Nodrošiniet
klientus
ar tūlītējām atbildēm

Ērti radiet satriecošas zināšanu krātuves un Biežāk uzdoto jautājumu sadaļas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zināšanu bāzes programmatūra labākai pašapkalpošanās pieredzei

Uzlabojiet savu klientu atbalsta aģentu ikdienas darbu un nodrošiniet vislabāko klientu pieredzi, izmantojot mūsu pašapkalpošanās klientu portālu. Izmantojiet LiveAgent zināšanu bāzes rīkus un sniedziet atbilstošus rakstus, praktiskas pamācības un citu noderīgu informāciju ikviena klienta vajadzībām. Izmēģiniet mūsu zināšanu bāzes platformu jau šodien un uzziniet, kā tā var izmainīt jūsu klientu atbalstu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zināšanu Bāze /
Klientu Portāla Demonstrācija

00:00/05:06

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Zināšanu bāzes programmatūra

Kas ir zināšanu bāzes programmatūra?

Zināšanu bāzes programmatūra ir centralizēta platforma informācijas izveidei, pārvaldībai un kopīgošanai. Tā optimizē iekšējos resursus, piemēram, uzņēmuma noteikumus un mācību materiālus, vienlaikus apmierinot klientu vajadzības, izmantojot ārējos resursus, piemēram, ceļvežus, rokasgrāmatas un BUJ sadaļu.

Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var bez problēmām izveidot un pārvaldīt zināšanu bāzes, kas ir viegli pieejamas, uzlabojot uzņēmuma efektivitāti un klientu apkalpošanu.

Izbaudiet atšķirību, izmēģinot LiveAgent daudzpusīgo zināšanu bāzes programmatūru.

Kāpēc zināšanu bāze ir svarīga?

Mūsdienu straujajā pasaulē ļoti svarīga ir labi strukturēta zināšanu bāze. Izmantojot LiveAgent, varat ieviest pielāgotas zināšanu bāzes gan savai komandai, gan klientiem.

Ņemot vērā, ka 67% klientu dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumiem — pārdomāti uzturēta ārējā zināšanu bāze nodrošina ātru piekļuvi BUJ sadaļai, produktu informācijai un ceļvežiem, uzlabojot klientu apmierinātību. Tikmēr optimizēta iekšējā zināšanu bāze nodrošina, ka jūsu komanda var bez grūtībām atrast svarīgu informāciju, tādējādi palielinot savu efektivitāti.

LiveAgent's knowledge base page

Knowledge base management

Uzlabojiet savu zināšanu pārvaldību un sniedziet atbilstošas atbildes ikvienam, kurš meklē lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.

Lets talk

Zināšanu pārvaldība atbalsta komandām

Mūsu intuitīvā zināšanu bāzes programmatūra var palīdzēt pārvaldīt uzņēmuma zināšanas un padarīt tās pieejamas ikvienam klientam. Atrisiniet klientu problēmas un klientu atbalsta pieteikumus, izmantojot dalīšanos ar zināšanām, un koncentrējieties uz aktuālākām problēmām.

Dažas lietas, ko var izmantot jūsu aģenti:

  • Rakstiet un piedāvājiet klientiem detalizēti izstrādātus rakstus, izmantojot mūsu WYSIWYG redaktoru
  • Ārējās un iekšējās zināšanu bāzes zināšanu apmaiņai
  • Pielāgojamas tēmas un skaista saskarne jūsu zināšanu centram

Kādas ir galvenās zināšanu bāzes programmatūras funkcijas?

Sniegt vienkāršas atbildes uz jautājumiem un saīsināt jūsu atbildes laiku. Mūsu rīkā ir iekļautas vairāku veidu zināšanu bāzes,
meklēšanas funkcijas un komandas sadarbības rīki.

Satura pārvaldība

WYSIWYG redaktors

Mūsu What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) redaktors var palīdzēt jums izveidot rakstus, ceļvežus, praktiskas pamācības un informācijas segmentus, lai palīdzētu jums attīstīt zināšanu centru. Ar mūsu skaisto redaktoru dalīšanās ar zināšanām ir vienkārša. Noformējiet savus tekstus, pievienojiet attēlus vai izmantojiet citas jūsu rīcībā esošās uzlabotās funkcijas. Tas darbojas arī kā marķieru redaktors, tāpēc varat izmantot arī HTML vai CSS, lai izveidotu pielāgotus dizainus.

  • Uzrakstiet savu apmācību saturu, izmantojot mūsu WYSIWYG redaktoru.
  • Izmantojiet HTML vai CSS priekšrocības, lai uzlabotu savus rakstus.

Uzziniet vairāk par WYSIWYG redaktoru

Content management
LiveAgent's customer portal setting

Apmeklētāju izsekošana

Forums

LiveAgent forums ir jūsu zināšanu bāzes platformas neatņemama sastāvdaļa. Jebkurš klients vai klientu atbalsta komandas dalībnieks var iesaistīties foruma sarunā. Visiem kopā ir iespējams novērst problēmas, piedāvāt ieteikumus un atrast problēmu risinājumus. Varat arī izmantot iekšējo forumu priekšrocības un sadarboties iekšējās zināšanu bāzes jautājumos, izmantojot vienu zināšanu bāzes risinājumu.

  • Veidojiet attiecības ar klientiem, izmantojot atbalsta forumu.
  • Sadarbība ar kolēģiem un klientiem vienuviet

Uzzināt vairāk par forumu

Apmierinātāki klienti

Atsauksmes un Ieteikumi

Atsauksmju vākšana un klientu ieteikumu lasīšana uzlabo gan jūsu zināšanu bāzi, gan uzņēmējdarbību kopumā. Ieteikumu lasīšana un atbildēšana uz tiem var palīdzēt uzlabot apmācību saturu un veidot labākas attiecības ar klientiem. Piedāvājiet saviem klientiem iespēju ieteikt izmaiņas vai sniegt jaunas idejas uzlabojumiem. Pievienojiet un pielāgojiet atsauksmju pogu atbilstoši savām vēlmēm.

  • Vāciet atsauksmes un ieteikumus, izmantojot vienu pogu
  • Uzlabojiet attiecības, uzklausot klientu ieteikumus.

Uzziniet vairāk par atsauksmēm un ieteikumiem

Happier customers
Advanced search

Uzlabota meklēšana

Meklēšanas logrīks

Jūsu klienti var izmantot meklēšanas lodziņu, lai tas palīdzētu viņiem ātri atrast atbildes vai konkrētas tēmas jūsu zināšanu bāzē. Pateicoties mūsu jaudīgā meklētāja joslai, mūsu zināšanu pārvaldības programmatūra ir viegli lietojama, it īpaši, ja tajā ir daudz satura. Piedāvājot viegli lietojamu meklēšanas funkciju, varat palīdzēt klientiem atrast zināšanu rakstus un samazināt atbalsta pieteikumu skaitu izplatītāko problēmu gadījumos.

  • Uzlabotas meklēšanas logrīks, lai palīdzētu klientiem atrast atbildes
  • Ātrāka problēmu risināšana un apmierinātāki klienti

Uzzināt vairāk par meklēšanas logrīkiem

Intuitīva saskarne

Lietotājam draudzīgs informācijas panelis

Efektīvas zināšanu bāzes mērķis ir palīdzēt klientiem atrast atbilstošu saturu. Tomēr nevajadzētu aizmirst arī par saviem darbiniekiem. Lietotājam draudzīgs informācijas panelis zināšanu pārvaldības rīkā ir vēl viena svarīga funkcija, kuru bieži pietiekami nenovērtē. LiveAgent saskarne ļauj jūsu aģentiem sākt veidot jaunus rakstus īsā apmācību laikā vai pat bez tā. Vai esat gatavs to izmēģināt? Izmēģiniet bezmaksas demonstrāciju un ieraugiet pats.

  • Intuitīva saskarne ar vienkāršu navigāciju
  • Ērti lietojama pat bez apmācības vai pieredzes

Uzzināt vairāk par zināšanu bāzes konstruktoru

Intuitive interface
Simple organizing

Vienkārša kārtošana

Kategorijas

Tiešsaistes zināšanu bāzes programmatūras risinājuma izmantošanas jēga ir tā, lai tajā būtu viegli meklēt. Tomēr, jo vairāk satura jūsu uzņēmums rada, jo juceklīgāks tas var kļūt. Tāpēc LiveAgent ļauj jums izveidot kategorijas saviem klientiem, un jūs vairs nenoslīksiet saturā. Izveidojiet dažādas kategorijas visbiežāk sastopamajiem jautājumiem, uz kuriem nākas atbildēt, un sadaliet apmācību saturu pēc saviem ieskatiem.

  • Uzlabojiet dalīšanos ar zināšanām, izmantojot kategorijas
  • Padariet savus rakstus viegli atrodamus atbilstoši tematiem.

Uzziniet vairāk par zināšanu bāzes kategorijām

Sasniedzamība visā pasaulē

Daudzvalodu atbalsts

LiveAgent zināšanu bāzes risinājums ir lielisks veids, kā piedāvāt pašapkalpošanās iespēju 24/7 vairākās valstīs. Jūsu uzņēmumam ir tikai jāizveido svarīgākie raksti un jānodrošina tie valodās, kas nepieciešamas jūsu klientiem. Šis risinājums var uzlabot klientu pieredzi un tādējādi arī klientu apmierinātību. Izveidojiet kategoriju katrai valodai, lai atjauninātu savas zināšanu bāzes saturu jaunām mērķauditorijām.

  • Izveidojiet zināšanu bāzes saturu vairākām valodām
  • Sasniedziet plašāku auditoriju, izmantojot savas publiskās zināšanu bāzes

Uzziniet vairāk par daudzvalodu atbalstu

Worldwide reach
Multi-knowledge base

Multi-zināšanu bāze

Multi-zināšanu bāzes atbalsts

Multi-zināšanu bāze ir ļoti noderīga, ja jūsu uzņēmums pārdod vairākus produktus, zīmolus vai sniedz vairākus neatkarīgus pakalpojumus. Viens LiveAgent konts sniedz iespēju izveidot neierobežotu zināšanu bāzu skaitu, katrai no tām var būt savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Sniedziet saviem klientiem nepieciešamās zināšanas, izmantojot satriecošus ceļvežus.

  • Pārvaldiet vairākas ārējās zināšanu bāzes
  • Izveidojiet vairākas privātas zināšanu bāzes aģentiem

Uzzināt vairāk par multi-zināšanu bāzi

Lietotāju rokasgrāmatas

Raksti

Rakstiet visaptverošus rakstus, kas piepildīti ar noderīgu informāciju, un uzturiet tos sakārtotus un viegli atrodamus. Rakstus ir viegli rakstīt, izmantojot LiveAgent WYSIWYG redaktoru. Izplatiet zināšanas un ļaujiet saviem klientiem pašiem rast risinājumus. Vai vēlaties izglītot klientu atbalsta komandas locekļus? Iekšējās zināšanu bāzes raksti var kalpot kā izglītojošs materiāls, un tie var palīdzēt jūsu aģentiem ātrāk atrisināt problēmas.

  • Rakstiet visaptverošus rakstus un ceļvežus problēmu risināšanai
  • Izglītojiet savas klientu atbalsta komandas un padariet tās par ekspertiem

Uzzināt vairāk par rakstiem

User manuals
File support

Failu atbalsts

Pielikumi

Vai vēlaties uzlabot savas uzrakstītās zināšanas, izmantojot pielikumus? Izmantojot zināšanu bāzes programmatūru, uzņēmumi var viegli izveidot un augšupielādēt dažādu saturu savā zināšanu bāzē, uzlabojot vispārējo klientu pieredzi un palielinot zīmola lojalitāti. Pievienojiet attēlus, ekrānuzņēmumus, fotoattēlus un audio failus, piemēram, ierakstus vai pat video failus, un ieguliet video no tādām platformām kā YouTube.

Pielikumi var padarīt jūsu rakstus vieglāk uztveramus un lasāmus vai padarīt tos izklaidējošākus. Pievienojiet video pamācības vai demonstrācijas savām apmācībām vai rādiet secīgas instrukcijas ar produkta ekrānuzņēmumiem.

  • Pievienojiet saviem rakstiem visu veidu svarīgos pielikumus
  • Uzlabojiet savus rakstus ar attēliem, video vai balss ierakstiem

Uzzināt vairāk par pielikumiem

Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā

Uzlabojiet biznesa procesus,
izmantojot zināšanu bāzes platformu

Jūs vislabāk pazīstat savus klientus. Sniedziet viņiem nepieciešamo informāciju un koncentrējieties uz viņu apmierinātību.

Clock icon

Nepacietīgi klienti meklē palīdzību

Labi uzrakstīts zināšanu bāzes raksts sniedz klientiem visātrāko palīdzību. Uzmetiet melnrakstu, noformējiet un rediģējiet visus zināšanu bāzes rakstus, izmantojot WYSIWYG redaktoru.

Apmaldījušies un apjukuši klienti

Apmaldījušies klienti var sākt kurnēt. Lai to novērstu, izveidojiet BUJ (biežāk uzdotos jautājumus) un tehniskos produktu ceļvežus kā daļu no sava atbalsta portāla.

Pārslogots klientu atbalsts

Vai vēlaties nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu ar ierobežotiem resursiem? Samaziniet ienākošo e-pastu un čatu slodzi, izveidojot zināšanu bāzi.

Biežākie iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz zināšanu bāzes programmatūru

Uzlabojiet savu uzņēmējdarbību visos svarīgajos aspektos un sāciet apmierināt klientu vēlmes, izmantojot atbilstošāko zināšanu bāzes risinājumu

Iegūstiet priekšrocības

Esiet konkurentiem priekšā

Lielākā daļa uzņēmumu klientu apkalpošanas komandas koncentrējas tikai uz tiešu atbalstu. Izmantojiet zināšanu bāzes pārvaldības programmatūru un nodrošiniet atbilstošos resursus klientu pašapkalpošanās vajadzībām.

  • Dodieties uz priekšu ar fantastisku zināšanu bāzes atbalstu
  • Uzlabojiet savu uzņēmējdarbību ar labāku klientu apkalpošanu.
Chart

1%

uzņēmumu izmanto zināšanu bāzes

Neekonomējiet uz pašapkalpošanos un iegūstiet priekšrocības pār konkurentiem, izmantojot zināšanu bāzi savam klientu lokam. Piedāvājiet saviem klientiem uzticamu pašpalīdzības iespēju

Piepildiet cerības

Piepildiet klientu cerības

Klienti sagaida atbilstošas atbildes, bez vajadzības sazināties ar klientu atbalsta komandu. Mūsu meklēšanas funkcionalitāte var palīdzēt jums sniegt tūlītējas atbildes un samazināt klientu pieprasījumu skaitu.

  • Palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi.
  • Sniedziet tūlītējas atbildes un samaziniet pieteikumu apjomu.
Chart

66%

klientu dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumam

Lielākā daļa klientu mēģina atrisināt savas problēmas paši, pirms sazinās ar klientu atbalsta dienestu. Uzlabojiet viņu apmierinātību, nodrošinot jaudīgus pašapkalpošanās rīkus.

Veidojiet klientu lojalitāti

Palieliniet savus ieņēmumus

Lielākā daļa zināšanu bāzes apmeklētāju kļūst par maksājošiem klientiem, pateicoties daudziem zināšanu bāzes rakstiem. Paplašiniet savu klientu loku, izmantojot efektīvu zināšanu bāzes programmatūru.

  • Piesaistiet vairāk klientu ar informatīvu saturu
  • Palieliniet ieguldījumu atdevi un ieņēmumus
Chart

90%

klientu rodas no zināšanu bāzes

Zināšanu bāzes raksti var palīdzēt jums iegūt vairāk klientu un palielināt klientu noturēšanu, pateicoties noderīgiem un gudriem padomiem

Atsauksmes

Izvēlieties LiveAgent
un pievienojieties 7000 apmierinātu klientu pulkam

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Vislabākā vērtība par jūsu naudu

Savās cenu paketēs mēs rūpīgi atlasījām funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko paketi ar visaugstāko vērtību. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nepārkāpjot savu budžetu.

14 vai 30 dienu bezmaksas izmēģinājums
Bezmaksas izmēģinājums 14 dienas, izmantojot bezmaksas e-pastu, vai 30 dienas, izmantojot uzņēmuma e-pastu
Nav nepieciešama kredītkarte
un daudz kas cits
$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arZināšanu bāzes programmatūra

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x