Īpašs savienošanas punkts Jūsu klientiem

Nodrošiniet klientiem piekļuvi resursiem un biļešu uzraudzību.

  • ✓ Bez iestatīšaas maksas
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7
  • ✓ Bez kredītkartes piesaistes
  • ✓ Atceliet jebkurā laikā
Lieto
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer Portal Software

Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru

Izveidojiet visaptverošu, labi strukturētu un labi indeksētu klientu portālu, kas ietver zināšanu bāzi, kopienas forumus un BUJ. Ietaupiet laiku un izmaksas, kas saistītas ar sazināšanos ar klientiem, piedāvājot pašapkalpošanās atbalstu un ļaujot saviem klientiem pārbaudīt savu atbalsta vaicājumu norisi, nesazinoties ar Jums. Ar LiveAgent tas ir viegli.

Kas ir klientu portāla programmatūra?

Klientu servisa portāla programmatūra, kas tiek saukta par klientu portāla programmatūru, ļauj Jums kopīgot informāciju ar saviem klientiem. Klientu portāls ļauj Jūsu klientiem droši piekļūt savu jautājumu biļešu statusam vai vēsturei, padziļinātai produkta/pakalpojuma informācijai, un citam.

Piemēram, klientu portāla lietotājiem ir pieeja produktu zināšanu bāzes rakstiem, kā arī kopienas forumam. Īsumā klientu portāls piedāvā produktu specifikācijas zināšanas, biznesa informācijas un pašapkalpošanas rīku kopumu. 

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kā darbojas klientu portāla programmatūra?

Drošs klientu portāls LiveAgent ļauj Jūsu klientiem pārbaudīt savu jautājumu statusu pēc ielogošanās sistēmā. Kad klientu jautājumi ir pārveidoti biļetēs, klients atradīs visu informāciju tā saucāmajā “biļetē”. Pateicoties šai tehnoloģijai, klientiem nav jāgaida klientu apkalpošanas aģenta palīdzība.

Klientu portāls ir izcils klientu servisa risinājums, kas veido nevainojamu tiešsaistes pieredzi un palielina lietotāju iesaisti caur forumiem, atsauksmēm formām, un interaktīvo zināšanu bāzi. 

Kāpēc Jums ir jābūt klientu portālam?

Klientu serviss pēdējos gados ir ļoti attīstījies. Vai nav nepieciešam gaidīt e-pasta ziņojumus, lai uzzinātu par savas problēmas atrisinājumu. Klientu portāla programmatūras risinājumi ļauj lapas lietotājiem piekļūt nepieciešamai informācijai bez atbalsta komandas palīdzības gaidīšanas. Šie gudrie klientu atbalsta portāli ļauj arī lapas lietotājiem piekļūt iepriekšējai biļešu vēsturei, zināšanu bāzei, kopienas forumam, kā arī sniedz iespēju nosūtīt atsauksmi.

Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls var būt īpaša vieta Jūsu klientiem zināšanu bāzes rakstu meklēšanai. Beidziet veidot Google Tabulas, lai kopīgotu dokumentus ar klientiem. Šie procesi tikai kaitē Jūsu klientu iesaistei.

Pašapkalpošanās resursi kā zināšanu bāzes, forumi vai klientu atsauksmes atbrīvo Jūsu klientus no BUJ un ļauj viņiem koncentrēties uz grūtākiem klientu jautājumiem. Izmantojiet mūsu klientu portāla programmatūras priekšrocības, lai kopīgotu funkciju jaunumus, produktu izlaišanas informāciju, un uzlabotu savu aģentu produktivitāti. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efektīvs klientu portāls, kas ir piemērots Jūsu biznesam

LiveAgent klientu portāls iekļauj sevī zināšanu bāzi, forumu un klientu atsauksmes.

70% klientu ieskatās atbildēs pirms sazināties ar klientu servisu

Iestatiet klientu portālu un tā vizuālos elementus tikai ar dažiem kliekšķiiem. Izveidojiet zināšanu bāzes un izveidojiet forumu, lai Jūsu klienti varētu palīdzēt viens otram un runāt par jaunām funkcijām vai piedāvāt uzlabojumus. 

smiling woman with coffee

LiveAgent padara klientu atbalstu miljoniem reižu vieglāku. Mūsu atbildes laiks tagad ir ātrāks par 26%

black Martinus logo

Iemāciet savus klientu patstāvīgi risināt problēmas

Jūsu atbalsta aģenti saņems mazāk biļešu, kā rezultātā viņu atbildes laiks uz klientu jautājumiem ievērojami samazināsies.

Tiešsaistes klientu portāls glabā Jūsu zināšanas bāzes rakstus, foruma ziņas, kā arī Jūsu klientu atsauskmes un piedāvājumus. Lasīt vairāk…

Knowledge base

Zināšanu bāze ir viena no galvenajām portāla funkcijām, kas sniedz klientiem vieglu un ekskluzīvu pieeju Jūsu zināšanu bāzes rakstiem vai biežāk uzdotajiem jautājumiem. Lasīt vairāk…

man reading to woman

Forumi ļauj klientiem palīdzēt viens otram, atbildot uz jautājumiem. Lasīt vairāk..

feedback and suggestions

Ļaujiet saviem klientiem sūtīt atsauksmes un ieteikumus. Izveidojiet un novietojiet atsauksmes veikšanas pogu savā lapā. Lasīt vairāk…

Klientu portāla programmatūra par pieņemamu cenu

Izmantojiet visas mūsu klientu portāla funkcijas un atbalstiet savus klientus ar mūsu pieņemamo cenu plānu pat, ja klientu servisa darbinieki ir bezsaistē. 

Package Name

Biļete

Maziem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$15 /mēn
Package Name

Biļete+Tērzētava

Maziem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$29 /mēn.
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Lielisks klientu atbalsts?

Ieskatīsimies realitātē — Jūsu klientiem vienmēr būs neierobežots jautājumu un pieprasījumu skaits. Laiks ir Jūsu visvērtīgākais resurss, un investējot to pareizos aktīvos, Jūs varat dot savam biznesam ievērojamu kāpumu. Biznesi zaudē miljonus dolāru katru gadu investējot nepareizajos aktīvos. Neesiet viens no tiem.

Darbinieku portāls Jūsu klientu servisa aģentiem

Klientu portāla acīmredzama priekšrocība ir efektīva pašapkalpošanās sniegšana saviem klientiem. Taču LiveAgent īpašais klientu portāla risinājums ļauj Jums izveidot arī iekšējo zināšanu pārvaldnieku saviem aģentiem. Kā iepriekš tika teikts, klientu portāls sastāv no zināšanu bāzes un foruma. Abi var tikt izveidoti gan klientiem, gan aģentiem.

Detalizētā zināšanu bāze var būt lielisks veids, kā kopīgot dokumentus, lai nepārtraukti atbalstītu zināšanas iekšienē. Papildu tam, Jūs varat kopīgot iekšējā zināšanas caur forumu. Iekšējais forums var būt vieta, kur apspriest par konkrētām tēmām. Kopumā, tas rada labāku komandas sadarbību un padara darba plūsmas saziņu vienkāršaku.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumu nevar kļūdīties

LiveAgent ir funkcijām bagāta, visaptveroša platforma, kura sniedz arī pašapkalpošanās portālu. Skatiet mūsu veiksmes stāstus un klientu atsauksmes, lai redzētu, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu kientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.

knowledge base designs in LiveAgent

Pielāgojiet izskatu sava zīmolam

Iestatiet klientu portālu tikai ar dažiem klikšķiem. Izveidojiet zināšanu bāzi un pielāgojiet to savam uzņēmuma dizainam bez kodēšanas. Tikai ar dažiem klikšķiem Jūs varat izveidot forumu saviem klientiem, kuru viņi var apspriest jaunās funkcijas, prasīt palīdzību, vai sniegt uzlabojumu piedāvājumus.

Ļaujiet klientiem sazināties ar Jums caur elastīgu biļetes formu

LiveAgent biļešu formas ļauj klientiem palikt saziņā ar atbalsta komandu caur klientu portālu. Tātad, kādas ir šādas saziņas formsas priekšrocības? LiveAgentvar glabāt un irganizēt klientu datus caur CRM sistēmu.

Tādēļ, katru reizi, kad klients nokļust caur klientu portālu, aģentiem ir vairāk informācijas par klientu. Šādi var sniegt efektīvu palīdzību. Kopumā tas ir gudrs klientu servisa risinājums, kas uzlabo klientu saziņu un iekšējos atbalsta procesus.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kā Jūs varat iegūt no klientu portāla?

Zemāk mēs esam aprakstījuši galvenās klientu portāla programmatūras izmantošanas priekšrocības:

Samaziniet klientu servisa izmaksas

Maksāšana darbiniekiem ir dargāka nekā Jūsu klientu atbalsta uzlabošana, lai klienti atrod palīdzību klientu portālā.

Ietaupiet savu atbalsta aģentu laiku

Ļaujiet saviem aģentiem samazināt laiku risinot klientu problēmas tālrunī, e-pastā vai tiešsaistes tērzētava.

 24/7 viegla informācijas pieejamība

Tiešsaistes portāli atvieglo Jūsu klientiem palīdzības iegūšanu, kad viņiem tā ir nepieciešama. 

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent klientu portāla programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā ap 200 funkcijām.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Saistītie Raksti arKlientu portāla programmatūra
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x