Vai jūs esat internacionāls uzņēmums? Vai jums nepieciešams sniegt klientu servisu dažādās valodās? Dodiet jūsu klientu servisa darbiniekiem iespēju izvēlēties sev patīkamāko vaodu. LiveAgent šobrīt piedāvā 43 valodas un šis skaits regulāri paliek lielāks.
Ja vēlaties uzzināt, kā to visu uzstādīt, lasiet vairāk šeit: valodas un tulkojumi.
Pieejamo valodu saraksts:
- Angļu
- Arābu
- Bosniešu
- Katalāņu
- Horvātu
- Čehu
- Dāņu
- Holandiešu
- Igauņu
- Filipīniešu
- Somu
- Flāmu
- Franču
- Vācu
- Grieķu
- Ebreju
- Ungāru
- Ķīniešu vienkāršotā
- Ķīniešu tradicionālā
- Indonēziešu
- Itāļu
- Japāņu
- Korejiešu
- Latviešu
- Lietuviešu
- Maķedoniešu
- Malajiešu
- Melnkalniešu (Latīņu)
- Norvēģu
- Persiešu
- Poļu
- Portugāļu, Brazīļu
- Rumāņu
- Krievu
- Serbu (Latīņu)
- Slovāku
- Slovēņu
- Spāņu
- Zviedru
- Taizemiešu
- Turku
- Ukraiņu
- Vjetnamiešu
Vai jūsu valoda nav šajā sarakstā?
Palīdziet mums ar jaunas valodas tulkošanu un saņemiet 40% atlaidi jūsu LiveAgent mākoņa kontam. Uzrakstiet mums e-pastā, lai saņemtu vairāk informācijas par šo piedāvājumu.

Multilingvālo iespēju pārskats:
Valodām pielāgoti logrīki
Kamēr jūs personalizējat vai veidojat jūsu logrīkus LiveAgent, jūs varat iestatīt vēlamo valodu konkrētam departamentam. Tātad, ja jūs operējat dažādu tautību tirgos, tad jūs varat pielāgot arī jūsu mājaslapas logrīkus.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, tad lasiet par to šeit: LiveAgent valodām pielāgoti logrīki.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Pārejat no Verloop uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā nevainojamu klientu servisu ar 24/7 atbalstu no aģentiem, kā arī noderīgus rīkus, funkcijas un integrācijas. Programmatūra ir pielāgojama un atbalsta 43 dažādas valodas. LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra un tiek izmantots tādās kompānijās kā Huawei, BMW un Oksfordas Universitāte. Palīdzības pieteikumi ir pieejami par cenu no $15 /mēn.
Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
LiveAgent piedāvā centralizētu klientu apkalpošanas sistēmu, kas atbalsta vairākas valodas un piedāvā analītikas pārskatu. Programma arī ir piemērota partnerības programmām, kur var nopelnīt reģistrēšanās un periodiskas komisijas, izmantojot 90 dienas sīkfailus. Partnerības maksājumu sistēma ir fiksēta un ir vidēji 8%.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.