Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Kayako alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Kayako?

Kayako ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra ar elegantu saskarni, kas “savieno punktus starp atbalsta kanāliem, informāciju par Jūsu klientiem un Jūsu komandu.” Tās cena ir konkurētspējīga, tomēr, ja meklējat Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent var lepoties ar hibrīda palīdzības pieteikumu reģistrācijas sistēmu, kas arī savieno Jūsu komandu. Atklājiet mūsu eleganto universālo iesūtni ar vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām. Izmantojot LiveAgent, Jūs pārliecināsieties, ka ar lielisku programmatūru tiek nodrošināta arī lieliska klientu apkalpošana.

Migrējiet no Kayako uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam asistētu Kayako migrāciju, kas importēs visus Jūsu datus no Kayako uz LiveAgent. Tas ir bez maksas un aizņem tikai 5 minūtes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Funkcijas Liveagent
Izmēģiniet labāko pašapkalpošanās atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
Konkurents
Kopējais vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.7 no 5 vietnē Capterra.
4.0
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.0 no 5 vietnē Capterra.
Ease of use
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.6
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 4,6 no 5 ballēm.
3.9
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 3,9 no 5 ballēm.
Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošanas vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
Cenas un kvalitātes attiecība
Cenas un kvalitātes attiecības vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
$15/mēnesī/aģentam Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
$15/mēnesī/aģentam Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācija attiecībā uz palīdzības pieteikumiem un SLA, pamatojoties uz prioritāti un iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Automatizēta maršrutēšana
Automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana uz konkrētām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Zvanu centra pārvaldība
Centralizēts vadības panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Rindu pārvaldība
Sistēma, ko izmanto izsaukumu rindu pārvaldīšanai.
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Veiktspējas rādītāji
Izsekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko Jūsu vietni vai kurā vietnē viņi atrodas.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Zināšanu bāzes pārvaldība
Funkcija, kas ļauj lietotājiem izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tērzēšanu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visus ziņojumus un ļautu lietotājiem atbildēt uz tiem no palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes tērzēšanas logrīks, ko var izvietot Jūsu vietnē un izmantot saziņai reāllaikā ar Jūsu vietnes apmeklētājiem.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Atskaites /Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem ģenerēt veiktspējas pārskatus.
Piedāvā atskaites /analītiku.
Nepiedāvā atskaites /analītiku.
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldība
Funkcija, kas ļauj pārvaldīt un pārraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Sociālo mediju integrācija
Integrācija ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Pārvaldiet palīdzības pieteikumus ar to nodošanu, palīdzības pieteikumu apvienošanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, atlikšanu un daudz ko citu.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas noteikumi, kurus var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, ar ko LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

report on tablet-illustration

Jaudīga Kayako alternatīva

Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko pievienoto vērtību. Kayako piedāvā trīs dažādas pamatpaketes. LiveAgent piedāvā 4 pamatpaketes par konkurētspējīgām cenām, kā arī papildfunkcijas, piemēram, sociālo mediju integrāciju. Ja meklējat pilnvērtīgu Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mums ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaišu un analīzes funkcijas, automatizācija, spēļu elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent Jūs saņemat vairāk par mazāku maksu. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien. Izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju bez kredītkartes datu ievadīšanas.

Izmantojiet universālās iesūtnes jaudu

Mūsu universālajā iesūtnē ir vairāk nekā 179 lietošanai gatavas palīdzības dienesta funkcijas. Izmēģiniet tagus, atgādinājumus, piezīmes vai jebkuru no mūsu vairāk nekā 40 integrācijām.

LiveAgent dashboard on monitor

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Kayako alternatīvu un ātrums jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. Salīdzinot LiveAgent un Kayako tērzēšanas logrīka kopējo veiktspēju, jūs pamanīsiet, ka LiveAgent tērzēšanas logrīks tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs, kas ir neticami ātri.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Daudzvalodu programmatūra

Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodu pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.

Kāpēc samierināties ar kaut ko sliktāku?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Kayako. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar klientiem.

man and woman receiving awards

LiveAgent un Kayako salīdzinājums

Apskatiet mūsu salīdzinājumu ar Kayako, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Dati no 22.01.2020.

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā labāko Kayako alternatīvu

Salīdziniet mūs ar citām palīdzības dienesta programmatūrām

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

    Saistītie Raksti arKayako Alternatīva
    Vai meklējat alternatīvu Novocall? Neskatieties tālāk, LiveAgent var pārņemt darbu. Apskatiet tās galvenās iezīmes un iespējas jau tagad.

    Vai meklējat alternatīvu Novocall?

    LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un reklāmas guvumu. Cena ir pieņemama, funkcijas pielāgojamas.

    Liveagent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Liveagent nodrošina atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

    Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

    Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

    Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

    Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

    LiveAgent ir īpaši labs risinājums klientu apkalpošanai, atbalstam un komunikācijai. Tas ir vienkāršs izmantošanā un pievieno vērtību biznesam.

    Liveagent ir labākais klientu atbalsta risinājums jūsu biznesam. Izmantojot noderīgus rīkus, vairāku kanālu pārklājumu un vairāk nekā 175 funkcijas, liveagent ir pareizā izvēle jūsu biznesam. Liveagent tērzēšanas logrīks ir ātrākais tirgū, un tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes.

    Vai meklējat Verloop alternatīvu?

    LiveAgent ir laba alternatīva Verloop un Smartsupp programmatūrām, piedāvājot labāku klientu apmierinātību un integrācijas ar citiem rīkiem.

    LiveAgent ir visaptverošs risinājums jūsu Helpdesk. Pievienojieties LiveAgent jau šodien un pievienojieties citiem uzņēmumiem, lai sniegtu labāku atbalstu.

    Vai meklējat Smartsupp alternatīvu?

    LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo reklāmas guvumu, piedāvājot pielāgojamu integrāciju un pieņemamu cenu.

    Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

    Meklējat Alternatīvu Hesk?

    - Komerciālā summarizācija: TEXT ENDS.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Pierakstīties uz demonstrāciju

    Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Pierakstīties uz demonstrāciju
    Start Free Trial x