Kas ir tiešsaistes atbalsts?
Tiešsaistes atbalsts ir klientu atbalsta forma, kas notiek tiešsaistē. Mūsdienās tā ir ļoti populāra saziņas forma, proti, tā ir populārāka par uzņēmuma apmeklēšanu vai telefona zvanu. Tiešsaistes atbalsts ir arī klientu attiecību pārvaldības daļa.
Lielākā tiešsaistes atbalsta priekšrocība ir iespēja sniegt klientu atbalstu 24 stundas diennaktī. Klienti vai mājaslapas apmeklētāji var viegli sazināties ar klienta pārstāvi, ja viņiem rodas problēma vai jautājumi par produktu vai pakalpojumu.
Frequently asked questions
Kas ir tiešsaistes atbalsts?
Tiešsaistes atbalsts ir klientu atbalsta tiešsaistes forma, lai palīdzētu klientiem atrisināt dažādas problēmas. To var īstenot, piemēram, izmantojot e-pastu, sociālos medijus vai tiešsaistes čatu. Tāpat tas ļauj iegūt klientu viedokli un veicina savstarpēju attiecību veidošanu.
Kāpēc ir vērts izmantot tiešsaistes atbalstu?
Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums sekotu tirgus tendencēm, jums jānodrošina atbalsts tiešsaistē. Mūsdienās klientiem ir lielāka iespēja izmantot tiešsaistes saziņas kanālus nekā telefonsakarus. Lai apmierinātu dažādas klientu vajadzības, ieteicams nodrošināt atbalstu pēc iespējas dažādākos saziņas kanālos, arī tiešsaistē.
Vai LiveAgent ir pieejams tiešsaistes atbalsts?
Jā, protams. Liveagent ir programmatūra, kas atbalsta visus klientu atbalsta veidus. Pateicoties tai, jūs varat pārvaldīt visus saziņas kanālus vienuviet, piemēram, e-pastu, sociālos medijus, video un tiešsaistes čatu. Tāpat jums ir iespēja izstrādāt savu zināšanu bāzi, izveidot dažādus pārskatum, kā arī piekļūt sarunu vēsturei, kas palīdz nodrošināt efektīvu tiešsaistes atbalstu.
Expert note
Tiešsaistes atbalsts ir efektīvs veids, kā sniegt klientu atbalstu 24/7. Tas ļauj viegli sazināties ar klienta pārstāvi un palīdz atrisināt jautājumus, kas veicina labākas klientu attiecības.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, voIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un pircēju portāla programmatūru. Tas piedāvā arī demonstrāciju, cenas, integrācijas un alternatīvas funkcijas, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir Quality Unit LLC veidota programma, kas piedāvā zināšanas un atjauninājumus, ko var apgūt, abonējot jaunumus uz sociālajiem tīkliem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.
LiveAgent ir 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus, lai uzņēmumiem nodrošinātu piemērotu klientu apkalpošanu. Lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmumu, ir svarīgi, lai klientu apkalpošanas aģenti būtu pārzinātāji savā uzņēmumā un produktos, kā arī labi komunikatori ar empātiju un pacietību, kas veido labas klientu attiecības. Klientu apkalpošanas programmatūra var veicināt apmierinātu klientu skaita pieaugumu un uzņēmumiem sniegt izdevīgākus līdzekļus. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus lietotņu risinājumus, kas ir piemēroti daudziem uzņēmumiem un vietnēm. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja.
Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas
Tekstā tiek apskatīts, kā uzlabot klientu apkalpošanu ar atbalsta dienestu programmatūru. Lielākā daļa klientu izmanto pašapkalpošanās portālus, kā arī tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki. Atbalsta dienesta programmatūrā iekļauta palīdzības pieteikumu pārvaldības sistēma, kas nodrošina ātru un efektīvu atrisināšanu. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Automatizācija palīdz efektīvi apstrādāt pieprasījumu apjomu un uzlabot produktivitāti, savukārt sociālo mediju integrācija dod iespēju redzēt un pārvaldīt saziņu ar klientiem. SLA iekļaušana klientu atbalsta procesā garantē, ka uzņēmums spēj nodrošināt uzstādītos mērķus.