Kas ir klientu apkalpošanas rīki?
Ir daudz klientu apkalpošanas risinājumu, kas var būt efektīvi jūsu uzņēmumā. Vadītājiem ir jāgūst pārskats par klientu pārstāvju darbību un jāanalizē šie dati. Ir jāsaprot klientu vajadzības, intereses un jāpieraksta tās. Sazinieties ar klientiem, izmantojot sociālos medijus, atbildiet uz komentāriem un veidojiet ar tiem sarunas. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, ir īstie klientu apkalpošanas rīki.
Forumi, tiešsaistes kopienas, tiešsaistes čats, mobilās lietotnes, sociālie mediji un daudz kas cits. Klientu apkalpošanas rīki var būt lielisks klientu pilnvarošanas veids.
Frequently asked questions
Kā definēt klientu apkalpošanas rīkus?
Klientu apkalpošanas rīki ir rīki, ko izmanto klientu apkalpošanā. Pateicoties tiem, klients var sazināties ar uzņēmuma pārstāvniecību, ziņot par problēmu, sūdzēties vai lūgt izmeklēšanu. Viņš var nodibināt kontaktus arī ar citiem klientiem, ja ir šāda vajadzība un uzņēmums piedāvā šādu iespēju.
Kādi ir populārākie klientu apkalpošanas rīki?
Lai garantētu visaugstāko klientu apkalpošanas līmeni, nepieciešams nodrošināt to ar atbilstošiem saziņas veidiem. Populārākie klientu apkalpošanas rīki šobrīd ir tiešsaistes kopienas un diskusiju forumi, kur klients var sazināties ar citiem klientiem, kā arī ekspertiem un uzņēmumu pārstāvjiem. Vēl viens svarīgs rīks ir tiešsaistes čats, kas ļauj notikt reāla laika sarunai un saņemt atbildi uzreiz, šajā brīdī. Vēl viens līdzeklis ir sociālie mediji, kurus izmanto gan mārketinga, gan pārdošanas kampaņu rīkošanai, lai sazinātos ar klientu, gan arī lai veidotu ilgstošu reklāmu. Arī intuitīvas mobilās lietotnes ir svarīgs rīks, kas atvieglo klientu apkalpošanu un klientu pieredzi uzņēmumā.
Kādus klientu apkalpošanas rīkus nodrošina LiveAgent?
Liveagent nodrošina visu klientu atbalstam nepieciešamo rīku komplektu. Tas savienojas ar sociālajiem medijiem, ir pārņemts ar tiešsaistes čatu, videočatu, tālruņa sarunām, e-pastiem, saziņu ar Slack palīdzību vai iespēju izveidot forumu. LiveAgent jūs atradīsiet visus nepieciešamos rīkus, kas nepieciešami ikdienā, 24/7 klientu apkalpošanas dienestā.
Expert note
Efektīvi klientu apkalpošanas risinājumi, kā tiešsaistes kopienas, tiešsaistes čati un mobilās lietotnes, var uzlabot klientu pieredzi. Šādi rīki ir vajadzīgi, lai nodrošinātu personalizētu un labu saziņu ar klientiem.

Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksts
Sniegt jaunajam klientu apkalpošanas aģentam iekšējā uzņēmuma produktu demonstrācijas prezentāciju un sarežģītu tehnisko apskatu ir svarīgi, lai nodrošinātu precīzu un noderīgu klientu apkalpošanu. Lai veiktu abas apskates, jāsaprot, kā izmantot atbilstošos rīkus, piemēram, prezentācijas programmatūru un tikšanās ar tehniskā atbalsta vecāko.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādus risinājumus, ieskaitot VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un partneru programmu ar dažādām balvām un sertifikātiem. Tiek piedāvāti radoši amatu nosaukumi klientu atbalsta nodaļā, lai nodrošinātu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Produktu var izmēģināt bez maksas, un uzņēmums uzsver drošību un privātumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā visus nepieciešamos rīkus, tostarp 24/7 klientu apkalpošanas dienestu. Uzņēmums ir zinošs un empātisks, spējīgs strādāt ar klientiem un izprast produktus. Teksts arī piedāvā informāciju par atbalsta pakalpojumiem un kontaktinformāciju. LiveAgent ir izveidojis Quality Unit, LLC un ir apvienojams ar citām programmatūrām, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un atbalstu portālu.