Vienotā iesūtne ir vienota iesūtne, kas ļauj piekļūt visām ziņām no vienas vietas. Iesūtne vienā informācijas panelī var saņemt un optimizēt e-pastus, tālruņa zvanus, sociālo mediju ziņas, zināšanu bāzes pieteikumus un tiešsaistes čata ziņas, padarot to par klientu atbalsta nodaļu nepieciešamāko instrumentu.
Turklāt vienotā iesūtne ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem ienākošajiem ziņojumiem tieši no iesūtnes (bez nepieciešamības pārskatīt/pieteikties katrā sakaru kanālā un ierīcē atsevišķi).
Kāpēc vienota iesūtne ir neaizstājama funkcija visiem uzņēmumiem?
Vienota iesūtne ir nepieciešama visiem uzņēmumiem, pašnodarbinātajiem un uzņēmumiem, jo tā:
- Apkopo visus ziņojumus no vairākiem kontiem vienā iesūtnē
- Uztur visus pieprasījumus zināmā kārtībā atbilstoši svarīgumam un saņemšanas datumam
- Uztur visus pieprasījumus zināmā kārtībā atbilstoši svarīgumam un saņemšanas datumam
- Uzlabo aģenta efektivitāti
- Ir drošāks
- Uzlabo klientu apmierinātību un pieredzi (vairāk konteksta aģentiem, mazāk vajadzība atkārtoties – klientiem)
- Saīsina atbildes laiku
- Automātiski sadala pieteikumus nodaļām un aģentiem
- Var izmantot vairāku zīmolu atbalstam
Kādas ir LiveAgent vienotās iesūtnes funkcijas?
LiveAgent vienotajā iesūtnē ir milzumdaudz noderīgu funkciju, kas padara to par neaizstājamu produktu.
Automātiska pieteikumu šķirošana
Katra ziņa, kas tiek saņemta jūsu vienotajā iesūtnē, tiks automātiski piešķirta atbilstošajam atbalsta aģentam, novēršot neskaidrības vai domstarpības starp jūsu darbiniekiem. Katrs aģents precīzi zinās, uz kurām ziņām viņam jāatbild, kā rezultātā būs augstāks produktivitātes līmenis un lielāka efektivitāte.
Laika un uz notikumiem bāzēti automatizācijas noteikumi
Vienotā iesūtne var atbrīvot jūsu aģentus no ikdienišķiem un atkārtotiem administratīvajiem uzdevumiem. Izveidojot konkrētus laika un trigera automatizācijas nosacījumus, iesūtne varēs izpildīt uzdevumus, piemēram, sekot e-pasta ziņām vai atzīmēt pieteikumus kā surogātpastu.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Birkas un filtrēšana
Pieteikumu atrašana jūsu vienotajā iesūtnē var būt vieglāka par vieglu, ja izmantojat pareizās birkas. Birkas var pievienot katram pieteikumam, lai palīdzētu jums filtrēt, kā arī sniegt acumirklīgu ieskatu katra pieteikuma saturā.
Reāllaika rakstīšanas skats un unikāls čata logrīks
Vienotā iesūtne sniedz reāllaika priekšapskatu par to, ko klienti raksta jūsu mājaslapā ievietotajā tiešsaistes čata logrīkā. Saņemot klientu ziņu vēl pirms tās nosūtīšanas, jūsu aģenti iegūst vairāk laika, lai atrastu informāciju, kas viņiem nepieciešama, un atstāj iespaidu uz klientiem ar zinošu, personalizētu un savlaicīgu atbalstu.
Iebūvēts CRM
Svarīgas klienta informācijas iegūšana ir nenovērtējama. Liveagent vienotajā iesūtnē ir iebūvēts CRM, kas sniedz iespēju izveidot pielāgotus CRM laukus, lai uzglabātu visu nepieciešamo informāciju par klientiem, ieskaitot iepriekšējos pirkumus, pieteikumus un daudz ko citu.
Zvanu centra iespēja
Kā jau iepriekš minēts, vienoto iesūtni var izmantot arī kā jaukto zvanu centru. Tam ir visi moderna zvanu centra risinājuma tingeltangeļi, ieskaitot IVR, automātiskā zvanu sadale, zvanu pārsūtīšana, atzvans un daudz kas cits.
Iekšējie čati
Vienotā iesūtne nebūtu pilnīga bez reāllaika sadarbības iespējas. Tāpat kā pakalpojumā Gmail Jūs varat čatot ar tiešsaistes kolēģiem tieši LiveAgent iesūtnē.
Aģentu konfliktu noteikšana
Vienotā iesūtne ir labāka nekā lielākajai daļai tradicionālo e-pasta klientu, piemēram, Outlook un Gmail, jo tā brīdina, kad ķeraties pie cita aģenta darbiem. Piemēram, ja tūlīt sāksit atbildēt uz pieteikumu, ar kuru strādā cits aģents, sistēma jūs automātiski brīdinās.
Privātas piezīmes un atgādinājumi
Privātās piezīmes ir vēl viena lieliska vienotās iesūtnes funkcija. Ikreiz, kad esat pieteikuma pavedienā, varat izveidot privātu piezīmi, ko var redzēt tikai jūs un citi aģenti. Tā var kalpot kā atgādinājums nākotnē vai palīdzēt citiem paātrināt darbu.
Kas tiks iesūtīts vienotajā iesūtnē?
- E-pasta ziņojumi no vairākām e-pasta adresēm
- Tiešsaistes čati
- Tālruņa zvani (var reģistrēt neierobežotu VoIP tālruņa numuru skaitu)
- Facebook ziņojumi un komentāri (var izveidot savienojumu ar vairākiem Facebook kontiem)
- Instagram komentāri un piezīmes (var izveidot savienojumu ar vairākiem Instagram kontiem)
- Sīkziņas un Twitter komentāri/piezīmes (var izveidot savienojumu ar vairākiem Twitter kontiem)
- Viber ziņas
- WhatsApp Viber ziņas
- Atsaukmes un ierosinājumi
- Kontaktformas ziņas
Kā tas izskatās/kā tas darbojas praksē?
Kas ir vienotā iesūtne? Ja vēlaties uzzināt, vai klienti varēs noteikt, ka jūs izmantojat vienoto iesūtni, lai atbildētu uz viņu tālruņa zvaniem, tiešsaistes čatu, Viber ziņām, tvītiem vai e-pastiem, atbilde ir “nē”. Skatiet, kā tas darbojas šajā detalizētajā video apmācībā.
Vienotās iesūtnes sagatavošana
Lai nodrošinātu vienotās iesūtnes izmantošanu pēc iespējas pilnīgāk, jums tā būs jāsavieno ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem. Jums būs arī jāievieto mūsu tiešsaistes čata logrīks savā tīmekļa vietnē un jāizveido LiveAgent atbalsta portāls. Neesiet pārliecināti, kā? Skatiet šo uzsākšanas rokasgrāmatu.
Ir daudzi veidi, kā universālā iesūtne var padarīt jūsu klientu atbalsta biļešu pārdošanas risinājumu efektīvāku un palīdzēt uzlabot klientu apmierinātību.
Kā jūs varat gūt labumu no vienotās iesūtnes?
- Liveagent vienotā iesūtne var ietaupīt gan laiku, gan naudu, jo jūsu aģenti mazāk laika pavadīs, uzraugot neskaitāmos kontus un ierīces.
- Tā var palīdzēt nodrošināt ātrāku atbalstu
- Tas var palīdzēt sniegt vairāk personalizētu atbilžu, pateicoties mūsu iebūvētajam CRM, kas ir pieejams ikreiz, kad atbildat uz klientu vaicājumiem
- Atbildēšana uz klientu vaicājumiem, izmantojot LiveAgent vienoto iesūtni, ir drošāka, jo visi pieteikumi tiek glabātas koplietojamā iesūtnē, kurai var piekļūt ikviens atbalsta aģents. Tas nozīmē, ka jums nav jāuztraucas par:
- Email/Facebook/Instagram/Twitter pieteikšanās datu koplietošanu ar vairākiem darbiniekiem
- Par pieteikšanos publiskajās ierīcēs
- Par ierīču pazaudēšanu, kurās ir jūsu e-pasta vai sociālo mediju konti
- Konkurences priekšrocība — LiveAgent ir viena no nedaudzajām vienotajām iesūtnēm, kas integrējas gan ar Instagram, gan Viber
Zināšanu bāzes resursi
- Kā pievienot aģentus un lietotājus
- E-pasta kontu konfigurēšana
- Čata pogu izveide
- Twitter pieslēgšana
- Savienojums ar Instagram
- Savienojums ar Viber
- Savienojums ar Facebook
- Savienojums ar WhatsApp
- Zvanu centra iestatīšana
- Klientu portāla izveide
Vai esat gatavs izmēģināt vienoto iesūtni?
Atklājiet, cik viegli ir nodrošināt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent vienoto iesūtni. Sāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Tired of managing multiple communication channels?
LiveAgent's Universal Inbox feature is your solution! Discover how you can effortlessly consolidate emails, chats, social media messages, and more in one unified inbox.
Frequently Asked Questions
Kas ir vienotā iesūtne?
Vienotā iesūtne ir iesūtne, kas ļauj piekļūt visiem ziņojumiem no vienas vietas. Iesūtne vienā informācijas panelī var apkopot un racionalizēt e-pasta ziņojumus, tālruņa zvanus, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus, zināšanu bāzes pieteikumus un tiešsaistes čata ziņojumus, padarot to par neaizstājamu klientu atbalsta nodaļu instrumentu.
Kāpēc vienotā iesūtne ir neaizstājams rīks visiem uzņēmumiem?
Tāpēc, ka, tā visi ziņojumi no vairākiem kontiem un ierīcēm tiek apkopoti vienā iesūtnē un visi vaicājumi tiek sakārtoti atbilstoši svarīgumam un saņemtajam datumam.
Kā jūs varat gūt labumu no vienotās iesūtnes?
Vienotā iesūtne var ietaupīt gan laiku, gan naudu, jo jūsu aģenti mazāk laika pavadīs, uzraugot neskaitāmus kontus un ierīces.
LiveAgent offers a chat support system that enhances customer experience and communication. It has numerous features, integrates with social media, and provides a free trial period. LiveAgent is recommended for customer service. It offers real-time chat benefits and enhances customer loyalty and satisfaction. The program integrates with various communication channels and provides technical support and customer service. Overall, LiveAgent is an effective and affordable way to communicate with support agents and improve customer service.