Aģenti ir vissvarīgākā jebkuras klientu atbalsta programmatūras daļa, jo ar viņu cilvēciskajām prasmēm tiek nodrošināts vislabākais klientu atbalsts Jūsu palīdzības dienestā. Aģenti pilda problēmu risinātāju un palīgu lomu un palīdz Jūsu uzņēmumam un zīmolam sasniegt vislabākos rezultātus.
Aģenti ir cilvēki, kas sniedz atbalsta pakalpojumus. Izmantojot administratora funkciju, viņi var arī uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Tādējādi, atkarībā no viņu konkrētajām lomām, viņi rūpējas par atsevišķām lietām vai par visu, kas notiek Jūsu LiveAgent sistēmā.
Aģenti un klientu pārstāvji būtībā ir līdzvērtīgi termini – tā ir universāla definīcija visiem darbiniekiem, kas sniedz klientu atbalstu (risina atbalsta pieprasījumus).
Lietotāju veidi
- Aģents: aģenti apkalpo visus klientu pieprasījumus, atbild uz tērzēšanu, tālruņa zvaniem un citiem ziņojumiem. Pēc izvēles viņi var pārvaldīt zināšanu bāzes rakstus. Viņiem nav piekļuves konfigurācijai.
- Administrators: administratori var konfigurēt sistēmu, skatīt atskaites un pārvaldīt citus lietotājus.
- Īpašnieks: īpašnieks ir īpaša veida administrators, kas papildus var mainīt un uzlabot abonēšanas plānu, kā arī tam ir piekļuve rēķinu izrakstīšanas informācijai un rēķiniem.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.