Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Esiet soli priekšā ar pieteikumu apstrādes programmatūru

Nodrošiniet nevainojamu klientu atbalstu visos kanālos.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra no LiveAgent

Esiet noguruši no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasta ziņas, čati, zvani, sociālo mediju pieminējumi un citi kanāli nonāks vienā vienotā iesūtnē un ar papildu automatizācijas komandu un integrācijas moduļu palīdzību jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies ar vienkāršu pogas “Pierakstīties” klikšķi.

Kas ir pieteikumu apstrādes sistēma

Pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no kompleksākas palīdzības dienesta programmatūras. Pieteikumu pārvaldes sistēma visu klientu saziņu apkopo vienā saskarnē. Piemēram, tā apkopo saziņu ar klientiem no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, sociālajiem medijiem, zvaniem, forumiem un pārceļ saziņu uz pieteikumiem.

Tādējādi, kad klients sazinās ar jums, izmantojot vēlamo kanālu, jūs LiveAgent programmā automātiski saņemsit ienākošā atbalsta pieprasījumu. Pēc tam palīdzības dienesta darbinieki var atbildēt uz visiem klientu apkalpošanas pieprasījumiem, pamatojoties uz servisa līmeņa līgumos (SLA) noteiktajām klientu prioritātēm. Tādējādi jūs uzlabojat savu uzdevumu pārvaldību, kā arī mijiedarbību ar klientiem.

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

Liveagent palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir integrēta vairākos sakaru kanālos un piedāvā gandrīz 200 funkciju.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent ir plašāka sistēma par IT bāzētu pieteikumu apstrādi

Liveagent ir IT pieteikumu apstrādes sistēmas programmatūra, kas apvieno vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, čatu, zvanus un sociālos medijus, lai klientiem nodrošinātu visaptverošu klientu apkalpošanu. Bet ar to tā nebeidzas. Liveagent piedāvā klientu portālu ar daudzpusēju zināšanu bāzes atbalstu, forumiem, kā arī atsauksmēm un ieteikumiem. Uzziniet, ko jūsu organizācijai piedāvā vismodernākā pieteikumu apstrādes sistēma.

Kā tiešsaistes pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jūsu uzņēmumam?

Aplūkojiet IT pieteikumu apstrādes sistēmas priekšrocības, kas palīdzēs jums piedāvāt labākus risinājumus klientiem.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Paaugstināta aģenta produktivitāte

Gudra automatizācija atvieglos un paātrinās jūsu aģentu darbplūsmu. Iestatot automatizācijas komandas, var norādīt aģenta darba sadalījumu un vienlaikus uzlabot aģenta atbildes laiku.

Uzlabota klientu pieredze (CX)

Liveagent nodrošina atskaišu analīzi, kurā var ātri noteikt grupas produktivitāti dažu sekunžu laikā. Turklāt analīzes pārskatā tiek parādīta informācija, piemēram, par darba laiku, aģentiem, nodaļām, kanāliem un birkām. Tādējādi reāllaika dati ļauj vadībai efektīvi un rezultatīvi atbildēt uz jebkuru klienta jautājumu.

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 klientu atbalsts

Kopīga problēma, ar ko saskaras daudzi uzņēmumi, ir izmaksu ziņā efektīva 24/7 atbalsta sniegšana saviem klientiem. Zināšanu bāzes programmatūra vai pašapkalpošanās portāls var nodrošināt atbalstu jūsu uzņēmumam pat ārpus jūsu darba laika. Vienkārši izveidojiet saviem klientiem praktiskus ceļvežus vai soli pa solim izskaidrojošus rakstus un iegūstiet konkurences priekšrocības, izmantojot LiveAgent visaptverošo risinājumu.

Profesionāla klientu apkalpošana/atbalsts

Iekšējā zināšanu bāze, kas ir arī pieteikumu apstrādes sistēmas daļa, nodrošina, ka palīdzības dienesta darbinieki vienmēr sniedz vienotu un profesionālu palīdzību. Iekšējā pašapkalpošanās iespēja var nodrošināt plašu informācijas klāstu, piemēram, jaunumus, informāciju par produktiem, atjauninājumus un politikas.

Zināšanu pārvaldība var pārveidot jūsu pakalpojumu nekavējoties. Jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji pieļaus mazāk kļūdu un veiksmīgi atrisinās praktiski jebkuru klienta pieprasījumu.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Aplūkojiet LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūras galvenās iezīmes

Atbalsta pieteikumu sistēma ir tikai daļa no kompleksa palīdzības dienesta risinājuma.

Apvienojiet visus savus saziņas kanālus vienotajā iesūtnē, kas ir visgudrākā parastā e-pasta versija. E-pasta ziņas, čati, zvani, sociālo mediju ziņas un ziņas no citiem kanāliem ir pieejamas no vienas vietas.

Vienalga, kur komunikācija sākas vai beidzas, tā vienmēr būs tajā pašā hibrīda pieteikumā. Uzsāciet čatu ar klientu tiešsaistes čatā, sekojiet tam e-pastā un pabeidziet klientu atbalsta pieteikumu, izmantojot tālruņa zvanu. Visas mijiedarbības būs vienā pieteikuma pavedienā.

Paātriniet atbilžu sniegšanu klientiem, sagatavojot atbildes uz biežāk uzdotajiem pieprasījumiem un jautājumiem. Saglabājiet īsu atbildi un ieprieciniet klientus ar ātru atbildi.

Izveidojiet pieteikumus, kas ir redzamas tikai jūsu kolēģiem, un piešķiriet tās konkrētai personai. Izmantojiet tos kā atgādinājumus, lai izveidotu uzdevumus vai veiktu kopīgas piezīmes jums un jūsu kolēģiem.

Pieteikumu apstrādes programmatūra ar intuitīvu saskarni (UI)

Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra automātiski seko visām jūsu klientu problēmām un pārveido tās par pieteikumiem. Ikviena ienākošā saziņas forma tiek pārveidota par pieteikumiem lielākai ērtībai un labākai vadībai. Lietotāja interfeiss ir pielāgojams un intuitīvs.

Zināšanas bāze kā daļa no pieteikumu apstrādes

70% klientu dod priekšroku atbilžu meklēšanai, pirms sazināties ar klientu apkalpošanas centru. Papildus pieteikumu apstrādes programmatūras funkcionalitātei tajā pašā pakotnē LiveAgent piedāvā pilnībā pielāgojamu Klientu portālu ar Zināšanu bāzi, BUJ un Forumu. Ļaujiet klientiem palīdzēt sev pašiem, sniedzot atbildes pat tad, kad jūsu aģenti ir bezsaistē.

Pieteikumu apstrādes CRM sistēma

Programmā LiveAgent var efektīvi organizēt un glabāt klienta datus vai informāciju. Var vienkārši izsekot kontaktiem, pasūtījumiem un citiem nepieciešamajiem datiem. Būtībā tā ir kontaktu datubāze ar papildu informāciju. Ja visi dati atrodas vienā sistēmā, jūsu atbalsts ļauj nodrošināt satriecošu klientu apkalpošanu.

Pareizs CRM atbalsta pārdošanas aktivitātes, mārketinga un klientu apkalpošanas nodaļas. Klientu attiecību pārvaldība ir svarīga katras pieteikumu apstrādes sistēmas sastāvdaļa. Klientu datu apkopošana un uzglabāšana var pozitīvi ietekmēt klientu lojalitāti, klientu apmierinātību un pieredzi.

Caurspīdīga un godīga cenu politika

Nav līgumu, nav slēptu maksājumu – tikai ikmēneša norēķini. Pilnībā pārskatāmas cenas, un norēķini tikai par reālu izmantošanu katru mēnesi. Izvēlieties pareizo paketi un sāciet nodrošināt labāko klientu atbalstu.

Pieteikumi

Pieteikumi

Vidēja lieluma uzņēmumiem un profesionāliem uzņēmējiem

$15/mēn
Pieteikumi

Pieteikumi + Čats

Vidēja lieluma uzņēmumiem un profesionāliem uzņēmējiem

$29/mēn

Vienmērīga pieteikumu sadale

Nodrošiniet, lai klientu apkalpošanas aģentiem vienmēr būtu optimāla darba slodze. Definējiet, cik daudz pieteikumu, čatu un tālruņa zvanu tie var paveikt. Automātiski sadaliet tālruņa apkalpošanas darba laiku, iestatiet laiku pauzei un ļaujiet tiem atpūsties, kad nepieciešams. Piešķiriet pieteikumus jebkurā procesa brīdī atsevišķiem aģentiem vai visai nodaļai. Iestatiet savas ienākošo pieteikumu sadales komandas un kritērijus atkarībā no pieteikumu parametriem, notikumiem vai laika nosacījumiem.

Seamless ticketing distribution

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumi nevar būt kļūdījušies

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un noskaidrojiet, kā LiveAgent var palielināt jūsu klientu atbalstu un jūsu biznesa partneru apmierinātību.

Kāpēc vajadzīga pieteikumu apstrādes programmatūra?

Vieda pieteikumu apstrādes sistēma ļauj viegli apmierināt visas klientu apkalpošanas vajadzības. Viegli saņemt, apstrādāt un atbildēt uz pieprasījumiem, lai uzlabotu attiecības ar klientiem.

007 briefcase

Ieguvumi uzņēmējdarbībā

Vienkāršošojiet kanālus

Automatizējiet savus ikdienas uzdevumus

Izvirziet skaidrus pienākumus

Esiet organizēti

051 checked

Labvēlīgs iespaids

Profesionālā pieeja

18% konversijas pieaugums

Sīkāks ieskats un atskaites

Samazinātas izmaksas

Viss vienā pieteikumu apstrādes programmatūra

Email icon

E-pasta atbalsts

Viedā e-pasta pieteikumu apstrāde un sadale nodrošina, ka neviens e-pasts netiek pazaudēts un uz to netiek atbildēts divreiz.

Customers icon

Jaudīga sadarbība

Ļaujiet jūsu aģentiem palīdzēt viens otram un ātrāk atbildēt uz pieteikumiem, izmantojot sadarbības līdzekļus.

Cart icon

Paaugstināta apmierinātība

Kā liecina tirgus pētījumi, apmierināti klienti mēdz tērēt vairāk. Padari viņus apmierinātus ar LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Atbildību pārvaldība

Izmantojot LiveAgent, varat viegli pārvaldīt pieteikumu apstrādes pienākumus un izveidot pieteikumu organizēšanas metodi savai IT komandai vai klientu apkalpošanas centram. Mainīt pieteikuma īpašumtiesības uz citu nodaļu vai pat atsevišķu aģentu. Jūs vienmēr zināsit, kurš ir atbildīgs par katra pieteikuma atrisināšanu. Nekad vairs nedzirdēsit klasisko attaisnojumu “es nezināju, ka tā ir mana atbildība”.

FAQ

Kāds ir pieteikumu apstrādes sistēmas pielietojums?

Pieteikumu apstrādes sistēma ļauj klientu atbalsta grupām pārvaldīt klientu pieprasījumus. Programmatūra izveido pieteikumu no katras klientu mijiedarbības un apkopo atbilstošu informāciju, lai palīdzētu atrisināt klientu pieprasījumu.

Kura ir labākā pieteikumu apstrādes sistēma?

Ja meklējat labāko pieteikumu apstrādes sistēmu, apsveriet lietotāju novērtējumus, funkcionalitāti un cenu. Vislabākajām pieteikumu apstrādes sistēmām ir jābūt tādām funkcijām kā daudzkanālu saziņa, pieteikumu sadale, darbplūsmu automatizācija, atskaites un analīze, sociālo mediju integrācija, zināšanu bāzes un gamifikācijas iespējas.

Kādi ir pieteikumu apstrādes rīku veidi?

Kad apsverat, kuru pieteikumu apstrādes rīku izmantot, izpētiet tā cenu, funkcionalitāti un lietotāju atsauksmes. Daži pieteikumu apstrādes rīki piedāvā vairāk palīdzības dienesta funkciju nekā citi. Piemēram, LiveAgent ir iekļauts 10 lielāko palīdzības dienestu programmatūras sarakstā, kas nodrošina virtuālo zvanu centru papildus daudzkanālu sakariem, pieteikumu sadali, darbplūsmu automatizāciju, atskaites un analīzi, zināšanu bāzes un gamifikācijas funkcijas.

Kas ir pieteikumu apstrādes programmatūra?

Pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta programmatūras, kas ļauj uzņēmumam nodrošināt visu klientu mijiedarbību vienuviet. Tāpēc visi paziņojumi no vairākiem kanāliem ir apkopoti vienuviet, nodrošinot ērtu un efektīvu saziņu ar tīmekļa vietnes apmeklētājiem/klientiem.

Kā iestatīt pieteikumu apstrādes sistēmu LiveAgent?

Mēs, LiveAgent, saviem klientiem sniedzam bezmaksas demonstrāciju un 24/7 atbalstu, tāpēc programmatūras iestatīšana ir ātra un vienkārša. Taču pirmais solis ir izveidot kontu un izvēlēties sev vēlamo abonementu. Pēc tam sistēma palīdzēs jums veikt iestatīšanu, un galu galā jums būs viss, kas iestatīts, pamatojoties uz jūsu vēlmēm.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju