Čata poga

Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas kaut kur jūsu tīmekļa vietnē un ļauj klientiem reāllaikā sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Tā ļauj jūsu aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu vajadzības. Tiešsaistes čata poga var palielināt uzņēmuma peļņu, klientu apmierinātību, klientu saglabāšanu, aģenta apmierinātību un daudz ko citu.

Čata pogu galerija

Ja vēlaties uzzināt par citiem līdzekļiem klientu apkalpošanas uzlabošanai, apskatiet palīdzības dienesta programmatūru.

Frequently asked questions

Kas ir čata poga?

Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas jūsu mājaslapā un ļauj jūsu uzņēmuma klientiem sazināties ar klientu atbalsta darbiniekiem. Tā kā tiešsaistes čats ļauj sazināties reāllaikā, mums ir iespēja ātri atbildēt saviem klientiem.

Kur būtu jānovieto čata pogu?

Tiešsaistes čata poga jānovieto katrā jūsu mājaslapas lapā redzamā vietā. Klientam nevajadzētu būt grūtībām to atrast. Pateicoties tai, klients var saņemt ātru atbildi uz jautājumu, kas viņu interesē.

Vai varat personalizēt LiveAgent čata pogu?

Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu jautājumiem. Čata pogai, kurai būtu jābūt jūsu vietnē, ir jāpielāgo tai. Programmā LiveAgent ir pieejama iespēja pogas personalizēšanai. Atverot cilni Konfigurācija > Čats > Čata pogas un noklikšķinot uz Izveidot, tiek parādīta pogas izveides iespēja. Varat izvēlēties kādu no pieejamajiem stiliem: runas burbuli, sānu, stūra vai iekļauto. Varat arī izveidot savu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu kodu. Nākamajā logā varat mainīt pogu tekstu, novietojumu un krāsas.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju