Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sniedziet saviem klientiem pašapkalpošanās iespējas

Tā kā mūsdienu patērētāji ir kļuvuši prasīgāki un patstāvīgāki nekā jebkad agrāk, pašapkalpošanās uzņēmumiem vairs nav neobligāta. Patiesībā 70 % patērētāju dod priekšroku meklēt atbildes tiešsaistē, pirms sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu palīdzību.

Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta un pašapkalpošanās programmatūru, Jūs varat paplašināt atbalsta iespējas un ļaut saviem klientiem pašiem atrisināt problēmas – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, jebkurā laikā un jebkurā vietā. Sniedzot klientiem nepieciešamo palīdzību, izmantojot pašapkalpošanos, Jūs izdarāt lielu pakalpojumu gan viņiem, gan saviem klientu apkalpošanas aģentiem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Lieliska zināšanu bāze Jūsu auditorijai

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Kas ir pašapkalpošanās programmatūra?

Pašapkalpošanās programmatūra ļauj klientiem piekļūt produkta/pakalpojuma informācijai, atrast atbildes uz jautājumiem un risināt problēmas, nesazinoties ar klientu apkalpošanas pārstāvi. Pašapkalpošanās portālos var iekļaut zināšanu bāzes rakstus, bieži uzdoto jautājumu (BUJ) lapas, problēmu novēršanas rokasgrāmatas, video pamācības, klientu kopienas forumus, palīdzības pieteikumu iesniegšanu un izsekošanu utt.

Tā kā 90% pasaules patērētāju sagaida, ka zīmoli un organizācijas piedāvās tiešsaistes pašapkalpošanās portālu, paredzams, ka līdz 2024. gadam klientu pašapkalpošanās programmatūras tirgus sasniegs 18,12 miljardus ASV dolāru.

Galvenās pašapkalpošanās priekšrocības uzņēmumiem

Kad klientiem tiek dota iespēja palīdzēt pašiem sev, ieguvēji ir visi. Visprogresīvākie uzņēmumi jau ir apzinājušies daudzās priekšrocības, ko sniedz pašapkalpošanās iespēju piedāvāšana saviem klientiem.

Tachometer icon

Uzlabota aģenta produktivitāte

Pašapkalpošanās uzlabo aģentu efektivitāti un produktivitāti. Tā vietā, lai tērētu laiku nelielu, atkārtotu jautājumu risināšanai, aģenti var koncentrēties uz svarīgākiem un vērtīgākiem pieprasījumiem.

Stars

Uzlabota klientu apmierinātība

Pašapkalpošanās portāli, kas nodrošina nepārtrauktu piekļuvi attiecīgajai informācijai, palielina klientu apmierinātību, sniedzot viņiem iespēju viegli atrast risinājumus, kad vien viņiem tas ir ērti.

dollar in zoom

Samazinātas atbalsta izmaksas

Ieguldījumi pašapkalpošanās sistēmā palīdz samazināt darbības izmaksas, jo Jūs faktiski apkalpojat savus klientus arī ārpus darba laika, tādējādi novēršot nepieciešamību algot papildu apkalpojošos darbiniekus.

LiveAgent klientu pašapkalpošanās portāls "Viss vienā"

Nodrošiniet klientiem iespēju pašiem kontrolēt savu apkalpošanas pieredzi. Ļaujiet viņiem izmantot zināšanu bāzes rakstus, iesaistīties kopienas forumos, atstāt atsauksmes, iesniegt un pārraudzīt atbalsta palīdzības pieteikumus – tas viss vienā pašapkalpošanās portālā.

undraw book lover mkck

Zināšanu bāze un BUJ

Izveidojiet visaptverošu zināšanu bāzi četros vienkāršos soļos. Sniedziet saviem klientiem visu noderīgo informāciju, kas viņiem nepieciešama, piemēram, lietošanas pamācības, rakstus par to, kā sākt darbu, padomus par problēmu novēršanu, bieži uzdotos jautājumus un daudz ko citu. Jūsu klienti var viegli atsaukties uz tiem, kad ir beidzies Jūsu darba laiks un Jūsu aģenti ir bezsaistē. Izveidojiet vairākas zināšanu bāzes – katrai ir unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Ja Jūsu uzņēmums pārdod vairākus produktus vai pārvaldāt vairākus zīmolus, Jūsu iekšējās zināšanu bāzes būs pieejamas tikai Jūsu aģentiem.

Klientu kopienas forumi

Paplašiniet pašapkalpošanās piedāvājumu ar kopienas forumu, kas veicina mijiedarbību starp Jūsu klientiem un palielina klientu iesaisti. Mudiniet savus klientus palīdzēt cits citam, atbildot uz citu jautājumiem, daloties ar savām zināšanām, atziņām, padomiem un labāko praksi. Katrs ieraksts forumā tiek pārveidots par palīdzības pieteikumu, lai atbalsta dienesta darbinieki vienmēr varētu iesaistīties un vajadzības gadījumā sniegt palīdzību.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Apkopojiet atsauksmes un ieteikumus

Vai zināt, kādas funkcijas Jūsu klienti novērtē visvairāk un kādas vēlas redzēt Jūsu produktos? Ļaujiet klientiem zināt, ka viņu viedoklis ir svarīgs – ļaujiet viņiem dalīties ar atsauksmēm un ieteikumiem, balsot par esošajiem ieteikumiem un sekot līdzi to īstenošanas gaitai. Novietojiet atsauksmju pogu jebkurā vietā savā vietnē un pielāgojiet to atbilstoši savam uzņēmējdarbības stilam, lai sāktu saņemt atsauksmes.

Iesniedziet jautājumus un sekojiet līdzi to virzībai

Nodrošiniet, lai klientiem, kuri meklē palīdzību paši, būtu ērti iesniegt palīdzības pieprasījumus (ja viņi nav spējuši atrast meklēto, izmantojot pieejamos pašapkalpošanās resursus).

Tādi resursi kā klientu portāls ļauj klientiem pašiem pārvaldīt savus palīdzības pieteikumus un sekot to virzībai un statusam.

undraw progress overview 2dik

LiveAgent var piedāvāt vēl vairāk

Pašapkalpošanās ir tikai aisberga redzamā daļa no tā, ko piedāvā LiveAgent. Paceliet savu klientu apkalpošanu jaunā līmenī, izmantojot visas iespējas un funkcijas, kas izstrādātas, lai nodrošinātu daudzkanālu atbalstu un nepārtrauktu apkalpošanas pieredzi.

undraw email campaign qa8y

Spēcīga palīdzības pieteikumu pārvaldība

LiveAgent nodrošina jaudīgas palīdzības pieteikumu apstrādes funkcijas, tostarp viedo palīdzības pieteikumu izplatīšanu, darba plūsmas automatizāciju, SLA pārvaldību, sagatavotas atbildes, palīdzības pieteikumu sadalīšanu un apvienošanu, komandas sadarbības rīkus, atskaites un analītiskos datus. Saglabājiet visu savu klientu saziņu no vairākiem kanāliem vienuviet un ātri un efektīvi atrisiniet palīdzības pieteikumus.

Balss un video zvani

Neraugoties uz straujo pašapkalpošanās un digitālo kanālu izplatību, liela daļa patērētāju joprojām dod priekšroku atbalstam pa tālruni. LiveAgent ir iebūvēts mākoņbāzēts zvanu centrs, kas ļauj koncentrēt zvanus no Jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienkopus. Izstrādājiet pielāgotus IVR kokus, automatizējiet zvanu maršrutēšanu, veiciet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Tiešsaistes tērzēšana reāllaikā

Ļaujiet saviem klientiem sazināties ar Jums ar pāris klikšķu palīdzību, sniedzot tūlītēju reāllaika atbalstu ar tērzēšanu tiešsaistē. LiveAgent tērzēšanas rīks apvieno gan vispārpieņemtās, gan unikālās funkcijas, tostarp vairākas tērzēšanas maršrutēšanas un izplatīšanas iespējas, proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus, tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību, reāllaika rakstīšanas pārskatu un citas.

Savienojiet savus sociālos medijus

Integrējiet palīdzības dienestu ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Jūs varat viegli pārraudzīt un atbildēt uz visiem sociālo mediju ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem, kad tie tiek pārvērsti par palīdzības pieteikumiem. Pārvaldiet visu no viena vadības paneļa un ietaupiet savu dārgo laiku, ko patērējāt, pārslēdzoties starp vairākiem kontiem.

undraw social notifications ro8o

Kāpēc LiveAgent palīdzības dienesta un pašapkalpošanās risinājums ir īstā izvēle?

Group 370 icon

Vairāk nekā pašapkalpošanās

Tā ir “vienas pieturas” aģentūra visām Jūsu klientu apkalpošanas vajadzībām, nodrošinot palīdzības pieteikumu, tērzēšanas, zvanu centra un sociālo mediju atbalstu.

1st place icon

Visvairāk atsauksmju un pirmā vieta starp konkurentiem

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019.-2020. gadā.

Statistic icon

Daudzfunkcionāls un elastīgs

Šis rīks ir aprīkots ar vairāk nekā 179 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un gandrīz bezgalīgām pielāgošanas iespējām, lai atbilstu Jūsu vajadzībām.

undraw Savings dwkw

Pašapkalpošanās programmatūra par pieņemamu cenu

Bez ilgtermiņa līgumiem vai slēptām maksām LiveAgent nodrošina vislabāko cenas un kvalitātes attiecību ar pilnīgi pārredzamiem un godīgiem tarifiem, kas katru mēnesi tiek aprēķināti tikai par reālo izmantošanu. Pašapkalpošanās iespējas ir iestrādātas katrā plānā – izņemot bezmaksas tarifu plānu.

BUJ

Kā izveidot pašapkalpošanās pieredzi klientiem un darbiniekiem?

Pašapkalpošanās mūsdienās ir gandrīz obligāta. Ja meklējat pašapkalpošanās pieredzi gan klientiem, gan darbiniekiem, Jums vajadzētu apsvērt pašapkalpošanās programmatūru vai palīdzības dienesta programmatūru ar klientu portālu. Klientu portāls ļauj Jums izveidot vairākas zināšanu bāzes - gan privātas, gan publiskas.

Kas ir pašapkalpošanās portāls?

Pašapkalpošanās portāls jeb klientu portāls ir portāls klientiem, kurā viņi var atrast papildu informāciju bez nepieciešamības sazināties ar klientu pārstāvi. Tas var būt zināšanu bāzes raksta vai foruma veidā.

Kādas ir pašapkalpošanās priekšrocības?

Pašapkalpošanās priekšrocības ietver mazākas klientu apkalpošanas izmaksas, lielāku pārdošanas apjomu, labāku klientu pieredzi un klientu noturēšanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju