Kas ir tiešsaistes atbalsts?
Tiešsaistes atbalsts ir klientu atbalsta forma, kas notiek tiešsaistē. Mūsdienās tā ir ļoti populāra saziņas forma, proti, tā ir populārāka par uzņēmuma apmeklēšanu vai telefona zvanu. Tiešsaistes atbalsts ir arī klientu attiecību pārvaldības daļa.
Lielākā tiešsaistes atbalsta priekšrocība ir iespēja sniegt klientu atbalstu 24 stundas diennaktī. Klienti vai mājaslapas apmeklētāji var viegli sazināties ar klienta pārstāvi, ja viņiem rodas problēma vai jautājumi par produktu vai pakalpojumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir tiešsaistes atbalsts?
Tiešsaistes atbalsts ir klientu atbalsta tiešsaistes forma, lai palīdzētu klientiem atrisināt dažādas problēmas. To var īstenot, piemēram, izmantojot e-pastu, sociālos medijus vai tiešsaistes čatu. Tāpat tas ļauj iegūt klientu viedokli un veicina savstarpēju attiecību veidošanu.
Kāpēc ir vērts izmantot tiešsaistes atbalstu?
Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums sekotu tirgus tendencēm, jums jānodrošina atbalsts tiešsaistē. Mūsdienās klientiem ir lielāka iespēja izmantot tiešsaistes saziņas kanālus nekā telefonsakarus. Lai apmierinātu dažādas klientu vajadzības, ieteicams nodrošināt atbalstu pēc iespējas dažādākos saziņas kanālos, arī tiešsaistē.
Vai LiveAgent ir pieejams tiešsaistes atbalsts?
Jā, protams. Liveagent ir programmatūra, kas atbalsta visus klientu atbalsta veidus. Pateicoties tai, jūs varat pārvaldīt visus saziņas kanālus vienuviet, piemēram, e-pastu, sociālos medijus, video un tiešsaistes čatu. Tāpat jums ir iespēja izstrādāt savu zināšanu bāzi, izveidot dažādus pārskatum, kā arī piekļūt sarunu vēsturei, kas palīdz nodrošināt efektīvu tiešsaistes atbalstu.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.