Izveidojiet visaptverošu, labi strukturētu un labi indeksētu klientu portālu, kas ietver zināšanu bāzi, kopienas forumus un BUJ. Ietaupiet laiku un izmaksas, kas saistītas ar sazināšanos ar klientiem, piedāvājot pašapkalpošanās atbalstu un ļaujot saviem klientiem pārbaudīt savu atbalsta vaicājumu norisi, nesazinoties ar Jums. Ar LiveAgent tas ir viegli.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu servisa portāla programmatūra, kas tiek saukta par klientu portāla programmatūru, ļauj Jums kopīgot informāciju ar saviem klientiem. Klientu portāls ļauj Jūsu klientiem droši piekļūt savu jautājumu biļešu statusam vai vēsturei, padziļinātai produkta/pakalpojuma informācijai, un citam.
Piemēram, klientu portāla lietotājiem ir pieeja produktu zināšanu bāzes rakstiem, kā arī kopienas forumam. Īsumā klientu portāls piedāvā produktu specifikācijas zināšanas, biznesa informācijas un pašapkalpošanas rīku kopumu.
Drošs klientu portāls LiveAgent ļauj Jūsu klientiem pārbaudīt savu jautājumu statusu pēc ielogošanās sistēmā. Kad klientu jautājumi ir pārveidoti biļetēs, klients atradīs visu informāciju tā saucāmajā “biļetē”. Pateicoties šai tehnoloģijai, klientiem nav jāgaida klientu apkalpošanas aģenta palīdzība.
Klientu portāls ir izcils klientu servisa risinājums, kas veido nevainojamu tiešsaistes pieredzi un palielina lietotāju iesaisti caur forumiem, atsauksmēm formām, un interaktīvo zināšanu bāzi.
Klientu serviss pēdējos gados ir ļoti attīstījies. Vai nav nepieciešam gaidīt e-pasta ziņojumus, lai uzzinātu par savas problēmas atrisinājumu. Klientu portāla programmatūras risinājumi ļauj lapas lietotājiem piekļūt nepieciešamai informācijai bez atbalsta komandas palīdzības gaidīšanas. Šie gudrie klientu atbalsta portāli ļauj arī lapas lietotājiem piekļūt iepriekšējai biļešu vēsturei, zināšanu bāzei, kopienas forumam, kā arī sniedz iespēju nosūtīt atsauksmi.
Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls var būt īpaša vieta Jūsu klientiem zināšanu bāzes rakstu meklēšanai. Beidziet veidot Google Tabulas, lai kopīgotu dokumentus ar klientiem. Šie procesi tikai kaitē Jūsu klientu iesaistei.
Pašapkalpošanās resursi kā zināšanu bāzes, forumi vai klientu atsauksmes atbrīvo Jūsu klientus no BUJ un ļauj viņiem koncentrēties uz grūtākiem klientu jautājumiem. Izmantojiet mūsu klientu portāla programmatūras priekšrocības, lai kopīgotu funkciju jaunumus, produktu izlaišanas informāciju, un uzlabotu savu aģentu produktivitāti.
LiveAgent klientu portāls iekļauj sevī zināšanu bāzi, forumu un klientu atsauksmes.
Iestatiet klientu portālu un tā vizuālos elementus tikai ar dažiem kliekšķiiem. Izveidojiet zināšanu bāzes un izveidojiet forumu, lai Jūsu klienti varētu palīdzēt viens otram un runāt par jaunām funkcijām vai piedāvāt uzlabojumus.
LiveAgent padara klientu atbalstu miljoniem reižu vieglāku. Mūsu atbildes laiks tagad ir ātrāks par 26%
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Jūsu atbalsta aģenti saņems mazāk biļešu, kā rezultātā viņu atbildes laiks uz klientu jautājumiem ievērojami samazināsies.
Tiešsaistes klientu portāls glabā Jūsu zināšanas bāzes rakstus, foruma ziņas, kā arī Jūsu klientu atsauskmes un piedāvājumus. Lasīt vairāk…
Zināšanu bāze ir viena no galvenajām portāla funkcijām, kas sniedz klientiem vieglu un ekskluzīvu pieeju Jūsu zināšanu bāzes rakstiem vai biežāk uzdotajiem jautājumiem. Lasīt vairāk…
Ļaujiet saviem klientiem sūtīt atsauksmes un ieteikumus. Izveidojiet un novietojiet atsauksmes veikšanas pogu savā lapā. Lasīt vairāk…
Izmantojiet visas mūsu klientu portāla funkcijas un atbalstiet savus klientus ar mūsu pieņemamo cenu plānu pat, ja klientu servisa darbinieki ir bezsaistē.
Ieskatīsimies realitātē — Jūsu klientiem vienmēr būs neierobežots jautājumu un pieprasījumu skaits. Laiks ir Jūsu visvērtīgākais resurss, un investējot to pareizos aktīvos, Jūs varat dot savam biznesam ievērojamu kāpumu. Biznesi zaudē miljonus dolāru katru gadu investējot nepareizajos aktīvos. Neesiet viens no tiem.
Klientu portāla acīmredzama priekšrocība ir efektīva pašapkalpošanās sniegšana saviem klientiem. Taču LiveAgent īpašais klientu portāla risinājums ļauj Jums izveidot arī iekšējo zināšanu pārvaldnieku saviem aģentiem. Kā iepriekš tika teikts, klientu portāls sastāv no zināšanu bāzes un foruma. Abi var tikt izveidoti gan klientiem, gan aģentiem.
Detalizētā zināšanu bāze var būt lielisks veids, kā kopīgot dokumentus, lai nepārtraukti atbalstītu zināšanas iekšienē. Papildu tam, Jūs varat kopīgot iekšējā zināšanas caur forumu. Iekšējais forums var būt vieta, kur apspriest par konkrētām tēmām. Kopumā, tas rada labāku komandas sadarbību un padara darba plūsmas saziņu vienkāršaku.
LiveAgent ir funkcijām bagāta, visaptveroša platforma, kura sniedz arī pašapkalpošanās portālu. Skatiet mūsu veiksmes stāstus un klientu atsauksmes, lai redzētu, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu kientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa partneru apmierinātību.
Iestatiet klientu portālu tikai ar dažiem klikšķiem. Izveidojiet zināšanu bāzi un pielāgojiet to savam uzņēmuma dizainam bez kodēšanas. Tikai ar dažiem klikšķiem Jūs varat izveidot forumu saviem klientiem, kuru viņi var apspriest jaunās funkcijas, prasīt palīdzību, vai sniegt uzlabojumu piedāvājumus.
LiveAgent biļešu formas ļauj klientiem palikt saziņā ar atbalsta komandu caur klientu portālu. Tātad, kādas ir šādas saziņas formsas priekšrocības? LiveAgentvar glabāt un irganizēt klientu datus caur CRM sistēmu.
Tādēļ, katru reizi, kad klients nokļust caur klientu portālu, aģentiem ir vairāk informācijas par klientu. Šādi var sniegt efektīvu palīdzību. Kopumā tas ir gudrs klientu servisa risinājums, kas uzlabo klientu saziņu un iekšējos atbalsta procesus.
Zemāk mēs esam aprakstījuši galvenās klientu portāla programmatūras izmantošanas priekšrocības:
Maksāšana darbiniekiem ir dargāka nekā Jūsu klientu atbalsta uzlabošana, lai klienti atrod palīdzību klientu portālā.
Ļaujiet saviem aģentiem samazināt laiku risinot klientu problēmas tālrunī, e-pastā vai tiešsaistes tērzētava.
Tiešsaistes portāli atvieglo Jūsu klientiem palīdzības iegūšanu, kad viņiem tā ir nepieciešama.
LiveAgent klientu portāla programmatūra savienojas ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā ap 200 funkcijām.
Klientu ervisa portāls ļauj Jūsu klientiem atrast atbildes uz jautājumiem reāllaikā bez saziņas ar Jūsu klientu atbalsta komandu. Klientu atbalsta portāls ir pieejams 24/7 un ietver sevī nepieciešamo informāciju par noteikumiem, rēķiniem, piegādēm, pasūtījumiem un tiešsaistes maksājumiem.
Labs klientu portāls uzlabo sadarbību starp Jūsu zīmolu un klientiem, piedāvājot ērtāku pieeju informācijai.
Klientu portāla funkcijas ietver 24/7 pašapkalposanos, iespēju pielāgot un pievienot sava biznesa zīmolu, vieglu ievietošanu uzņēmuma mājaslapā, pieeju pārskatiem un tiešsaistes maksājumiem, iespēju lasīt/rakstīt informāciju un pielāgotu CSS stilu opciju.
Tīmekļa portāla mērķis ir nodrošināt vienkāršu pieejas punktu nepieciešamai informācijai, kā piemēram, noteikumi, rēķini, maksājumi, vai pamācības raksti. Labs tīmekļa portāls ļauj Jūsu klientiem atrast nepieciešamo informāciju patstāvīgi bez saziņas ar Jums.
Klientu portāls tiek izmantots zināšanu bāzes rakstiem, forumiem, ieteikumiem, un atsauksmēm. Pie tam, tas attēlo klienta iepriekšējo biļešu vēsturi. Kā rezultātā, klienti var pārbaudīt viņu iepriekšējos jautājumus un sākt tērzēšanu, ja ir nepieciešams.
Mūsdienās klienti sagaida, ka lapā viņiem būs pašapkalpošanās iespēja. Pašapkalpošanās šobrīd ir pirmā izvēle, lai atrastu nepieciešamo informāciju. Ja Jums nav klientu portāla/zināšanu bāzes, Jūs varat zaudēt konkurencē dažās sekundēs. Svarīgākās klientu portāla priekšrocības ir 24/7 klientu atbalsts, palielināta pārdošana un lielāka klientu apmierinātība.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem