Video of request for proposal in LiveAgent

Kas ir LiveAgent?

LiveAgent ir godalgota daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra. Klienti uzticamās atsauksmju vietnēs to uzskata par vienu no līderiem.

This picture depicts LiveAgent pricing.

Elastīgas cenas

LiveAgent pielāgojas jūsu uzņēmuma lielumam, tāpēc jums nav jāuztraucas par savu budžetu.

This picture depicts a woman and signs of LigeAgent features.

Vairāk nekā 139 funkcijas

Piekļūstiet patiesi plašam produktivitātes funkciju kopumam lielam skaitam pielietošanas veidu.

This picture depicts LiveAgent integrations.

Vairāk nekā 190 integrācijas

Uzlabojiet savu darbplūsmu, izmantojot daudzas iekšējās un ārējās programmatūras integrācijas.

This picture depicts a customer support team of LiveAgent.

Klientu atbalsts 24/7

Mēs esam šeit, kad vien jums nepieciešamas atbildes vai palīdzība. Sazinieties ar mums 24/7!

This picture depicts a man with logos behind him.

Izmanto labākie no labākajiem

Mūsu klienti ir daži no pazīstamākajiem un veiksmīgākajiem uzņēmumiem visā pasaulē.

Request for proposal awards

Godalgots uzņēmums

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra gadu no gada ir balvu ieguvēja vairākās kategorijās.

Saistītie Raksti arPiedāvājuma pieprasījums
Iepazīstieties ar visiem mūsu klientu apkalpošanas aģentiem un sazinieties ar viņiem, ja vēlaties uzdot jautājumu, nepieciešama papildu informācija vai vēlaties saņemt informāciju par piedāvājumiem.

Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citas funkcijas. Arī atbalsta portāls, datu migrācija un uzņēmuma informācija ir pieejama. Darba laiki klientu apkalpošanas vadītājiem ir norādīti.

Klientu apkalpošanas dienesta atzvans sniedz klientiem, ja līnija ir aizņemta, iespēju pieprasīt lai viņiem piezvana, nevis gaidīt rindā.

Klientu apkalpošanas dienesta atzvans

Atstājot mazāk atkritumu, mēs varam ietaupīt dabas resursus un samazināt vides ietekmi. Šī ir būtiska daļa no ilgtspējīgas attīstības.

Kādai personai jums būtu jābūt, lai strādātu klientu apkalpošanā? Kādas prasmes jums būtu vajadzīgas? Izmantojiet šo klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai jums šis darbs ir īstais.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Ja jums ir vajadzīgas labas klientu apkalpošanas prasmes, jums vajadzētu izpētīt kontrolsarakstu. Jums būtu jāstrādā pie runas prasmēm, lai efektīvi sazinātos un izveidotu attiecības. Empātija un paškontrole ir vēl vienas svarīgas prasmes, kas palīdz saglabāt mieru un veidot uzticību. Līdzīgi, aktīva klausīšanās ir būtiska, lai izprastu klientu vajadzības un nodrošinātu labāku apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir arī svarīga, lai aģenti varētu būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārs veltīts daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumam. Tiešsaistes čats, palīdzības pieteikumu apstrādes programmatūra, tiešsaistes čats, iebūvēts zvanu centrs un daudz kas cits. LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama ierobežotu laiku.

Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

LiveAgent ir lielisks instruments, kas ļauj komunicēt ar klientiem un nodrošina palīdzības dienestu. Sistēma piedāvā zināšanu bāzes, kas ļauj nodalīt zināšanas. Proaktīva čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un palielināt produktivitāti. LiveAgent vadības paneļa darbības principus, svarīgākās funkcijas un iestatījumus iepazīstinās šajā tīmekļa seminārā.

Uzziniet, ko nozīmē pielāgošana. Dziļi izprotiet klientu apkalpošanas koncepcijas, izmantojot vienkāršus speciālistu skaidrojumus.

Pielāgošana

LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Pielāgojot produktus un pakalpojumus, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un veicināt biznesa veiksmi.

Uzziniet, kas jāiekļauj klientu uzticamības pārbaudes sarakstā, lai aizsargātu savu uzņēmumu, kad tiek iegūti jauni klienti.

Klientu uzticamības pārbaudes kontrolsaraksts

The message should cater to each agent's needs, while email templates can build brand recognition and trust. Professional translations of online reviews should be done to avoid unwanted interpretations. To ensure a clear path from review to your website, check your buttons are correctly placed and linked to the review portal. LiveAgent offers solutions for customer support, including VoIP phone systems, self-service software, and customer portal software, with a free trial available. They also provide support, data migration, and a knowledge base.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x