Profesionāla zvanu ierakstīšanas programmatūra

Izbaudiet kristāldzidru skaņu un neierobežotu zvanu ierakstu skaitu, sākot jau no šodienas.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Steidzami nepieciešama zvanu ierakstīšanas programmatūra?

Nepieciešams uzraudzīt pakalpojuma kvalitāti? Vai vēlaties uzlabot savu aģentu prasmes?

Izmantojiet zvanu ierakstīšanas programmatūru! Tas ir lielisks rīks kvalitātes nodrošināšanai, aģentu apmācībai, pārredzamības nodrošināšanai un zvanu uzglabāšanai juridiskiem mērķiem.

 Mēs piedāvājam bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, turklāt kredītkarte nav nepieciešama. Izmēģiniet mūsu programmatūru jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas ir zvanu ierakstīšanas programmatūra?

Zvanu ierakstīšanas programmatūra ir rīks, kas ieraksta tālruņa zvanus un saglabā ierakstus kā digitālus failus. Zvanu centra ierakstīšanas programmatūra parasti darbojas, izmantojot VoIP vai PSTN.

Papildus zvanu ierakstīšanai, uzlabotajā zvanu ierakstīšanas programmatūrā ir arī iespēja izsekot un reģistrēt informāciju par zvanu un zvanītāju.

Kāpēc uzņēmumi izmanto zvanu ierakstīšanas programmatūru?

Aģentu apmācība

Zvanu centra ierakstus var izmantot aģentu apmācībai un ievadapmācībai. Izvēlieties labākos zvanu piemērus un palūdziet saviem jaunajiem aģentiem tos izpētīt un mācīties no labākajiem piemēriem, ko viņi dzirdēs zvanu ierakstos.

Juridiskā aizsardzība

Sarunu ieraksti var aizsargāt Jūsu uzņēmumu, kad nākas risināt juridiskos jautājumus. Izrādiet pienācīgu rūpību, saglabājot visus veiktos un saņemtos zvanus. LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu centra ierakstu uzglabāšanu.

Uzņēmējdarbības caurspīdīgums

Nodrošiniet caurspīdīgumu savai klientu atbalsta jomai. Izmantojot katra veiktā zvana ierakstus, aģenti var nevainojami tikt galā ar pieteikumiem. Cits darbinieks var viegli turpināt sarunu tur, kur pirmais to ir pārtraucis. Viss konteksts ir pa rokai!

Vairāk nekā tikai zvanu ierakstīšanas programmatūra

LiveAgent ir visaptverošs klientu apkalpošanas dienests. Par to saņemtas visvairāk atsauksmes un tas ierindojas pirmajā vietā palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas piedāvā pieteikumu apstrādes, čata, zvanu centra un zināšanu bāzes iespējas.

Viedā zvanu pārvirzīšana

LiveAgent pārvirza ienākošos zvanus atbilstošajām nodaļām un aģentiem, izmantojot nejaušu vai prioritāru zvanu piešķiršanu.

Zvani tiek pārvirzīti tikai tiem aģentiem, kuri šobrīd ir tiešsaistē un ir pieejami, lai atbildētu uz zvaniem.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR un atzvanīšanas iespējas

LiveAgent sniedz iespēju izveidot pielāgotu IVR (interaktīvās balss atbildes) izvēlni, kurā ir iekļauta atzvana iespēja.

Varat ierakstīt savus IVR paziņojumus tieši LiveAgent programmā vai augšupielādēt jau iepriekš sagatavotus IVR sveicienus un izvēlnes paziņojumus.

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus (un čatus!) visu Jūsu aģentu starpā. Visi zvani notiek pārlūkprogrammā un lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietotnes.

Sāciet čatot jau šodien!

 

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizēta apkalpošana, izmantojot videozvanus

Nepieciešams aprunāties ar klientu individuāli, bet viņš atrodas tālu no Jums? Izdariet videozvanu! LiveAgent piedāvā iespēju visus pārlūkā iniciētos zvanus pārvērst videozvanos.

Kļūstiet personiskāks jau šodien!

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš aģents atbild uz lielāko daļu zvaniem, cik ilgu laiku aizņem katrs zvans, un daudzus citus rādītājus, kas palīdzēs jums saprast, kā jums sokas un kā jūs varat uzlabot klientu apkalpošanu.

Uzziniet vairāk par klientu apkalpošanas atskaitēm
percentage graph

Kāpēc LiveAgent zvanu ierakstīšanas programmatūra ir īstā izvēle?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Viegli lietojama, mākonī balstīta tehnoloģija.

LiveAgent ir mākonī balstīta, viegli konfigurējama un lietojama sistēma. Sāciet izmantot mūsu jaudīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot savu IT personālu.

liveagent tools

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Zvanu ierakstīšanas programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt palīdzības pieteikumus, e-pasta vēstules, čatus, zvanus un sociālo mediju ziņas.

mitigate losses

Neierobežota ierakstu glabāšana

Ierakstiet un saglabājiet neierobežotu zvanu centra ierakstu skaitu. Katrs zvans, ko veicat, izmantojot LiveAgent, tiks ierakstīts un saglabāts pieteikumā un būs pieejams, tiklīdz būs jums nepieciešams.

get inspired

Mums uzticas vairāk nekā 21'000 uzņēmumu

Kopš 2004. LiveAgent gada palīdz uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam ierindojušies pirmajā vietā mazo un vidējo uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā.

Saistītie Raksti arZvanu ierakstīšanas programmatūra

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x