Tiešsaistes čata programmatūra

Paceliet klientu iesaisti
nākošajā līmenī ar LiveAgent

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, mani sauc Jānis, kā varu Jums palīdzēt?

Es vēlētos pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.

Nekādu problēmu, nosauciet man sava pasūtījuma numuru.

Mana pasūtījuma numurs ir GQ34566

Tiešraides tērzēšanas programmatūra tūlītējiem savienojumiem

Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi ar tiešsaistes čata platformu no LiveAgent. Iegūstiet piekļuvi ātram tiešsaistes čata logrīkam un paplašinātām funkcijām, kas jebkuru klientu mijiedarbību padara nemanāmi vieglu. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un atrisiniet klientu pieprasījumus, izmantojot reāllaika atbalstu. Uzlabojiet klientu piesaisti, izmantojot vienotu čata lietotni. Ietaupiet laiku un koncentrējieties uz to, kas ir svarīgāks, izmantojot LiveAgent klientu apkalpošanas platformu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Čata programmatūra

Kas ir tiešsaistes čata programmatūra?

  • Tiešsaistes čata programmatūra ir daļa no klientu atbalsta programmatūras, kas ļauj klientu apkalpošanas aģentiem sniegt klientiem reāllaika atbalstu. Tiešsaistes čata logrīku ir viegli ievietot jūsu mājaslapā. Uzlabojiet sarunu pieredzi un palielināt klientu noturēšanas līmeni tiešsaistes biznesā. Iegūstiet piekļuvi vienam no visjaudīgākajiem čata risinājumiem un sniedziet apbrīnojamu klientu pieredzi.
  • Paaugstināts klientu noturēšanas līmenis un klientu piesaiste
  • Pielāgošanas iespējas zīmolam un jaudīga automatizācija
LiveAgent chat capabilities - mockup

Čata spējas

Kāda veida tiešsaistes čata programmatūru
piedāvā LiveAgent?

Liveagent piedāvā mūsdienīgu čata rīku. Tajā ir papildfunkcijas, kas palīdz klientu atbalsta komandām nodrošināt lielisku čatošanu. Galvenās funkcijas ir viedā čatu pārvirzīšana, proaktīvi čata uzaicinājumi, apmeklētāju izsekošana un citas. LiveAgent daudzvalodu čata logrīks ir viens no ātrākajiem tirgū.

Čata atbalsta programmatūras ieguvumi

  • Uzticams un ātrs čats ar plašu funkciju klāstu
  • Piekļuve neierobežotai čatu un pieteikumu vēsturei
  • Čata analīzes iespējas un izsekošanas funkcijas
  • Proaktīvie čata ielūgumi ar noformējuma pielāgošanas iespējām

Tiešsaistes čata programmatūra labākai klientu apmierinātībai

Uzlabojiet savu mājaslapu un uzsāciet sarunas ar apmeklētājiem, izmantojot moderno ziņapmaiņas programmatūru. Izmantojot šo jaudīgo rīku, palieliniet klientu lojalitāti, ātri atbildot uz čata pieprasījumiem. Aplūkojiet, ko klienti un klientu apkalpošanas komandas iegūst no LiveAgent.

Uzlabojiet klientu pieredzi ar:

  • Uzticama un ātra čata pakalpojumiem
  • Īsāku atbildes laiku
  • Ātrāku klientu pieprasījumu atrisinājumu
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent ir kas vairāk nekā parasta tiešsaistes čata programmatūra

LiveAgent ir kas vairāk nekā vienkāršs tiešsaistes čata pakalpojuma sniedzējs. Izpētiet mūsu klientu apkalpošanas platformu, kas spēj apstrādāt ikvienu svarīgu sakaru kanālu. Uzziniet vairāk par būtiskajām funkcijām un apskatiet, kā tās darbojas.

Automātiskās ziņas

Piesaistiet klientu uzmanību ar proaktīvām ziņām, kas aicina mājaslapas apmeklētājus pačatot ar klientu apkalpošanas aģentu. Pielāgojiet ziņas un izveidojiet tādu personalizētu pieredzi, kas ir ideāli piemērota jūsu mājaslapas vajadzībām. Proaktīvi čata uzaicinājumi ir jaudīga funkcija, kas mājaslapas apmeklētājus var pārvērst maksājošos klientos.

  • Uzaiciniet klientus uz čatu ar automātiskām ziņām
  • Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem izmantojot čatu

Uzzināt vairāk

LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Apmeklētāju izsekošana

Sekojiet mājaslapas apmeklētājiem, lai redzētu, kur viņi pavada šo laiku. Čata pārskats var parādīt vairākus mājaslapas apmeklētājus, aktīvos aģentus un katru notiekošo čatu. Izmantojiet mājaslapas pārraudzību, lai noteiktu iecienītākos URL. Nosūtiet čata ziņu potenciālajiem klientiem, ja vēlaties viņiem palīdzēt apmeklējuma laikā.

  • Sekojiet visiem mājaslapas apmeklētājiem un notiekošajiem čatiem
  • Nosakiet iecienītākās lapas un mijiedarbojieties ar apmeklētājiem

Uzzināt vairāk

Ieskats ziņās

Gatavojiet savas atbildes, pirms klients jums nosūta ziņu. Reāllaika rakstīšanas skats var parādīt, ko jūsu klienti raksta, pirms viņi nospiež nosūtīšanas pogu. Izmantojiet šo jaudīgo līdzekli, lai ātrāk sagatavotu atbildes vai veiktu ātru izpēti par tēmu vai klientu. Nodrošiniet klienta atbalstu ar nesalīdzināmu ātrumu.

  • Klientu ziņu priekšskatīšana pirms nosūtīšanas
  • Sagatavojiet atbildes ātrāk un samaziniet atrisināšanas laiku
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Valodas iespējas

Liveagent var runāt jūsu valodā un jūsu klientu valodā. Izvēlieties no vairāk nekā 40 valodām, lai sniegtu atbalstu dažādās valstīs. Pielāgojiet čata logus un norādiet to primāro valodu. Ja sniedzat atbalstu vairākos reģionos, varat iestatīt katrā čata logrīkā dažādas valodas.

  • Izvēlieties no vairāk nekā 40 valodām čata logiem
  • Izveidojiet čata logrīkus dažādās valodās dažādiem nolūkiem

Uzzināt vairāk

Tiešsaistes čata programmatūras priekšrocības
un kā sākt​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Elastīgs čats

Integrējiet mūsu čatu bez grūtībām

Tiešsaistes čata programmatūra vietnei ietver tiešsaistes čata logrīku, kuru varat pielāgot un ievietot savā mājaslapā izmantojot dažas ģenerētā koda rindiņas. Čata logrīka pielāgošanas iestatījumi ļauj mainīt tā statusu, pielāgot zīmolam vai izveidot pirmsčata formu, lai iegūtu kontaktinformāciju. Klienti var noklikšķināt uz logrīka, pārlūkojot mājaslapu, un sazināties ar klientu atbalsta aģentu. Čata aģents var atbildēt arī no Android un iOS pieejamās mobilās lietotnes.

Kā mājaslapas tiešsaistes čata programmatūra var palīdzēt
jūsu uzņēmumam?

Čata sarunas var palīdzēt jūsu kontaktu centram uzlabot jūsu pārdošanas procesu un pastiprināt tiešsaistes biznesu

Ietaupiet

LiveAgent ātrākais čata logrīks var palīdzēt droši un ātri risināt problēmas. Ietaupiet aģenta atbalsta izmaksas ikmēnesi un apstrādājiet lielāku čata apjomu īsākā laika periodā.

  • Ietaupiet aģenta izmaksas mēnesī, izmantojot īsto cenu paketi
  • Apstrādājiet vairāk klientu, izmantojot ātrāku čata logu
Chart

17 – 30%

Izmaksu samazinājums

Tiešsaistes čats kā saziņas platforma ir lētāks nekā zvani un ātrāks nekā e-pasti. Izmantojiet LiveAgent, lai samazinātu izmaksas.

Nopelniet vairāk

Palīdziet klientiem pieņemt lēmumus par pirkumu un iesakiet labākus produktus. Pārvērtiet vairāk mājaslapas apmeklētāju par maksājošiem klientiem. Palieliniet reklāmguvumus, izmantojot vienkāršu čata logu savā mājaslapā.

  • Nodrošiniet savu pārdošanas komandu ar tiešsaistes čatu un palieliniet pārdošanas apjomus
  • Palīdzēt klientiem ar lēmumu pieņemšanu par pirkumu un sniedziet tūlītējas atbildes
Chart

20%

Reklāmguvumu līmeņa pieaugums

Paaugstiniet reklāmguvumu līmeni un iegūstiet vairāk, izmantojot labu čata stratēģiju. Mūsu čata lietotne var palīdzēt pārvērst apmeklētājus par klientiem un palielināt jūsu ieguldījumu atdevi.

Apmieriniet klientus

Uzlabojiet klientu lojalitāti un izmantojiet ātrāko čata logrīku, lai palīdzētu klientiem. Samaziniet pamesto grozu skaitu izmantojot noderīgus līdzekļus un vienmēr esiet pieejami mājaslapas apmeklētājiem.

  • Uzlabojiet kopējo klientu apmierinātību un laimi
  • Samaziniet groza pamešanu un pārvērtiet apmeklētājus par klientiem
Chart

73%

Augstāki apmierinātības rādītāji

Nodrošiniet klientiem personalizētas sarunas. Mūsu pilnvērtīgā tiešsaistes čata programmatūra var jums palīdzēt paaugstināt klientu apmierinātību un veidot lielisku aģenta pieredzi.

Ietaupiet ar tiešsaistes čata pakalpojumu

Izvēlieties lielisku programmatūru ar čata iespējām par pareizo cenu. Ietaupiet naudu, izmantojot mūsu cenu kalkulatoru, un iegūstiet vislabāko
čata funkcionalitātes vērtību.

Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 14 dienu mēģinājumu

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā

Atsauksmes

Iegūstiet LiveAgent
tiešsaistes čata programmatūru un pievienojieties 7000 apmierinātajiem klientiem

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Labākā cena

Pieejamas cenas

Liveagent piedāvā visaugstāko vērtību par jūsu naudu tiešsaistes čata atbalsta programmatūru pasaulē.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma

Pilnīgs ceļvedis par labāko reāllaika čata programmatūru

Tagad, kad jums ir īsa informācija par to, kāpēc jūsu uzņēmumam var noderēt tiešsaistes čata programmatūra, skatīsim to dziļāk, lai uzzinātu, kā izmantot šī neticamā rīka potenciālu.

Kas ir tiešsaistes čata programmatūra?

Tā ir čata programmatūra, kas ļauj sazināties ar klientiem reāllaikā no jebkuras vietas. Tiešsaistes čata programmatūra ne tikai ļauj klientiem ātri un bez piepūles sazināties ar jums, bet arī sniedz jums konkurences priekšrocības un ļauj atstāt ilglaicīgu iespaidu uz saviem klientiem.

Tiešsaistes čata programmatūras veidi

Līdz šim vispopulārākā un plašāk izmantotā teksta čata programmatūra. Šāda veida tiešsaistes čats sniedz pierastu čatošanas pieredzi, kas atgādina ziņapmaiņas programmas, piemēram, Facebook Messenger.

Citi tiešsaistes čata programmatūras veidi ir video un balss risinājumi. Tie parasti nav klientu vēlamākais veids, kā sazināties ar jūsu uzņēmumu, bet tie var būt noderīgi, risinot sarežģītākus jautājumus, kam nepieciešami padziļināti paskaidrojumi vai video demonstrācijas.

Ir svarīgi atzīmēt, ka daudzas tiešsaistes čata programmas ļauj lietotājiem veikt arī balss vai video čatu.

Tiešsaistes čata programmatūras funkcijas

Kādas ir šādas čata risinājuma galvenās iezīmes un funkcijas? Aplūkosim dažas funkcijas, kuras jums varētu noderēt vislabāk.

  • Proaktīva ziņa — tas ir mazs uznirstošais logs, kas uzsāk saziņu ar jūsu mājaslapas apmeklētājiem. Tas ir jaudīgs rīks, ar kura palīdzību varat izveidot piesaistošu klientu pieredzi.
  • Iepriekšsagatavotas atbildes — iepriekš izveidotas gatavas atbildes nosūtīšana ietaupa laiku gan čata aģentam, gan klientam.
  • Apmeklētāju izsekošana — šī čata funkcionalitāte ļauj gūt plašāku ieskatu par jūsu klientu uzvedību, kad viņi pārvietojas pārdošanas piltuvē.
  • Čata pārvirzīšana — tiešsaistes čatu, tiklīdz tas ienāk, var pārvirzīt brīvajiem aģentiem, vai arī to var pārvirzīt, pamatojoties uz nodaļu, prasmēm utt. Tas nodrošina, ka klientu atbalsta komanda netiek pārslogota pat visrosīgākajā laikā.
  • Reāllaika rakstīšanas skats — Tā ir iespēja gūt ieskatu ziņā pirms klients nospiež nosūtīšanas pogu. Tas ļauj palielināt precizitāti un atbildes ātrumu.
  • Pirmsčata forma — izveidojiet pielāgotu formu, kas ļauj iepriekš iegūt informāciju par apmeklētāju.
  • Mobilo ierīču optimizācija — mūsdienās mobilajām ierīcēm ir liela nozīme, jo tās spēj nodrošināt ātru un pieejamu atbalstu, kas palielina klientu lojalitāti.
  • Pielāgošanas iespējas – Tiešsaistes čata logrīku varat pielāgot atbilstoši mājaslapas noformējumam, lai tas labāk pārstāvētu jūsu zīmolu.
  • Atskaites un analīze — varat pētīt plašu datu apjomu, piemēram, čata vēsturi, aģenta veiktspēju, informāciju par apmeklētājiem, vidējo čata laiku un daudz ko citu. Liela daļa šo datu ir pieejami pakalpojumā Google Analytics.
  • Čatboti – Šis ir programmatūras veids, kas imitē cilvēku mijiedarbību un atbild uz vienkāršiem klientu vaicājumiem. Jūs varat pat ieviest mākslīgā intelekta čatbotu, kas var labāk palīdzēt jūsu klientiem, izmantojot dabiskās valodas apstrādi.

Tiešsaistes čata programmatūras priekšrocības

Tiešsaistes čata lietotnes izmantošana var ievērojami uzlabot jūsu uzņēmuma veiktspēju, vienlaikus nodrošinot, ka klienti ir apmierināti un iesaistīti.

Kāpēc mēs neapskatām visnozīmīgākos ieguvumus, ko jūsu uzņēmumam var sniegt tiešsaistes čata pakalpojums?

1. Klientu pieredze — jūsu mājaslapas apmeklētājiem var būt ļoti personalizēta pieredze ziņapmaiņas ar atbalsta aģentu laikā. Uzņēmumi šķiet autentiskāki un pieejamāki, kad tie runā ar klientiem reāllaikā, izmantojot tiešsaistes čata sistēmu.

2. 24/7 klientu atbalsts — vietnes apmeklētāji var nosūtīt čata ziņu pat tad, ja neviens aģents nav tiešsaistē. Varat konfigurēt savu tiešsaistes čatu, lai novirzītu apmeklētāju uz zināšanu bāzi vai pašapkalpošanos.

3. Palielināti tīmekļa reklāmguvumi — jūsu pārdošanas komanda var piedāvāt produktus un pakalpojumus potenciālajiem klientiem, vienlaikus uzturot vienkāršu, bet profesionālu sarunu reāllaikā.

4. Pieejamība un pievilcība — klientiem nav jātērē laiks, meklējot jūsu kontaktinformāciju. Viņi var vienkārši ierakstīt savus jautājumus tiešsaistes čatā un nekavējoties saņemt palīdzību. Turklāt varat izmantot daudzvalodu čata logrīku, kas klientiem ļauj sazināties viņu dzimtajā valodā.

5. Attiecību veidošana — aģenti var dzirdēt klientu balss toni, lai varētu pielāgoties situācijai. Viņi var parādīt vairāk savu personību un veidot paļāvīgas un noderīgas attiecības.

6. Palielināta produktivitāte — kamēr viens aģents vienlaikus var veikt tikai vienu tālruņa zvanu, viņš var viegli čatot ar vairākiem mājaslapas apmeklētājiem. Apvienojumā ar paplašinātām funkcijām, piemēram, iepriekšsagatavotām ziņām vai čata automatizāciju, varat vēl vairāk optimizēt kontaktu centra darbplūsmu.

7. Paaugstināta pirmā kontakta risinājuma iespēja — klientu apkalpošanas pārstāvis var ātri atbildēt uz jautājumiem gan no jaunajiem, gan no pastāvīgajiem klientiem. Nav nepieciešams izmantot garus e-pasta pavedienus, lai klienti varētu nekavējoties saņemt atbildes uz saviem vaicājumiem.

8. Datu vākšana — liela datu apjoma izmantošana ļauj pieņemt zināšanās balstītus lēmumus par saviem produktiem un pakalpojumiem, kā arī pārdošanas un mārketinga stratēģijām.

9. Zemas izmaksas — uzticama tiešsaistes čata pakalpojuma ieviešana ir daudz labvēlīgāka budžetam nekā zvanu centra uzstādīšana.

10. Tas ir jūsu klienta iecienītākais risinājums — vairāk nekā 81% klientu ir apmierināti ar tiešsaistes čata risinājumu.

Mājaslapas tiešsaistes čata programmatūras izmaksas

Ir grūti noteikt vidējo tiešsaistes čata programmatūras cenu kopumā. Tas lielā mērā ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram, no tā, vai tas ir abonēšanas pakalpojums, konkrētā risinājuma cenu noteikšanas modelis, cik daudz funkciju tas ietver utt.
Tomēr varam secināt, ka kopumā tas var izmaksāt no $16 – $150 mēnesī aģentam.

Tiešsaistes čata programmatūras cenu modeļi

Piedāvājam dažus cenu modeļu piemērus, kurus var izmantot mājaslapu čata programmatūrai.

  • Par pieteikumu — jūs maksājat par katru notikumu (pieteikumu), kas tiek izveidots, kad klients sazinās ar jums, izmantojot tiešsaistes čatu.
  • Par licenci – šajā modelī jāmaksā par abonementu katram programmatūras lietotājam
  • Par ierīci – jāmaksā atbilstoši pievienoto ierīču skaitam
  • Par aģentu — jūs maksājat par katru aģentu, kas izmanto pakalpojumu, piemēram, maksājat mēnesī par vienu aģentu
  • Par moduli — tiks iekasēta maksa, pamatojoties uz konkrēti izmantoto moduli.

Kā izvēlēties labāko tiešsaistes čata programmatūru

Vispirms pierakstiet, kam vēlaties izmantot tiešsaistes čata programmatūru. Vai tas būs galvenais veids, kā sazināties ar klientiem? Vai tas būs biznesa darījumu noslēgšanas virzītājspēks? Pārliecinieties, vai ir pilnīgi skaidrs, kas būs galvenais pielietojums jūsu tiešsaistes čata programmatūras risinājumam. Pēc tam jums jāizlemj, kura iespēja vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma lielumam un vai to var integrēt citās biznesa lietojumprogrammās. Neaizmirstiet arī pārbaudīt ierobežojumus un funkcijas, ko neatbalstīs tiešsaistes čata programmatūra.

Piedāvājam dažas stratēģijas, kas palīdzēs jums izlemt, kura tiešsaistes čata iespēja vislabāk atbilst jūsu vajadzībām.

Atbalsts

Prātā nāk viens bieži sastopams jautājums. Vai jūs spēsiet saņemt palīdzību, kad tas būs nepieciešams? Uzticama atbalsta kanāla izmantošana ir ļoti svarīga, lai jūsu tiešsaistes čatam būtu pozitīva pieredze. Ar tehnoloģijām viss var noiet greizi ļoti ātri, un ir svarīgi, lai jums būtu ātra atbilde un palīdzīga roka jebkurā laikā, kad tas ir nepieciešams.

Spēja apjomu palielināt/samazināt

Pieaugot jūsu uzņēmumam, čata apjoms neizbēgami pieaugs. Jāizmanto tiešsaistes čata programmatūras risinājums, ko var paplašināt vai sašaurināt atkarībā no jūsu kontaktu centra vajadzībām.

Programmatūras ierobežojumi

Dažas programmatūras nepiedāvā veikt plašu pielāgošanu un dažas nepiedāvā izmantot papildu funkcijas, piemēram, neierobežotu čata vēsturi, čata birkas vai failu koplietošanu. Jūsu ziņā ir izlemt, vai vēlaties samierināties ar šīm dažām neērtībām.

Sadarbības iespējas

Cik lielu daļu no sadarbības pieredzes var iegūt jūsu komanda? Vai viņi var pārsūtīt tiešsaistes čatus, koplietot failus, pievienot saviem kolēģiem redzamas birkas un netraucēti sazināties viens ar otru? Tie ir svarīgi jautājumi, kas jums jāuzdod pašiem, izvēloties jums un jūsu komandai tiešsaistes čata programmatūru.

Integrācijas

Nekad nav pārāk daudz uzsvērt, cik svarīgi ir tas, lai risinājumam, kuru jūs izvēlaties, ir nepieciešamais integrāciju apjoms. Tas ne tikai palielina pirkuma vērtību, bet arī nodrošina, ka jūsu klientiem ir vienota pieredze vairākās platformās.

15 populārākie tiešsaistes čata programmatūras nodrošinātāji

1. Liveagent

LiveAgent Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem e-komercijā, SaaS nozarē un citās, kas nopietni uztver uz klientiem vērstu attieksmi.

Liveagent ir tīmekļa risinājums, kas nodrošina ātru un uzticamu tiešsaistes čata logrīku ar vairākām paplašinātām funkcijām. Turklāt to var pielāgot, lai tas pilnībā atbilstu jūsu zīmolam. Šis risinājums ļauj viegli pārvērst mājaslapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem un nodrošināt tiem lielisku klientu apkalpošanu.

Galvenās funkcijas:

  • Proaktīvs čats
  • Čatu pārvirzīšana
  • Neierobežota vēsture
  • Pielāgojams čata logrīks
  • Automatizācijas opcijas
  • Reāllaika rakstīšanas skats
  • Atskaites un analīze
  • Pašapkalpošanās portāls un zināšanu bāze

Plusi:

  • Intuitīvi iestatīt un izmantot
  • Ātrs un uzticams tiešsaistes čata logrīks
  • Vairāk nekā 150 integrāciju

Mīnusi:

  • Nevar pieteikties divās pārlūkprogrammās ar vienu kontu vienlaikus
  • Tehnoloģiju atbalsts pieejams 24/7, bet tas atrodas ES
  • Liels funkciju daudzums nozīmē garāku apmācības posmu

LiveAgent klienti

Daži no pazīstamākajiem šīs programmatūras klientiem ir tādi industrijas giganti kā Forbes, Airbus, Nascar, eSky un Slido.

Cenas

Liveagent ir viens no nedaudzajiem programmatūras risinājumiem, kas piedāvā bezmaksas versiju. Lai gan, ja vēlaties izmantot visu tā potenciālu un izmantot tā papildfunkcijas, tostarp tiešsaistes čatu, varat izvēlēties šādus cenu līmeņus: $15, $29 un $49 mēnesī aģentam.

Tai pašā laikā jūs varat izmēģināt 14 dienu ilgu bezmaksas izmēģinājuma versiju, pirms izvēlaties kādu no paketēm, lai jūs varētu sajust, ko jūs iegūsiet.

Detalizēts LiveAgent salīdzinājums ar citu tiešsaistes čata programmatūru

2. Front

Front Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra augošiem, uz klientiem orientētiem uzņēmumiem, kas vēlas veidot ciešas attiecības ar saviem klientiem.

Front ir brīnišķīga iespēja uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt savu biznesa saziņu. Front piedāvā tiešsaistes mājaslapas čatu, ko varat pārvaldīt tieši no iesūtnes. Turklāt jūsu komanda var būt lietas kursā par saviem ikdienas uzdevumiem, izmantojot Front komandas čata funkciju, lai nodrošinātu nevainojamu sadarbību.

Galvenās funkcijas:

  • Komandas sadarbības čats
  • Videočats
  • Iepriekšsagatavotas ziņas
  • Pašapkalpošanās portāls
  • Čata pārvirzīšana
  • Failu koplietošana

Plusi:

  • Centralizēta saziņa
  • Pilnvērtīga mobilā tērzēšanas programma
  • Automatizācijas iespējas

Mīnusi:

  • Trūkst visaptverošas zināšanu bāzes
  • Ierobežotas valodas iespējas
  • Lēnāka saskarne

Front klienti

Daži no labāk zināmajiem klientiem, kas izmanto Front programmatūru, ir Fundraise Up, Hootsuite un Bubble.

Cenas

Front saviem klientiem piedāvā trīs cenu iespējas. Tās ir $19, $49 un $99. Tās jāmaksā reizi mēnesī, balstoties uz to lietotāju skaitu, kas ar tām strādā. Viņi piedāvā arī bezmaksas 7 dienu izmēģinājuma versiju, tāpēc var nedaudz uzzināt par šo jaudīgo programmatūru, pirms nolemjat abonēt kādu no maksas paketēm.

LiveAgent un Front salīdzinājums

3. Podium

Podium Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra vietējiem uzņēmumiem, kuriem ir gan tiešsaistes klātbūtne, gan fiziskie veikali.

Podium piedāvā jaudīgu Podium Webchat risinājumu, kas var palīdzēt radīt līdz pat 11x vairāk ienākošo potenciālo klientu. Varat savākt informāciju par interesentu, pirms tas sāk čatot, lai jūsu komanda varētu nodrošināt labāko iespējamo klientu pieredzi.

Galvenās funkcijas:

  • Čata pārvirzīšana
  • Failu koplietošana
  • Atskaites un statistika
  • Visaptverošs informācijas panelis

Plusi:

  • Daudzkanālu saziņa
  • Viegli lietojams
  • Ērta un parocīga tālruņa lietotne

Mīnusi:

  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu
  • Nav no lētajiem
  • Nav lielapjoma ziņu iespējas

Podium klienti

Daži Podium klienti ir Lunchbox., America’s Car-Mart un Bruce Titus Auto Group.

Cenas

Podium piedāvā izvēlei trīs cenu iespējas. Pirmā sākas no $289, otrā maksā $449 un pēdējā ir $649. Varat arī izmēģināt Podium, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.

4. Zendesk

Zendesk Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem ar izaugsmes vīziju.

Zendesk piedāvā tiešsaistes čata iespēju, lai ne tikai iepriecinātu klientus, bet arī optimizētu jūsu aģentu darba plūsmas un uzlabotu viņu iesaisti. Zendesk piedāvā tiešsaistes čata rīku, kas var pacelt jūsu klientu apmierinātības līmeni nākamajā līmenī.

Galvenās funkcijas:

  • Proaktīvs čats
  • Čata pārvirzīšana
  • Bezsaistes forma
  • Pielāgošana zīmolam
  • Iepriekšsagatavotas atbildes
  • Veiktspējas metrikas

Plusi:

  • Vienkārša iestatīšana un lietošana
  • Vairāk nekā 100 trešo pušu integrācijas
  • Plaša zināšanu bāze un pašapkalpošanās iespējas

Mīnusi:

  • Nav pārāk daudz sadarbības iespēju
  • Grūti sazināties ar klientu atbalstu
  • Reizi pa reizei problēmas saistībā ar datu augšupielādi un eksportēšanu

Zendesk klienti

Klientu vidū, kas izmanto Zendesk palīdzības dienesta programmatūras risinājumus, var atrast tādus uzņēmumus kā BaubleBar, 99designs un Modsy.

Cenas

Varat sākt ar paketi Support, kuras izmaksas mēnesī $19 uz operatoru. Ja vēlaties piekļūt citām funkcijām, tostarp tiešsaistes čata programmatūrai, varat abonēt paketi Suite, kas sākas no $49. Ja vēlaties Zendesk izmēģināt pats, varat pieteikties uz viņu 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.

Liveagent un Zendesk salīdzinājums

5. Zoho Desk

Zoho Desk Tiešsaistes programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra lielākiem, uz klientiem orientētiem uzņēmumiem ar lielu klientu mijiedarbības intensitāti.

Jūsu klientiem nav nekas vieglāks, kā sazināties ar jums, izmantojot Zoho Desk iekļaujamos čata logrīkus.

Galvenās funkcijas:

  • Čatbots
  • Proaktīvs čats
  • Čata pārvirzīšana
  • Automatizācijas iespējas
  • Čata novērtējums
  • Iepriekšsagatavotas atbildes

Plusi:

  • Pielāgots informācijas panelis
  • Vienkārša CRM integrācija
  • Vienkārša iestatīšana un pielāgošana

Mīnusi:

  • Sarežģīta mērogošana
  • Lietotāja saskarne reizēm var būt nedaudz mulsinoša
  • Nav brīdinājuma, kad pieteikums tiek nodots starp aģentiem

Zoho Desk klienti

Daži no apmierinātajiem klientiem, kas izmanto Zoho Desk, ir Daimler, Lycamobile un McAfee.

Cenas

Zoho Desk savās cenu politikā ietver bezmaksas iespēju. plašākām funkcijām varat izvēlēties starp trīs līmeņiem, kas ir $14, $23 vai $40 aģentam mēnesī. Funkcija Tiešsaistes čats ir pieejama $40 cenas līmenī.

Varat arī abonēt bezmaksas 15 dienu izmēģinājumu un pārbaudīt to pats.

Liveagent un Zoho Desk salīdzinājums

6. Freshdesk

Freshdesk Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Vispiemērotākā tiešsaistes čata programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas cenšas saviem klientiem sniegt lielisku pieredzi.

Freshdesk Messaging (agrāk pazīstama kā Freshchat) atvieglo klientu saziņu ar automatizācijas un mākslīgā intelekta palīdzību. Freshdesk programmatūra ir apbrīnojams biznesa rīks, kam uzticas vairāk nekā 50 000 klientu.

Galvenās funkcijas:

  • Viena ērta iesūtne
  • Dažādas ziņapmaiņas programmas (Facebook Messenger, iMessage u.c.)
  • Failu koplietošana
  • Čata pārvirzīšana
  • Pašapkalpošanās portāls

Plusi:

  • Automatizācijas iespējas
  • Uzticams 24/7 klientu atbalsts
  • Viegli navigējama lietotāja saskarne

Mīnusi:

  • Pieteikumi var pazust, veicot pārsūtīšanu starp komandām
  • Universālajā iesūtnē trūkst funkciju
  • Automatizācijas nosacījumus ir grūti nokonfigurēt

Freshdesk klienti

Starp uzņēmumiem, kas izmanto Freshdesk programmatūru, var atrast Blue Nile, Travix un Klarna.

Cenas

Freshdesk pamatfunkcijām var piekļūt, izmantojot bezmaksas pamatplānu. Taču, lai iegūtu pilnu šīs jaudīgās programmatūras pieredzi, var pieteikties paketēm par $15, $39 vai $49 mēnesī aģentam. Pirms nolemjat izmantot kādu no maksas iespējām, varat izmēģināt Freshdesk 21 dienas izmēģinājuma laikā.

Liveagent un Freshdesk salīdzinājums

7. Tidio

Tidio Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem uzņēmumiem, kas vēlas uzturēt visu saziņu vienuviet.

Tidio piedāvā tiešsaistes čatu un čatbotus, izmantojot vienu ērtu rīku. Varat izveidot savienojumu ar dažādām mājaslapām, izmantojot īpašus spraudņus bez vajadzības kodēt.

Galvenās funkcijas:

  • Čatbots
  • Mākslīgais intelekts/mašīnmācība
  • Proaktīvs čats
  • Bezsaistes forma
  • Trešo pušu integrācijas
  • Automatizētā pārvirzīšana

Plusi:

  • Uzticams klientu atbalsts
  • Ērti lietojama saskarne
  • Pielāgojams zīmolam

Mīnusi:

  • Ierobežotas eksporta iespējas
  • Lēnāki brīdinājumi par jaunas sarunas sākumu
  • Ierobežotas valodas palīdzības alternatīvas

Tidio klienti

Tidio izmanto dažādi uzņēmumi, tostarp Reputation, L’Occitane en Provence un LoginRadius.

Cenas

Tidio ļauj saviem klientiem bez maksas izmantot pamatfunkcijas, ieskaitot tiešsaistes čatu. Tiem, kas vēlas programmatūras risinājumu izmantot plašāk, tiek tiek piedāvāta cenu pakete par €32,50, €65,83 vai €332,50, kas jāapmaksā reizi gadā. Varat arī izmantot 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai iegūtu priekšstatu par to, ko šī tiešsaistes čata programmatūra var sniegt jūsu uzņēmumam.

Liveagent un Tidio salīdzinājums

8. Hubspot Service Hub

Hubspot Service Hub Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra augošiem uzņēmumiem, kas cenšas veidot ciešu saikni un nodrošināt lielisku klientu pieredzi.

Hubspot tiešsaistes čats ir čata programmatūras risinājums, kas optimizē tiešsaistes čata mijiedarbību, izmantojot sarunu iesūtni, kur varat plānot turpmākās sarunas, ieplānot sapulces, zvanus utt.

Galvenās funkcijas:

  • Integrācija ar HubSpot CRM
  • Čata vēstures reģistrēšana
  • Daudzkanālu ziņapmaiņa
  • Čata pārvirzīšana
  • Čatboti
  • Spēcīga zināšanu bāze

Plusi:

  • Viegli lietojams
  • Pieteikumu automatizācijas un pārvirzīšanas iespējas
  • Plašas atskaišu veidošanas iespējas

Mīnusi:

  • Bezmaksas paketei pietrūkst piekļuves tehniskajam atbalstam
  • Ierobežota pieteikumu funkcionalitāte
  • Padārgs

Hubspot Service Hub klienti

Starp klientiem, kas izmanto HubSpot Service Hub produktus, var atrast tādus uzņēmumus kā GoFundMe, Frontify un SoundCloud.

Cenas

Lai izbaudītu nelielu daļu no HubSpot tiešsaistes čata programmatūras risinājuma, varat reģistrēties bez maksas. Tomēr jūs varat arī abonēt HubSpot Service Hub maksas programmatūru par $45, $450 vai $1200 mēnesī. Ja vēlaties to izmēģināt bez tūlītējas pieteikšanās maksas paketei, varat izmantot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.

Liveagent un HubSpot Service Hub salīdzinājums

9. tawk.to

tawk to Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem, kas vēlas saviem klientiem nodrošināt pieejamus saziņas rīkus.

Tulkots vairāk nekā 45 valodās, tawk.to ir lieliska izvēle visiem, kas vēlas iepriecināt klientus visā pasaulē. Izmantojot šo tiešsaistes čata programmatūras risinājumu, klienti varēs sazināties ar jums gan no galddatoriem, gan mobilajām ierīcēm.

Galvenās funkcijas:

  • Bezsaistes forma
  • Proaktīvs čats
  • Ekrāna koplietošana
  • Ģeoorientēšana
  • Čata pārvirzīšana
  • Iepriekšsagatavotas atbildes

Plusi:

  • Pielāgojams zīmolam
  • Iesācējiem draudzīgs un viegli uzstādāms
  • Bez maksas

Mīnusi:

  • Ienākošie čata paziņojumi var mazliet aizkavēties
  • Nevar tieši saistīt ar e-pastiem
  • Nav daudz integrāciju

tawk.to klienti

Starp tawk.to klientiem varat atrast tādus uzņēmumus, kā Adidas, Domino un Chevrolet.

Cenas

tawk.to ir pilnīgi bez maksas. Bez aģentu skaita ierobežojuma vai čata apjoma varat izmantot šo tiešsaistes čata programmatūru pilnīgi bez maksas. Ja jums nepieciešama profesionāla palīdzība, varat iegūt savā valodā runājošu konsultantu, kas sniegs padomu par it visu, kas jums nepieciešams tikai par $1 stundā.

Liveagent un Tawk salīdzinājums

10. LiveChat

LiveChat Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra sākumuzņēmumiem un vidēji lieliem uzņēmumiem visās nozarēs.

LiveChat programmatūras risinājumu ir viegli savienot ar citām lietojumprogrammām, pateicoties vairāk nekā 200 integrācijām. Nodrošiniet ātru un vienkāršu tiešsaistes čata atbalstu, izmantojot šo vienas lietotnes daudzkanālu atbalstu.

Galvenās funkcijas:

  • Mājaslapas apmeklētāju izsekošana
  • Bezsaistes forma
  • Iepriekšsagatavotas atbildes
  • Ģeoorientēšana
  • Pašapkalpošanās portāls
  • čata pārvirzīšana

Plusi:

  • Viegli lietojams
  • Pieejams
  • Teicamas atskaites un analīze

Mīnusi:

  • Paziņojumu sistēma reizēm var nenostrādāt
  • Čata logrīks nav pielāgojams
  • Lēnāks ielādes ātrums

Livechat klienti

Starp uzņēmumiem, kas paļaujas uz LiveChat programmatūru, var minēt Atlassian, 1Password un Adobe.

Cenas

LiveChat piedāvā cenu paketes, kas sākas ar $16 par vietu/mēnesī, maksājot par gadu vai $19 mēnesī, maksājot ik mēnesi. Nākamā iespēja ir $33 par vietu/mēnesī, maksājot par gadu, vai $39 maksājot ik mēnesi. Pēdējais variants ir $50 katrai vietai/mēnesī, maksājot par gadu, vai $59 mēnesī, maksājot ik mēnesi. LiveChat piedāvā arī Enterprise paketi, par kuru varat uzzināt demonstrācijas zvana laikā. Pastāv arī iespēja 14 dienu izmēģinājuma periodā izmēģināt LiveChat programmatūru bez maksas.

LiveAgent un LiveChat salīdzinājums

11. Acquire

Acquire Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra jebkuram uzņēmumam, kas vēlas palielināt pārdošanas apjomu un nodrošināt apbrīnojamu klientu apkalpošanu.

Acquire tiešsaistes čata programmatūra atvieglo tīmekļa spraudņu ieviešanu, datu apkopošanu un ienākošo čatu pārsūtīšanu starp aģentiem, vienlaikus nodrošinot ērtu risinājumu jūsu klientu atbalstam.

Galvenās funkcijas:

  • Iepriekšsagatavotas atbildes
  • Bezsaistes forma
  • Ekrāna koplietošana
  • Pašapkalpošanās portāls
  • Čatu pārsūtīšana
  • Pielāgojams zīmolam

Plusi:

  • Vienkārša uzstādīšana un lietošana
  • Uzticams klientu atbalsts
  • Iespēja tieši pārslēgties uz videozvaniem no tiešsaistes čata ziņapmaiņas

Mīnusi:

  • Sarežģīts informācijas panelis
  • Trūkst mobilās čata lietotnes
  • Nav bezmaksas izmēģinājuma

Acquire klienti

Šo tiešsaistes čata programmatūras risinājumu izmanto tādas kompānijas kā Audi, Paysafe un Samsung

Cenas

Cenas šajā gadījumā ir individuālas. Varat pieprasīt pielāgotu cenu piedāvājumu, kas pielāgots jūsu vajadzībām. Acquire nepiedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju.

12. Intercom

Intercom Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Vispiemērotākā tiešsaistes čata programmatūra lielāka mēroga uzņēmumiem, kas patur klientus savas darbības priekšplānā.

Šis stabilais tiešsaistes čata risinājums nodrošina daudz personalizācijas iespēju, čatbotus, ziņas lietotnē un daudz ko citu.

Galvenās funkcijas:

  • Automātiskās atbildes
  • Daudzkanālu sakari
  • Iepriekš konfigurēts bots
  • Automatizētā pārvirzīšana
  • Mākslīgais intelekts/mašīnmācība
  • Iepriekšsagatavotas ziņas

Plusi:

  • Pieejamas daudzas apmācības un video
  • Vairākas automatizācijas iespējas
  • Visas čata sarunas tiek saglabātas

Mīnusi:

  • Lietotāja saskarne dažreiz var būt mulsinoša
  • Lai atbildētu, klientu atbalstam ir nepieciešams ilgāks laiks
  • Neelastīgs cenu modelis

Intercom klienti

Intercom ir daudz labu klientu, piemēram, New Relic, Airtable un Sotheby.

Cenas

Sākot no $38/mēnesī, varat izmantot Intercom pamatfunkcijas. Ja nepieciešamas plašākas iespējas, pastāv pakete par $75/mēnesī. Turklāt Intercom iekasē maksu par ieteicamajām papildprogrammām: pielāgoti boti no $99/mēn, atbildes bots no $99/mēn, produktu apskati no $119/mēn un palīdzības centra raksti no $49/mēn.

Liveagent un Intercom salīdzinājums

13. Birdeye

Birdeye Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Vispiemērotākā tiešsaistes čata programmatūra visu lielumu uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu pieredzi visiem saviem klientiem.

Šis visaptverošais klientu pieredzes programmatūras risinājums nodrošina vairāk nekā 80’000 klientu visā pasaulē. Turklāt, Birdeye čatbots ietaupīs jūsu aģentu laiku, sniedzot atbildes uz klientu jautājumiem.

Galvenās funkcijas:

  • Čatbots
  • Mērķauditorijas atlase
  • Iepriekšsagatavotas atbildes
  • Proaktīvs čats
  • Daudzvalodība
  • Prognozējošā analīze

Plusi:

  • Apskatu brīdinājumi
  • Automātiska apskatu ģenerēšana
  • Vienkārši lietojams informācijas panelis

Mīnusi:

  • Neuzticama lietotāja saskarne
  • Trūkst iespējas apkopot statistiku no atsevišķiem kontiem
  • Ierobežota integrācija

Birdeye klienti

Daudzi uzņēmumi paļaujas uz Birdeye programmatūras risinājumiem, tostarp DriveTime, Eldorado Resorts un Alliance.

Cenas

Jums ir jāpieprasa cenu pakete, kas būs pielāgota jūsu uzņēmumam. Tomēr Birdseye var izmēģināt bez maksas, piesakoties uz 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.

Liveagent un Birdeye salīdzinājums

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem, lai uzlabotu attiecības ar klientiem.

ActiveCampaign var ieviest automatizāciju jebkuram uzņēmumam, kas nebaidās izmantot savu potenciālu. ActiveCampaign sarunas var būt jūsu uzņēmuma nākamais solis nākotnē.

Galvenās funkcijas:

  • Čatbots
  • Automatizētas čatbotu darbplūsmas
  • Autoatildētāji
  • Vienotā iesūtne
  • Notikumu aktivizētas darbības
  • Mājaslapas apmeklētāju izsekošana

Plusi:

  • Vairāk nekā 500 sagatavotas automatizācijas
  • Vairāk nekā 300 integrācijas
  • Automatizācijas ir viegli uzstādīt un lietot

Mīnusi:

  • Lēnāka platforma
  • Nepieciešams ilgāks laiks apguvei
  • Lietotāja saskarne brīžiem mēdz būt mulsinoša

ActiveCampaign klienti

Starp uzņēmumiem, kas izmanto ActiveCampaign programmatūras risinājumus, ir Artivive, McCrindle un Bumper Leads.

Cenas

Varat izvēlēties maksāt $9, $49 vai $149 mēnesī maksājot par gadu vai arī pieprasīt pielāgotu cenu paketi. Activecampaign piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai jūs varētu iepazīties ar tā funkcijām.

15. Drift

Drift Tiešsaistes Čata programmatūras mājaslapa

Labākā tiešsaistes čata programmatūra sākumuzņēmumiem un uzņēmumiem, kas vēlas veidot noturīgas attiecības ar klientiem.

Ar Drift viss griežas ap sarunas uzsākšanu. Izmantojot vairākus programmatūras risinājumus, tostarp tiešsaistes čata programmatūru, vairāk nekā 50’000 uzņēmumu izmanto Drift, lai sniegtu lielisku klientu pieredzi.

Galvenās funkcijas:

  • Čatbots
  • Bezsaistes forma
  • Proaktīvs čats
  • Ekrāna koplietošana
  • Ģeoorientēšana
  • Iekšējās piezīmes

Plusi:

  • Viegli lietojams
  • Uzticams klientu atbalsts
  • Pieejamas automatizētas saziņas iespējas

Mīnusi:

  • Nepietiekama mobilā čata lietotne
  • Neatbalsta SMS, WhatsApp, Facebook Messenger utt.
  • Tīmekļa un mobilās lietotnes kļūdas

Drift klienti

Daži no klientiem, kas izmanto Drift, ir tādi uzņēmumi, kā piemēram, Tenable, Smartling un Zenefits.

Cenas

Lai saņemtu informāciju par Drift programmatūras izmaksām, ir jāpieprasa cena paketei. Tomēr Drift piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, tāpēc to var izmēģināt pirms iegādes.

Liveagent un Drift salīdzinājums

Kura ir labākā tiešsaistes čata programmatūra?

Kā redzat, ir daudz iespēju, no kurām izvēlēties, meklējot jūsu kontaktu centra tiešsaistes čata programmatūru.

Apkoposim 5 labākās izvēles, kas varētu aptvert lielāko daļu jūsu vajadzību.

1. LiveAgent – labākā vērtība par naudu, šaubu nav. Balstoties uz reitinga 4,7 no Capterra, ziniet, ka būsit labās rokās. Piedāvājot visātrāko pielāgojamo tiešsaistes čata logrīku ar automatizācijas opcijām, jūs tiešām ar šo nevarat nošaut greizi. Ja jūsu čats tiks pārvērsts par pieteikumiem, jūsu aģentiem būs vieglāk turpināt darbu neatkarīgi no darba noslodzes. Turklāt LiveAgent augs kopā ar jūsu biznesu, pateicoties vieglajai mērogojamībai.

2. Zoho Desk — brīnišķīga platforma vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kas saglabā savus klientus priekšplānā. Kā liecina Capterra reitings 4,5, jūs nebūsiet vīlušies, ja nolemsiet izmantot šo iespēju. Programma zoho Desk ļauj pielāgot tiešsaistes čata programmatūru, lai tā pilnībā atbilstu jūsu zīmolam. Ja klientu mijiedarbības apjoms ir lielāks, varat izmantot čatbotu, lai noņemtu slodzi no aģentu pleciem un saīsinātu atbildes laiku.

3. Hubspot Service Hub — šīs programmatūras Capterra vērtējums ir 4,4, kas parāda, cik ļoti viņu klienti novērtē šo pakalpojumu. Tā kā čats ir viegli integrējams ar citiem HubSpot produktiem, HubSpot tiešsaistes čata iestatīšanai nav nepieciešams ilgs laiks. Turklāt jūs varat ar šo rakt dziļi jo dziļi, jo tajā ir daudz atskaišu un tā varat detalizēti pētīt savu analīzi.

4. Intercom – ar šo stabilo spēlētāju klientu apkalpošanas jomā nekad nevar noiet greizi. Viņi lepojas ar Capterra reitingu 4,5, tāpēc ziniet, kāpēc viņiem ir tik lojāla klientu bāze. Izmantojot daudzās automatizācijas iespējas un daudzkanālu platformu, varat būt droši, ka neviens klientu jautājums netiks atstāts bez atbildes.

5. Zendesk – nodrošina daudz funkciju, kas jūsu uzņēmumam šķitīs nenovērtējamas. Ja Capterra vērtējums ir 4,4, varat būt drošs, ka jūsu tiešsaistes čata programmatūra palīdzēs nodrošināt lielisku klientu atbalstu. Jūsu klienti varēs saņemt ne tikai ātras un personalizētas atbildes no aģentiem, bet arī atrisināt savas problēmas, izmantojot pašapkalpošanās iespēju un stabilu zināšanu bāzi.

5 labāko tiešsaistes čata programmatūru salīdzinājums

Tiešsaistes čata programmatūra LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra vērtējums
Capterra pārbaudīto lietotāju kopējie programmatūras vērtējumi.
4.7
(apm. 1tk atsauksmju)
4.5
(apm. 1.7tk atsauksmju)
4.4
(apm. 100 atsauksmes)
4.5
(apm. 800 atsauksmes)
4.4
(apm. 2.8tk atsauksmju)
Tīmeklī balstīts
Bezmaksas versija
LiveAgent piedāvā bezmaksas versiju.
Zoho Desk piedāvā bezmaksas versiju.
HubSpot Service Hub piedāvā bezmaksas versiju.
Intercom nepiedāvā bezmaksas versiju.
Zendesk nepiedāvā bezmaksas versiju.
Bezmaksas izmēģinājums
LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Zoho Desk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
HubSpot Service Hub piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Intercom piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Zendesk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Cena sākot no
$29/aģentam/mēnesī LiveAgent tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $29 aģentam/mēnesī.
$58.5/aģentam/mēnesī Zoho Desk tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $58,50 aģentam/mēnesī.
€41/aģentam/mēnesī HubSpot Service Hub tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no €41 aģentam/mēnesī.
$38/aģentam/mēnesī Intercom tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $38 aģentam/mēnesī.
$69/aģentam/mēnesī Zendesk tiešsaistes čata programmatūras cena sākas no $69 aģentam/mēnesī.

Kļūdas, no kurām izvairīties, iegādājoties tiešsaistes čata programmatūru

  • Nepietiekami apmācīts personāls — iegādājoties jaunu tehnoloģiju, vienmēr pārliecinieties, vai darbinieki zina, kā to pareizi lietot. Pretējā gadījumā jūs palaidīsit garām daudzas iespējas, jūsu darbinieki var būt neapmierināti, un, kas ir vissvarīgākais, jūsu klienti var nesaņemt labāko pakalpojumu, ko jūs varētu sniegt.
  • Nav nepieciešamo funkciju – pirms pērkat, uzmanīgi izpētiet programmatūru un tās funkcijas. Jūs negribat palikt ar kaut ko tādu, kas nepiedāvā to, kas ir nepieciešams jūsu kontaktcentram.
  • Pilnībā neizmantotas izmēģinājuma perioda priekšrocības — ja jums ir iespēja bez maksas izmēģināt tiešsaistes čata programmatūru, noteikti izmantojiet to pilnībā. Izmēģiniet katru funkciju, pielāgojiet katru mazo stūrīti, ko tas ļauj, un nebaidieties ienirt tik dziļi, lai varētu pieņemt vispārdomātāko lēmumu.
  • Atlaides darījums – lai gan kaulēšanās ir tikpat sena kā pati cilvēce, ne vienmēr tas ir labākais veids, kā veikt pirkumu, kas varētu veicināt jūsu biznesa uzplaukumu. Tā vietā, lai mēģinātu panākt lētāko risinājumu, meklējiet tiešsaistes čata programmatūru, uz kuru varat paļauties neatkarīgi no tā, kādā ziņā.
  • Nepaskatīties nākotnē – tas ir lieliski, ja atrodat tiešsaistes čata programmatūru, kas šobrīd darbojas kā jums nepieciešams. Tomēr paraugieties mazliet tālāk nākotnē. Vai vēlaties, lai jūsu uzņēmums augtu? Jums ir jāpārliecinās, vai izmantoto programmatūru var viegli paplašināt vai sašaurināt atbilstoši jūsu vajadzībām.

Ko jautāt demonstrācijas zvanā par tiešsaistes čata programmatūru un uzņēmumu

Ja vēlaties iegādāties tiešsaistes čata programmatūru, šeit ir jautājumu saraksts, ko varat uzdot, lai noskaidrotu, vai tā jums ir piemērota.

  • Kā var uzstādīt tiešsaistes čata logrīku savā mājaslapā?
  • Cik daudz laika būs nepieciešams, lai iestatītu tiešsaistes čata programmatūru?
  • Cik daudz čata logrīku var izveidot?
  • Vai ienākošos čatus var pārvirzīt noteiktām komandām?
  • Vai tiešsaistes čata logrīku var pielāgot, lai tas atbilstu zīmolam?

Šie vienkāršie jautājumi var palīdzēt noskaidrot, vai šis programmatūras variants ir piemērots jūsu uzņēmumam. Visi demonstrācijas zvani ir priekš tam, lai jūs pārliecinātos, ka tas ir ieguldījums, ko vēlaties veikt. Tā ka, tik jautājiet!

Tiešsaistes čata programmatūras ieviešana

Lai gan dažādiem pakalpojumu sniedzējiem var būt dažādas atbildes, kopumā tas ir diezgan vienkārši. Vispirms ir jāizvēlas tiešsaistes čata programmatūra, kuru vēlaties izmantot, un jāreģistrējas tajā. Pēc tam savai mājaslapai ir jāpievieno tiešsaistes čata poga. Tas var atšķirties atkarībā no pakalpojuma sniedzēja sarežģītības. Bet, ja mēs ņemam LiveAgent kā piemēru, jums vienkārši ir jāpievieno HTML kods lapas pamattekstā. Ja nemēģinat būtiski izmainīt savu tiešsaistes čata pogu, visa LiveAgent tiešsaistes čata programmatūras iestatīšana nedrīkst aizņemt vairāk par dažām minūtēm.

Cik maksā tiešsaistes čata programmatūras pievienošana mājaslapai?

Tas lielā mērā ir atkarīgs no tiešsaistes čata programmatūras risinājuma, kuru nolemjat izmantot. Augstāk esošajā rakstā var atrast 15 galvenos čata programmatūras nodrošinātājus, un tas, kādas funkcijas viņi piedāvā un cik tas izmaksā.

Secinājums

  • Labākā visaptverošā tiešsaistes čata programmatūra

Ir daudz iespēju, un jums ir patiesi jāizvērtē, kas jums vislabāk noderēs. Tomēr, ja meklējat vienkārši navigējamu tehnoloģiju, uz kuru var paļauties 100% apmērā, LiveAgent ir tieši jums.

  • Labākā tiešsaistes čata programmatūra ar iebūvētu pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru

LiveAgent tiešsaistes čata programmatūra ir apbrīnojams visaptverošs risinājums katram uzņēmumam, kas vēlas sniegt lielisku atbalstu, izmantojot vairākus saziņas kanālus. Neatkarīgi no tā, vai saņemat čatu, tālruņa zvanu vai sociālo mediju pieminējumu, vai paziņojumu no cita digitālā kanāla, izmantojot iebūvēto pieteikumu apstrādes sistēmu, varat viegli atrast jebkuru klienta mijiedarbību, ieskaitot čata sesiju.

  • Labākā tiešsaistes čata programmatūra ar visplašākajām funkcijām

Ne tikai līdzekļu apjoms, bet arī kvalitāte padara LiveAgent tiešsaistes čata programmatūru par lielisku iespēju visiem uz klientiem orientētajiem uzņēmumiem.

  • Labākā vērtība par cenu tiešsaistes čata programmatūrai

Lūk, kur LiveAgent apgāž skatuvi! Piedāvājot plašu funkciju klāstu un vairāk nekā 150 integrāciju, lai gan tā joprojām ir pieejama par pieņemamu cenu, jūs nekad nejutīsieties tā, it kā jums kas pietrūktu. Lai gan varat izmantot tā būtiskākās funkcijas pilnīgi bez maksas, $15 cena ir neliela maksa par visām iespējām, ko šī programmatūra piedāvā.

  • Visaugstāk novērtētā tiešsaistes čata programmatūra

Liveagent sasniedz augstus reitingus tādās vietnēs kā Capterra, G2 un TrustRadius. Tāpēc, ja augsti vērtējat līdzīgi domājošas kopienas un citu LiveAgent tiešsaistes čata programmatūras lietotāju viedokļus, šī var būt labākā iespēja.

  • Visvienkāršākā tiešsaistes čata programmatūra iestatīšanai un izmantošanai, kā arī integrēšanai

Šaubu nav, tā ir tiešsaistes čata programmatūra, ko nodrošina LiveAgent. Ar sākotnējo iestatīšanu, kas ilgst ne vairāk kā 5 minūtes, un nav nepieciešams zināt kodēšanu, lai to izdarītu. Šīs tiešsaistes čata programmatūras pielāgošana un lietošana ikdienā ir vieglāka par vieglu pat tiem, kas neuzskata sevi par tehniski izveicīgiem. Turklāt ar vairāk nekā 150 integrācijām ir ļoti viegli izveidot savienojumu ar jebkuru vajadzīgo platformu.

Saistītie Raksti arTiešsaistes Čata programmatūra
Lielisks klientu serviss sākas ar labāko Palīdzības Dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paieliniet lojalitāti un pārdošanu ar klientu portāla programmatūru.

Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru

LiveAgent ir palīdzības un klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo mārketingu un atbalstu plašā valodu klāstā, piedāvājot ātrus, personalizētus pakalpojumus. Tas arī samazina iepirkumu groza atmešanas līmeni un palielina reklāmguvumu, veicinot klientu uzticību veikalam. Integrējamība un multivalodu atbalsts padara to par efektīvu risinājumu izglītības iestādēm un NVO.

LiveAgent nodrošina koplietojamu uzņēmuma iesūtni, kas ļauj darbiniekiem sadalīt nepieejamo aģentu darba slodzi. Lasiet par klientu panākumu programmatūras priekšrocībām.

Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.

LiveAgent kontaktu centra programmatūra ļauj Jums racionalizēt visus Jūsu klientu saziņas kanālus vienā vienotā iesūtnē.

Kontaktu centra programmatūra

LiveAgent piedāvā universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu. Tas samazina atbalsta izmaksas un palielina pārdošanas iespējas, nodrošinot pilnīgi pielāgojamu pašapkalpošanās portālu.

Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.

Pieteikumu apstrādes programmatūra

LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādes programmatūru, kas pārveido klientu problēmas par pieteikumiem, nodrošinot ērtu un intuitīvu lietotāja saskarni. Tas var uzlabot klientu apkalpošanu, palielinot lojalitāti un ieņēmumus.

Paplašiniet atbalsta iespējas ar LiveAgent palīdzības dienesta un pašapkalpošanās programmatūru. Ļaujiet saviem klientiem pašiem risināt problēmas - 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

Pašapkalpošanās programmatūra

LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu un uzlabo klientu apmierinātību, samazinot aģentu darba laiku. Tās funkcijas ietver Facebook integrāciju, zvanu centru, pašapkalpošanos un tiešsaistes čatu. Bezmaksas pieteikumu programmatūra uzlabo klientu lojalitāti un mazina sūdzības par biznesa iespējām.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

LiveAgent piedāvā plašas iespējas klientu apkalpošanai, integrējoties ar klientu apmierinātības programmatūru, nodrošinot daudzkanālu apkalpošanas pieredzi un uzlabojot atbalsta komandas efektivitāti. Tas veicina klientu apmierinātības novērtējumu pieaugumu un uzņēmuma panākumus. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x