Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izveidojiet zvanu centru 5 minūtēs.

Baudiet kristāldzidru skaņu un atbalstu bez aparatūras.

  • ✓ Bez iestatīšaas maksas    
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7    
  • ✓ Bez kredītkartes piesaistes    
  • ✓ Atceliet jebkurā laikā
Izmanto
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Jūsu pilnībā aprīkota zvanu centra programmatūra gaida

Bez piepūles sadarbojieties ar klientiem visos kanālos. Liveagent, daudzkanālu mākoņa zvanu centra programmatūra ir viss, kas nepieciešams, lai klientiem nodrošinātu uzticamu un personalizētu apkalpošanu.

Mūsu VoIP (balss interneta protokolu) zvanu centra tālruņu sistēma ir aprīkota ar uzlabotām funkcijām, piemēram, IVR, atzvanīšanas pieprasījumiem, ACD, viedo zvanu maršrutēšanu, zvanu pārsūtīšanu, neierobežotu zvanu ierakstīšanu un HD videozvaniem, un tas ir tikai sākums.

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra ir sistēma, kas ļauj Jūsu uzņēmumam veiksmīgi darboties ar ienākošiem un izejošiem zvaniem. Zvanu centra programmatūras termins parasti tiek izmantots kā kontaktu centra programmatūras aizstājējs.

Galvenā atšķirība ir, ka kontaktu centra programmatūra ļauj uzņēmumam savienot vairākus kanālus vienā saskarnē. Tādēļ Jūsu klienti var sazināties ar Jums caur tālruni, e-pastu, forumu, sociāliem tīkliem, tiešsaistes tērzētavus utt.

Zvanu centra programmatūras ieguvumi iekļauj kvalitātes nodrošināšanu, samazinātu pamesto zvanu skaitu, uzlabotu aģentu efektivitāti, labāku klientu pieredzi un uzlabotu pārdošanu.

Ko Jūs varat iegūt no LiveAgent jaudīgās zvanu centra programmatūras?

Personalizēta klientu pieredze

Zvanu centra programmatūras risinājums ļauj Jūsu aģentiem efektīvi darboties ar visiem klientu atbalsta zvaniem. Galvenās funkcijas, kas veido lielisku klientu pieredzi ir automātiskā zvanu sadale, IVR un iekšējie zvani.

Katram uzņēmumam ir jātiecas uz klientu pieredzes (CX) uzlabošanu, jo pozitīva pieredze paliek atmiņā, un bieži rezultējas ar ilgtermiņa klientu lojalitāti un palielina dažādu izmēru uzņēmumu pārdošanu.

Paaugstināta produktivitāte

Ir divas galvenās zvanu centra iespējas, kas palīdz Jums uzlabot aģentu produktivitāti. Viena no tām ir IVR, bet otra ir uz prasmēm balstīta sadale, kas ļauj Jūsu uzņēmumam nekavējoties savienot klientu ar pareizo aģentu vai nodaļu.

IVR risinājums veido labāku klientu iepirkumu, jo Jūsu klienti visticamāk netiks nosūtīti nepareizajam aģentam. Kā rezultātā klientu servisa aģenti var efektīvāk un lietderīgāk atrisināt vairāk jautājumus.

Uzlabota klientu servisa komandas kvalitāte

Viena no standarta funkcijām, kas netiek pietiekami izmantota, taču ir patiesi noderīga, ir neierobežota zvanu skaita ierakstīšanas funkcija. Daudzi uzņēmumi uzskata, ka to izmanto tikai kā rīku tiesisku darbību novēršanai. Taču tas ir arī lielisks veids, kā noteikt uzlabošanas punktus.

Reāllaika klientu atbalsta zvanu analīze ļauj Jums uzzināt Jūsu aģentu stiprās un vājās puses, kas var līdzēt Jums izveidot plānu pastāvīgai uzlabošanai. Papildu tam, tā var būt kā apmācību materiāls jauniem klientu servisa aģentiem, jo tas ir lielisks veids, kā apgūt uzņēmuma procesus no piemēriem.

Kopumā, visas šīs darbības ievērojami uzlabo klientu apmierinātību, jo Jūsu uzņēmums varēs sniegt labāku atbalstu. 

Zvanu centrs ar neierobežotu vēsturi

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir tieši savienota ar katru saziņas kanālu, kuru Jūs izmantojat saziņai ar saviem klientiem vai perspektīvajiem klientiem

Mākoņa zvanu centra programmatūra

Ārpus konkurentes
ietaupījumi

LiveAgent mākoņa zvanu centrs ir izdevīgs risinājums gan iekšējiem, gan starptautiskajiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Mums nav nekādu slēptu izmaksu vai papildu komisijas. Mēs pastāvīgi papildinām mūsu sistēmu ar jaunām funkcijām un uzlabojam mūsu programmatūru, tādēļ Jūsu virtuālais zvanu centrs vienmēr būs aprīkots ar jaunākām tehnoloģijām — bezmaksas.

Uzticams, profesionāls zvanu centrs

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir uzticama un mērogojama, kas padara to par perfektu zvanu centra risinājumu maziem uzņēmumiem un lielām organizājiām. Mēs piedāvājam 24/7 atbalstu vairākos saziņas kanālos, 365 dienas gadā, kā arī vairākas valodas

Vienkārš, taču jaudīgs zvanu centrs

Iestatiet savu virtuālo zvanu centru un dažās minūtēs sāciet cniegt profesionālu balss atbalstu. Izvēlieties mūsu VoIP pakalpojuma sniedzēju no mūsu partneru saraksta, iestatiet neierobežotu aģentu ierīču skaitu un sāciet atbildēt uz zvaniem tieši no Jūsu interneta pārlūka.

Sāciet lietot mūsu zvanu centra programmatūru jau šodien

Jūsu zvanu centru var iestatīt bez panikas. Ar LiveAgent Jūs varēstiet sākt darbu jau pēc dažiem klikšķiem.

reporting dashboard in liveagent

Pilna kontrole pār Jūsu zvanu centra risinājumu

Pārliecinieties, ka Jūsu tālruņa zvanu centrs darbojas pareizi un Jūsu klientiem tiek sniegta labākā apkalpošana. Tam Jūs varat izmantot zvanu statitstikas, izmantošanas, aģentu pieejamības un aģentu reitingu uzraudzību caur vienotu pārskatu paneli LiveAgent uzlabotās analītikas funkciju.

Identificējiet efektivitātes nepilnības, pārskatot visus zvanu centra rādītājus un uzlabojiet sava servisa efektivitāti ar darbojošos padomu palīdzību, kurus Jūs saņemsiet.

Izmantojiet mūsu iebūvēto CRM sistēmu vai integrējiet savu

LiveAgent piedāvā iebūvētu CRM sistēmu, taču brīvi integrējas arcitām galvenajām CRM sistēmām (klientu attiecību pārvaldnieks). Saglabājiet, rediģējiet un skatiet savu klientu datus reāllaikā, lai nodrošinātu klientiem labāko iespējamo pieredzi.

LiveAgent integrējas ar vairākām klientu attiecību pārvaldības programmatūrām ieskaitot SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera un Highrise. Neredzat savu CRM sistēmu sarakstā? Sazinieties ar mums un mēs ar prieku to pievienosim.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Jaudīga automatizācija darba procesa pārvaldībai

LiveAgent daudzkanālu zvanu centra programmatūra ir aprīkota ar jaudīgām automatizācijas funkcijām, kas var uzlabot Jūsu aģentu produktivitāti. Automatizējiet uzdevumu sadali (ieskaitot zvanus izmantojot ACD), rutīnas un atkārtojošos uzdevumus, un dodiet saviem kontaktu centra aģentiem elastību, lai koncentrētos vairāk uz svarīgiem uzdevumiem, lai uzlabotu klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ved pie vairākām pārdošanas iespējām.

Viegli pārvaldiet savus attālinātos darbiniekus

Mūsdienās, attālinātais darbs jau ir kļuvis par normu. Jums ir nepieciešami biznesa rīki, lai pielāgotos šiem jauniem noteikumiem. LiveAgent sniedz mākoņa zvanu centru labākai attālināto darbinieku optimizācijai, lai Jūs varētu automatizēt procesus, skatīt datus, un darīt vairāk ar katru attālināto aģentu.

go remote

Augstākais datu konfidencialitātes un drošības līmenis

LiveAgent zvanu centra programmatūra atbilst GDPR, izmanto HTTPS šifrējumu un veiksmīgi ir izgājusi Google OAuth Api verifikācijas audītu.

Union icon

Produkta
drošība

Mūsu mākoņa kontaktu centra risinājums izmanto drošu savienojumu ar HTTPS protokolu. Visa saziņa starp Jūsu interneta pārlūku un mākoņa kontaktu centru, ieskaitot tiešsaistes tērzēšanas, zvanu centra zvanu un e-pasta saziņu, ir šifrēta.

Cloud icon

Datu centra
drošība

LiveAgent servieri ir novietoti datu centros, kas atbilst Tier III+ vai IV vai PCI DSS, SSAE-16, vai ISO 27001 standartiem. Mūsu datu centri nodrošina drošu perimetru, izmantojot daudzlīmeņu drošības zonas, 24/7 fizisko apsardzi, CCTV video uzraudzību, miltifaktora identifikācijas sistēmu, un citus līdzekļus.

Web icon

Tīkla
drošība

Mūsu tīkls ir aizsargāts ar uzticamiem uguns mūriem, labākās klases novirzīšanas tehnoloģiju, drošu HTTPS datu pārvietošanu publiskajos tīklos, kā arī IDS/IPS ielaušanās atrašanas un/vai novēršanas tehnoloģijas, kas uzrauga un/vai bloķē ļaunprātīgu plūsmu un tīkla uzbrukumu mēģinājumus.

Zvanu centra programmatūras funkcijas

Iekšējie zvani
LiveAgent zvanu centra programmatūra atbalsta neierobežotu bezmaksas zvanu skaitu starp visiem kontaktu centra aģentiem. Dodiet saviem zvanu centra agentiem iespēju palīdzēt viens otram risināt klientu problēmas reāllaikā.
Daudzkanālu palīdzības dienesta sistēma
Mūsu daudzkanālu kontaktu centra programmatūra glabā klientu ziņas no vairākiem saziņas kanāliem, ieskaitot mūsu zvanu centra programmatūru, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, tiešsaistes tērzētavu, klientu portālu un e-pastus.
Click-to-call un mail-to atbalsts
Mūsu mākoņa zvanu centram var zvanīt uz jebkuru numuru interneta pārlūkā. Vienkārši ievadiet numuru uz kuru zvanīt, bet LiveAgent izdarīs visu pārējo. LiveAgent izmanto arī e-pasta ziņu nosūtīšanas protokolus "mail-to".
Zvanu novirzīšana
LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā iespēju novirzīt zvanus ar apstiprinājumu. Zvanu novirzīšana ar apstiprinājumu ļauj paaugstināt klientu apmierinātību, jo funkcija ļauj pārliecināties, ka klienta zvans nepārrausies un klients faktiski savienosies ar citu zvanu centra darbinieku.
VoIP zvanu centra tālruņa sistēma
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir savienojama ar vairāk nekā 99% VoIP pajalpojuma sniedzēju. Neredzat savu VoIP partneri sarakstā? Sazinieties ar mums un mēs būsim priecīgi pievienot to mūsu sarakstam.
Atgriezenisko zvanu funkcija
Palieliniet klientu apmierinātību, ļaujot pieprasīt atgriezeniskos zvanus, kad kontaktu centra aģenti nav pieejami, lai atbildētu uz zvanu.
Izejošo zvanu centra programmatūra​
Proaktīvi sniedziet atbalstu saviem klientiem, patstāvīgi sazinoties ar viņiem ar mūsu izejošo zvanu centra programmatūras palīdzību. Uzlabojiet klientu attiecības, potimizējiet izejošo sadarbību ar klientiem un uzlabojiet pārdošanu.
Zvanu novirzīšana uz personālo ierīci
Aģentiem ir iespēja novirzīt ienākošos zvanus uz personālo ierīci, piemēram, mobilo telefonu. Tas ļauj aģentiem sniegt klientu atbalstu ceļā vai citā ierīcē pēc savas izvēles.
Vairākas atbalstāmas zvanu ierīces un tālruņa numuri
Savienojiet ar savu zvanu centra risinājumu neierobežotu zvanu ierīču un tālruņa numuru skaitu. LiveAgent var savienot gan ar fiziskām balss iekārtām, gan ar virtuālām zvanu ierīcēm, piemēram, softfoni.
Daudzkanālu aģentu panelis
LiveAgent kontaktu centrs piedāvā daudzfunkcionālu daudzkanālu aģentu paneli. Dodiet saviem kontaktu centra aģentiem iespēju nevainojamai pārejai starp atbildēšanu uz zvaniem un svarīgu klienta datu atrašanu. LiveAgent atvieglo visas kontekstuālās informācijas meklēšanu par klienta problēmu risinājuma ceļu no sākuma līdz beigām.
Iebūvēta un citu pušu CRM sistēmas integrāvija
Nodrošiniet, ka Jūsu aģenti vienmēr sniedz zinošu un personalizētu servisu ar savu CRM programmatūru, esiet brīvi izmantot arī mūsu iebūvēto klientu attiecību pārvaldības rīku, kam var piekļūt tieši no biļetes informācijas paneļa.
Datortelefonijas savienojums (CTI)
Savienojiet savus datorus, klēpjdatorus un fiziskos tālruņus ar LiveAgent zvanu centra programmatūru. Viegli atbildiet un veiciet zvanus, sniedzot saviem klientiem nevainojamu klientu atbalsta līmeni.
PUSH-brīdinājumi aplikācijā
Ieslēdziet darbvirsmas push-brīdinājumus un Jūsu kontakta centra programmatūra brīdinās Jūs ar push-brīdinājumu katru reizi, kad ir ienākošā tērzēšana, zvans vai biļete.
Zvanu žurnāli
Pārskatiet savus zvanu žurnālus, lai atrastu informāciju par Jūsu kontaktu centra aģentu izejošiem, saņemtajiem, atbildētajiem vai izlaistiem zvaniem noteiktajā laika periodā. Savu zvanu centra programmatūras žurnālu pārskatīšana var palīdzēt Jums uzlabot sava servisa kvalitāti, palīdzot Jums identificēt produktivitātes caurumus dažādās nodaļās un aģentu grupās.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
LiveAgent zvanu centra programmatūra var atbalstīt smagus IVR kokus. Ierakstiet savas VIR vēstules vai augšupielādējiet jau gatavus failus un novietojiet to savā LiveAgent balss atbildes sistēmā, lai novirzītu zvanītājus uz pareizajām nodaļām un pareizajiem aģentiem.
Automātiskā zvanu sadale (ACD)
Mūsu zvanu centra aplikācija automātiski novirza un sadala zvanu starp aģentiem pēc prioritātes vai nejaušā kārtībā. Izvēlieties, kādi iestatījumi ir vispiemērotākie, kā arī iestatiet citus iestatījumus, piemēram, pauzes laiks starp zvaniem.
Zvanu ierakstīšana
LiveAgent kontaktu centra programmatūrai ir neierobežota zvanu ierakstu glabātuve. Katrs veiktais, saņemtas vai atbildētais tālruņa zvans caur LiveAgent tiks automātiski ierakstīts un saglabāts. To var atskaņot jebkurā laikā. Izmantojiet zvanu ierakstīšanu atbalsta kvalitātes pārbaudei, apmācībai vai tiesiskām vajadzībām.
Softfoni
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir savienojama ar visiem softfonu sniedzējiem, ieskaitot Bria, ZoiPer un Linphone. Pārvērtiet jebkuru stacionāro datoru, klēpjdatoru, mobilo tālruni vai planšetdatoru attālinātā zvanu centra programmatūras ierīcē, lai sniegtu klientu atbalstu ceļā.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
Vairs nav nepieciešamības stresot vai pastāvīgi uzraudzīt vairākas ierīces uz ienākošo zvanu esamību. Mūsu ienākošo zvanu centra programmatūra ir uzticms rīks, kas brīdinās Jūs, kad klients mēģina sazināties ar Jums vienā no savienotajām ierīcēm vai tālruņa numuriem.
Iebūvēta zināšanu bāze
Uzlabojiet klientu apmierinātību un lojalitāti sniedzot saviem klientiem 24/7 atbalstu, pat laikā, kad Jūsu kontakta centra aģenti ir bezsaistē. Jebkuram mūsdienu uzņēmumam ir nepieciešams piedāvāt pašapkalpošanās risinājumu kā zināšanu bāze, kas ir piepildīta ar noderīgiem rakstiem, BUJ un klientu forumu.
Hronoloģiskās atskaites
LiveAgent piedāvā neierobežotas pārskatu iespējas. Izmantojiet mūsu hronoloģiskās atskaites, lai pastāvīgi uzlabotu savu klientu servisu. Veidojiet stabiņu, līniju, apļa vai kombinētas diagrammas, dalot datus uz nedēļām, mēnešiem, gadiem, vai noteiktu laika posmu, lai uzzinātu kā katrs aģents, kanāls, komanda, nodaļa darbojās. Skatiet cik daudz zvani ir veikti, izlaisti, atbildēti un cik ilgi noritēja katrs zvans.
Video zvanu programmatūra
Mūsu mākoņa zvanu centra programmatūra ļauj kontakta centra aģentiem veikt video zvanus ar klientiem. Sniedziet individuālāku atbalstu, lai pastiprinātu attiecības ar saviem klientiem un iespaidot viņu pieredzi.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam Jums migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienestu risinājumiem.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Esiet organizēti ar vienotu aģentu paneli

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir ērta izmantošanai, taču pietiekami jaudīga, lai pārsteigu profesionāļus. Mēs piedāvājam intuitīvu UI ar vienotu āgentu paneli centralizētas universālas iesūtnes formā. Katsa mijiedarbība ar klientu ērti organizēta daudzkanālu sistēmā un var būt viegli atrasta artagu, speciālo filtru vai meklēšanas loga palīdzību.

Sniedzot saviem kontakta centra aģentiem visaptverošu pārskatu par katru biļeti un katra klienta problēmu risinājuma ceļu, Jūsu aģenti nodrošinās Jūsu klientiem nevainojamu, personalizētu klientu atbalta pieredzi caur visiem servisa kanāliem.

Kontaktu centrs, kuru ir viegli pārvaldīt

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir elastīga, mērogojama, pilnībā pielāgojama un viegli pārvaldāma. Nav svarīgi, vai esiet e-komercijas bizness, medicīnas vai apmācības organizācija, automašīnu uzņēmums vai SaaS nozares uzņēmums, mūsu kontaktu centra uzlabotā tehnoloģija kā IVR un ACD var viegli attēlot Jūsu atbalsta procesu novirzot klientu uz pareizajām nodaļām vai aģentiem.

Real-time-chat

Viss-vienā zvanu centra risinājums maziem uzņēmumiem un lielām organizācijām

Savienojiet visus savus sociālo tīklu kontus ar mūsu kontaktu centra programmatūru, uzlabojot aģentu produktivitāti un uzturot savu klientu datu drošību. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir savienojama ar Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger un Viber.

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra lepojas ar ātrākotiešsaistes tērzētavas logrīku tīrgū. Pārveidojiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem dažu sekunžu laikā. Proaktīvi sazinieties ar klientiem, piedāvājiet personalizētu un zinošu palīdzību, un atstājiet tikai labāko klientu apmierinātību, vienlaikus paaugstinot pārdošanu.

Mūsu biļešu programmatūra ļauj centralizēti virzīt visus klientu pieprasījumus vienotā daudzkanālu aģentu panelī. Piešķiriet biļetes dažādām nodaļām un aģentiem, organizējiet katru pieprasījumu saskaņā ar tagiem, prioritātēm vai saņemšanas datumu. Skatiet katra klienta problēmu risinājuma ceļu no sākuma līdz beigām visos atbalsta kanālos mūsu gibrīta biļešu plūsmā ar intuitīvi saprotamu saskarni.

Veidojiet un stilizējiet savuzināšanu bāzi izmantojot mūsu iebūvēto WYSIWYG (angl. What You See Is What You Get – saņemiet to, ko redziet) redaktoru. Uzlabojiet klientu apmierinātību sniedzot saviem klientiem pašapkalpošanās rīkus, piemēram, apmācošus rakstus, BUJ vai lietotāju forumus.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Neierobežotas pielāgošanas iespējas

LiveAgent zvanu centra programmatūra tika izveidota ar domu par elastību, mērogojumu un komandas sadarbību. Tā kā katram uzņēmumam (neskatoties uz tā izmēru un nozari) ir dažādas vajadzības, mūsu kontaktu centrs ir pilnībā pielāgojams.

Mūsu programmatūra var būt mērogojama dažādu izmēru un mērķu operācijām, neatkarīgi no tā, vai Jūsu kontaktu centrs specializējas uz ienākošo klientu servisu, izejošām pārdošanām vai abiem. Mūsu profesionālie konsultanti vai tehniskie darbinieki ir gatavi palīdzēt Jums efektīvākā programmatūras risinājuma izveidei, kas būs ideāli piemērots Jūsu vajadzībām. 

Nav svarīgi, vai Jūs darbojaties veselības nozarē, Saas, automašīnu nozarē vai Jums ir attālinātās komandas, LiveAgent var iestatīt konkrēto pēc Jūsu vajadzībām.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt nevainojamu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Uzlabota, pieejama un ērta daudzkanālu zvanu centra programmatūra

Union icon

Augstākā līmeņa drošība

LiveAgent kontaktu centra programmatūra ir saskaņā ar GDPR, Google OAuth pārbaudīts, HTTPS šifrēts, un glabā klientu datus Tier III+ vai IV vai PCI DSS, SSAE-16, vai ISO 27001 saderīgās iekārtās.

Euro

Pieejama cena

LiveAgent zvanu centra programmatūra tiek piedāvāta freemium cenu modelī. Mēs piedāvājam bezmaksas zvanu centra programmatūru, piemēram uzlaboto maksas versiju, kas tiek piedāvātas par pieejamām cenām.

Cloud icon

Mākoņa SaaS

LiveAgent ir mākoņa zvanu centra risinājums. Viegli saņemiet pieeju plašajām kontaktu centra funkcijām katru dienu.

Daudzkanālu, personalizēta pieredze

Dodiet saviem klientiem iespēju sazināties ar Jums caur klientiem ērtiem atbalsta kanāliem. Neatkarīgi no tā, vai tā ir tiešsaistes tērzētava, e-pasts, balss, video, sociālie tīkli vai pārlūka tērzētava, LiveAgent ir gatavi sniegt nevainojamu daudzkanālu klientu pieredzi Jūsu klientu cerībām.

Sniedziet pilnīgi individuālu, kompetentu un intuitīvu atbalstu ar mūsu kontaktu centra risinājuma palīdzību un izbaudiet ilgtermiņa attiecības ar klientiem, augstāku klientu apmierinātību, uzlabotu klientu lojalitāti un vairāk pārdošanas iespējas.

Ko domā mūsu klienti?

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrejs Ftomins

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Rendijs Braiens

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent zvanu centra programmatūra savieno vairākus saziņas kanālus un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zvanu centra programmatūras BUJ

Kas ir zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra ir risinājums, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt ienākošos zvanus no saviem klientiem. Tas var iekļaut sevī vairumu funkciju, piemēram, centralizētus tālruņa zvanus no stacionāriem tālruņiem un mājaslapām, gudru zvanu novirzīšanu, automātisko numura ievadi un pat zvanu ierakstīšanu. Zvanu centra programmatūrai jāpalīdz zvanu centra aģentiem piekļūt svarīgai informācijai par saviem klientiem, piemēram, pasūtījumu vēsture, kontaktinformācija, iepriekšējās biļetes.

Kā darbojas zvanu centra programmatūra?

Zvanu centra programmatūra darbojas centralizējot un novirzot zvanus no tālruņa līnijas vai mājaslapas jūsu programmatūrā. Ja klients zvana, programmatūra skenē klientu datubāzi, lai redzētu tur ir kāda svarīga informācija par zvanītāju. Šī informācija tad ir pieejama āgentam un var būt apskatīta pirms zvana saņemšanas. Līdz šim zvans ir rindā. Kad tas ir atbildēts, zvans tiek ierakstīts apmācības un kvalitātes mērķiem.

Kas ir IVR zvanu centra vida?

IVR ir interaktīvās balss atbildes tehnoloģija. IVR ļauj datoram sadarboties ar cilvēkiem caur balss komandu izmantošanu vai klaviatūras signāliem. IVR tiek izmantots zvanu centru vidē, lai novirzītu zvanus pareizajiem aģentiem vai nodaļām. IVR var izmantot, lai saņemtu informāciju par kontu un sniegtu atsauksmes. Tādēļ šī funkcija var dot uzņēmumam vairākas priekšrocības.

Kāda ir zvanu centra funkcija?

Galvenā zvanu centra funkcija ļauj klientiem zvanīt uzņēmumam par dažādiem jautājumiem par produktiem, noteikumiem, atgriešanu, funkcionalitāti, problēmu risināšanu vai atsauksmēm.

Cik maksā zvanu centra programmatūra?

Cena ir atkarīga no izvēlētās programmatūras kvalitātes. LiveAgent ir viss-vienā palīdzības dienesta risinājums, kurā ir iekļauts arī zvanu centrs. Kopējā cena tiek noteikta balstoties uz Jūsu uzņēmuma aģentu daudzumu mēnesī. Mūsu Viss-iekļauts plāns ietver pilnfunkcionālu zvanu centru, kas maksā $39 par aģentu mēnesī.

Kādas ir zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Zvanu centra programmatūras priekšrocības iekļauj uzlaboto aģentu efektivitāti, klientu iesaisti, klientu pieredzi, un uzlaboto pārdošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju