Bezmaksas Izmēģinājums

Aģenti

Aģenti ir vissvarīgākā jebkuras klientu atbalsta programmatūras daļa, jo ar viņu cilvēciskajām prasmēm tiek nodrošināts vislabākais klientu atbalsts Jūsu palīdzības dienestā. Aģenti pilda problēmu risinātāju un palīgu lomu un palīdz Jūsu uzņēmumam un zīmolam sasniegt vislabākos rezultātus.

Aģenti ir cilvēki, kas sniedz atbalsta pakalpojumus. Izmantojot administratora funkciju, viņi var arī uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Tādējādi, atkarībā no viņu konkrētajām lomām, viņi rūpējas par atsevišķām lietām vai par visu, kas notiek Jūsu LiveAgent sistēmā. 

Aģenti un klientu pārstāvji būtībā ir līdzvērtīgi termini – tā ir universāla definīcija visiem darbiniekiem, kas sniedz klientu atbalstu (risina atbalsta pieprasījumus).

Lietotāju veidi

  • Aģents: aģenti apkalpo visus klientu pieprasījumus, atbild uz tērzēšanu, tālruņa zvaniem un citiem ziņojumiem. Pēc izvēles viņi var pārvaldīt zināšanu bāzes rakstus. Viņiem nav piekļuves konfigurācijai.
  • Administrators: administratori var konfigurēt sistēmu, skatīt atskaites un pārvaldīt citus lietotājus.
  • Īpašnieks: īpašnieks ir īpaša veida administrators, kas papildus var mainīt un uzlabot abonēšanas plānu, kā arī tam ir piekļuve rēķinu izrakstīšanas informācijai un rēķiniem.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Zināšanu bāzes resursi

Uzziniet vairāk

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo