Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves

Zināšanu bāze ir pašapkalpošanās tiešsaistes bibliotēka, kurā ir informācija par produktu, pakalpojumu, nodaļu vai jebkuru citu tēmu, kas saistīta ar konkrēto uzņēmumu, kas tam pieder un kas to pārvalda.

Zināšanu bāzē esošos datus un informāciju var iegūt no jebkuras vietas, bet parasti tie nāk no vairākiem autoriem, kas ir atbildīgi par uzturēšanu un atjaunināšanu. Parasti jūsu uzņēmuma pārstāvjiem ir jāiesaistās visās sarunās, kas notiek jūsu zināšanu bāzes forumos.

Plaša zināšanu bāze

Tēmas, kas parasti tiek apskatītas zināšanu bāzē, ietver gan praktiskus jautājumus, gan pamācības, gan biežāk uzdotos jautājumus par piegāžu vai naudas atgriešanas politiku. Parasti zināšanu bāzēs ir visa veida saturs, tostarp biežāk uzdotie jautājumi, problēmu novēršanas pamācības un citas būtiskas informācijas daļas klientiem un ieinteresētajām personām.

Klientu portāls

Zināšanu pārvaldība ļauj izveidot, administrēt, koplietot, izmantot un pārvaldīt uzņēmuma pieredzi, un tā ir paredzēta izmantošanai visās nozarēs. Izmantojot stabilu zināšanu pārvaldības pamatu, jūsu organizācija kļūs dinamiskāka, darbosies ātrāk un efektīvāk. Turklāt jūsu klientu apmierinātība uzlabosies, pateicoties jūsu sniegtajām pašapkalpošanās iespējām.

Lai palīdzētu jums gūt labumu no zināšanu pārvaldības un atbalstītu jūs ar pašapkalpošanās iespēju ieviešanu klientu atbalsta jomā, esam izveidojuši zināšanu bāzes sagatavju kopumu.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagatave Nr.1 – Atbildi uz jautājumu jau sniedzis cits lietotājs

VAI

Pamata zināšanu bāzes komunikācijas sagatave Nr.2 – Pacelt foruma jautājumu pieteikuma līmenī

VAI

Pamata zināšanu bāzes saziņas sagatave Nr.3 — Iesaistoties sarunā ārpus tēmas, bet uzturot uzņēmuma pozīciju

Sekojošās sagataves var palīdzēt pievienoties ārpustēmu diskusijām par ar COVID saistītiem tematiem, attālināto darbu, jaunāko filmu pirmizrādi, Netflix seriāliem, skandāliem tehnoloģiju industrijā u.c. Parasti šīs sagataves var izmantot, lai pievienotos jebkurai sarunai, kas nav tieši saistīta ar jūsu uzņēmuma darbībām, produktu vai pakalpojumiem.

VAI

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garai būtu jābūt tipiskai zināšanu bāzes atbildei?

Zināšanu bāzes atbildei jābūt visaptverošai. Dažos gadījumos visaptveroša atbilde nozīmē vienu vai divus teikumus. Tomēr citos tas var nozīmēt garākas ziņas rakstīšanu vai pat atbildes pārveidošanu par klientu apkalpošanas pieteikumu.

Svarīgs ir iekļaujošas un pieejamas saziņas aspekts. Atbildot uz zināšanu bāzes jautājumiem vai iesaistoties esošā saziņā, vienmēr izmantojiet valodu un formulējumus, kas ir saprotams visām iesaistītajām pusēm. Izvairieties no žargona vai tehnisku terminu izmantošanas. Zināšanu bāze ir rīks, ko jūs esat izveidojuši saviem lietotājiem vai klientiem, tāpēc tai ir jābūt viņiem vērtīgai un noderīgai.

Kāda ir atšķirība starp zināšanu bāzi un BUJ?

Kā jau minēts, zināšanu bāze parasti ir daļa no uzņēmuma palīdzības dienesta platformas, kurā ir daudz informācijas par dažādām tēmām un kuru jūsu darbinieki var regulāri mainīt. No otras puses, biežāk uzdotajiem jautājumiem ir statiska forma, un, kā liecina nosaukums, tie satur biežāk uzdotos jautājumus par konkrētu tēmu. Galvenās atšķirības starp zināšanu bāzēm un biežāk uzdotajiem jautājumiem ir informācijas arhitektūra, meklēšanas iespējas, lietotāju pieredze un analīzes iespējas.

Ņemot vērā jūsu uzņēmuma vajadzības, jums ir jāizvērtē, kurš no šiem risinājumiem ir labāks. Atcerieties, ka vienmēr varat sākt ar biežāk uzdotajiem jautājumiem un pēc tam izveidot pilntiesīgu zināšanu bāzi.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garai jābūt tipiskai zināšanu bāzes atbildei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zināšanu bāzes atbildei jābūt visaptverošai. Dažos gadījumos visaptveroša atbilde nozīmē vienu vai divus teikumus. Tomēr citos tas var nozīmēt garākas ziņas rakstīšanu vai pat atbildes pārveidošanu par klientu apkalpošanas pieteikumu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir atšķirība starp zināšanu bāzi un BUJ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kā jau minēts, zināšanu bāze parasti ir daļa no uzņēmuma palīdzības dienesta platformas, kurā ir daudz informācijas par dažādām tēmām un kuru jūsu darbinieki var regulāri mainīt. No otras puses, biežāk uzdotajiem jautājumiem ir statiska forma, un, kā liecina nosaukums, tie satur biežāk uzdotos jautājumus par konkrētu tēmu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda veida saturu var ietvert zināšanu bāze?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zināšanu bāzēs ir visa veida saturs, tostarp biežāk uzdotie jautājumi, problēmu novēršanas pamācības un citas būtiskas informācijas daļas klientiem un ieinteresētajām personām.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju