Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas novietota jūsu mājas lapā un ļauj klientiem sazināties ar klientu atbalstu reālajā laikā. Tā ļauj jūsu aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu jautājumus. Tiešsaistes čata poga var palielināt uzņēmuma peļņu, klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, aģentu apmierinātību un vēl daudzas citas priekšrocības.”
Jūs varat pielāgot čata pogu, lai tā labāk atbilstu jūsu lapai un vispārējam zīmola dizainam. Programmā LiveAgent varat pat iestatīt čata pogas animāciju, lai jau no paša sākuma piesaistītu mājaslapas apmeklētāja uzmanību. Tiešsaistes čatu mājaslapas lietotājiem vislabāk izmantojams, pielāgojot čata pogu.
Ja vēlaties uzzināt par citām funkcijām klientu apkalpošanas uzlabošanai, skatiet palīdzības dienesta programmatūru.
Frequently Asked Questions
Kas ir čata poga?
Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas jūsu mājaslapā un ļauj jūsu uzņēmuma klientiem sazināties ar klientu atbalsta darbiniekiem. Tā kā tiešsaistes čats ļauj sazināties reāllaikā, mums ir iespēja ātri atbildēt saviem klientiem.
Kur būtu jānovieto čata pogu?
Tiešsaistes čata poga jānovieto katrā jūsu mājaslapas lapā redzamā vietā. Klientam nevajadzētu būt grūtībām to atrast. Pateicoties tai, klients var saņemt ātru atbildi uz jautājumu, kas viņu interesē.
Vai varat personalizēt LiveAgent čata pogu?
Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu jautājumiem. Čata pogai, kurai būtu jābūt jūsu vietnē, ir jāpielāgo tai. Programmā LiveAgent ir pieejama iespēja pogas personalizēšanai. Atverot cilni Konfigurācija > Čats > Čata pogas un noklikšķinot uz Izveidot, tiek parādīta pogas izveides iespēja. Varat izvēlēties kādu no pieejamajiem stiliem: runas burbuli, sānu, stūra vai iekļauto. Varat arī izveidot savu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu kodu. Nākamajā logā varat mainīt pogu tekstu, novietojumu un krāsas.
Expert’s note
Čata poga ir svarīgs atbalsta kanāls, kas uzlabo klientu apkalpošanu, nodrošina reāllaika palīdzību un palielina uzņēmuma peļņu. Personalizējiet savu pogu, lai atbilstu jūsu zīmolam!
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu piesaisti un samazina neapmierinātību. Ar zvanu rezultātiem var optimizēt pārdošanas aktivitātes un personalizēt pārdošanas zvanus, palielinot pārdošanas ieguldījumu atdevi. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un padziļinātus klientu apkalpošanas risinājumus. Bezmaksas izmēģinājuma versija.
Daudzvalodu klientu apkalpošanas programmas, tērzēšanas rīks, sūdzību pārvaldības programmatūra un tiešsaistes tērzēšana e-komercijai. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmas ar tērzēšanas rīku vietnēm, kas ir svarīgi e-komercijas biznesam. Uzņēmumi var gūt labumu no apkalpošanas programmatūras, lai uzlabotu klientu attiecības un palielinātu klientu apmierinātību.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un uzlabo klientu apmierinātību, samazinot aģentu darba laiku. Tās funkcijas ietver Facebook integrāciju, zvanu centru, pašapkalpošanos un tiešsaistes čatu. Uzņēmums LiveAgent arī piedāvā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldību. Tai ir plašas iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu tiešsaistē.