Vēlaties
piedāvājumu?

Aizpildiet zemākesošo kontaktformu vai sazinieties ar mums e-pastā.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Papildu informācijas pieprasījums

Jums ir specifiski jautājumi par mūsu programmatūru? Izskatiet šo dokumentāciju un iesniedziet mums savu kontaktinformāciju, aizpildot formu. Mēs ar jums sazināsimies un atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem.

Woman responding to text while walking
How it works

Vēlaties uzzināt, kā tā darbojas?

Jau kopš 2004. gada mēs palīdzam dažādu jomu uzņēmumiem uzlabot klientu atbalstu. Savu klientu atbalstu mums uzticējuši vairāk nekā 150 miljoni lietotāju, jo mēs zinām, ka labs klientu atbalsts prasa lielu darbu. Un tieši tāpēc mēs radījām LiveAgent – programmatūru, kas šo lielo darbu izdarīs jūsu vietā.

Cenas

Uzziniet vairāk par mūsu cenu piedāvājumu!

Funkcijas

Mēs piedāvājam vairāk nekā 180 klientu atbalsta dienesta funkcijas.

Privātuma politika

Mūsu privātuma politikā aprakstīts, kā veicam jūsu datu apstrādi.

Nepieciešama vienošanās par informācijas neizpaušanu?

Ja jums nepieciešams parakstīt vienošanos par informācijas neizpaušanu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz andy@liveagent.com. Mēs jums to nosūtīsim.

Provide personalized customer service

Vēlaties uzzināt vairāk?

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar jums tuvākajā laikā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Piedāvājuma pieprasījums
Kā sazināties ar uKit klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tērzēšanas atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

uKit palīdzības dienesta kontakti

uKit ir platforma bez koda, kas ļauj mazo uzņēmumu īpašniekiem izveidot digitālo identitāti. uKit klientiem ir pieejami vairāki atbalsta kanāli, tai skaitā e-pasts un sociālo mediju atbalsts. Sazinoties ar uKit, var izmantot uzņēmuma zināšanu bāzi vai aizpildīt veidlapu.

Kā sazināties ar TIDAL klientu atbalstu e-pastā, tiešsaistes čatā, telefoniski, sociālajos medijos un pašapkalpošanās vietnē.

TIDAL klientu atbalsta kontakti

TIDAL ir globāla izklaides platforma, kas piedāvā atbalstu klientiem e-pastā, sociālajos medijos un pašapkalpošanas vietnē, bet ne piedāvā tiešsaistes čatu. Lai sazinātos ar uzņēmumu, var aizpildīt formu uz TIDAL tīmekļa vietnes.

Kā sazināties ar YourDictionary klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

iubenda Palīdzības Dienesta Kontakti

The text is about LiveAgent, a customer support software that offers VoIP phone systems, self-service options, inbound call center software, complaint management, buyer portal software, email management, and more. The website also offers resources like a blog, glossary, academy, webinars, and templates. Sales contacts and social media links are provided, along with information about support and a data migration option. Quality Unit LLC owns the rights to LiveAgent, with terms and conditions, security policies, and a privacy policy. The text also mentions the creation of a LiveAgent account and installation status.

Kā sazināties ar issuu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

issuu Palīdzības Dienesta Kontakti

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas ietver pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portālu un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tas ir arī sadarbības partneris un piedāvā tīmekļa seminārus, rakstīšanas testus un izmaksu kalkulatorus. LiveAgent piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Kā sazināties ar vcita klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

vcita palīdzības dienesta kontakti

LiveAgent ir komplekss uzņēmumu klientu apkalpošanas risinājums, kas ietver ienākošo zvanu centru programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citus moduļus. Šis atbalsta portāls piedāvā pieejamību integrēties ar vairāk nekā 170 citām platformām, kā arī nodrošina datu migrācijas un uzņēmumu sadarbības iespējas. LiveAgent var tikt izmantots kā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās programmatūra un vēl daudzos citos veidos, un zvana centrs palīdz nodrošināt efektīvu klientu apkalpošanu.

Bezmaksas atbalsta palīdzības pieteikumu programmatūra ir plaši izplatīts risinājums, kas atvieglo saziņu un mijiedarbību starp uzņēmumiem un to klientiem.

Bezmaksas atbalsta palīdzības pieteikumu programmatūra

Tekstā reklamē klientu apmierinātības programmatūru, kas nodrošina personalizētu un zinošu atbalstu visos kanālos. Mērķis ir uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu. LiveAgent tiek prezentēts kā risinājums uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu atbalstu, piedāvājot bezmaksas 7 vai 30 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes. Atbalsta pieteikumu sistēmu nodrošina LiveAgent, FreshDesk un Kayako, kas piedāvā bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju