Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas rīki

Kas ir klientu apkalpošanas rīki?

Ir daudz klientu apkalpošanas risinājumu, kas var būt efektīvi jūsu uzņēmumā. Vadītājiem ir jāgūst pārskats par klientu pārstāvju darbību un jāanalizē šie dati. Ir jāsaprot klientu vajadzības, intereses un jāpieraksta tās. Sazinieties ar klientiem, izmantojot sociālos medijus, atbildiet uz komentāriem un veidojiet ar tiem sarunas. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, ir īstie klientu apkalpošanas rīki.

Forumi, tiešsaistes kopienas, tiešsaistes čats, mobilās lietotnes, sociālie mediji un daudz kas cits. Klientu apkalpošanas rīki var būt lielisks klientu pilnvarošanas veids.

BUJ

Kā definēt klientu apkalpošanas rīkus?

Klientu apkalpošanas rīki ir rīki, ko izmanto klientu apkalpošanā. Pateicoties tiem, klients var sazināties ar uzņēmuma pārstāvniecību, ziņot par problēmu, sūdzēties vai lūgt izmeklēšanu. Viņš var nodibināt kontaktus arī ar citiem klientiem, ja ir šāda vajadzība un uzņēmums piedāvā šādu iespēju.

Kādi ir populārākie klientu apkalpošanas rīki?

Lai garantētu visaugstāko klientu apkalpošanas līmeni, nepieciešams nodrošināt to ar atbilstošiem saziņas veidiem. Populārākie klientu apkalpošanas rīki šobrīd ir tiešsaistes kopienas un diskusiju forumi, kur klients var sazināties ar citiem klientiem, kā arī ekspertiem un uzņēmumu pārstāvjiem. Vēl viens svarīgs rīks ir tiešsaistes čats, kas ļauj notikt reāla laika sarunai un saņemt atbildi uzreiz, šajā brīdī. Vēl viens līdzeklis ir sociālie mediji, kurus izmanto gan mārketinga, gan pārdošanas kampaņu rīkošanai, lai sazinātos ar klientu, gan arī lai veidotu ilgstošu reklāmu. Arī intuitīvas mobilās lietotnes ir svarīgs rīks, kas atvieglo klientu apkalpošanu un klientu pieredzi uzņēmumā.

Kādus klientu apkalpošanas rīkus nodrošina LiveAgent?

Liveagent nodrošina visu klientu atbalstam nepieciešamo rīku komplektu. Tas savienojas ar sociālajiem medijiem, ir pārņemts ar tiešsaistes čatu, videočatu, tālruņa sarunām, e-pastiem, saziņu ar Slack palīdzību vai iespēju izveidot forumu. LiveAgent jūs atradīsiet visus nepieciešamos rīkus, kas nepieciešami ikdienā, 24/7 klientu apkalpošanas dienestā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju