Facebook

Facebook ir bezmaksas sociālo tīklu vietne, kas ļauj reģistrētiem lietotājiem veidot profilus, augšupielādēt fotoattēlus un video, sūtīt ziņas un uzturēt kontaktus ar draugiem, ģimeni un kolēģiem.

LiveAgent savienošana ar Facebook ļauj LiveAgent lietotājiem atbildēt uz Facebook ziņām, publikācijām vai komentāriem tieši no LiveAgent informācijas paneļa (nepiesakoties pašā Facebook), padarot to par ļoti efektīvu integrāciju darbplūsmā.

Kā tas darbojas?

Katru komentāru, ziņu un publikāciju LiveAgent iesūta savā LiveAgent iesūtnē un pēc tam pārveido par pieteikumu. No turienes aģenti uz katru pieteikumu var atbildēt tāpat kā to darītu atrodoties Facebook. Gala rezultāts? Klienti neredzēs nekādu atšķirību, izņemot jūsu atbildes ātrumu!

Atbildēšana uz Facebook ziņām no LiveAgent

Kāpēc šī integrācija ir tik vērtīga?

LiveAgent integrācija ar Facebook maina visu situāciju, jo:

  • Sistēma uztur informāciju par visām ziņām, komentāriem, kā arī pieminējumiem un nodrošina, ka jūs atbildat uz katru ziņu, komentāru
  • Tā pastiprina aģentu produktivitāti
  • Tā ir daudz drošāka (vairāk nekā jūsu pieteikšanās akreditācijas datu dalīšanās vairāku darbinieku starpā, kas atbild par atbildēšanu uz sociālo mediju ziņām)
  • Tā neprasīs, lai jūs nodotu Facebook administratora lomu saviem darbiniekiem
  • Tā novērš nepieciešamību ik dienas pārraudzīt vairākus kontus un ierīces
  • Tā uzlabo reakcijas laiku
  • Tā pastiprina klientu apmierinātību
  • Tā var veicināt lielākus pārdošanas apjomus un lielākus ieņēmumus
  • Tā atvieglo sociālo mediju klientu apkalpošanu
  • Tā samazina stresu
  • Tā ļauj pārvaldīt un pārraudzīt vairākus Facebook biznesa kontus
  • Tā ir rentabla
Facebook integrācija ar LiveAgent
Kā izskatās LiveAgent un Facebook

Esiet pārliecināts, ka nav nepieciešams sniegt atbalstu klientiem Facebook? Padomājiet vēlreiz!

Ja neizmantojat Facebook kā klientu atbalsta kanālu, tad nedzīvojat 21. gadsimtā! Kopš 2021. gada Facebook ir gandrīz 2,8 miljardi mēneša aktīvo lietotāju. Turklāt mūsdienu klienti ir tehnoloģiski izveicīgi digitālie iedzīvotāji un Facebook lietotāji, kas pieprasa, lai sociālie mediji tiktu uztverti tāpat kā jebkurš cits atbalsta kanāls. Faktiski, kā liecina Conversocial veiktā aptauja, 54% klientu dod priekšroku sociālajiem medijiem iepretim klientu apkalpošanai pa tālruni vai e-pastu.

Ja vairāk nekā puse no jūsu klientu bāzes dod priekšroku sociālajiem medijiem kā klientu atbalsta kanālam, to nevar ignorēt. Ir pienācis laiks apmierināt savu klientu vajadzības un cerības un virzīt savu biznesu uz 21. gadsimtu.

Kā integrēt Facebook un LiveAgent

Izpildiet šos soļus, lai sāktu atbildēt uz Facebook ziņām, izmantojot LiveAgent jau šodien!

  1. Piesakieties LiveAgent
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurēšana (zobratiņa ikona kreisajā izvēlnes joslā).
  3. Noklikšķiniet uz Facebook un Instagram
  4. Noklikšķiniet uz Konti
  5. Noklikšķiniet Savienot
  6. Tiks parādīts jauns uznirstošais logs, kurā tiks piedāvāts pieteikties savā Facebook kontā. Ievadiet savu pieteikšanās informāciju vai, ja jau esat pieteicies, noklikšķiniet uz Turpināt Kā
  7. Kad parādās šis ziņojums: “LiveAgent vēlas pārvaldīt jūsu Lapas, publicēt Lapu vārdā, kuras jūs pārvaldāt, un piekļūt jūsu Facebook Lapas ziņojumiem”. “Lūdzu, piekrītiet tam, nospiežot OK
  8. Atgriezieties LiveAgent un izvēlieties, ar kurām lapām izveidot savienojumu, un atlasiet tās atļaujas, kuras atļausiet. Varat izvēlēties kādu no šīm iespējām:
  • Ienest slejas publikācijas
  • Ienest privātās ziņas
  1. Izvēlieties nodaļu, uz kuru vēlaties pārvirzīt ienākošos Facebook pieteikumus
  2. Noklikšķiniet Saglabāt
Facebook un Instagram kontu pievienošana LiveAgent
Aktīvs Facebook konts

Ko var paveikt ar Facebook integrāciju?

Aktivizējot Facebook integrāciju, visas šīs darbības varat veikt tieši no LiveAgent:

  • Atbildēt privātajām/tiešajām ziņām
  • Sūtīt pielikumus, saites, emocijzīmes, GIF attēlus
  • Atbildēt uz komentāriem
  • Atzīmēt ar “Patīk” komentārus
  • Dzēst komentārus dzēšot pieteikumus
  • Atrisināt pieteikumu, atbildot uz to

Sāciet taupīt savu dārgo laiku un grūti nopelnīto naudu

Nodrošiniet savu atbalsta komandu, sniedzot tai atbilstošos rīkus. Izbeidziet nebeidzamo uzmanības novēršanu (zvaniņus no privātajām ziņām, paziņojumus un traucējošas uznirstošās zīmītes vai populāros kaķu video) jau šodien.

Liveagent notur jūsu aģentus sliedēs, uzlabo viņu produktivitāti un vienlaikus ietaupa jums naudu. Kā? Šī līdzekļa ieviešana jums neko neizmaksā, ja vien jūs, protams, neiegādājaties to kā papildinājumu Pieteikumi vai Pieteikumi+Čats plānam.

Turklāt izmaksas par pieteikumu atrisināšanu, izmantojot sociālo mediju integrāciju, ir zemākas nekā maksa par e-pastu vai tālruni.

Vai vēlaties, lai jūsu palīdzības dienests tiktu sakārtots uz to labāko?

Liveagent var automātiski atzīmēt pieteikumus kā atrisinātus saistībā ar Facebook, tiklīdz esat uz tiem atbildējis, padarot pieteikumu arhivēšanu vieglāku par vieglu. Ja klients atbild vai dod ziņu vēlreiz, sistēma automātiski atver pieteikumu atkārtoti. Nav nepieciešams pastāvīgi uzraudzīt pieteikumu stāvokļus, LiveAgent par visu parūpēsies un paziņos, kad vien būs nepieciešama jūsu atbilde.

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Mēs saglabājam jūsu datus drošībā, cik vien tas vispār iespējams

Liveagent novērš nepieciešamību dalīties ar Facebook pieteikšanās akreditācijas datiem ar saviem darbiniekiem. Kad jūsu Facebook konts ir savienots ar LiveAgent, visi jūsu darbinieki var atbildēt uz ziņām un komentāriem, nepiesakoties pašā platformā.

Tas ir lieliski, jo ievērojami samazina datu noplūžu un nozagtu datu iespējamību. Darbiniekiem nebūs jāuztraucas par paroļu pierakstīšanu, to zaudēšanu vai pieteikšanos jūsu Facebook kontā publiskajos datoros un aizmiršanu atteikties.

Uzturiet klientu apmierinātību visu laiku augstā līmenī

Liveagent savienojas ar jūsu Facebook lapu un seko visām slejas publikācijām, komentāriem un privātajām ziņām, lai jūs varētu kontrolēt savus cienītājus un nīdējus 24/7. Visam tiek sekots un viss tiek pārvērsts par Pieteikumiem, lai jūsu klientu atbalsta Aģenti varētu reaģēt, tiklīdz sūdzība tiek reģistrēta, un tādējādi apslāpēt problēmu, pirms tā iet plašumā. Izmantojot LiveAgent, jums ir 100% pārliecība, ka Facebook nekas nepaslīdēs garām.

Zināšanu bāzes resursi

Vai nepieciešama papildu palīdzība integrācijā? Skatiet šo detalizēto pamācību par mākonī viesotiem kontiem vai šo rakstu par lokālajām LiveAgent versijām.

Papildu informācija par Facebook lietojumprogrammas iestatīšanu atsevišķiem kontiem.

Aizvien pietrūkst kāda informācija?

Nevilcinieties sazināties ar mums pa e-pastu (support@liveagent.com), tiešsaistes čatā vai pa tālruni. Mēs labprāt palīdzēsim un sniegsim visu nepieciešamo papildinformāciju.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir Facebook integrācija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Facebook palīdzības dienesta integrācija ņem savā kontrolē katru komentāru, ziņu un publikāciju jūsu palīdzības dienesta iesūtnē un pēc tam pārvērš to par pieteikumu. No turienes aģenti uz katru pieteikumu var atbildēt tieši tāpat kā atrastos Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāintegrē Facebook ar savu palīdzības dienestu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzlabotu klientu apmierinātību, uzlabotu atbildes laiku un nodrošinātu, ka katra Facebook ziņa un komentārs tiek apskatīts un atbildēts.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā var izveidot Facebook savienojumu ar palīdzības dienestu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Katram palīdzības dienestam ir atšķirīgs, unikāls instrukciju komplekts, kā to savienot ar Facebook. Programmā LiveAgent jādodas uz Konfigurācija, Facebook un Instagram, Konti un pēc tam jānoklikšķina uz Savienot. Pilnvarojiet LiveAgent saņemt un lasīt ziņojumus, un tas arī viss.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju