Bezmaksas Izmēģinājums

Atsauksmju e-pasta sagataves

Atsauksmes ir vērtīga informācija, ko var izmantot svarīgu biznesa lēmumu pieņemšanai. Atsauksmes var palīdzēt novērtēt apmierinātību, tendences vai izturēšanos neatkarīgi no tā, vai tā nāk no jūsu klientiem, darbiniekiem vai interesentiem. Atsauksmes var arī palīdzēt uzņēmumiem turpināt darbu un sniedz ieskatu par to, kā citi uztver savu veikumu.

Uzņēmumiem, kas vēlas atšķirties no konkurentiem, nevajadzētu uzskatīt, ka frāze “izcelties no konkurences” ir tikai pievilcīga frāze, bet gan pilnīgi reāla pieeja.

Ja izveidojat klientu portālu un vēlaties piedāvāt lietotājiem labāko iespējamo pieredzi, jums ir jāapkopo viņu viedokļi un jāreaģē uz tiem. Labākais veids, kā apkopot šos ieskatus, ir nosūtīt klientiem e-pasta ziņu un lūgt atsauksmes.

kas ir atsauksmes e-pasts? 

Atsauksmju e-pasta ziņa ir e-pasts, kas tiek nosūtīts noteiktai adresātu grupai, lūdzot sniegt viedokli par produktu vai pakalpojumu. Šādā gadījumā izmantojiet e-pastu, lai uzzinātu no lietotājiem, ko viņi domā par klientu portālu, ko viņi lieto.

Jūs varat to paveikt dažādos veidos:

  • Aicinot lietotājus atbildēt uz e-pastu un dalīties domās
  • Nosūtot formu ar atvērta tipa jautājumiem vai ar vairākizvēļu atbildēm
  • Iekļaujot aptauju ar skalu no 1 līdz 5 vai no 1 līdz 10
  • Lūdzot izvērtēt noteiktas klientu portāla funkcijas vai moduļus
atsauksmes e-pasta sagatave
Liveagent piedāvā integrāciju ar NiceReply, kas ļauj apkopot klientu atsauksmes e-pastā

Šie ir tikai daži piemēri, kā atvieglot klientiem iespēju novērtēt klientu portālu, ko tie izmanto.

Ieteicams arī piedāvāt viņiem papildu stimulu atlaides vai kupona veidā, lai viņi būtu vairāk motivēti ieguldīt savu laiku un sniegt jums atsauksmes.

Atsauksmes e-pasta temata rindiņu piemēri

  • Mēs labprāt uzzinātu jūsu viedokli par [klientu portāls]
  • Ko jūs domājat par [klientu portāls]?
  • Vēlamies parunāt par [klientu portāls], [nosaukums]…
  • Pastāstiet savu pieredzi ar [klientu portāls]
  • Dalieties ar savu pieredzi par [klientu portāls]
  • Dalieties ar savu domām par [klientu portāls]
  • Mēs vēlamies uzzināt mūsu lietotāja skatījumu uz [klientu portālu]
  • Paldies, ka esat aktīvs [klientu portālā]. Kā Jums tas patīk?
  • Kā veidojas jūsu pieredze ar [klientu portālu]?
  • Mēs vēlamies uzlabot [klientu portālu]. Mums vajadzīga jūsu palīdzība!
  • Kā mēs varam uzlabot [klientu portālu]?

Atsauksmes e-pasta idejas

Atsauksmes e-pasta sagatave 1


Atsauksmes e-pasta sagatave 2


Atsauksmes e-pasta sagatave 3


Atsauksmes e-pasta sagatave 4


Atsauksmes e-pasta sagatave 5


Atsauksmes e-pasta sagatave 6


Atsauksmes e-pasta sagatave 7


Atsauksmes e-pasta sagatave 8


Atsauksmes e-pasta sagatave 9

Atsauksmes e-pasta sagatave- Biežāk uzdotie jautājumi

Risinājuma laiks

Kad būtu jāsūta atsauksmju pieprasījuma e-pasts?

Tas tiešām ir atkarīgs no tā, kā klienti izmanto jūsu klientu portālu. Tomēr negaidiet pārāk ilgi, pirms lūdzat lietotājiem viņu viedokli. Ja gaidīsit pārāk ilgi, lietotājs nevarēs vairs atcerēties savu pirmo pieredzi un iespaidu un tādējādi nevarēs sniegt pietiekoši precīzu atsauksmi.

Iesakām nosūtīt atsauksmes e-pastu ne vēlāk kā 10 dienas pēc tam, kad klients sācis lietot klientu portālu.

Cik pieprasījuma e-pastu turpinājumus būtu jānosūta?

Atsauksmju e-pasta sagataves

Divi turpinājumi, kas nosūtīti vienas nedēļas laikā, ir vairāk nekā pietiekami. Tomēr atcerieties, ka neesiet pārāk uzmācīgs un vērojiet saņēmēju reakciju. Ja viņi lūdz pārtraukt ziņojumu sūtīšanu, vienkārši dariet to.

Jūs neko nepārdodat; jūs prasāt pakalpojumu. Tā ir jūsu klienta labā griba – veltīt dažas minūtes, lai dalītos savā viedoklī par pieredzi ar uzņēmumu, to paturiet to prātā.

Cik garam būtu jābūt atsauksmes e-pastam?

Atsauksmju e-pasta sagataves

Jūsu e-pastam vajadzētu būt īsam, pārskatāmam un noformētam mazās rindkopās. Vispārīgu noteikumu nav, bet nerakstiet ziņu garāku par 130 vārdiem.

Atcerieties, ka mūsdienās cilvēki pavada tikai dažas sekundes, pārskatot e-pastus, skatot pēc atslēgvārdiem un temata. Jums pēc iespējas ātrāk jānonāk pie jautājuma būtības un jābūt patiešām pārliecinošam, lai liktu viņiem dalīties ar atsauksmēm.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta atsauksmes pieprasījuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iesakām nosūtīt atsauksmes e-pastu ne vēlāk kā 10 dienas pēc tam, kad klients sācis lietot klientu portālu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik pieprasījuma e-pasta turpinājumu būtu jānosūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Divi turpinājumi, kas nosūtīti nedēļas laikā, ir vairāk nekā pietiekami. Tomēr atcerieties nebūt pārāk uzmācīgs un vērojiet saņēmēju reakciju. Ja viņi lūdz pārtraukt ziņu sūtīšanu, vienkārši dariet to.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt atsauksmes e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu e-pastam vajadzētu būt īsam, pārskatāmam un noformētam mazās rindkopās. Vispārīgu noteikumu nav, bet nerakstiet ziņu garāku par 130 vārdiem.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju