Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Kayako alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Kayako?

Kayako ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra ar elegantu saskarni, kas “savieno punktus starp atbalsta kanāliem, informāciju par Jūsu klientiem un Jūsu komandu.” Tās cena ir konkurētspējīga, tomēr, ja meklējat Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent var lepoties ar hibrīda palīdzības pieteikumu reģistrācijas sistēmu, kas arī savieno Jūsu komandu. Atklājiet mūsu eleganto universālo iesūtni ar vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām. Izmantojot LiveAgent, Jūs pārliecināsieties, ka ar lielisku programmatūru tiek nodrošināta arī lieliska klientu apkalpošana.

Migrējiet no Kayako uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam asistētu Kayako migrāciju, kas importēs visus Jūsu datus no Kayako uz LiveAgent. Tas ir bez maksas un aizņem tikai 5 minūtes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Funkcijas Liveagent Konkurents
Kopējais vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.7 no 5 vietnē Capterra.
4.0
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.0 no 5 vietnē Capterra.
Ease of use
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.6
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 4,6 no 5 ballēm.
3.9
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 3,9 no 5 ballēm.
Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošanas vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
Cenas un kvalitātes attiecība
Cenas un kvalitātes attiecības vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
$15/mēnesī/aģentam Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
$15/mēnesī/aģentam Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācija attiecībā uz palīdzības pieteikumiem un SLA, pamatojoties uz prioritāti un iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Automatizēta maršrutēšana
Automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana uz konkrētām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Zvanu centra pārvaldība
Centralizēts vadības panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Rindu pārvaldība
Sistēma, ko izmanto izsaukumu rindu pārvaldīšanai.
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Veiktspējas rādītāji
Izsekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko Jūsu vietni vai kurā vietnē viņi atrodas.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Zināšanu bāzes pārvaldība
Funkcija, kas ļauj lietotājiem izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tērzēšanu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visus ziņojumus un ļautu lietotājiem atbildēt uz tiem no palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes tērzēšanas logrīks, ko var izvietot Jūsu vietnē un izmantot saziņai reāllaikā ar Jūsu vietnes apmeklētājiem.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Atskaites /Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem ģenerēt veiktspējas pārskatus.
Piedāvā atskaites /analītiku.
Nepiedāvā atskaites /analītiku.
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldība
Funkcija, kas ļauj pārvaldīt un pārraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Sociālo mediju integrācija
Integrācija ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Pārvaldiet palīdzības pieteikumus ar to nodošanu, palīdzības pieteikumu apvienošanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, atlikšanu un daudz ko citu.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas noteikumi, kurus var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, ar ko LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

report on tablet-illustration

Jaudīga Kayako alternatīva

Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko pievienoto vērtību. Kayako piedāvā trīs dažādas pamatpaketes. LiveAgent piedāvā 4 pamatpaketes par konkurētspējīgām cenām, kā arī papildfunkcijas, piemēram, sociālo mediju integrāciju. Ja meklējat pilnvērtīgu Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mums ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaišu un analīzes funkcijas, automatizācija, spēļu elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent Jūs saņemat vairāk par mazāku maksu. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien. Izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju bez kredītkartes datu ievadīšanas.

Izmantojiet universālās iesūtnes jaudu

Mūsu universālajā iesūtnē ir vairāk nekā 179 lietošanai gatavas palīdzības dienesta funkcijas. Izmēģiniet tagus, atgādinājumus, piezīmes vai jebkuru no mūsu vairāk nekā 40 integrācijām.

LiveAgent dashboard on monitor

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Kayako alternatīvu un ātrums jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. Salīdzinot LiveAgent un Kayako tērzēšanas logrīka kopējo veiktspēju, jūs pamanīsiet, ka LiveAgent tērzēšanas logrīks tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs, kas ir neticami ātri.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Daudzvalodu programmatūra

Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodu pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.

Kāpēc samierināties ar kaut ko sliktāku?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Kayako. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar klientiem.

man and woman receiving awards

LiveAgent un Kayako salīdzinājums

Apskatiet mūsu salīdzinājumu ar Kayako, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Dati no 22.01.2020.

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā labāko Kayako alternatīvu

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Salīdziniet mūs ar citām palīdzības dienesta programmatūrām

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

Related Articles to Kayako Alternatīva
LiveAgent piedāvā bezmaksas datu migrāciju no Kayako uz LiveAgent. Izpētiet sīkāk un veiciet savu bezmaksas migrāciju jau šodien.

Pārejat no Kayako?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ir pieejama 43 dažādās valodās un atbalsta pielāgojamus logrīkus. Tas ir novērtēts kā Nr.1 programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. LiveAgent tiek izmantots tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte, un tam ir daudz pielāgojamu palīdzības pieteikumu. Izmēģinājiet LiveAgent maziem uzņēmumiem par $15/mēn un profesionāliem tirgotājiem par $29/mēn un uzziniet vairāk.

Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas kaut kur jūsu tīmekļa vietnē un ļauj klientiem reāllaikā sazināties ar klientu atbalsta dienestu.

Čata poga

LiveAgent piedāvā klientiem ātru, personalizētu un zinošu atbalstu visos kanālos, kā arī bezmaksas izmēģinājuma iespēju. Lielākā daļa klientu vērtē reāllaika palīdzību kā vissvarīgākā tīmekļa vietnes funkciju, tāpēc uzņēmumiem ir svarīgi nodrošināt augstas kvalitātes klientu atbalstu, ieskaitot atbalsta portālu. Apmierināti klienti ir lojālāki un uzņēmumiem sniedz izdevīgākus līdzekļus, tāpēc LiveAgent var palīdzēt palielināt pārdošanas apjomus.

Vai meklējat ConnectWise alternatīvu? Atklājiet LiveAgent lielisko pieteikumu apstrādes sistēmu, ko papildina apbrīnojamas funkcijas un integrācijas.

Meklējat alternatīvu ConnectWise?

LiveAgent ir inovatīva programmatūra tirgū, kas piedāvā tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. Tas ir visvairāk novērtētais un pārskatītais risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Lai palielinātu ieņēmumus, LiveAgent ieteic izgatavot neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina apmierinātību ar zibenīgām atbildēm, palielinot klientu vērtību un saglabājot lojalitāti. Zīmola biznesa mērķu īstenošana ar LiveAgent palīdzēs arī ietaupīt līdzekļus.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāko Palīdzības Dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paieliniet lojalitāti un pārdošanu ar klientu portāla programmatūru.

Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru

Izveidojiet klientu portālu, kur viņi var apspriest jaunās funkcijas un sniegt uzlabojumu piedāvājumus vienkārši ar dažiem klikšķiem. Pielāgojiet zināšanu bāzi savam uzņēmuma dizainam bez kodēšanas. Izmantojiet LiveAgent biļešu formas, lai ļautu klientiem sazināties ar atbalsta komandu caur elastīgu biļetes formu. Tas ir efektīvs klientu servisa risinājums.

Dovekot ir e-pasta serveris ar pašregulācijas funkcionalitāti, ērtu administrēšanu, migrācijas iespējām un daudz ko citu jūsu uzņēmumam

Dovecot

Šajā tekstā ir runa par izejošo pārdošanu, kas ir process, kurā uzņēmumi piesaista jaunus potenciālos klientus, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus un sociālos medijus. Lai veiksmīgi izmantotu e-pasta mārketingu, nepieciešami aktīvie e-pasta abonenti, kas var tikt iegūti no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Uzņēmumi izmanto e-pastu kā efektīvu komunikācijas metodi, lai paziņotu gan par jauniem produktiem un pakalpojumiem, gan arī iekšējiem ziņojumiem. Tāpat ir svarīgi veikt analīzes un izveidot sasniegšanas plānus.

Meklējat alternatīvu Gorgias? Jūs esat īstajā vietā - izmēģiniet LiveAgent klientu atbalsta risinājumu! Iekļauta arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija.

Meklējat alternatīvu Gorgias?

LiveAgent ir ļoti vienkārši uzstādāms un piedāvā lielisku atbalstu klientiem. To novērtējuši daudzi uzņēmumi, kuri uzskata, ka LiveAgent ir labāks risinājums nekā citas alternatīvas. Tā spēj paātrināt atbildes sniegšanas laiku un uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, kas savukārt palielina atdevi. Lietotāji tiešsaistes biznesos to vērtē kā ērtu un funkcionalitātes ziņā noderīgu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju