Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vienotā iesūtne

Vienotā iesūtne ir iesūtne, kas ļauj piekļūt visiem ziņojumiem no vienas vietas. Iesūtne vienā informācijas panelī apkopo e-pasta ziņojumus, tālruņa zvanus, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus, zināšanu bāzes pieteikumus un tiešsaistes čata ziņojumus, padarot to par klientu atbalsta nodaļu neaizstājamu instrumentu.

Turklāt vienotā iesūtne ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem ienākošajiem ziņojumiem tieši no iesūtnes (bez nepieciešamības pārskatīt/pieteikties katrā sakaru kanālā un ierīcē atsevišķi).

Kāpēc vienota iesūtne ir neaizstājama funkcija visiem uzņēmumiem?

Vienota iesūtne ir nepieciešama visiem uzņēmumiem, pašnodarbinātajiem un uzņēmumiem, jo tā:

  • Apkopo visus ziņojumus no vairākiem kontiem vienā iesūtnē
  • Uztur visus pieprasījumus zināmā kārtībā atbilstoši svarīgumam un saņemšanas datumam
  • Nodrošina kopīgu piekļuvi lietotājiem (vairāki lietotāji vienlaikus var pieteikties, izmantojot unikālos pieteikšanās datus)
  • Uzlabo aģenta efektivitāti
  • Ir drošāks
  • Uzlabo klientu apmierinātību un pieredzi (vairāk konteksta aģentiem, mazāk vajadzība atkārtoties – klientiem)
  • Paātrina atbildes laiku
  • Automātiski sadala pieteikumus nodaļām un aģentiem
  • Var izmantot vairāku zīmolu atbalstam
Vienotas-Iesutnes-Iespeja-LiveAgent
LiveAgent universālā iesūtne

Kādas ir LiveAgent vienotās iesūtnes funkcijas?

LiveAgent vienotajā iesūtnē ir milzumdaudz noderīgu funkciju, kas padara to par neaizstājamu produktu.

Automātiska pieteikumu šķirošana

Katrs ziņojums, kas tiek saņemts jūsu vienotajā iesūtnē, tiksautomātiski piešķirts atbilstošam atbalsta aģentam, novēršot jebkuru neskaidrību vai mētāšanos starp jūsu darbiniekiem. Katrs aģents precīzi zinās, uz kuriem ziņojumiem viņam jāatbild, un rezultātā būs augstāks produktivitātes līmenis un lielāka efektivitāte.

Automatizeta-pieteikumu-sadalisana-cata-parsutisana-LiveAgent

Laika un uz notikumiem bāzēti automatizācijas noteikumi

Vienotā iesūtne var atbrīvot jūsu aģentus no dienišķiem un atkārtotiem administratīviem darbiem. Izveidojot konkrētus laika un notikumu bāzētus automatizācijas noteikumus, iesūtne varēs izpildīt uzdevumus, piemēram, sekot e-pasta ziņojumiem vai atzīmēt pieteikumus kā surogātpastu.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Birkas un filtrēšana

Pieteikumu meklēšana Jūsu vienotajā iesūtnē var būt nieks, ja izmantojat pareizās birkas. Birkas var pievienot katram pieteikumam, lai palīdzētu jums veikt filtrēšanu, kā arī sniegt skaidru pārskatu par katra pieteikuma saturu.

Filtresana-pec-Birkam

Reāllaika rakstīšanas skats un unikāls čata logrīks

Vienotā iesūtne sniedz reāllaika priekšskatījumu par to, ko klienti raksta Jūsu tīmekļa vietnē ievietotajā tiešsaistes čata logrīkā. Gūstot ieskatu klientu ziņojumā pirms tā saņemšanas, Jūsu aģenti iegūst vairāk laika, lai atrastu informāciju, kas viņiem nepieciešama. Tā viņi atstāj iespaidu uz jūsu klientiem ar zinošu, personalizētu un savlaicīgu atbalstu.

Rakstīšana reāllaikā

Iebūvēts CRM

Turēt pa rokai klienta informāciju ir nepārvērtējama vērtība. LiveAgent vienotajā iesūtnē ir iebūvēts CRM, kas sniedz iespēju izveidot pielāgotus CRM laukus, lai uzglabātu visu nepieciešamo informāciju par klientiem, ieskaitot iepriekšējos pirkumus, pieteikumus un daudz ko citu.

CRM-LiveAgent

Zvanu centra iespēja

Kā jau iepriekš minēts, vienoto iesūtni var izmantot arī kā jaukto zvanu centru. Tam ir visas moderna zvanu centra risinājuma tingeltangeļi, ieskaitot IVR, ACD, zvanu pārsūtīšanu, atzvanīšanu un daudz kas cits.

Pieteikumu sistēma

Iekšējie čati

Vienotā iesūtne nebūtu pilnīga bez reāllaika sadarbības iespējas. Tāpat kā pakalpojumā Gmail Jūs varat čatot ar tiešsaistes kolēģiem tieši LiveAgent iesūtnē.

Iekšējais čats

Aģentu konfliktu noteikšana

Vienotā iesūtne ir labāka nekā lielāka daļa tradicionālo e-pasta klientu, piemēram, Outlook un Gmail, jo tā brīdina, kad iekāpjat cita aģenta lauciņā. Piemēram, ja tūlīt sāksit atbildēt uz pieteikumu, ar kuru patreiz strādā cits aģents, sistēma jūs brīdinās automātiski.

Agentu-konfliktu-noteiksana-LiveAgent

Privātas piezīmes un atgādinājumi

Privātās piezīmes ir vēl viena lieliska vienotās iesūtnes funkcija. Ikreiz, kad esat pieteikuma saistījumā, varat izveidot privātu piezīmi, ko variet redzēt tikai Jūs un citi aģenti. Tas var kalpot kā nākotnes atgādinājums vai palīdzēt citiem paveikt uzdevumu ātrāk.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Kas tiks iesūtīts vienotajā iesūtnē?

  • E-pasta ziņojumi no vairākām e-pasta adresēm
  • Tiešsaistes čati
  • Tālruņa zvani (var reģistrēt neierobežotu VoIP tālruņa numuru skaitu)
  • Facebook ziņojumi un komentāri (var izveidot savienojumu ar vairākiem Facebook kontiem)
  • Instagram komentāri un piezīmes (var izveidot savienojumu ar vairākiem Instagram kontiem)
  • Sīkziņas un Twitter komentāri/piezīmes (var izveidot savienojumu ar vairākiem Twitter kontiem)
  • Viber ziņas
  • Atsauksmes un ieteikumus
  • Ķontaktformu ziņojumus
Facebook-pieteikums-LiveAgent
Vienotās iesūtnes POV un Faceboook POV

Kā tas izskatās/kā tas darbojas praksē?

Kas ir vienotā iesūtne? Ja vēlaties uzzināt, vai klienti varēs noteikt, ka jūs izmantojat vienoto iesūtni, lai atbildētu uz viņu tālruņa zvaniem, tiešsaistes čatu, Viber ziņām, Twitter sīkziņām vai e-pasta ziņojumiem, atbilde ir “nē”. Skatiet, kā tas darbojas šajā detalizētajā video apmācībā.

LiveAgent Product Tour

Vienotās iesūtnes sagatavošana

Lai nodrošinātu vienotās iesūtnes izmantošanu pēc iespējas pilnīgāk, jums tā būs jāsavieno ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem. Jums būs arī jāievieto mūsu tiešsaistes čata logrīks savā tīmekļa vietnē un jāizveido LiveAgent atbalsta portāls. Neesiet pārliecināti, kā? Skatiet šo uzsākšanas rokasgrāmatu.

Vienotā iesūtne

Kā jūs varat gūt labumu no vienotās iesūtnes?

  • Liveagent vienotā iesūtne var ietaupīt gan laiku, gan naudu, jo jūsu aģenti mazāk laika pavadīs, uzraugot neskaitāmos kontus un ierīces.
  • Tā var palīdzēt nodrošināt ātrāku atbalstu
  • Tas var palīdzēt sniegt vairāk personalizētu atbilžu, pateicoties mūsu iebūvētajam CRM, kas ir pieejams ikreiz, kad atbildat uz klientu vaicājumiem
  • Atbildēšana uz klientu vaicājumiem, izmantojot LiveAgent vienoto iesūtni, ir drošāka, jo visi pieteikumi tiek glabātas koplietojamā iesūtnē, kurai var piekļūt ikviens atbalsta aģents. Tas nozīmē, ka jums nav jāuztraucas par:
    • Email/Facebook/Instagram/Twitter pieteikšanās datu koplietošanu ar vairākiem darbiniekiem
    • Par pieteikšanos publiskajās ierīcēs
    • Par ierīču pazaudēšanu, kurās ir jūsu e-pasta vai sociālo mediju konti
  • Konkurences priekšrocība — LiveAgent ir viena no nedaudzajām vienotajām iesūtnēm, kas integrējas gan ar Instagram, gan Viber
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Zināšanu bāzes resursi

Vai esat gatavs izmēģināt vienoto iesūtni?

Atklājiet, cik viegli ir nodrošināt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent vienoto iesūtni. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir vienotā iesūtne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienotā iesūtne ir iesūtne, kas ļauj piekļūt visiem ziņojumiem no vienas vietas. Iesūtne vienā informācijas panelī var apkopot un racionalizēt e-pasta ziņojumus, tālruņa zvanus, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus, zināšanu bāzes pieteikumus un tiešsaistes čata ziņojumus, padarot to par neaizstājamu klientu atbalsta nodaļu instrumentu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc vienotā iesūtne ir neaizstājams rīks visiem uzņēmumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tāpēc, ka, tā visi ziņojumi no vairākiem kontiem un ierīcēm tiek apkopoti vienā iesūtnē un visi vaicājumi tiek sakārtoti atbilstoši svarīgumam un saņemtajam datumam. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā jūs varat gūt labumu no vienotās iesūtnes?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienotā iesūtne var ietaupīt gan laiku, gan naudu, jo jūsu aģenti mazāk laika pavadīs, uzraugot neskaitāmus kontus un ierīces.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju