Izveidojiet zvanu centra programmatūru
5 min.

Baudiet kristāldzidru skaņu un bez-aparatūras atbalstu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7    
  • ✓ nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Jūsu pilnībā aprīkota zvanu centra programmatūra jūs gaida

Bez piepūles iesaistieties ar klientiem visos kanālos. LiveAgent, daudzkanālu mākonī balstīta zvanu centra programmatūra ir viss, kas nepieciešams, lai klientiem nodrošinātu uzticamu un personalizētu pakalpojumu.

Mūsu VoIP (Balss, izmantojot Interneta Protokolu) zvanu centra tālruņu sistēma ir aprīkota ar uzlabotām funkcijām, piemēram, IVR, atzvana pieprasījumiem, Automātisko Zvanu Sadali, viedo zvanu pārvirzīšanu, zvanu pārsūtīšanu, neierobežotu zvanu ierakstīšanu un HD videozvaniem, un tā ir tikai viena daļa.

  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award liveagent

Zvanu centra programmatūra jūus palīdzības dienestā

00:00 / 02:02

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūras risinājumi ir sistēmas, kas ļauj zvanu centra aģentiem apstrādāt ienākošos un izejošos zvanus. Šie risinājumi ir ideāli piemēroti klientu attiecību personiskai pārvaldībai un ātrāka klientu atbalsta nodrošināšanai.

Zvanu centra programmatūras demonstrācija

00:00 / 04:39

Atklājiet sev mūsu virtuālā zvanu centra programmatūru

Iepazīstieties ar mūsu galvenajām funkcijām, izmantojot bezmaksas LiveAgent izmēģinājumu, un uzziniet, kā ar mūsu risinājuma palīdzību sniegt profesionālus pakalpojumus. Ieraugiet, cik vienkārši ir iestatīt zvanu centru, pievienot VoIP numurus vai konfigurēt IVR ar mūsu jaudīgo rīku

lets_call

Veidojiet personalizētu klientu pieredzi ar LiveAgent

Mūsu kontaktcentra rīks var palīdzēt jums izveidot pilnīgu klientu iesaistes platformu un uzlabot klientu lojalitāti. Izmantojot mūsu palīdzības dienesta risinājumu, izrādiet saviem klientiem pārsteidzošu atbalstu un laikietilpīgas problēmas atrisiniet zibens ātrumā.

Pārspējiet klientu gaidīto

  • Izveidojiet personalizētu pieredzi klientiem
  • Uzlabojiet klientu mijiedarbību kvalitāti
  • Sniedziet ērtu klienta pieredzi
LiveAgent call center support - mockup

Pilnīgs jūsu zvanu centra risinājuma pārskats

Pateicoties mūsu universālajam risinājumam, vienkārši pārvaldiet klientu atbalsta centru darbības. Iegūstiet visaugstāko zvanu centra produktivitāti un uzlabojiet klientu mijiedarbību ar LiveAgent palīdzību.

Mākonī balstīta zvanu centra programmatūras funkcijas

Jaudīgas funkcijas, kas palīdz uzlabot saziņu, izmantojot tālruni, un sniedz īpašu klientu pieredzi.

01 call_center_internal_calls

Iekšējie zvani

Iekšējie zvani ir funkcija, kas nepieciešamības gadījumā ļauj sazināties ar kolēģiem viņu maiņas laikā, kā arī ļauj jums pārsūtīt zvanus.

Uzzināt vairāk

Daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra

Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra var apstrādāt vairākus kanālus – mūsu zvanu centra, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, tiešsaistes čata, klientu portāla, e-pasta un daudz kā cita.

Uzzināt vairāk

12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Iespēja noklikšķināt-un-zvanīt un nosūtīt e-pastu

Mūsu tīmeklī balstītais zvanu centrs spēj zvanīt jebkuram tīmekļa numuram. Noklikšķiniet uz numura, uz kuru vēlaties zvanīt, un LiveAgent paveiks visu pārējo. Tas spēj izmantot arī e-pasta protokolus.

Uzzināt vairāk

Zvanu pārsūtīšana

Mūsu zvanu centrā ir apmeklējošā un konsultējošā pārsūtīšana. Apmeklējošā pārsūtīšana palielina klientu apmierinātību un nodrošina, ka zvanītājs piesaistās aģentam, pirms zvans tiek pārtraukts.

Uzzināt vairāk

13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

VoIP zvanu centra tālruņu sistēma

LiveAgent zvanu centru iespējams integrēt ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu sniedzēju, kas izmanto SIP Trunk. Nevarat ieraudzīt sarakstā vēlamo VoIP partneri? Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku to pievienosim.

Uzzināt vairāk

Atzvana funkcijas

Palieliniet klientu apmierinātību, ļaujot klientiem pieprasīt atzvanu, ja viņiem nav laika gaidīt, vai, ja jūsu aģenti ir pārāk aizņemti, lai atbildētu.

Uzzināt vairāk

14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Izejošo zvanu centra programmatūra

Atbalstiet klientus, izmantojot mūsu manuālo izejošo zvanu centru. Uzlabojiet klientu attiecības un optimizējiet izejošo mijiedarbību ar klientiem.

Uzzināt vairāk

Zvanu pārvirzīšana uz personīgo ierīci

Aģentiem ir iespēja pārsūtīt ienākošos zvanus uz personīgo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Izmantojiet to, pārsūtot zvanu uz GSM tālruņa numuru vai mūsu LivePhone programmu.

Uzzināt vairāk

15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Atbalsts neskaitāmām zvanu ierīcēm un tālruņu numuriem

Savienojiet neierobežotu skaitu zvanīšanas ierīču un tālruņu numuru, izmantojot zvanu centra risinājumu. LiveAgent ir saderīgs gan ar aparatūru, gan ar virtuālajām zvanu ierīcēm, piemēram, programmiskajiem tālruņiem.

Uzzināt vairāk

Daudzkanālu aģenta darbvirsma

LiveAgent universālais zvanu centra risinājums piedāvā ar kontekstu bagātu darbvirsmu. Deleģējiet zvanu centram uzdevumus no atbildēšanas uz zvaniem līdz klienta datu meklēšanai.

Uzzināt vairāk

16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Iebūvētās un trešo pušu CRM integrācijas

Jūsu kontaktcentra vide var nodrošināt, ka jūsu aģenti vienmēr sniedz personalizētu apkalpošanu, izmantojot vienu no mūsu trim CRM integrācijām. Varat izmantot arī mūsu iebūvētos CRM rīkus.

Uzzināt vairāk

Datortelefonijas integrācija

Integrējiet datorus, klēpjdatorus un tālruņa aparātus ar LiveAgent. Viegli atbildiet uz zvaniem un veiciet tos, vienlaikus nodrošinot klientiem lielisku klientu atbalstu.

Uzzināt vairāk

17 call_center_computer_telephony_integration
07 call_center_push_notificationsv2

Paziņojumi lietotnē

LivePhone lietotnē iespējojiet paziņojumus, un tā jūs brīdinās, katru reizi, kad zvanīs čats, zvans vai ienākošais pieteikums.

Uzzināt vairāk

Zvanu žurnāli

Pārskatiet saziņas datus par veiktajiem, saņemtajiem, atbildētajiem vai neatbildētajiem zvaniem. Iegūstiet kontekstu par klientu vēsturi, pateicoties zvanu žurnāliem un vēstures funkcijām.

Uzzināt vairāk

18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Interaktīvā balss atbilde (IVR)

LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta IVR algoritmus. Ierakstiet savus paziņojumus vai augšupielādējiet iepriekš ierakstītos failus savā LiveAgent balss atbildes sistēmā, lai nodrošinātu viedo pārvirzīšanu.

Uzzināt vairāk

Automātiskā zvanu sadale (ACD)

Mūsu zvanu centra lietotne sadala zvanus atbilstoši aģentu prioritātei vai saskaņā ar nejaušu piešķiršanu. Izvēlieties, kurš iestatījums jums der, vai arī pielāgotos iestatījumus, piemēram, atpūtas laiku.

Uzzināt vairāk

19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Zvana ierakstīšana

Iegūstiet kontekstu klienta vēsturei, izmantojot neierobežotu zvanu ierakstu, kas saglabā ikkatru zvanu. Atskaņojiet tos jebkurā laikā, lai uzzinātu, kā nodrošināt izcilu klientu pieredzi.

Uzzināt vairāk

Programmiskie tālruņi

Mūsu biznesa zvanu centra programmatūra ir saderīga ar daudzām mākoņdatošanas VoIP tālruņu sistēmām. Savienojiet tās ar LiveAgent zvanu centru un izmantojiet zvanīšanai tādas ierīces, kādas vien vēlaties.

Uzzināt vairāk

20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Ienākošo zvanu centra programmatūra

Mūsu visaptverošais zvanu centra risinājums var pārvaldīt vairākas ierīces, kas paredzētas zvanīšanai. Sistēma brīdina jūs katru reizi, kad kāds mēģina jums piezvanīt uz jebkuru numuru.

Uzzināt vairāk

Iebūvēta zināšanu bāze

Nodrošiniet 24/7 atbalstu un uzlabojiet klientu apmierinātību pat tad, ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Bezsaistes atbalstam izmantojiet mūsu zināšanu bāzi.

Uzzināt vairāk

20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Vēsturiskās atskaites

Izmantojiet mūsu vēsturiskās atskaites, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanu. Lietojiet grafikus vai diagrammas un segmentējiet datus, kā vēlaties. Sekojiet līdzi zvaniem, dīkstāves laikam un daudz kam citam.

Uzzināt vairāk

Videozvanu programmatūra

Mūsu tīmeklī balstītā zvanu centra programmatūra ļauj kontaktu centra aģentiem sazināties ar klientiem caur videočatu. Videozvani atbalsta video, balsi un čatu bez ieraksta iespējas.

Uzzināt vairāk

22 call_center_video_calls

Ātri risinājumi

Sazinieties ar klientiem ātrāk

LiveAgent zvanu centrs ir viegli iestatāms un ērti lietojams. Pateicoties pilnīgai integrācijai ar mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu, varat ātrāk veikt zvanus un atbildēt uz tiem. Īss vidējais sasniedzamības laiks var palīdzēt daudz ātrāk atrisināt problēmas.

  • Sniedziet ātrāku atbalstu ar mazāku gaidīšanas laiku un padariet apmierinātus klientus
  • Atrisiniet klientu problēmas acumirklī personiskā līmenī.
icontabs_chart

20s

Vidējais sasniedzamības laiks

Integrējiet daudzkanālu pieteikumu apstrādes programmatūru jūsu ikdienā lietotajās lietotnēs. Izmantojot spraudņus, ir pieejamas vairāk nekā 150 integrācijas.

Labāka sasniedzamība

Paplašiniet savu sasniedzamību un uzlabojiet savu atbalstu

Zvani joprojām ir viens no populārākajiem palīdzības dienestu sasniegšanas veidiem, kas padara zvanus par vienu no ātrākajiem veidiem, kā apmierināt savus klientus. Saņemiet vienu no populārākajiem klientu saziņas kanāliem un sasniedziet vairāk klientu.

  • Iegūstiet populāru klientu saziņas kanālu savam palīdzības dienestam
  • Sasniedziet vairāk klientu, atrisiniet vairāk problēmu un palieliniet ieguldījumu atdevi
icontabs_chart

50 %

no visiem klientiem zvana

Puse no jūsu klientu bāzes, iespējams, gaida iespēju jums piezvanīt, nevis sūtīt e-pastus. Pat dažas tālruņa līnijas var uzlabot klientu apmierinātību.

Kvalitatīva apkalpošana

Nodrošiniet kvalitatīvu klientu apkalpošanu

Atrisiniet jautājumus personiskā līmenī ar reālu sarunu un izpratni. Zvani var palīdzēt tikt galā ar klientiem citā līmenī, vienlaikus ļaujot izvairīties no ilgstošām sarunām pa e-pastu. Varat izmantot arī videozvanus.

  • Atrisiniet laikietilpīgas problēmas personīgi, izmantojot tālruni
  • Izmantojiet videozvanus un zvaniet klientiem aci pret aci
icontabs_chart

70 %

Vidējais atrisināšanas līmenis

Pētījumi liecina, ka zvani ir viens no uzticamākajiem kanāliem problēmu risināšanai. Jauniniet savu rīku kopu, lai risinātu laikjutīgas problēmas vai zvaniet svarīgajiem klientiem.

Ietaupiet ar zvanu centra programmatūru

Izvēlieties mākonī balstīta zvanu centra programmatūru, kas nodrošina vislielāko vērtību. Salīdziniet funkcijas un cenas lietotājam mēnesī ar cenas kalkulatoru.

Medal.svg

Sāciet izmantot LiveAgent tūlīt!

Izmēģiniet visu, ko piedāvājam, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu
  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā

Vairāk nekā 60 VoIP pakalpojumu sniedzēju integrāciju
ar LiveAgent

Integrējiet, Automatizējiet, Inovējiet

LiveAgent VoIP providers

Nodrošiniet drošību, izmantojot LiveAgent zvanu centra programmatūru

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir atbilstoša GDPR, HTTPS ir šifrēts un sekmīgi izturējis Google OAuth API pārbaudes auditu.

Union icon

Produktu drošība

Mūsu mākonī balstītā VoIP zvanu centra programmatūra darbojas ar drošu savienojumu, izmantojot HTTPS protokolu. Visa saziņa starp pārlūkprogrammu un mākoņa kontaktu centru ir šifrēta, ieskaitot jūsu tiešsaistes čatus, zvanu centra zvanus un e-pasta saziņu.

Cloud icon

Datu centra drošība

Liveagent serveri tiek hostēti III+ vai IV vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 atbilstošās iekārtās. Mūsu datu centra iekārtas atrodas apsargātā vietā ar vairāklīmeņu drošības zonām, 24/7 personalizētu uzraudzību, CCTV videonovērošanu, vairākfaktoru identifikāciju un daudz ko citu.

Web icon

Tīkla drošība

Mūsu tīklu aizsargā dublēti ugunsmūri, vislabākās klases maršrutētāja tehnoloģija, drošs HTTPS transports publiskajos tīklos un tīkla Iebrukumu Detekcijas un/vai Novēršanas tehnoloģijas (IDS/IPS), kas pārrauga un/vai bloķē ļaunprātīgu plūsmas un tīkla uzbrukumu.

Atbalsta nodrošināšana visos svarīgajos
klientu kanālos

Mūsu gatavās integrācijas var palīdzēt jums socializēties un nodrošināt personalizētu klientu pieredzi svarīgajos sociālajos kanālos. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma atbalsta vienkāršu integrāciju ar jūsu Facebook, Instagram un Twitter kontiem. Ar mūsu Viber integrāciju varat veikt pat teksta saziņu.

Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar mūsu tiešsaistes čatu. Tas ir viens no ātrākajiem reāllaikā pieejamajiem čata logrīkiem, un to var ērti integrēt jūsu mājaslapās. Veidojiet jēgpilnas attiecības ar klientiem un pārvērtiet tīmekļa apmeklētājus par klientiem. Mūsu čats var palīdzēt jums samazināt apstrādes laiku un kļūt par vērtīgu rīku jebkura aģenta darbvietā.

Bagātiniet kontaktu centru ar visaptverošu zināšanu bāzi. Viegli izveidojiet noderīgus rakstus, informācijas sadaļas un pašapmācības ceļvežus klientiem, kuri vēlas meklēt risinājumus paši. Sniedziet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, izmantojot BUJ, vai izveidojiet forumus, kuros cilvēki var sazināties ar aģentiem vai citiem klientiem, lai saņemtu atbalstu.

Ērta klientu apkalpošana, pateicoties mūsdienīgai pieteikumu apstrādes sistēmai. Visi digitālie kanāli ir savienoti, tāpēc visas klientu sarunas var redzēt vienuviet. Izmantojiet birkas, lai organizētu pieteikumus, atstātu piezīmes sev vai citiem aģentiem un izveidotu nodaļas, kas atbild par noteiktiem pieprasījumiem.

Atsauksmes

Saņemiet LiveAgent un pievienojieties 7000 apmierinātiem klientiem

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra ir risinājums, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt ienākošos zvanus no klientiem. Tai var būt daudz funkciju, piemēram, centralizēti tālruņa zvani no fiksētajiem tālruņa numuriem vai mājaslapām, inteliģenta pārvirzīšana, automātiskais zvanīšanas numura satādītājs vai pat zvanu ierakstīšana. Zvanu centra programmatūrai arī jāpalīdz zvanu centra aģentiem piekļūt svarīgai informācijai par klientiem, piemēram, pasūtījumu vēsturei, kontaktinformācijai un iepriekšējiem pieteikumiem.

Kā darbojas zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra darbojas, centralizējot un pārvirzot zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai mājaslapām savā programmatūrā. Ja zvana klients, programmatūra skenē savu klientu datubāzi, lai noskaidrotu, vai tās rīcībā ir iepriekšēja informācija par zvanītāju. Pēc tam aģents piekļūst šai informācijai un to pārskata, pirms atbild uz zvanu. Tikmēr zvans atrodas gaidīšanas rindā. Pēc atbildes zvani tiek ierakstīti apmācību un kvalitātes nodrošināšanas nolūkā.

Kas ir IVR zvanu centra vidē?

IVR ir interaktīvās balss atbildes tehnoloģija. IVR ļauj datoriem mijiedarboties ar cilvēkiem, izmantojot balss komandas vai toņus no tālruņa tastatūras. IVR zvanu centra vidē izmanto, lai novirzītu zvanus attiecīgajiem aģentiem vai nodaļām. IVR var izmantot arī konta informācijas iegūšanai vai atgriezeniskās saites saņemšanai. Tāpēc tas ir lielisks risinājums uzņēmumiem.

Kāda ir zvanu centra funkcija?

Galvenā zvanu centra funkcija ir ļaut klientiem zvanīt uzņēmumiem ar jebkādiem jautājumiem par produktiem, noteikumiem, preču atgriešanu, funkcionalitāti, problēmu novēršanu vai atsauksmēm.

Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Zvanu centra programmatūras priekšrocības ir uzlabota aģentu efektivitāte, klientu iesaiste, klientu pieredze un palielināts pārdošanas apjoms.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju