Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Čata poga

Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas kaut kur jūsu tīmekļa vietnē un ļauj klientiem reāllaikā sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Tā ļauj jūsu aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu vajadzības. Tiešsaistes čata poga var palielināt uzņēmuma peļņu, klientu apmierinātību, klientu saglabāšanu, aģenta apmierinātību un daudz ko citu.

Čata pogu galerija

Ja vēlaties uzzināt par citiem līdzekļiem klientu apkalpošanas uzlabošanai, apskatiet palīdzības dienesta programmatūru.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir čata poga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas jūsu tīmekļa vietnē un ļauj jūsu uzņēmuma klientiem sazināties ar klientu atbalsta darbiniekiem. Tā kā tiešsaistes čats ļauj sazināties reāllaikā, mums ir iespēja ātri atbildēt klientiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kur būtu jānovieto čata pogu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiešsaistes čata poga jānovieto katrā jūsu tīmekļa vietnes lapā redzamā vietā. Klientam nevajadzētu būt problēmām to atrast. Pateicoties tam, klients var saņemt ātru atbildi uz jautājumu, kas viņu nodarbina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai LiveAgent čata pogu iespējams pielāgot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu jautājumiem. Čata poga, kura būs jūsu vietnē, ir jāpielāgo tai. Programmā LiveAgent ir pieejama iespēja pogas pielāgošanai. Atverot cilni Konfigurācija > Čats > Čata pogas un noklikšķinot uz Izveidot, tiek parādīta pogas izveides iespēja. Varat izvēlēties kādu no pieejamajiem stiliem: runas burbuli, sānu, stūra vai iebūvēto. Varat arī izveidot savu, augšupielādējot attēlu vai rakstot savu kodu. Nākamajā logā var mainīt pogu tekstu, novietojumu un krāsu.” } }] }

FAQ

Kas ir čata poga?

Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas jūsu tīmekļa vietnē un ļauj jūsu uzņēmuma klientiem sazināties ar klientu atbalsta darbiniekiem. Tā kā tiešsaistes čats ļauj sazināties reāllaikā, mums ir iespēja ātri atbildēt klientiem.

Kur ir jāizvieto čata poga?

Tiešsaistes čata poga jānovieto katrā jūsu tīmekļa vietnes lapā redzamā vietā. Klientam nevajadzētu būt problēmām to atrast. Pateicoties tam, klients var saņemt ātru atbildi uz jautājumu, kas viņu nodarbina.

Vai varat pielāgot LiveAgent čata pogu?

Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu jautājumiem. Čata poga, kurai jābūt jūsu vietnē, ir jāpielāgo tai. Programmā LiveAgent ir pieejama iespēja pogas pielāgošanai. Atverot cilni Konfigurācija > Čats > Čata pogas un noklikšķinot uz Izveidot, tiek parādīta pogas izveides iespēja. Varat izvēlēties kādu no pieejamajiem stiliem: runas burbuli, sānu, stūra vai iebūvēto. Varat arī izveidot savu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu kodu. Nākamajā logā var mainīt pogu tekstu, novietojumu un krāsu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju