Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas novietota jūsu mājas lapā un ļauj klientiem sazināties ar klientu atbalstu reālajā laikā. Tā ļauj jūsu aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu jautājumus. Tiešsaistes čata poga var palielināt uzņēmuma peļņu, klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, aģentu apmierinātību un vēl daudzas citas priekšrocības.”
Jūs varat pielāgot čata pogu, lai tā labāk atbilstu jūsu lapai un vispārējam zīmola dizainam. Programmā LiveAgent varat pat iestatīt čata pogas animāciju, lai jau no paša sākuma piesaistītu mājaslapas apmeklētāja uzmanību. Tiešsaistes čatu mājaslapas lietotājiem vislabāk izmantojams, pielāgojot čata pogu.

Ja vēlaties uzzināt par citām funkcijām klientu apkalpošanas uzlabošanai, skatiet palīdzības dienesta programmatūru.
Frequently Asked Questions
Kas ir čata poga?
Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas jūsu mājaslapā un ļauj jūsu uzņēmuma klientiem sazināties ar klientu atbalsta darbiniekiem. Tā kā tiešsaistes čats ļauj sazināties reāllaikā, mums ir iespēja ātri atbildēt saviem klientiem.
Kur būtu jānovieto čata pogu?
Tiešsaistes čata poga jānovieto katrā jūsu mājaslapas lapā redzamā vietā. Klientam nevajadzētu būt grūtībām to atrast. Pateicoties tai, klients var saņemt ātru atbildi uz jautājumu, kas viņu interesē.
Vai varat personalizēt LiveAgent čata pogu?
Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu jautājumiem. Čata pogai, kurai būtu jābūt jūsu vietnē, ir jāpielāgo tai. Programmā LiveAgent ir pieejama iespēja pogas personalizēšanai. Atverot cilni Konfigurācija > Čats > Čata pogas un noklikšķinot uz Izveidot, tiek parādīta pogas izveides iespēja. Varat izvēlēties kādu no pieejamajiem stiliem: runas burbuli, sānu, stūra vai iekļauto. Varat arī izveidot savu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu kodu. Nākamajā logā varat mainīt pogu tekstu, novietojumu un krāsas.
Eksperta piezīme
Čata poga ir svarīgs atbalsta kanāls, kas uzlabo klientu apkalpošanu, nodrošina reāllaika palīdzību un palielina uzņēmuma peļņu. Personalizējiet savu pogu, lai atbilstu jūsu zīmolam!

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.