Lai atklātu, interpretētu un nodotu nozīmīgus datu modeļus, analīzē tiek izmantoti neapstrādāti dati un matemātika. Ja datu analīze tiek izmantota pareizi, tā var palīdzēt atbildēt uz biznesa jautājumiem, prognozēt rezultātus un radīt uz rīcību vērstus ieskatus.
Kāpēc datu analīze ir funkcija, kas nepieciešama visiem uzņēmumiem?
Analīzes pārskats var palīdzēt precīzi noteikt jūsu uzņēmējdarbības jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Atrast “negludumus” un jomas, ko varētu optimizēt, vienmēr ir lieliski, jo tas sniedz iespēju:
- Uzlabot savu aģentu veiktspēju
- Nodrošināt papildu apmācību tiem, kam tā nepieciešama
- Uzlabot klientu apmierinātību, pieredzi un pārdošanas apjomus
- Pārdalīt resursus
- Pastiprināt atbalsta kanālus
- Meklēt rentablākus veidus problēmu risināšanai
Turklāt analīzes pārskats var atspoguļot arī plaukstošās uzņēmējdarbības jomas. Tas ir svarīgi, jo:
- Jums nebūs jāpārveido visa sava biznesa/atbalsta stratēģija
- Jūs varēsiet atalgot izteikti centīgos
- Nepietiekamie ražīgie varēs mācīties no tiem, kam izdodas paveikt ievērojami daudz
Ko dara LiveAgent analīzes pārskata funkcija?
Analīzes pārskats sniedz visaptverošu pārskatu par klientu atbalstu. Jūs varēsit redzēt, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un pārraudzīt pakalpojumu, ko viņi saņem. Varēsit arī pārskatīt lietojuma statistiku pa kanāliem, izvērtēt veiktspējas atskaites un mācīties no klientu apmierinātības vērtējumiem. Turklāt mūsu analītikas pārskatā ir neierobežotas atskaišu veidošanas iespējas.

Ko var redzēt analīzes pārskata informācijas panelī?
Analīzes informācijas panelis sniedz ātru pārskatu par visām ienākošajām un izejošajām ziņām, čatiem un zvaniem.
Ienākošās ziņas tiek definētas šādi:
- Visi e-pasti, kas tiek saņemti LiveAgent
- Visi bezsaistes pieteikumi, kas izveidoti, izmantojot kontaktu formas vai bezsaistes čata pogas
- Pieteikumi, kas veidoti no Twitter, Instagram, Viber un Facebook (Twitter pieminējumi tikai tādi, ko veikuši citi cilvēki)
- Visi pārējā saziņa, kas saņemta esošajos pieteikumos
Izejošie ziņojumi tiek definēti kā:
- Atbildes uz pieteikumiem
- Visi e-pasti, tvīti, Instagram un Viber ziņas, kā arī Facebook publikācijas, kas publicētas, izmantojot lietojumprogrammu
- No lietojumprogrammas sūtīti jauni e-pasti
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Čati tiek definēti kā:
- Klientu un aģentu iniciētie čati
- Čati, uz kuriem atbildējuši aģenti
Zvani tiek definēti kā:
- Klientu iniciētie zvani (izmantojot zvana logrīkus vai tālruņu numurus)
- Visi zvani, kas sākti no lietojumprogrammas pat tad, ja klients neatbild

Rezultātu filtrēšana
Jūs varat atfiltrēt analīzes pārskatu pēc:
- Laika
- Nodaļas
- Aģenta
- Birkas
- Kanāla
Katru veiktspējas pārskatu var modificēt, lai parādītu papildu datus, tostarp:
Pieteikumu apstrādes metrikas
- Atbildes
- Piezīmes
- Jaunas atbildes vid. laiku (stundās)
- Jaunas atbildes vid. laiku SLA (stundās)
- Pirmās piešķiršanas vid.laiku (stundās)
- Pirmās piešķiršanas vid.laiku SLA (stundās)
- Pirmās atrisināšanas vid.laiku (stundās)
- Pirmās atrisināšanas vid.laiku SLA (stundās)
- Atvērtas atbildes vid.laiku (stundās)
- Atvērtas atbildes vid.laiku SLA (stundās)
Tiešsaistes čata metrikas
- Izveidotie palīdzības pieteikumi
- Atrisinātie palīdzības pieteikumi
- Čata ziņas
- Čati
- Izlaistās čatu sesijas
- Pieņemtie čati
- Čata pieņemšanas vidējais laiks (minūtes)
- Čata vidējais laiks (minūtes)
- Bez vērtējuma
- Bez vērtējuma %
Zvanu centra metrikas
- Pozitīvi vērtējumi
- Pozitīvi vērtējumi %
- Negatīvi vērtējumi
- Negatīvi vērtējumi %
- Zvani
- Izejošie zvani
- Neatbildētie zvani
- Zvanu minūtes
- Izejošo zvanu minūtes
- Zvana pieņemšanas vid.laiks (minūtes)
Klientu apmierinātības metrikas
- Zvana vid.laiks (minūtes)
- Izejošā zvana vid.laiks (minūtes)
- Iekšējie zvani
- Iekšējie zvani (minūtes)
- Iekšējo zvanu vid.laiks (minūtes)
- Ienākošās ziņas
- Ienākošās čatu sesijas
- Pabeigtās čatu sesijas
- Neatbildētie čati
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Netabildētie zvani
- Balss pasti
Katru atskaiti var filtrēt pēc dažādiem laika periodiem, tostarp:
- Šodienu
- Vakardienu
- Pēdējām septiņām dienām
- Pēdējām 30 dienām
- Pēdējām 90 dienām
- Šo nedēļu (Pirmd.-Svētd.)
- Pagājušo nedēļu (Pirmd.-Svētd.)
- Pagājušo darba nedēļu (Pirmd.-Piektd.)
- Šo mēnesi
- Pagājušo mēnesi
- Šo gadu
- Pagājušo gadu
- Pielāgotus datumus
Datu rādīšanas veida izvēle
Liveagent var attēlot visus iepriekš minētos datus vairākos formātos, ieskaitot laukuma, līniju, joslu un sektoru grafikos. Turklāt visus datus var eksportēt CSV failos, atvieglojot dalīšanos ar citiem.

Kā atrast analīzes informācijas paneli programmā LiveAgent
Analīzes informācijas panelis ir redzams tikai administratoriem, tāpēc pārliecinieties, vai esat sava LiveAgent konta administrators (aģenti var redzēt savu individuālo statistiku, piesakoties LiveAgent.)
Ja jums ir administratora loma, analīzes pārskatu var atrast, noklikšķinot uz Atskaites (apļa ikona), kas atrodas kreisajā izvēlnē (starp Zvani un Klienti).
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par dažādiem atskaišu veidiem, kas pieejami mūsu analīzes informācijas panelī, skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstus:
Esi gatavs uzzināt ko vairāk par savu biznesu?
Nopietni iedziļinieties savos atbalsta centienos. Sāciet uzlabot savu veiktspēju, pārdošanu un klientu apmierinātību jau šodien ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir analīze?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analīze ir datu un matemātikas izpēte, lai atklātu, interpretētu un nodotu nozīmīgas datu tendences.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc datu analīze ir līdzeklis, kas nepieciešams visiem uzņēmumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analīzes pārskats var palīdzēt precīzi noteikt jūsu uzņēmējdarbības jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā tiek pasniegti dati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Datus var attēlot vairākos formātos, ieskaitot laukuma, līniju, stabiņu, izkaisītos un sektoru grafikus.” } }] }Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
Pilnībā pielāgojams un mērogojams risinājums, kas palīdz palielināt ieņēmumus, uzlabot apmierinātību un klientu vērtību. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.