Izveidojiet savā klientu portālā kategorijas, kas balstās uz jūsu produktiem, pakalpojumiem vai klientu veidiem. Pievienojiet zināšanu bāzes rakstus, forumus vai atsauksmju paneļus. Izveidojiet zināšanu bāzes meklēšanas logrīkus un nodrošināt klientiem vieglu piekļuvi jūsu zināšanu bāzes rakstiem. Meklēšanas logrīki ir pielāgojami, un tos var novietot jebkur jūsu zināšanu bāzes lapās.
Izvēlieties Klienta Portāla noformējumu no iepriekš definētām sagatavēm vai izveidojiet jaunu noformējumu ar pielāgotu CSS un HTML. Pievienojiet savu logotipu, virsrakstu, izsekošanas kodus, galveni un kājeni.
3 iepriekšsagatavotas tēmas:
- Klasiska
- Izteiksmīga
- Minimālistiska
- Montana
Varat pielāgot krāsas:
- Galvenei
- Galvenajai darbības pogai
- Galvenajai darbības pogai pie iezīmēšanas
- Otrajai darbības pogai
- Otrajai darbības pogai pie iezīmēšanas
- Labās puses logam
- Kategorijas ikonai
- Raksta ikonai
- Iedaļai
- Virsrakstam
Dažāds saturs Aģentiem un klientiem
Varat izveidot atsevišķus zināšanu bāzes rakstus un kategorijas, kas nav pieejamas jūsu klientiem, bet kuras var apskatīt tikai jūsu Aģenti (iekšējie raksti, kategorijas).
Zināšanu bāzes resursi
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
- Kas ir Daudzprofilu zināšanu bāze? (+ Bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei (+ video)
- Jaunuzņēmumu Katalogu kontrolsaraksts – Labākās Platformas, lai Popularizētu Jūsu Jaunuzņēmumu
- Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem - LiveAgent
- Kā iegūt atsauksmes (jaunas vadlīnijas)
- Pamata Zināšanu Bāzes Saziņas Sagataves - LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Rīki (Skaidrojums)
- Iepriekšsagatavotas ziņas (Skaidrojums)