Atsauksmes ir vērtīga informācija, ko var izmantot svarīgu biznesa lēmumu pieņemšanai. Atsauksmes var palīdzēt novērtēt apmierinātību, tendences vai izturēšanos neatkarīgi no tā, vai tā nāk no jūsu klientiem, darbiniekiem vai interesentiem. Atsauksmes var arī palīdzēt uzņēmumiem turpināt darbu un sniedz ieskatu par to, kā citi uztver savu veikumu.
Uzņēmumiem, kas vēlas atšķirties no konkurentiem, nevajadzētu uzskatīt, ka frāze “izcelties no konkurences” ir tikai pievilcīga frāze, bet gan pilnīgi reāla pieeja.
Ja izveidojat klientu portālu un vēlaties piedāvāt lietotājiem labāko iespējamo pieredzi, jums ir jāapkopo viņu viedokļi un jāreaģē uz tiem. Labākais veids, kā apkopot šos ieskatus, ir nosūtīt klientiem e-pasta ziņu un lūgt atsauksmes.
Atsauksmju e-pasta ziņa ir e-pasts, kas tiek nosūtīts noteiktai adresātu grupai, lūdzot sniegt viedokli par produktu vai pakalpojumu. Šādā gadījumā izmantojiet e-pastu, lai uzzinātu no lietotājiem, ko viņi domā par klientu portālu, ko viņi lieto.
Jūs varat to paveikt dažādos veidos:
Šie ir tikai daži piemēri, kā atvieglot klientiem iespēju novērtēt klientu portālu, ko tie izmanto.
Ieteicams arī piedāvāt viņiem papildu stimulu atlaides vai kupona veidā, lai viņi būtu vairāk motivēti ieguldīt savu laiku un sniegt jums atsauksmes.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Tas tiešām ir atkarīgs no tā, kā klienti izmanto jūsu klientu portālu. Tomēr negaidiet pārāk ilgi, pirms lūdzat lietotājiem viņu viedokli. Ja gaidīsit pārāk ilgi, lietotājs nevarēs vairs atcerēties savu pirmo pieredzi un iespaidu un tādējādi nevarēs sniegt pietiekoši precīzu atsauksmi.
Iesakām nosūtīt atsauksmes e-pastu ne vēlāk kā 10 dienas pēc tam, kad klients sācis lietot klientu portālu.
Divi turpinājumi, kas nosūtīti vienas nedēļas laikā, ir vairāk nekā pietiekami. Tomēr atcerieties, ka neesiet pārāk uzmācīgs un vērojiet saņēmēju reakciju. Ja viņi lūdz pārtraukt ziņojumu sūtīšanu, vienkārši dariet to.
Jūs neko nepārdodat; jūs prasāt pakalpojumu. Tā ir jūsu klienta labā griba – veltīt dažas minūtes, lai dalītos savā viedoklī par pieredzi ar uzņēmumu, to paturiet to prātā.
Jūsu e-pastam vajadzētu būt īsam, pārskatāmam un noformētam mazās rindkopās. Vispārīgu noteikumu nav, bet nerakstiet ziņu garāku par 130 vārdiem.
Atcerieties, ka mūsdienās cilvēki pavada tikai dažas sekundes, pārskatot e-pastus, skatot pēc atslēgvārdiem un temata. Jums pēc iespējas ātrāk jānonāk pie jautājuma būtības un jābūt patiešām pārliecinošam, lai liktu viņiem dalīties ar atsauksmēm.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai
Tekstā ir runāts par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Lai iegūtu atsauksmes no klientiem, Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Turklāt teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm.
Obligāti izlasāmas e-pasta sagataves
Obligāti izlasāmus e-pastus var sūtīt tik bieži, cik ir būtiski. Pamattekstā var iekļaut paziņojuma saturu, bet var arī pievienot dokumentu vai saiti uz citu vietni. Iekšējiem un ārējiem paziņojumiem ir atšķirīga sagatave. Lai nodrošinātu tam ievērojamu atvēršanas līmeni, obligāti izlasāmi ziņojumi jāsūta kā atsevišķi e-pasta ziņojumi.
E-pasts ir svarīgs biznesa komunikācijas veids, kuru izmanto transakciju, attiecību un reklāmas ziņās. Lai veiksmīgi izmantotu mārketingu, jāplāno adresātu ieguves kampaņa un jātīra un uztur aktīva sarakste. Rakstā sniegti padomi un sagataves, kādi e-pasta iesākumi un sveicieni var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē. Pareizi adresēti, skaidri un personiski e-pasti uzlabos mārketinga metrikas.
Rakstā sniegti padomi un sagataves, kādi e-pasta iesākumi un sveicieni var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē, lai uzlabotu mārketinga metrikas un palielinātu ieņēmumus. Aprakstīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta sūtīšanu, kā arī uzsvērts, ka e-pasta mārketings ir spēcīga tiešsaistes saziņas metode. Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu. LiveAgent piedāvā funkcijas, kas palīdz uzlabot klientsēdēju kvalitāti un komunikāciju ar klientiem. Zimbra ir jaudīgs biznesa e-pasta risinājums ar uzlabotām funkcijām.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem