Aģenti ir vissvarīgākā jebkuras klientu atbalsta programmatūras daļa, jo ar viņu cilvēciskajām prasmēm tiek nodrošināts vislabākais klientu atbalsts Jūsu palīdzības dienestā. Aģenti pilda problēmu risinātāju un palīgu lomu un palīdz Jūsu uzņēmumam un zīmolam sasniegt vislabākos rezultātus.
Aģenti ir cilvēki, kas sniedz atbalsta pakalpojumus. Izmantojot administratora funkciju, viņi var arī uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Tādējādi, atkarībā no viņu konkrētajām lomām, viņi rūpējas par atsevišķām lietām vai par visu, kas notiek Jūsu LiveAgent sistēmā.
Aģenti un klientu pārstāvji būtībā ir līdzvērtīgi termini – tā ir universāla definīcija visiem darbiniekiem, kas sniedz klientu atbalstu (risina atbalsta pieprasījumus).
Lietotāju veidi
- Aģents: aģenti apkalpo visus klientu pieprasījumus, atbild uz tērzēšanu, tālruņa zvaniem un citiem ziņojumiem. Pēc izvēles viņi var pārvaldīt zināšanu bāzes rakstus. Viņiem nav piekļuves konfigurācijai.
- Administrators: administratori var konfigurēt sistēmu, skatīt atskaites un pārvaldīt citus lietotājus.
- Īpašnieks: īpašnieks ir īpaša veida administrators, kas papildus var mainīt un uzlabot abonēšanas plānu, kā arī tam ir piekļuve rēķinu izrakstīšanas informācijai un rēķiniem.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
SaaS produktu iepazīstināšanas paraugi
Klienta vērtības piedāvājums ir svarīgs produktu mārketinga stūrakmens, bet pētījumos atklājās, ka mārketinga speciālisti maz uzmanības pievērš tam. Laba klātbūtne SaaS un programmatūras apskatu mājaslapās palīdz iegūt jaunus un saglabāt esošos klientus, un apmierināti klienti ir lojālāki. Klientu apmierinātības programmatūra ir viena no iespējām uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu.
LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.
Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.