Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Kayako alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Kayako?

Kayako ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra ar elegantu saskarni, kas “savieno punktus starp atbalsta kanāliem, informāciju par Jūsu klientiem un Jūsu komandu.” Tās cena ir konkurētspējīga, tomēr, ja meklējat Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent var lepoties ar hibrīda palīdzības pieteikumu reģistrācijas sistēmu, kas arī savieno Jūsu komandu. Atklājiet mūsu eleganto universālo iesūtni ar vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām. Izmantojot LiveAgent, Jūs pārliecināsieties, ka ar lielisku programmatūru tiek nodrošināta arī lieliska klientu apkalpošana.

Migrējiet no Kayako uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam asistētu Kayako migrāciju, kas importēs visus Jūsu datus no Kayako uz LiveAgent. Tas ir bez maksas un aizņem tikai 5 minūtes.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funkcijas Liveagent Konkurents
Kopējais vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.7 no 5 vietnē Capterra.
4.0
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.0 no 5 vietnē Capterra.
Ease of use
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.6
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 4,6 no 5 ballēm.
3.9
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 3,9 no 5 ballēm.
Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošanas vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
Cenas un kvalitātes attiecība
Cenas un kvalitātes attiecības vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
$15/mēnesī/aģentam Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
$15/mēnesī/aģentam Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācija attiecībā uz palīdzības pieteikumiem un SLA, pamatojoties uz prioritāti un iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Automatizēta maršrutēšana
Automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana uz konkrētām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Zvanu centra pārvaldība
Centralizēts vadības panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Rindu pārvaldība
Sistēma, ko izmanto izsaukumu rindu pārvaldīšanai.
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Veiktspējas rādītāji
Izsekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko Jūsu vietni vai kurā vietnē viņi atrodas.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Zināšanu bāzes pārvaldība
Funkcija, kas ļauj lietotājiem izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tērzēšanu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visus ziņojumus un ļautu lietotājiem atbildēt uz tiem no palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes tērzēšanas logrīks, ko var izvietot Jūsu vietnē un izmantot saziņai reāllaikā ar Jūsu vietnes apmeklētājiem.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Atskaites /Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem ģenerēt veiktspējas pārskatus.
Piedāvā atskaites /analītiku.
Nepiedāvā atskaites /analītiku.
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldība
Funkcija, kas ļauj pārvaldīt un pārraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Sociālo mediju integrācija
Integrācija ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Pārvaldiet palīdzības pieteikumus ar to nodošanu, palīdzības pieteikumu apvienošanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, atlikšanu un daudz ko citu.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas noteikumi, kurus var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, ar ko LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Union icon

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Increase icon

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Group 370 icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

undraw report mx0a

Jaudīga Kayako alternatīva

Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko pievienoto vērtību. Kayako piedāvā trīs dažādas pamatpaketes. LiveAgent piedāvā 4 pamatpaketes par konkurētspējīgām cenām, kā arī papildfunkcijas, piemēram, sociālo mediju integrāciju. Ja meklējat pilnvērtīgu Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mums ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaišu un analīzes funkcijas, automatizācija, spēļu elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent Jūs saņemat vairāk par mazāku maksu. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien. Izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju bez kredītkartes datu ievadīšanas.

Izmantojiet universālās iesūtnes jaudu

Mūsu universālajā iesūtnē ir vairāk nekā 179 lietošanai gatavas palīdzības dienesta funkcijas. Izmēģiniet tagus, atgādinājumus, piezīmes vai jebkuru no mūsu vairāk nekā 40 integrācijām.

liveagent dashboard on monitor

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Kayako alternatīvu un ātrums jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. Salīdzinot LiveAgent un Kayako tērzēšanas logrīka kopējo veiktspēju, jūs pamanīsiet, ka LiveAgent tērzēšanas logrīks tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs, kas ir neticami ātri.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Daudzvalodu programmatūra

Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodu pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.

Kāpēc samierināties ar kaut ko sliktāku?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Kayako. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar klientiem.

man and woman receiving awards

LiveAgent un Kayako salīdzinājums

Apskatiet mūsu salīdzinājumu ar Kayako, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra

kayako liveagent capterra comparison
Dati no 22.01.2020.

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā labāko Kayako alternatīvu

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju