īpašs centrs klientu portāla programmatūrai

Nodrošiniet klientiem piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzību.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Samaziniet izmaksas izmantojot klientu portāla programmatūru

Izveidojiet visaptverošu, labi strukturētu un labi indeksētu klientu portālu, kas ietver zināšanu bāzi, kopienas forumus un BUJ. Ietaupiet laiku un izmaksas, kas saistītas ar sazināšanos ar klientiem, piedāvājot pašapkalpošanās atbalstu un ļaujot saviem klientiem pārbaudīt savu atbalsta pieprasījumu progresu, nesazinoties ar Jums. Ar LiveAgent tas ir viegli.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kas ir klientu portāla programmatūra?

Klientu apkalpošanas portāla programmatūra, kas tiek saukta par klientu portāla programmatūru, ļauj Jums dalīties ar informāciju ar saviem klientiem. Klientu portāls ļauj Jūsu klientiem droši piekļūt savu pieteikumu statusam vai vēsturei, padziļinātai produkta/pakalpojuma informācijai, un citai informācijai.

Piemēram, klientu portāla lietotājiem ir pieeja produktu zināšanu bāzes rakstiem, kā arī kopienas forumam. Īsumā klientu portāls piedāvā produktu specifikācijas, uzņēmuma informācijas un pašapkalpošanas rīku kopumu.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kā darbojas klientu portāla programmatūra?

Drošs klientu portāls, piemēram, LiveAgent, ļauj klientiem pārbaudīt savu pieprasījumu statusu, kad tie pieteikušies. Tā kā klientu pieprasījumi tiek pārveidoti par pieteikumiem, klients atradīs visas detaļas tā saucamajā “pieteikumā”. Pateicoties šai tehnoloģijai, klientiem nav jāsazinās un jāgaida palīdzība no klientu apkalpošanas aģentiem.

Klientu portāls ir izcils klientu apkalpošanas risinājums, kas rada nevainojamu tiešsaistes pieredzi un palielina lietotāju iesaisti, izmantojot forumus, atsauksmju formas un interaktīvu zināšanu bāzi.

Kāpēc Jums būtu jābūt klientu portālam?

Pēdējo pāris gadu laikā klientu apkalpošana ir daudz attīstījusies. Nav jāgaida e-pasta paziņojumi, lai uzzinātu, ka problēma ir atrisināta. Klientu portāla programmatūras risinājumi ļauj portāla lietotājiem piekļūt nepieciešamajai informācijai, negaidot atbalsta palīdzību. Šie īpašie atbalsta portāli ļauj portāla lietotājiem piekļūt pieteikumu vēsturei, zināšanu bāzei, kopienai forumam, kā arī sniedz iespēju iesniegt atsauksmes.Zināšanu bāzes risinājumu ieviešana savā pašapkalpošanās portālā var uzlabot klientu apmierinātību un samazināt atbalsta pieteikumu apjomu, galu galā ietaupot jūsu uzņēmumam laiku un resursus.

Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls var būt īpaša vieta jūsu klientiem, lai meklētu atbilstošus zināšanu bāzes rakstus. Pārtrauciet Google izklājlapu veidošanu, lai dalītos ar dokumentiem ar klientiem. Šie sarežģītie procesi tikai kaitē jūsu klientu piesaistīšanai.

Pašapkalpošanās resursi, piemēram, zināšanu bāzes, forumi vai klientu atsauksmes, atbrīvo jūsu klientu pārstāvjus no biežāk uzdotajiem jautājumiem un ļauj viņiem koncentrēties uz sarežģītākiem klientu pieprasījumiem. Izmantojiet mūsu klientu portāla programmatūras priekšrocības, lai nekavējoties dalītos ar paziņojumiem par jaunām funkcijām, produkta izlaiduma piezīmēm un nekavējoties uzlabotu aģentu produktivitāti.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efektīvs klientu portāls, kas ir piemērots Jūsu uzņēmumam

LiveAgent klientu portāls ietver sevī zināšanu bāzi, forumu un klientu atsauksmes.

70% klientu dod priekšroku ieskatīties atbildēs pirms sazināties ar klientu apkalpošanu

Iestatiet klientu portālu un tā vizuālos elementus tikai ar dažiem kliekšķiiem. Izveidojiet zināšanu bāzes un forumu, lai Jūsu klienti varētu palīdzēt viens otram un parunāt par jaunajām funkcijām vai ierosināt uzlabojumus.

smiling woman with coffee

LiveAgent padara klientu atbalstu miljoniem reižu vieglāku. Mūsu atbildes laiks tagad ir ātrāks par 26%

black Martinus logo

Iemāciet savus klientu patstāvīgi risināt problēmas

Jūsu atbalsta aģenti saņems mazāk pieteikumu, kā rezultātā viņu atbildes laiks uz klientu jautājumiem ievērojami saīsināsies.

Self-service customer portal

Tiešsaistes klientu portāls glabā Jūsu zināšanas bāzes rakstus, foruma publikācijas, kā arī Jūsu klientu atsauksmes un piedāvājumus. Lasiet vairāk…

Powerful knowledge base builder

Zināšanu bāze ir viena no galvenajām portāla funkcijām, kas klientiem nodrošina vienkāršu un ekskluzīvu piekļuvi jūsu zināšanu bāzes rakstiem vai biežāk uzdotajiem jautājumiem. Mūsu zināšanu bāzes risinājumi ir pielāgoti jebkura lieluma uzņēmumiem, lai efektīvi pārvaldītu un kopīgotu zināšanu bāzes saturu ar mērķauditoriju. Varat viegli izveidot saturu aģentiem un klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru. Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi.

customer portal software by LiveAgent

Forumi ļauj klientiem savstarpēji palīdzēt, atbildot uz jautājumiem. Lasiet vairāk par forumu.

Priority assignment

Ļaujiet saviem klientiem sūtīt atsauksmes un ieteikumus. Izveidojiet un novietojiet atsauksmes pogu savā mājaslapā. Lasiet vairāk par atsauksmes pogu

Pieejama klientu portāla programmatūra

Izmantojiet visas klientu portāla funkcijas un atbalstiet savus klientus pat tad, kad jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji ir bezsaistē, izmantojot mūsu pieejamo cenu paketi.

30 Dienu Izmēģinājums
Nav nepieciešama Kredītkarte
un daudz kas cits
$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Klientu atbalsts pārguris?

Ieskatīsimies realitātai acīs — Jūsu klientiem vienmēr būs neierobežots jautājumu un pieprasījumu skaits. Laiks ir Jūsu visvērtīgākais resurss, un investējot to pareizos aktīvos, Jūs varat radīt savam biznesam ievērojamu pieaugumu. Uzņēmumi zaudē miljoniem dolāru katru gadu investējot nepareizajos aktīvos. Neesiet viens no tiem.

Darbinieku portāls Jūsu klientu apkalpošanas aģentiem

Klientu portāla acīmredzamā priekšrocība ir efektīvas pašapkalpošanās nodrošināšana jūsu klientiem. Tomēr LiveAgent īpašais klientu portāla risinājums ļauj arī saviem aģentiem izveidot iekšējo zināšanu pārvaldību. Kā minēts iepriekš, klientu portāls sastāv no zināšanu bāzes un foruma. Abus var izveidot gan klientiem, gan aģentiem.

Detalizēta zināšanu bāze var būt lielisks veids, kā dalīties ar dokumentiem, lai atbalstītu zināšanu nepārtrauktību iekšienē. Turklāt varat dalīties ar iekšējām zināšanām, izmantojot forumu. Iekšējais forums var būt vieta, kur apspriest konkrētas tēmas, nevis izmantot darbvietas ziņapmaiņu. Kopumā tas rada labāku komandas mijiedarbību un padara saziņu darba vietā vienkāršu.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Vairāk nekā 30'000 uzņēmumu nevar kļūdīties

LiveAgent klientu veiksmes programmatūra ir ar funkcijām bagāta, visaptveroša platforma, kas nodrošina arī pašapkalpošanās portālu. Skatiet mūsu panākumu stāstus un lietotāju atsauksmes, lai uzzinātu, kā LiveAgent var uzlabot jūsu klientu atbalstu un palielināt jūsu uzņēmuma partneru prieku.

knowledge base designs in LiveAgent

Pielāgojiet izskatu savam zīmolam

Iestatiet klientu portālu tikai ar dažiem klikšķiem, izmantojot atbilstošo klientu portāla programmatūru. Izveidojiet zināšanu bāzi un pielāgojiet to sava uzņēmuma dizainam bez jebkādas kodēšanas. Tikai ar dažiem klikšķiem varat izveidot forumu saviem klientiem, kur viņi var apspriest jaunas funkcijas, lūgt palīdzību vai sniegt uzlabojumu ieteikumus.

Ļaujiet klientiem sazināties ar Jums caur elastīgu pieteikuma formu

LiveAgent pieteikumu formas ļauj klientiem sazināties ar jūsu atbalsta komandu, izmantojot klientu portālu. Tātad, kāds ir ieguvums no šī ziņapmaiņas veida? LiveAgent var uzglabāt un sakārtot klientu datus, izmantojot CRM sistēmu.

Tādējādi ikreiz, kad klients sazinās, izmantojot klientu portālu, aģentiem ir vairāk informācijas par klientu. Tā rezultātā viņi var sniegt efektīvu palīdzību. Kopumā tas ir gudrs klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo saziņu ar klientiem un iekšējā atbalsta procesus.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kā Jūs varat būt ieguvēji no klientu portāla programmatūras?

Tālāk mēs esam aprakstījuši klientu portāla programmatūras izmantošanas priekšrocības:

Samaziniet klientu apkalpošanas izmaksas

Maksāšana darbiniekiem ir dārgāka nekā Jūsu klientu atbalsta uzlabošana, lai klienti atrod palīdzību klientu portālā.

Ietaupiet savu atbalsta aģentu laiku

Ļaujiet aģentiem pavadīt īsāku laiku, sazinoties pa tālruni, e-pastu un tiešsaistes čatu, risinot klientu problēmas.

 viegla informācijas pieejamība 24/7

Tiešsaistes portāli ļauj klientiem viegli saņemt palīdzību, tiklīdz tā ir nepieciešama.

Visi atbalsta kanāli zem viena jumta

LiveAgent klientu portāla programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā ap 200 funkcijām.

Saistītie Raksti arKlientu portāla programmatūra
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x