzticamības u.c. Noteikti apsveriet visas šīs iespējas un salīdziniet cenu līmeņus, lai nodrošinātu, ka saņemsit nepieciešamo programmatūru bez pārmaksāšanas.
Jebkurai palīdzības dienesta programmatūrai jānodrošina spīdošs atbalsts tās lietotājiem. Tāpēc ir nepieciešamas lietotājam draudzīgas pašapkalpošanās iespējas un tiešas saskarsmes iespējas. LiveAgent klienti jebkurā laikā var sazināties ar mūsu 24/7 atbalsta līniju, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai tālruni. Varat arī pārlūkot mūsu ārējo zināšanu klientu bāzi, lai piekļūtu pašapkalpošanās iespējām.
Nodrošiniet spīdošu klientu apkalpošanu ar virkni rīku, kas palīdz sasniegt visus svarīgos klientu kanālus. Piemēram, piedāvājiet klientiem iespējas sazināties ar jums pa e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanot vai pat izmantojot sociālos medijus. Pieskaitot klientu portālu un ārējo zināšanu bāzi, varat nodrošināt, ka klienti atradīs sev vēlamo risinājumu.
Vai jūtaties pārslogots ar ienākošajiem pieprasījumiem? Katra laba pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jums paplašināties, kad vien tas ir nepieciešams, un palīdzēt izveidot vietu lielākam skaitam klientu atbalsta aģentu. Tas darbojas arī otrādi. Ja jums šķiet, ka esat pārmaksājis par neizmantotajām funkcijām, varat veikt sašaurināšanos.
Jūsu klientu atbalsta komandas rīcībā jābūt visam nepieciešamajam, lai sniegtu atbalstu. Programmatūras ierobežojumi nav obligāti slikti, jo īpaši tiem palīdzības dienestiem, kuriem nav nepieciešami visi rīki un funkcijas, ko var piedāvāt programmatūra. Apsveriet visu nepieciešamo un izvēlieties labākās iespējas par godīgu cenu.
Klientu apkalpošanas pārstāvjiem jāstrādā kā vienotam veselam. Izmantojiet palīdzības dienesta sadarbības rīkus, dalieties ar klientu profiliem un viegli sadarbojieties klientu problēmu risinājumos. Jebkurš var pielikt roku. Liveagent var palīdzēt ar piezīmēm, birkām, kontaktinformāciju un klientu pieteikumu sadalīšanu, kad tas nepieciešams.
Ieteicams ikvienam, kas vēlas nodrošināt spīdošu klientu apkalpošanu ikkatrā kanālā
LiveAgent ir lieliska vispārējas nozīmes palīdzības dienesta sistēma, kas spēj tikt galā ar gandrīz jebkāda veida klientu atbalstu. Tā atbalsta e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu ar zināšanu bāzi. LiveAgent piedāvā arī dažādus produktivitātes līdzekļus, analīzi un lielu skaitu iebūvētu integrāciju ar citu noderīgu programmatūru. Turklāt LiveAgent klientu atbalsta aģenti ir pieejami ikkatram 24/7.
Liveagent klientu vidū ir daži ļoti labi pazīstami uzņēmumi, piemēram, BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar un Airbus.
Liveagent piedāvā četras paketes ar dažādām funkcijām un piekļuvi sakaru kanāliem. Izvēlieties to, kas atbilst jūsu vajadzībām par godīgu cenu. Turklāt, nejauninot plānu, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas.
Free $0 aģentam/mēnesīMūsu bezmaksas konts piedāvā pieteikumu apstrādes funkcijas, kas jums labi noderēs, ja neplānojat sniegt klientu atbalstu plašā mērogā.
Small $95 aģentam/mēnesīLiveAgent pieteikumu apstrāde, kas var apstrādāt visas jūsu e-pasta saziņas darbības. Pakete nāk kopā ar noderīgām pieteikumu apstrādes funkcijām, kas var palīdzēt ikdienas aktivitātēs, kā arī klientu portālu ar ārējo un iekšējo zināšanu bāzi.
Medium $29 aģentam/mēnesīKā papildinājumu savai vietnei pievienojiet visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū. Iegūstiet ātru un populāru saziņas kanālu kā papildinājumu savai pieteikumu apstrādei. Saņemsiet arī jaudīgu mājaslapas kontroli un citas lieliskas čata funkcijas.
Large $49 aģentam/mēnesīMūsu universālajā plānā ir viss, kas minēts iepriekšējos plānos, un tas papildina zvanu centra iespējas ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, IVR algoritmiem un videozvaniem. Ir iekļauts arī sociālo mediju daudzkanālu atbalsts, lai varētu pievienot savus Facebook, Instagram, Twitter un Viber kontus.
Liveagent ir tūkstošiem klientu no dažādām uzņēmējdarbības jomām un nozarēm visā pasaulē. Klienti ir gan personas, gan jebkura lieluma uzņēmumi. Liveagent ir daudzkanālu palīdzības dienests, kas sniedz atbalstu, izmantojot katru svarīgu klientu kanālu. Mūsu pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jums apstrādāt e-pastus, tiešsaistes čatus, zvanus, sociālos medijus un klientu portālu ar zināšanu bāzi. Visu atbalsta vairāk nekā 130 funkcijas, un ar citu programmatūru varat izveidot vairāk nekā 195 integrācijas. Liveagent piedāvā arī 24/7 klientu atbalstu ikvienam klientam.
Ieteicams ikvienam, kurš meklē vienkārši lietojamu labu palīdzības dienesta programmatūru
Tāpat kā LiveAgent, arī Zoho Desk piedāvā universālu klientu atbalsta risinājumu par pieņemamu cenu. Tam trūkst dažu līdzekļu, piemēram, ģeogrāfiskas mērķauditorijas atlases vai sekošanas mājaslapas apmeklētājiem, taču tā ir lieliska visā, ko piedāvā klientiem. Zoho Desk ir viens no vispāratzītākajiem un uzticamākajiem šodien pieejamajiem palīdzības dienesta risinājumiem. Zoho Desk klienti ir Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins un Lycamobile.
Free $0/mēnesīBezmaksas pakete ietver trīs aģentus un piedāvā pieteikumu apstrādes iespējas un atbalsta līdzekļus, piemēram, SLA, privātu zināšanu bāzi, palīdzības centru un mobilās lietotnes.
Standard $14/mēnesīIetver uzlabotu pieteikumu apstrādes funkciju, sociālos un kopienas kanālus, kā arī piekļuvi integrācijām. Tam ir arī daudz papildfunkciju, kas uzlabo palīdzības dienesta atbalstu.
Professional $23/mēnesīProfesionālā pakete ietver vairāku nodaļu pieteikumu apstrādi, telefoniju, laika kontroli, aģentu pārklāšanās kontroli un citas vērtīgas funkcijas, kas vēl vairāk uzlabo jūsu Zoho Desk.
Enterprise $40/mēnesīDārgākā pakete ietver tiešsaistes čatu un Zia - mākslīgā intelekta atbalstu. Šī pakete satur visus pieejamos Zoho Desk līdzekļus, piemēram, daudzlīmeņu IVR, pielāgotās funkcijas, vairākus darba laikus un daudz ko citu.
Zoho Deks ir viens no visvairāk izmantotajām palīdzības dienestu programmām pasaulē. Tas palīdz tūkstošiem palīdzības dienestu sniegt fantastisku atbalstu. Zoho Desk ir piemērots uzņēmumiem, un tas piedāvā lielisku risinājumu lielākajai daļai palīdzības dienestu. Paketēs ietilpst dažādas noderīgas funkcijas un atsevišķi klientu kanāli, kurus uzņēmumi var izmantot atkarībā no tā, kas tiem nepieciešams. Turklāt Zoho Desk piedāvā godīgu cenu un uzticamību. Liveagent un Zoho Desk salīdzinājums
Ieteicams tiem, kas meklē palīdzības dienestu ar uzsvaru uz tiešsaistes čatu
HappyFox nodrošina palīdzības dienestu un īpašu tiešsaistes čata biznesa programmatūru, kas ir apgādāta ar dažādām funkcijām. Aplikācija pieejama gan Mac, gan Windows operētājsistēmām, kā arī Android, iPhone un iPad ierīcēm. HappyFox var izmantot, lai apstrādātu pieteikumus, čatotu ar vietnes apmeklētājiem un kontrolētu mājaslapas darbību. Happyfox klienti ir Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital un Rockhurst University.
HappyFox cenas sākas no $29 mēnesī. Tā var palielināties atkarībā no paketes, kuru izvēlēsities. HappyFox piedāvā četras paketes, no kurām izvēlēties.
Mightypakete piedāvā tādus līdzekļus kā daudzkanālu pieteikumu izveide, zināšanu bāze, migrācijas palīdzība un SLA vadība.
Fantasticpakete piedāvā visu to, ko pakete Mighty, un klāt arī vairāku zīmolu palīdzības dienestu, pielāgotas pieteikumu rindas, 24/7 e-pasta atbalstu, papildu ES datu centru un SLA pārkāpumu paziņojumu.
EnterprisePapildus visam, kas ietverts iepriekšējās divās paketēs, Enterprise plāns piedāvā proaktīvu aģentu pārklāšanās kontroli, uzdevumu un līdzekļu pārvaldību, 24/7 e-pasta un čata atbalstu un darbības laika SLA.
Enterprise PlusEnterprise Plus pakete piedāvā visas funkcijas no iepriekšējām paketēm un klāt nāk aģentu skripti, 2TB pielikumu krātuve, visa laika atskaišu vēsture, 24/7 e-pasta atbalsts, čats un tālruni, kā arī klientu panākumu pārvaldnieks.
Happyfox ir labi pazīstams palīdzības dienests un čata lietojumprogramma, kas piemērota uzņēmumiem, kuriem nepieciešamas zvanu centra iespējas. To izmanto visā pasaulē, un tas piedāvā ērtības un uzticamību lietošanā. HappyFox piedāvā simtiem funkciju ar viegli lietojamu saskarni katrā paketē. To izmanto vairāk nekā 12’000 uzņēmumu visā pasaulē. Liveagent un HappyFox salīdzinājums
Ieteicams cilvēkiem, kuri meklē elastīgu un uzticamu palīdzības dienesta risinājumu
Zendesk ir vēl viens vispāratzīts un viens no tirgū pieejamākajiem palīdzības dienestu risinājumiem. Par nedaudz augstāku cenu Zendesk tiek izgatavots klientu atbalsta dienestiem, kas sagaida augstāko servisu neatkarīgi no cenas. Varat sazināties ar klientiem, izmantojot visus svarīgākos kanālus, ko nodrošina premium funkcijas. Zendesk klienti ir Dropbox, Etsy, Nokia WiFi palīdzības centrs, League of Legends, Kickstarter Atbalsts, Zoom Helper un Ultimate Ears palīdzības centrs.
Foundational support 19€ aģentam/mēnesīIetver pamatatbalstu e-pastam, Facebook un Twitter.
Suite team 49€ aģentam/mēnesīSuite team pakete piedāvā pieteikumu apstrādes sistēmu un ziņapmaiņu internetā, mobilajos un sociālajos medijos. Turklāt jūs iegūstat piekļuvi automatizācijai, darbplūsmām, līdz pat 50 mākslīgā intelekta nodrošinātām automatizētām atbildēm, vienotai aģenta darbvietai, lietotnēm un integrācijām, kā arī citiem noderīgiem līdzekļiem.
Suite growth 79€ aģentam/mēnesīPapildus iepriekšējās paketes funkcijām jūs iegūstat piekļuvi klientu portālam, mākslīgā intelekta zināšanu pārvaldībai, pielāgojamam pieteikumu izkārtojumam, SLA pārvaldībai un daudzvalodu atbalstam, kā arī citām funkcijām.
Suite professional 99€ aģentam/mēnesīSuite profesionālā pakete ietver visu iepriekšējo pakešu līdzekļus un tiem klāt pievieno sarunu pārvirzīšanu, pamatojoties uz aģenta prasmēm, kopienas forumus, privātos sarunu pavedienus, uzlabotām balss iespējām, pielāgojamiem informācijas paneļiem un daudz ko citu.
Zendesk izmanto aptuveni 170’000 klientu visā pasaulē. Tie ir dažāda lieluma un nozares uzņēmumi, kam nepieciešams uzticams palīdzības dienesta risinājums. Zendesk ir viens no visbagātākajiem risinājumiem, ko var iegūt par augstāku cenu. Tas nodrošina augstākā līmeņa servisu, lielisku lietojamību un bezproblēmu pieredzi. Liveagent un Zendesk salīdzinājums
Ieteicams tiem, kas dod priekšroku vienkāršībai ar standarta palīdzības dienesta funkcijām
Teamsupport ir pieteikumu apstrādes rīks ar klientu pārvaldības iespējām un daudzām integrācijām. Tā ir lieliska programmatūra sadarbībai un komandas darbam, produktu un krājumu pārvaldībai, kā arī analīzei.
Teamsupport klienti ir Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell vai RealPlus.
Teamsupport cenasTeamsupport piedāvā uz piedāvājumu balstītas paketes ar cenām, sākot no $50 mēnesī. Turklāt varat izvēlēties starp Essential, Professional, un Enterprise paketēm, kas nodrošina dažādas iespējas katrai Teamsupport daļai.
Klientu atbalsts Paketēs ietilpst pieteikumu pārvaldība, klientu pašapkalpošanās, zināšanu bāze, sadarbība, CSAT, klientu atbalsts, API, SLA pārvaldība un daudzi citi noderīgi līdzekļi. Reāllaika čats Neatkarīgi no izvēlētā plāna reāllaika čatam var būt CRM un palīdzības dienestu integrācija, drošība, daudzkanālu incidentu pārvaldība un standarta atbalsts kā pamatfunkcijas. Varat iegūt papildfunkcijas ar dārgākām paketēm un saņemt čatbotus, paplašinātu drošību, pieņemšanas pakalpojumus vai pat premium atbalstu. Klientu panākumi Paketē iekļautie līdzekļi ietver abonēšanas ieņēmumu pārvaldību, klientu stāvokļa profilu, klientu segmentāciju, e-pasta integrāciju, CSM produktivitātes pārraudzību un daudz ko citu. Liveagent un Teamsupport salīdzinājums
Ieteicams cilvēkiem, kas vēlas pielāgojamu vispārēja pielietojuma palīdzības dienesta programmatūru
Freshdesk ir vēl viens labi nostrādāts palīdzības dienesta rīks, kas sastāv no jaudīgām funkcijām un iespējas pievienot ikkatru svarīgu klientu kanālu vienotai sistēmai. Tas ir viens no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem visā pasaulē. Freshdesk klienti ir Bridgestone, Leslijas Universitāte, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired un 360training.com.
FreeBezmaksas paketē ietilpst e-pasta un sociālo pieteikumu apstrāde, pieteikumu sadale, zināšanu bāze, pieteikumu tendenču atskaite, datu centra atrašanās vieta un komandas sadarbības līdzekļi.
Growth 15€ aģentam/mēnesīŠajā paketē ietilpst viss, kas ietilpst bezmaksas paketē un papildus līdzekļi. Automatizācija, pārklāšanās noteikšana, tirdzniecības vietnes programmas, palīdzības dienesta atskaite, SLA un darba laiks un citi noderīgi līdzekļi.
Pro 49€ aģentam/mēnesīViss, ko satur iepriekšējās paketes un klāt nāk pielāgotas atskaites, informācijas paneļi, paplašināmi API ierobežojumi, CSAT aptaujas, pielāgotas lietotnes, daudzvalodu zināšanu bāze, vairāki produkti un daudz kas cits.
Enterprise 79€ aģentam/mēnesīEnterprise pakete ietver visu iepriekš minēto un pievieno vēl klāt uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, testa vidi, audita žurnālu, aģentu darba maiņas, IP diapazonu ierobežojumu, e-pasta botu, atbalsta botu, automātisko abonementu, rakstu ieteicēju, robotizētu palīgu un daudz ko citu.
Freshdesk izmanto mazie un vidējie uzņēmumi visā pasaulē, pateicoties tā plašu funkciju klāstu apgādātajam palīdzības dienestam, kas nodrošina praktiski ikkatru svarīgu klientu kanālu. Tas ir arī ļoti labi pielāgojams un pielāgojas aģenta darbplūsmai. Liveagent un Freshdesk salīdzinājums
Ieteicams cilvēkiem, kuri meklē jaudīgu CRM pieteikumu programmatūru un palīdzības dienestu vienā risinājumā
HubSpot Service Hub ir daļa no plašāka atsevišķu biznesa rīku komplekta, ko piedāvā HubSpot. Tas piedāvā atbalstu visiem lielākajiem saziņas kanāliem vienā palīdzības dienesta platformā, kurā ir viss, sākot no pieteikumu apstrādes līdz VoIP zvaniem. Hubspot klienti ir Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest un Niswey.
Starter 41€ mēnesīStarter pakete noņem Hubspot uzrakstu tiešsaistes čatā, sapulču plānošanā, dokumentos un 1-pret-1 e-pastā. Paketē ir iekļauta kopīga iesūtne, komandas e-pasts, pieteikumu plūsmas, vienkārša pieteikumu automatizācija, vienkāršākie boti, zvanīšana, Slack integrācija, sagataves un citas noderīgas funkcijas.
Professional 331€ mēnesī pieciem maksas lietotājiemPakete Professional klāt piedāvā palīdzības dienesta automatizāciju, pieteikumu pārvirzīšanu, ārējo zināšanu bāzi, video hostingu, standarta kontaktu vērtējumu, prognozēšanu, klientu aptaujas, pielāgotas atskaites un daudz ko citu.
Enterprise 1104€ mēnesī desmit maksas lietotājiemPaketē ir iekļauts viss no iepriekšējām paketēm un vēl pievienotas lietotāju lomas, hierarhiskas komandas, lauku līmeņa atļaujas, aprēķinātie rekvizīti, ierakstu pielāgošana, sarunas informācija, mērķi, audiogrāmatas un daudz kas cits.
Hubspot piedāvā plašu risinājumu klāstu, tostarp mārketinga risinājumu, klientu saziņas centrmezglu un pārdošanas risinājumu. Hubspot nav universāls risinājums, jo viņi pārdod savus produktus ar atsevišķiem abonēšanas plāniem. Hubspot Service Hub ir īpaša klientu apkalpošanas platforma, kas lietotājiem palīdz apstrādāt pieteikumus un savienoties ar citiem risinājumiem, ja viņi to vēlas izdarīt. Liveagent un HubSpot Service Hub salīdzinājums
Ieteicams tiem, kuri vēlas jaudīgu IT pārvaldības rīku ar palīdzības dienesta iespējām
Solarwinds piedāvā plašu IT pārvaldības risinājumu, izmantojot savu palīdzības dienesta platformu, kas koncentrējas uz pieteikumu apstrādes apkalpošanas portālu un čatu. Tā ir ideāla pakete uzņēmumiem, kam jākoncentrējas uz tīkla pārvaldību, infrastruktūras uzraudzību un citiem tehniskiem pakalpojumiem. Solarwinds klienti ir AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross un Blue Shield.
Team $19 lietotājam/mēnesīŠajā paketē ir iekļauta incidentu pārvaldība, servisa portāls un neierobežoti pieprasītāji.
Business $39 lietotājam/mēnesīPapildus iepriekšējās paketes līdzekļiem, paketē Business ir iekļauts pakalpojumu katalogs, izmaiņu pārvaldība, SLA, grupas, pielāgotas lomas, internacionalizācija un reāllaika 24/7 čata atbalsts.
Professional $69 lietotājam/mēnesīProfessional pakete pievieno vairāk līdzekļu, piemēram, pielāgotus laukus un formas, uzlabotas automatizācijas, tīkla noteikšanu, līgumu pārvaldību, licenču atbilstību, plānveida atskaites, API piekļuvi un papildu atbalsta iespējas, izmantojot čatu, tālruni vai e-pastu.
Enterprise $89 lietotājam/mēnesīEnterprise paketē ir iekļauti visi iepriekš minētie līdzekļi no iepriekšējām paketēm un pievienots vizuālais CMDB un atkarību kartējums, daudzfaktoru autentifikācija, pieņemšanas serviss un līdz 1500 API izsaukumi lietotājam minūtē.
Solarwinds nodrošina klientu apkalpošanas platformu, galveno uzmanību pievēršot uzņēmumiem, kas nodarbojas ar tīkla pārvaldību un IT infrastruktūru. Tādējādi tas ir ideāli piemērots IT servisa komandām, kurām ir jāapstrādā lietotāju tīkla un IT infrastruktūras problēmas. Liveagent un Solarwinds salīdzinājums
Liveagent piedāvā modernu sistēmu, kas spēj apstrādāt ikvienu vitāli svarīgo klientu kanālu. Katrs klientu kanāls un jaudīgais rīks tiek papildināts ar uzlabotām funkcijām, kas palīdz ātri un droši atrisināt ienākošos pieteikumus. Savienojiet citas programmas ar LiveAgent, pateicoties mūsu integrācijām, un izveidojiet pilnīgu klientu apkalpošanas centrmezglu jūsu aģentiem. Mums rūp klientu lojalitāte, un tāpēc jūs varat apspriest jebko ar mūsu klientu atbalsta komandu 24/7. Iegūstiet piekļuvi mūsu risinājumam par taisnīgu cenu un iegūstiet vislabāko vērtību par savu naudu.
Ja vien nevēlaties koncentrēties tikai uz iepriekšsagatavotām atbildēm, jūsu darbiniekiem jābūt apmācītiem gan klientu apkalpošanas pamatos, gan papalašinātā pieteikumu apstrādes un klientu atbalsta jomā. Tāpēc pieteikumu apstrādes programmatūrai ir jābūt vienkāršai, lai ikviens varētu to apgūt, pat sarežģītos notikumu scenārijos un lai jūsu aģenti varētu iemācīties, kā izmantot pilnu palīdzības dienesta programmatūru. Liveagent sistēma piedāvā parocīgu starta pavadoni, kas visiem iemācīs, kā visu uzstādīt un kā sākt. Mūsu mājaslapā ir arī Akadēmija. Tā ir pilna ar rakstiem, kas aptver visu palīdzības dienesta sistēmas spektru, piemēram, pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un daudz ko citu. Turklāt tā var palīdzēt jūsu aģentiem kļūt par pilntiesīgiem palīdzības dienesta speciālistiem un uzticamiem klientu apkalpošanas aģentiem.
Mijiedarbībai ar klientiem ne vienmēr jūsu rīcībā ir nepieciešams katrs rīks, kanāls vai līdzeklis. Dažādiem uzņēmumiem ir vajadzīgi dažādi risinājumi saistībā ar pieteikumu apstrādes problēmām. Pārmaksājot par funkcijām, kuras nekad neizmantosit, var samazināties aģentu produktivitāte un rasties sarežģījumi ar klientu apkalpošanas platformu. Noteikti pilnībā izmantojiet bezmaksas izmēģinājumu, lai noskaidrotu, kas jums der un kas ne.
Izmēģinājumi ir svarīgi, jo ļauj mums izmēģināt sistēmu un tās saskarni ar funkcijām. Nelaidiet garām bezmaksas izmēģinājumu tikai tāpēc, ka jūs izlasījāt saistošu informāciju mājaslapā. Bezmaksas izmēģinājumi ļauj izmēģināt pamatfunkcijas un parādīt, kā klientu atbalstam tikt galā ar sarežģītiem notikumiem un situācijām ikdienā.
Iespējams, ka palīdzības dienesta saskarne ar līdzekļiem, par kuriem pašlaik maksājat, ir pietiekama, bet vai esat padomājis, kas notiks, kad paplašināsieties? Lielākā daļa pieteikumu apstrādes sistēmu piedāvā dažādas maksas paketes, kas ir pieejamas kopā ar dažām funkcijām vai bez tām. Noteikti izvēlieties risinājumu ar pielāgojamu lietotāja interfeisu, kas nepieciešamības gadījumā ļaus paplašināties un apmierināt jūsu vajadzības.
Cena par pieteikumu apstrādes palīdzības dienesta programmatūru var variēties no bezmaksas, līdz pat ļoti dārgām. Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Pirms izlemjat izvēlēties sistēmu, vienmēr ir jāapsver dažas lietas. Izmaksas var atšķirties funkciju un to kvalitātes, integrāciju skaita, izvēlētā zīmola popularitātes, lietojamības dažādos scenārijos, mērogojamības un daudzu citu faktoru dēļ. Ir daži cenu noteikšanas modeļi, kas ir jāņem vērā, lai pārliecinātos, vai palīdzības dienesta sistēma ir tā vērta un atbilst jūsu biznesa modelim.
Par pieteikumuPieteikumu cenu modelis ļauj maksāt par nepieciešamo. Šis cenu modelis ir ideāli piemērots palīdzības dienestiem ar mazu klientu pieteikumu skaitu. Lielākais trūkums varētu būt darbinieku motivācijas trūkums veikt atbalstu, jo katrs lietotāja pieteikums nozīmē lielāku summu, ko maksāt pakalpojumu sniedzējam.
Par licenciLicences cenu modelis var ietvert viena vai vairāku lietotāju licences. Ikviens, kam tā ir, var lietot programmatūru uz nenoteiktu laiku, kamēr licence ir apmaksāta. Licences cena var būt vienreizējs maksājums vai abonements.
Par ierīciLīdzīgi kā licences cenu modelī, varat maksāt vienreizēju maksājumu vai abonēšanas maksu, kas ļauj izmantot pieteikumu apstrādes programmatūru vairākās ierīcēs. Kopējā summu summējas par katru ierīci, kas tiek lietota palīdzības dienestā.
Par aģentuAģenta modelis ir visizplatītākais un visvēlamākais, jo tas nodrošina taisnīgus nosacījumus. Jūsu cena ir atkarīga no programmatūras lietotāju skaita. Viņi var izmantot programmatūru ar katru apmaksāto funkciju bez ierobežojumiem, ko noteiktu pieteikumu apstrāde vai izpildīšanas laiks.
Ir dažas svarīgas lietas, ko simtiem organizāciju vaicā demonstrācijas zvanu laikā. Pirmkārt, jānoskaidro, par ko jūs maksāsiet. Jautājiet par atbalstītajiem klientu saziņas centrmezgliem vai kanālu iespējām, kā arī par paketēs iekļautajām funkcijām vai atbalstītajām integrācijām ar citu programmatūru. Tad nāk cenas. Kopējās ekspluatācijas izmaksas ir viena no galvenajām prioritātēm.
Pieteikumu apstrādes programmatūras ieviešana parasti ir vienkāršs process, kas var atšķirties dažos aspektos. Galvenā atšķirība ir starp tīmeklī balstītu vai lietojumprogrammas programmatūru. Parasti instalēšanas procesu var izlaist, izmantojot tīmeklī balstīto risinājumu, un nekavējoties sākt tās lietošanu. Jums ir tikai jānorāda sava e-pasta adrese un jāreģistrējas bezmaksas izmēģinājumam. Kad esat apstiprinājis savu e-pastu, varat pieteikties un iepazīties ar palīdzības dienesta platformu. Piemēram, LiveAgent piedāvā ērtu uzsākšanas rokasgrāmatu jau no paša sākuma. Tā pavada katru jauno lietotāju, veicot dažas vienkāršas darbības, kas palīdz iestatīt jauno risinājumu.
Pieteikumu apstrādes programmatūra ir kļuvusi par vienu no būtiskākajiem rīkiem, kas nodrošina klientu atbalstu. Klientu ienākošo pieprasījumu pārvaldība, izmantojot pieteikumu apstrādi, var palīdzēt jums sniegt ātrākus, uzticamākus padomus, kā arī ļaut aģentiem apstrādāt lielāku skaitu klientu pieprasījumu. Pieteikumu apstrādes sistēmas var sniegt pievienoto vērtību jebkuram palīdzības dienestam. Tas ir atkarīgs no klientu saziņas kanāliem, funkcijām un integrācijām, uz kurām jūs izlemjat paļauties, kā arī no apmācītiem klientu atbalsta aģentiem. Viegli atbildiet uz pieprasījumiem un iegūstiet savam palīdzības dienestam atbilstošu pieteikumu apstrādes programmatūru.
Izmēģiniet visu, ko piedāvājam, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu
Kā izveidot un pievienot birkas LiveAgent
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.
LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra un Tiešsaistes čats
LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.
Kā izveidot Čata ielūgumus LiveAgent sistēmā
Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.
Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.