Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves

Zināšanu bāze ir pašapkalpošanās tiešsaistes bibliotēka, kurā ir informācija par produktu, pakalpojumu, nodaļu vai jebkuru citu tēmu, kas saistīta ar konkrēto uzņēmumu, kas tam pieder un kas to pārvalda.

Zināšanu bāzē esošos datus un informāciju var iegūt no jebkuras vietas, bet parasti par to izveidi un atjaunināšanu ir atbildīgi vairāki darbinieki. Parasti jūsu uzņēmuma pārstāvjiem ir jāiesaistās visās sarunās, kas notiek jūsu zināšanu bāzes forumos.

Plaša zināšanu bāze

Temati, kas parasti tiek apskatīti zināšanu bāzē, ietver gan praktiskus jautājumus, gan ceļvežus, gan biežāk uzdotos jautājumus par piegādi vai naudas atgriešanas politiku. Parasti zināšanu bāzēs ir visa veida saturs, tostarp biežāk uzdotie jautājumi, problēmu novēršanas rokasgrāmatas un cita būtiska informācija klientiem un ieinteresētajām personām.

Klientu portāls

Zināšanu pārvaldība ļauj izveidot, administrēt, koplietot, izmantot un pārvaldīt uzņēmuma pieredzi, un tā ir paredzēta izmantošanai visās nozarēs. Izmantojot stabilu zināšanu pārvaldības pamatu, jūsu organizācija kļūs dinamiskāka, darbosies ātrāk un efektīvāk. Turklāt jūsu klientu apmierinātība uzlabosies, pateicoties jūsu sniegtajām pašapkalpošanās iespējām.

Lai palīdzētu jums gūt labumu no zināšanu pārvaldības un atbalstītu jūs ar pašapkalpošanās iespēju ieviešanu klientu atbalsta jomā, esam izveidojuši zināšanu bāzes sagatavju kopumu.

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagatave Nr.1 – Atbildi uz jautājumu jau sniedzis cits lietotājs


Hi! Yes, [name of the answer’s author] is correct. This is how the [process/product/service] works. If you want to learn more about this [topic/feature/process], please read the following articles that are available in our knowledge base: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].

If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!

VAI


Hey! Thank you for starting this discussion. However, I need to point out that [name of the answer’s author] is not correct. Here’s what you need to do to [achieve the desired outcome of the question’s author].

If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].

Pamata zināšanu bāzes komunikācijas sagatave Nr.2 – Pacelt foruma jautājumu pieteikuma līmenī


Thank you for raising this topic. It seems that the issue you have described needs to be addressed by our [customer service/customer support/technical support team…].

That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!

VAI


Hi [name of the comment’s/answer’s author]. I have checked the issue which you described, and it seems that the most efficient way to tackle it is to create a support ticket. Therefore I’m raising a new ticket for you right now. It will be assigned to your [user/customer] ID, but I will keep monitoring this process. We will notify you once the problem has been resolved.

What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagatave Nr.3 — Iesaistoties sarunā ārpus tēmas, bet uzturot uzņēmuma pozīciju

Sekojošās sagataves var palīdzēt pievienoties ārpustēmu diskusijām par ar COVID saistītiem tematiem, attālināto darbu, jaunāko filmu pirmizrādi, Netflix seriāliem, skandāliem tehnoloģiju industrijā u.c. Parasti šīs sagataves var izmantot, lai pievienotos jebkurai sarunai, kas nav tieši saistīta ar jūsu uzņēmuma darbībām, produktu vai pakalpojumiem.


Hi! Thank you for starting this discussion. We value your opinion, but I’d also like to present our company’s official position regarding [COVID-19 pandemic/remote work…]

VAI


Hey [name of the comment’s/answer’s author], thanks for initiating a conversation about such an important topic.

I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.

At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garai būtu jābūt tipiskai zināšanu bāzes atbildei?

Zināšanu bāzes atbildei jābūt visaptverošai. Dažos gadījumos visaptveroša atbilde nozīmē vienu vai divus teikumus. Tomēr citos tas var nozīmēt garākas ziņas rakstīšanu vai pat atbildes pārveidošanu par klientu apkalpošanas pieteikumu.

Svarīgs ir iekļaujošas un pieejamas saziņas aspekts. Atbildot uz zināšanu bāzes jautājumiem vai iesaistoties esošā saziņā, vienmēr izmantojiet valodu un formulējumus, kas ir saprotams visām iesaistītajām pusēm. Izvairieties no žargona vai tehnisku terminu izmantošanas. Zināšanu bāze ir rīks, ko jūs esat izveidojuši saviem lietotājiem vai klientiem, tāpēc tai ir jābūt viņiem vērtīgai un noderīgai.

Kāda ir atšķirība starp zināšanu bāzi un BUJ?

Kā jau minēts, zināšanu bāze parasti ir daļa no uzņēmuma palīdzības dienesta platformas, kurā ir daudz informācijas par dažādām tēmām un kuru jūsu darbinieki var regulāri mainīt. No otras puses, biežāk uzdotajiem jautājumiem ir statiska forma, un, kā liecina nosaukums, tie satur biežāk uzdotos jautājumus par konkrētu tēmu. Galvenās atšķirības starp zināšanu bāzēm un biežāk uzdotajiem jautājumiem ir informācijas arhitektūra, meklēšanas iespējas, lietotāju pieredze un analīzes iespējas.

Ņemot vērā jūsu uzņēmuma vajadzības, jums ir jāizvērtē, kurš no šiem risinājumiem ir labāks. Atcerieties, ka vienmēr varat sākt ar biežāk uzdotajiem jautājumiem un pēc tam izveidot pilntiesīgu zināšanu bāzi.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garai jābūt tipiskai zināšanu bāzes atbildei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zināšanu bāzes atbildei jābūt visaptverošai. Dažos gadījumos visaptveroša atbilde nozīmē vienu vai divus teikumus. Tomēr citos tas var nozīmēt garākas ziņas rakstīšanu vai pat atbildes pārveidošanu par klientu apkalpošanas pieteikumu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir atšķirība starp zināšanu bāzi un BUJ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kā jau minēts, zināšanu bāze parasti ir daļa no uzņēmuma palīdzības dienesta platformas, kurā ir daudz informācijas par dažādām tēmām un kuru jūsu darbinieki var regulāri mainīt. No otras puses, biežāk uzdotajiem jautājumiem ir statiska forma, un, kā liecina nosaukums, tie satur biežāk uzdotos jautājumus par konkrētu tēmu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda veida saturu var ietvert zināšanu bāze?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zināšanu bāzēs ir visa veida saturs, tostarp biežāk uzdotie jautājumi, problēmu novēršanas pamācības un citas būtiskas informācijas daļas klientiem un ieinteresētajām personām.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju