Pašapkalpošanās pakalpojumi strauji kļūst par pirmo izvēli aizvien lielākam skaitam patērētāju, kad runa ir par klientu atbalstu. Pētījumi liecina, ka 2 no 3 patērētājiem labprātāk meklē atbildes paši, nevis sarunājas ar klientu apkalpošanas pārstāvi, tāpēc visbiežāk izmantotā pašapkalpošanās iespēja ir bieži uzdotie jautājumi (BUJ) un atbildes uz tiem.
Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta un BUJ programmatūru, Jūs varat dot saviem klientiem iespēju pašiem ātri, efektīvi un ērti atrast atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem.
Ja vairāki klienti atkārtoti sazinās ar atbalsta komandu ar vieniem un tiem pašiem jautājumiem, tas traucē aģentiem risināt citus jautājumus un samazina viņu produktivitāti. Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) programmatūra ļauj uzņēmumiem atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko tie regulāri saņem no klientiem par saviem produktiem vai pakalpojumiem, un samazina klientu atbalsta komandu darba slodzi. Tā parasti ir daļa no sarežģītākas klientu atbalsta platformas.
BUJ programmatūra piedāvā vairāk nekā vienu veidu, kā organizēt, uzglabāt un parādīt Jūsu organizācijas zināšanas Jūsu klientiem. Lūk, kādēļ no tās labumu gūst gan klienti, gan aģenti:
Bieži uzdotie jautājumi ir efektīvs papildinājums pašapkalpošanās funkcijām, kas palīdz samazināt atkārtotu klientu jautājumu skaitu, dodot atbalsta komandai vairāk laika pievērsties sarežģītākiem jautājumiem.
Vairāk nekā 70% patērētāju dod priekšroku meklēt atbildes uz saviem jautājumiem uzņēmuma tīmekļa vietnē, nevis sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa ļauj viņiem ātri atrast atbildes un palielina apmierinātību.
BUJ programmatūra var uzlabot aģentu efektivitāti un produktivitāti. Izveidojiet iekšējo zināšanu bāzi savai atbalsta komandai un glabājiet svarīgu informāciju viegli pieejamu vienuviet.
Ar četriem vienkāršiem soļiem izveidojiet visaptverošu zināšanu bāzi ar BUJ, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem klientu jautājumiem, sniegtu diennakts pašapkalpošanās atbalstu un ļautu klientiem pašiem sev palīdzēt.
Izmantojot vienkāršu, taču jaudīgu iebūvēto WYSIWYG redaktoru, varat viegli izveidot glīti formatētu saturu, ko var sakārtot rakstos dažādās kategorijās. Pievienojiet attēlus un citus vizuālos elementus, lai padarītu saturu saistošāku un vieglāk uztveramu.
Padariet zināšanu bāzes saturu vēl noderīgāku un vērtīgāku, papildinot to ar lejupielādējamiem pielikumiem, kurus klienti var saglabāt savos datoros un piekļūt tiem, kad vien nepieciešams.
Veidojot kategorijas un pievienojot rakstus zināšanu bāzei un BUJ, varat izvēlēties, vai saturs būs publiski pieejams un sasniedzams visiem klientiem, vai arī paliks iekšējs un redzams tikai atbalsta komandai aģentu panelī.
Vienā LiveAgent kontā izveidojiet neierobežotu skaitu zināšanu bāžu un bieži uzdoto jautājumu bāžu dažādām auditorijām – katrai no tām ir savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Tas ir ļoti ērti, ja pārvaldāt vairākus uzņēmumus, produktus, pakalpojumus vai zīmolus.
Ļaujiet saviem klientiem ātri un bez piepūles atrast meklēto informāciju, izmantojot meklēšanas logrīku, kas automātiski ģenerē ieteikumus reāllaikā. Šis logrīks ieteiks saistītu saturu no Jūsu zināšanu bāzes, pamatojoties uz ievadītajiem atslēgvārdiem.
Pārliecinieties, ka pašapkalpošanās portāls atbilst Jūsu uzņēmuma identitātei. Viegli pielāgojiet savu zināšanu bāzi, izvēloties tēmu, kas vislabāk atbilst Jūsu uzņēmuma tēlam, logotipam, zīmola krāsām, mainot galveni vai kājenes, pielāgojot CSS un daudz ko citu.
BUJ un zināšanu bāzes programmatūra ir tikai daļa no mūsu kompleksā daudzkanālu risinājuma, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju. Uzlabojiet savu vispārējo klientu apkalpošanas stratēģiju un uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot visas LiveAgent piedāvātās uzlabotās funkcijas.
Izmantojiet pilnu palīdzības pieteikumu pārvaldības funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu maršrutēšanu, automatizācijas noteikumus, SLA, palīdzības pieteikumu atbildības pārvaldību, sagatavotas atbildes, aģentu sadarbības rīkus, stabilas atskaišu funkcijas un daudz ko citu. Viegli pārvaldiet visu daudzkanālu saziņu ar klientiem vienuviet, izmantojot mūsu universālo iesūtni.
63% patērētāju ir lielāka iespēja atgriezties tīmekļa vietnē, kurā ir nodrošināts tērzēšanas atbalsts. LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas rīks piedāvā gan parastas, gan uzlabotas funkcijas – sākot ar vairākām tērzēšanas izplatīšanas iespējām, proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem un tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību un beidzot ar tērzēšanas vēsturi, iekšējo tērzēšanu un reāllaika rakstīšanas skatu.
Izveidojiet virtuālu mākoņbāzētu zvanu centru, integrējiet to ar jebkuru VoIP pakalpojumu sniedzēju un saņemiet zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai tieši no savas vietnes (gan balss, gan video) bez papildu maksas par katru minūti. Veidojiet sarežģītus un personalizētus IVR kokus, veiciet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu!
LiveAgent vienmērīgi integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Sekojiet līdzi visiem sociālo mediju ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem, pārvaldiet tos no viena vadības paneļa bez nepieciešamības manuāli uzraudzīt vairākus kontus vai kopīgot pieteikšanās akreditācijas datus.
90 % patērētāju sagaida, ka zīmoli piedāvās tiešsaistes portālu pašapkalpošanās pakalpojumiem. Papildus zināšanu bāzei un bieži uzdotiem jautājumiem varat paplašināt pašapkalpošanās iespējas ar kopienas forumu, kas ļauj klientiem viegli iesniegt atbalsta palīdzības pieteikumus un sekot to statusam tieši no Jūsu klientu portāla.
LiveAgent piedāvā četrus dažādus tarifu plānus – bez līgumiem un ar pilnīgi pārredzamu, godīgu maksu. Mūsu pašapkalpošanās iespējas, kas aprīkotas ar zināšanu bāzi un bieži uzdotajiem jautājumiem, ir iekļautas visos maksas plānos. Izvēlieties savam uzņēmumam vispiemērotāko un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.