Izmantojiet BUJ programmatūru, lai optimizētu klientu pašapkalpošanās pieredzi

Pašapkalpošanās pakalpojumi strauji kļūst par pirmo izvēli aizvien lielākam skaitam patērētāju, kad runa ir par klientu atbalstu. Pētījumi liecina, ka 2 no 3 patērētājiem labprātāk meklē atbildes paši, nevis sarunājas ar klientu apkalpošanas pārstāvi, tāpēc visbiežāk izmantotā pašapkalpošanās iespēja ir bieži uzdotie jautājumi (BUJ) un atbildes uz tiem.

Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta un BUJ programmatūru, Jūs varat dot saviem klientiem iespēju pašiem ātri, efektīvi un ērti atrast atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
questions illustration

Kas ir BUJ programmatūra?

Ja vairāki klienti atkārtoti sazinās ar atbalsta komandu ar vieniem un tiem pašiem jautājumiem, tas traucē aģentiem risināt citus jautājumus un samazina viņu produktivitāti. Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) programmatūra ļauj uzņēmumiem atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko tie regulāri saņem no klientiem par saviem produktiem vai pakalpojumiem, un samazina klientu atbalsta komandu darba slodzi. Tā parasti ir daļa no sarežģītākas klientu atbalsta platformas.

Kāpēc BUJ ir spēcīgs rīks Jūsu klientu atbalsta stratēģijā

BUJ programmatūra piedāvā vairāk nekā vienu veidu, kā organizēt, uzglabāt un parādīt Jūsu organizācijas zināšanas Jūsu klientiem. Lūk, kādēļ no tās labumu gūst gan klienti, gan aģenti:

Saņemiet mazāk atkārtotu jautājumu

Bieži uzdotie jautājumi ir efektīvs papildinājums pašapkalpošanās funkcijām, kas palīdz samazināt atkārtotu klientu jautājumu skaitu, dodot atbalsta komandai vairāk laika pievērsties sarežģītākiem jautājumiem.

Paaugstiniet klientu apmierinātību

Vairāk nekā 70% patērētāju dod priekšroku meklēt atbildes uz saviem jautājumiem uzņēmuma tīmekļa vietnē, nevis sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa ļauj viņiem ātri atrast atbildes un palielina apmierinātību.

Palieliniet aģentu produktivitāti

BUJ programmatūra var uzlabot aģentu efektivitāti un produktivitāti. Izveidojiet iekšējo zināšanu bāzi savai atbalsta komandai un glabājiet svarīgu informāciju viegli pieejamu vienuviet.

Palīdziet saviem klientiem palīdzēt sev pašiem ar LiveAgent BUJ un zināšanu bāzes programmatūru

Ar četriem vienkāršiem soļiem izveidojiet visaptverošu zināšanu bāzi ar BUJ, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem klientu jautājumiem, sniegtu diennakts pašapkalpošanās atbalstu un ļautu klientiem pašiem sev palīdzēt.

knowledge base designs in LiveAgent

Viegli veidojiet saturu, izmantojot WYSIWYG redaktoru

Izmantojot vienkāršu, taču jaudīgu iebūvēto WYSIWYG redaktoru, varat viegli izveidot glīti formatētu saturu, ko var sakārtot rakstos dažādās kategorijās. Pievienojiet attēlus un citus vizuālos elementus, lai padarītu saturu saistošāku un vieglāk uztveramu.

Papildiniet rakstus ar pielikumiem

Padariet zināšanu bāzes saturu vēl noderīgāku un vērtīgāku, papildinot to ar lejupielādējamiem pielikumiem, kurus klienti var saglabāt savos datoros un piekļūt tiem, kad vien nepieciešams.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Diferencējiet saturu klientiem un aģentiem

Veidojot kategorijas un pievienojot rakstus zināšanu bāzei un BUJ, varat izvēlēties, vai saturs būs publiski pieejams un sasniedzams visiem klientiem, vai arī paliks iekšējs un redzams tikai atbalsta komandai aģentu panelī.

Izveidojiet vairākas zināšanu bāzes un BUJ lapas

Vienā LiveAgent kontā izveidojiet neierobežotu skaitu zināšanu bāžu un bieži uzdoto jautājumu bāžu dažādām auditorijām – katrai no tām ir savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Tas ir ļoti ērti, ja pārvaldāt vairākus uzņēmumus, produktus, pakalpojumus vai zīmolus.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Iespējojiet meklēšanas logrīku ar viedajiem ieteikumiem

Ļaujiet saviem klientiem ātri un bez piepūles atrast meklēto informāciju, izmantojot meklēšanas logrīku, kas automātiski ģenerē ieteikumus reāllaikā. Šis logrīks ieteiks saistītu saturu no Jūsu zināšanu bāzes, pamatojoties uz ievadītajiem atslēgvārdiem.

Padariet zināšanu bāzi un BUJ par sava zīmola sastāvdaļu

Pārliecinieties, ka pašapkalpošanās portāls atbilst Jūsu uzņēmuma identitātei. Viegli pielāgojiet savu zināšanu bāzi, izvēloties tēmu, kas vislabāk atbilst Jūsu uzņēmuma tēlam, logotipam, zīmola krāsām, mainot galveni vai kājenes, pielāgojot CSS un daudz ko citu.

add color to design - illustration

Ko vēl var piedāvāt LiveAgent?

BUJ un zināšanu bāzes programmatūra ir tikai daļa no mūsu kompleksā daudzkanālu risinājuma, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju. Uzlabojiet savu vispārējo klientu apkalpošanas stratēģiju un uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot visas LiveAgent piedāvātās uzlabotās funkcijas.

LiveAgent dashboard on monitor

Jaudīga palīdzības pieteikumu sistēma

Izmantojiet pilnu palīdzības pieteikumu pārvaldības funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu maršrutēšanu, automatizācijas noteikumus, SLA, palīdzības pieteikumu atbildības pārvaldību, sagatavotas atbildes, aģentu sadarbības rīkus, stabilas atskaišu funkcijas un daudz ko citu. Viegli pārvaldiet visu daudzkanālu saziņu ar klientiem vienuviet, izmantojot mūsu universālo iesūtni.

Tiešsaistes tērzēšana reāllaikā

63% patērētāju ir lielāka iespēja atgriezties tīmekļa vietnē, kurā ir nodrošināts tērzēšanas atbalsts. LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas rīks piedāvā gan parastas, gan uzlabotas funkcijas – sākot ar vairākām tērzēšanas izplatīšanas iespējām, proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem un tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību un beidzot ar tērzēšanas vēsturi, iekšējo tērzēšanu un reāllaika rakstīšanas skatu.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Balss un video zvani

Izveidojiet virtuālu mākoņbāzētu zvanu centru, integrējiet to ar jebkuru VoIP pakalpojumu sniedzēju un saņemiet zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai tieši no savas vietnes (gan balss, gan video) bez papildu maksas par katru minūti. Veidojiet sarežģītus un personalizētus IVR kokus, veiciet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu!

Sociālo mediju atbalsts

LiveAgent vienmērīgi integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Sekojiet līdzi visiem sociālo mediju ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem, pārvaldiet tos no viena vadības paneļa bez nepieciešamības manuāli uzraudzīt vairākus kontus vai kopīgot pieteikšanās akreditācijas datus.

LiveAgent forum mockup

Pašapkalpošanās portāls

90 % patērētāju sagaida, ka zīmoli piedāvās tiešsaistes portālu pašapkalpošanās pakalpojumiem. Papildus zināšanu bāzei un bieži uzdotiem jautājumiem varat paplašināt pašapkalpošanās iespējas ar kopienas forumu, kas ļauj klientiem viegli iesniegt atbalsta palīdzības pieteikumus un sekot to statusam tieši no Jūsu klientu portāla.

Izvēlieties pareizo tarifu plānu un saņemiet vislabāko cenas un kvalitātes attiecību

LiveAgent piedāvā četrus dažādus tarifu plānus – bez līgumiem un ar pilnīgi pārredzamu, godīgu maksu. Mūsu pašapkalpošanās iespējas, kas aprīkotas ar zināšanu bāzi un bieži uzdotajiem jautājumiem, ir iekļautas visos maksas plānos. Izvēlieties savam uzņēmumam vispiemērotāko un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī.

Package Name

Palīdzības pieteikumi

Mazajiem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$15 /mēn.
Package Name

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana

Mazajiem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$29 /mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Ko nozīmē BUJ?

BUJ ir biežāk uzdotie jautājumi. Tas ir saraksts ar biežāk uzdotajiem jautājumiem un atbilstošajām atbildēm.

Kāpēc man vajadzētu izveidot BUJ sadaļu?

BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt atbildes uz jautājumiem, kurus bieži uzdod klienti. Tie var būt jautājumi, uz kuriem, iespējams, jau iepriekš esat atbildējis vairākkārt. Vai arī, jautājumi, kurus, iespējams, Jums varētu uzdot, pamatojoties uz Jūsu uzņēmējdarbību.

Kā izmantot BUJ?

Jūs varat izmantot BUJ, lai sniegtu atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, un sniegt šīs atbildes vienuviet, kur tās var redzēt visi Jūsu klienti.

Related Articles to BUJ programmatūra
Dažādas veselības aprūpes iestādes paļaujas uz LiveAgent kā uz savu risinājumu atbalsta sniegšanai klientiem. Izmēģiniet un redziet, kāpēc.

Palīdzības dienesta programmatūra Fitnesa nozarei

TEXT satur informāciju par uzņēmuma LiveAgent izstrādātajām programmatūrām, kas palīdz klientu apkalpošanā un dažādiem citiem uzdevumiem. Lasītājiem ir pieejami arī uzņēmuma kontakti un iespēja pieteikties parādītām demonstrācijām. LiveAgent izstrādā savu programmatūru kopš 2004. gada un ir veltījis uzmanību arī drošības noteikumu un privātuma politikas uzstādījumu ievērošanai.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas automātiski sakārto komunikāciju. LiveAgent ir jaudīga Front alternatīva, uzlabojot klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru.

Vai jūs zināt, kas padara LiveAgent par labu izvēli programmatūras izstrādes uzņēmumiem? Lūk, trīs iemesli, kāpēc izvēlēties mūs.

Vērtība jebkurā nozarē

Klients var sazināties ar uzņēmumu caur tiešsaistes čatu, e-pastu vai zvanu, un vienota iesūtne apkopo visu informāciju, lai varētu uzraudzīt viņu vajadzības. LiveAgent piedāvā alternatīvu un ļauj salīdzināt risinājumu funkcijas un cenas.

Klientu apkalpošanas uzņēmumi ir ārpakalpojumu uzņēmumi, kas nodrošina pilnīgu klientu atbalstu. Klientu apkalpošanas uzņēmumi var veikt apkalpošanu 24/7.

Klientu apkalpošanas uzņēmumi

Klientu apkalpošanas uzņēmumi nodrošina 24/7 atbalstu un var būt vērtīgs resurss uzņēmuma darbībai. Populārākās klientu apkalpošanas kompānijas ir Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton u.c., un pasaulē ir simtiem tūkstošu uzņēmumu šajā jomā. Pirms izvēlas sadarboties ar kādu no tiem, jānosaka budžets un jānoskaidro piedāvājumi.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.

Septiņreiz nomēri, vienreiz nogriez! Liveagent palīdz sakārtot saziņu pēc prioritātes. Uzziniet vairāk, kā modes nozare paļaujas uz palīdzības dienestu.

Palīdzības dienesta programmatūra Modes industrijai

Liveagent modes ir programmatūra, kas palīdz nodrošināt ekskluzīvu klientu atbalstu. Tas sniedz izcilus klientu atbalsta pakalpojumus, lai nodrošinātu apmierinātību un noturētu uzticamus klientus. Ne vienmēr ir nepieciešamas daudz aplikācijas, lai pamatotu ekskluzīvu klientu atbalstu, un Liveagent modes ir risinājums, kas var būtiski uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju