Rosiniet klientus sūtīt jums jaunas idejas un atsauksmes par turpmāko attīstību. Apspriediet katru ideju ar saviem klientiem viegli lietojamā Atsauksmju forumā. Vai zināt, kuras ir funkcijas ir vissvarīgākās jūsu klientiem? Lai viņi balso! Skaidri stāstiet saviem klientiem par ieviešanas gaitu.

Atsauksmju pogas
- Pievienojot Atsauksmju Pogu jūsu vietnei, apmeklētāji var sniegt atsauksmes un ieteikumus vai balsot par jau esošajiem.
- Tiklīdz klients nosūta Atsauksmi, tiek izveidots pieteikums, lai jūs nepalaistu garām ziņu un vajadzības gadījumā varētu atbildēt.
- Jums var būt vairākas atsauksmju pogas, kas veic meklēšanu dažādos Atsauksmju paneļos
Apkopojiet svarīgas atsauksmes no saviem klientiem, ievietojot Atsauksmju pogu jebkurā vietā savā tīmekļa vietnē. Pielāgojiet Atsauksmju pogu, lai tā atbilstu jūsu uzņēmuma noformējumam.

Izvēlieties kādu no vairākām iepriekš definētām Atsauksmju pogu pozīcijām un stiliem:




Neatrodat piemērotāko stilu jūsu atsauksmju pogai? Neuztraucieties, jūs varat izveidot pielāgotu stilu, augšupielādējot attēlu vai rakstot savu HTML kodu.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.