Zvanu centra programmatūra

Izbaudiet kristāldzidru skaņu un
bez-iekārtu atbalstu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Jūsu pilnībā aprīkota zvanu centra programmatūra jūs gaida

Bez piepūles iesaistieties ar klientiem visos kanālos. LiveAgent, daudzkanālu mākonī balstīta zvanu centra programmatūra ir viss, kas nepieciešams, lai klientiem nodrošinātu uzticamu un personalizētu pakalpojumu.

Mūsu VoIP (Balss, izmantojot Interneta Protokolu) zvanu centra tālruņu sistēma ir aprīkota ar uzlabotām funkcijām, piemēram, IVR, atzvana pieprasījumiem, Automātisko Zvanu Sadali, viedo zvanu pārvirzīšanu, zvanu pārsūtīšanu, neierobežotu zvanu ierakstīšanu un HD videozvaniem, un tā ir tikai viena daļa.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zvanu centra programmatūra jūsu palīdzības dienestā

00:00 / 02:02

LiveAgent Call center software in your helpdesk | Live AgentP0Y0M0DT0H0M123SYoutube video: LiveAgent  Call center software in your helpdesk
Live Agent

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūras risinājumi ir sistēmas, kas ļauj zvanu centra aģentiem apstrādāt ienākošos un izejošos zvanus. Šie risinājumi ir ideāli piemēroti klientu attiecību personiskai pārvaldībai un ātrāka klientu atbalsta nodrošināšanai.

Zvanu centra programmatūras demonstrācija

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Atklājiet sev mūsu zvanu centra programmatūru

Iepazīstieties ar mūsu galvenajām funkcijām, izmantojot bezmaksas LiveAgent izmēģinājumu, un uzziniet, kā ar mūsu risinājuma palīdzību sniegt profesionālus pakalpojumus. Ieraugiet, cik vienkārši ir iestatīt zvanu centru, pievienot VoIP numurus vai konfigurēt IVR ar mūsu jaudīgo rīku

Piešķiriet kontaktcentra aģentiem pareizos rīkus ar LiveAgent

Aplūkojiet, kā LiveAgent var uzlabot saziņu ar klientu kontaktpersonām un radīt lielisku aģenta pieredzi. Mūsu elastīgais risinājums darbojas gludi, tā, lai jūs varētu koncentrēties uz to, lai jūsu klienti būtu apmierināti.

Ko iegūst jūsu Kontaktu centra aģenti:

  • Ātrākus atrisināšanas tempus, atbildot uz laik-jutīgiem jautājumiem
  • Reāllaika monitoringa un zvanu centra metrikas
  • Vairākus sarunu kanālus vienā saskarnē
LiveAgent call center support

Pilnīgs jūsu zvanu centra risinājuma pārskats

Pateicoties mūsu universālajam risinājumam, vienkārši pārvaldiet klientu atbalsta centru darbības. Iegūstiet visaugstāko zvanu centra produktivitāti un uzlabojiet klientu mijiedarbību ar LiveAgent palīdzību.

Zvanu centra programmatūras funkcijas

Jaudīgas funkcijas, kas palīdz uzlabot saziņu, izmantojot tālruni, un sniedz īpašu klientu pieredzi.

Call Center Internal Calls

Iekšējie zvani

Iekšējie zvani ir funkcija, kas nepieciešamības gadījumā ļauj sazināties ar kolēģiem viņu maiņas laikā, kā arī ļauj jums pārsūtīt zvanus.

Uzziniet vairāk par iekšējiem zvaniem

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra var apstrādāt vairākus kanālus – mūsu zvanu centra, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, tiešsaistes čata, klientu portāla, e-pasta un daudz kā cita.

Uzziniet vairāk par palīdzības dienesta programmatūru

Call Center Omnichannel HelpDesk
Call Center Click to Call

Iespēja noklikšķināt-un-zvanīt un nosūtīt e-pastu

Mūsu tīmeklī balstītais zvanu centrs spēj zvanīt jebkuram tīmekļa numuram. Noklikšķiniet uz numura, uz kuru vēlaties zvanīt, un LiveAgent paveiks visu pārējo. Tas spēj izmantot arī e-pasta protokolus.

Uzziniet vairāk par zvanīšanas pogām

Zvanu pārsūtīšana

Mūsu zvanu centrā ir apmeklējošā un konsultējošā pārsūtīšana. Apmeklējošā pārsūtīšana palielina klientu apmierinātību un nodrošina, ka zvanītājs piesaistās aģentam, pirms zvans tiek pārtraukts.

Uzziniet vairāk par zvanu pārsūtīšanu

Call Center Call Transfers
Call Center VoIP

VoIP zvanu centra tālruņu sistēma

LiveAgent zvanu centru iespējams integrēt ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu sniedzēju, kas izmanto SIP Trunk. Nevarat ieraudzīt sarakstā vēlamo VoIP partneri? Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku to pievienosim.

Uzziniet vairāk par VoIP partneriem

Atzvana funkcijas

Palieliniet klientu apmierinātību, ļaujot klientiem pieprasīt atzvanu, ja viņiem nav laika gaidīt, vai, ja jūsu aģenti ir pārāk aizņemti, lai atbildētu.

Uzziniet vairāk par automātisko atzvanu

Call Center Callback
Call Center Outbound

Izejošo zvanu centra programmatūra

Atbalstiet klientus, izmantojot mūsu manuālo izejošo zvanu centru. Uzlabojiet klientu attiecības un optimizējiet izejošo mijiedarbību ar klientiem.

Uzziniet vairāk izejošo zvanu centra programmatūru

Zvanu pārvirzīšana uz personīgo ierīci

Aģentiem ir iespēja pārsūtīt ienākošos zvanus uz personīgo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Izmantojiet to, pārsūtot zvanu uz GSM tālruņa numuru vai mūsu LivePhone programmu.

Uzziniet vairāk par zvanu pārvirzīšanu

Call Center Callrouting
Call Center Multiple Devices

Atbalsts neskaitāmām zvanu ierīcēm un tālruņu numuriem

Savienojiet neierobežotu skaitu zvanīšanas ierīču un tālruņu numuru, izmantojot zvanu centra risinājumu. LiveAgent ir saderīgs gan ar aparatūru, gan ar virtuālajām zvanīšanas ierīcēm, piemēram, programmiskajiem tālruņiem.

Uzziniet vairāk par atbalstītajām zvanīšanas ierīcēm

Daudzkanālu aģenta darbvirsma

LiveAgent apvienotais zvanu centra risinājums piedāvā ar kontekstu piesātinātu darbvirsmu. Uzlabojiet sava zvanu centra veiktspēju, nodrošinot netraucētu pāreju starp zvanu apstrādi un piekļuvi klienta datiem.

Uzziniet vairāk par vienoto iesūtni

Call Center Omnichannel Agent
Call Center CRM

Iebūvētās un trešo pušu CRM integrācijas

Jūsu kontaktcentra vide var nodrošināt, ka jūsu aģenti vienmēr sniedz personalizētu apkalpošanu, izmantojot vienu no mūsu trim CRM integrācijām. Varat izmantot arī mūsu iebūvētos CRM rīkus.

Uzziniet vairāk par CRM integrācijām

Datortelefonijas integrācija

Integrējiet datorus, klēpjdatorus un tālruņa aparātus ar LiveAgent. Viegli atbildiet uz zvaniem un veiciet tos, vienlaikus nodrošinot klientiem lielisku klientu atbalstu.

Uzziniet vairāk par datortelefonijas integrāciju

Call Center CTI
Call Center Push Notifications

Paziņojumi lietotnē

LivePhone lietotnē iespējojiet paziņojumus, un tā jūs brīdinās, katru reizi, kad zvanīs čats, zvans vai ienākošais pieteikums.

Uzziniet vairāk par paziņojumiem lietotnē

Zvanu žurnāli

Pārskatiet saziņas datus par veiktajiem, saņemtajiem, atbildētajiem vai neatbildētajiem zvaniem. Iegūstiet kontekstu par klientu vēsturi, pateicoties zvanu žurnāliem un vēstures funkcijām.

Uzziniet vairāk par zvanu žurnāla ierakstiem

Call Center Call Logs
Call Center IVR

Interaktīvā balss atbilde (IVR)

LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta IVR algoritmus. Ierakstiet savus paziņojumus vai augšupielādējiet iepriekš ierakstītos failus savā LiveAgent balss atbildes sistēmā, lai nodrošinātu viedo pārvirzīšanu.

Uzziniet vairāk par interaktīvo balss atbildi

Automātiskā zvanu sadale (ACD)

Mūsu zvanu centra lietotne sadala zvanus atbilstoši aģentu prioritātei vai saskaņā ar nejaušu piešķiršanu. Izvēlieties, kurš iestatījums jums der, vai arī pielāgotos iestatījumus, piemēram, atpūtas laiku.

Uzziniet vairāk par automātikso zvanu sadali

Call Center ACD
Call Center Call Recording

Zvana ierakstīšana

Iegūstiet kontekstu klienta vēsturei, izmantojot neierobežotu zvanu ierakstu, kas saglabā ikkatru zvanu. Atskaņojiet tos jebkurā laikā, lai uzzinātu, kā nodrošināt izcilu klientu pieredzi.

Uzziniet vairāk par zvana ierakstīšanu

Programmiskie tālruņi

Mūsu biznesa zvanu centra programmatūra ir saderīga ar daudzām mākoņdatošanas VoIP tālruņu sistēmām. Savienojiet tās ar LiveAgent zvanu centru un izmantojiet zvanīšanai tādas ierīces, kādas vien vēlaties.

Uzziniet vairāk par programmiskajiem tālruņiem

Call Center Softphones
Call Center Inbound Software

Ienākošo zvanu centra programmatūra

Mūsu visaptverošais zvanu centra risinājums var pārvaldīt vairākas ierīces, kas paredzētas zvanīšanai. Sistēma brīdina jūs katru reizi, kad kāds mēģina jums piezvanīt uz jebkuru numuru.

Uzziniet vairāk par ienākošo zvanu centra programmatūru

Iebūvēta zināšanu bāze

Nodrošiniet 24/7 atbalstu un uzlabojiet klientu apmierinātību pat tad, ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Bezsaistes atbalstam izmantojiet mūsu zināšanu bāzi.

Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi

Call Center Knowledgebase
Call Center Reports

Vēsturiskās atskaites

Izmantojiet mūsu vēsturiskās atskaites, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanu. Lietojiet grafikus vai diagrammas un segmentējiet datus, kā vēlaties. Sekojiet līdzi zvaniem, dīkstāves laikam un daudz kam citam.

Uzziniet vairāk par atskaitēm

Videozvanu programmatūra

Mūsu tīmeklī balstītā zvanu centra programmatūra ļauj kontaktu centra aģentiem sazināties ar klientiem caur videočatu. Videozvani atbalsta video, balsi un čatu bez ieraksta iespējas.

Uzziniet vairāk ar videozvana programmatūru

Call Center VideoCall

Ātri risinājumi

Sazinieties ar klientiem ātrāk

LiveAgent zvanu centrs ir viegli iestatāms un ērti lietojams. Pateicoties pilnīgai integrācijai ar mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu, varat ātrāk veikt zvanus un atbildēt uz tiem. Īss vidējais sasniedzamības laiks var palīdzēt daudz ātrāk atrisināt problēmas.

  • Sniedziet ātrāku atbalstu ar mazāku gaidīšanas laiku un padariet apmierinātus klientus
  • Atrisiniet klientu problēmas acumirklī personiskā līmenī.
Chart

20s

Vidējais sasniedzamības laiks

Integrējiet daudzkanālu pieteikumu apstrādes programmatūru jūsu ikdienā lietotajās lietotnēs. Izmantojot spraudņus, ir pieejamas vairāk nekā 150 integrācijas.

Labāka sasniedzamība

Paplašiniet savu sasniedzamību un uzlabojiet savu atbalstu

Zvani joprojām ir viens no populārākajiem palīdzības dienestu sasniegšanas veidiem, kas padara zvanus par vienu no ātrākajiem veidiem, kā apmierināt savus klientus. Saņemiet vienu no populārākajiem klientu saziņas kanāliem un sasniedziet vairāk klientu.

  • Iegūstiet populāru klientu saziņas kanālu savam palīdzības dienestam
  • Sasniedziet vairāk klientu, atrisiniet vairāk problēmu un palieliniet ieguldījumu atdevi
Chart

50 %

no visiem klientiem zvana

Puse no jūsu klientu bāzes, iespējams, gaida iespēju jums piezvanīt, nevis sūtīt e-pastus. Pat dažas tālruņa līnijas var uzlabot klientu apmierinātību.

Kvalitatīva apkalpošana

Nodrošiniet kvalitatīvu klientu apkalpošanu

Atrisiniet jautājumus personiskā līmenī ar reālu sarunu un izpratni. Zvani var palīdzēt tikt galā ar klientiem citā līmenī, vienlaikus ļaujot izvairīties no ilgstošām sarunām pa e-pastu. Varat izmantot arī videozvanus.

  • Atrisiniet laikietilpīgas problēmas personīgi, izmantojot tālruni
  • Izmantojiet videozvanus un zvaniet klientiem aci pret aci
Chart

70 %

Vidējais atrisināšanas līmenis

Pētījumi liecina, ka zvani ir viens no uzticamākajiem kanāliem problēmu risināšanai. Jauniniet savu rīku kopu, lai risinātu laikjutīgas problēmas vai zvaniet svarīgajiem klientiem.

Ietaupiet ar zvanu centra programmatūru

Izvēlieties mākonī balstīta zvanu centra programmatūru, kas nodrošina vislielāko vērtību. Salīdziniet funkcijas un cenas lietotājam mēnesī ar cenas kalkulatoru.

Medal

Sāciet izmantot LiveAgent tūlīt!

Izmēģiniet visu, ko piedāvājam, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā

Vairāk nekā 60 VoIP pakalpojumu sniedzēju integrāciju
ar LiveAgent

Integrējiet, Automatizējiet, Inovējiet

LiveAgent VoIP providers

Nodrošiniet drošību, izmantojot LiveAgent zvanu centra programmatūru

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir atbilstoša GDPR, HTTPS ir šifrēts un sekmīgi izturējis Google OAuth API pārbaudes auditu.

Produktu drošība

Mūsu mākonī balstītā VoIP zvanu centra programmatūra darbojas ar drošu savienojumu, izmantojot HTTPS protokolu. Visa saziņa starp pārlūkprogrammu un mākoņa kontaktu centru ir šifrēta, ieskaitot jūsu tiešsaistes čatus, zvanu centra zvanus un e-pasta saziņu.

Datu centra drošība

Liveagent serveri tiek hostēti III+ vai IV vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 atbilstošās iekārtās. Mūsu datu centra iekārtas atrodas apsargātā vietā ar vairāklīmeņu drošības zonām, 24/7 personalizētu uzraudzību, CCTV videonovērošanu, vairākfaktoru identifikāciju un daudz ko citu.

Web icon

Tīkla drošība

Mūsu tīklu aizsargā dublēti ugunsmūri, vislabākās klases maršrutētāja tehnoloģija, drošs HTTPS transports publiskajos tīklos un tīkla Iebrukumu Detekcijas un/vai Novēršanas tehnoloģijas (IDS/IPS), kas pārrauga un/vai bloķē ļaunprātīgu plūsmas un tīkla uzbrukumu.

Atbalsta nodrošināšana visos svarīgajos
klientu kanālos

Mūsu gatavās integrācijas var palīdzēt jums socializēties un nodrošināt personalizētu klientu pieredzi svarīgajos sociālajos kanālos. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma atbalsta vienkāršu integrāciju ar jūsu Facebook, Instagram un Twitter kontiem. Ar mūsu Viber integrāciju varat veikt pat teksta saziņu.

Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar mūsu tiešsaistes čatu. Tas ir viens no ātrākajiem reāllaikā pieejamajiem čata logrīkiem, un to var ērti integrēt jūsu mājaslapās. Veidojiet jēgpilnas attiecības ar klientiem un pārvērtiet tīmekļa apmeklētājus par klientiem. Mūsu čats var palīdzēt jums samazināt apstrādes laiku un kļūt par vērtīgu rīku jebkura aģenta darbvietā.

Zināšanu bāze

Bagātiniet kontaktu centru ar visaptverošu zināšanu bāzi. Viegli izveidojiet noderīgus rakstus, informācijas sadaļas un pašapmācības ceļvežus klientiem, kuri vēlas meklēt risinājumus paši. Sniedziet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, izmantojot BUJ, vai izveidojiet forumus, kuros cilvēki var sazināties ar aģentiem vai citiem klientiem, lai saņemtu atbalstu.

Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi

Ērta klientu apkalpošana, pateicoties mūsdienīgai pieteikumu apstrādes sistēmai. Visi digitālie kanāli ir savienoti, tāpēc visas klientu sarunas var redzēt vienuviet. Izmantojiet birkas, lai organizētu pieteikumus, atstātu piezīmes sev vai citiem aģentiem un izveidotu nodaļas, kas atbild par noteiktiem pieprasījumiem.

Atsauksmes

Saņemiet LiveAgent un pievienojieties 7000 apmierinātiem klientiem

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Pilnīga rokasgrāmata par labāko zvanu centra programmatūru

Klientu apkalpošanas jomā uzticama zvanu centra risinājumu programmatūra var būt panākumu atslēga. Šajā rakstā apskatīsim dažādu zvanu centru platformu un sistēmu daļas un fragmentus, lai jūs varētu izlemt, kura no tām jums ir vispiemērotākā.

Kā darbojas zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra pirmām kārtām ir zvanu pārvaldības rīks, kas automatizē ienākošo un izejošo zvanu plūsmu.

Jūsu sniegtā zvanu centra atbalsta kvalitāte ir cieši saistīta ar jūsu izmantotās zvanu centra sistēmas kvalitāti.

Šāda veida programmatūra parasti veic šādas darbības:

  • uzņēmuma datu bāzes pārbaude, lai identificētu zvanītāju
  • zvanītāja atbilstības piemeklēšanaCRM profilam, ja tāds ir, un informācijas parādīšana klientu atbalsta aģentam
  • ienākošo zvanu kārtošana rindā — tas ir atkarīgs no programmatūras konfigurācijas (IVR, ACD utt.)
  • tālruņa sakaru organizēšana klienta un aģenta starpā
  • pamatojoties uz sarunas rezultātu, programmatūra ļauj aģentam mainīt pieteikuma statusu
  • iespēja pabeigt visas pēczvana darbības – mainīt klientu datus, reģistrēt mijiedarbību citās uzņēmuma lietotnēs u.c.

Protams, tās nav visas zvanu centra darbības, ko atbalsta šāda veida programmatūra. Lielākajai daļai automatizētās zvanu centra programmatūras ir papildu iespējas, piemēram, zvanu ierakstīšana, analīzes nodrošināšana, numuru sastādītājs u.c.

Kāpēc izmantot zvanu centra risinājumu?

Zvanu centra programmatūra ļauj klientiem sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu, kā arī ar jūsu pārdošanas komandas locekļiem reālajā laikā. Lai gan daži var iebilst, ka mūsdienu laikmetā ir citi veidi, kā sazināties ar uzņēmumu, patiesībā daudz klientu dažādās vecuma grupās joprojām izmanto tālruņus, lai risinātu savus jautājumus.

Visi uz klientiem koncentrēti uzņēmumi apzinās, ka labākas klientu pieredzes nodrošināšana ir tas, kas veicina reklāmguvumus, palīdz slēgt jaunus darījumus un samazina klientu neapmierinātību. Uzticama zvanu centra programmatūra šajā ziņā palīdz nenovērtējami. Tā ļauj klientu apkalpošanas aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu problēmas, vienlaikus nodrošinot augstu personalizēta servisa līmeni.

Ja jūsu zvanu centra risinājumu integrēsiet ar citām biznesa lietotnēm, zvanu centra darbības tiks optimizētas vēl labāk. Savukārt jūs uzlabosit savus veiktspējas rādītājus, palielināsiet reklāmguvumus, uzlabosit klientu noturēšanu un nodrošināsiet labāku servisu.

Kas izmanto zvanu centra programmatūru?

Jebkurš zvanu centrs izmanto noteikta veida zvanu centra sistēmu neatkarīgi no tā, vai tā ir paredzēta tikai datortelefonijas integrācijai(CTI), lai veiktu un saņemtu zvanus, vai mūsdienīgākai automatizācijas pieredzei.

Kontaktu centra programmatūras tirgum turpinot augt un attīstīties, dažādiem kontaktu centriem ir atšķirīgas vajadzības un prasības pret zvanu centra lietojumprogrammām. Tāpēc ir ļoti svarīgi veikt izpēti un novērtēt, kurš zvanu centra programmatūras risinājums jūsu uzņēmumam sniegs vislielāko labumu.

Zvanu centra programmatūras veidi

Tā kā zvanu centri var būt tik dažādi, ir dažādi zvanu centra programmatūras veidi, kas atbilst dažādām vajadzībām.

Zvanu centra risinājumi, skatoties pēc tā, kā tiek saglabātas tehnoloģijas, iedalās šādi:

  • Hostēti zvanu centra risinājumi – programmatūru uztur pakalpojumu sniedzējs
  • Mākoņa zvanu centra programmatūras risinājumi – zvanu centra programmatūra ar visām tās tehnoloģijām tiek glabāta mākonī un to uztur piegādātājs
  • lokālie zvanu centra risinājumi – visa nepieciešamā tehnoloģija atrodas lokāli uzņēmumā

Un šie, savukārt, ir zvanu centra risinājumu veidi, kas balstīti uz to darbību:

  • Ienākošo zvanu centra programmatūra — ļauj uzņēmumiem pārvaldīt ienākošos zvanus
  • Izejošo zvanu centra programmatūra — ļauj uzņēmumiem sazināties ar potenciālajiem klientiem un potenciālajiem pircējiem, izmantojot aukstus zvanus, klientu aptaujas utt.
  • Jaukta veida zvanu centra programmatūra — šāda veida zvanu centra programmatūra ļauj aģentiem veikt gan ienākošos, gan izejošos zvanus un apstrādāt klientu pieprasījumus vienlaikus vairākos sakaru kanālos

Zvanu centra programmatūras priekšrocības

Aplūkosim dažas priekšrocības, ko zvanu centra sistēma var sniegt jūsu uzņēmumam.

Lieliska klientu pieredze

Patiesībā paņemt tālruni un parunāt ar ekspertu ir daudz ātrāk un vieglāk nekā garu e-pastu rakstīšana, mēģinot rast risinājumu. Klienti novērtē, ka viņu pieprasījumi tiek ātri atrisināti un nav jātērē laiks, dažkārt pat dienas, lai saņemtu atbildi no klientu apkalpošanas komandas. Apberiet klientus ar personalizētu rūpību un draudzīgumu no darbinieku puses, un jūs ieraudzīsiet savus apmierinātos klientus, kuri labprāt atkal ar jums sadarbosies.

Lielāki reklāmguvumi

Ir labi zināms, ka iesaistīti klienti iepērkas biežāk un labprāt tērē vairāk katrā darījumā? Uzticama zvanu centra programmatūra palīdz nodrošināt jūsu klientu apmierinātību un to iesaistīšanu jūsu uzņēmumā.

Rentablitāte

Izmantojot zvanu centra aģentu programmatūru, jūs maksājat zemāku cenu par efektīvu funkciju kopumu. Jūs varat ērti vadīt 24/7 kontaktu centru, ko pilnībā apkalpo attālinātu klientu apkalpošanas pārstāvju komanda.

Uzlabota klientu apkalpošanas pārvaldība

Cieši sadarbojoties ar citām biznesa lietotnēm, zvanu centra programmatūra ļauj vienmēr sekot līdzi klientu mijiedarbībai, to problēmu risinājumiem un daudz kam citam. Tas palīdz jūsu komandai būt organizētai un koncentrēties pat intensīvi noslogotajās dienās.

Saikne ar klientiem

Nepieciešams saglabāt profesionālu, bet joprojām draudzīgu tēlu. Tas ļauj veidot attiecības ar klientiem un pat veicina mutvārdu mārketingu.

Daudzkanālu atbalsts

Dažādas zvanu centra programmas var pievienot e-pastam, tiešsaistes čatam, SMS, sociālajiem medijiem un vēl daudz kam citam, kas palīdz nodrošināt vispusīgu klientu pieredzi.

Uzlabota produktivitāte

Jūs varat nodrošināt ne tikai 24/7 pakalpojumu, bet arī papildu funkcijas, piemēram, interaktīvo balss atbildi (IVR), automātisko zvanu sadali (ACD), automātisko atzvanu, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu un prognozējošo numuru sastādītāju, kas uzlabo jūsu kontaktu centra aģentu produktivitāti.

Labāka drošība

Klientu datu drošība ir viens no svarīgākajiem veiksmīgas uzņēmējdarbības aspektiem. Lielākā daļa zvanu centra programmatūras nodrošina integrētus drošības līdzekļus un veic tādas darbības kā acumirklīgu dublēšanu mākonī.

Augstāki veiktspējas rādītāji

Zvanu centra metrika, piemēram, vidējais apstrādes laiks (AHT), pirmā kontakta atrisināšanas ātrums, zvanu pamešanas līmenis, vidējais gaidīšanas laiks un daudzi citi dati ir tieši saistīti ar jūsu izmantoto zvanu centra tālruņa programmatūru. Piemēram, pateicoties zvanu centra sistēmai, kas ir savienota ar klientu attiecību pārvaldību (CRM) sistēmu, zvanu centros pirmā kontakta atrisināšanas līmenis ir 70-75%.

Zvanu analīze

Jo vairāk ieskatu varat gūt, jo labāk. Nodrošinot uzlabotu analīzi un atskaites, varat pētīt zvanu centra veiktspēju, aģenta lietojumu, vidējo atbildes ātrumu un citus. Tas ne tikai palīdz optimizēt zvanu centra darbības, bet arī identificē visus jūsu aģentu aktivitātes.

Kā izvēlēties labāko zvanu centra programmatūru

Lai varētu identificēt pašu labāko zvanu centra programmatūru, ieteicams uzrakstīt kontaktu centra risinājuma vajadzību un prasību sarakstu.

Vai vēlaties pievienot tālruņa atbalstu kontaktēšanās iespējām? Vai tālruņa saziņa ir galvenais veids, kā sazināties ar uzņēmumu? Vai plānojat paplašināt zvanu centru nākotnē?

Uzdodiet sev tik daudz jautājumu, cik vien varat. Tas palīdzēs pieņemt pārdomātākus lēmumus un izvēlēties zvanu centra programmatūru, kas patiesi ietvers visas jūsu uzņēmuma vajadzības.

Tālāk aprakstītas dažas stratēģijas, ko varat izmantot, izvēloties zvanu centra pārvaldības programmatūru.

Atbalsts

Neviens nevēlas,lai rastos roblēmas, bet labāk ir nodrošināties, nekā nožēlot. Izvēloties zvanu centra programmatūru, izmantojiet tādu programmatūru, kurai ir uzticams klientu atbalsts un kas var ātri atrisināt jebkādas potenciālās problēmas. Ņemiet vērā: ja jums jāgaida pakalpojumu sniedzēja atbalstu, klientiem var būt jāgaida uz jums.

Drošība

Aplūkojiet, cik pamatīgi ir drošības līdzekļi. Jūs nevēlaties nepietiekoši novērtēt, cik svarīgi ir saglabāt visu klientu privāto informāciju un datus drošus un drošībā.

Spēja paplašināties/sašaurināties

Ir tikai dabiski, ka tad, kad jūsu bizness aug, pieaug arī klientu mijiedarbības apjoms. Izvēlieties zvanu centra sistēmu, kuru varat paplašināt vai sašaurināt atkarībā no savām vajadzībām tā, lai varētu attīstīt savu biznesu, neuztraucoties par nepietiekamām zvanu centra iespējām.

Programmatūras ierobežojumi

Neviena programmatūra nav nevainojama. Pastāv daži ierobežojumi, ar kuriem jums būs jāsaskaras neatkarīgi no tā, cik jaudīga vai dārga ir jūsu izvēlētā programmatūra. Iespējams, tai pietrūkst pielāgojamas populāras funkcijas, ko vēlaties izpētīt. Vai varbūt jums ir problēma, ka tai nav reālā laika uzraudzības pār tālruņa zvaniem. Izlemiet, kuri programmatūras ierobežojumi ir izšķirošie un ar kuriem varat iemācīties sadzīvot.

Sadarbības iespējas

Kontaktu centra vidē jūsu komandai jāspēj netraucēti strādāt kopā. Izvēloties zvanu programmatūru, aplūkojiet līdzekļus, kas atvieglo sadarbību. Cik viegli ir pārsūtīt zvanu no viena aģenta citam? Vai viņi var dalīties ariekšējām piezīmēm un veikt iekšējos zvanus vai nosūtīt iekšējās ziņas? Šādi līdzekļi parasti paslīd garām, bet tie ietekmē kontaktu centru produktivitāti vairāk, nekā cilvēkiem šķiet.

Tīkla uzticamība

Zvanu centros veiktās ikdienas darbības lielā mērā ir atkarīgas no tā, cik drošs ir izmantotais tīkls. Neaizmirstiet pārbaudīt tā kontaktu centra programmatūras tīkla uzticamību, kuru vēlaties iegādāties.

Integrācija

Ir būtiski spēt klientiem nodrošināt vienotu pieredzi. Plašas integrāciju iespējas piedāvāšana ļauj programmatūrai veidot savienojumu ar dažādām vietnēm, lai klientiem radītu vienmērīgu un konsekventu pieredzi.

25 populārākie zvanu centru platformu nodrošinātāji

1. Liveagent

LiveAgent Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem tādās jomās kā e-komercija, apdrošināšana, SaaS utt., visiem, kas domā par tālāku paplašināšanos.

Liveagent ir palīdzības dienesta risinājums, ko izmanto vairāk nekā 40 000 klientu visā pasaulē, kas nodrošina uzticamu zvanu centra programmatūru un daudzus citus papildu līdzekļus. Ar vairākām automatizācijas iespējām un lielu daudzumu pieejamajām integrācijām jums nekad nebūs grūtību nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu.

Galvenās funkcijas:

  • Ienākošo un izejošo zvanu centrs
  • IVR
  • ACD
  • Automātiskais atzvans
  • Pieteikumu apstrāde
  • Neierobežoti zvanu ieraksti
  • Zvanu centra pārvaldība
  • CRM integrācija
  • Pašapkalpošanās portāls & zināšanu bāze
  • Analīze un atskaites

Plusi:

  • Daudzkanālu pieredze
  • Vairāk nekā 60 VoIP pakalpojumu sniedzēju integrācijas
  • Vienkārša uzstādīšana un lietošana

Mīnusi:

  • Tehnoloģiju atbalsts pieejams 24/7, bet tas atrodas ES
  • Nevar pieteikties caur divām pārlūkprogrammām ar vienu un to pašu kontu vienlaikus
  • Nav reāllaika zvanu uzraudzības

Liveagent klienti

Daži no pazīstamākajiem šīs programmatūras klientiem ir tādi nozares giganti kā Forbes, Huawei, Nascar, BMW un Yamaha.

Cenas

Liveagent piedāvā versiju pilnīgi bez maksas. Lai gan, ja vēlaties izmantot papildlīdzekļus, varat izvēlēties kādu no trim cenu paketēm – par $9, $29 vai $49 mēnesī. Pēdējā iespēja ietver lieliskas zvanu centra iespējas.

Pirms izvēlaties kādu no maksas paketēm, varat pieteikties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai varētu izpētīt, ko saņemsiet.

2. Ringcentral

Ringcentral Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra jebkura lieluma uzņēmumiem.

Ringcentral kontaktu centrs ir mākoņdatošanas risinājums, kas piedāvā spēcīgu līdzekļu kopumu, kas ir iekļauts vienā ērtā lietotnē. Ar plaši pazīstamiem klientiem visās nozarēs varat būt droši, ka saņemsiet vislabākās kvalitātes apkalpošanu.

Galvenās funkcijas:

  • Virtuālais zvanu centrs
  • Automātiskais numura sastādītājs
  • Atzvanīšanas plānošana
  • Zvanu reģistrēšana un pārraudzība
  • Reāllaika atskaites
  • Zvana ierakstīšana

Plusi:

  • Vairāk nekā 500 integrāciju caur Zapier
  • Vienkārša zvanu pārslēgšana starp ierīcēm
  • Lietotājam draudzīga saskarne

Mīnusi:

  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu
  • Nav reāllaika atjauninājumu
  • Pa reizei var kaut kas nenostrādāt

Ringcentral klienti

Starp RingCentral klientiem sastapsiet Bennett International, Lush Cosmetics un Chatterkick.

Cenas

Par RingCentral pakalpojumiem varat norēķināties vai nu katru mēnesi, vai arī reizi gadā. Sākot ar $14.99 mēnesī, jūs varat iegūt pamatfunkcionalitāti, tai skaitā neierobežotu zvanu skaitu ASV un Kanādā. Lai iegūtu papildu funkcijas, varat izvēlēties paketes par $20.99, $26.24 un $37.49 mēnesī.

Varat izmēģināt RingCentral kontaktu centru bez maksas, ja reģistrējaties tā 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam. Šo periodu varat pagarināt, izmantojot 30 dienu bezriska naudas atgriešanas garantiju.

3. Genesys

Genesys Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra visiem uzņēmumiem, kas meklē ērti lietojamu mākoņzvanu centra risinājumu.

Jūs varat būt viens no vairāk nekā 70 000 klientiem visā pasaulē, kas uztic Genesys savas kontaktu centra darbības.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Prognozējošais numura sastādītājs
  • Atzvanīšanas plānošana
  • ACD
  • IVR
  • Automātiskais numura sastādītājs

Plusi:

  • Viegli uzstādāms IVR
  • Gamifikācija
  • Reāllaika informācijas panelis

Mīnusi:

  • Neintuitīva lietotāja saskarne
  • Grūtības, izmantojot programmiskos tālruņus uz Linux
  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu

Genesys klienti

Genesys uzticas daudzi uzņēmumi, tostarp Xerox, Uplift un Heineken Mexico.

Cenas

Jūs varat sākt lietot Genesys par cenu $75 aģentam mēnesī, un pēc tam veikt uzlabošanu uz paketēm par $110 un $150. Par visām šīm paketēm jāmaksā ir reizi gadā.

Varat izmēģināt Genesys bez maksas, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izpētiet Genesys alternatīvas

4. Cloudtalk

CloudTalk Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra vidējiem uzņēmumiem, kuru mērķis ir izaugsme.

Cloudtalk piedāvā vairāk nekā 70 paplašinātas zvanīšanas funkcijas. Šī zvanu centra programmatūra parasti tiek izmantota pārdošanas un izejošo zvanu veikšanai, tā izmantojot daudzas paplašinātās funkcijas, piemēram, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, automatizāciju un neierobežotas zvanu rindas.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • VoIP
  • Automatizācijas iespējas
  • Uz prasmēm balstīta zvanu pārvirzīšana
  • Reāllaika atskaites
  • Automātiskā numuru sastādīšana, jaudīgs numura sastādītājs, automātiskā zvanīšana

Plusi:

  • Kvalitātes vadība
  • Vairāk nekā 2500 lietotņu integrācija
  • Neierobežotas zvanu rindas

Mīnusi:

  • Tikai Custom paketē iekļauts SLA
  • Nav pieejamas multimediju ziņas
  • Audio konferenču ierobežojums ir trīs cilvēki

Cloudtalk klienti

Cloudtalk ir plaša klientu bāze, tostarp DHL, Yves Rocher un Rosenberg.

Cenas

Cloudtalk piedāvā trīs cenu paketes – $25, $30 un $50. Varat arī sazināties ar viņu komandu un pieprasīt pielāgotu cenu paketi, lai ta atbilstu jūsu vajadzībām.

Varat pieteikties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai iepazītos tā iespējām.

5. Hubspot

Hubspot Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra augošiem uzņēmumiem visās nozarēs.

Hubspot piedāvā savus plašos pakalpojumus vairāk nekā 100 000 uzņēmumu vairāk nekā 120 valstīs, tāpēc varat būt drošs, ka šis plaši pazīstamais programmatūras nodrošinātājs labi parūpēsies arī par jūsu uzņēmumu.

Galvenās funkcijas:

  • Plaša klientu datu bāze
  • Sadarbības rīki
  • Kontaktpersonu pārvaldība
  • Trešo pušu integrācija
  • Pašapkalpošanās portāls
  • Plašas atskaišu un analīzes iespējas

Plusi:

  • Optimizēts atskaišu veidošanas un kontroles process
  • Datu vizualizācija
  • Lielisks klientu atbalsts

Mīnusi:

  • Bezmaksas paketei trūkst pieejas tehniskajam atbalstam
  • Stāva apmācību līkne
  • Pieteikumu funkcionalitāte ir ierobežota

Hubspot klienti

Hubspot visas pasaules klientu bāze ietver tādas kompānijas kā DocPlanner, SoundCloud un GoFundMe.

Cenas

Dažas no HubSpot standarta funkcijām ir pieejamas bez maksas. Taču jūs varat abonēt HubSpot Service Hub maksas programmatūru par €41, €414, vai €1104 mēnesī. Tomēr šīs cenas ir elastīgas, jo ir jāmaksā par uzstādīšanu un pievienošanu.

Ja vēlaties to izmēģināt, varat pieteikties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izskatiet HubSpot alternatīvas.

6. Five9

Five9 Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem, kas gatavi pāriet no lokālajiem risinājumiem uz mākoni.

Five9 Inteliģentais Mākoņsakaru Kontaktu Centrs izmanto praktiskā mākslīgā intelekta (AI) iespējas, lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni vairāk nekā 2000 klientu.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Prognozējošais numuru sastādītājs
  • Praktiski mākslīgā intelekta rīki
  • Sadarbības rīki
  • IVR
  • Prognozējošā analīze

Plusi:

  • Viedā maršrutēšana
  • Zvanu kontrole
  • Minimālas programmatūras prasības

Mīnusi:

  • Ierobežotas iespējas apturēt surogātzvanus
  • Neintuitīva lietotāja saskarne
  • Gadās savienojuma kļūdas

Five9 klienti

Starp Five9 klientiem var atrast tādus uzņēmumus kā, piemēram, Zevas, Ročesteras Tehnoloģiju institūtu un Bakkt.

Cenas

Five9 piedāvā četras cenu paketes – $149, $169, $199 un $229 apjomā, kas jāapmaksā ik mēnesi.

7. Zendesk

Zendesk Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas ir apņēmušies nodrošināt labāko klientu apkalpošanu.

Zendesk piedāvā zvanu centra programmatūru, kas ir pilnībā integrēta ar viņu palīdzības dienesta platformu. Ar tā lielo klientu bāzi jūs varat būt drošs, ka Zendesk parūpēsies arī par jūsu zvanu centra vajadzībām.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Iebūvētas integrācijas iespējas
  • Darbplūsmas pārvaldība
  • ACD
  • IVR
  • Veiktspējas rādītāji

Plusi:

  • Vairāk nekā 100 trešo pušu integrācijas
  • Spēcīga zināšanu bāze un pašapkalpošanās iespējas
  • Lielisks darbības laiks

Mīnusi:

  • Nav daudz sadarbības iespēju
  • Pieteikumus nav iespējams noteikt par prioritāriem
  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu

Zendesk klienti

Modsy, BoxyCharm un Vimeo ir tikai daži no klientiem, kas izmanto Zendesk programmatūru.

Cenas

Zendesk piedāvā trīs cenu paketes, kas sastāv no $19, $49 un $99 mēnesī katram lietotājam, par kurām jānorēķinās reizi gadā.

Ja vēlaties to notestēt, varat reģistrēties viņu 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam.

Alternatīvās programmatūras iespējas

Izskatiet Zendesk alternatīvas.

8. Talkdesk

Talkdesk Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem, kas izmanto vismaz 5 aģentus un vēlas uzlabot attiecības ar klientiem.

Talkdesk mākoņskaitļošanas zvanu centra programmatūra piedāvā vairāk nekā 25 integrācijas ar dažādiem biznesa rīkiem, kas palīdz palielināt jūsu pārdošanas apjomus un nodrošina lielisku klientu atbalstu.

Galvenās funkcijas:

  • Izejošo un ienākošo zvanu centru risinājums
  • VoIP
  • IVR
  • Atzvanīšanas plānošana
  • ACD
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Lietotājam draudzīgs
  • Zvanu uzticamība
  • Uzticams klientu atbalsts

Mīnusi:

  • Nepilnīga zināšanu bāze
  • Trūkst iespējas mainīt zvana signālu
  • Nepilnīga mobilā lietotne

Talkdesk klienti

Dažādu nozaru klienti, piemēram, ClickPay, Canon un Accenture paļaujas uz Talkdesk programmatūru.

Cenas

Papildus savam pielāgotajam cenu noteikšanas plānam Talkdesk ir trīs opcijas, no kurām izvēlēties $75, $95 un $125 katram lietotājam mēnesī.

Ja pirms programmatūras iegādes vēlaties to apskatīt, varat reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam.

9. Vonage

Vonage Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra lieliem uzņēmumiem, kas priekšplānā izvirza klientu pieredzi un komandu sadarbību.

Vonage piedāvā vairāk nekā 40 biznesa funkcijas, kas jūsu zvanus un video konferences padarīs viegli pārvaldāmas.

Galvenās funkcijas:

  • VoIP
  • Prezentāciju straumēšana
  • Balss pasts
  • IVR
  • Ierakstīšana
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Lieliska balss kvalitāte
  • Uzticama mobilā lietotne
  • Viegli lietojams

Mīnusi:

  • Daži starptautiskie numuri var būt bloķēti, līdz tiek iesniegts pieprasījums tos atļaut
  • Nestabili vēstures iestatījumi
  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu

Vonage klienti

Daudzi uzņēmumi, piemēram, Key Travel, Cambly un Apptivo, izmanto Vonage produktus un pakalpojumus.

Cenas

Vonage piedāvā šādas cenu paketes saviem klientiem – $19.99, $29.99 un $39.99 par vietu mēnesī, jārēķinās arī ar nodokļiem un nodevām.

To var izmēģināt arī bez maksas, reģistrējoties Vonage 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai.

10. Freshdesk

Freshdesk Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem visām nozarēm ar mērķi nodrošināt apbrīnojamu klientu pieredzi.

Freshdesk ir plaši pazīstama platforma klientu atbalsta jomā ar vairāk nekā 50 000 klientiem visā pasaulē.

Galvenās funkcijas:

  • Zvanu centra pārvaldība
  • Pārvirzīšana
  • Pieteikumu apstrāde
  • Pašapkalpošanās portāls
  • Sadarbības rīki
  • Darbaspēka pārvaldība

Plusi:

  • Uzticams 24/7 klientu atbalsts
  • Darbaspēka optimizācija
  • Pieejams

Mīnusi:

  • Ierobežotas atskaišu veidošanas funkcijas
  • Pieteikumi var pazust, pārsūtot tos starp komandām
  • Nepietiekamas pielāgošanas iespējas

Freshdesk klienti

Daži no Freshdesk klientiem ir Netflix, Evernote un Optimum Financial Solutions.

Cenas

Lai izmantotu Freshdesk pamatfunkcijas, reģistrējieties bezmaksas paketei. Ja vēlaties izmantot visas programmatūras iespējas, varat izvēlēties starp paketēm par 15 eiro, 39 eiro vai 49 eiro aģentam mēnesī.

Turklāt jūs varat izmēģināt Freshdesk 21 dienu ilgā izmēģinājuma laikā.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izskatiet Freshdesk alternatīvas.

11. Avaya

Avaya Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra uzņēmumiem, kas cenšas padziļināt saikni ar saviem klientiem.

Avaya ir mākoņdatošanas programmatūras risinājums, kas jūsu virtuālās konferences padarīs patiesi patīkamas.

Galvenās funkcijas:

  • Kontaktu pārvaldība
  • Automatizētā pārvirzīšana
  • IVR
  • Zvana ierakstīšana
  • Balss pasts
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Viegli lietojams
  • Viegli mērogojams
  • Pielāgojama saskarne

Mīnusi:

  • Pašapkalpošanās trūkums
  • Nav daudzvalodu klientu atbalsta
  • Nepietiekama trešo pušu integrācija

Avaya klienti

Jums būs pazīstami daži no Avaya klientiem, tostarp Datamark, Fiber Industries un Treated.com.

Cenas

Ja apsverat iespēju abonēt Avaya pakalpojumus, sazinieties ar Avaya tirdzniecības pārstāvjiem un saņemiet jums izveidotu cenu paketi.

12. Callhippo

CallHippo Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kuru mērķis ir veicināt izaugsmi.

Callhippo palīdz vairāk nekā 5000 uzņēmumiem visā pasaulē nodrošināt labāko klientu apkalpošanu saviem klientiem.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • IVR
  • ACD
  • Prognozējošā un automātiskā numura sastādīšana
  • Telemārketinga pārvaldība
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Skaidrs un lietotājam draudzīgs informācijas panelis
  • Viegli uzstādāms
  • Pieejams

Mīnusi:

  • Gadās savienojamības problēmas
  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu
  • Ierobežotas atskaišu veidošanas iespējas

Callhippo klienti

Starp uzņēmumiem, kas izmanto CallHippo, atrodami Brioso Technologies, Aspire un Altvalora.

Cenas

Callhippo piedāvā četras cenu paketes, izvēlieties starp 15 eiro, 22 eiro, 36 eiro un 45 eiro lietotājam mēnesī. Varat arī iegādāties papildprogrammas.

13. 3CX

3CX Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra plašam uzņēmumu lokam, kuri vēlas samazināt savas telefonijas izmaksas, vienlaikus saglabājot augstu klientu apmierinātības līmeni.

3CX uzticas vairāk nekā 600 000 uzņēmumu visās nozarēs, tāpēc varat būt drošs, ka jūs būsiet labās rokās.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Zvanu pārvirzīšana
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konference
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Mobilās lietotnes operētājsistēmai iOS un Android
  • Vienkārša uzstādīšana un lietošana
  • Uzticams klientu atbalsts

Mīnusi:

  • Gadās savienojamības problēmas
  • Zvanu žurnālus var būt grūtības pārskatīt
  • Nepietiekamas pielāgošanas iespējas

3CX klienti

3CX ir daudz dažādu klientu, piemēram, Toyota, Wilson un American Express.

Cenas

Dažas no 3CX programmatūras funkcijām varat izmantot bez maksas. Tomēr, ja vēlaties izmantot viņu paplašinātās funkcijas, varat pieteikties uz kādu no šīm hostinga paketēm: 150 eiro, 235 eiro vai 270 eiro. Ja vēlaties izmantot pašpārvaldāmu risinājumu, varat maksāt 135 vai 170 eiro.

Pirmais 3CX programmatūras izmantošanas gads tiek uzskatīts par bezmaksas izmēģinājuma periodu.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izvērtējiet 3CX alternatīvas.

14. Dialpad AI

Dialpad AI Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra jebkura lieluma uzņēmumiem, kas nebaidās no jaunievedumiem.

Dialpad piedāvā uzticamu programmatūras risinājumu, kas piedāvā automatizētu, tai pat laikā ļoti personalizētu pieredzi.

Galvenās funkcijas:

  • IVR
  • ACD
  • Ienākošo un izejošo zvanu centra risinājums
  • Automatizētā pārvirzīšana
  • Jaudīgs numuru sastādītājs
  • Veiktspējas pārvaldība

Plusi:

  • Daudzas konfigurācijas iespējas
  • Vienkārša uzstādīšana un lietošana
  • Zvanu pārslēgšana tiešsaistē no vienas ierīces uz citu

Mīnusi:

  • Nepietiekams pamācību krājums
  • Gadās savienojamības problēmas
  • Pietrūkst dažu iekšējās saziņas līdzekļu

Dialpad AI klienti

Dialpad ir liela klientu bāze, tostarp tādi uzņēmumi kā Fenway Health, Uber un Clear Capital.

Cenas

Varat izmantot Dialpad programmatūru par 20 vai 25 eiro lietotājam mēnesī, kā arī varat pieprasīt pielāgotu cenu paketi, lai tā atbilstu jūsu vajadzībām.

Varat izmēģināt šo programmatūras risinājumu bez maksas, ja reģistrējaties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam.

15. Bitrix24

Bitrix24 Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra maziem uzņēmumiem ar attālināta darba komandām, kas vēlas efektīvu sadarbību.

Bitrix24 ir ideāls risinājums uzņēmumiem, kas vēlas palielināt savu pārdošanas apjomu neatkarīgi no tā, vai viņi atrodas birojā vai pasaules otrā galā. Bitrix24 piedāvā gan mākoņveida, gan lokālus risinājumus, lai precīzi pielāgotos jūsu uzņēmumam.

Galvenās funkcijas:

  • Ienākošo un izejošo zvanu centrs
  • ACD
  • IVR
  • Automatizētā pārvirzīšana
  • Prognozējošais un automātiskais numura sastādītājs
  • Veiktspējas rādītāji

Plusi:

  • Viegli integrējams
  • Pielāgojams UI
  • Uzticama Android lietotne

Mīnusi:

  • Nepietiekamas failu koplietošanas iespējas
  • Grūti sazināties ar tehnisko atbalstu
  • Stāva apmācību līkne

Bitrix24 klienti

Uzņēmumu vidū, kas izmanto Bitrix24 programmatūru, ir PC Pulse, Cargo un Compara.

Cenas

Dažas pamatfunkcijas varat izbaudīt pilnīgi bez maksas, izmantojot Bitrix24 bezmaksas paketi. Tomēr, ja vēlaties izmantot plašākas funkcijas, tostarp zvanu centra programmatūru, varat abonēt paketi par $39, $79 vai $159 mēnesī. Ja dodat priekšroku lokālajai sistēmai, varat iegādāties vienreizēju licenci, kas uzņēmumiem izmaksā $2990 vai $24990.

Pirms pieteikties kādai no šīm maksas paketēm, varat izmēģināt Bitrix24, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Alternatīvas programmatūras iespējas

izvērtējiet Bitrix24 alternatīvas.

16. Aircall

Aircall Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra visiem uzņēmumiem, kas veic pārdošanu un atbalstu, izmantojot tālruni.

Vairāk nekā 9000 klientu uztic Aircall mākoņskaitļošanas zvanu centra programmatūrai savas kontaktu centra darbības.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • ACD
  • IVR
  • Zvanu centra pārvaldība
  • Zvana ierakstīšana
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Viegli uzstādāms
  • Laba zvanu kvalitāte
  • Plaša zināšanu bāze

Mīnusi:

  • Trūkst pielāgošanas iespēju
  • Nepieņem īsziņas
  • Var pa reizei “uzkārties”

Aircall klienti

Starp uzņēmumiem, kas izmanto Aircall programmatūru, varat atrast Avocado, Jobilla un Birdies.

Cenas

Aircall pamatpakete sākas no 30 eiro mēnesī, maksājums reizi gadā. Ja vēlaties iegūt piekļuvi papildu funkcijām, būs jāmaksā 50 eiro par mēnesi vienā gada maksājumā. Turklāt varat sazināties ar Aircall un iegūt pielāgotas cenas paketi, kas pilnībā atbilst jūsu vajadzībām.
Pirms nolemjat abonēt maksas paketi, varat izmēģināt Aircall bez maksas, izmantojot viņu 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izskatiet Aircall alternatīvas.

17. Twilio

Twilio Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzticams zvanu centra programmatūras risinājums.

Twilio ir klientu piesaistes platforma, kas ļauj jums sniegt patiesi personalizētu atbalstu saviem klientiem.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konference
  • Sadarbības rīki
  • Zvanu pārvirzīšana

Plusi:

  • Uzticams klientu atbalsts
  • Automatizācijas iespējas
  • Plaša zināšanu bāze

Mīnusi:

  • Nepieciešamas paplašinātas IT prasmes
  • Nepietiekama analīze un atskaišu veidošanas iespējas
  • Nepietiekamas mobilās lietotnes

Twilio klienti

Daži no pazīstamākajiem uzņēmumiem, kas izmanto Twilio, ir DoorDash, Allergan un Lyft.

Cenas

Twilio maksa par zvanu uzsākšanu sākas no 2 centiem minūtē. Lai saņemtu zvanus, cena sākas no $1 mēnesī par katru tālruņa numuru un 1 cents minūtē.

Jūs varat izmēģināt Twilio bez maksas, pierakstoties uz viņu 45 dienu bezmaksas izmēģinājumu.

18. Dixa

Dixa Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas cenšas saviem klientiem sniegt apbrīnojamu pieredzi.

Dixa ļauj saviem klientiem sniegt patiesu daudzkanālu pieredzi gan mazos, gan lielos kontaktcentros.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • VoIP
  • IVR
  • Daudzkanālu datu vākšana
  • Sadarbības rīki
  • Darbinieku darbību pārraudzība

Plusi:

  • Ar mākslīgo intelektu optimizēta zināšanu bāze
  • Labs laiks
  • Pa lietotāja saskarni ir viegli pārvietoties

Mīnusi:

  • Gadās problēmas ar zvanu pāradresāciju
  • Nepietiekamas analīzes iespējas
  • Nav zvana transkripcijas

Dixa klienti

Daži no Dixa apmierinātajiem klientiem ir Organic Basics, Rapha un Too Good To Go.

Cenas

Varat sazināties ar Dixa pārdošanas komandu, lai ieplānotu demonstrācijas zvanu un saņemtu pielāgotas cenas paketi.

Tomēr, ja vēlaties vienkārši to izmēģināt, varat pieteikties bezmaksas izmēģinājumam.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izskatiet Dixa alternatīvas.

19. Nextiva

Nextiva Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra lielākiem uzņēmumiem, kas meklē uzticamu uzņēmuma programmatūras risinājumu.

Nextiva piedāvā uzticamu un drošu zvanu centra programmatūras sistēmu, uz kuru visā pasaulē paļaujas vairāk nekā 80 000 uzņēmumu.

Galvenās funkcijas:

  • IVR
  • ACD
  • Aktivitāšu informācijas panelis
  • Audio/video konferences
  • Prognozējošais un automātiskais zvanītājs
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Uzticama mobilā lietotne
  • Lielisks laiks
  • Viegli pārvaldāms

Mīnusi:

  • Stāva apmācību līkne
  • Reizēm var būt grūtības augšupielādēt audio failus
  • Dažreiz ir grūti sazināties ar tehnisko atbalstu

Nextiva klienti

Jūs droši vien pazīstat dažus Nextiva klientus, piemēram, Taco Bell, Pac-12 un Buffalo Bills.

Cenas

Varat abonēt vienu no trim cenu paketēm. Nextiva piedāvājums ir $18.95, $22.95 vai $32.95 lietotājam mēnesī. Par visām šīm iespējām varat norēķināties reizi mēnesī vai reizi gadā.

Varat izmēģināt dažas Nextiva funkcijas, pierakstoties uz 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.

20. Nice CXone

Nice CXone Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot attiecības ar saviem klientiem.

Nice CXone sniedz saviem klientiem iespēju izmantot mākslīgā intelekta un automatizācijas iespējas, lai sasniegtu labāko iespējamo klientu pieredzi.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Automatizētā pārvirzīšana
  • Progresīvais numura sastādītājs
  • Pieteikumu pārvaldība
  • Zvana ierakstīšana
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Pa lietotāja saskarni ir viegli pārvietoties
  • Laba zvanu kvalitāte
  • Skaidrs un lietotājam draudzīgs informācijas panelis

Mīnusi:

  • Trūkst pielāgošanas iespēju
  • Reizēm var būt lēns
  • Nepietiekami pielāgojamas atskaites

Nice CXone klienti

Nice CXone uzticas daudzi klientiem, piemēram, Columbia Sportswear, Radisson Hotels un Teleflora.

Cenas

Jūs varat izmantot Nice CXone līdzekļus, sākot no $100 mēnesī par katru līdzekli.

Ja vēlaties to izmēģināt pirms pirkuma veikšanas, varat reģistrēties 60 dienu bezmaksas izmēģinājumam.

21. UJET

UJET Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas vēlas sniegt vislabāko atbalstu saviem klientiem.

Ja nodarbinat vismaz 50 kontaktu centra aģentus, UJET ir jums lieliski piemērota zvanu centra programmatūra.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • IVR
  • ACD
  • Zvanu pārvirzīšana
  • Zvana ierakstīšana
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Vienkārša integrācija ar Linux
  • Uzticams klientu atbalsts
  • Noderīgi izsekošanas rīki

Mīnusi:

  • Nepietiekama iebūvēto atskaišu funkcionalitāte
  • Reizēm var būt lēns
  • Gadās savienojamības problēmas

UJET klienti

Starp uzņēmumiem, kas izmanto UJET programmatūru, varat redzēt Wag!, Instacart un Zettle.

Cenas

UJET programmatūra ir pieejama par $65, $69, $99 vai $120 mēnesī.

Ja vēlaties izmēģināt UJET bez maksas par abonementu, varat reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam.

22. Ringover

Ringover Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem it visās nozarēs.

Ringover ir vienkāršs veids, kā ieviest un izmantot programmatūru ar vairāk nekā 40 biznesa rīkiem, kas ļauj apkopot visu klienta informāciju.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Sadarbības rīki
  • ACD
  • IVR
  • Videokonferences
  • Atskaišu veidošana un analīze

Plusi:

  • Intuitīva lietotāja saskarne
  • Ēnojuma funkcijas
  • Skaidrs un ērti lietojams informācijas panelis

Mīnusi:

  • Paziņojumi var pa reizei “uzkārties”
  • Gadās savienojamības problēmas
  • Gadās kavēšanās

Ringover klienti

Ringover ir vairāk nekā 10 000 klientu, tostarp Sherpany, Klaxoon un Clausematch.

Cenas

Jūs varat abonēt Ringover par 19 eiro vai 39 eiro par lietotāju mēnesī. Ja vēlaties iegūt pielāgotu cenu paketi, varat sazināties ar Ringover pārdošanas komandu.

Turklāt varat izmēģināt šo programmatūras risinājumu bez maksas, ja reģistrējaties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.

23. VICIdial

VICIdial Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra katram uzņēmumam, kas neatbalsta piegādātāju monopolu.

Vicidial ir atvērtā pirmkoda kontaktu centra programmatūra, kuru izmanto vairāk nekā 140 000 klientu visā pasaulē.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • IVR
  • Prognozējošais numura sastādītājs
  • ACD
  • Zvana pārvirzīšana
  • Zvana ierakstīšana

Plusi:

  • Bez maksas
  • Viegli mērogojams
  • Saderīgs ar Linux

Mīnusi:

  • Stāva apmācību līkne
  • Novecojusi saskarne
  • Grūti uzstādīt bez plašākām IT prasmēm

VICIdial klienti

Vicidial izmanto tādi klienti kā Directo, Homebase un PROS.

Cenas

VICIdial zvanu centra programmatūru varat izmantot pilnīgi bez maksas.

24. Channels

Channels Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra jebkura lieluma e-komercijas un tiešsaistes mazumtirdzniecības uzņēmumiem.

Channels ir uz mākoņdatošanu balstīta biznesa telefonijas sistēma, kas ļauj ērti sazināties ar klientiem.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Atzvanīšanas plānošana
  • IVR
  • Aktivitāšu informācijas panelis
  • Zvana ierakstīšana
  • Zvanu pārvirzīšana

Plusi:

  • Uzticams klientu atbalsts
  • Viegli uzstādāms
  • Pieejams

Mīnusi:

  • Lēna lejupielāde no mākoņa
  • Reizēm var būt kļūdas darbībā
  • Nepietiekami pielāgojamas atskaites

Channels klienti

Channels uzticas daudzi klienti, tostarp Kodakit, InstaForex un DocPlanner.

Cenas

Channels ļauj bez maksas izmantot to būtiskākos līdzekļus, tai skaitā zvanu centra programmatūru. Ja vēlaties izmantot vēl citus, uzlabotus līdzekļus, varat abonēt to par $24 vai $62 mēnesi.

Pirms pieņemt lēmumu par maksas paketes iegādi, varat pieteikties bezmaksas izmēģinājumam.

Alternatīvas programmatūras iespējas

Izvērtējiet Channels alternatīvas.

25. Avoxi

Avoxi Zvanu Centra programmatūras mājaslapa

Labākā zvanu centra programmatūra lielāka mēroga uzņēmumiem, kas atrodas visā pasaulē it visās nozarēs.

Avoxi ir vairāk nekā 20 gadu pieredze starptautisko sakaru jomā. Tas darbojas vairāk nekā 170 valstīs, tā ka varat būt drošs, ka klienti ar jums varēs sazināties katrā laikā.

Galvenās funkcijas:

  • Jaukts zvanu centrs
  • Atskaišu veidošana un analīze
  • IVR
  • Videokonference
  • Zvana ierakstīšana
  • Zvana pārvirzīšana

Plusi:

  • Uzticams klientu atbalsts
  • Vienkārša uzstādīšana un lietošana
  • Pielāgošanas iespējas

Mīnusi:

  • Lēna lejupielāde no mākoņa
  • Mobilā lietotne reizēm var būt kļūdaina
  • Nepietiekama pašapkalpošanās

Avoxi klienti

Jūs varat atpazīt dažus Avoxi klientus, piemēram, Moncler, Marriott International un Black & Decker.

Cenas

Dažus Avoxi līdzekļus varat sākt izmantot bez maksas. Tomēr, ja vēlaties izmantot plašāku līdzekļu klāstu, varat izvēlēties kādu no šīm iespējām: $19.99 vai $39.99 par katru lietotāju.

Turklāt 7 dienu izmēģinājuma periodā varat iepazīties ar Avoxi līdzekļiem.

Kura ir labākā zvanu centra programmatūra?

Izvēlei ir daudz zvanu centra programmatūru. Uzmetīsim īsu skatu 5 labākajām.

  • Liveagent — izmantojot zvanu centra iespējas, LiveAgent ir labākais, ko varat iegūt par pieejamu cenu. Liveagent Capterra vērtējums ir 4,7, un tas ietver tādas funkcijas kā automatizācijas iespējas, vairāk nekā 150 integrāciju un stabilu zināšanu bāzi ar pašapkalpošanās portālu. Tā ir lieliska iespēja visiem uzņēmumiem, kas cenšas nodrošināt labāko iespējamo klientu apkalpošanu.
  • Genesys – Ar vairāk nekā 70 000 klientu visā pasaulē, Genesys ir stabils spēlētājs klientu apkalpošanas jomā. Ja Capterra vērtējums ir 4,2, varat būt drošs, ka par jūsu kontaktcentra darbību parūpēsies labi.
  • Talkdesk — ja meklējat zvanu centra programmatūru, kas palīdzēs jūsu komandai palielināt klientu iesaisti, sazināties ar klientiem un noslēgt vairāk darījumu, tālāk nemeklējiet. Capterra novērtējums 4,5 liecina, ka Talkdesk risinājums neliks vilties neatkarīgi no nozares, kurā darbojaties.
  • Five9 — šim zvanu centram piemīt praktiski viss, ko varat vēlēties. Lepojoties ar Capterra reitingu 4,2 , nav šaubu, ka Five9 risinājums neliks vilties. Ja cenšaties veidot zīmola atpazīstamību un spēcīgas attiecības ar klientu bāzi, šī iespēja jums var būt lieliska.
  • UJET — ja novērtējat programmatūru, kas ir pieejama mobilajām platformām un ir saderīga ar tām, UJET varētu būt jums īstā. Capterra vērtējums 4,5 liecina, ka UJET ir spēcīgs zvanu centra risinājums uzņēmumiem, kas saglabā koncentrāciju uz klientu sava prioritāšu saraksta augšgalā.

5 labāko zvanu centra programmatūru salīdzinājums

Zvanu Centra programmatūra LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra vērtējums
Kopējais Capterra pārbaudītu klientu vērtējums .
4,7
(apm. 1000 atsauksmju)
4,4
(apm. vairāk nekā 100 atsauksmju)
4,5
(apm. 600 atsauksmju)
4,2
(apm. 400 atsauksmju)
4,5
(apm. vairāk nekā 100 atsauksmju)
Tīmeklī balstīts
Bezmaksas versija
LiveAgent piedāvā bezmaksas versiju.
Genesys nepiedāvā bezmaksas versiju.
Talk desk nepiedāvā bezmaksas versiju.
Five9 nepiedāvā bezmaksas versiju.
UJET nepiedāvā bezmaksas versiju.
Bezmaksas izmēģinājums
LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Genesys piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Talk desk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Five9 nepiedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
UJET piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Sākumcena
$49/aģentam/mēnesī LiveAgent zvanu centra programmatūras cena sākas no $49/aģentam/mēnesī.
$75/aģentam/mēnesī Genesys zvanu centra programmatūras cena sākas no $75/aģentam/mēnesī.
€75/aģentam/mēnesī Talk desk zvanu centra programmatūras cena sākas no $75/aģentam/mēnesī.
$149/aģentam/mēnesī Five9 zvanu centra programmatūras cena sākas no $149/aģentam/mēnesī.
$65/aģentam/mēnesī UJET zvanu centra programmatūras cena sākas no $65/aģentam/mēnesī.

Kļūdas, no kurām jāizvairās, iegādājoties zvanu centra programmatūru

  • Nepietiekama personāla apmācība — nav svarīgi, cik jaudīga vai uzticama ir zvanu centra programmatūra, ja aģenti to nevar atbilstoši izmantot. Veltiet laiku darbinieku apmācībai un ļaujiet viņiem iepazīties ar jauno tehnoloģiju. To varat izdarīt, pasūtot ekspertu no piegādātāja, plānojot seminārus vai pētot pieejamo dokumentāciju.
  • Nav iekļauti nepieciešamie līdzekļi – pirms iegādājaties zvanu centra programmatūras paketi, veltiet laiku un iepazīstieties ar visām tās piedāvātajām funkcijām un iespējām. Vismazāk jūs vēlaties veikt pirkumu un tad noskaidrot, ka tas nesniedz to, kas jums vajadzīgs.
  • Pilnībā neizmantot izmēģinājuma perioda priekšrocības – Bezmaksas izmēģinājums ir iespēja jums pieņemt pārdomātu lēmumu, ja vēlaties nonākt pie konkrēta risinājuma. Tas ir laiks, kad jūs varat izpētīt un iepazīt kādu produktu vai pakalpojumu, lai jūs varētu izlemt, vai vēlaties tajā ieguldīt.
  • Atlaides darījums – mums visiem patīk labs darījums. Tomēr dažreiz jūs patiešām saņemat to, par ko maksājat, tāpēc pārliecinieties, vai risinājums, ko izvēlaties izmantot, ir ne tikai budžeta ziņā piemērots, bet arī nodrošina visas jūsu zvanu centram nepieciešamās iespējas.
  • Neskatīties nākotnē – pirms pirkuma veikšanas jums vajadzētu kaut kādu nākotnes plānu. Pārliecinieties, vai izmantoto programmatūru varat paplašināt vai sašaurināt atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.

Ko pajautāt demonstrācijas zvanā par zvanu centra programmatūru un uzņēmumu

Demonstrācijas zvans ir jūsu laiks un īstā vieta jautājumu uzdošanai un informācijas saņemšanai no piegādātāja. Lai gan dažreiz tas var būt mazliet saspringti, un jūs varat aizmirst jautājumus, kurus plānojāt uzdot.

Neuztraucieties, mēs esam jums blakus.

  • Kā es varu konfigurēt savu zvanu centra programmatūru?
  • Cik daudz laika būs nepieciešams, lai uzstādītu zvanu centra programmatūru?
  • Cik ilgi es varu glabāt zvanu ierakstus?
  • Vai es varu izdzēst zvana ierakstu?
  • Vai es varu ierakstīt tikai ienākošos vai tikai izejošos zvanus?
  • Vai es varu noklausīties zvanu reālajā laikā?
  • Vai es varu ienākošos zvanus pārsūtīt noteiktām komandām?
  • Vai es varu pārsūtīt zvanus uz ārējiem numuriem?

Zvanu centra programmatūras ieviešana

Konkrēti soļi un darbības ir atkarīgas no zvanu centru automatizācijas programmatūras risinājuma nodrošinātāja, to atļautā pielāgošanas līmeņa, uzstādāmo integrāciju skaita un daudz kā cita.

Tas var aizņemt kādu pusstundu cilvēkam bez IT pieredzes, vai arī, lai visu pareizi nokonfigurētu, var paiet vesela pēcpusdiena.

Svarīgākais, un, godīgi sakot, vienīgais, kas jums patiešām ir nepieciešams, lai iestatītu LiveAgent zvanu centra programmatūru, ir VoIP numurs, kas atbalsta SIP. Lai gan dažiem tas var šķist vieglāks par vieglu, ja tomēr jums nepieciešama konsultācija vai palīdzība, mūsu apbrīnojamā komanda palīdzēs jums visu uzstādīt.

Taču, ja vēlaties iedziļināties zvanu centra uzstādīšanas procesā, piemēram, pašā zvanu centra programmatūrā, varat izmantot mūsu zvanu centra uzstādīšanas kontrolsarakstu, lai palīdzētu jums pieturēties pie zināmas secības un pārliecināties, ka neaizmirstat neko svarīgu.

Secinājums

  • Labākā daudzfunkciju zvanu centra programmatūra

Lai gan ir grūti noteikt labāko zvanu centra programmatūru jebkuram uzņēmumam, visuzticamākā ir LiveAgent zvanu centra programmatūra. Izmantojot tās spēcīgo funkciju kopumu, varat būt drošs, ka nepalaidīsiet garām neko, kas jūsu uzņēmumam varētu būt nepieciešams tagad vai nākotnē.

  • Labākā zvanu centra programmatūra ar iebūvētu pieteikumu apstrādi un tiešsaistes čatu

Liveagent zvanu centra programmatūrai nav daudz ko pielikt. Pie ikkatras klientu mijiedarbības, vai tā būtu saruna, tiešsaistes čata ziņa vai pieminēšana sociālajā medijā, tā tiek pārvērsta par pieteikumu un jums nav jāuztraucas, ka kaut ko palaidīsiet garām. Šādā veidā jūsu klienti tiks uzklausīti un novērtēti ikreiz, kad viņi ar jums sazināsies.

  • Labākā, funkcijām bagātākā zvanu centra programmatūra

Ja meklējat zvanu centra programmatūru, kas ir pilna ar apbrīnojamām funkcijām, kuras klientu atbalstu paceļ nākamajā līmenē, nemeklējat tālāk. Liveagent zvanu centra programmatūra ir jums piemērots risinājums.

  • Cenu zvanu centra programmatūra ar labāko pievienoto vērtību

Izmaksu ietaupīšanas kategorijā LiveAgent ir pārliecinošs uzvarētājs. Šī zvanu centra programmatūra ļauj ne tikai veikt ienākošos un izejošos zvanus, izmantot automatizāciju, likt lietā plašās atskaišu iespējas un palielināt reklāmguvumus, bet arī ir pieejama visiem uzņēmumiem, kuri vēlas iepriecināt savus klientus, vienlaikus saglabājot zemas izmaksas.

  • Visaugstāk novērtētā zvanu centra programmatūra

Tādās atsauksmju vietnēs kā Capterra, G2 un TrustRadius LiveAgent sniedz augstus vērtējumus un izcilas atsauksmes. Tāpēc, ja ieklausaties LiveAgent klientu balsīs, iespējams, esat uz pareizā ceļa, lai atrastu jums piemērotāko zvanu centra programmatūru.

  • Visvienkāršāk uzstādāmā un izmantojamā, kā arī integrējamā zvanu centra programmatūra

Liveagent, bez šaubām, ir risinājums, kuru vērts izvēlēties, ja meklējat uzticamu programmatūru, kuru arī ir viegli ieviest. To varat konfigurēt, pielāgot un integrēt bez kavēšanās, pat bez kodēšanas prasmēm.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra ir risinājums, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt ienākošos zvanus no klientiem. Tai var būt daudz funkciju, piemēram, centralizēti tālruņa zvani no fiksētajiem tālruņa numuriem vai mājaslapām, inteliģenta pārvirzīšana, automātiskais zvanīšanas numura satādītājs vai pat zvanu ierakstīšana. Zvanu centra programmatūrai arī jāpalīdz zvanu centra aģentiem piekļūt svarīgai informācijai par klientiem, piemēram, pasūtījumu vēsturei, kontaktinformācijai un iepriekšējiem pieteikumiem.

Kā darbojas zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra darbojas, centralizējot un pārvirzot zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai mājaslapām savā programmatūrā. Ja zvana klients, programmatūra skenē savu klientu datubāzi, lai noskaidrotu, vai tās rīcībā ir iepriekšēja informācija par zvanītāju. Pēc tam aģents piekļūst šai informācijai un to pārskata, pirms atbild uz zvanu. Tikmēr zvans atrodas gaidīšanas rindā. Pēc atbildes zvani tiek ierakstīti apmācību un kvalitātes nodrošināšanas nolūkā.

Kas ir IVR zvanu centra vidē?

IVR ir interaktīvās balss atbildes tehnoloģija. IVR ļauj datoriem mijiedarboties ar cilvēkiem, izmantojot balss komandas vai toņus no tālruņa tastatūras. IVR zvanu centra vidē izmanto, lai novirzītu zvanus attiecīgajiem aģentiem vai nodaļām. IVR var izmantot arī konta informācijas iegūšanai vai atgriezeniskās saites saņemšanai. Tāpēc tas ir lielisks risinājums uzņēmumiem.

Kāda ir zvanu centra funkcija?

Galvenā zvanu centra funkcija ir ļaut klientiem zvanīt uzņēmumiem ar jebkādiem jautājumiem par produktiem, noteikumiem, preču atgriešanu, funkcionalitāti, problēmu novēršanu vai atsauksmēm.

Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Zvanu centra programmatūra ļauj jums izmantot zvanu centru vienmēr un visur, kur vien esat nepieciešams klientam. Sākot no aukstajiem zvaniem līdz atbildēm uz sarežģītiem tehniskiem jautājumiem - zvanu centra programmatūra ļauj klientiem sniegt apbrīnojamu personalizētu atbalstu, mācoties no katras mijiedarbības un katra klienta ieskata to, kā nodrošināt vislabāko klientu aprūpi.

Cik maksā zvanu centra programmatūra?

Cena ir atkarīga no izvēlētās programmatūras kvalitātes. Liveagent ir visaptverošs palīdzības dienesta risinājums, kas ietver arī zvanu centru. Cena tiek noteikta, pamatojoties uz to, cik aģentu uzņēmumam ir nepieciešami mēnesī. Mūsu All-inclusive pakete ietver pilna apjoma zvanu centru, un tā izmaksā $49 mēnesī par katru aģentu.

Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Zvanu centra programmatūras priekšrocības ietver uzlabotu aģenta efektivitāti, klientu iesaisti, klientu pieredzi un lielākus pārdošanas apjomus. Varat vispirms izmēģināt bezmaksas zvanu centra programmatūru un tās priekšrocības.

Kas ir nepieciešams, lai uzņēmumā uzstādītu zvanu centra programmatūru?

Vienīgais, kas nepieciešams, ir VoIP numurs, kas atbalsta SIP. Tas ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu vienkāršu zvanu centru, tai skaitā zvanu centra programmatūru jūsu uzņēmumam.

Saistītie Raksti arLabākā Zvanu centra Programmatūra
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

Izvēlieties LiveAgent kā savu Chaport alternatīvu un iegūstiet visātrāko tērzēšanas risinājumu ar vairāk nekā 175 funkcijām un integrācijām par saprātīgu cenu. Izmēģiniet bezmaksas 14 vai 30 dienu izmēģinājumu un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!

Tālrunis joprojām atrodas popularitātes virsotnē kā patērētājiem vispiemērotākā un vispiemērotākā metode. Uzziniet vairāk par to, kā darbojas zvanu centrs.

Kā Darbojas Zvanu Centrs

Uzziniet, kā zvanu centrs uzlabo klientu apkalpošanu, izmantojot efektīvus saziņas rīkus un stratēģijas. Iepazīstieties ar zvanu centra programmatūras funkcijām, aģentu pienākumiem un nepieciešamajām prasmēm. Skatieties mūsu video un paceliet klientu atbalstu jaunos augstumos!

Vai nezināt atšķirību starp ienākošo un izejošo zvanu centru? Noskaidrojiet atšķirību un uzziniet vairāk par izejošo zvanu galvenajām funkcijām.

Izejošo zvanu centrs

Vai nezināt atšķirību starp ienākošo un izejošo zvanu centru? Noskaidrojiet atšķirību un uzziniet vairāk par izejošo zvanu galvenajām funkcijām.

Zvanu centri joprojām ir neatņemama klientu apkalpošanas sastāvdaļa. Uzziniet, kā padarīt savu centru efektīvāku, izmantojot LiveAgent zvanu centru automatizācijas funkcijas.

Zvanu centra automatizācija

Zvanu centri joprojām ir neatņemama klientu apkalpošanas sastāvdaļa. Uzziniet, kā padarīt savu centru efektīvāku, izmantojot LiveAgent zvanu centru automatizācijas funkcijas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x